Στο απολαυστικό θέμα που άνοιξε η Wicca την προηγούμενη εβδομάδα εδώ, ξεκίνησε μεταξύ σοβαρού και αστείου (μάλλον εγώ μόνο πρέπει να το είχα πάρει σοβαρά και οι υπόλοιποι να γέλαγαν μαζί μου) μια συζήτηση για τον ιδανικό ή το μέγιστο αριθμό τον ποδηλάτων που μπορεί ή πρέπει να έχει στην κατοχή του κάποιος.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε ο παρακάτω κανόνας:
Rule #12// The correct number of bikes to own is n+1.
While the minimum number of bikes one should own is three, the correct number is n+1, where n is the number of bikes currently owned. This equation may also be re-written as s-1, where s is the number of bikes owned that would result in separation from your partner.
Πηγή: http://www.velominati.com/the-rules/
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους παρακάτω λόγους:
1. Να μπορεί ο καθένας να πει την πονεμένη του ιστορία
2. Να μη νιώθει μόνος, βλέποντας ότι υπάρχουν κι άλλοι με το ίδιο πρόβλημα
3. Να γελά με τους άλλους και να νομίζει ότι ο ίδιος είναι πιο λογικός και σώφρον.
Εμένα πάντως η γυναίκα μου δεν μπαίνει εδώ
Βάσανα που έχει ο κόσμος... !!
Ωραίο θέμα άνοιξες!
Γι' αυτό θα σου πω δυο ιστορίες.
Πρώτη ιστορία: Πάντα πίστευα πως -για μενα- there could be only one. Οι λόγοι ήταν αφενός οικονομικοί (μπορούσα να έχω παραπάνω από ένα αλλά δεν θα μπορούσα να τα καστομάρω όπως θέλω εγώ και τα δυό/τρια/όσα) αλλά και φιλοσοφικοί. Κι αυτό γιατί η καθημερινή σχέση καθώς και το hobby, η βελτίωση, όλα μαζί, με δένουν με το ποδήλατο που έχω και δεν το αντιμετωπίζω σαν ένα ποδήλατο για μια συγκεκριμένη δουλειά αλλά σαν "σύντροφο" που έχει τους συμβιβασμούς και τα μειονεκτήματα που έχω κι εγώ ως άνθρωπος. Βέβαια για να φτάσω εδώ βρήκα με τον καιρό τι ήθελα, κατέληξα στο πλαίσιο που ήθελα, το 'φτιαξα (και το φτιάχνω) κομμάτι κομμάτι και μεγαλώνω, ωριμάζω, γερνάω μαζί του (το πιο πιθανό βέβαια είναι να ζήσει μερικές εκατοντάδες χρόνια περισσότερο αλλά αυτό δεν με πολυαπασχολεί).
Έτσι μ' αρέσει η συμβίωση μαζί του αντιμετωπίζοντας όλες τις προκλήσεις παρεάκι, κάνοντάς τα όλα από λίγο, όπως άλλωστε κι εγώ. Ας πούμε πως με αντανακλά ή ίσως το αντανακλώ κι αυτό με κάνει να πιστεύω πως δεν χρειάζομαι δεύτερο, τρίτο ή τέταρτο, παρόλο που ζηλεύω αρκετά και που πολύ θα 'θελα να δοκίμαζα λίγο απ' όλα. Όμως θα ήταν μια περιστασιακή σχέση με τα άλλα (αν τυχόν είχα κι άλλα) καθώς θα ένιωθα πως ένα ποδήλατο υπήρχε στη ζωή μου και απλά κατείχα για συγκεκριμένο σκοπό λίγα ακόμα.
Δεύτερη ιστορία: Αυτό το καιρό που ψάχνομαι με τα γρανάζια, γνώρισα τον Μαρκ, έναν γκουρού των ποδηλάτων που ζει στη Μιννεάπολη. Κι εκεί που πιάσαμε την κουβέντα, δεν θυμάμαι πως, μου πετάει το εκπληκτικό: "I've often thought I could get by with 2 bikes if I had too, but not one. I ride through the winter and they salt the roads here to melt the ice. Not good for a nice bike and I need something fairly quick the rest of the year as the guys I ride with are much younger than me. But I have 22, Jane has 6 and I'm planning to build us each one more frame before I hang up the torches."
