Για φαντάσου...!! Μέχρι και οι Αμερικανοί χαμπαριάστηκαν!

Μέχρι και οι Αμερικάνοι το κατάλαβαν... !!!!

http://www.theguardian.com/sustainable-business/reasons-business-leaders...

ότι όταν πέφτουν οι ταχύτητες και ο κόσμος κυκλοφορεί με ποδήλατα ή πεζός, αυξάνεται η εμπορική κίνηση εν γένη.

Quote:
"If you're driving by at 35mph, you're not going to stop," [...] "But you slow the traffic down, you do landscaping, you get more people walking, and suddenly the retail exists."

By extending the geographic range of non-car travel, bike lanes help urban neighborhoods to develop without waiting years for transit services. [...]

Αλλά εμείς εδώ ακόμα.. επενδύουμε σε νέους αυτοκινητόδρομους, και αποκηρύσσουμε μετά βδελυγμίας τα κλειστά για τα αυτοκίνητα κέντρα στις πόλεις μας. Ακόμα πιστεύουμε ότι αν κάποιος έχει αυτοκίνητο θα πάει να ψωνίσει στο χ,ψ εμπορικό κέντρο που είναι στου διαόλου την μάνα, 40-50 χιλιόμετρα πιο κάτω, λες και ζούμε σε καμία τεράστια χώρα ή θα πάει να ψωνίσει με το αυτοκίνητο του στο κέντρο της πόλης..

Όταν ακόμα και οι Αμερικάνοι, που ήταν και οι πρώτοι που καθιέρωσαν το στυλ ζωής "τα κάνω όλα με το αυτοκίνητο" έχουν καταλάβει ότι αυτό δεν λειτουργεί πια στο είδος των πόλεων που έχουμε, εμείς ακόμα είμαστε την δεκαετία του 50, την δικά τους όμως έτσι!! , και σχεδιάζουμε να κατασκευάσουμε καινούργιους αυτοκινητόδρομους, περισσότερα εμπορικά κέντρα και πάρκα, εν τω μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης.

Και ενώ οι Δήμαρχοι σε όλες τις μεγάλες πόλεις, τσακίζονται να κλείσουν και να πεζοδρομήσουν ότι μπορεί να κλειστεί, στα κέντρα των πόλεων, εμείς ακόμα εδώ συζητάμε, τι χρώμα θα έπρεπε να είναι το υλικό που θα στρώσει τους υποτιθέμενους ποδηλατόδρομους, που ΘΑ κατασκευαστούν, ΌΤΑΝ και ΑΝ αποφασιστεί να γίνει αυτό ΚΑΠΟΥ, ΚΑΠΩΣ και ΚΑΠΟΤΕ..Αντί να κλείσουν μια και καλή κάποια σημεία σε όλες τις συνοικίες και δήμους κυρίως τα πιο κεντρικά και εμπορικά και να τελειώνουν μια και καλή με αυτό το θέμα.
Ειδικά το κέντρο της Αθήνας και το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να είναι κλειστά από την μία πλευρά μέχρι την άλλη.

Τέλος πάντων.. μην τα λέω και συγχύζομαι βραδιάτικα. Είναι θετική έκπληξη ότι ακόμα και από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι πιο φανατικοί και σκληροπυρηνικοί της αυτοκινητικής μετακίνησης έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν νοοτροπία.

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Μέχρι και οι Αμερικάνοι το κατάλαβαν... !!!!

http://www.theguardian.com/sustainable-business/reasons-business-leaders...

ότι όταν πέφτουν οι ταχύτητες και ο κόσμος κυκλοφορεί με ποδήλατα ή πεζός, αυξάνεται η εμπορική κίνηση εν γένη.

Quote:
"If you're driving by at 35mph, you're not going to stop," [...] "But you slow the traffic down, you do landscaping, you get more people walking, and suddenly the retail exists."

By extending the geographic range of non-car travel, bike lanes help urban neighborhoods to develop without waiting years for transit services. [...]


...

Κάποιος να το τρίψει στην μούρη μερικών... ειδικά σε κάτι ΤΟΠΙΚΟΥΣ εμπορικούς σύλλόγους που η μ@λ@κία έχει πήξει στα μυαλά τους...
... τους ενοχλούν οι ποδηλατόδρομοι και τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί δεν θα μπορούν να παρκάρουν οι τζιπάρες απ'έξω από τα καταστήματα τους....

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... τους ενοχλούν οι ποδηλατόδρομοι και τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί δεν θα μπορούν να παρκάρουν οι τζιπάρες απ'έξω από τα καταστήματα τους....

Ναι ρε συ, γιατί έχουν την εντύπωση ότι ο τζιπάτος θα σταματήσεις για 30', θα τους αφήσει 1500€ και θα φύγει, ενώ αντίθετα πιστεύουν ότι όσοι κάνουν τις δουλειές τους με ποδήλατο είναι φτωχομπινέδες...

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

ποιον είπες μπινέ ρε?

Δεν θέλει και πολύ κλικ κλικ. Αλλά και εσείς είστε πολύ απαιτητικοί.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
RockaRolla wrote:
... τους ενοχλούν οι ποδηλατόδρομοι και τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί δεν θα μπορούν να παρκάρουν οι τζιπάρες απ'έξω από τα καταστήματα τους....

