zorzilia (φίλοι κλασικού ποδηλάτου) - part 1

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Αγαπητοί φίλοι

Επιτρέψτε μας κατ΄αρχήν να συστηθούμε:
Είμαστε μιά μικρή ομάδα (δύο ατόμων) πού λατρεύουμε τα ποδήλατα, πράγμα που σημαίνει ότι εδώ και χρόνια συλλέγουμε παλαιά ποδήλατα τα οποία επισκευάζουμε, συντηρούμε, ανακατασκευάζουμε, αποκαθιστούμε με πάρα πάρα πολύ αγάπη. Ξοδεύοντας τόσο χρήμα, όσο και (περισσότερο) χρόνο, έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε μία συλλογή απο τριάντα αξιόλογα, όπως πιστεύουμε, ποδήλατα.
Aυτή τη συλλογή θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας καθώς και τις εμπειρίες μας απο αυτήν την υπέροχη ενασχόληση την οποία σημειωτέον την κάνουμε ερασιτεχνικά ως hobby.

Αρκετά όμως με το bla-bla και πάμε στην ουσία. Θα σας παρουσιάσουμε σήμερα το πρώτο ποδήλατο που αποκαταστήσαμε, ένα ιστορικό για τα Ελληνικά δεδομένα κομμάτι. Είναι ένα OLYMPIC de luxe εισαγωγής των εν Πειραιεί αδελφών Κασσιμάτη κατασκευασμένο στο Bielfeld της Γερμανίας το 1960, απο την εταιρεία Goebel.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικ εδώ.

Ακολουθεί πίνακας προδιαγραφών του και φωτογραφίες πριν και μετά την αποκατάσταση.

Bicycle Type Rod Brake Cruiser RESTORED

Brand: Olympic
Type: De Luxe
Weight: Unspecified
Size: 50cm (ctc)
Color: Black
Production Year: 1960

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Olympic Steel frame
Fork Brand & Model: Olympic
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group --
Brakeset: Unspecified
Shift Levers: Unspecified
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: --
Crankset: Olympic
Pedals: Unspecified
Bottom Bracket: Unspecified
Rear Cogs: Freewheel Eastman
Chain: KMC
Seatpost: Unspecified, 25mm diameter,steel
Saddle: Brooks B33, Leather
Handlebar: Unspecified
Handlebar Stem: --
Headset: Unspecified
Head Lamp: Sankyo
Dynamo: Corona 6V / 3W
Pump: --

Wheels

Hubs: Unspecified
Rims: Unspecified 28 x1 1/2, 36-hole Chrome plated
Tires: 28 x1 1/2 ,China
Spokes: Steel, Chrome plated
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Φωτογραφίες








ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon DSC_0002.JPG29.02 KB
Image icon DSC_0007.JPG632.19 KB
Image icon Side View.jpg235.59 KB
Image icon Front View.jpg223.47 KB
Image icon Back View.jpg237.67 KB
Image icon Detail.jpg229.27 KB
Image icon Detail-1.jpg216.24 KB
Image icon Detail-2.jpg227.21 KB
Image icon Detail-3.jpg236.53 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Γειά χαρά σε όλους
Επανερχόμαστε για την παρουσίαση ενός ακόμη ποδηλάτου της συλλογής μας.Αυτή τη φορά και για χάρη του πλουραλισμού το ποδήλατο είναι ενα "κουρσάκι",(η άλλη μεγάλη μας αγάπη εκτός απο τα "διπλοσκέλετα").
Ευρέθη σκουριασμένο, σε άθλια κατάσταση αλλά δυστυχώς εχουν χαθεί οι φωτογραφίες της αρχικής του εικόνας.Τα περισσότερα εξαρτήματα του είναι αυθεντικά, εκτός απο τον εμπρόσθιο και οπίσθιο εκτροχιαστήρα που ο μεν πρώτος δεν υπήρχε ο δε δεύτερος ήταν σπασμένος (Simplex).Επίσης αλλάχθηκε η επτατάχυτη κασέτα.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικάρετε εδώ.

Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Racer RESTORED

Brand : Peugeot
Type : P-10 LS
Weight : 12,00Kg
Size : 58cm (c-c)
Color: Yellow ( Mont-Cenis replica )
Production Year: 1985

Frame & Fork

Frame Construction : Steel-electric welded "sans raccord"
Frame Tubing Material : Carbolite 103
Fork Brand & Model : Peugeot Chrome plated
Fork Material : Steel
Rear Shock : --

Components

Component Group : --
Brakeset : Weinmann
Shift Levers : CLB
Front Derailleur : Suntour
Rear Derailleur : Suntour
Crankset : Solida
Pedals : Lyotard ( Christophe toe clips and straps )
Bottom Bracket : Lyotard
Rear Cogs : Suntour 7 sp
Chain : KMC
Seatpost : Unspecified
Saddle : Selle Italia SLR xp
Handlebar : ATAX
Handlebar Stem : ATAX
Headset :

Unspecified
Head Lamp : --
Dynamo : --
Pump : --

Wheels

Hubs : Sachs - Maillard Rival ATB
Rims : Rigida 28x15/8
Tires : Michelin 700x28c
Spoke Brand : Unspecified
Spoke Nipples : Brass chrome plated

Φωτογραφίες








zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Καλησπέρα και πάλι
Όταν ο θείος είδε το ποδήλατο των παιδικών του χρόνων αποκατεστημένο, δάκρυσε.
Ήταν το ποδήλατο που χρησιμοποιούσε κάνοντας καθημερινά τη διαδρομή Γυρτώνη-Λάρισα (15 χλμ παρακαλώ) εκεί πίσω στα χρόνια του '60. Για χρόνια είχε μείνει παρατημένο σε μια αποθήκη επιχρωματισμένο με μαύρη στρατιωτική μπογιά πάνω από το αρχικό θαλασσί του χρώμα.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικάρετε εδώ.

Οι προδιαγραφές του, ως γνωστόν, και οι φωτογραφίες του πριν και μετά:

Bicycle Type Rod Brake Cruiser RESTORED

Brand : Goricke
Type : --
Weight : 21,00 Kg
Size : 55cm (c-c)
Color: Light Blue
Production Year: 1959

Frame & Fork

Frame Construction : Goricke
Frame Tubing Material : Steel-electric welded
Fork Brand & Model : Goricke
Fork Material : Steel
Rear Shock : --

Components

Component Group : --
Brakeset : Unspecified
Shift Levers : Unspecified
Front Derailleur : --
Rear Derailleur : --
Crankset : Goricke
Pedals : Goricke
Bottom Bracket : Unspecified
Rear Cogs : Eastman
Chain : KMC
Seatpost : Unspecified
Saddle : Goricke
Handlebar : Unspecified
Handlebar Stem : --
Headset : Unspecified
Head Lamp : Sankyo
Dynamo : Sanden 6V 3.2+3.2 W
Pump : SKS Chrome plated
Bell : Goricke

Wheels

Hubs : Beretta
Rims : Beretta 28 x1 1/2
Tires : Barum white wall painted
Spoke Brand : Unspecified
Spoke Nipples : Brass chrome plated

Ιδού και η Λαρισαϊκή πινακίδα

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Η χαρά του παιδιού.
Ένα ποδήλατο με απαίσια γεωμετρία, ιδιαιτέρως βαρύ, με φαρδιά λάστιχα που το κάνουν σχεδόν να μην τσουλάει στο δρόμο. Κατηγορήθηκε ακόμα και ως επικίνδυνο προκαλώντας πολλά ατυχήματα ειδικότερα το πιο κοντό και οπισθοβαρές ΜΚ1 (πεταλιά και σούζα), προκάτοχος του ΜΚ2 που σήμερα παρουσιάζουμε. Και όμως, το ποδήλατο αυτό, κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του ποδηλάτου θεωρούμενο σαν ένα από τα πιο cult αντικείμενα του χώρου, με φανατικούς φίλους και συλλόγους ακόμη και σήμερα ανά τον κόσμο.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο αποκτήθηκε χάρη σε ένα καλό φίλο που γνωρίζει την αγάπη μας για τα παλιά ποδήλατα και έχει φροντίσει να μας προμηθεύσει με αρκετά από αυτά. Και αυτός δεν είναι άλλος από το ΝΕΚΤΑΡΙΟ!

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικάρετε εδώ.

Ακολουθούν τεχνικές προδιαγραφές και φωτογραφίες του ποδηλάτου.

Bicycle Type Kids Bike RESTORED

Brand : Raleigh
Type : Chopper MK II
Weight : 18,50 Kg
Size : --
Color: Light Blue
Production Year: 1973

Frame & Fork

Frame Construction : Raleigh
Frame Tubing Material : Steel-electric welded
Fork Brand & Model : Raleigh
Fork Material : Steel
Rear Shock : Sissy Bar Springs

Components

Component Group : --
Brakeset : Raleigh
Shift Levers : Raleigh
Front Derailleur : --
Rear Derailleur : Sturmey Archer 3+1 sp (overdrive) inner
Crankset : Raleigh
Pedals : Raleigh
Bottom Bracket : Unspecified
Rear Cogs : Sturmey Archer
Chain : KMC
Seatpost : Raleigh
Saddle : Raleigh
Handlebar : Raleigh
Handlebar Stem : Raleigh
Headset : Unspecified
Head Lamp : --
Dynamo : Sanden 6V 3.2+3.2 W
Pump : --
Bell : --

Wheels

Hubs : Sturmey Archer
Rims : Dunlop
Tires : Front Raleigh 16x2, Rear Raleigh 20x2,125
Spoke Brand : Raleigh
Spoke Nipples : Brass chrome plated


Η αρχική του κατάσταση


Μερικά από τα σκουριασμένα του εξαρτήματα


Μετά από πολλούς μήνες δουλειά.