Εντάξει ρε φιλαράκι, του λέω, αλλά σκέψου πως μια μέρα η άθλια κυβέρνησή σου κάνει ένα παγκόσμιο πόλεμο και δημεύει όλα τα ποδήλατα για να τα λιώσει και να τα κάνει άρματα και σφαίρες και σ' αφήνει να κρατήσεις μόνο ένα, τότε, από όλα αυτά που έχεις, ποιό θα διάλεγες να κρατήσεις? Ε, αυτό είναι το ποδήλατό σου κι απλά έχεις άλλα 21 στην κατοχή σου.
Μου απάντησε πως χωρίς αμφιβολία θα κρατούσε αυτό που εκεί λένε "my other car" δηλαδή το χρέπι που κάνει τα πάντα, που του βάζει χιονολάστιχα το χειμώνα, που σέρνει τρέηλερ, που κουβαλάει ξύλα κι ανταλλακτικά, που κάνει όλες τις δουλειές (αναλογιστείτε πως εκεί οι αποστάσεις "πάω μέχρι το σούπερ μάρκετ" είναι αρκετά χιλιόμετρα). Όμως αυτό με τίποτα δεν θα τον έκανε να το νιώσει σαν το "my bike" γιατί απλά θα ήταν αναγκασμένος να το κάνει. Άλλωστε είναι στα μέσα των 60 του χρόνων και ζει χωρίς αυτοκίνητο από τη δεκαετία του '60, σε έναν τόπο όπου λίγες βδομάδες πριν που τα λέγαμε η υψηλότερη θερμοκρασία της ημέρας ήταν... -24C!!!
Η κουβέντα μαζί του με έκανε να καταλάβω και όσους έχουν πολλά ποδήλατα. Δεν μιλάω για εκείνους που τ' αγοράζουν για φιγούρα ή με το κιλό, αλλά για εκείνους που μπορεί να χρησιμοποιούν κάποια για πρακτικούς λόγους, για λόγους επιβίωσης και παράλληλα να έχουν και κάποια για το χόμπυ τους, όποιο κι αν είναι αυτό. Δεν μπορείς να πας σούπερμάρκετ μ' ένα downhill, ούτε να κάνεις brevet μ' ένα classic του 50. Ακόμα κι εγώ δεν ξέρω τι θα έκανα αν αναγκαζόμουν να δουλεύω στο κέντρο, να μη μπορώ να χρησιμοποιήσω ΜΜΜ και να έπρεπε να έχω κάτι να με πηγαίνει στη δουλειά, να το παρατάω στο πεζοδρόμιο και να το βρίσκω εκεί μετά από ώρες.
Το συμπέρασμα που κατέληξα είναι πως είμαι τυχερός που δεν με απασχολούν τέτοια ερωτήματα/προβλήματα κι είμαι ευχαριστημένος που έχω μόνο τη Molly. Αλλά γιατί όχι, αν μπορούσα να κατέχω κανα δυό ακόμα μόνο και μόνο για λίγες φορές διαφορετικής συγκίνησης μάλλον θα το έκανα! Τώρα θα μου πεις ποιό είναι το μέγιστο. Εύκολο: όσα χωράει ο σταύλος!
Scrabler, ωραία τα λες και σωστά και νομίζω ότι πάντα υπάρχει ένα που είναι "το ποδήλατο σου", όχι επειδή αν στο επιβάλουν θα διαλέξεις αυτό, αλλά επειδή το έχεις φανταστεί, το έχεις στήσει και το εξελίσσεις με τον καιρό σαν εσένα.
Και να ξεκαθαρίσω εδώ ότι δε μιλάμε φυσικά για parking ακριβών ποδηλάτων για λόγους επίδειξης ούτε για ακριβά και συλλεκτικά κομμάτια.
Δε μιλάμε φυσικά και για υπερβολές άνω των 2-3 άντε 4 ποδηλάτων.
Προσωπικά έχω στο μυαλό μου απλά, φτηνά, custom παιχνίδια/εργαλεία που συνήθως δεν έχουν καμία αξία για κάποιον άλλον (γι αυτό και πιθανότατα δεν μπορούν καν να πουληθούν σε μια ανάγκη) αλλά το καθένα σου δίνει και κάτι διαφορετικό, όπως είπες, είτε κατά το στήσιμο και την εξέλιξη του, είτε στη χρήση του.