Ναι ρε συ, γιατί έχουν την εντύπωση ότι ο τζιπάτος θα σταματήσεις για 30', θα τους αφήσει 1500€ και θα φύγει, ενώ αντίθετα πιστεύουν ότι όσοι κάνουν τις δουλειές τους με ποδήλατο είναι φτωχομπινέδες...

Για που ακριβώς μιλάμε?
πχ στο κέντρο? Σταδίου ? Πανεπιστημίου ? Πατησίων ? Πειραιώς?
ή στις αντίστοιχες κεντρικές οδούς που διασχίζουν πχ Μελίσσια, Βριλήσσια, Εκάλη, Κηφισιά?
Που μπορεί κανείς να σταματήσει ΝΟΜΙΜΑ και ΑΝΕΤΑ με την τζιπάρα και να κάνει τα ψώνια του?
Ή θα πρέπει να πάει σε κάποιο mall (μπλιαχ) ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ ή θα γίνει παράνομος.

Ειδικά τα μικρά μαγαζιά (μιλάμε για το 99,9% των εμπορικών καταστημάτων στην Ελλάδα) θα έπρεπε να είναι 101% υπέρ της ήπιας κυκλοφορίας και των ποδηλατοδρόμων / πεζοδρόμων κλπ...
Αλλά που μυαλό....!!!!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... για να δώσω τροφή για σχόλια.
Γι' αυτό κιόλας λέω "έχουν την εντύπωση".
Μπορεί να υπερβάλω κάπου αλλά δυστυχώς όντως κάποιοι έμποροι και οι σύλλογοι τους έχουν ακριβώς αυτή την άποψη στο πίσω μέρος του μυαλού τους.

Υ.Γ. Άλλο αντίστοιχο και μοναδικό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι να πεζοδρομούνται περιοχές, να κλείνουν οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα για να ενδυναμωθεί ο εμπορικός χαρακτήρας της περιοχής και ταυτόχρονα να υπάρχει τεράστια ανοχή στην κίνηση και το παρκάρισμα των αυτοκινήτων στους πεζόδρομους (βλέπε Μαρούσι κλπ.)
Κι εκεί που είσαι πεζός, με ποδήλατο, με καροτσάκι κλπ. και λες άντε πάτησα στον πεζόδρομο, μπορώ να κινηθώ χαλαρός τώρα και με ασφάλεια, σου έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις ή δεν μπορείς να περάσεις από τα παρκαρισμένα.

Wicca
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
RockaRolla wrote:
... τους ενοχλούν οι ποδηλατόδρομοι και τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί δεν θα μπορούν να παρκάρουν οι τζιπάρες απ'έξω από τα καταστήματα τους....

Ναι ρε συ, γιατί έχουν την εντύπωση ότι ο τζιπάτος θα σταματήσεις για 30', θα τους αφήσει 1500€ και θα φύγει, ενώ αντίθετα πιστεύουν ότι όσοι κάνουν τις δουλειές τους με ποδήλατο είναι φτωχομπινέδες...

Ένας από τους λόγους που πολλοί Έλληνες δεν προτιμούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους, είναι γιατί είναι πεπεισμένοι, ( μετά από πολλά χρόνια τηλεοπτικής αυτοκινητικής προπαγάνδας) ότι το ποδήλατο είναι το μέσο μετακίνησης του φτωχού και το αυτοκίνητο του καλοστεκούμενου, φτιαγμένου στην ζωή του αστού.

Δηλαδή έχει ταυτιστεί το αυτοκίνητο με το κοινωνικό στάτους.

Για αυτό και βλέπουμε ότι ορισμένοι που ασχολούνται με το ποδήλατο, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, ώστε να φαίνεται ότι έχουν λεφτά και τους βλέπεις π.χ ντυμένους με σπορ ρούχα πανάκριβα από την κορυφή μέχρι να νύχια, με πανάκριβο εξοπλισμό, ( ποδήλατα και αξεσουάρ), ώστε να μην αμφισβητήσει κανείς ότι κάνουν ποδήλατο από χόμπι και όχι ( προς θεού καλέ!! ) γιατί δεν έχουν κάποιο υψηλό κοινωνικό και οικονομικό στάτους.

Βέβαια το να χρησιμοποιεί το ποδήλατο ένα νεαρό σε ηλικία άτομο δεν είναι παρεξηγήσιμο γιατί εκεί υποτίθεται δικαιολογείται από την ηλικία και την οικονομική κατάσταση.

Εκείνο βέβαια που προκαλεί την απόλυτη σύγχυση είναι το να δουν και γυναίκα να το κάνει αυτό.

Το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια, την σύγχυση που προκαλεί το να βλέπουν καλοστεκούμενη μεσήλικη γυναίκα να κυκλοφορεί με ποδήλατο για να κάνει τις δουλειές της. Αυτό το βλέμμα αμηχανίας, όπου δεν ξέρουν πως να φερθούν και πως να με αντιμετωπίσουν, να πουν "κυρία" ή να πουν "κοπελιά" και αντίστοιχα να συμπεριφερθούν γιατί στο μυαλό του μέσου Έλληνα, το ποδήλατο τι καβαλάει ο νεολαίος, ο φοιτητής/τρια, ο χιπστερο-κάτι διαφορετικός.

Δεν το θεωρούν με άλλα λόγια νορμάλ και το να ανοίξεις την πόρτα του αυτοκινήτου και να κατέβεις από αυτό έχει άλλο κύρος από το να ξεκαβαλήσεις το ποδήλατο στα μάτια του μέσου νυχτωμένου Έλληνα.

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact