Κωνοι κεντρων τροχων Shimano RS10
Ταλαιπωρημενοι απο αμελεια περιοδικης συντηρησης!
Δειτε τη διαφορα με τα καινουργια!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Κωνοι κεντρων τροχων Shimano RS10
Ταλαιπωρημενοι απο αμελεια περιοδικης συντηρησης!
Δειτε τη διαφορα με τα καινουργια!
Πραγματικα μια ανασα απο την ολοκληρωτικη καταστροφη του κεντρου το οποιο δεν υπαρχει μονο του στο εμποριο !
Πωλειται ολοκληρος τροχος !
Ευτυχως υπαρχουν ανταλακτικα για την επισκευη του αν και δεν
βρισκονται ευκολα !
αυτή η φθορά προέρχεται από τη μή συντήρηση ή από λάθος ρύθμιση του κέντρου (πολύ σφιχτό);
Άμα σου έγιναν έτσι οι κώνοι τότε και οι φωλιές
θα έχουν τα αντίστοιχα χάλια και θα γίνει αλυ-
σιδωτή αντίδραση.
Δεν βλέπω το λόγο να έχεις χύμα μπίλιες και να
είσαι κάθε τρεις και λίγο με το άγχος του ελέγχου.
Γενικά δεν βλέπω το λόγο να έχεις αναλώσιμο κέντρο.
Με 50-60 Ευρώ παίρνεις ένα σετ με κλειστά ρουλεμάν
εμπορίου και απολαμβάνεις την ποδηλασία χωρίς άγχος
"μήπως θέλει σερβις", "μήπως έσφιξα πολύ" κλπ κλπ.
με 50-60€ μιλας μόνο για τα κέντρα με κλειστά ρουλεμάν?
Ναι, 50-60 μονο τα δυο κέντρα. Σκέψου ότι οι κώνοι
μαζί με τα μεταφορικά μπορεί να πάνε κανά 20άρι,
έχεις αγοράσει το μπροστά κέντρο και δεν χρειά-
ζετε να σπας τα @@ σου κάθε για ανταλλακτικά.
Απλά πας μια μέχρι την SKF στη Σπύρου Πάτση και
καθάρισες.
50-60 ευρώ έχει ολόκληρη η ρόδα RS10...
Κι εγώ στις WH-R500 έσφιγγα πολύ τα quick release μέχρι τώρα... Λέτε να τις γάμησα; Τι συμπτώματα έχει;
καλά 4 ώρες ψυχανάλυση και δεν σου μάθανε τα βασικά πως βγάζουμε και βάζουμε τον τροχό
Όχι, δεν περιλαμβάνει τεχνική κατάρτηση το BG Fit. Αλλού επικεντρώνεται. Απλά εγώ το έσφιγγα όσο μπορούσα για καλύτερα :P
Μετά παρατήρησα ότι αν το χαλαρώσω η ρόδα γυρνάει περισσότερη ώρα στον αέρα! :P
Αν και δεν είμαι σίγουρος τι επίπτωση έχει αυτό όταν υπάρχει φορτίο στη ρόδα...
Συχνοτερα η φθορα ερχετε απο μη συντηρηση και αλλες φορες απο κακη συντηρηση.
Στην περιπτωση μας πιστευω οτι ειναι απο κακη συντηρηση
Δηλ. καποιος προσπαθησε να ρυθμισει/σφιξει κωνους χωρις
να ανοιξει/ελεγξει/γρασαρει τα κεντρα
Ισως εχεις κακη κυλιση
δηλ. αρκετους κραδασμους και θορυβο
στο δρομο αλλα και σε στατικη περιστροφη
80-90 Ευρώ τις βλέπω αλλά ακόμα και 50-60
να είχαν, ένας λόγος παραπάνω να μη σπας
τα @@ σου και να μην χαλάς τα λεφτά σου.
Δεν τίθεται πάντως το θέμα τηε τιμής στην
περίπτωσή μας. Ακόμα και 500 Ευρώ ρόδες να
ήταν, πάλι το ίδιο σκεπτικό θα ακολου-
θούσα.