Και φυσικά Wicca η όλη κουβέντα γίνεται για το χαβαλέ και όχι επειδή υπάρχει κανέναν πραγματικός προβληματισμός και έγνοια από πίσω.
ερασιτεχνες!!!!
Θα αναφερω παρακατω ποια και ποσα ειναι τα απαραιτητα ποδηλατα που πρεπει να εχουμε (εμεις οι σωστοι ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ) αλλα εχω την εντυπωση οτι αυτο το ξερουμε ολοι. Υποψιαζομαι οτι ο vass ανοιξε το θεμα για να εχει μια δικαιολογια να πει ή να δειξει στη γυναικα του (να κοιτα αγαπη μου τι λεει εδω ο guru για τα ποσα ποδηλατα πρεπει να εχουμε) γιατι ηδη ψηνει τον επομενο σκελετο (να αποκαλυψω το Link απο το ebay που μου εστειλες, vass????). Τελος παντων. Μονο μην το κυκλοφορησετε πολυ ειναι η ραχοκοκαλια για το επομενο αρθρο μου στο περιοδικο.
Τα απαραιτητα
1 ποδηλατο πολης (για να μην ειμαστε υπερβολικοι και να τα κανουμε δυο αυτα μπορουμε το ποδηλατο πολης να ειναι classic look οποτε να ειναι και cycle chic)
1 γρηγορο ποδηλατο πολης (για τις ημερες που βιαζομαστε και δεν μπορουμε να απολαυσουμε την διαδρομη με το απλο ποδηλατο πολης)
1 street/dirt bike ή ΒΜΧ (με κατι πρεπει να παιζουμε μεσα στα παρκα της πολης)
1 single/fixed gear (οσοι το εχουν δοκιμασει ξερουν γιατι, οσοι δεν το εχουν δοκιμασει δοκιμαστε το).
1 κουρσα καλη (τωρα σκληρη ή ανετη διαλεξτε μονοι σας. Δεν υπαρχει λογος για δυο αφου αυτος που οδηγα την σκληρη δεν θελει την ανετη και το αναποδο. Το να εχεις δυο ειναι υπερβολη και ως γνωστο δεν ειμαστε της υπερβολης).
1 κουρσα για να παιρνουμε οταν ο δρομος ειναι χαλια (βρεγμενος κτλ) για να μην λερωνουμε (χαλαμε) την καλη
1 ΜΤΒ για cross country
1 ΜΤΒ για all mountain
1 MTB για downhill
Δλδ. με 9 ποδηλατακια εισαι ΟΚ. Τωρα θες και ενα tandem εαν εισαι και ερωτευμενος και η γυναικα σου εχει την διαθεση να σε ακολουθει και στις μπουρδες που κανεις (αυτα ειναι τα λογια της γυναικας μου μετα την Παρασκευη που πηγα με τον υιο μου πρωτη του φορα για ΜΤΒ και τον μαθαινα να κατεβαινει τα γρεμια)
+1 ποδήλατο για τον τοίχο του σαλονιού. Πλήρως λειτουργικό γιατι ποτέ δεν ξέρεις.
Ο σωστός αριθμός:
1. ένα υβρίδιο / τρεκκιν / πόλης για καθημερινό commuting. Με λασπωτήρες, κλειδαριές, μάχιμο, προς_το_μινιμαλιστικό....
2. μια κούρσα. Καλή. Μόνο μία.
3. ένα ΜΤΒ αν υπάρχει περίπτωση να πάμε σε χώματα, γκρεμίλες, κατσάβραχα, λασπουριές
4. ένα σπαστό αν γίνεται ταυτόχρονοη χρήση ποδηλάτου και ΜΜΜ.
5. ένα τάντεμ, αν το έταιρο ήμισυ θέλει να ακολουθεί αλλά δεν έχει τον ρυθμό μας / αντοχές μας,
Πάνω από 5 ποδήλατα είναι ποζεριά...
(οι φιξάδες / σινγκλάδες παίζουν στο 1. και πολύ τους είναι....
οι ΒΜΧάδες ..... δεν ξέρω, ας παίξουν ΧΒΟΧ... ή ας φορέσουν πατίνια... άλλωστε το ΒΜΧ δεν είναι ποδήλατο, είναι ποδηλατάκι )
Για μένα προσωπικά τα options είναι δύο.
