Σκίσιμο σε λάστιχο Schwalbe Marathon Supreme

45 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Το πρωί τουμπάνιασα τα ελαστικά μου με αέρα και έφυγα για την δουλεια
οπως καθε πρωί.
Όταν έφτασα στο γραφείο ακουγονταν αυτος ο ανατριχιαστικός ήχος "χανει αέρα" γεμίζοντάς με με περιττό εκνευρισμό.
Απ'ότι παρατήρησα, είχε σφηνώσει ενα γυαλάκι το οποιό βγάζοντάς το άφησε σκίσιμο στο λάστιχο το οποίο προφανώς θα ειναι διαμπερές.

Υπάρχει λύση;
Εχω δει στα βουλκανιζατέρ να βαζουν ενα υλικό σαν κόλλα και να κλείνουν τρύπες σε ελαστικά - αεροθαλάμους.

Υπάρχει κατι αντίστοιχο για τα ελαστικά ποδηλάτου; ή παει για χάρισμα και
αγορά καινούργιου;

(ΤΙ τα χρυσοπλήρωσα τα Schwalbe γαμώτο;;;)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το είχε η μέρα...
εχθές γύρισα και με τα δύο ελαστικά πίτα.....
... τα νεύρα μου... μετά μπαλωνα και φούσκωνα και πάλι από την αρχή.... κλπ κλπ

Αν το ελαστικό σου όπως λες είναι του κουτιού, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν το πετάς. Προσπάθησε να βάλεις κάτι από την "μέσα μεριά", να ενισχύσεις το σημείο που σκίστηκε (μια φωτογραφία για το "πόσο πολύ" σκίστηκε θα βοηθούσε...).
πχ μπαλώματα σαμπρέλας, μονωτική ταινεία, τανεία για κούτες....
Βάλε αρκετά και "διαδοχικά" στρώματα, το ένα λίγο πιο μεγάλο από το προηγούμενο (να πιάνουν όλα λίγο ελαστικό).

Αν δεις τα michelin που φοράω στο τρεκκιν για "κάθε μέρα".... θα σε πιάσουν τα γέλια... (αν δεις και τις σαμπρέλες... εκεί να δεις γέλια...).

Είμαστε μάχιμοι ποδηλάτες, δεν μας σταματάει τίποτα....

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντηση
Υπάρχει περίπτωση να "ανοίξει" περισσότερο το σκίσιμο;

(Ο πλάνετ τι λέει;
Εχει εξαφανιστεί τελευταία...)

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Για τι διάσταση λάστιχο μιλάς και σε ποια "ώρα" (έστω 12 το σημείο επαφής με το δρόμο) μπήκε το γυαλάκι;

YΓ Στο βουλκανιζατέρ σίγουρα θα στο φτιάξει.

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Για τι διάσταση λάστιχο μιλάς και σε ποια "ώρα" (έστω 12 το σημείο επαφής με το δρόμο) μπήκε το γυαλάκι;

YΓ Στο βουλκανιζατέρ σίγουρα θα στο φτιάξει.

Ακριβώς στη μέση ειναι η τρύπα
Δεν θυμάμαι για κεβλαρ αλλα τα πηρα για αξιόπιστα ελαστικα (ταξίδια, μεγάλες διαδρομές κλπ), και απ' ότι φαίνεται κλάσαν μέντες...
Το μέγεθος ειναι 700x35

Μήπως στο βουλκανιζατέρ μου τα αποτελειώσουν; , με δεδομένο οτι οι κολλήσεις που χρησιμοποιούν ειναι για ελαστικά αυτοκινήτου, δηλαδή άλλα μεγέθη σε πάχος και άλλα υλικά

