Κι ενώ, όλος ο κόσμος κοιτά να αναβαθμίσει τα ποδήλατά του βάζοντας ταχύτητες εγώ θέλω να τις ξεφορτωθώ! Θέλω να έχω μία ταχύτητα. Έχω μάθει να οδηγώ με αυτήν την ταχύτητα στην πόλη, ακόμα και στην χειρότερη ανηφόρα, οπότε τσάμπα τις έχω τις υπόλοιπες αφού δεν τις χρησιμοποιώ ποτέ. Έξτρα βάρος και οι δίσκοι μπρος πίσω. Ρώτησα έναν ποδηλατά και μου είπε ότι η μετατροπή θα μου κοστίσει κάνα 100ευρω. Ρε δε σφάξανε! 200 το πήρα το ποδήλατο. Αν δεν είχε τις ταχύτητες θα ήταν και φθηνότερο δηλαδή. Είναι ειρωνεία να το 'υποβαθμίσω' και να έχω δώσει και πιο πολλά λεφτά από πάνω...
Το ποστ αρχικά εξυπηρετεί στο να βγάλω κάπου την σιχτιριά μου αλλά αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι ή έστω να με χτυπήσει παρηγορητικά στον ώμο είναι ευπρόσδεκτος.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αν δεν δώσεις χαρακτηριστικά δεν ξέρουμε
γενικά για πίσω με ενα tensioner και κόντιμα τις αλυσίδας βγάζεις το ντεραγιε
αν εχεις κασέτα πίσω παίρνεις αποστάτες και ενα μονο δισκάκι (πάει και η κασσέτα)
σε περίπτωση βιδωτού δεν εχω εντοπίσει κάτι (απλά το αφήνεις με όλα τα δισκάκια ? )
μπροστά μπορείς να βγάλεις δισκάκια (αν βγαίνουν)
τα 100Ε γιατι σου φαίνονται πολλά ? Σου είπε τι θα έκανε ?
επίσης μην σου φανεί παράξενο αν δεν ήθελε να ασχοληθεί (κάποιες φορές δεν αξίζει κιόλας να πάρεις την ευθύνη )
...φαίνεται,αλλά σε χτυπώ παρηγορητικά στον ώμο!
πες τι εχεις και βαλε και καμμια φωτο. Ειμαι σιγουρος οτι γινεται με πολυ λιγοτερα χρηματα.
How to Single Speed
πολύ ζουμερό και κατατοπιστικό, ευχαριστούμε κύριε αποπάνογλου!
More is less, ότι κι΄ άν λές, Ειδικά άν η διαδρομή είναι στανταρισμένη, μικρή και ευωδιαστή, σίγουρα με μιά ταχύτητα ξεμπερδεύεις.
Λιγότερο βάρος, φθορές και έννοιες, ελάχιστη συντήρηση και πιασοκώλ
Άρα ίσως και να είναι αναβάθμιση κάποιες φορές!
Δέξου ένα δυνατό χτύπημα (φιλικό!) στη πλάτη, (κι΄ ας μή πνίγηκες!)
Χρόνια Πολλά σε όλους, Καλή Πρωτοχρονιά!