Ποδηλατόδρομοι σε πόλεις του κόσμου

51 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

Κοπενχαγη :
http://www.youtube.com/watch?v=VVz_FZ6ziJk
http://www.youtube.com/watch?v=ZtX8qiC_rXE
http://www.youtube.com/watch?v=RXznapqmulE
http://www.youtube.com/watch?v=a_8dGodhGtI
http://www.youtube.com/watch?v=OYajXN4pPHI
http://www.youtube.com/watch?v=ibCcp0Y3OB0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-0CoL51K00M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=99LhLZEP7z4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uMSWq6yXYW4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2zzHAXIaZ-A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mrKXSRafDOI&feature=related

329 χλμ. λωρίδες 37χλμ. μονοπατιών για 1,901,789 κατοικους της μητροπολιτικής περιοχής
1 χλμ για 5196 κατοικους

http://presentations.thecyclistwebhouse.com/The_Third_Wave_of_Cyclists/P...

Βερολίνο :
http://www.youtube.com/watch?v=ZPFDo1SQJIM
http://www.youtube.com/watch?v=7tmK0fl5LY4&feature=related

620 χλμ. μονοπατιών (bike paths) , 80 χλμ. ποδηλατοδρόμων/λωρίδων (bike lanes) για 5,000,000 κατοίκους της μητροπολιτικής περιοχής.
Δηλαδή 1 χλμ.μονοπατιού+λωρίδας ανα 7143 κάτοικοι ή 1 χλμ.λωρίδας ανα 62.500 κατ.

http://www.treehugger.com/files/2007/07/bike_city_berli.php

Μόναχο:
http://www.youtube.com/watch?v=UFFKTa2w7RM

200 χλμ για μια μητροπολιτική περιοχή 5,2 εκ.
δηλαδή : 1χλμ για 26.000 κατοίκους
http://www.destination-munich.com/munich-by-bike.html


Παρίσι :

http://www.youtube.com/watch?v=x0AYUMl4rME
http://www.youtube.com/watch?v=JICvPbjgSAA
http://www.youtube.com/watch?v=eYQXPrO3Ta8

Νεα Υόρκη:

http://www.youtube.com/watch?v=q9DciyXiRug&feature=related

998χλμ για 19,069,796 κατοίκους της μητροπολιτικής περιοχής.

δηλαδή 1 χλμ άνα 19108 κάτοικοι.

http://www.nyc.gov/html/dcp/pdf/bike/map_complete.pdf

Το μέγαλο 'πυροβολικό' στις μετακινήσεις όμως της τεράστιας μητρόπολης των ΗΠΑ είναι το εκτενέστατο δίκτυο Μετρό που είναι το 1 από τα δύο παγκοσμίως που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα.

Η Νέα Υόρκη αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα των ΗΠΑ ως προς την εξάρτηση της από τα ΜΜΜ και το Μετρό.

Ως αποτέλεσμα πάνω από τα μισά νοικοκυριά δεν έχουν αυτοκίνητο (54%), ενώ στο Μανχάταν (που είναι και η περιοχή όπου εργάζεται το μεγαλύτερο ποσοστό) το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο (75%) όταν το επίσημο εθνικό ποσοστό είναι 8%.

http://en.wikipedia.org/wiki/Transportation_in_New_York_City#Mass_transi...


Λισαβόνα:

http://www.youtube.com/watch?v=LFLcMdiEHTo

Βανκουβερ:
http://www.youtube.com/watch?v=4qo5z3CY2FQ

Πεκίνο:
http://www.youtube.com/watch?v=e4KaRjoQeCI

Μπογκοτά:
http://www.youtube.com/watch?v=ELa5CHsUepo&feature=related

300,9 χλμ για 9,600,000 της μητροπολιτικής περιοχής
Δηλ.: 1 χλμ. ανά 31.904 κάτοικοι
http://en.wikipedia.org/wiki/Bogot%C3%A1%27s_Bike_Paths_Network

Αμστερνταμ:
http://www.youtube.com/watch?v=xHyvc4vBshU
http://www.youtube.com/watch?v=NrqG0DqkSlw
http://www.youtube.com/watch?v=gAYjUHKlH9k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qk6YxhKH590&feature=related

400 χλμ. για μια μητροπολιτική περιοχή 2,158,372 κατοίκων

δηλ : 1 χλμ για 5396

http://goamsterdam.about.com/od/gettingaroundamsterdam/ig/Photos--Amster...

