Reclaim the "highways?"

77 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ainastros
Απών/απούσα

διδότου με 90 εκατομμύρια ευρω φτιάχνεις όλη την Αθήνα καλύτερα απ'το Παρίσι. Γιατί όμως να γίνει τώρα κάτι τέτοιο; μηπως γιατί βρήκαν ευκαιρία τώρα με την κρίση να κανουν μπίζνες τα γνωστά λαμόγια-εργολάβοι που τη δημιούργησαν;

φιλελάδα...εσύ να μας κάνεις τη χάρη... να πάρεις και τάλλα φασιστοτσολοληγούρια και νανοίξετε τη φάμπρικα που πάντα ονειρευόσουν .. το ποδήλατο και ειδικά η αστική ποδηλασία είναι το τελευταίο που σ'ενδιαφέρει..

Wicca wrote:
Ο filopodaros είχε προτείνει την σύσταση μίας ΜΚΟ. Γιατί να μην κάνουμε κάτι τέτοιο ώστε να έχουμε και μία πιο επίσημη μορφή;

Θα μας χάλαγε δηλαδή την επόμενη φορά που θα πάμε να συναντήσουμε έναν υπουργό συγκοινωνιών ή το δήμαρχο τάδε, να έχουμε την δυνατότητα να του πούμε ότι είμαστε ΜΚΟ Ποδηλάτες και ότι έχουμε 300 μέλη ( τους συνήθεις υπόπτους για αρχή), και διεκδικούμε με αυτή την μορφή ότι θέλουμε τέλος πάντων να διεκδικήσουμε;

Δεν πρόκειται να μας πάρουν στα σοβαρά οι άλλοι αν δεν πάρουμε στα σοβαρά πρώτα τον εαυτό μας.

Ainastros wrote:
πως είμαι εκτός; το τελευταίο διαστημα όταν μιλάτε για ποδήλατο το μόνο που σκεφτεστε είναι οι ανευθυνοι ιχήδες .. η μη εφαρμογή του κοκ..οι πεζόδρομοι...και τα δικαιώματα των πεζών..
ούτε υπάλληλοι του δήμου να'σασταν

Wicca wrote:
Αυτά τα θέματα συζητιόνται σε άλλα νήματα. Κάνε μου την χάρη και παρέμεινε μέσα στο θέμα, που είναι η επαναδιεκδίκηση των δρόμων από όλους τους πιθανούς χρήστες αυτών των δρόμων, ( και αυτοί δεν είναι μόνον όσοι έχουν αυτοκίνητα).

Ainastros wrote:
πως είμαι εκτός; το τελευταίο διαστημα όταν μιλάτε για ποδήλατο το μόνο που σκεφτεστε είναι οι ανευθυνοι ιχήδες .. η μη εφαρμογή του κοκ..οι πεζόδρομοι...και τα δικαιώματα των πεζών..
ούτε υπάλληλοι του δήμου να'σασταν

Wicca wrote:
Ainastros wrote:
πως ξεπετάχτηκε τώρα η συγγρού;.. είναι στο πακετο των πεζοδρομήσεων του ιδρύματος Ωνάση.. και είπαν να σας το σερβίρουν ποδηλατικά πρώτα.. όπως καναν και με την πανεπιστημίου

δυστυχώς για σας παιδιά έχει αρχίσει ο κόσμος να ξυπνάει...

Είσαι εντελώς εκτός θέματος. Δεν μιλάμε εδώ για τις "στα προσεχώς" πεζοδρομήσεις, ( άν γίνουν και όταν γίνουν ) αλλά μιλάμε για το όριο ταχύτητας σε μεγάλες οδούς που διασχίζουν αστικές περιοχές.

Ας μην σχολιάσω ότι το πρώτο άρθρο που παρέθεσες έχει τίτλο σκέτη παραπληροφόρηση, αφού πουθενά δεν λέει μέσα στο άρθρο ότι σίγουρα θα πεζοδρομηθεί η Συγγρού. Απλά ρωτάει αν θα έπρεπε να είναι και μέρος αυτής στα υπόψιν μαζί με τις πεζοδρομήσεις Πανεπιστημίου και Αμαλίας. (καλά διάβασες τίποτα άλλο εκτός από τον τίτλο;)

Γιατί προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις την συζήτηση;


Vale
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
[...] με 90 εκατομμύρια ευρω φτιάχνεις όλη την Αθήνα καλύτερα απ'το Παρίσι. Γιατί όμως να γίνει τώρα κάτι τέτοιο; μηπως γιατί βρήκαν ευκαιρία τώρα με την κρίση να κανουν μπίζνες τα γνωστά λαμόγια-εργολάβοι που τη δημιούργησαν; [...]

