Από το άρθρο της εφημερίδας ΒΗΜΑ που δημοσίευσε ο/η filopodaros, κάνω copy/paste και ρωτώ από πότε και πότε η καμπάνια «Με ποδήλατο στη δουλειά» μεταράπηκε σε αγώνα;
Το ποδήλατο πάει στη δουλειά και στην… πασαρέλα
«Με ποδήλατο στη δουλειά» ονομάζεται ο διαδικτυακός αγώνας ποδηλασίας... προς τη δουλειά, τον οποίο διοργανώνουν για ολόκληρο τον Μάιο οι «Ποδηλάτ-ισσ-ες», μέσω της ιστοσελίδας www.podilates.gr.
Αγώνας μέχρι… τη δουλειά Για να κερδίσει κανείς τον διαγωνισμό «Με ποδήλατο στη δουλειά» πρέπει να είναι έτοιμος να ποδηλατήσει δεκάδες χιλιόμετρα.
«Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να εξοικειωθούν οι Ελληνες με το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς προς τον χώρο εργασίας. Ετσι, οι ομάδες που δημιουργούνται προέρχονται από την ίδια επιχείρηση και “καταχωρούν” χιλιόμετρα με την προϋπόθεση ότι οι διαδρομές τους σχεδιάζονται από το σπίτι στο γραφείο ή αντίστροφα. Η ομάδα που θα καταχωρήσει περισσότερα χιλιόμετρα ποδηλασίας μέσα στον μήνα Μάιο, θα κερδίσει», εξηγεί στο «Βήμα» ο κ. Αλέξανδρος Αθανασόπουλος από τους «Ποδηλάτ-ισσ-ες», ένας από τους δημιουργούς του διαγωνισμού και σχεδιαστής του λογισμικού που υποστηρίζει τις ηλεκτρονικές καταχωρήσεις χιλιομέτρων.
Καμπάνια ή αγώνας: Ποια η διαφορά; Στόχος είναι να κερδίσει το ποδήλατο. Ο "συναγωνισμός" μας κάνει να προσπαθήσουμε να διαδώσουμε το μήνυμα λίγο περισσότερο, ξεκινώντας απ' τον οργανισμό μας. Η λέξη "αγώνας" είναι και ένα παιχνίδι λέξεων: Οι ποδηλάτες πάνε στη δουλειά τους με τον ιδρώτα τους.
Το άρθρο αναφέρει:
"«Παιχνίδι» που μεταφέρει το μήνυμα"
"Ο συναγωνισμός είναι πολύ διασκεδαστικός, αλλά είναι αυτονόητο ότι στόχος δεν είναι να κερδίσουμε, αλλά να προβάλουμε με τη συμμετοχή μας τη χρησιμότητα του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης."
Και επειδή η καμπάνια δεν είναι δική μας ιδέα αλλά ακολουθεί παρόμοιες καμπάνιες του εξωτερικού, ιδού ένα μήνυμα από την αντίστοιχη καμπάνια που γίνεται αυτό το μήνα στο Σηάτλ. Ανάμεσα στ' άλλα γράφει:
"Ο συναγωνισμός είναι σκληρός, η συναδελφικότητα ισχυρή -- ας τελειώσουμε με στυλ, με το να είμαστε καλοί ο ένας στον άλλον και με το να διασκεδάζουμε."
"The competition is fierce, the camaraderie powerful -- let's end in style by being good to each other and having fun."
Τονίζει τα ίδια δύο θέματα που γράφει και το άρθρο στο ΒΗΜΑ: συναγωνισμός και στύλ.
---------------------
We've done it again: another milestone. We've now biked more than 68,000trips and the equivalent distance of two round-trips to the moon -- more than one million miles. Well done!
It's not too late to add a team member, since we've got seven more days of May for new riders to get their four trips in. Remember to log those trips, too -- lock-out for logging last week's miles is at 11:59 p.m. tonight. And please note that next week we're locking things up earlier. You must log ALL of your final trips by 11:59 p.m. June 1. The competition is fierce, the camaraderie powerful -- let's end in style by being good to each other and having fun.
Speaking of which, "style and fun" is our theme this week. Thanks for being our best examples out there by having fun and showing that everyone can join the movement by getting on a bike.
