Αγαπητοί φίλοι ποδηλάτες/ποδηλάτισσες μετά από 3 χρόνια που δημιούργησα την ομάδα μας ΠΕΡΙΣΤΕΡοπεταλιές έχω μια απορία.
Σχεδιάζουμε την διαδρομή μας και βγαίνουμε στον δρόμο,έχουμε κόφτες για να κλείσουν τις διασταυρώσεις,δεν έχουμε αστυνόμευση γιατί είμαστε μια απλή ομάδα και όχι κάτι συλλογικό με έδρα-συνδρομή.
Μας φωνάζουν οι οδηγοί ότι κλείνουμε παράνομα τους δρόμους,διαβάζουμε ότι υπάρχει ο Κ.Ο.Κ. και το άρθρθο 41 που λέει ότι είμαστε > αλλά υπάρχει όμως και ο αντίποδας που λέγεται παρεμπόδιση ρύθμισης κυκλοφορίας η οποία ρυθμίζεται μόνο από τροχονόμο ή φανάρι.
Τελικά για εμάς που δεν ανήκουμε πουθενά σε κάτι συλλογικό αλλά είμαστε καλά οργανωμένοι και δεν μιλάω μόνο για την ομάδα μου αλλά και για άλλες που υπάρχουν με τα ίδια χαρακτηριστικά τι ισχύει;
Μπορούν να μας πάνε αυτόφωρο για παρεμπόδιση κυκλοφορίας;
Εϊμαστε > από κάτι που πρέπει να μάθουμε όλοι;
Επιτέλους ας βγεί μια γενική απόφαση που θα καλύπτει και τις μικρότερες ομάδες όχι μόνο το freeday.
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
Με εκτίμηση Ιωάννης Παπαδόπουλος
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Και πρέπει να ακολουθείτε τον ΚΟΚ.
Αλοίμονο αν κάθε φορά που έβγαιναν 20 άτομα
βόλτα με τα ποδήλατα, αυτοβαφρτίζονταν όπως
του βόλευε. Θα υπάρχουν διαδικασίες για να
χαρακτηριστείς "πομπή" και σίγουρα κάποια
κριτήρια.
Καλησπέρα νομίζω ότι θα πρέπει να αναφέρετε τους όρους (διαδικασίες-κριτήρια) που λέτε για να γνωρίζουμε όλοι πότε είμαστε > θα ήθελα να αναφέρω ότι είμαστε περισσότεροι από 20 και περισσότεροι από 100 νομίζω ότι το 100 σας καλύπτει..
Με εκτίμηση Ιωάννης Παπαδόπουλος
Ιωάννη, θα σου πρότεινα να μιλήσεις με δικηγόρο για να έχεις σίγουρες απαντήσεις.
Πιστευω πως μια ερωτηση στο πλησιεστερο ΑΤ θα λυσει ολες σας τις αποριες, για να μπορειτε να απολλαμβανετε τις ποδηλατοβολτες σας χωρις προβληματα!!
καλα είμαι σίγουρος οτι το ΑΤ δεν θα έχει ιδέα...θα παει 2 φορε΄ς και θα πάρει διαφορετική απάντηση...
Βασικά δεν χρειάζεται ο πληθυντικός. Επίσης δεν είμαι "κάποιος"
που να πρεσβεύει κάποια ομάδα. Έγραψα ότι "θα υπάρχουν διαδικα-
σίες" εννοώντας "φαντάζομαι ότι". Πιστεύω ότι το ελάχιστο και
μια καλή αρχή θα ήταν μια ενημέρωση στο τοπικό Αστυνομικό
Τμήμα.
Από εκεί και μετά, αν θέλει να είστε 10 ή 100 ή αθλητικό σωματείο
ή ότι άλλο, δεν το γνωρίζω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι χωρίς να
υπάρχει κάποια επαφή με κρατική αρχή, θεωρείστε ιδιώτες σε βόλτα
και πρέπει να ακολουθείτε τον ΚΟΚ.
