Τι κασέτα να βάλω για δισκοβραχίονα στα 165mm ;;;

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Wicca
Απών/απούσα

Τσα...!!
Ότι λέει ο τίτλος.. Το πήρα απόφαση και θα αλλάξω τον Τσίου-τσον ( κινέζικη εταιρία είναι αυτή στην επαρχία Τσίουταπουλάκια) δισκοβραχίονα στην Άρυα,

Σκέφτηκα λοιπόν να βάλω δισκοβραχίονα ( compact 50-34 πάντοτε ) με crankarms στα 165mm που είναι και πιο σωστό μήκος για τα δικά μου πόδια, ( καλά το απόλυτα σωστό είναι στα 167,5 αλλά άντε βρες τέτοιο πράγμα).

Αν πάω όμως στα 165, οι προβλέψεις λένε ότι στις ανηφόρες και με 12-25 κασέτα πίσω, μάλλον θα μου βγαίνει η πίστη. Οπότε τι κασέτα να βάλω πίσω, ή μάλλον για να το πω σωστότερα τι κασέτες υπάρχουν με 8 ταχύτητες και μεγαλύτερο range που να παίζουν και με τον εκτροχιαστή που έχω ήδη ( shimano 2300). Και ποια θα είναι πιο σωστή για τον 165mm δισκοβραχίονα;;

Σημείωση: Δεν σκοπεύω να αλλάξω όλη την σειρά, αυτή που έχει επάνω μια χαρά είναι..

Ευχαριστώ προκαταβολικά δια τας απαντήσεις σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

http://www.bike-discount.de/en/buy/cassette-8-speed-cs-hg50-8-11-28-160137

Tην έχω δουλέψει με 2300 εκτροχιαστή.

Wicca
Απών/απούσα

Το 23 και το 25 γρανάζια στην κασέτα μου δεν αλλάζουν να γίνουν π.χ 24 και 27ή 28;;
Τι να το κάνω το 11 πίσω.. εδώ λέω να ελαφρύνω τα πατήματα στα μεγάλα γρανάζια μιας και θα αλλάξω δισκοβραχίονα.
Όπως είναι η μετάδοση τώρα τα χρησιμοποιώ όλα και είναι μια χαρά. Αν άλλαζε έστω και ένα γρανάζι θα έκανα το 25-28 και δεν θα καθόμουν να ασχοληθώ άλλο.

Btw ( review τώρα) τον έχω δοκιμάσει τον 165 δισκοβραχίονα και είναι πολύ καλύτερος από τον 170.. την καταλαβαίνει δηλαδή κάποιος την διαφορά γιατί έχει πιο "γλυκο" πάτημα και στις εκκινήσεις και όταν ανεβαίνει ο ρυθμός. Σε εμένα βγάζει πολύ πιο στρωτό πεταλάρισμα παρόλο που τον 170 τον έχω συνηθίσει.

Στο τρέκινγκ δεν ενοχλεί ο 170 αλλά στην κούρσα που είναι πιο στριμόκωλα τα πράγματα σε ότι αφορά τον οριζόντιο και την θέση οδήγησης υπάρχει διαφορά και ένα ψιλοπρόβλημα με τα γόνατα στα πολλά χιλιόμετρα..

Το 11 δεν πρόκειται πάντως να το χρησιμοποιήσω, οπότε τζάμπα θα το κουβαλάω και αφού είναι λίγες οι ταχύτητες κρίμα είναι να χάνω έστω και ένα γρανάζι λόγο αχρηστίας.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δεν σε έχω δει να πεταλάρεις, αλλά μήπως να μην αλλάξεις τίποτα άλλο;

Μετάφραση: ευκαιρία για -κούκου- στροφούλες!

Wicca
Απών/απούσα
Wicca
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Δεν σε έχω δει να πεταλάρεις, αλλά μήπως να μην αλλάξεις τίποτα άλλο;

Μετάφραση: ευκαιρία για -κούκου- στροφούλες!

Φοβάμαι μήπως δεν ανεβαίνει με τίποτα μετά σε καμία απότομη ανηφόρα.

Κάθισα και το έψαχνα το θέμα εχθές και οι απόψεις διίστανται.. Οι μισοί λένε ότι ελάφρυναν και άλλο τα πατήματα και οι υπόλοιποι ότι δεν τα πείραξαν καθόλου. Όπως έλεγα πριν αν μπορούσα να αλλάξω δύο γρανάζια, θα μεγάλωνα λίγο τα δυο τελευταία και δεν θα πείραζα τα άλλα, μιας και δεν με προβλημάτισαν ποτέ.

