Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όντος το ποδηλατάκι δεν είναι απλά συνεργάσιμο αλλά και πολύ υπομονετικό
Σήμερα σειρά είχαν οι εκτροχιαστές και τα καλώδια φρένων-ταχυτήτων εντός εκτός και επί τα αυτά
Στα εξωτερικά καλώδια την κρίσιμη δουλειά και πάλι την έκανε μία αγορά που έκανα πριν από πολλά χρόνια από ebay, ένα τύπου dremel δραπανάκι, με ρυθμιζόμενες στροφές. Έχω φέρει και ένα κάρο ανταλλακτικά (τροχίσκους για διάφορες δουλειές) πάμφθηνους και με το κιλό (σε αντίθεση με εδώ). Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει βγάλει άπειρες φορές τα λιγοστά λεφτά του. Όσο δε αφορά στην επισκευή του ποδηλάτου έχει πρωτοστατήσει στο ξεσκούριασμα και όχι μόνο.
Σήμερα βοήθησε στο να λειάνει τα "κοψίματα" των εξωτερικών καλωδίων καθώς τα έκοψα με πλάγιο κόφτη που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να κόψει "καθαρά".
Είμαι κομπλέ και από καλώδια, περιμένω και τα cantilever από Γερμανία να έρθουν και να συνδεθούν με τις αναμονές των φρένων, ενώ τα των ταχυτήτων τερμάτισαν στους εκτροχιαστές....
Και πάμε στην ρύθμιση των εκτροχιαστών.....
Ξεκινάω από τον πίσω..... Όταν αυτός είναι στο μικρότερο γρανάζι, η μανέτα μπροστά δείχνει το 7, είναι σωστό αυτό ; Γιατί στο μπροστινό, είναι ακριβώς ανάποδα, δηλαδή στο μικρότερο γρανάζι δείχνει το 1 η μανέτα....
Ο πίσω λοιπόν, όταν είναι στο 7, έπαιξα με την βίδα του high και κατάφερα να τον φέρω ακριβώς όπως δείχνει η φώτο...δηλαδή ακριβώς κάτω από το γρανάζι...καλά δεν είναι εκεί ;
Δεν φαίνεται και πολύ καλά αλλά μάλλον θέλει λίγο ακόμα κάτω ; Αν είναι πιο ψηλά τι παρενέργειες να περιμένω ;
Θεωρώ ότι και αυτό, σε κάθε ταχύτητα πρέπει να είναι ακριβώς πάνω από το γρανάζι, σωστά ;
Επίσης, το πίσω έχει ένα ρεγουλατόρο για το "τέντωμα" αν δεν κάνω λάθος του συρματόσχοινου ενώ ο μπροστά το έχει πάνω στην μανέτα. Δεν ήξερα η default θέση που πρέπει να είναι, οπότε εγώ πριν τερματίσω τα συρματόσχοινα, τα έσφιξα πρώτα τέρμα μέσα και μετά έκανα 2-3 στροφές ξεβίδωμα.... Καλά το έκανα ή......μ@λ@κί@ ;;;
αυτά μέχρι στιγμής.... (έβαλα και φώτα μπρος-πίσω που είχα κρατήσει από παλιά και λειτουργούν άψογα όπως και ένα απλό κοντεράκι που επίσης υπήρχε)...
τα χειρστηρια μετρανε απο τα αριστερα προς τα δεξια και οχι πιο ειναι μικροτερο ή μεγαλυτερο. επισης νομιζω οτι αμα δεν μπει η αλυσιδα δεν μπορεις να κανεις δουλεια.
τα χειρστηρια μετρανε απο τα αριστερα προς τα δεξια και οχι πιο ειναι μικροτερο ή μεγαλυτερο. επισης νομιζω οτι αμα δεν μπει η αλυσιδα δεν μπορεις να κανεις δουλεια.
Αχά, δεν το ήξερα ότι μετράνε έτσι και δεν θυμόμουν πως ήταν τα παλιά. thanks
Όσο για την αλυσίδα, ναι, είναι λογικό, απλά να είμαι έτοιμος με το..."χωροταξικό" πριν αρχίσει ο πόλεμος για την ρύθμιση
Η ερώτηση: Το τιμόνι τι είναι και πόσο κόστισε;
Ψάχνω ακριβώς ίδιο για ένα δικό μου project.
