κατ'αρχας γινεται? το ποδηλατο ειναι αυτο http://www.ghost-bikes.com/2010/en/bikes/mtb-hardtail/se/se-1300/
μετα τι θα χρειαστω περα απο τροχους και λαστιχα προφανως
σκοπος μου ειναι να κρατησω τους 26" τροχους με χωματινα λαστιχα και να μπορω να αλλαζω σε 28" τροχους με λαστιχα δρομου
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Όχι δεν γίνεται
Εκτός αν βρίσκεται στην φάση της ανάπτυξής,ακόμα.
Βλέπεις η απόσταση απο την γέφυρα του αμορτισέρ είναι φίξ για 26'',μόνο αν άλλαζες πηρούνι και έβαζες απο καποιο 28'' ή 29'' ή ακόμα ξερό πηρούνι για 28'' αλλά και πάλι θα είχες πρόβλημα με τα φρένα εκτός και αν είχες δισκόφρενα.
Για πίσω δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα μόνο αν κάνεις πατέντα και κολλήσεις υποδοχή τροχού 10 με 25 εκατοστά πιο μακριά απο την τωρινή για να χωράει ο 28''.
Μόνη δοκιμασμένη λύση να αγοράσεις καινούριο σετ τροχών 26'' και να βάλεις λεπτά σλικ λάστιχα.
γίνονται όλα αυτά που σκέφτεσαι
το θέμα είναι πως δεν αξίζει τον κόπο
ημουν σχεδον σιγουρος οτι δεν γινεται ευκολα αλλα ειναι παντα καλυτερα να ρωτας
thanks
Αυτά που είπε ο velocko δεν ισχύουν.
Οι τροχοί χωράνε αλλά χρειάζεσαι και αντάπτορες για να έρθουν τα φρένα στο σωστό ύψος, οπότε δεν είναι πρακτικό να κάνεις την αλλάγή συχνά.
ειναι και η γεφυρα του πιρουνιου,τεσπα δεν αξιζει μαλλον
Μια χαρά χωράνε στο πηρούνι
όπως και πίσω
αλλά όντως δεν αξίζει τα έξοδα, καλύτερα να αλλάξεις απλώς λάστιχα.
αν θες πες μου λιγο τι ποδηλατο εχεις
ποσο σου κοστισε η ολη ιστορια
ποσο αξιοπιστα ειναι τα φρενα με αυτον τον ανταπτορα
και πως σου φαινεται το ποδηλατο μετα την αλλαγη τροχων στον δρομο
αααα και αν μπορεις μια φωτο με ολο το ποδηλατο
Δεν είναι δικό μου το ποδήλατο, βρήκα τις φωτογραφίες στο google, οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω για αίσθηση και αξιοπιστία.
Οι αντάπτορες της mavic κοστίζουν 25-30 ευρώ ο ένας, ίσως υπάρχουν και άλλες μάρκες.
Οι τροχοί της mavic κάπου 300+ το ζευγάρι αλλά υπάρχουν και οι shimano wh-565 με 150.
Και φυσικά θα χρειαστείς επιπλέον λάστιχα, σαμπρέλες και κασέτα.
ευχαριστω
να κάτι που δεν ήξερα
δεν ήξερα ότι υπήρχαν τέτοιοι αντάπτορες
:D
το σίγουρο είναι πως με τους αντάπτορες κοστίζουν λιγότερο
κι εδώ είναι η σελίδα του γιαπωνεζου όπου υπαρχουν όλες οι φωτο της μετατροπής (τροχοι, ανταπτορες) αλλά και του ποδηλάτου μετα την μετατροπη:
http://bicycle.omakase-hp.com/240mtb/grunge700c.html
(κλικ στις εικονες)
Αν ειχες δισκοφρενα θα ηταν πολυ πιο απλα τα πραγματα και πολυ πιο ευκολα στο θεμα κανω τραμπα τους τροχους.
Χωρανε πατως, εγω ειχα βαλει δοκιμαστικα στο δικο μου mtb απο ενα αλλο ποδηλατο.
Φαντασου πως η διαμετρος της ροδας 26'' με λαστιχα 2,2 δεν εχει και τρελη διαφορα με μια 28'' με λαστιχα λεπτα χαμηλου προφιλ, μην σου πω οτι ειναι σχεδον ιδια.
και δισκοφρενα να ειχα το συνολικο κοστος ειναι περιπου στα επιπεδα ενος μεταχειρισμενου fitness η ενος budget καινουργιου χωρις να υπολογισω το ποσο αμφιβολο η οχι ειναι το συστημα με τους ανταπτορες και ποσο γρηγορο και ευκολο ειναι να αλλαζεις τροχους φτιαχνοντας παραλληλα καθε φορα και τα φρενα,για μενα δεν αξιζει η ολη ιστορια
εγώ πιστεύω πως το σύστημα με τους αντάπτορες είναι υλοποιήσιμο
:D
θα ψάξω να δω πόσο εύκολα μπορείς να βρεις τέτοιους αντάπτορες
μην ασχοληθεις δεν αξιζει
θελει ανταπτορες,τροχους,λαστιχα,κασσετα
χοντρικα στα 300+
όχι ρε
τροχοί για κούρσα κάνουν 100-120 ευρό
αλλά 30 τα λάστιχα σαμπρέλες
και οι αντάπτορες
σλουρπ, για δες το λιγο αν μπορεις
κασσετα?
για μένα ήθελα να το ψάξω
:P