Προσθέσαμε και μερικά αμφιλεγόμενης αισθητικής στοιχεία όπως πρέπει να έχει ένα ποδήλατο του ΄70...


Η μεταλλική βάση της σέλας ήταν σκουριασμένη και σαθρή σα φρυγανιά. Δεν ευρέθη πουθενά στον κόσμο και έτσι σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ακριβώς όπως η πρωτότυπη από φίλο σιδερά. Για τα ποντικοφαγωμένα πλαϊνά της σέλας επιστρατεύτηκε νέα δερματίνη και η 100 ετών Singer ραπτομηχανή της προγιαγιάς.


Για το αριστερό χειριστήριο που έλειπε κατασκευάσαμε καλούπι στο οποίο εγχύσαμε εποξειδικές ρητίνες.


Τα διπλά τετράγωνα φαναράκια ήταν μια δικιά μας ιδέα.


Η αριστερή αλυσιδίτσα ελέγχει την +1 overdrive ταχύτητα του Sturmey Archer.


To "sissy bar" ήταν επίμονα προσκολλημένο στον σκελετό (αφού είχε υποστεί ηλεκτρόλυση από την υγρασία και τα χρόνια) και χρειάστηκε να επιστρατευτεί οξυγόνο για να αποκολληθεί.


Το Sturmey Archer χειριστήριο ταχυτήτων.

Ο πίσω ανακλαστήρας που ήταν σπασμένος αντικαταστάθηκε από νέο γνήσιο.

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Μία λάιτ εκδοχή ενός θρυλικού ποδηλάτου.
Το ποδήλατο που έγραψε ιστορία στους Εγγλέζικους -και όχι μόνο- δρόμους αφού εκεί στά χρόνια του ΄80 ήταν το ποδήλατο της αγωνιστικής ομάδας της Raleigh.
Το συγκεκριμένο έχει τρέξει αγωνιστικά στην Ελλάδα και το αποκτήσαμε αγοράζοντάς το από μια ... μάντρα αυτοκινήτων.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικάρετε εδώ.

Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Racer RESTORED

Brand : Raleigh
Type : Team Raleigh Rapide
Weight : 10.00Kg
Size : 55cm (c-c)
Color: Red (Team Raleigh Colors)
Production Year: 1980

Frame & Fork

Frame Construction : Steel-electric welded
Frame Tubing Material : Reynolds 531
Fork Brand & Model : Carlton Race proved
Fork Material : Steel
Rear Shock : --

Components

Component Group : --
Brakeset : Shimano 600
Shift Levers : Shimano 600
Front Derailleur : Shimano 600
Rear Derailleur : Shimano 600
Crankset : SD ( Raleigh engraved)
Pedals : Raleigh Atos ( Christophe toe clips and hand made leather straps )
Bottom Bracket : Brampton
Rear Cogs : Shimano 7 sp
Chain : KMC X 8
Seatpost : Unspecified - Aloy
Saddle : Brooks Professional
Handlebar : SR Word Champion
Handlebar Stem : SR
Headset : Unspecified
Head Lamp : --
Dynamo : --
Pump : --

Wheels

Hubs : Sachs - Maillard Rival ATB
Rims : Wolber Super Champion 700 c (boyau)
Tires : Vittoria corsa evo cx 21-28 " (tubular)
Spoke Brand : Unspecified - Stainless Steel
Spoke Nipples : Brass chrome plated


Η σέλα μία, Brooks professional καφέ, υπήρχε αλλά είχε αφαιρεθεί πολύ πρίν τη φωτογράφιση για απόπειρα συντήρησης που απέτυχε.


Η επένδυση του τιμονιού έγινε με δέρμα που ράφτηκε στο χέρι ( όχι με τη Singer αυτή τη φορά).


Η νέα Brooks Pro ακριβώς ίδια με την χαλασμένη δικιά του.


Τα λουράκια των καλουπιέδων επίσης δερμάτινα τα κατασκευάσαμε αφού δεν βρήκαμε ομοιόχρωμα Christophe.


Ο ερωδιός φιγουράρει περήφανος στον λαιμό.


Έτοιμο για απογείωση.


Νέα επταταγράναζη κασέτα Shimano (η δικιά του, επίσης Shimano, πενταπλέτα ήταν για πέταμα).