Βαρκελώνη:
http://www.youtube.com/watch?v=NTVkseDY-JM

140,2 χλμ

Esther Anaya, Bicicleta Club de Catalunya (BACC), Spain
PRESENTATION TITLE: Public Bikes, are they developing as true public transport in Spain?

http://www.velo-city2009.com/assets/files/VC09-subplenary-5.2.pdf
σ.10

Ολλανδία-Μπογκοτα-Κοπενγχαγη:
http://www.youtube.com/watch?v=5rwwxrWHBB8

Μουενστερ

http://www.youtube.com/watch?v=JR4bMwkwgPk

Ντέιβις:

http://www.youtube.com/watch?v=acjIRMkVvVA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=H-IqAK_oaxg&feature=related

Πορτλαντ:

http://www.youtube.com/watch?v=MOy6hEh3e7Q
http://www.youtube.com/watch?v=XZLwvbLea1o
http://www.youtube.com/watch?v=6LgD9A0IwFI

161 χλμ. για 2,217,325 της μητροπολιτικής περιοχής.
1 χλμ ανά 13.772 κάτοικοι
http://www.portlandonline.com/transportation/index.cfm?c=34772

http://online.wsj.com/article/SB124242099361525009.html

Βουδαπέστη:
http://www.youtube.com/watch?v=is6K6-jdR88&feature=related

Βιέννη :

1,050 χλμ για 2,268,656 της μητροπολιτικής περιοχής
Δηλαδή : 1 χλμ ανά 2160 κάτοικοι .

http://www.wien.gv.at/english/leisure/bike/

Τορόντο:

112 χλμ. λωρίδων 168χλμ. μονοπατιών για 5,113,149 της μητροπολιτικής περιοχής

Δηλ. 1 χλμ.(λωρίδας+μονοπατιού) για 18.261 κάτοικους ή 1 χλμ.λωρίδας για 45.653
http://www.toronto.ca/transportation/index.htm

Σικάγο:

179 χλμ για 9,785,747

δηλ. 1 χλμ. για 54.669 κατοικους.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_Chicago

Αβάνα:

Στην Αβάνα υπάρχουν περίπου 1εκ. ποδήλατα για μια μητροπολιτική περιοχή 2,15 εκ.

http://books.google.gr/books?id=9efP7_A_j3EC&pg=PA180&lpg=PA180&dq=bike+...

(σ.354)

26χλμ.

http://www.culturechange.org/bicycling.htm

1χλμ για 82.682 κατοίκους

Σεβίλλη

120 χλμ για 1.5 εκ.

1χλμ για 12.500 κατοίκους

http://www.podilates.gr/?q=node/12786

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Ηράκλειο Κρήτης:
http://www.youtube.com/watch?v=uDkWiUERd2Q

PKatsab
Εικόνα PKatsab
Απών/απούσα
memos994
Απών/απούσα

Μπορώ να βρω πουθενά χάρτες με ποδηλατόδρομους, είτε σε πόλεις είτε στην ύπαιθρο? Μιλάμε γι Ευρώπη, έτσι?

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Θα βρεις τον χάρτη της eurovelo στην ecf http://www.ecf.com/3188_1 (λεει και που να τον αγοράσεις) . Ο χάρτης αυτός περιλαμβάνει τους ποδηλατικούς άξονες που διασχίζουν την Ευρώπη. Δυστυχώς το τμήμα της Ελλάδας δεν υλοποιήθηκε ποτέ παρόλο που η μελέτη έχει γίνει..
Οσον αφορά ποδηλατόδρομους διαφόρων πόλεων, βάλε καλύτερα στο google bike lanes και την πόλη που θέλεις και θα σου βγάλει τι υπάρχει. Συνήθως τους ποδηλατικούς χάρτες των πόλεων, τους δίνουν στα τουριστικά γραφεία (στην Ευρώπη εννοώ) χωρίς κόστος.

jeanmarat
Απών/απούσα

για US είναι το ειδικο google bike lanes όχι τόσο για ευρωπη

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

για τα υπέροχα link πολιτισμού που μοιράστηκες μαζί μας. Αυτά είναι καλό να τα υπενθυμίζει κανείς όσο συχνότερα γίνεται γιατί είναι πιο χρήσιμα από το ευτελές χιούμορ υπολελειμένης διανοίας ατόμων που παραθέτουν link με αποκλεισμένες από ΙΧ "υποψίες ποδηλατοδρόμων" του Ελλαδιστάν

jeanmarat
Απών/απούσα
Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
Copenhagen Lady In Red
http://www.youtube.com/watch?v=yyrpSaMG7hU&feature=related[/quote]
Για ένα τέτοιο ποδηλατομωρό πάω και στην άλλη άκρη του πλανήτη

jeanmarat
Απών/απούσα

Παρίσι με το σύστημα δημοτικής ενοικιασης ποδηλατων (Velib) (20.000)
http://www.youtube.com/watch?v=v6L-ZC3YPTg&feature=player_embedded

Διαβάστε και πως το σύστημα αυτό ενίσχυσε την γενικότερη κυκλοφορία ποδηλάτων (εδώ με τον αλήτη τον κακλαμάνη μόνο κανένα γύρο πριν τις εκλογές την βγάζουμε)

http://www.copenhagencyclechic.com/2008/05/la-semaine-du-vlib-et-du-vloc...