υπάρχει link πως κάνουμε συντήρηση?
Εν τάχει...
http://www.howtofixbikes.ca/2006/08/how-to-grease-bicycle-wheel-bearings...
http://sheldonbrown.com/tooltips/hubs.html
http://sheldonbrown.com/cone-adjustment.html
http://steveukmtb.wordpress.com/shimano-hub-overhaul-cup-and-cone/
Σε ευχαριστω πολύ...δεν είχα χρόνο να googlaro. Να σαι καλα
http://www.bike-components.de/products/info/p26381_WH-RS10-A-Laufradsatz...
98 euro οι 2 Eagle! Όσο 2 κέντρα που προτείνεις! :P
Χμμμ... Δλδ, πας στον ποδηλατά και λες "θέλω να μου ανοίξεις και να ελέγξεις τα κέντρα";
Δεν έχει σχέση το σφίξιμο των κόνων με το quick release.
Αποκλείετε να εσφιξες τόσο πολύ τα quick release που να συμπίεσε τους κόνους.
Οι κόνοι σφίγγουν με κόντρα παξιμάδια που αποκλείεται να καταφέρεις να τα σπρώξεις με το qr χωρίς να το καταστρέψεις.
Άρα δλδ, αλλού οφείλεται το ότι με χαλαρό το quick release η ρόδα γυρνάει πιο άνετα στον αέρα;
Ναι. :P
Βασικά ιδέα σου είναι. :P
Αλήθεια πως την έκανες αυτή την διαπίστωση, κατάφερες 2 φορές να σπρώξεις τον τροχό με την ίδια ορμή.
imho
Στείλτο στους myth busters.
Πα
Έχει κολλήσει στην τιμή και χάνεις το δάσος.
Όσο και να κάνουν οι ρόδες, το "πρόβλημα" με
τις μπίλιες παραμένει. Οι ρόδες χρειάζονται
τακτικό έλεγχο και σωστή ρύθμιση, διαφορετικά
αργά η γρήγορα θα πάρεις το κέντρο στο χέρι.
Είτε πας στον ποδηλατά και του λες άνοιξε και
γράσαρε, είτε το κάνεις μόνος σου. Πάντως κάθε
700-800χλμ το πολύ θέλουν άνοιγμα και έλεγχο.
Κάποιους τους βολεύει και δεν έχουν πρόβλημα,
άλλους δεν τους βολεύει ή δεν έχουν ιδέα και
το μαθαίνουν αφού καταστρέψουν τα κέντρα τους.
Όπως και να 'χει τα κλειστά κέντρα τα βάζεις
για πρακτικούς λόγους, όχι για οικονομικούς.
Ε ναι... Αν το σφίξω πολύ και αφήσω τη ρόδα στον αέρα με τη βαλβίδα παράλληλα στο πάτωμα, δεν περιστρέφεται για να πάει πάνω (το πιο βαρύ τμήμα της ρόδας είναι απέναντι από τη βαλβίδα). Αν το σφίξω λιγότερο (ο μοχλός του quick release να βρίσκει αντίσταση αφού ολοκληρώσει το 50-60% της διαδρομής περίπου) τότε η ρόδα γυρνάει ελεύθερα και ισσοροπεί. Το ίδιο και χωρίς να κλείσω το quick release. Έχω ψάξει online και λέει ότι όντως το QR σφίγγει τα ρουλεμάν, οπότε θα πρέπει να έχεις προβλέψει όταν σφίγγεις τους κώνους. Αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί το QR να σφίξει τόσο πολύ ώστε να προκαλέσει ιδιαίτερο πρόβλημα.
Όχι εντάξει, δν χάνω το δάσος. Απλά ανέφερα ότι οι τροχοί αυτοί απευθύνονται στο μισό budget.
700-800 χλμ ε; Εγώ ποτέ δεν τους άνοιξα. Fuck.