Μεγάλη αλήθεια και εντός θέματος, δυστυχώς.
Το να προβληματιστούμε για 1 ή 2 δρόμους, όταν όλα γύρω απ' αυτούς είναι μέσα σε μεγάλο κόλπο, τότε, είναι ένα κακόγουστο αστείο και τίποτε περισσότερο.

iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα

τί αλλαγη θα συνεβαινε με 180+ εκ ευρω που σπαταλωνται για τη στρατιωτκη θητεια στην Ελλαδα!
Προσεξτε οχι για την Εθνικη Αμυνα γενικα...αυτα προϋπολογιζονται ξεχωριστα κι επιπλεον,
αλλα μονο για την ερασιτεχνικη στρατιωτικη θητεια(οχι απλα υποχρεωτικη!) εντος ΕΕ

Vale
Απών/απούσα

Αυτά είναι ψιλικά (άσε που και τα στρατευμένα νιάτα δεν θα ήθελαν την ελεημοσύνη τους. Γιατί να γίνω καταδρόμι; Για τα ωραία τους μάτια; Για τις τσίχλες που θα αγοράσω με αυτά;).

Εδώ λέμε για μεγάλα κόλπα, τα στρατά είναι του Άκη. Αμήν.

Wicca
Απών/απούσα

Ainastros wrote:

φιλελάδα...εσύ να μας κάνεις τη χάρη... να πάρεις και τάλλα φασιστοτσολοληγούρια και νανοίξετε τη φάμπρικα που πάντα ονειρευόσουν .. το ποδήλατο και ειδικά η αστική ποδηλασία είναι το τελευταίο που σ'ενδιαφέρει..

Άμα κάνεις edit μπορείς να κάνεις ακόμα και τον Ομπάμα να τραγουδάει ντίσκο.

http://www.youtube.com/watch?v=A6PEboTpcfI

Κάνε λίγο ακόμα στις παρεθέσεις.. μπορέι να τα καταφέρεις να υποστηρίξεις τις βλακείες σου με επιχειρήματα που δεν έχεις.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Λάθος BOLD έβαλες σε λάθος σημείο. Υπογραμμίζω τα σημεία που θα έπρεπε να δώσεις προσοχή γιατί είναι περιττό να τα ξανά γράφω.
kktsol wrote:
Wicca wrote:

Με εξαναγκάζεις να επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα καθώς φαίνεται ότι δεν διαβάζεις καν τι γράφω.
Δεν νοούνται λεωφόροι ταχείας κυκλοφορίας αυτοκινήτων, που να διασχίζουν κατοικημένες περιοχές, χωρίς να ειναι κατασκευασμένες σωστά για αυτόν τον λόγο, ( δηλαδή εντελώς κλειστές όπως είναι η Αττική οδός).

Επίσης αν δεν έχουν τέτοια μορφή, όπως η Αττική οδός, οι δρόμοι αυτοί δεν μπορούν να χαρακτηρίζονται ως ταχείας κυκλοφορίας.

Και μία ελεύθερη ( με την έννοια μη φυλασσόμενη και σηματοδοτημένη ή με διόδια) διασταύρωση ή είσοδο ή έξοδο να έχουν προς κατοικημένες περιοχές, τότε ότι και να θεωρούνται αυτοί οι δρόμοι από πιο πριν, αποχαρακτηρίζονται αυτόματα.

Κατοικημένες περιοχές = 50 χαω όριο ταχύτητας. Δεν το λέω εγώ αυτό το λέει ξεκάθαρα ο ΚΟΚ. Ο Κηφισός ακόμα και αν θεωρείται επέκταση της Εθνικής Οδού, διασχίζει κατοικημένες περιοχές. Παύει να θεωρείται δρόμος ταχείας και αποκλειστικής κυκλοφορίας για αυτοκίνητα και γίνεται δρόμος που διασχίζει αστικές περιοχές.

Μπερδευεις τον αυτοκινητοδρομο με τον δρομο ταχειας κυκλοφοριας με αποτελεσμα να οδηγεισαι σε λαθος συμπερασματα.
Αυτο που περιγραφεις λεγεται "αυτοκινητοδρομος" και ετσι χαρακτηριζεται και στον ΚΟΚ. Ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας ειναι αλλο πραγμα. Και χρησιμοποιωντας τα δικα σου λογια, αυτο δεν το λεω εγω το λεει ξεκαθαρα ο ΚΟΚ.
Πιο απλα δεν γραφεται.
Δες και την παραθεση απο τον ΚΟΚ που εβαλε και ο scrabbler.

Ο καθένας πρέπει να έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τους δρομους της πόλης ανεξάρτητα με το όχημα που οδηγεί χωρίς να κινδυνεύει ή να φοβάται ότι θα γίνει θύμα εκείνων που οδηγούν μεγαλύτερα ή πιο γρήγορα οχήματα.