Δεν κατάλαβα καν γιατί εγείρεται ερώτημα περί νομιμότητας, όταν μία ομάδα ανθρώπων χρησιμοποιεί τον δρόμο με τα ποδήλατά της εφόσον τηρεί τον ΚΟΚ.
Δεν κατάλαβα επίσης ποτέ αυτό το "κλείνουμε τον δρόμο". Δεν κλείνει κανείς τον δρόμο, τον χρησιμοποιεί τον δρόμο, γιατί ο δρόμος είναι για δημόσια χρήση και όχι για αποκλειστική χρήση από εκείνους που κινούνται με ένα συγκεκριμένο τύπο οχήματος ( στην περίπτωση μας αυτοκίνητα).
Η δεξιά λωρίδα των αστικών δρόμων είναι για τα πιο αργά οχήματα. Μπορεί να την χρησιμοποιεί όποιος κινείται με οποιοδήποτε όχημα θέλει.. ( μιλάω για αστικούς δρόμους).
Κάποια εποχή τα ποδήλατα ήταν πιο λίγα, τώρα είναι πιο πολλά, μπορεί κάποια στιγμή να γίνουν περισσότερα και απο τα αυτοκίνητα..
Αλλα δεν μας ενδιαφέρει ο αριθμός τον οχημάτων αυτών, ( δηλαδή ποδήλατα) αλλά το είδος. Είτε ένα, είτε εκατομμύρια, τα ποδήλατα έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα στην χρήση του δρόμου. Αν είναι σε δρόμο προτεραιότητας περνάνε πρώτα αυτά, ΟΛΑ και οι άλλοι περιμένουν..
Και φανάρια να υπάρχουν πάλι περνάνε πρώτοι αυτοί που είναι στον δρόμο που έχει προτεραιότητα. Δεν άκουσα κανέναν να παραπονιέται ποτέ γιατί δυσκολεύτηκε ή καθυστέρησε να διασχίσει έναν μποτιλιαρισμένο ή με πυκνή κυκλοφορία από αυτοκίνητα δρόμο. Συνήθως όλοι περιμένουν να αδειάσει λίγος "χώρος" μπααας και περάσουν απέναντι.. Αλλιώς κάθονται εκεί και περιμένουν υπομονετικά ακίνητοι.
Όταν τα αυτοκίνητα είναι πολλά και στριμωγμένα, γιατί δεν εγείρεται δηλαδή θέμα νομιμότητας και ύπαρξης τους στον δρόμο.. αυτά δεν κλείνουν την κυκλοφορία, όλων των άλλων οχημάτων δηλαδή;;
Μήπως εννοείς ότι κόβεται δρόμους και φανάρια, δλδ συνεχίζεται την πορεία σας και στα κόκκινα?
Θα αναφέρω ότι αν δεν γνωρίζετε το θέμα καλό είναι να μην δίνετε λανθασμένες απαντήσεις-πληροφορίες,θα κάνω μια ερώτηση στην τροχαία αλλά αναζητώ τις απαντήσεις από την μεγαλύτερη ποδηλατική σελίδα που σίγουρα κάποιος/α θα τις έχει.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..
Με εκτίμηση Ιωάννης Παπαδόπουλος
Την ώρα που έγραφα είχατε δώσει απαντήσεις και δεν τις διάβασα τώρα όμως τις είδα.Κλείνουμε δρόμους ενοοώ ότι ρυθμίζουμε την κυκλοφορία για να περάσουμε όλοι μαζί κρατάμε την δεξιά λωρίδα και περνάμε με πράσινο η κεφαλή της πορείας αλλά σίγουρα θα γίνει κόκκινο μέχρι να περάσουμε όλοι.
Με εκτίμηση Ιωάννης Παπαδόπουλος
Αυτό που ανέφερες είναι και το αντικείμενο πολλών συζητήσεων, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι έχει να κάνει με κυρίως με την οπτική που έχουμε πάνω στα δικαιώματα που έχουν τα ποδήλατα στον δρόμο. Αυτό θα πρέπει να μας ενδιαφέρει.