Με τα κλειστά κέντρα ξενοιάζεις για πάντα;
Δεν υπάρχει "για πάντα" αλλά ανάλογα το ρουλεμάν
μπορεί να ξενοιάσεις για αρκετές χιλιάδες χλμ.
Το βασικό όμως είναι ότι δεν καταστρέφεις κώνους
και φωλιές παρά μόνο το ρουλεμάν.
Thanks... Θα πάω τις ρόδες μου απόψε... Θα πάω και την πίσω ρόδα του μονοτάχυτου της μάνας μ γιατί το ελεύθερο γυρνάει σα να έχει άμμο μέσα και ο άξονας με "σκαλοπατάκια"...
Eaglos, η Shimano φτιάχνει κάποια ρόδα με κλειστά κέντρα; Μόνο τις Dura-Ace βλέπω να διαφέρουν από τις άλλες...
Οταν σφιγγει το quick-release, εκεινο που εν τελει συμπιεζεται και παραμορφωνεται/συστελλεται, δεν ειναι οι κωνοι (και τα κοντρα παξιμαδια τους), αλλα το ελευθερο τμημα του αξονα αναμεσα στους κωνους (αναμεσα στον δεξι και αριστερο κωνο).
Με αποτελεσμα, να ερχονται πιο κοντα οι δυο κωνοι μεταξυ τους (απο οτι αρχικα ρυθμιστηκε, αν η ρυθμιση εγινε με ανοιχτο, η χωρις το quick-release), με συνεπεια να "στραγγαλιζονται" οι μπιλλιες αναμεσα στους κωνους και τα ποτηρια του κεντρου, πραγμα που με τη σειρα του οδηγει στην προωρη καταστροφη κωνων, μπιλιων και ποτηριων του κεντρου.
Γι αυτο το λογο, η ρυθμιση του κεντρου πρεπει να γινεται με το quick-release κλειστο, κι επανω στο κεντρο, συμπιεζοντας το (με τη χρηση καποιων home made ανταπτορων), ακριβως οπως οταν ο τροχος βρισκεται τοποθετημενος πανω στο ποδηλατο.
Ο Sheldon Brown, περιγραφει ακριβως το πως και το γιατι, στα αρθρα του που πραγματευονται το service και ρυθμιση των κεντρων, που ηδη παρεθεσε ο pahisjohn παραπανω.
Υ.Γ.: Τους Myth Busters, αφηστε τους να κανουν αυτα που κανουν, και τη ρυθμιση των κωνων του κεντρου του τροχου, αφηστε την να την κανει καποιος που ξερει πως γινεται.
Edit:
Το θεμα με τη ρυθμιση του κεντρου εχει ξανασυζητηθει. Με λιγο γκουγκλαρισμα, θα βρειτε κι αλλα posts γι αυτο.
Οριστε και μερικες πληροφοριες απο τον γνωστο και μη εξαιρετεο Jobst Brandt, για τον τροπο που σφραγιζουν και λειτουργουν οι διαφορων ειδων τσιμουχες στα κεντρα των τροχων, ειτε προκειται για συμβατικα κεντρα (cup and cone), ειτε προκειται για κεντρα που χρησιμοποιουν σφραγιστα ρουλεμαν του εμποριου (sealed bearings):
http://www.sheldonbrown.com/brandt/sealed-bearings.html
Άπ' όσο ξέρω η Shimano δεν βγάζει ρόδες με κλειστά
ρουλεμάν αλλά είναι στο κλασσικό σύστημα με τους
κώνους και τις μπίλιες.
Υπάρχουν όμως πάρα πολλές εταιρίες που βγάζουν κέντρα
με κλειστά ρουλεμάν. Επομένως δεν υπάρχει λόγος να
πας σε κέντρα Shimano.
Έλεγχος - ρύθμιση κέντρου τροχού: http://www.podilates.gr/node/20746
Και είχα στο μυαλό μου τις RS80 C24 για αναβάθμιση...
Mavic και πάλι Mavic;