Τα γραψαμε μια, το γραψαμε δυο, το εγραψαν και αλλοι. Μαλλον εσυ δεν διαβαζεις την απαντηση που σου δινουν.
Δεν θες να το καταλαβεις οτι αυτο που λες ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ. Ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας ειναι αλλο πραγμα. Συνεχιζεις να γραφεις σαν αυτα τα δυο να ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν ειναι.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
πως είμαι εκτός; το τελευταίο διαστημα όταν μιλάτε για ποδήλατο το μόνο που σκεφτεστε είναι οι ανευθυνοι ιχήδες .. η μη εφαρμογή του κοκ..οι πεζόδρομοι...και τα δικαιώματα των πεζών..
Μπράβο, μπράβο. Περνάει το μήνυμα.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Η Συγγρού θα μπορούσε να έχει ένα θαυμάσιο ποδηλατόδρομο. Το πρόβλημα θα ήταν στις συνδέσεις. Θα μπορούσαν να κάνουν ποδηλατόδρομο ταχείας κυκλοφορίας στη μέση του δρόμου (στη νησίδα). Θα προτιμούσα ανάπλαση της Συγγρού παρά πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Η Πανεπιστημίου δεν έχει τις ίδιες μεγάλες ταχύτητες. Έχει φανάρια και είναι πιο προσιτή σε πεζούς και ποδηλάτες.

Στη Συγγρού είχε γίνει μια ποδηλατοβόλτα στην παραλία πριν λίγα χρόνια. Η τροχαία είχε βάλει κώνους και είχε αφιερώσει τις ακριανές 1-2 λωρίδες στα ποδήλατα για 1-2 ώρες σε κάθε κατεύθυνση. Ήταν θαυμάσια.

Για να μην μαλώνουμε με την ορολογία, "αυτοκινητόδρομος" δρόμος "ταχείας κυκλοφορίας" κ.λ.π., μπορούμε να τους λέμε "οχετούς κυκλοφορίας" (traffic sewers). Ευτυχώς η Αθήνα δεν κόβεται από πολλούς δυόροφου αυτοκινητόδρομους, όπως οι αμερικάνικες πόλεις.

Παραθέτω ένα παράδειγμα δυόροφου αυτοκινητόδρομου-εκτρώματος στο Σαν Φρανσίσκο που ισοπεδώθηκε και αντικαταστάθηκε με λεωφόρο, πάρκα, ποδηλατόδρομους, κ.λ.π. Αιτία ήταν ο σεισμός του 1989 που αχρήστεψε τον αυτοκινητόδρομο. Μετά από πολλές μάχες, η πόλη αποφάσισε να μην τον ξαναχτίσει:

http://vimeo.com/11910299

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αυτο που στοχευα με την συγκριση της Συγγρου με την Champs Elysees ηταν να δειξω ποσο απλα - μικραινοντας απλα το πλατος απο 3.5μ σε 2.6μ καθε λωριδας αυτοκινητων - μειωνεις την ταχυτητα τους και παραλληλα εξασφαλιζεις πλατος για αλλες χρησεις που εχουν να κανουν με την αλλη αντιληψη για την ποιοτητα ζωης που λεγαμε.
...
Τωρα για τα εκατομμυρια ευρω ειναι αλλο θεμα.
Και δεν ειναι γυρω απο την Συγγρου που εχουν προβλημα οι περιοχες, δηλ η Καλλιθεα και η Ν.Σμυρνη.
Αυτα τα χρηματα θα μπορουσαν να πεσουν στη Θηβων πχ
η στη Νατο ή στην Παναγη Τσαλδαρη στο Περιστερι κ.ο.κ.
Η στη Συγγρου.
Αλλα οχι αλλα λεφτα σε πεζοδρομους στην Κηφισια, στα Μελισσια και στο Χαλανδρι ή στη Βουλα και τη Γλυφαδα.
Γιατι εκει δεν πειθεις νομιζω και δεν βοηθαει να πιστεψουμε οτι υπαρχει πραγματι θεληση για ποδηλατικη πολιτικη και οχι απορροφηση απλως χρηματων οπως-οπως.
...
Σε διαλεξη βεβαια στην περσυνη Bike Expo στο Γκαζι, οπου παρουσιαστηκε η Πανεπηστιμιου, σε ερωτηση για αυτους τους ποδηλατοδρομους στα πλουσια προαστεια, νομιζω ο καθηγητης Βλαστος απαντησε οτι αρχιζουν απο κει γιατι αυτο ειναι εφικτο αμεσα και εξαπλωνονται σιγα σιγα.
Ενταξει.
ΟΚ.
Αυτο πειθει αυτους που θελουν να πειστουν αλλα αφηνει πολλες αφορμες για κριτικη.
Νομιζω οτι ο,τι γινει πρεπει να αρχισει απο κει που υπαρχουν τα προβληματα κι οχι απο κει που ειναι ευκολα.
Και αυτο το "εκει" ειναι το Κεντρο, οι οδικες αρτηριες ταχειας κυκλοφοριας υπερτοπικης σημασιας που οδηγουν σε αυτο ή το διασχιζουν και το προσπερνουν και στο τελος οι γειτωνιες γιατι εκει η ταχυτητα των αυτοκινητων ειναι ηδη πολυ μικρη.