Θεωρητικά έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με κάθε άλλο όχημα.
Να στο πω με ένα παράδειγμα γιατί είναι λίγο tricky στην κατανόηση.
Οχτώ η ώρα το πρωί στην διασταύρωση Βασ. Σοφίας στο Χίλτον και γίνεται της κακομοίρας. Ανοίγει το φανάρι, περνάνε οι μισοί και μόλις το φανάρι γίνεται κόκκινο, οι υπόλοιποι μισοί βρίσκονται μποτιλιαρισμένοι μες στην μέση της διασταύρωσης. Ούτε μπροστά μπορούν να πάνε ούτε πίσω. Οκ μέχρι εδώ;; Μιλάμε για τυπική κατάσταση τώρα στο κέντρο της Αθήνας, δεν φέρνω κανένα ανύπαρκτο παράδειγμα.
Αυτοί λοιπόν τώρα που έχουν βρεθεί μες στην μέση, παρακωλύουν την κυκλοφορία;; Θέλουν άδεια από την αστυνομία; Ποιος περνάει πρώτος; Οι άλλοι που περιμένουν από την άλλη πλευρά τι κάνουν; Μπορούν να ξεκινήσουν και να προχωρήσουν;; Μπορούν να κάνουν καταγγελία στην αστυνομία για παρακώλυση;;
Μπορούν να απαιτήσουν να εξαφανιστούν όσοι είναι στην μέση της διασταύρωσης μπροστά τους; Μπορούν να προχωρήσουν μπροστά ; Οϋτε γιατί δεν έχουν που να πάνε έτσι και αλλιώς.
Και επεκτείνουμε τώρα το παράδειγμα στους άλλους χρήστες των δρόμων.. 'Ερχεται τώρα ένας τύπος με ένα μηχανάκι, που μπορεί θεωρητικά να περάσει ανάμεσα και να φύγει, και δεν έχει τόπο να διαβεί και σοκάκι να περάσει. Τον παρεμποδίζουν οι υπόλοιποι ή όχι; Είναι παρακώλυση της κυκλοφορίας; Είναι προφανώς.. για αυτόν τον έναν είναι.!
Ε το ίδιο είναι και με τα ποδήλατα. Περνάνε 1000 ποδήλατα και κάποια στιγμή το φανάρι ξαναγίνεται κόκκινο και αυτοί είναι μες στην μέση. Ωραία όσοι είναι από τις άλλες πλευρές θα περιμένουν να αδειάσει ο δρόμος. Αν δεν αδειάσει, γκαντεμιά φίλε.. αλλά έτσι είναι.!!!! Όπως θα ήταν αν υπήρχε το κάθε άλλο όχημα στον δρόμο.
Άρα, δεν είναι παράνομα τα ποδήλατα γιατί απλά είναι ποδήλατα όταν "κλείνουν" ( και καλά τώρα) τον δρόμο, όπως δεν κηρύσσονται παράνομα και τα αυτοκίνητα, όταν κλείνουν και αυτά τον δρόμο.
Και φυσικά δεν είναι τα εκάστοτε οχήματα που φταίνε μόνον, είναι και οι δρόμοι που είναι έτσι όπως είναι. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον δρόμο οι πάντες. Και αυτοί που είναι σε δρόμο με προτεραιότητα, με ή χωρίς φανάρια, περνάνε πρώτοι, ειδικά όταν γίνεται πανικός.
Για μένα το να μπει κάποια ποδηλατική ομάδα στην διαδικασία να ρωτήσει την αστυνομία, είναι μία σαφής αυτό -αμφισβήτηση του δικαιώματος που έχουν οι χρήστες αυτών των οχημάτων, ( δηλαδή οι ποδηλάτες ) να χρησιμοποιούν τον δρόμο επί ίσοις όροις με τους άλλους.