Το πολύμορφικό, δηλαδή αυτό που το φορτώνεις και το πιο κυριλέ και γρήγορο, δηλαδή αυτό που το γκαζώνεις.
Το πολυμορφικό είναι για σχεδόν τα πάντα όλα. Για ψώνια, δουλειές στην πόλη, εκδρομές, χώματα, λάσπες, βροχή κτλ.
Το άλλο είναι για να πας στις επισκέψεις σου, γρήγορα κάπου, μακρυνές διαδρομές, φλατ δρόμο, στο τρένο κτλ ( πιο ελαφρύ και μαντζόβολο στο κουβάλημα).
Κανένα custom. Άλλωστε custom νοείται μόνον η "υψηλή ραπτική" δηλαδή ποδήλατο μετρημένο πάνω σου. Οι περισσότεροι ΔΕΝ το χρειάζονται γιατί κουμπώνει το σώμα τους στα υπάρχοντα σχέδια και μεγέθη.
Το να βάλεις τα περιφερειακά του γούστου σου, δεν είναι custom από την στιγμή που ο καθένας μπορεί να διαλέξει από τα χιλιάδες περιφερειακά και να βάλει κάτι για να αντικαταστήσει κάτι άλλο.
Τώρα επιλέγοντας δύο ποδήλατα, κάποιος μπορεί να πάει και σε χειροποίητο και όχι παραγωγής. Αυτό δεν είναι πάλι custom γιατί δεν είναι φτιαγμένο με τα σωματομετρικά. Είναι χειροποίητο όμως γιατί δεν βγαίνει από γραμμή παραγωγής και έτσι μπορεί να είναι πιο προσεγμένο.
Τα υπόλοιπα τα θεωρώ υπερβολές και καταναλωτισμό άνευ αιτίας.
Για μένα το ποδήλατο πρέπει να είναι και να παραμένει χρηστικό και εργαλείο και αντίστοιχο των δυνατοτήτων του αναβάτη.
Ποδήλατο στον τοίχο είναι για μένα άχρηστο πράγμα, εκατό ποδήλατα έτσι για να λέμε ότι τα έχουμε είναι πάλι πεταμένα λεφτά.
Υπερβολές στον εξοπλισμό που δεν δικαιολογούνται από την φυσική κατάσταση του αναβάτη, τα θεωρώ έλλειψη ποδηλατικής ωριμότητας και ρεαλισμού σε σχέση με τις δυνατότητες αυτού που τα έχει.
Αυτός που κάνει πολύ καιρό ποδήλατο, ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται και που μπορεί να φτάσει με έναν χ επιπέδου εξοπλισμό. Ο εξοπλισμός και κατ' επέκταση ένα ακόμα ποδήλατο, δεν πρόκειται να αναβαθμίσει ποτέ τις φυσικές δυνατότητες ενός αναβάτη, ( στα πλαίσια πάντα που αναφέρω πιο πάνω- δεν λέω να μην έχει καλά πράγματα ένα ποδήλατο ή να μην είναι καλής ποιότητας. Στις υπερβολές που έχω δει κατά καιρούς αναφέρομαι).
Το concept τέλος, είναι να κάνουμε πετάλι και όχι να κάνουμε αγορές.
Σφαλματα τεραστια. Και απορω.
Βεβαια να αναφερω οτι ειχα ξεχασει το σπαστο (αδιορθωτος) οποτε σε αυτα που γραφω παραπανω προσθεστε και ενα σπαστο.
Και συνεχιζω.
Εαν εχεις μια κουρσα και καλη θα την βγαζεις εξω με βροχη, κρυο λασπες κτλ για να λερωθει, ταλαιπωρηθει?? Η ερωτηση ειναι ρητορικη. Η απαντηση του πραγματικου ΠΟΔΗΛΑΤΗ ειναι ΟΧΙ.
Επισης σαν σωστος βουνισιος ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ θα εχεις μονο ενα για τα χωματα και δεν θα παιρνεις το μεγιστο αναλογα το αν θα κανεις xc, all MTB ή downhill?? Η ερωτηση ειναι παλι ρητορικη. Η απαντηση του πραγματικου βουνισιου ΠΟΔΗΛΑΤΗ ειναι ΟΧΙ.
Για αυτο που γραφεις για το single/fixed καταλαβαινω οτι δεν εχεις ακομα τελειωσει το δικο σου single ή δεν το τελειωσες σωστα. Οποτε αναβαλω την ερωτηση.