Wicca
Απών/απούσα

....που δίνει και την αφορμή να συνεχίσω την συζήτηση στα θέματα της Συγγρού και της Παραλιακής.

Είναι πραγματικά κρίμα, που όταν κάποιοι πριν από πολλές δεκαετίες αποφάσισαν να διαμορφώσουν το παραλιακό μέτωπο της πολης της Αθήνας, το έκαναν αυτό με τους όρους και την λογική με την οποία φτιαχνόντουσαν τότε οι Αμερικάνικες πόλεις.
Πόλεις δηλαδή τεράστιες, που το στήσιμο τους γινόταν ανάλογα με το πως φαινόντουσαν στις μακέτες ή στον χάρτη. Τέτοιες πόλεις είναι το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες.

Το Λος Άτζελες ειδικά, είναι μία πόλη που εκτίνεται σε μία απόσταση 200 χιλιομέτρων κατά μήκος της ακτής. Για να πάρετε μία ιδέα του μεγέθους του, δείτε εδώ έναν χάρτη του Λος Άτζελες όπου σε αυτόν χωράνε δέκα άλλες πόλεις της Αμερικής.

http://laist.com/attachments/laist_emma/Map-of-LA1.jpg

Λοιπόν εμείς στην Ελλάδα που ούτε σε αυτά τα μεγέθη παίζει ούτε και έχει ανάγκη από τεράστιους αυτοκινητόδρομους, φτίαξαμε τους δρόμους μας με την λογική αυτή. Να φτιάξουμε το highway να διασχίζει την πόλη.

Με αυτήν την λογική διαπλατύνθηκε και η Συγγρού, με αυτήν την λογική καταργήθηκε κάποια στιγμή και το τραμ που συνέδεε το κέντρο της Αθήνας με αυτό του Πειραιά και με αυτήν την λογική φτιάχτηκε και η παραλιακή. Λες και διέσχιζε την παραλία του Λος Άτζελες που είναι 200 χιλιόμετρα στο μήκος.

Τα αποτελέσματα τα βλέπετε. Η παραλία της Αττικής από την πλευρά του Σαρωνικού που με το ζόρι έχει μήκος 50-60 χιλιομέτρων από τον Πειραιά μέχρι το Σούνιο, (σκάρτα είκοσι σε αμιγώς αστική πια περιοχή), διασχίζεται από έναν αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, δίπλα ακριβώς στην παραλία, ακυρώνοντας και τις όποιες σοβαρές χρήσεις της ακτής και κόβοντας τις περιοχές που βρίσκονται κατά μήκος της, από τις παραλίες.

Μπαζώθηκε εντωμεταξύ μέρος της ακτής για να επεκταθεί ο αυτοκινητόδρομος και φυσικά το όριο ταχύτητας στην Παραλιακή είναι απαγορευτικό για οποιαδήποτε φιλική προς τους κατοίκους ή τους επισκέπτες χρήση.

Για να καταλάβετε πως ήταν η Παραλιακή σας παραθέτω εδώ ένα απόσπασμα από μία παλιά Ελληνική ταινία.

http://www.youtube.com/watch?v=YEaHkkf9Tms

Η Άννα Καλουτά και η Λιάνα Βιτσώρη διασχίζουν την παραλιακή και πάνε στην Γλυφάδα, την δεκαετία του πενήντα.

Το αυτοκίνητο που οδηγούν περνάει από έναν δρόμο με δύο λωρίδες κατεύθυνσης, δεξιά και αριστερά δέντρα και η ακτή ακριβώς πίσω από την πρασιά με τα δέντρα. Αυτό για να καταλάβετε τι μέγεθος της ακτής έχει μπαζωθεί όλα αυτά τα χρόνια για να επεκταθεί ο αυτοκινητόδρομος που υπάρχει τώρα. Η ορχήστρα παίζει μουσική στην παραλία της Γλυφάδας ακριβώς κάτω από το παλιό Δημαρχείο. Σε αυτό το σημείο που γίνεται ο τρελός χαμός τώρα για να στρίψει αριστερά το Τραμ και να μπει στην Γλυφάδα.