Αυτό ακριβώς ρωτάω και σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι αυτό που θα πρέπει να σας προβληματίσει είναι το κακό σενάριο.
Δλδ. αν έρθει η κακιά η ώρα που κάποιος τρελός ή μεθυσμένος ή ότι άλλο αποφασίσει να περάσει από το άλλο φανάρι τη στιγμή που τα τελευταία ποδήλατα "παραβιάζουν" το κόκκινο και κατ' επέκταση τον ΚΟΚ.
Σε μια τέτοια περίπτωση θα τεθούν θέματα ευθυνών προς εσάς.
Νομίζω αν δεν έχεις κάποια διαφορετική άδεια και δεν κόβει το δρόμο κάποιο αρμόδιο όργανο για να περάσει όλη η πορεία (μιλάω πάντα όταν το φανάρι έχει ήδη γίνει κόκκινο), τότε κανονικά θα πρέπει να σταματήσουν τα ποδήλατα που δεν έχουν προλάβει να περάσουν με το πράσινο.
Θα ακουστεί πολύ θεωρητικό αυτό που θα σου πω αλλά νομίζω αυτό προβλέπεται.
Οφείλει ο οδηγός κάθε οχήματος όταν περνάει ένα φανάρι να προβλέψει ότι έχει αρκετό χώρο μπροστά του ώστε να μη χρειαστεί να σταματήσει στη μέση της διασταύρωσης.
Στην πραγματικότητα δλδ υποχρεούται να σταματήσει πίσω από τα φανάρια, ακόμα και αν είναι πράσινο μέχρι να απελευθερωθεί η διασταύρωση και να μην προκαλέσει το μπλοκάρισμα που περιγράφεις.
Πάντα προσπαθώ να το κάνω όταν είμαι με αυτοκίνητο και σχεδόν πάντα ακούω τις βρισιές του από πίσω που μου φωνάζει ότι είναι πράσινο και πρέπει να προχωρήσω και να εγκλωβιστώ στη μέση της διασταύρωσης, εγκλωβίζοντας ταυτόχρονα τους απέναντι και δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο που το μόνο που προσφέρει είναι μεγαλύτερες καθυστερήσεις και μποτιλιαρίσματα.
Wicca ευχαριστώ για την μακροσκελή και πλήρη απάντησή σου κατανοοώ ότι δεν θα πρέπει να ρωτήσουμε κανέναν από την πλευρά της τροχαίας γιατί έτσι είναι σαν να ζητάμε > για κάτι που την έχουμε έτσι και αλλιώς μιας και μοιραζόμαστε τον δρόμο αυτόν που έχουμε κάθε δικαίωμα να μοιραζόμαστε.
Κατάλαβα επίσης με το παράδειγμά σου ότι έχουμε προτεραιότητα όταν περνάμε μια διασταύρωση και έχει κόκκινο και υπάρχουν > ποδηλάτες,απλά η απορία μου είναι το τί ισχύει όταν θα βρεθούμε μπροστά σε έναν μή ενημερωμένο οδηγό που > ότι δεν έχουμε δικαίωμα να >.
Θα λείψω για λίγο τα λέμε το απόγευμα να είστε καλά..
Με εκτίμηση Ιωάννης Παπαδόπουλος
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..
Το σενάριο με τον τρελό παίζει αν π.χ στην μέση βρίσκεται ένα λεωφορείο;; ( ή οποιοδήποτε μεγάλο όχημα).
Είναι ζήτημα μεγέθους δηλαδή; Ρωτάω γιατί έχουμε όλοι δει κάτι λεωφορεία και κάτι φορτηγά κάπου εκεί μες στην μέση.. εκεί εγείρεται ερώτημα περί παραβίασης του ΚΟΚ, του να πέσει κάποιος πάνω τους, ( με ή άνευ πνευματικής διαταραχής κτλ);;
Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτά τα ερωτήματα ξεφυτρώνουν μόνον άμα τα εκάστοτε οχήματα δεν είναι υπολογίσιμα στο μέγεθος;
Just asking..