Για το αλλο με τα street/dirt και ΒΜΧ θεωρω ρατσιστικη την απαντηση σου και ειναι γνωστο οτι στους ρατσιστες δεν απανταμε.
Τα εννοείς αυτά που λες;;; Έχεις τόσα ποδήλατα, ή στόχο να αποκτήσεις τόσα ποδήλατα;
Αυτός που μπορεί να έχει τόσα ποδήλατα, υπάρχει περίπτωση να τα κυκλοφορεί στα σοβαρά όλα; Είναι παραπάνω από ένα για κάθε μέρα της βδομάδας.
Καλά εντάξ! νΑ γράψουμε εδώ και ενοίκια για αποθήκες ή για σπίτια άνω των 250τμ...
Την καλή, και με βροχές και στις λάσπες και παντού. Και με τους καλούς τροχούς. Ή κάνουμε ποδήλατο ή το κρεμάμε στο σαλόνι.... σιγά μην....
ΜΤΒ... χμ.... άσε καλύτερα να μην γράψω... Τέλος πάντων. Αναφέρεις χρήσεις που ξεφευγουν από αυτό που λένε ΚΣ - κανονικές συνθήκες. Αν θέλεις 2-3 διαφορετικά ΜΤΒ, θα θέλεις και 203 διαφορετικές κούρσες (πχ και ένα για ΤΤ κλπ κλπ). Πάμε μακρυά. Δεν λέει...
Το σινγκλάκι, τσινάει λίγο... κλωτσάει δόντια στην εκκίνηση ή στο ορθοπέταλο. Από όσο μου είπε ο VASS, θέλει κόντιμα η αλυσίδα. Θα επανέλθω.
Φαίνεται καλή φάση, αλλά δεν σκίζω και καλσόν - προς το παρόν....
Για ΒΜΧ και λοιπά παιχνιδάκια... υποθέτω ότι αν θέλω να σπάω χέρια - πόδια - κεφάλια το κάνω και χωρίς ποδήλατο. Με πατίνια είναι πιο χάι..., με σανίδα ακόμα πιο χάι... Το ποδήλατο είναι για να σε πάει από το Α στο Β σημείο. Αν αυτά τα σημεία τείνουν στις άκρες πεζούλας του Συντάγματος, ή στις άκρες ράμπας μήκους 4 μέτρων.... πάει τσάμπα ο αέρας στα λάστιχα...
Μπορώ να βάλω κι εγώ κάποιες παραμέτρους σε αυτό το υπέροχο θέμα;
1) Κατ' αρχάς πρώτη και βασικότερη παράμετρος, είναι πόσα αντέχει το πορτοφόλι καθενός. Αυτό δεν είναι απόλυτο νούμερο προφανώς αφού είναι και ζήτημα διαχείρισης: π.χ. κάποιος με 500 ευρώ μπορεί να έχει 4 ποδήλατα ενώ κάποιος άλλος χρειάζεται 3000 για ένα.
2) Το ζήτημα του χώρου είναι η επόμενη παράμετρος αλλά με την εξής ιδιαίτερη διάκριση:
α) Οι αποθηκευτικοί χώροι που βρίσκονται στο σπίτι και ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ συχνά το έτερον ήμισυ
β) Οι χώροι που λόγω επιθυμίας (π.χ. σιχαμάρα σε υπόγειο με κατσαρίδες) ή πραγματικής αδυναμίας (π.χ. αποθήκη με ύψος 0,60μ. και σύζυγος με μεγάλο ύψος ή προβλήματα στην μέση) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ!
3) Η γνώση του/ης συντρόφου περί ποδηλατικών ζητημάτων και η δυνατότητα παραπλάνησης από μέρους μας. Π.χ. σύντροφος που δεν ξεχωρίζει κούρσα από τρεκιν, μπορεί εύκολα να ξεγελαστεί αν απλώς σε βλέπει να κυκλοφορείς με "ένα κόκκινο ποδήλατο".
4)......σκέφτομαι και τις υπόλοιπες παραμέτρους οι οποίες θα αναρτηθούν σύντομα.
Προσωπικά μιλώντας πάντως, έχω μικρό σπίτι και μικρή αποθήκη, ενώ ταυτόχρονα έχω εκπαιδεύσει την σύζυγο και στο θεωρητικό μέρος των ποδηλάτων ενώ έχει και απόλυτη γνώση των οικονομικών μας. Ποδηλατικώς δηλαδή, θα έλεγα οτι είμαι μάλλον....αυτοκαταστροφικός...