Πίσω ο Υμηττός όπως φαινόταν τότε. Έχει καμία σχέση αυτό που βλέπουμε εκεί στην ταινία, με αυτό που έχουμε τώρα;

Αντί ο Παραλιακή να είναι ένας μικρός σε πλάτος δρόμος που να εξυπηρετεί απλά τους κατοίκους των περιοχών και να έχει μία πληθώρα άλλων χρήσεων αναψυχής, έχουμε μία Παραλιακή που τρέμει να την διασχίσει κάποιος περπατώντας.

Όλο δε το μέτωπο της παραλίας από την Αλίμου μέχρι την Γλυφάδα, από την πλευρά της παραλίας, είναι απλά ακυρωμένο. Δεν μπορεί να το περιηγηθεί κανείς. Ή θα πάει καρφωτός κάπου, π.χ στον Άγιο Κοσμά. Να το περπατήσει, ή να το ποδηλατίσει με ασφάλεια δεν παίζει σαν σενάριο. Και δεν έχει και κανένα νόημα να το κάνει αυτό, γιατί δεν έχει και τίποτα ιδιαίτερο να δει.

Τι να δει.. έναν αυτοκινητόδρομο που τον περνάνε όλοι με 100 χαω, και κάτι φράχτες που κόβουν ότι άλλες εγκαταστάσεις υπάρχουν εκεί από τον δρόμο. Και κάτι μικρά πεζοδρομιάκια στην μέση του πουθενά, μες στον θόρυβο και τις μεγάλες ταχύτητες. Βλέπετε κανέναν να κυκλοφορεί στα πεζοδρόμια της Παραλιακής, μεταξύ λεωφόρου Αλίμου και Γλυφάδας;

Athws
Απών/απούσα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ μπάτσους Συγγρού να κόβουν κλήσεις σ όποιον πάει πάνω από 50 χλμ

ε ρε μεγαλεία να φτιάχναμε και ΜΚΟ

Wicca
Απών/απούσα

Athws wrote:
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ μπάτσους Συγγρού να κόβουν κλήσεις σ όποιον πάει πάνω από 50 χλμ

ε ρε μεγαλεία να φτιάχναμε και ΜΚΟ

Άρα εσένα το πρόβλημα σου δεν είναι το όριο ταχύτητας, τα άπειρα τροχαία που έχουν γίνει εκεί και έχουν σκοτώσει κόσμο, η υποβάθμιση των κτηρίων και των κατοικημένων περιοχών από την ταχύτητα, την μόλυνση, τον θόρυβο, ο κίνδυνος που υπάρχει για όλους όσοι δεν έχουν αυτοκίνητο για να τρέχουν με 200.

Το πρόβλημα σου είναι ότι υπάρχουν μπάτσοι, αφού για σένα δεν είναι Τροχονόμοι, είναι πάντα μπάτσοι.

Φαντάζομαι λοιπόν ότι όταν σου έτυχε κανένα τροχαίο, δεν φώναξες στα σίγουρα τους "μπάτσους", δηλαδή την Τ.Ο.Τ.Α ( δηλ. το Τμήμα Οδικών Τροχαίων Ατυχημάτων).. αλλά τι λέω. Εσένα δεν σου έχει συμβεί ποτέ τροχαίο και δεν θα σου συμβεί ποτέ στην ζωή σου. ( έχεις αυτή την βεβαιότητα).

Και μάλλον δεν πρόκειται να σου συμβεί, γιατί είσαι μόνιμα στο σπίτι σου πίσω από τον υπολογιστή σου και μάλλον δεν βγαίνεις από αυτό, οπότε τι να συζητάμε τώρα. Οι κακοί "μπάτσοι" φταίνε για όλα που βάζουν κλήσεις και δεν αφήνουν τον καλό κόσμο να τρέχει με 200 για να εκτονωθεί.

Αλήθεια τι ποδήλατο έχεις;;;

Wicca
Απών/απούσα

Και εδώ το υπόγειγμα του νεοΕλληναρά οδηγού.
http://www.youtube.com/watch?v=FPSgdrEyS9o

Από Αθήνα Θεσσαλονίκη σε τρεισήμισι ώρες.
Πάει με 200, βρέχει, τραβάει βίντεο την ώρα που οδηγεί, οι κακοί "μπάτσοι του κάνουν νόημα να σταματήσει, ( αυτός τους γράφει εννοείται στα @@ του), ακούει Bithikotsi στο στέρεο τέρμα, και μετά ανεβάζει και το βίντεο στο youtube για να τον καμαρώσουν κάτι τύποι σαν το Athws μάλλον, που είναι ενάντια στους κακούς "μπάτσους".

Τι δουλειά έχουν οι "μπάτσοι" να σταματήσουν αυτόν τον "πιλότο" ε;;;!!

Άμα θα λίωσει όμως κανέναν στον δρόμο, ή γίνει χαλκομανία και πάρει και άλλους στον λαιμό του, θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ όλοι και θα λένε RIP.. κλάψ.. και θα πουν ότι ήταν και ατύχημα. Ή Τύχη του η ποτάνα έφταιγεεεε.