Ποια είναι η αναλογία των 20.000 ποδηλατων για τα 11,8 εκ. της μητροπολοτικής περιοχής των Παρισιων για την Αθήνα των 3,1 εκ.;

Η αναλογία του Παρισιου είναι 1 ποδήλατο για 590 άτομα, άρα για την Αθήνα αυτό σημαίνει :5.200 ποδήλατα !!!

Φανταστείτε να υπήρχαν 5.200 σε εκατοντάδες σημεία της Αθήνας ανά πασα στιγμή διαθέσιμα και δωρεάν ή φθηνά στην ενοικίαση τους !!!

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
Παρίσι με το σύστημα δημοτικής ενοικιασης ποδηλατων (Velib) (20.000)
http://www.youtube.com/watch?v=v6L-ZC3YPTg&feature=player_embedded

Διαβάστε και πως το σύστημα αυτό ενίσχυσε την γενικότερη κυκλοφορία ποδηλάτων (εδώ με τον αλήτη τον κακλαμάνη μόνο κανένα γύρο πριν τις εκλογές την βγάζουμε)

http://www.copenhagencyclechic.com/2008/05/la-semaine-du-vlib-et-du-vloc...

Ποια είναι η αναλογία των 20.000 ποδηλατων για τα 11,8 εκ. της μητροπολοτικής περιοχής των Παρισιων για την Αθήνα των 3,1 εκ.;

Η αναλογία του Παρισιου είναι 1 ποδήλατο για 590 άτομα, άρα για την Αθήνα αυτό σημαίνει :5.200 ποδήλατα !!!

Φανταστείτε να υπήρχαν 5.200 σε εκατοντάδες σημεία της Αθήνας ανά πασα στιγμή διαθέσιμα και δωρεάν ή φθηνά στην ενοικίαση τους !!!


ότι το πάτωμα ήταν σκληρό (γιατί κάποιος τράβηξε τη φλοκάτη) κατά την πτώση μας από το όνειρο.

Πω πω ρε παιδιά σκεφτείτε ότι για πράγματα που έξω είναι δεδομένα εμείς εδώ όχι μόνο τα ονειρευόμαστε, αλλά τα σαρκάζουμε κι όλας (καραμαζοχισμός του κερατά βλ. ταινία The instict με τον Antony Hopkins - τη σκηνή με το γορίλα στο κλουβί)

jeanmarat
Απών/απούσα

Θα κάνω μια μινι έρευνα για τα δημοτικά συστήματα ενοικίασης ποδηλατων και θα παρουσιάσω μερικά πράγματα για αυτά ( by the way δεν είναι δεδομένα όπως λες είναι καινούργιο σύστημα και υπαρχει σε λιγες πόλεις και στην αρχή υπήρχαν και παρατραγουδα αλλά τώρα ψιλοστρώνει το πραγμα)

Βεβαίως αν κάτι είναι νέο π.χ. στο Μοντρεαλ ή στο Παρίσι αυτό σημαίνει πως θα έρθει εδώ μετά από 50 χρόνια και αν.

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:

Βεβαίως αν κάτι είναι νέο π.χ. στο Μοντρεαλ ή στο Παρίσι αυτό σημαίνει πως θα έρθει εδώ μετά από 50 χρόνια και αν.

εγώ να μην περιμένω μέχρι τότε και να την κάνω για βορρά νωρίτερα επειδή είναι σίγουρο ότι σε 50 χρόνια θα βλέπω τα ραδίκια ανάποδα

Theodore
Απών/απούσα

Cyclelife wrote:
jeanmarat wrote:
Copenhagen Lady In Red
http://www.youtube.com/watch?v=yyrpSaMG7hU&feature=related

Για ένα τέτοιο ποδηλατομωρό πάω και στην άλλη άκρη του πλανήτη[/quote]

... δεν ντρέπεται να παραβιάζει έτσι τη διπλή διαχωριστική;

Ωπ, λάθος thread...

:-)

jeanmarat
Απών/απούσα

Λισαβόνα : ποιηση και ποδηλατοδρομος

http://vimeo.com/5823275

Πορτλαντ : δύσκολη και επικινδυνη αριστερή στροφή ; ΟΧΙ ΠΙΑ

Η λύση ; Τα "launchpads".

http://vimeo.com/10559007

το βιντεο για το Πορτλαντ από :
http://www.portlandize.com/search/label/infrastructure

jeanmarat
Απών/απούσα

αρχίζω και βάζω το συνολικό μήκος των ποδηλατοδρόμων σε πόλεις

να αναφέρω πως στην Αθήνα είναι περίπου 23,4 χλμ για 3,686,371 κατοίκους της μητροπολιτικής περιοχής δηλ. : 157.537 κάτοικοι για κάθε χιλιόμετρο.

http://www.podilates.gr/?q=node/12001

Πρωταθλήτρια φαίνεται πως ειναι η Βιέννη.

jeanmarat
Απών/απούσα
jeanmarat
Απών/απούσα

με επιφυλαξη ως προς την ακρίβεια του :
stats2

jeanmarat
Απών/απούσα

ποσοστα από τις μεταφορές που γίνονται καθημερινα με ποδήλατο

Βερολίνο :

12%

Μόναχο :
10%

Πορτλαντ:

8%

Σεβίλλη :

6,6%

Σαραγόσα:
3%

Vitoria-San Sebastian :
2-3%

Βαρκελώνη :
1,33%

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Νομίζω ότι το 1 χιλιόμετρο για 157.537 κατοίκους ακούγεται καλύτερα και είναι πιο σωστό, κατά τα άλλα, καλή δουλεία, ευχαριστούμε

jeanmarat
Απών/απούσα

Πόλη
χλμ.ποδηλατόδρομου ανά κάτοικους
Βιέννη
1 για 2160
Κοπενχαγη
1 για 5196
Άμστερνταμ
1 για 5396
Βερολίνο
1 για 7143
Αθήνα
1 για 157.537
jeanmarat
Απών/απούσα

Cycling Copenhagen, Through North American Eyes

Μια βορειοαμερκάνικη ματιά στην ποδηλασία στην Κοπενχάγη.

http://vimeo.com/13499122

jeanmarat
Απών/απούσα

ποσοστα από τις μεταφορές που γίνονται καθημερινα με ποδήλατο

Μπογκοτα , Κολομβία :

2000 : 0,4%
2008 : 4,5%

Παρίσι :

2008 : 3%

Μελβούρνη:

2006 : 2%
2008 : 5%

Κοπενχαγη :

2008 : 38%

στόχος 2015 : 50 %

Νέα Υορκη :

2008 : 1%

Μεξικό :

2008 : 1%

πηγή :

Παρουσίαση στο velo-city 2010
From Mobility to Proximity Landscapes, Presenting Bicycle Mobility Strategy for Mexico City

Antonio Suarez + Pedro Camarena, Unam Arquitechture Faculty, Mexico
http://shoploppen.dk/Velo-city_presentations/Antonio%20Suarez-Pedro%20Ca...
σελ.18

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ordu, (Κοτύωρα), πόλη στον Εύξεινο Πόντο, Τουρκία:

Ordu

jeanmarat
Απών/απούσα

το Oulu Φινλανδίας μάλλον είναι η πόλη που δεν χρειάζεται να δεις αυτοκινητο ποτέ σου αν ποδηλατείς.

αφού η αναλογία είναι 1 χλμ για 278 κατοίκους

http://www.podilates.gr/?q=node/13072

jeanmarat
Απών/απούσα

ευχαριστουμε dimik
http://www.podilates.gr/?q=node/13180

enaskitis
Απών/απούσα

Εδώ διεξάγεται συζήτηση από τους Νεοϋορκέζους για τους ποδηλατόδρομους και -λουρίδες στη Νέα Υόρκη, μέσ' από τις σελίδες του New York Times.

jeanmarat
Απών/απούσα

Groningen, Ολλανδία

Σε μια περιοχή 84 τ.χλμ
Με 220 χλμ. ποδηλατικων διαδρομών (λωρίδων/μονοπατιων)
Με 187.000 κατοίκους
Με 135.000 θέσεις εργασίας
Με 47.000 φοιτητές
Με 85.000 σπίτια
Με 71.000 αυτοκίνητα
Με 300.000 ποδήλατα

και με το ρεκόρ στη δυση ως προς το ποσοστό καθημερινών μετακίνησεων με ποδήλατο (περίπου 60%)

http://www.globalideasbank.org/site/bank/idea.php?ideaId=378

Erik van Huissteden, City of Groningen – traffic department, The Netherlands
PRESENTATION TITLE: Bicycle station of Groningen. The final touch of an integrated cycle parking policy
http://www.velo-city2009.com/assets/files/paper-van-Huissteden-sub3.1.pdf

jeanmarat
Απών/απούσα

d

jeanmarat
Απών/απούσα
jeanmarat
Απών/απούσα

α