τα διάβασα όλα και βλέπω πολλά
Για μένα χρειάζεσαι 3+1
1.Ποδήλατο για να κάνεις την βόλτα σου - μετακίνηση , ανάλογα με τις ανάγκες σου (και αν θες ΜΜΜ) , Για μένα είναι ενα απλό κουρσί, είναι αυτό που θα μου δώσει άνεση για το λίγο παραπάνω "θα χρησ. το ποδήλατο"
2.Ποδήλατο βουνού , εδώ ανάλογα με την τρέλα του καθενός παίρνει οτι του αντιστοιχεί, μιλάμε για άνθρωπο που ξέρει τι θέλει ,τι κάνει και τι μπορεί (καθώς χωρίς χορηγό πρέπει και να δουλέψουμε κάπως χωρίς σπασμένα πόδια ).
Αν είχα χρόνο θα ήθελα am fs , αν πάλι δεν υπήρχε (οπως τώρα) ΑΜ HT ή τέλος πάντων μονοπατάδικη λογική μεγάλη διαδρομή (πχ 15Ο) και ενα σύνολο μετρημένο .
3.Εδώ μπαίνει το πασπαρτού , εγώ θα ήθελα κάτι σε ποιο trial-dirt (κλείνω προς το trial ) για βλακείες ο άλλος θέλει φιξάκι άλλος σπαστό , είναι το ποδήλατο "κάτι διαφορετικό να υπάρχει "
Το +1 απευθύνετε σε αυτούς που λένε "με τρώει για ακόμα ένα " είτε το θέλεις για το σούπερ είτε για να το δανείσεις , αυτό γιατί υποτίθεται οτι τα 3 προηγούμενα είναι διαφορετικής χρήσης , αν δεν είναι πάλι το +1 απορρίπτεται καθώς δανείζεις- πάς με κάποιο απο τα αρχικά (ίσως με μεγαλύτερη προσοχή ) .Για μένα αυτό είναι ενα mtb ξερό με μονο γρανάζι πίσω λίγο λεπτότερα λάστιχα . Θα το έφτιαχνα πρώτα απο το 3ο καθώς θα είχε περισσότερη χρησιμότητα .
Το πρόβλημα όλων των παραπάνω είναι πρώτα ο χρόνος που έχεις να ασχοληθείς για αυτά και κατόπιν το οικονομικό .
το τι κάνετε με γυναίκες πεθερές παιδιά ε το ξέρω
Κι αλλο που ξεχασα. Προσθεστε και ενα ΤΤ στην λιστα μου.
Για την κουρσα δεν το συζητω. Θα βγαλεις την καλη εξω μες το κρυο, ΑΚΑΡΔΕ. Οι μισοι απ'εδω μεσα σε βριζουν τωρα.
υ.γ.για το single μιλαμε αλλη στιγμη. Πχ. εαν ερθεις το Σαββατο. Εβαλες μπροστα ή πισω tensioner?
Διαβαζω πολυ σοβαρα την απαντηση του φιλου tasakos αλλα υπαρχουν καποια θεματακια (που τα διορθωνει σιγα σιγα αλλα θελει την σωστη καθοδηγηση).
Δεν βαζουμε μαζι στην ιδια προταση ποδηλατο και αποθηκη. Η κρεβατοκαμαρα ειναι αρκετα μεγαλη για να φιλοξενησει τα ποδηλατα μας και μπορεις να κοιμηθεςι ησυχος χωρις να σε απασχολουν πολλα και σοβαρα προβληματα. Π.χ. πεφτεις να κοιμηθεις και δεν θυμασαι εαν το πισω ντεραγιε ειναι σωστα ρυθμισμενο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση πρεπει να σηκωθεις, να ντυθεις, να κατεβεις-ανεβεις, να τσεκαρεις το ντεραγιε, να το ρυθμισεις και να ανεβεις-κατεβεις, να γδυθεις, να ξαπλωσεις και μετα να θυμιθεις κατι αλλο κτλ κτλ. Αντιθετα οταν τα εχεις στην κρεβατοκαμαρα κοιτας ρυθμιζεις τελειωσες. Βοηθα πολυ εαν εχεις αντικαταστησει το κομοδινο με εργαλειοθηκη και την κρεμαστρα με bike stand. Η συζηγος μπορει να κοιμηθει εξισου καλα στο σαλονι.