Πέμ, 26/05/2011 - 14:07
Καμπάνια-Συναγωνισμός διαφέρουν τελείως από Αγώνας-Διαγωνισμός
Δεν έχω την πρόθεση να θίξω κανέναν, αλλά παρακαλώ όσους κάνουν δηλώσεις στα ΜΜΕ να είναι πιο προσεκτικοί στην χρήση της γλώσσας.
Καμπάνια-Συναγωνισμός διαφέρουν τελείως από Αγώνας-Διαγωνισμός.
Δεν είναι όλες οι λέξεις ίδιες γιαυτό και υπάρχουν.
Προσωπικά δεν θα με ενδιέφερε διόλου να λάβω μέρος σε οποιοδήποτε αγώνα/ διαγωνισμό του είδους. Όλα τούτα συνεπάγονται έπαθλα και άλλου τύπου αναγνώριση από αυτή που συνδέεται με την Καμπάνια "Με ποδήλατο στην δουλειά" και που στο εσωτερικό της υπάρχει ο Συναγωνισμός = 'Ολοι μαζί προσπαθούμε με αυτό τον τρόπο να πετύχουμε την διάδοση του ποδηλατου (δεν κάνουμε Διαγωνισμό για το ποιος θα κάνει τα πιο πολλά χιλιόμετρα).
Φιλικά λοιπόν και χωρίς παρεξήγηση, θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όσοι από εσάς δίνετε συνεντεύξεις ή κάνετε δηλώσεις τα ΜΜΕ να χρησιμοποιείτε την γλώσσα με φειδώ για να αποφεύγονται οι παρανοήσεις.
είναι θέμα προσωπικού γούστου.
Εγώ, πραγματικά πολύ θα ήθελα να βλέπω περισσότερους ποδηλάτες ντυμένους όχι σαν αθλητές, ή με ότι πιο παλλιό έχουν "για να μην χαλάσω/βρωμίσω τα ρούχα μου" αλλά με τα καθημερινά ή τα εργασιακά τους ρούχα ή ακόμα και τα "καλά" τους, όπως συνηθίζουν οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το ποδήλατο σε καθημερινή βάση και για τις περισσότερες μετακινήσεις τους στο εξωτερικό.
Όμως όπως είπαμε το ποδήλατο στην Ελλάδα έχει δρόμο μπροστά του και η Καμπάνια (και όχι Αγώνας) "Με ποδήλατο στη δουλειά" θα βοηθήσει.
Φιλικά
Από το άρθρο της εφημερίδας ΒΗΜΑ που δημοσίευσε ο/η filopodaros, κάνω copy/paste και ρωτώ από πότε και πότε η καμπάνια «Με ποδήλατο στη δουλειά» μεταράπηκε σε αγώνα;
Το ποδήλατο πάει στη δουλειά και στην… πασαρέλα
«Με ποδήλατο στη δουλειά» ονομάζεται ο διαδικτυακός αγώνας ποδηλασίας... προς τη δουλειά, τον οποίο διοργανώνουν για ολόκληρο τον Μάιο οι «Ποδηλάτ-ισσ-ες», μέσω της ιστοσελίδας www.podilates.gr.
Αγώνας μέχρι… τη δουλειά
Για να κερδίσει κανείς τον διαγωνισμό «Με ποδήλατο στη δουλειά» πρέπει να είναι έτοιμος να ποδηλατήσει δεκάδες χιλιόμετρα.
«Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να εξοικειωθούν οι Ελληνες με το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς προς τον χώρο εργασίας. Ετσι, οι ομάδες που δημιουργούνται προέρχονται από την ίδια επιχείρηση και “καταχωρούν” χιλιόμετρα με την προϋπόθεση ότι οι διαδρομές τους σχεδιάζονται από το σπίτι στο γραφείο ή αντίστροφα. Η ομάδα που θα καταχωρήσει περισσότερα χιλιόμετρα ποδηλασίας μέσα στον μήνα Μάιο, θα κερδίσει», εξηγεί στο «Βήμα» ο κ. Αλέξανδρος Αθανασόπουλος από τους «Ποδηλάτ-ισσ-ες», ένας από τους δημιουργούς του διαγωνισμού και σχεδιαστής του λογισμικού που υποστηρίζει τις ηλεκτρονικές καταχωρήσεις χιλιομέτρων.
Καμπάνια ή αγώνας: Ποια η διαφορά; Στόχος είναι να κερδίσει το ποδήλατο. Ο "συναγωνισμός" μας κάνει να προσπαθήσουμε να διαδώσουμε το μήνυμα λίγο περισσότερο, ξεκινώντας απ' τον οργανισμό μας. Η λέξη "αγώνας" είναι και ένα παιχνίδι λέξεων: Οι ποδηλάτες πάνε στη δουλειά τους με τον ιδρώτα τους.