Λες να την αφήσω ως έχει και να μην αλλάξω τίποτα;;;;

Πόση πραγματική διαφορά στα πατήματα κάνει ο ένας δισκοβραχίονας από τον άλλο στην ανηφόρα;; ( αυτό δεν το ξέρω με σιγουριά.. στο ίσιωμα υπάρχει διαφορά πάντως).

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

170 / 165 = 1,03
Π.χ. για γρανάζι 20: 20*1,03 = 2,06
Got it? Ούτε 1 δόντι η διαφορά. Φασαρία για το τίποτα.

Wicca
Απών/απούσα

Ναι ε;;; Δεν το έχω πάντως με τα μαθηματικά έτσι και αλλιώς.

Αν είναι για ένα δόντι διαφορά εντάξει δεν τη πειράζω καθόλου..

(Αλλά άμα δεν ανεβαίνει στην ανηφόρα θα σε φωνάξω να σπρώχνεις μετά.. )

alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Αν τα πας καλά με τα εργαλεία, είναι πολύ εύκολο με την υπάρχουσα κασέτα σου και αυτή που σου έδειξα να φτιάξεις μια με τα γρανάζια που θες.

p_george
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Ναι ε;;; Δεν το έχω πάντως με τα μαθηματικά έτσι και αλλιώς.

Αν είναι για ένα δόντι διαφορά εντάξει δεν τη πειράζω καθόλου..

(Αλλά άμα δεν ανεβαίνει στην ανηφόρα θα σε φωνάξω να σπρώχνεις μετά.. )


Αν και υπαρχει διαφορα στις ανηφορες δε νομιζω οτι γινεται ιδιαιτερα αισθητη, θα σε προβληματισει μονο σε ακραιες περιπτωσεις, στις υπολοιπες μαλλον ψυχολογικο θα ειναι το προβλημα. Η χρησιμοτητα της 165 εναντι της 170 ειναι σε ταχυτητες που εχεις υψηλο στροφαρισμα και που η 170 θα σου επιβαρυνει πιο γρηγορα τα γονατα.
Καλυτερα οι αλλαγες να γινονται μια-μια για να δινουμε τον χρονο στο σωμα μας να προσαρμοζεται και καταλαβαινει τις διαφορες.

Wicca
Απών/απούσα

Ο 170 μου επιβαρύνει τα γόνατα ελάχιστα, μόνον στο κουρσάκι και όταν κάνω πολλά χιλιόμετρα και όχι στο τρέκκινγκ. Τον έχω συνηθίσει έτσι και αλλιώς οπότε δεν είναι και τόσο τρομερό το πρόβλημα. Και 170 να έβαζα πάλι δεν θα είχα θέμα.

Αυτό όμως που κατάλαβα από τον 165 όταν τον δοκίμασα, είναι ότι δίνει πιο στρωτό και γλυκό πεταλάρισμα, όχι τόσο πιο γρήγορο στροφάρισμα ντε και καλά. ( στα δικά μου πόδια πάντα).

Και στις εκκινήσεις από στάση, φεύγει πιο εύκολα το ποδήλατο, προφανώς γιατί πατάω με πιο καλή γωνία τα πετάλια. Γενικότερα μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις για αυτό και τον σκέφτομαι στα σοβαρά, με την προϋπόθεση φυσικά ότι δεν θα χρειαστεί να αλλάξω το σύμπαν πάνω στο ποδήλατο.. ( δεν είμαι για τέτοια τώρα και δεν έχω και λόγο να μπω σε διαδικασίες δηλαδή).

Τώρα που το σκέφτομαι, τελικά μάλλον οι περισσότεροι κάνουμε πετάλι με το λάθος μήκος δισκοβραχίονα για τα πόδια μας.
Δηλαδή δεν θα έπρεπε 47 νούμερο ποδήλατο τώρα, να έχει έτσι και αλλιώς τέτοια crankarms αφού έτσι και αλλιώς το δίνανε και με ένα παλουκόσελο 25 εκ. άρα το πουλάγανε με το σκεπτικό ότι θα το αγοράσει γυναίκα που θα έχει κάτω από ένα μήκος ποδιού.

Εντωμεταξύ εγώ το παλουκόσελο το άλλαξα γιατί δεν έφτανε έτσι και αλλιώς το μήκος του για να στήσω το ποδήλατο όπως θα έπρεπε για το σώμα μου και έβαλα 35 εκ. Αλλά και πάλι τα crankarms μεγάλα είναι στα 170, αφού με 74.5 καβάλο υποτίθεται ότι το ιδανικό για μένα, θα ήταν 160mm crankarms και το ποδήλατο δεν έχει πάνω ούτε καν 165.

Ηθικό δίδαγμα: Οι εταιρίες σετάρουν τα ποδήλατα με ότι τους περισσεύει.

Τσίου τα πουλάκια τσίου..