Μπορεί να ισχύει γενικά αυτό που λες, αλλά προσωπικά, θα στενοχωρηθώ πολύ άμα τραυματιστεί ποδηλάτης (όχημα μη υπολογίσιμο σε μέγεθος) από κάποιον τρελό, μεθυσμένο κλπ. και δε θα με πολυαπασχολήσει αν ο τρελός, μεθυσμένος κλπ πέσει πάνω σε ένα φορτηγό (όχημα υπολογίσιμο σε μέγεθος) και φάει ο ίδιος τα μούτρα του χωρίς άλλα θύματα.
Από την άλλη θα στενοχωρηθώ πολύ επίσης αν ο τρελός του παραδήγματος μας πέσει πάνω σε ένα σχολικό (όχημα υπολογίσιμο σε μέγεθος) και τραυματίσει παιδιά.
Ναι αλλά σε αυτό το θέμα δεν συζητάμε για τις επιπτώσεις της τρέλας στην καθημερινότητα των ανθρώπων.. ( ή έτσι τουλάχιστον νομίζω.. ! Δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος.. :D )
Έχεις απόλυτο δίκιο. Παρασύρθηκα και ξέφυγα από το θέμα και ζητώ συγνώμη.
Η αρχική μου όμως άποψη παραμένει ότι αν πρέπει κάποια ποδήλατα (τα τελευταία της πορείας δλδ) να περάσουν με κόκκινο, τότε θέλει προσοχή το θέμα και νομίζω ότι στο αρχικό ερώτημα του αν είναι νόμιμοι, προκύπτουν ή δύναται να προκύψουν κάποια θέματα.
Καλό θα είναι λοιπόν, γι’ αυτό και μόνο το “σημείο” της πορείας να υπάρχει κάποια μέριμνα και κάποια κάλυψη.
Για όλα τα’ άλλα φυσικά και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι δε χρειάζεται καμία άδεια και δεν υπάρχουν θέματα νομιμότητας στην χρήση των δρόμων.
Το πρόβλημά σας δεν είναι η κίνηση στο δρόμο, αυτή είναι
δεδομένη και προβλέπεται από τα σχετικά αρθρα του ΚΟΚ.
Επομένως δεν χρειάζεται να μιλήσετε με την τροχαία ού-
τε χρειάζεται κάποια "άδεια", έλεος....
Το πρόβλημά σας είναι το πως θα παρακωλύετε την κυκλο-
φορία με νόμιμο τρόπο όπως πχ κάνουν οι δεκάδες πορείες
που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα. Ξεκινήστε με μια επικοι-
νωνία με το τοπικό ΑΣ και βλέπετε τι θα σας πουν και κα-
τά πόσο μπορείτε να χαρακτηριστείτε "πομπή".
Τα υπόλοιπα που γράφονται εδώ δεν έχουν σχέση με το θέμα
σας καθώς οι οδηγοί σας κράζουν για κλείσιμο δρόμο και
παραβίαση σηματοδότη και όχι για τη χρήση του δρόμου...
Ε τώρα τι να σου πω κι εσένα... χτυπιέμαι τόση ώρα εδώ μέσα να λέω για το κόκκινο και το κλείσιμο των δρόμων.
Μα ο σκοπός είναι να μπορούν να κλείνουν τις διασταυρώσεις
νόμιμα. Αυτό πιστεύω ότι εξετάζουμε και όχι τι ισχύει υπό
κανονικές κυκλοφορικές συνθήκες :)
Το θέμα ειναι πολύ απλό αν διαβάσει κανείς τον ΚΟΚ, διότι περι αυτού πρόκειται και όχι για το τι κάνει ο ένας και ο άλλος.
