Γεια σας παιδια!
Θα μπω κατευθειαν στο ψητο...
Εχω ενα παλιο κουρσακι (περιπου 20ετιας) και θα ηθελα καποια στιγμη να του βαλω συχρονους τροχους,γιατι με αυτους που εχω δεν φρεναρει με τιποτα.Αλλαξα και δαγκανες φρενων, αλλα η διαφορα που ειδα ηταν μικρη. Εχω κοιταξει σε διαφορα ποδηλαταδικα, αλλα μεχρι στιγμης δεν εχω βρει κατι αξιολογο (και οικονομικο) που να παιρνει βιδωτο γραναζι πίσω (τωρα εχω 5 γραναζια πισω και 2 μπροστα). Ετσι αποφασισα να του βαλω συγχρονους τροχους με κουμπωτη κασέτα. Βρηκα αυτους...
http://www.roseversand.com/article/shimano-race-wheel-set-28700-c-wh-r50...(link is external)
Το προβλημα μου ομως ειναι οτι δεν θελω να ανοιξω τα ψαλιδια πισω μηπως και προκληθει κανενα προβλημα στο ποδηλατο. Γινεται καποια πατεντα με τους συγκεκριμενους τροχους? Ξερω οτι ΑΝ ανοιξω τα ψαλιδια, θα μπορεσω να βαλω 7αρα κασετα πχ.. http://www.roseversand.com/article/shimano-sprocket-cs-hg41-7/aid:520901(link is external) μαζι με http://www.roseversand.com/article/shimano-8-speed-intermediate-ring-3-m...(link is external) και http://www.roseversand.com/article/shimano-intermediate-ring-1-mm-steel/...(link is external).
- Εχετε να προτεινετε κατι για αυτο?
- Ξερετε κανενα καλο-οικονομικο ζευγαρι τροχων?
- Μηπως τελικα να ανοιξω τα ψαλιδια? (Αληθεια, ποιοι οι κινδυνοι σε αυτη την περιπτωση? Θα μπορεσω τοτε να βαλω και 8αρα κασετα ή θελει και τιποτα αλλο?)
Οπως βλεπετε τα ερωτηματα μου ειναι πολλα και καθοτι ψιλοασχετος με τα τεχνικα ζητηματα θα ηθελα τη βοηθεια σας.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
...τοτε δεν υπαρχει προβλημα με τις μεγαλυτερες κασσετες.
Μπορεις να του φορεσεις συγχρονο φαρδυτερο πισω κεντρο (130 mm), χωρις να "ανοιξεις" τα πισω ψαλιδια μονιμα. Απλα, καθε φορα που θα βαζεις τον τροχο, ανοιγεις στιγμιαια τα ψαλιδια, τον τοποθετεις, και τον σφιγγεις.
Στο παλιο κουρσακι σου, το ανοιγμα των πισω ψαλιδιων ειναι 120 η 126 χλστ.
Αν ειναι 126, τοτε θα ανοιγει πιο ευκολα για να τοποθετηθει ο συγχρονος (130 χλστ) πισω τροχος.
Αλλα και 120χλστ. να ειναι, παλι θα ανοιγει, απλα λιγο πιο δυσκολα.
Οι WH-500 τροχοι της Shimano, ειναι απο τους entry level της εταιριας, αλλα -χωρις να ειναι κορυφαιοι- δεν ειναι και κακοι.
Το κουρσακι ειναι ατσαλινο και το ανοιγμα των πισω ψαλιδιων αν δεν κανω λαθος ειναι 126mm. Οποτε λες οτι δεν χρειαζεται μονιμο ανοιγμα και ο τροχος θα χωραει (με λιγο ζορι).
Ολα αυτα που προανεφερα με λινκ χρειαζονται για ενα τετοιο εγχειρημα, ετσι?
Μπορω σε αυτη τη περιπτωση να του βαλω και 8αρα κασετα? Λογικα πρεπει να αλλαξω ομως πισω ντεραγιε και αλυσιδα οποτε ανεβαινει το κοστος..
Μπορω να βαλω 6αρα κασετα με καποια πατεντα? (για την 7αρα βρηκα οτι γινεται,για 6αρα δεν βρηκα κατι αντιστοιχο).
εχεις π.μ.
Στο δικό μου ατσαλινο peugeot που έχει το ιδιο setup με εσενα , πέρασα καινούργιο σετ τροχών με 7αρα βιδωτη.
Το παλιό ανοιγμα ηταν 120mm και με λίγο δύναμη οταν πέρασα τον καινούργιο τροχό (130μμ) μπήκε μια χαρά.
Το παλίο ντεραγιε της simplex δουλεύει άψογα την 7αρα χάρη στον nonindex shifter.
Κάντο άφοβα! Και αφου είσαι 126 το να πας στα 130 ειναι τίποτα.Δεν χρειάζετε μόνιμο άνοιγμα.
Συμφωνώ με το 1.

Για το Νο 2.... διαφωνώ με εκείνο το "απλά".....
Σε κάθε περίπτωση, κάνε 1-2 δοκιμές στο σπίτι.... ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ....
[όλος ο κόσμος το κάνει, χωρίς να έχουν ακουστεί ιδιαίτερα προβλήματα... απλά δεν είναι ΠΑΝΤΑ τόοοοοσο απλό.... στην πράξη....]
Το φανταζομαι οτι δεν θα ειναι και τοσο απλο. Απο την αλλη βεβαια, ποσες φορες θα χρειαστει να βαλω-βγαλω τον τροχο? Μονο σε περιπτωση που πρεπει να αλλαξω σαμπρελα.
θα θέλει ομπρέλιασμα και ο τροχός
...θελει τροπο.
Μπορει στην αρχη να φαινεται δυσκολο, αλλα μολις του παρεις το "κολλαι", θα μπαινοβγαζεις τον τροχο, σε χρονο dt.
Ζητημα εξασκησης ειναι, και σωστων κινησεων.
Συμφωνω παντως με το rockarolla, οτι στην αρχη ισως σου φανει λιγακι δυσκολο. Αν σου δειξει ομως καποιος το πως, η το "ανακαλυψεις" μονος σου, θα δεις οτι δεν ειναι προβλημα.
Ειδικα αν τα ψαλιδια σου εχουν ανοιγμα 126 χλστ, και τοποθετεις τροχο με πλατος κεντρου 130 χλστ.
Δυο χιλιοστα ανοιγμα απο καθε πλευρα χρειαζεται...