Καλο ειναι να βγαλουμε ατομικες αδειες πεζοπορειας - ασφαλιση και πινακιδα στην πλατη. Αντε γιατι αυτοι οι πεζοι ολο με κοκκινο περνανε και πανε οπου να ναι. Επισης να βαλουμε και εμφυτευμενο gps για να αποτραπουν οι απαγωγες.
Ολα αυτα με 50 - 60 ευρω το μηνα , δεν ειναι τελειο?
Άν ο Πάκις, ή ο Πίου, ή ο Έλληνας υποψήφιος κλέφτης του ποδηλάτου μου
πέσει πάνω στο "βράχο" της άδειας ποδηλάτου , θα το σκεφτεί πολύ να το κλέψει .
Ένα μικρό χαρτάκι θα μας γλιτώσει απο τα αντικλεπτικά αξεσουάρ,αφού θα
κάνει άχρηστο το ποδήλατό μας για τους άλλους( κλέφτες και κλεπταποδόχους ).
Ας καθιερωθεί ο Κ.Ο.Κ. απο το Δημοτικό Σχολείο , να τον μαθαίνουμε απο μικρά παιδιά, και να μή θρηνούμε έναν πληθυσμό ενός χωριού σε τροχαία.
Το ποδήλατο εξαπλώνεται και δέ θέλει ασυδοσία , ούτε αυτορύθμιση .
Δηλαδή αυτός που πάει βόλτα χωρίς φώτα το βράδυ θέλει παράσημο ;!
Εύφημο μνεία ;!
Η αλήθεια είναι ότι από τότε που τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα απέκτησαν άδεια κυκλοφορίας δεν έχει κλαπεί ούτε ένα. Επίσης οι οδηγοί τους έχοντας αποκτήσει (μετά από σκληρή εκπαίδευση) και άδεια οδήγησης εφαρμόζουν πιστά τον ΚΟΚ αλλά και προτείνουν τον εκσυγχρονισμό του. Έτσι καταφέραμε να έχουμε ασφαλείς δρόμους και οι μετακινήσεις να είναι μία σπουδαία εμπειρία για όλους (κυρίως για ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, γονείς με καρότσια, πεζούς, ποδηλάτες).
Επίσης επειδή απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα, ελάχιστοι συντηρούν σωστά το ποδήλατό τους, προτείνω να δημιουργηθούν ΚΤΕΠΟ (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Ποδηλάτων) όπου με ένα ελάχιστο κόστος πχ 60€ το εξάμηνο, θα εξασφαλίσουμε ότι όλα τα ποδήλατα που κυκλοφορούν είναι άρτια συντηρημένα. Όπως όλοι ξέρουμε το μέτρο αυτό είχε τεράστια επιτυχία σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.
Κάτι άλλο που θα μπορούσαμε να προτείνουμε είναι η θέσπιση της άδειας αγοράς ποδηλάτου όπου όποιος σκοπεύει να αγοράσει ποδήλατο θα καταθέτει σχετική αίτηση στο υπουργείο με τα αντίστοιχα παράβολα και θα λαμβάνει (ή όχι) την άδεια να το αγοράσει. Έτσι το υπουργείο θα μπορεί να καταγράψει και αυτούς που έχουν πρόθεση να κυκλοφορήσουν με ποδήλατο και να ... πράξει ανάλογα.
Θα διαβάσουμε πολλά ακόμα "επιχειρήματα" ασφαλιστών
και άλλων "καλοθελητών" για άδειες και λοιπές μαλακίες
που έχουν ήδη αποτύχει σε αμάξια και μηχανές;
Άδειες, πινακίδες είναι απλά ένας φόρος και δεν έχουν
καμία σχέση με αποτροπές κλοπών.
Το ποδήλατο γίνεται βίδες σε 5 λεπτά αλλά άμα είσαι
μαλάκας που πουλά ασφάλειες ή υπάλληλος σε διατεταγμένη
υπηρεσία, που να το ξέρεις...
Το ποδήλατο γίνεται βίδες σε 5 λεπτά αλλά άμα είσαι
μαλάκας που πουλά ασφάλειες ή υπάλληλος σε διατεταγμένη
υπηρεσία, που να το ξέρεις...
Να κάτι ακόμα ενδιαφέρον. Πληρώνοντας το πρωτόκολλο μετατροπής ασφαλισμένου ποδηλάτου, κατοχυρώνεις την άλλη βίδα που άλλαξες, ή τα άλλα χερούλια που έβαλες κλπ. χαμός.