Athws
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Αλήθεια τι ποδήλατο έχεις;;;

κατεβαίνω Συγγρού για παραλιακή, δεν έχω αισθανθεί ανασφάλεια ώστε ν αναζητώ μπάτσους να κόβουν κλήσεις.
θάρθεις Σούνιο καμμιά μέρα ;

edit

Wicca wrote:
είσαι μόνιμα στο σπίτι σου πίσω από τον υπολογιστή σου και μάλλον δεν βγαίνεις από αυτό, οπότε τι να συζητάμε τώρα.

αν εγώ που γράφω μιάμισυ γραμμή είμαι "πίσω απο τον υπολογιστή" , εσύ που γράφεις τις σεντονιάδες πού είσαι ;;

Athws
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Η φωτογραφία της Πανεπιστημίου στο άρθρο είναι θαυμάσια. circa 1950;

ωραίες οι παλιές φωτό όμως η νοσταλγία δεν χτίζει πρότυπα.
άλλες οι συνθήκες σήμερα.

σου βάζω άλλη μία

http://weloveathens.files.wordpress.com/2009/08/ceb9cebbceb9cf83cf83cebf...

Wicca
Απών/απούσα

Athws wrote:
Wicca wrote:
Αλήθεια τι ποδήλατο έχεις;;;

κατεβαίνω Συγγρού για παραλιακή, δεν έχω αισθανθεί ανασφάλεια ώστε ν αναζητώ μπάτσους να κόβουν κλήσεις.
θάρθεις Σούνιο καμμιά μέρα ;

Νομίζω ότι είναι περιττό να κάνω κάποιο σχόλιο.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Και εδώ το υπόγειγμα του νεοΕλληναρά οδηγού.
http://www.youtube.com/watch?v=FPSgdrEyS9o

Από Αθήνα Θεσσαλονίκη σε τρεισήμισι ώρες.
Πάει με 200, βρέχει, τραβάει βίντεο την ώρα που οδηγεί, οι κακοί "μπάτσοι του κάνουν νόημα να σταματήσει, ( αυτός τους γράφει εννοείται στα @@ του), ακούει Bithikotsi στο στέρεο τέρμα, και μετά ανεβάζει και το βίντεο στο youtube για να τον καμαρώσουν κάτι τύποι σαν το Athws μάλλον, που είναι ενάντια στους κακούς "μπάτσους".

Στην Ιαπωνίας κάποιος ανέβασε στο youtube ένα βίντεο με τη Φεράρι του. Η αστυνομία είδε το βίντεο, υπελόγισε οτι η ταχύτητα σε μερικά σημεία ξεπερνούσε κατά πολύ το όριο ταχύτητος, και του έγραψε κλήση.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Athws wrote:
ωραίες οι παλιές φωτό όμως η νοσταλγία δεν χτίζει πρότυπα.
άλλες οι συνθήκες σήμερα.

σου βάζω άλλη μία

http://weloveathens.files.wordpress.com/2009/08/ceb9cebbceb9cf83cf83cebf...Τέλεια, ευχαριστώ. Για την πρώτη φωτογραφία, έχω να τονίσω οτι ενώ ο πληθυσμός της Αθήνας έχει αυξηθεί πολύ από τότε (πολλαπλασιαστεί), οι πεζοί στην Πανεπιστημίου έχουν λιγοστέψει.

iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα
Το σχόλιο ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το θέμα του συγκεκριμένου νήματος.
Wicca
Απών/απούσα
iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα
Προσβλητικό σχόλιο.
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

idealistis supeeeeer troll

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα
iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα
Άσχετο σχόλιο με στόχο να δυναμιτίσει τη συζήτηση.
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα
Παράθεση προσβλητικού σχολίου.
mambaa
Απών/απούσα

Επειδή μπορεί να διαβάζει και νεαρότερος σε ηλικία κόσμος το forum, που να τυχαίνει να έχει ποδήλατο..

ε, παιδιά ας μην θεωρηθεί και ότι το να βγεί κάποιος
-που ξέρω'γω είναι 15 χρονών και μόλις πήρε ποδήλατο- στον Κιφησό ή στην Λ. Αθηνών πιάνοντας μια λωρίδα έτσι τσαμπουκαλεμένα, ότι κάνει ξέρω'γω re-claim το δρόμο..

γιατί όσο να'ναι... είναι ολίγον επικίνδυνο.

Δεν ξέρω αν το σκέφτηκε ο νηματοθέτης αυτό.

Το ότι κάποιοι μπορούν/θέλουν να το κάνουν, δεν σημαίνει ότι μπορούν/πρέπει και άλλοι...διότι αλλιώς δεν θα γίνει re-claim ο δρόμος.