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Χειρότερο από σκισμένο (και άρα υποψήφιο για περαιτέρω σκίσιμο) αποκλείεται να γίνει.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Dimko wrote:
Ακριβώς στη μέση ειναι η τρύπα
Δεν θυμάμαι για κεβλαρ αλλα τα πηρα για αξιόπιστα ελαστικα (ταξίδια, μεγάλες διαδρομές κλπ), και απ' ότι φαίνεται κλάσαν μέντες...
Το μέγεθος ειναι 700x35
Μήπως στο βουλκανιζατέρ μου τα αποτελειώσουν; , με δεδομένο οτι οι κολλήσεις που χρησιμοποιούν ειναι για ελαστικά αυτοκινήτου, δηλαδή άλλα μεγέθη σε πάχος και άλλα υλικά

Τα ελαστικά σου είναι μια χαρά, έχουν προστασία, ΑΛΛΑ αν πάτησες αιχμηρό γυαλί, σκληρό, με συγκεκριμένη γωνία και με το βάρος σου, ΛΟΓΙΚΟ είναι να περάσει και να σκάσει τη σαμπρέλα.

Το σκίσιμο, από ότι έχω παρατηρήσει γίνεται κυρίως όταν πας να βγάλεις το γυαλάκι, τσακίζεις το ελαστικό, χώνεις και κανα μυτερό αντικείμενο για να σπρώξεις το γυαλί.. κλπ κλπ...

Στο βουλακνιζατέρ επιδιορθώνουν χοντρά ελαστικά αυτοκινήτων, με κάποιο κομμάτι που κολλάει και μετά το θερμαίνουν μέχρι να λειώσει και να γίνει "σώμα" με το ελαστικό. Αν του πας ελαστικό ποδηλάτου θα λειώσει και αυτό μαζί με το μπάλωμα...

Πάντος, τα Continental που έχω στο tandem, έρχονταν δώρο με σαμπρέλες και εγγύηση της μαμάς Continental: αν σκάσουν και σκιστούν μέσα σε 12 μήνες, στέλνεις τα ελαστικά πίσω και σου στέλνουν νέο ζευγάρι. Έτσι τουλάχιστον έλεγε το αυτοκόλλητο επάνω στα ελαστικά. Αγορά από chain reaction, πέρυσι τον Δεκέμβρη νομίζω.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Πουλάνε αυτό
http://www.wiggle.co.uk/park-tools-emergency-tyre-boot-patch/
αλλά όπως λέει είναι για περίπτωση ανάγκης...

Άλλη πρόταση είναι να κολλήσεις εσωτερικά ένα κομμάτι από παλιό ελαστικό το οποίο να έχει τα λινά του.
Και για να το ξεχειλώσουμε... βάζεις κομμάτι σαμπρέλας από μεγάαααλο όχημα... που θα βρεις σε βουλκανιζατέρ.

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Επειδη μου βαλες ιδέες
εστειλα kai μια ερώτηση στη Schwalbe

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Dimko wrote:
Επειδη μου βαλες ιδέες
εστειλα kai μια ερώτηση στη Schwalbe

στα βουλκανιζατέρ φτιάχνουν συρμάτινα λάστιχα
βασικά αν είναι διαμπερές το σκίσιμο καλό θα ήταν να αλλάξεις το λάστιχο
σημασία δεν έχει να κλείσεις την τρύπα
αλλά να κρατήσει την συνοχή του το ελαστικό

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

4 Μηνών λάστιχο να το πετάξω??

Να μου το αλλάξουν.
Ουτε 1000 χλμ δεν εχει κάνει

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Dimko wrote:
4 Μηνών λάστιχο να το πετάξω??

Να μου το αλλάξουν.
Ουτε 1000 χλμ δεν εχει κάνει


αναλώσιμο είναι
και 10 χλμ να κάνει αν σκιστεί από γυαλί δεν φταίει η εταιρία

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Γιατί δεν δοκιμάζεις να κολλήσεις ένα μπάλωμα σαμπρέλας από την μέσα πλευρά του λάστιχου; Είναι λίγο τσαπατσουλιά αλλά πιθανώς θα το κρατάει κλειστό, αν το σκίσιμο δεν είναι μεγάλο.

toxotis66
Εικόνα toxotis66
Απών/απούσα

αυτα συμβαινουν με τα ΟΕΜ λαστιχα που αγοραζουμε απο το ιντερνετ...
δεν εχουν την ποιοτητα των κανονικων γιαυτο και ειναι και φτηνοτερ...
οσο για το συγκεκριμενο κολαμε ενα μπαλωμα σαμπρελα απο τη μεσα μερια του ελαστικου και ειμαστ οκ...
οχι κοματι με λινα που ασειευομενος ο spyrosV ειπε πριν... απλο μπαλομα σαμπρελας

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Τα ελαστικα μου εχουν απειρα σκισιματα εδω και μηνες,το εχουμε ξανασυζητησει νομιζω και σου ειχα πει οτι προσπαθω μια φορα την εβδομαδα να αφαιρω προσεκτικα τα γυαλακια ενα ενα για να μην εισχωρησουν περισσοτερο μεσα προς την σαμπρελα και την σκισουν αργοτερα υστερα απο παροτρυνση του Τοξοτη.
Παρα τις τομες στο ελαστικο που μενουν,δεν εχω παρατηρησει μεχρι στιγμης να ΞΑΝΑμπαινει γυαλι στο ιδιο σημειο.
Ισως απλα δεν εχει τυχει σε μενα,αλλα εαν δεν ειναι υπερβολικα μεγαλο το σκισιμο,ισως δεν σου δημιουργησει αμεσα προβλημα στο μελλον...
Θα σου προτεινα να ριξεις λιγη logo στο ελαστικο ωστε να γεμισει η τρυπα οταν βγαλεις το ελαστικο απο το στεφανι,να την αφησεις να στεγνωσει και να το επανατοποθετησεις.Το εχω κανει μια φορα που ηταν πολυ μεγαλη η τρυπα στο ελαστικο και με κρατησε κανα διμηνο ακομη...
Δεν ειμαι απολυτα σιγουρη για τη χρηση της συγκεκριμενης κολλας,απλα το δοκιμασα και σε μενα εκανε,οποτε και θα το ξαναεκανα μεχρι να αλλαξω λαστιχο.
Η και κομματι σαμπρελας+κολλα.

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Ευχαριστώ παιδιά!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Logo ή όποια άλλη κολλά, δεν θα την έβαζα "γυμνή" στο ελαστικό.
"γυμνή" εννοώ από την μεριά της σαμπρέλας.
Θα σκληρύνει και μπορεί να σκάσει αυτή τη σαμπρέλα.
Ας βάλει και ένα κομμάτι "κάτι"...

Πάντος το απλό ποδηλατικό μπάλωμα είναι πολύ απλή και δοκιμασμένη λύση.
... και ως γνωστών επείδή είμαι της υπερβολής, βάζω από πάνω και μονωτική ταινεία... και όσο κρατήσει (στη θέση της)....

Βασίλη, αυτό με τα :
"...τα ΟΕΜ λαστιχα που αγοραζουμε απο το ιντερνετ..." δεν το κατάλαβα.
Μιλάμε για επώνυμο ελαστικό Schwalbe. Εννοείς ότι αν το πάρω από πχ chainreaction θα είναι μαιμού και αν το πάρω από τον ΤσιριΦρειδεΚασσιμή θα είναι ...originale veritabele....?????????

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Β διαλογής εννοεί ο Βασίλης. Το χουμε συζητησει πολλές φορές απο κοντά.
Και μια φορά το ανέφερα εδω και πηγαν να με φάνε..

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

χμ.χμ.... δεν είμαι ειδικός, αλλά αμφιβάλω αν υπάρχουν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ελαστικά Β διαλογής....

Το chainreaction πχ πρέπει να πουλάει ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, όσα ελαστικά πουλάνε όλα τα ποδηλατάδικα της Αθήνας σε 6 μήνες.....

Τα τελευταία 3 χρόνια, ΟΛΑ τα ελαστικά μου είναι από έξω... No Problem whatsoever.... πάντα φρέσκα και κρατάνε για πολύ καιρό....

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Υπαρχουν ολες οι παραπανω λυσεις που αναφερθηκαν στα προηγουμενα post (ο i alli ellada, πρεπει να εχει κανει ολοκληρη διατριβη πανω στο συγκεκριμενο θεμα), αλλα αν δεν θελεις να ασχοληθεις με πατεντες, υπαρχει και η ετοιμη λυση. Και κοστιζει 5-6 ευρω. Η Zefal, εχει ενα σετακι επισκευης ελαστικων, μεσα στο οποιο εκτος απο τα κλασσικα μπαλωματα, εχει και ενα κομματι μπαλωμα ειδικο για σκισιματα του εξωτερικου λαστιχου, οπως ακριβως στην περιπτωση σου. Κολλιεται εσωτερικα, με το σωληναριο της κολλας που περικλειεται στο σετ. Το ενισχυμενο αυτο μπαλωμα, εχει διαστασεις 5Χ8 cm, και μπορει να μπαλωσει αρκετα μεγαλα σκισιματα. Μπορει επισης, να κοπει στη μεση π.χ., και να χρησιμοποιηθει για δυο η και τρια μπαλωματα. Χρησιμοποιειται επισης κατα κορον, για να μπαλωνει/επισκευαζει tubeless λαστιχα (ποδηλατου φυσικα). Ειναι δοκιμασμενη λυση, παμπολες φορες, και μπορεις να την χρησιμοποιησεις αφοβα. Εξ' αλλου, δεν θα ηταν δυνατον να μην υπαρχει τετοιου ειδους λυση, απο τη στιγμη που "κυκλοφορουν" πανακριβα tubeles (και οχι μονο) λαστιχα, και τα οποια καπως επρεπε να επισκευαζονται.(αυτο ελειπε, να πεταμε το καθε πανακριβο λαστιχο, με το πρωτο σκισιματακι).
Πληροφοριακα, το σετακι αυτο της zefal, το βρηκα στο Φρειδερικο, πριν απο αρκετο ομως καιρο. Δεν χανεις τιποτα να ρωτησεις.
Το εχω παντα μαζι μου σε δυσκολες η πολυημερες διαδρομες. Κι αν δεν υπαρχει αυτο ακριβως, κατι αντιστοιχο θα υπαρχει σιγουρα. Τα tubeless λαστιχα, καπως πρεπει να μπαλωνονται, και να επισκευαζονται τα μικροσκισιματα τους.
Αν θελεις περαιτερω πληροφοριες, η βοηθεια στην τοποθετηση, ρωτα στους ΦτΠ. Ξερεις.

Jakis
Απών/απούσα

Για να καταλάβω, για πόσο μεγάλο σκίσιμο μιλάμε;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

toxotis66 wrote:
αυτα συμβαινουν με τα ΟΕΜ λαστιχα που αγοραζουμε απο το ιντερνετ...
δεν εχουν την ποιοτητα των κανονικων γιαυτο και ειναι και φτηνοτερ...
οσο για το συγκεκριμενο κολαμε ενα μπαλωμα σαμπρελα απο τη μεσα μερια του ελαστικου και ειμαστ οκ...
οχι κοματι με λινα που ασειευομενος ο spyrosV ειπε πριν... απλο μπαλομα σαμπρελας

το oem δεν σημαίνει ότι είναι φτηνότερο η διαφορετική ποιότητα
σημαίνει ότι έρχεται χωρίς συσκευασία και προορίζετε για συναρμολόγηση ποδηλάτου
έλεος

tomac4
Απών/απούσα

που το εφαγες το λαστυχακι?? εεε???
Κανε πραξη αυτο που σου ειπε ο columbus etc... και με την πρωτη ευκαιρια παιρνεις καινουργιο... Τα γυαλια ειναι ο χειροτερος εχθρος για τα λαστυχακια μας... προσεχε κι εσυ εκει που συχναζεις ολο τετοια εχουν...

nikost
Απών/απούσα

toxotis66 wrote:
αυτα συμβαινουν με τα ΟΕΜ λαστιχα που αγοραζουμε απο το ιντερνετ...
δεν εχουν την ποιοτητα των κανονικων γιαυτο και ειναι και φτηνοτερ...
οσο για το συγκεκριμενο κολαμε ενα μπαλωμα σαμπρελα απο τη μεσα μερια του ελαστικου και ειμαστ οκ...
οχι κοματι με λινα που ασειευομενος ο spyrosV ειπε πριν... απλο μπαλομα σαμπρελας

Καλό! Δηλαδή τα κατασκονισμένα λάστιχα διετίας που βλέπω στα εδώ καταστήματα είναι καλά και του Bike 24-Chain Reaction κλπ κλπ είναι μούφα ;

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει ανταλλακτικό στο Eλλάντα που να υπερτερεί σε τίποτα των ανάλογων του εξωτερικού. Μάλλον το αντίστροφο!

bullgr
Απών/απούσα

Υπάρχει λύση στα βουλκανιζατέρ... Βάζουν ένα πράγμα που το ονόμασε "ομπρελάκι" ο συγκεκριμένος που είχα πάει παλαιότερα την μοτοσυκλέτα μου...

Τοποθετείται από την εσωτερική πλευρά, γίνεται ένα με το ελαστικό, καλύπτει την τρύπα και δεν έχει πρόβλημα... Το συγκεκριμένο ελαστικό το πήγαινα με 180+ χιλιόμετρα το καλοκαίρι σε καύσωνα και δεν μου παρουσίασε ποτέ το παραμικρό.

Όσο για την αξιοπιστία των ελαστικών, όσο ακριβά και να κοστίσουν, τίποτα δεν είναι δεδομένο... Εάν σου κάτσει η στραβή θα σκάσουν...

Το μόνο που μπορείς να ελέγξεις είναι η ξηρότητά του (ληγμένα) κατά την αγορά με τον εξής τρόπο: Τραβάτε ένα από τα μικρά "τσουνάκια" (ή τρίχες, όπως θέλετε πείτε τα) που υπάρχουν πάνω στο ελαστικό... Εάν τεντώσουν και δεν κοπούν, τότε είναι εντάξει τα λάστιχα... Εάν κοπούν και μάλιστα με σχετική ευκολία, αφήστε τα, μην τα παίρνετε...

Να απαιτείτε να τα δείτε προτού τοποθετηθούν πάνω στο ποδήλατο...
Όσο για τα ιντερνετικά ελαστικά, εάν η επιχείρηση είναι αξιόπιστη όπως το chainreaction,τότε δεν τίθεται ζήτημα... Οι εγγλέζουρες, οι γερμανοί και λοιποί δυτικοί δεν είναι greek lamogia...

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

plannet wrote:

το oem δεν σημαίνει ότι είναι φτηνότερο η διαφορετική ποιότητα
σημαίνει ότι έρχεται χωρίς συσκευασία και προορίζετε για συναρμολόγηση ποδηλάτου
έλεος

Αυτό που λες είναι το BULK (χωρίς συσκευασία).
Το ΟΕΜ είναι όταν παίρνεις καποιανού το προϊόν και το πουλάς ως δικό σου (OEM είναι σε αυτή την περίπτωση ο αρχικός κατασκευαστής, αλλά μερικές φορές υπονοείται ο δεύτερος ως ΟΕΜ, δεν ξέρω γιατί).

Αυτή την ορολογία τη συναντάμε πολύ συχνά σε υπολογιστές κλπ.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

Οπως λενε , συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες..!

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
plannet wrote:

το oem δεν σημαίνει ότι είναι φτηνότερο η διαφορετική ποιότητα
σημαίνει ότι έρχεται χωρίς συσκευασία και προορίζετε για συναρμολόγηση ποδηλάτου
έλεος

Αυτό που λες είναι το BULK (χωρίς συσκευασία).
Το ΟΕΜ είναι όταν παίρνεις καποιανού το προϊόν και το πουλάς ως δικό σου (OEM είναι σε αυτή την περίπτωση ο αρχικός κατασκευαστής, αλλά μερικές φορές υπονοείται ο δεύτερος ως ΟΕΜ, δεν ξέρω γιατί).

Αυτή την ορολογία τη συναντάμε πολύ συχνά σε υπολογιστές κλπ.


στην ποδηλασία Oem είναι αυτά που έρχοντε για συναρμολόγηση και όχι για να μπούνε στο ράφι δλδ retail
δλδ το λάστιχο που έρχεται για συναρμολόγηση έρχεται μέσα σε σακουλάκι
το ίδιο και η σαμπρέλα το ίδιο και το σασμάν το ίδιο και τα δισκόφρενα

και θεωρητικά δεν πωλείτε χόρια

Και ουσιαστικά αυτό εννοεί ο toxotis

γενικότερα στην ορολογία έχουν δοθεί πολλές έννοιες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
http://www.zefal.com/zefal/gamme.php?key=2007reparationRepairKit

Aυτό λες;
http://www.zefal.com/zefal/produit.php?key=112500
http://www.zefal.com/SITE/BASES/NOTICE/document/noticeRepairKitTub.gif
Αυτό ακούγεται μόνιμο...

Όχι σαν αυτό;
http://www.parktool.com/product/emergency-tire-boot
http://www.parktool.com/uploads/images/blog/repair_help/TB1_tire.jpg
http://www.parktool.com/blog/repair-help/inner-tube-repair[/quote]

τα πρώτα είναι για tubeless ελαστικά
και τα άλλα είναι για ώρα ανάγκης για να μην κουβαλήσεις το ποδήλατο
γενικότερα δεν εμπιστεύομαι σε ποδηλατικά λάστιχα τέτοιες λύσεις
γιατί μιλάμε για το εξωτερικό λάστιχο και όχι για την σαμπρέλα

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
http://www.zefal.com/zefal/gamme.php?key=2007reparationRepairKit

Aυτό λες;
http://www.zefal.com/zefal/produit.php?key=112500
http://www.zefal.com/SITE/BASES/NOTICE/document/noticeRepairKitTub.gif
Αυτό ακούγεται μόνιμο...

Ναι, αυτο εννοω.Αυτο που αναφερεται ως tubeless. Και φυσικα ειναι μονιμο.
(Για μενα,δεν θα ειχε και πολυ νοημα, αν δεν ηταν).

spyrosv wrote:
Όχι σαν αυτό;
http://www.parktool.com/product/emergency-tire-boot
http://www.parktool.com/uploads/images/blog/repair_help/TB1_tire.jpg
http://www.parktool.com/blog/repair-help/inner-tube-repair[/quote]

Αυτα τα μπαλωματα (αυτοκολητα) της Parktool, δεν ειναι τοσο ενισχυμενα οσο αυτα της Zefal. Τα εχω δει, αλλα δεν θελησα να τα δοκιμασω ποτε.(εξ'αλλου, η ιδια η parktool, συνιστα το ταχυτερο δυνατο αντικατασταση του σκισμενου ελαστικου, και τα προτεινει ως "σωτηρες της βολτας", δηλ. μεχρι να γυρισεις σπιτι σου...). Επισης, τα αντιστοιχα συμβατικα(για σαμπρελλες) αυτοκολλητα μπαλωματα της Parktool, εχει αποδειχθει οτι δεν ειναι τοσο αξιοπιστα, οσο τα συμβατικα με κολλα. Γι'αυτο και προτιμησα τα Zefal.

contact