Η παρατήρηση: Τα όρια του πίσω εκτροχιαστή (βί-
δες H L) τα ρυθμίζουμε και χωρίς την αλυσίδα αλ-
λά και χωρίς να έχουμε δέσει τις ντίζες. Επίσης, εί-
ναι ανεξάρτητα από την όποια αρίθμηση έχουν τα
χειριστήρια. Δηλαδή, ανεξάρτητα με το ποιό νούμε-
ρο αντιστοιχεί στο μικρότερο/μεγαλύτερο γρανάζι,
οι βίδες ρυθμίζονται με τον ίδιο τρόπο.
Ο μπροστά εκτροχιαστής θέλεις να περνά ίσα ίσα το
μεγάλο δίσκο και στη θέση αυτή να απέχει από τα
δόντια τόσο ώστε να μην βρίσκουν επάνω του. Μι-
λάμε για 1-2χιλ απόσταση. Δες εδώ.
Τα όρια του μπροστά τα ρυθμίζουμε με αλυσίδα περα-
σμένη. Θέλουμε την ελάχιστη δυνατή απόσταση ανάμε-
σα στην αλυσίδα και την εσωτερική μεριά του εκτρο-
χιαστή με τους συνδιασμούς μικρό (δίσκος) μεγάλο
γρανάζι και μεγάλο (δίσκος) μικρό γρανάζι. Εννοεί-
ται ότι για το μεγάλο γρανάζι τον μετακινούμε με
το χέρι μας.
Άπαξ και ρυθμίσεις τα όρια, δεν τα ξαναπειράζεις
Όλες οι υπόλοιπες μικρορυθμίσεις πραγματοποιούνται
με τα βαρελάκια που έχεις είτε στα χειριστήρια, εί-
τε στον εκτροχιαστή.
Γενικά ρίξε μια ματιά στο εγχειρίδιο που έχουμε γρά-
ψει μαζί με τα παιδιά που κάναμε τα τεχνικά σεμινάρια.
Η ερώτηση: Το τιμόνι τι είναι και πόσο κόστισε;
Ψάχνω ακριβώς ίδιο για ένα δικό μου project.
Το τιμόνι είναι το μαμίσιο το οποίο είναι πάνω από το '99 που το είχα πάρει και το οποίο (για μένα) είναι απίστευτα βολικό.
Δεν θα πάρω όρκο για το υλικό καθώς είναι μεν βαρύ για αλουμίνιο, αλλά από την άλλη, στον καθαρισμό για τις σκουριές ενώ τα πήγε πολύ καλά, κάποιες άφησαν και κάποια "στίγματα" ή "λεκέδες" όπως γίνεται κάποιες φορές σε προϊόντα αλουμινίου....
Για τις παρατηρήσεις σε ευχαριστώ πολύ και θα "μελετήσω" με προσοχή τα links που μου έδωσες
Τελικά.....μετά από 3 χρόνια, το project ολοκληρώθηκε.... Το ποδηλατάκι μετά τις πρώτες δοκιμαστικές χτες για μικρορυθμίσεις, σήμερα βγήκε κανονικά στην κυκλοφορία.... με τεράστια επιτυχία μπορώ να πω...
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια (και τότε και τώρα) και σας εύχομαι ό,τι καλύτερο με υγεία!
Συγχαρητήρια και από μένα.
Το έκανες πολύ ωραίο.
Καλές διαδρομές.
...
Και πολύ ωραίο χρώμα!
...
Μιά ερώτηση εξωποδηλατική...
Στις φωτογραφίες σου, από πίσω, στο φόντο, φαίνεται μιά μάντρα με ένα σαμάρι μπετονένιο πάνω της και πάνω του γλάστρες.
Το σαμάρι έχει ένα αυλάκι. Ή μάλλον είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα που αφήνουν ανάμεσα τους ένα αυλάκι.
Το αυλάκι αυτό είναι για να αποχετεύεται το νερό από το πότισμα των γλαστρών, αναμονή (πατούρα) για κάποιου άλλου είδους κατασκευή ή για κάποιο άλλο λόγο;
Ευχαριστώ παίδες, να είστε καλά ! Όντος άξιζε από όλες τις απόψεις και ειδικά επειδή έμαθα πολλά πράγματα περί ποδηλάτων χάρη και στην βοήθειά σας !
didotou wrote:
Συγχαρητήρια και από μένα.
Μιά ερώτηση εξωποδηλατική...
Στις φωτογραφίες σου, από πίσω, στο φόντο, φαίνεται μιά μάντρα με ένα σαμάρι μπετονένιο πάνω της και πάνω του γλάστρες.
Το σαμάρι έχει ένα αυλάκι. Ή μάλλον είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα που αφήνουν ανάμεσα τους ένα αυλάκι.
Το αυλάκι αυτό είναι για να αποχετεύεται το νερό από το πότισμα των γλαστρών, αναμονή (πατούρα) για κάποιου άλλου είδους κατασκευή ή για κάποιο άλλο λόγο;
Το αυλάκι, όπως σωστά υπέθεσες, είναι η αποχέτευση του νερού από τις γλάστρες. Το νερό πέφτει στο αυλάκι το οποίο στα σημεία που υπάρχουν δεντράκια (δέντρο, τριανταφυλιές, κλίμα κλπ) από το πλάι του (δεξιά ή αριστερά) έχει τρύπες και οδηγεί το νερό στην "γούρνα" τους. Η ιδέα για την συγκεκριμένη κατασκευή, "ήρθε" πριν πολλά πολλά χρόνια τότε που υπήρχε το θέμα με το νερό. Έπρεπε να βρεθεί μία λύση για να μην πηγαίνει τίποτα χαμένο αλλά και για να μην πλατσουρίζουμε όποτε ποτίζουμε τις γλάστρες. Και επειδή συνήθως η ιδέες είναι καλές αλλά στοιχίζουν, ελλείψη χρημάτων, έπεσαν καλουπώματα, χαρμάνια, τενεκέδες για κουβάλημα και φτιάξαμε αυτό που βλέπεις
Και μιας και το ανάφερες, το επόμενο project είναι οι γλάστρες που θέλουν βάψιμο και αυτές, αλλά κάνω την πάπια....
Μην βάψεις μωρέ τις γλάστρες τις καημένες.
Μιά χαρά είναι όπως είναι ο ψημμένος πηλός τους.
Άλλωστε αν τις βάψεις θα ξεφλουδίσουνε από τα νερά και τα άλατα που φουσκώνουν από μέσα.
...
Δοκίμασε να πελεκήσεις το τσιμέντο (σε μιά γωνίτσα να δεις άν σ' αρέσει). Γίνεται καταπληκτικό όταν βγαίνουν έξω τα χαλικάκια που έχει μέσα του. Κάνε μόνο την επάνω επιφάνεια και θα δεις.
το εργαλείο λέγεται ...χτενιά.
Αλλιώς με ματρακά με δοντάκια ή με βαριοπούλα και χτένι ή απλά με το μυτερό του σφυριού σου.
Καλύτερα όμως με θραπίνα.
Ψάξτο.
θα σου αρέσει.
Πιάνουν τα χέρια σου άλλωστε.
Μην βάψεις μωρέ τις γλάστρες τις καημένες.
Μιά χαρά είναι όπως είναι ο ψημμένος πηλός τους.
Άλλωστε αν τις βάψεις θα ξεφλουδίσουνε από τα νερά και τα άλατα που φουσκώνουν από μέσα.
...
Δοκίμασε να πελεκήσεις το τσιμέντο (σε μιά γωνίτσα να δεις άν σ' αρέσει). Γίνεται καταπληκτικό όταν βγαίνουν έξω τα χαλικάκια που έχει μέσα του. Κάνε μόνο την επάνω επιφάνεια και θα δεις.
το εργαλείο λέγεται ...χτενιά.
Αλλιώς με ματρακά με δοντάκια ή με βαριοπούλα και χτένι ή απλά με το μυτερό του σφυριού σου.
Καλύτερα όμως με θραπίνα.
Ψάξτο.
θα σου αρέσει.
Πιάνουν τα χέρια σου άλλωστε.
Χμμμμ..... Ήθελα εδώ και χρόνια να του περάσω ένα "πεταχτό" αλλά επειδή δεν το κατέχω καλά το θέμα και επειδή δεν είναι και περίοδος για έξοδα το έχω βάλει στο 10ετές
Όμως αυτό που περιγράφεις.....πρέπει να το μελετήσω
Πολύ καλή ιδέα
Σχετικά με τις γλάστρες, το έχω ξανακάνει, είναι σαν αναπαλαίωση, νερό με λίγη νερομπογιά, την περνάς ένα γρήγορο και σκουπίζεις στο καπάκι με πανί. Γίνεται κούκλα και δεν έχει μετά παρενέργειες
Δεν το ήξερα αυτό με τις γλάστρες.
Πολύ ωραίο φαίνεται κι αυτό.
Όταν λες νερομπογιά τι εννοείς;
...
Τώρα για τα πολλά μέτωπα...θέλει ...στρατηγική!
...
Με τη νίκη!
εγώ πήγα σε κάτι ενδιάμεσο, φαντάσου σαν μία "ανανέωση" της γλάστρας.... αλλά να συνεχίσει να μοιάζει φυσική... Όρεξη να έχεις και χρόνο καθώς αυτά βασικά χρειάζεσαι, το κόστος είναι απίστευτα χαμηλό....
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όντος το ποδηλατάκι δεν είναι απλά συνεργάσιμο αλλά και πολύ υπομονετικό
Σήμερα σειρά είχαν οι εκτροχιαστές και τα καλώδια φρένων-ταχυτήτων εντός εκτός και επί τα αυτά
Στα εξωτερικά καλώδια την κρίσιμη δουλειά και πάλι την έκανε μία αγορά που έκανα πριν από πολλά χρόνια από ebay, ένα τύπου dremel δραπανάκι, με ρυθμιζόμενες στροφές. Έχω φέρει και ένα κάρο ανταλλακτικά (τροχίσκους για διάφορες δουλειές) πάμφθηνους και με το κιλό (σε αντίθεση με εδώ). Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει βγάλει άπειρες φορές τα λιγοστά λεφτά του. Όσο δε αφορά στην επισκευή του ποδηλάτου έχει πρωτοστατήσει στο ξεσκούριασμα και όχι μόνο.
Σήμερα βοήθησε στο να λειάνει τα "κοψίματα" των εξωτερικών καλωδίων καθώς τα έκοψα με πλάγιο κόφτη που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να κόψει "καθαρά".
Εξωτερικά_Καλώδια
Είμαι κομπλέ και από καλώδια, περιμένω και τα cantilever από Γερμανία να έρθουν και να συνδεθούν με τις αναμονές των φρένων, ενώ τα των ταχυτήτων τερμάτισαν στους εκτροχιαστές....
Και πάμε στην ρύθμιση των εκτροχιαστών.....
Ξεκινάω από τον πίσω..... Όταν αυτός είναι στο μικρότερο γρανάζι, η μανέτα μπροστά δείχνει το 7, είναι σωστό αυτό ; Γιατί στο μπροστινό, είναι ακριβώς ανάποδα, δηλαδή στο μικρότερο γρανάζι δείχνει το 1 η μανέτα....
Ο πίσω λοιπόν, όταν είναι στο 7, έπαιξα με την βίδα του high και κατάφερα να τον φέρω ακριβώς όπως δείχνει η φώτο...δηλαδή ακριβώς κάτω από το γρανάζι...καλά δεν είναι εκεί ;
Πίσω_μικρό_γρανάζι
Αντίστοιχα, στο μεγάλο τον πήγα εκεί (η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να τον πάω πιο κοντά)....
Πίσω_μεγάλο_γρανάζι
Αν είναι ΟΚ η θέση του, μόλις πάρω και την αλυσίδα, θα γελάσουμε με τις δοκιμές...
Το μπροστινό τώρα, αρχικά πρέπει να πετύχω το σωστό ύψος....
Μπροστά_μικρό_γρανάζι
Μπροστά_μεσαίο_γρανάζι
Μπροστά_μεγάλο_γρανάζι
Δεν φαίνεται και πολύ καλά αλλά μάλλον θέλει λίγο ακόμα κάτω ; Αν είναι πιο ψηλά τι παρενέργειες να περιμένω ;
Θεωρώ ότι και αυτό, σε κάθε ταχύτητα πρέπει να είναι ακριβώς πάνω από το γρανάζι, σωστά ;
Επίσης, το πίσω έχει ένα ρεγουλατόρο για το "τέντωμα" αν δεν κάνω λάθος του συρματόσχοινου ενώ ο μπροστά το έχει πάνω στην μανέτα. Δεν ήξερα η default θέση που πρέπει να είναι, οπότε εγώ πριν τερματίσω τα συρματόσχοινα, τα έσφιξα πρώτα τέρμα μέσα και μετά έκανα 2-3 στροφές ξεβίδωμα.... Καλά το έκανα ή......μ@λ@κί@ ;;;
αυτά μέχρι στιγμής.... (έβαλα και φώτα μπρος-πίσω που είχα κρατήσει από παλιά και λειτουργούν άψογα όπως και ένα απλό κοντεράκι που επίσης υπήρχε)...
Μέχρι_Στιγμής
Καλό ΣΚ να έχουμε...