Ο ΚΟΚ λοιπόν λέει οτι τα πιο αργά οχήματα περέπει να βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του δρόμου (άρα και το ποδήλατο εφόσον πάει πιο αργά από τα άλλα οχήματα), λέει οτι ΟΛΑ τα οχήματα που χρησιμοποιούν το δρόμο υπόκεινται στους κανονισμούς του ΚΟΚ, με τις ιδαίτερες ρυθμίσεις σχετικά με τις προτεραιότητες κλπ, και λέει οτι σε περίπτωση "πομπής" πρέπει να έχει παρθεί άδεια από την τροχαία, οπότε και κλείνουν οι δρόμοι.
Στη περίπτωση των ποδηλατο-βολτών απλώς κάνουν όλοι τα στραβά μάτια - είτε για λόγους ασφάλειας είτε για λόγους λειτουργικότητας της ομάδας που ποδηλατεί.
Εαν συμβεί κάποιο ατύχημα επειδή ποδηλάτης έχει παραβιάζει τον ΚΟΚ, πέρα από το λυπηρό της κατάστασης, δεν θα βρεί και το δίκιο του πουθενά, ως παραβάτης.
Υγ. δείτε όμως και αυτό
[Κατάλαβα επίσης με το παράδειγμά σου ότι έχουμε προτεραιότητα όταν περνάμε μια διασταύρωση και έχει κόκκινο και υπάρχουν > ποδηλάτες,απλά η απορία μου είναι το τί ισχύει όταν θα βρεθούμε μπροστά σε έναν μή ενημερωμένο οδηγό] δηλαδη τωρα εσυ ενημερωθηκες...και εχεις και ανηλικα μαζι σου....κραταω τη σελιδα σε pdf σε περιπτωση ατυχηματος στις περιστεροπεταλιες να ξερουμε το ονομα του ηθικου αυτουργου - ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
Με εκτίμηση....
Δεν νομιζω οτι γαμοι κηδιες Αποκριάτικες πομπές Εορτασμοί φιλάθλων κλπ παιρνουν αδεια απο καμμια αστυνομια. Καλυπτομαστε νομιζω απο το αρθρο 41 σελ 89 του ΚΟΚ :
http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf
Στη χειροτερη παρτε και μια εικονα μαζι σας και εισαστε ΟΚ :-)
https://www.facebook.com/notes/freeday-%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE...
Αν υπαρχει και κανενας δικηγορος ας το επιβαιβεωση.
Νομιζω παντως οτι σε δικαστηριο, για λογουσ ασφαλειας των ποδηλατων επιβαλεται να ειναι ολοι μαζι (πορεια)
Τα υπόλοιπα που γράφονται εδώ έχουν απόλυτη σχέση με το θέμα. Οι οδηγοί δεν κράζουν για την μαζική παραβίαση σηματοδότη, γιατί δεν το κάνουν αυτό όταν τον σηματοδότη τον παραβιάζουν οχήματα μεγάλου μεγέθους.. Εκεί κάνουν τουμπεκί και μάλιστα κανένας δεν θα είναι σε αυτήν την περίπτωση "αρκετά τρελός" για να πέσει πάνω τους. Το αυτό και για το κλείσιμο του κάθε δρόμου, όταν π.χ τον κλείνουν τα απορριμματοφόρα, η σκούπα του δήμου ή κανένα διαστημικό μποτιλιάρισμα.
Οι περισσότεροι οδηγοί κράζουν γιατί θεωρούν ότι το ποδήλατο δεν θα έπρεπε να κλείνει τον δρόμο, γιατί όχι απλά δεν το θεωρούν υπολογίσιμου μεγέθους όχημα αλλά το χειρότερο, γιατί το θεωρούν απλά αντικείμενο αναψυχής που δεν θα έπρεπε να τολμάει να βρίσκεται στον δρόμο.
Οι freedayers πολύ σωστά πάτησαν στην χακιά περί πομπής και αθλητικής συνάθροισης και ότι άλλο βρήκαν εύκαιρο, αλλά αυτό δεν αρκεί για να εδραιώσει τα ποδήλατα στον δρόμο. Και εννοείται φυσικά, εμείς ως ποδηλάτες δεν θα πρέπει να αυτο ακυρωνόμαστε παίρνοντας άδεις από οπουδήποτε.