Το τρίτο τον ξέρω, ο πρώτος καιο ο δεύτερος.....ποιοι είναι????????
Επίσης ο νταβατζης που ψάχνεις για να κάνει κάτι που δεν μπορείς να κάνεις εσυ (να φυλάς το ποδήλατο σου σαν τα μάτια σου) θέλει ΝΑ ... τοτε πρέπει να καταλάβεις (εκτος αν εισαι ασφαλιστήσ...οποτε μονο για φτύσιμο είσαι) οτι σε βλέπει σαν ''δολλάριο''
Και στην τελική μου θυμίζεις τον κλασικό ΕΛΛΗΝΑ που με τα ιδια δεδομένα περιμένει διαφορετικα αποτελέσματα...αν θεωρείς οτι οι πινακιδες και οι άδειες εχουν βγει για να σε προστατεύουν ... το λιγότερο αφελής
Υγ. διέυψευσαν ότι θα νομοθετηθεί τέλος ακινησίας για τα οχήματα....το ίδιο δεν έκαναν και με το δντ ή την μείωση των συντάξεων???
Μηχανάκι ή αυτοκίνητο έχεις;
.
http://www.podilates.gr/node/1197
.....η άδεια, στο μόνο που μπορεί να βοηθήσει είναι στη φορολόγηση των ποδηλατών.
Έλα τέλος παιδιά... κλείστε το θέμα μην δίνουμε στόχο.
Εδώ οι καλές ασφάλειες!!!!
Έλα πάρε πάρε, ασφάλεια, άδεια, δίπλωμα!!!
Όλα τα σφάζω, για το ΚΑΛΟΟΟΟΟ ΣΑΣ!!!
Με συνοπτικές διαδικασίες να κλειδωθεί το θέμα :)
Με τοσα πουχεις μαζεψει ,σου κοπηκε η χολη εε;;
:))
Καλο ειναι να βγαλουμε ατομικες αδειες πεζοπορειας - ασφαλιση και πινακιδα στην πλατη. Αντε γιατι αυτοι οι πεζοι ολο με κοκκινο περνανε και πανε οπου να ναι. Επισης να βαλουμε και εμφυτευμενο gps για να αποτραπουν οι απαγωγες.
Ολα αυτα με 50 - 60 ευρω το μηνα , δεν ειναι τελειο?
...ούτε για φορολογία βέβαια !
άλλοι θα μιλήσουν γι΄ αυτά...
Βρε σεις το θεμα και η συζήτηση έχει γίνει καιρό τώρα , απλά δεν γίνονται κάποια πράγματα αν δεν βάλουμε και άλλο το χέρι στην τσέπη.
Ας μάθουμε να προσέχουμε και δεν μας φταίει ο κλέφτης
Πάνος
Άν ο Πάκις, ή ο Πίου, ή ο Έλληνας υποψήφιος κλέφτης του ποδηλάτου μου
πέσει πάνω στο "βράχο" της άδειας ποδηλάτου , θα το σκεφτεί πολύ να το κλέψει .
Ένα μικρό χαρτάκι θα μας γλιτώσει απο τα αντικλεπτικά αξεσουάρ,αφού θα
κάνει άχρηστο το ποδήλατό μας για τους άλλους( κλέφτες και κλεπταποδόχους ).
Ας καθιερωθεί ο Κ.Ο.Κ. απο το Δημοτικό Σχολείο , να τον μαθαίνουμε απο μικρά παιδιά, και να μή θρηνούμε έναν πληθυσμό ενός χωριού σε τροχαία.
Το ποδήλατο εξαπλώνεται και δέ θέλει ασυδοσία , ούτε αυτορύθμιση .
Δηλαδή αυτός που πάει βόλτα χωρίς φώτα το βράδυ θέλει παράσημο ;!
Εύφημο μνεία ;!
Η αλήθεια είναι ότι από τότε που τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα απέκτησαν άδεια κυκλοφορίας δεν έχει κλαπεί ούτε ένα. Επίσης οι οδηγοί τους έχοντας αποκτήσει (μετά από σκληρή εκπαίδευση) και άδεια οδήγησης εφαρμόζουν πιστά τον ΚΟΚ αλλά και προτείνουν τον εκσυγχρονισμό του. Έτσι καταφέραμε να έχουμε ασφαλείς δρόμους και οι μετακινήσεις να είναι μία σπουδαία εμπειρία για όλους (κυρίως για ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, γονείς με καρότσια, πεζούς, ποδηλάτες).