τα χειρστηρια μετρανε απο τα αριστερα προς τα δεξια και οχι πιο ειναι μικροτερο ή μεγαλυτερο. επισης νομιζω οτι αμα δεν μπει η αλυσιδα δεν μπορεις να κανεις δουλεια.
Αχά, δεν το ήξερα ότι μετράνε έτσι και δεν θυμόμουν πως ήταν τα παλιά. thanks
Όσο για την αλυσίδα, ναι, είναι λογικό, απλά να είμαι έτοιμος με το..."χωροταξικό" πριν αρχίσει ο πόλεμος για την ρύθμιση
Η ερώτηση: Το τιμόνι τι είναι και πόσο κόστισε;
Ψάχνω ακριβώς ίδιο για ένα δικό μου project.
Η παρατήρηση: Τα όρια του πίσω εκτροχιαστή (βί-
δες H L) τα ρυθμίζουμε και χωρίς την αλυσίδα αλ-
λά και χωρίς να έχουμε δέσει τις ντίζες. Επίσης, εί-
ναι ανεξάρτητα από την όποια αρίθμηση έχουν τα
χειριστήρια. Δηλαδή, ανεξάρτητα με το ποιό νούμε-
ρο αντιστοιχεί στο μικρότερο/μεγαλύτερο γρανάζι,
οι βίδες ρυθμίζονται με τον ίδιο τρόπο.
Ο μπροστά εκτροχιαστής θέλεις να περνά ίσα ίσα το
μεγάλο δίσκο και στη θέση αυτή να απέχει από τα
δόντια τόσο ώστε να μην βρίσκουν επάνω του. Μι-
λάμε για 1-2χιλ απόσταση. Δες εδώ.
Τα όρια του μπροστά τα ρυθμίζουμε με αλυσίδα περα-
σμένη. Θέλουμε την ελάχιστη δυνατή απόσταση ανάμε-
σα στην αλυσίδα και την εσωτερική μεριά του εκτρο-
χιαστή με τους συνδιασμούς μικρό (δίσκος) μεγάλο
γρανάζι και μεγάλο (δίσκος) μικρό γρανάζι. Εννοεί-
ται ότι για το μεγάλο γρανάζι τον μετακινούμε με
το χέρι μας.
Άπαξ και ρυθμίσεις τα όρια, δεν τα ξαναπειράζεις
Όλες οι υπόλοιπες μικρορυθμίσεις πραγματοποιούνται
με τα βαρελάκια που έχεις είτε στα χειριστήρια, εί-
τε στον εκτροχιαστή.
Γενικά ρίξε μια ματιά στο εγχειρίδιο που έχουμε γρά-
ψει μαζί με τα παιδιά που κάναμε τα τεχνικά σεμινάρια.
http://www.podilates.gr/node/26040
Το τιμόνι είναι το μαμίσιο το οποίο είναι πάνω από το '99 που το είχα πάρει και το οποίο (για μένα) είναι απίστευτα βολικό.
Δεν θα πάρω όρκο για το υλικό καθώς είναι μεν βαρύ για αλουμίνιο, αλλά από την άλλη, στον καθαρισμό για τις σκουριές ενώ τα πήγε πολύ καλά, κάποιες άφησαν και κάποια "στίγματα" ή "λεκέδες" όπως γίνεται κάποιες φορές σε προϊόντα αλουμινίου....
Για τις παρατηρήσεις σε ευχαριστώ πολύ και θα "μελετήσω" με προσοχή τα links που μου έδωσες
Τελικά.....μετά από 3 χρόνια, το project ολοκληρώθηκε.... Το ποδηλατάκι μετά τις πρώτες δοκιμαστικές χτες για μικρορυθμίσεις, σήμερα βγήκε κανονικά στην κυκλοφορία.... με τεράστια επιτυχία μπορώ να πω...
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια (και τότε και τώρα) και σας εύχομαι ό,τι καλύτερο με υγεία!
/sites/default/files/Bicycle_Final.jpg
συγχαρητηρια και καλα χιλιομετρα
Συγχαρητήρια και από μένα.
Το έκανες πολύ ωραίο.
Καλές διαδρομές.
...
Και πολύ ωραίο χρώμα!
...
Μιά ερώτηση εξωποδηλατική...
Στις φωτογραφίες σου, από πίσω, στο φόντο, φαίνεται μιά μάντρα με ένα σαμάρι μπετονένιο πάνω της και πάνω του γλάστρες.
Το σαμάρι έχει ένα αυλάκι. Ή μάλλον είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα που αφήνουν ανάμεσα τους ένα αυλάκι.