Επίσης να προσθέσω ότι αυτά τα λέμε με δεδομένο ότι τώρα κυκλοφορούν στην Αθήνα 20.000 ποδήλατα, ( πες έτσι στο περίπου). Θα κάναμε μία τέτοια συζήτηση αν στους δρόμους κυκλοφορούσαν 2.000.000 ποδήλατα;
Δεν νομίζω.. Σε κάθε περίπτωση, την θέση των ποδηλάτων στον δρόμο, δεν θα την παγιώσουμε αν εμείς οι ίδιοι την αμφισβητούμε και νιώθουμε και ενοχικά για τον τρόπο που επιλέγουμε να μετακινούμαστε ( και καλά μην ενοχλήσουμε και αν είμαστε νόμιμοι κτλ).
εκείνο που χρειαζόμαστε, πάνω απο όλα είναι η λογική !
πομπή, ξεπομπή, άμα βλέπεις π.χ. μιά γιαγιά στο δρόμο να περνάει φανάρι,πράσινο,
πεζή, και να μή προλαβαίνει να διασχίσει το δρόμο ...θα της σφυρίξεις?
ή θα τη πατήσεις ?!
μερικοί κολλάμε σε λέξεις και έννοιες ! πολλά πράγματα ο νόμος δέ τα αναφέρει ρητά, είναι θέμα πραγματικό,το πώς θα αντιμετωπίσουμε καταστάσεις μέσα στην άσφαλτο.
Σά δεδομένο θα πάρουμε οτι και πράσινο να είναι το φανάρι, δέ θα "μένεις ήσυχος" οτι ...έχεις το δίκιο με το μέρος σου ! πέρνα το, έχοντας υπ΄ όψη σου οτι μπορεί και να σέ "κόψει" κάποιος που περνάει με κόκκινο...
ή και να σε σκοτώσει ακόμα.
Ειδικότερα οι "κόφτες", οδηγοί ποδηλατοπορειών και λοιποί, πρέπει να έχουν ξεκάθαρες και αποσαφηνισμένες οδηγίες,(οι αργοί ποδηλάτες μπροστά, προσοχή στις σκιές που κάνουν τα δέντρα στο πλάι του δρόμου, στις υπόγειες σκοτεινές διαβάσεις, τα πάντα όλα).
όπως και στον Διεθνή Κανονισμό Αποφυγής Συγκρούσεων (πλοίων! με έπιασαν τα ναυτικά μου τώρα !), σέβεσαι και προσέχεις αυτόν που δέ μπορεί να "χειρίσει" εύκολα(δηλαδή να στρίψει,επιταχύνει,επιβραδύνει), έτσι και στο δρόμο, άμα βλέπεις οτι ο άλλος είναι σε αδύναμη θέση, μήν έχεις απαιτήσεις απο αυτόν ! να σπριντάρει ! αφού είναι και κουρασμένος !
Φυσικό είναι τίποτα να μήν είναι δεδομένο : στη γρήγορη και αποφασιστική κίνηση μέσα στα φανάρια....ένας παππούς με bmw "γρήγορος" μπορεί να είναι πιό αργός απο έναν...κουρσά με παλιομερσιέ !
έχω βρεί πάντως την ...υγειά μου με την ...αεροπεταλιά !
( νομίζω ισχύει καί για εσωτερικές ταχύτητες).Πρίν ανάψει το κόκκινο(για να μή με βρεί το πράσινο με βαρύ δίσκο μπροστά), "ρίχνω" μικρό δίσκο μπροστά, με "αεροπεταλάρισμα", προσεκτικό και ...ισορροπημένο, για να μή πέσω ! με μία στροφούλα, τσάάάκ είμαι έτοιμος να φύγω γρήγορα, αλλιώς δέ παλεύεται.
Καλή Ανάσταση !