Επίσης επειδή απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα, ελάχιστοι συντηρούν σωστά το ποδήλατό τους, προτείνω να δημιουργηθούν ΚΤΕΠΟ (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Ποδηλάτων) όπου με ένα ελάχιστο κόστος πχ 60€ το εξάμηνο, θα εξασφαλίσουμε ότι όλα τα ποδήλατα που κυκλοφορούν είναι άρτια συντηρημένα. Όπως όλοι ξέρουμε το μέτρο αυτό είχε τεράστια επιτυχία σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.
Κάτι άλλο που θα μπορούσαμε να προτείνουμε είναι η θέσπιση της άδειας αγοράς ποδηλάτου όπου όποιος σκοπεύει να αγοράσει ποδήλατο θα καταθέτει σχετική αίτηση στο υπουργείο με τα αντίστοιχα παράβολα και θα λαμβάνει (ή όχι) την άδεια να το αγοράσει. Έτσι το υπουργείο θα μπορεί να καταγράψει και αυτούς που έχουν πρόθεση να κυκλοφορήσουν με ποδήλατο και να ... πράξει ανάλογα.
Θα διαβάσουμε πολλά ακόμα "επιχειρήματα" ασφαλιστών
και άλλων "καλοθελητών" για άδειες και λοιπές μαλακίες
που έχουν ήδη αποτύχει σε αμάξια και μηχανές;
Άδειες, πινακίδες είναι απλά ένας φόρος και δεν έχουν
καμία σχέση με αποτροπές κλοπών.
Το ποδήλατο γίνεται βίδες σε 5 λεπτά αλλά άμα είσαι
μαλάκας που πουλά ασφάλειες ή υπάλληλος σε διατεταγμένη
υπηρεσία, που να το ξέρεις...
Να κάτι ακόμα ενδιαφέρον. Πληρώνοντας το πρωτόκολλο μετατροπής ασφαλισμένου ποδηλάτου, κατοχυρώνεις την άλλη βίδα που άλλαξες, ή τα άλλα χερούλια που έβαλες κλπ. χαμός.
Άλλαξες χρώμα; Νέα άδεια.
Άλλαξες γρανάζωμα; Νέα άδεια.
Αλλξες ανάρτηση; Νέα άδεια.
Μιλάμε οι κλέφτες και τα πρεζάκια έχουν χεστεί
από το φόβο τους .
Συγγνώμη φίλε μου, αλλά σε ποιά αγγελική χώρα ζείς να μεταφερθώ και εγώ;
προφανώς το σχόλιο του ντίνου είναι ειρωνικό.
Ειρωνικό ειναι το κείμενο του gdinos.
Φυσικά και δεν έχουν επιρεαστεί οι κλοπές
αφού άδειες και πινακίδες είναι καθαρά
καταγραφικά και εισπρακτικά μέσα.
Όπως και τα τέλη κυκλοφορίας και τα διόδια
και οι φόροι και και που όλο πληρώνεις και
τίποτα δεν αλλάζει, παρά μόνο η τσέπη αυτού
που τα παίρνει...
Το τρίτο τον ξέρω, ο πρώτος καιο ο δεύτερος.....ποιοι είναι????????
Επίσης ο νταβατζης που ψάχνεις για να κάνει κάτι που δεν μπορείς να κάνεις εσυ (να φυλάς το ποδήλατο σου σαν τα μάτια σου) θέλει ΝΑ ... τοτε πρέπει να καταλάβεις (εκτος αν εισαι ασφαλιστήσ...οποτε μονο για φτύσιμο είσαι) οτι σε βλέπει σαν ''δολλάριο''
Και στην τελική μου θυμίζεις τον κλασικό ΕΛΛΗΝΑ που με τα ιδια δεδομένα περιμένει διαφορετικα αποτελέσματα...αν θεωρείς οτι οι πινακιδες και οι άδειες εχουν βγει για να σε προστατεύουν ... το λιγότερο αφελής
Υγ. διέυψευσαν ότι θα νομοθετηθεί τέλος ακινησίας για τα οχήματα....το ίδιο δεν έκαναν και με το δντ ή την μείωση των συντάξεων???
...το δικό μου δεν είναι!!!!
Να θεσπιστεί τέλος μακαλίας σε όλα τα είδη να γίνουμε όλοι ζάπλουτοι... επιτέλους.