Το αυλάκι αυτό είναι για να αποχετεύεται το νερό από το πότισμα των γλαστρών, αναμονή (πατούρα) για κάποιου άλλου είδους κατασκευή ή για κάποιο άλλο λόγο;
Ευχαριστώ παίδες, να είστε καλά ! Όντος άξιζε από όλες τις απόψεις και ειδικά επειδή έμαθα πολλά πράγματα περί ποδηλάτων χάρη και στην βοήθειά σας !
Το αυλάκι, όπως σωστά υπέθεσες, είναι η αποχέτευση του νερού από τις γλάστρες. Το νερό πέφτει στο αυλάκι το οποίο στα σημεία που υπάρχουν δεντράκια (δέντρο, τριανταφυλιές, κλίμα κλπ) από το πλάι του (δεξιά ή αριστερά) έχει τρύπες και οδηγεί το νερό στην "γούρνα" τους. Η ιδέα για την συγκεκριμένη κατασκευή, "ήρθε" πριν πολλά πολλά χρόνια τότε που υπήρχε το θέμα με το νερό. Έπρεπε να βρεθεί μία λύση για να μην πηγαίνει τίποτα χαμένο αλλά και για να μην πλατσουρίζουμε όποτε ποτίζουμε τις γλάστρες. Και επειδή συνήθως η ιδέες είναι καλές αλλά στοιχίζουν, ελλείψη χρημάτων, έπεσαν καλουπώματα, χαρμάνια, τενεκέδες για κουβάλημα και φτιάξαμε αυτό που βλέπεις
Και μιας και το ανάφερες, το επόμενο project είναι οι γλάστρες που θέλουν βάψιμο και αυτές, αλλά κάνω την πάπια....
Μην βάψεις μωρέ τις γλάστρες τις καημένες.
Μιά χαρά είναι όπως είναι ο ψημμένος πηλός τους.
Άλλωστε αν τις βάψεις θα ξεφλουδίσουνε από τα νερά και τα άλατα που φουσκώνουν από μέσα.
...
Δοκίμασε να πελεκήσεις το τσιμέντο (σε μιά γωνίτσα να δεις άν σ' αρέσει). Γίνεται καταπληκτικό όταν βγαίνουν έξω τα χαλικάκια που έχει μέσα του. Κάνε μόνο την επάνω επιφάνεια και θα δεις.
το εργαλείο λέγεται ...χτενιά.
Αλλιώς με ματρακά με δοντάκια ή με βαριοπούλα και χτένι ή απλά με το μυτερό του σφυριού σου.
Καλύτερα όμως με θραπίνα.
Ψάξτο.
θα σου αρέσει.
Πιάνουν τα χέρια σου άλλωστε.
Μπράβο φίλε..
Η ιστορία σου μου φάνηκε πολύ γνώριμη..
https://www.dropbox.com/s/6n9owoa4h4k3aed/%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3...
Χμμμμ..... Ήθελα εδώ και χρόνια να του περάσω ένα "πεταχτό" αλλά επειδή δεν το κατέχω καλά το θέμα και επειδή δεν είναι και περίοδος για έξοδα το έχω βάλει στο 10ετές
Όμως αυτό που περιγράφεις.....πρέπει να το μελετήσω
Πολύ καλή ιδέα
Σχετικά με τις γλάστρες, το έχω ξανακάνει, είναι σαν αναπαλαίωση, νερό με λίγη νερομπογιά, την περνάς ένα γρήγορο και σκουπίζεις στο καπάκι με πανί. Γίνεται κούκλα και δεν έχει μετά παρενέργειες
ευχαριστώ για τις ιδέες, μου ανοίγεις μέτωπα
Απλά άψογο και πανέμορφο !!! εύγε !!!!
Δεν το ήξερα αυτό με τις γλάστρες.
Πολύ ωραίο φαίνεται κι αυτό.
Όταν λες νερομπογιά τι εννοείς;
...
Τώρα για τα πολλά μέτωπα...θέλει ...στρατηγική!
...
Με τη νίκη!
Ιδέες είχα πάρει ψάχνοντας από εδώ
εγώ πήγα σε κάτι ενδιάμεσο, φαντάσου σαν μία "ανανέωση" της γλάστρας.... αλλά να συνεχίσει να μοιάζει φυσική... Όρεξη να έχεις και χρόνο καθώς αυτά βασικά χρειάζεσαι, το κόστος είναι απίστευτα χαμηλό....