προτεραιότητα στους αδύναμους
1) Πολύς κόσμος πιστεύει πως για να οργανωθεί μία πορεία, οφείλουμε πρώτα να ζητήσουμε «άδεια» από την αστυνομία. Αυτό είναι λάθος. Το Σύνταγμα λέει: «Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.» (άρθρο 11) (στο νομικό κόσμο, το «ήσυχα» μεταφράζεται ως «ειρηνικά», δεν σημαίνει «χωρίς φωνές»).Όσο και αν θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε το αντίθετο, δεν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί. Δεν προβλέπεται πουθενά σε κανέναν νόμο το να ζητούμε «άδεια» από την αστυνομία για οργάνωση πορείας.
Απαιτείται, φυσικά, ενημέρωση της αστυνομικής αρχής. Η ενημέρωση, όμως, αποσκοπεί μόνο στο να μπορέσει η αστυνομία να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την κυκλοφορία των οχημάτων, την προστασία της πορείας κλπ. Δεν έχει καμία σχέση με παροχή «άδειας».
2) Άρθρo 41 ΚΟΚ
Eιδικoί κανόνες για συνoδείες, πoμπές και κίνηση αμαξιδίων
Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ) ή βρεφών
Aπαγoρεύεται στoυς χρήστες της oδoύ να διακόπτoυν στρατιωτικές φά-
λαγγες, στoίχoυς μαθητών, oι oπoίoι συνoδεύoνται από επιφoρτισμένo ειδικά
για τo σκoπό αυτόν πρόσωπo και άλλες πoμπές.Πομπές δεν είναι μόνο οι διαδηλώσεις με πολιτικό περιεχόμενο αλλά επίσης κάθε οργανωμένη κινούμενη συνάθροιση ατόμων.
3) Η λογική σου μεγάλε αθάνατε Ελληνα. Στο χωριό σου θα περιμένεις υπομονετικά τα πρόβατα να περάσουν το δρόμο δε μπορείς να περιμένεις ένα ακόμα φανάρι για μια πομπή όποια και αν είναι αυτή?
4) Εσύ δεν έχεις παρεμποδήσει ποτέ τη κυκλοφορία? (διπλοπαρκαρίσματα, το βαθύ πορτοκαλί, ανάποδα σε μονοδρόμους, αλαρμ και τσαματάμε όπου μας βολεύει, πορεία με το κόμμα σου, πήραμε το κύπελο και πάμε στις πλατείες, παρελάσεις, και άλλα πολλά τέτοια) Αρα κάνε υπομονή όλοι ίδιοι είμαστε.
5) Ελληνας = πολιτισμός παντού και πάντα. Σε σέβομαι και με σέβεσαι. Η δείξε το πολιτισμό σου, η άδειασε μας τη γωνιά ρε φίλε..
6) Οσο για εσένα φίλε μου georgebi κράτα το και σε jpeg, και σε mp3, και σε wma, και σε mpeg4, και σε avi και ότι άλλη μορφή θες. Ελυσες το πρόβλημα βρήκες τον ηθικό αυτουργό μπράβο..
καλα βγάλε την κουκούλα σου τώρα...
αν γινει ατύχημα οι διοργανωτες δεν κρύβονται.
Επίσης, πριν τρέξεις να παραδόσεις το pdf ,
ο Ιωαννης δεν γράφει ανώνυμα και αυτο τον τιμά.
Εσύ από την άλλη ''τρομοκρατείς''και απειλείς χωρίς όνομα. οποτε γραψε και το δικο σου αν θες.........
Σε ποια ποδηλατοβόλτα τα ανήλικα επιτρέπονται χωρίς συνοδεία, σε ποια ποδηλατοβόλτα οποίος παίρνει μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ευθύνη του εαυτού του αλλά αφήνεται στα χέρια άλλου ???
κλείσε το δείκτη σου τωρα...
.
στο λινκ σου υπάρχει κάποιος μ' ένα θηριώδες πλαδαρό μπυρόκοιλο που το μαλάζει κιόλας!