Καλό το ποδήλατο, αλλά δεν είναι και για παντού.

Στο πνεύμα του νήματος επίσης θα έλεγα, καλύτερα περισσότερα ποδήλατα σε ήπιας κίνησης δρόμους (περιαστικά και όχι σε λεωφόρους, άσχετα αν το όριο ταχύτητας είναι 50km ή όχι και σε αυτές επειδή είναι σε πόλη).

Με περισσότερα ποδήλατα σε δρόμους που έτσι κι αλλιώς είναι ήπιας κυκλοφορίας, τότε αυτοί γίνονται ακόμα πιο ήπιας.. και σιγά-σιγά ίσως έτσι μπορεί να επεκτείνεται η κυκλοφορία ποδηλάτων και σε άλλους.

Προσεκτικά πάντα και με το σκεπτικό ότι ασφαλέστερη είναι η διαδρομή που έχει λιγότερα αυτοκίνητα (ή καθόλου) και καβαλάμε σαν να είμαστε αόρατοι.

Κοινώς οι οδηγοί άλλων οχημάτων δυστυχώς ΔΕΝ μας βλέπουν,
άρα προσπαθούμε να οδηγούμε αμυντικά όσο γίνεται.

iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα
Υβριστικό σχόλιο.
iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα

iDEALisths wrote:
Wicca wrote:
Είδες.. στην Ιαπωνία, δεν χαρίζονται στα ποζεροκαγκούρια με τα κόκκινα γάντια. Αλλά εδώ ακόμα και εκείνοι που κινδυνεύουν από τέτοια ποζεροκαγκούρια, ( βλ. "ποδηλάτες" σαν τον Athws), είναι υπέρ στο να τους χαριζόμαστε, ( μέχρι να σκοτώσουν φυσικά κανέναν και να αρχίσει το πένθος, κλείστε φυλακή τον φονιά, κτλ κτλ κτλ)

ειναι λιγοτερο προσβλητικο το σχολιο που σπερνει φανταστικο τρομο, ενω εχει στο ποδηλατικο ιστορικο της χτυπησει πεζο?

ποιος διαχειριστης, moderator, οπως θες πεστο λογοκρυβει,
θελω να ρωτησω γιατι διεκδικειτε χωρο σε μεγαλους δρομους κι οχι σε μικρους,
εξω απο το σπιτι σου για παραδειγμα?...γιατι; ειναι περισσοτερο επικινδυνο?

τελος προωθουνται επικινδυνες αντιληψεις μεγαλοϊδεατισμου περι αστειρευτων δικαιωματων που πηγαζουν απο τη "βιωσιμη" κινητικοτητα αγνοωντας τη φυσικη δυναμη της μαζας, της ορμης και της κινητικης ενεργειας ενος κινουμενου ΙΧ διπλα σε ενα πουπουλο-ποδηλατο-συνολο.
το αποτελεσμα δε θα ειναι καθολου βιωσιμο γι αυτο μαζεψτε τις ιδεες σας.
παρακαλω να το παρετε σαν προειδοποιηση γιατι ειστε επικινδυνοι!

Wicca
Απών/απούσα

mambaa wrote:
Επειδή μπορεί να διαβάζει και νεαρότερος σε ηλικία κόσμος το forum, που να τυχαίνει να έχει ποδήλατο..

ε, παιδιά ας μην θεωρηθεί και ότι το να βγεί κάποιος
-που ξέρω'γω είναι 15 χρονών και μόλις πήρε ποδήλατο- στον Κιφησό ή στην Λ. Αθηνών πιάνοντας μια λωρίδα έτσι τσαμπουκαλεμένα, ότι κάνει ξέρω'γω re-claim το δρόμο..

γιατί όσο να'ναι... είναι ολίγον επικίνδυνο.

Δεν ξέρω αν το σκέφτηκε ο νηματοθέτης αυτό.

Το ότι κάποιοι μπορούν/θέλουν να το κάνουν, δεν σημαίνει ότι μπορούν/πρέπει και άλλοι...διότι αλλιώς δεν θα γίνει re-claim ο δρόμος.

Καλό το ποδήλατο, αλλά δεν είναι και για παντού.

Στο πνεύμα του νήματος επίσης θα έλεγα, καλύτερα περισσότερα ποδήλατα σε ήπιας κίνησης δρόμους (περιαστικά και όχι σε λεωφόρους, άσχετα αν το όριο ταχύτητας είναι 50km ή όχι και σε αυτές επειδή είναι σε πόλη).

Με περισσότερα ποδήλατα σε δρόμους που έτσι κι αλλιώς είναι ήπιας κυκλοφορίας, τότε αυτοί γίνονται ακόμα πιο ήπιας.. και σιγά-σιγά ίσως έτσι μπορεί να επεκτείνεται η κυκλοφορία ποδηλάτων και σε άλλους.

Προσεκτικά πάντα και με το σκεπτικό ότι ασφαλέστερη είναι η διαδρομή που έχει λιγότερα αυτοκίνητα (ή καθόλου) και καβαλάμε σαν να είμαστε αόρατοι.

Κοινώς οι οδηγοί άλλων οχημάτων δυστυχώς ΔΕΝ μας βλέπουν,
άρα προσπαθούμε να οδηγούμε αμυντικά όσο γίνεται.

Ελπίζω να διάβασες το πρώτο ποστ του νηματοθέτη και να μην γράφεις κρίνοντας από αυτά που διάφοροι άλλοι συμπέραναν ή προσπαθούν να πείσουν τους υπόλοιπους να συμπεράνουν με μπόλικο κοψε-ράψε από άλλες δημοσιεύσεις που υπάρχουν σε άλλα νήματα.

Παραθέτω ξανά το πρώτο λοιπόν ποστ που άνοιξε και το θέμα με υπογραμμισμένα τα σημεία στα οποία στοχεύει η συζήτηση:

Wicca wrote:
Με αφορμή το θέμα "Ανάποδα στην Συγγρού" θα ξεκινήσω ένα θέμα εδώ που αναφέρεται στην επανάκτηση των λεγόμενων αστικών "λεωφόρων" μας, που μόνον λεωφόροι ταχείας κυκλοφορίας ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι.

Έχω διαβάσει σε πάρα πολλά σχόλια ότι κανένας ποδηλάτης, ή αργό όχημα δεν θα έπρεπε να κινείται σε "λεωφόρους" σαν την Συγγρού, Κηφισίας, Μεσογείων, Παραλιακή, Αλίμου-Κατεχάκη, το κομμάτι της Εθνικής που περνάει από τον Κηφισό, Κύμης, αλλά και "λεωφόρους" σαν την Πανεπιστημίου, Αμαλίας, Σταδίου κτλ. Αυτό είναι μες σοφό, αλλά δεν είναι ούτε σωστό ούτε και νόμιμο.

Αυτοί οι δρόμοι έχουν χαρακτηριστεί ως ταχείας κυκλοφορίας αυτοκινήτων παρόλο που επίσημα και με τον νόμο ΔΕΝ είναι.

Και δεν είναι, γιατί διασχίζουν κατοικημένες περιοχές και όλοι οι δρόμοι που διασχίζουν τέτοιες περιοχές, εκτός αν είναι εντελώς κλειστοί για την κίνηση άλλων αργών οχημάτων εκτός των αυτοκινήτων ( όπως η Αττική Οδός, ή η Εθνική όταν βγαίνει από την πόλη), αποχαρακτηρίζονται από Ταχείας και αποκλειστικής Κυκλοφορίας αυτοκινήτων και το όριο ταχύτητας προσαρμόζεται αυτόματα σε αυτό που ισχύει για τις κατοικημένες περιοχές. Δηλαδή τα 50 χιλ. ανά ώρα μάξιμουμ.

Ποιο είναι το θέμα τώρα:

Ότι ναι μεν δεν είναι σοφό να κυκλοφορεί κάποιος με ένα πιο αργό όχημα σε αυτούς τους δρόμους, γιατί είναι επικίνδυνο, αλλά αυτοί οι δρόμοι έχουν παραχωρηθεί ετσιθελικά και κατ' ουσία παράνομα σε χρήση μόνον για τους χρήστες γρήγορων οχημάτων, που στην ουσία όμως, με την ισχύ που τους δίνει η ταχύτητα των οχημάτων τους, στερούν την χρήση αυτών των δρόμων από τους υπόλοιπους πολίτες, που θα έπρεπε να μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν, αφού οι όλοι οι δρόμοι είναι δημόσιοι. (Σε αντίθεση με αυτους "ειδικής χρήσης" δρόμους, που η χρήση τους είναι έναντι αντιτίμου δηλαδή Διόδια σε δρόμους αποκλειστικής και ταχείας κυκλοφορίας αυτοκινήτων).[...]

Το θέμα δεν ανοίχθηκε λοιπόν για να προτρέψει κάποιους να επαναδιεκδικήσουν τους δρόμους ρισκάροντας την ζωή τους, αλλά για να γίνει συζήτηση για το με ποιους τρόπους μπορούν να επαναδιεκδικηθούν οι δρόμοι αυτοί προς χρήση από τους κατοίκους των αστικών πόλεων που διασχίζουν.

Θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να κάνουν αυστηρό moderation από εδώ και στο εξής καθώς παραποιούνται στις παραθέσεις τα γραφόμενα εκείνων που συμμετέχουν στην συζήτηση, με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να συμμετέχουν να καταλήγουν σε λάθος συμπεράσματα.

Ευχαριστώ.