The correct number of bikes to own;;
Πολύ απλά: όσα και παπούτσια.
Ενα για τη φύση
ένα για την πόλη
ένα για την άθληση
και ένα για γάμους-βαφτίσια- κηδείες, κοινώς για μόστρα
και αν έχεις ανάγκη, παίρνεις και μερικά άλλα ποδηλατάκια/παραλλαγές των άνω κατηγοριών (όπως ίσως κάνεις και με τα υποδήματα....αν και το να έχεις πάνω από ένα αντε δυο ζευγάρια είναι πεταμένα λεφτά).
Κι εγώ συμφωνώ με τη lyhadj, τα ποδήλατα πρεπει να τα έχουμε σε ζευγάρια σαν τα παπούτσια: 2 δρόμου, 2 πόλης, 2 single κλπ κλπ. Εγώ έτσι το κατάλαβα αυτό που είπε, πειράζει?
Αν είναι σαν τα παπούτσια εγώ θα είχα καμία 15ρια και οι αδελφή μου 3-4 ποδιλατάδικα
μήπως τελικά η σωστή απάντηση είναι "μέχρι την παντόφλα"? Γιατί απο οτι βλέπω ποιο πολύ εκει πάει
Κάτι σαν το sex and the bike...εεε.. sex and the city ήθελα να πω..
Χρωστούσα μια επίσημη απάντηση γι' αυτό... Απάντηση Νο 48 στο αντίστοιχο θέμα
Εεετσι!! Αυτο θελω και εγω!
Εμενα απο τα χερια μου περασαν μια παλια κουρσα, ενα φιτνες, ενα mtb-dirt, ενα mtb φθηνο και τελος ενα mtb xc ελαφρυ.
Απο τις παραπανω εμπειριες μου καταλαβα οτι το ιδανικο ποδηλατο να εχω ειναι ενα. Το mtb xc των 1200 ευρω, περιπου 11,5 κιλα, επιθετικη γεωμετρια (scott scale), και απλα μαμαει οπου θες. Απο χωματινες, παρκα, ασφαλτινες διαδρομες, βολτα, λακκουβες, σαμαρια, φρεναρες τα παντα ολα.
Ειναι τετοια η μορφολογια και ιδιομορφια των Αθηναικων δρομων που ταιριαζει γαντι σε αυτο το ποδηλατο.
Π.χ με το πιο γργορο φιτνες εκανα τον ιδιο χρονο που κανω και με αυτο, ας πουμε μεχρι κεντρο Αθηνα. Γιατι? Επειδη με το φιτνες εκοβα συνεχως σε σπασμενη ασφαλτο, λακκουβες, νεροφαγωματα, σαμαρια και πολλες φορες καταντουσε εκνευριστικο. Με το scale απλα τα περνας πετωντας και το φχαριστιεσαι κιολας.
Τα γραφω αυτα γιατι αν πω οτι ενα mtb μου αρκει δεν λεει κατι, διοτι μονο το συγκεκριμενο mtb με καλυπτει.
Ολα αυτα παντα για τα δικα μου δεδομενα, διοτι ουτε Χαλκιδα εχω σκοπο να παω για καφε με το ποδηλατο, ουτε ψωνια πολλα κανω, ουτε τα μμμ με ενδιαφερουν παρα μονο ισως κανα βραδυ που ειναι αδεια οποτε...
ξεχάσατε τα recumbent ...
το θεωρώ πιο "βασικό" από ΤΤ και μονοτάχυτα....
Ένα ξαπλωτό.... ναι...
Ή ακόμα καλύτερα ένα ξαπλωτό τάντεμ.....
Το επόμενο "όνειρο" μας.... (αυτό θα αργήσει πααααααρα πολύ)
http://www.tandems.co.uk/m3b0s78p97/HASE-Pino-Tour-Half-Recumbent-Tandem...
Λύνει το μεγάλο πρόβλημα του "πίσω" που χαλιέται που δεν βλέπει ποτέ μπροστά...
ΕΕεεεεχχχμμμμ.... δε ξέρω πως να sτο πω... αλλά στην ίδια σελίδα έχει και φωτό... αυτήν εδώ... και δεν φαίνεσαι να μπορείς να... μπεις στο πλύσιμο!