Το άρθρο αναφέρει:
"«Παιχνίδι» που μεταφέρει το μήνυμα"
"Ο συναγωνισμός είναι πολύ διασκεδαστικός, αλλά είναι αυτονόητο ότι στόχος δεν είναι να κερδίσουμε, αλλά να προβάλουμε με τη συμμετοχή μας τη χρησιμότητα του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης."
Και επειδή η καμπάνια δεν είναι δική μας ιδέα αλλά ακολουθεί παρόμοιες καμπάνιες του εξωτερικού, ιδού ένα μήνυμα από την αντίστοιχη καμπάνια που γίνεται αυτό το μήνα στο Σηάτλ. Ανάμεσα στ' άλλα γράφει:
"Ο συναγωνισμός είναι σκληρός, η συναδελφικότητα ισχυρή -- ας τελειώσουμε με στυλ, με το να είμαστε καλοί ο ένας στον άλλον και με το να διασκεδάζουμε."
"The competition is fierce, the camaraderie powerful -- let's end in style by being good to each other and having fun."
Τονίζει τα ίδια δύο θέματα που γράφει και το άρθρο στο ΒΗΜΑ: συναγωνισμός και στύλ.
---------------------
We've done it again: another milestone. We've now biked more than 68,000trips and the equivalent distance of two round-trips to the moon -- more than one million miles. Well done!
It's not too late to add a team member, since we've got seven more days of May for new riders to get their four trips in. Remember to log those trips, too -- lock-out for logging last week's miles is at 11:59 p.m. tonight. And please note that next week we're locking things up earlier. You must log ALL of your final trips by 11:59 p.m. June 1. The competition is fierce, the camaraderie powerful -- let's end in style by being good to each other and having fun.
Speaking of which, "style and fun" is our theme this week. Thanks for being our best examples out there by having fun and showing that everyone can join the movement by getting on a bike.
Δεν έχω την πρόθεση να θίξω κανέναν, αλλά παρακαλώ όσους κάνουν δηλώσεις στα ΜΜΕ να είναι πιο προσεκτικοί στην χρήση της γλώσσας.
Καμπάνια-Συναγωνισμός διαφέρουν τελείως από Αγώνας-Διαγωνισμός.
Δεν είναι όλες οι λέξεις ίδιες γιαυτό και υπάρχουν.
Προσωπικά δεν θα με ενδιέφερε διόλου να λάβω μέρος σε οποιοδήποτε αγώνα/ διαγωνισμό του είδους. Όλα τούτα συνεπάγονται έπαθλα και άλλου τύπου αναγνώριση από αυτή που συνδέεται με την Καμπάνια "Με ποδήλατο στην δουλειά" και που στο εσωτερικό της υπάρχει ο Συναγωνισμός = 'Ολοι μαζί προσπαθούμε με αυτό τον τρόπο να πετύχουμε την διάδοση του ποδηλατου (δεν κάνουμε Διαγωνισμό για το ποιος θα κάνει τα πιο πολλά χιλιόμετρα).
Φιλικά λοιπόν και χωρίς παρεξήγηση, θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όσοι από εσάς δίνετε συνεντεύξεις ή κάνετε δηλώσεις τα ΜΜΕ να χρησιμοποιείτε την γλώσσα με φειδώ για να αποφεύγονται οι παρανοήσεις.
είναι θέμα προσωπικού γούστου.
Εγώ, πραγματικά πολύ θα ήθελα να βλέπω περισσότερους ποδηλάτες ντυμένους όχι σαν αθλητές, ή με ότι πιο παλλιό έχουν "για να μην χαλάσω/βρωμίσω τα ρούχα μου" αλλά με τα καθημερινά ή τα εργασιακά τους ρούχα ή ακόμα και τα "καλά" τους, όπως συνηθίζουν οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το ποδήλατο σε καθημερινή βάση και για τις περισσότερες μετακινήσεις τους στο εξωτερικό.
Όμως όπως είπαμε το ποδήλατο στην Ελλάδα έχει δρόμο μπροστά του και η Καμπάνια (και όχι Αγώνας) "Με ποδήλατο στη δουλειά" θα βοηθήσει.
Φιλικά