ειδικά τα ξαπλωτά, έχουν έναν χοντρό σωλήνα στο σκελετό που εκτείνεται.... για να χωράνε από τον πιτσιρικά της φωτο μέχρι την αφεντομουτσουνάρα μου...
Κοινώς, μπαίνει το ξαπλωτό στο μούσκιο και ... απλώνει...
χαχαχαα
Στην ΜΠΛΕ παρέα, ο Δημήτρης έρχεται μόνο με ξαπλωτό, μόνιμα πλέον (πούλησε την όρθια κούρσα). Με αυτό κάνει και τα brevets και όλα.... Άλλη φάση.
Ζόρι στο πετάλι, ειδικά στην αρχη που έχεις συνηθίσει το όρθιο στυλ, αλλά ξαπλωτός, με την μουσικούλα του, τα μεζεδάκια του, τις ανέσεις του... και στην κατηφόρα ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.....
Όλα σωστά τα ανωτέρω, αλλά είμαι της άποψης n+2, γιατί έχουμε την ισότητα των φύλων και ότι έχει ο ένας, πρέπει να έχει και ο άλλος..
Επιπλέον όταν υπάρχουν παιδιά, η εξίσωση γίνεται n+(2+p), όπου p ο αριθμός των παιδιών στην οικογένεια...
Τώρα Βασίλη σ έφτιαξα?
Έχουμε και λέμε:
ένα τρέκινγκ που ευτυχώς δεν πούλησα
ένα φίτνες που το τραβολογάω παντού φορτωμένο συχνά πυκνά
μια κούρσα ατσαλένια, δεύτερο χέρι, που όταν ένας φριχτός ταξιτζής με εξώθησε να πέσω πάνω στην πόρτα του (εγώ με τίποτα δεν ήθελα), αντί να χαλάσει η ζάντα της συρρικνώθηκε ο σκελετός της, πράγμα που μου δημιούργησε μιαν ανασφάλεια, μην ξεμείνω από κούρσα κάποια στιγμή
και μια γυναικεία καθαρόαιμη κούρσα καινούργια απ’ το κουτί, για να μην νιώθω ανασφάλεια
κι ένα σπαστό μανάρι που το πήρα όταν μου κλέψανε το δεύτερο ποδήλατο και είπα να το σέρνω μέσα στα καταστήματα και παντού τέλος πάντων...(φανταστείτε ψώνια στα καλλυντικά του Άττικα με το σπαστό, οι πωλήτριες κάνανε πιρουέτες εντελώς γοητευμένες, οι πελάτισσες με κοίταζαν με μισό μάτι που χαλούσα το στυλάκι του χώρου)
έχουμε και συνεχίζουμε...πού τα βάζετε μαντάμ όλα αυτά; ΕΔΩ σε θέλω!
στο ύπανδρο σπίτι μπαίνανε στη βιβλιοθήκη και δεν καταπίεζαν παρά τον συμβίο να περιδιαβαίνει στα ράφια της...
στο διαζευγμένο σπίτι ήταν στο χώλ...όποιος δηλαδή έμπαινε έβλεπε πέντε ποδήλατα σαν σε μαγαζί ποδηλατάδικο κάπως...και με σιχτίριζε από μέσα του για την κατάντια μου...σαν δεν ντρέπομαι στην ηλικία μου!
όμως αγαπημένοι, εδώ και λίγο διάστημα έβαλα μια κάποια τάξη και τα ποδήλατα πλην του κομψού σε μέγεθος σπαστού πήγαν στο δωμάτιο καρνταρόμπα...δηλαδή...στην αποθήκη του εργαστηρίου μου, όπου, ρούχα, παπούτσια, δέρματα, χαρτιά, υφάσματα, ποδήλατα, όλα συνεργάζονται σε ένα σου-ρεαλιστικό θέαμα που δεν έχετε δει σε καμμιά ταινία σε καμμιά γωνιά της γης...θέλετε τα σκουλαρίκια σας και το παντελόνι σας μαντάμ; μεριάστε καναδυό ποδηλατάκια πρώτα...αλλά το χωλ στοιχειωδώς ανθρώπινο...με ένα κομψοτέχνημα, στυλ ποδηλάτου για τον τοίχο, όπως λέει και κάποια ψυχή εδώ...