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Πρόκειται για το ποδήλατο του Ελβετικού στρατού.
Μεταξύ του 1905 και του 1988, κατασκευάστηκαν 68.000 κομμάτια από τις εταιρείες Cosmos και Condor και της Zesar από το 1945. Η ιδέα ήταν η καθιέρωση του μετακινούμενου στρατιώτη που θα έφτανε πολύ γρήγορα σε κάθε σημείο των συνόρων, αναλογιζόμενοι δε το μέγεθος της χώρας (41.000 km2)αυτό ήταν εφικτό. Η κατάταξη στην ποδηλατική μονάδα (velotruppe) αποτελούσε μεγάλη τιμή καθόσον σ' αυτήν εντάσσονταν μόνο οι σκληρότεροι στρατιώτες.
Είναι στην ουσία ένα cruiser που χαρακτηρίζεται από στιβαρή και εξαιρετικής ποιότητας κατασκευή. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποσυναρμολογείται, να επισκευάζεται και να συναρμολογείται με ελάχιστα εργαλεία (που βρίσκονται άλλωστε στη φορητή του εργαλειοθήκη) ακόμη και στο πεδίο της μάχης. Όλα τα κινούμενα μέρη γρασσάρονται και αποσπώνται. Έχει τριών ειδών φρένα και δύναται να μεταφέρει, εκτός του ποδηλάτη, κινητό φορτίο 80 κιλών. Οι τροχοί του είναι πρακτικά άφθαρτοι. Ένα συνώνυμο μακροζωίας και διαχρονικής κομψότητας σε μια εποχή που χάνει τις αξίες της.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο είναι κατασκευασμένο από την εταιρεία Cosmos το 1944. Μετά την πρώτη μας ενθουσιώδη επαφή με τα Schweizer στην Ελβετία, το αγοράσαμε κάνοντας μεγάλη έρευνα και με πολύ υπομονή από την Γερμανία μέσω ebay. Δουλεύει εξαιρετικά παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε ακουμπήσει χέρι επάνω του, ούτε καν για λάδωμα ή γρασσάρισμα. Έχει δε ελάχιστες σκουριές αν αναλογιστεί κανείς την ηλικία του.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Military Bicycle ORIGINAL STATE

Brand : Schweizer
Type : Military
Weight : 23,00 Kg
Size : 56cm (c-c)
Color: Black
Production Year: 1944

Frame & Fork

Frame Construction : Schweizer
Frame Tubing Material : Steel-electric welded
Fork Brand & Model : Schweizer
Fork Material : Steel
Rear Shock : --

Components

Component Group : --
Brakeset : “Boni” Swiss Felosach
Shift Levers : Unspecified
Front Derailleur : --
Rear Derailleur : --
Crankset : Cosmos
Pedals : xox
Bottom Bracket : Unspecified
Rear Cogs : F&S
Chain : Unspecified
Seatpost : Schweizer
Saddle : FAG 43
Handlebar : Schweizer
Handlebar Stem : Schweizer
Headset : Schweizer
Head Lamp : Siluma
Dynamo : Siluma 6V, 0,3 A
Pump : Edco

Wheels

Hubs : Torpedo Schweinfurt 2.4
Rims : Unspecified
Tires : Maloya Pilot 26 X 1,5
Spoke Brand : Unspecified
Spoke Nipples : Unspecified

Το έτος κατασκευής μαζί με τον Ελβετικό σταυρό χαραγμένο στην υποδοχή του παλουκόσελου.

Το σχήμα του δισκοβραχίονα υποδηλώνει την εταιρεία Cosmos.

Στο λαιμό διακρίνεται το "wappen", ελβετικό εθνόσημο και το κλειδάκι με το δίσκο αναγνώρισης για το ενσωματωμένο λουκέτο.

Ειδικά φαρδιά πετάλια με μεταλλικά στοπ ένθεν κακείθεν για να μη γλιστράει η στρατιωτική μπότα. Μεταλλικός γρασσαδόρος με καπάκι για τη μεσαία τριβή.

Διπλής ενέργειας πίσω φρένα, αριστερά με ταμπούρα και δεξιά με "κόντρα" στο άξονα torpedo.

Η στρατιωτική του πινακίδα και η φορητή εργαλειοθήκη.

Το πίσω φαναράκι και ο αριθμός της μονάδας βαμένος στο φτερό.

Το μπροστινό φρένο "γερμανικού τύπου" και το compact σύστημα μπροστινού φανού - δυναμό - ανακλαστικού.

Η φορητή τρόμπα με το ειδικό στήριγμα και η δερμάτινη σέλα του.

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Ένα ποδήλατο κατασκευασμένο από τη θρυλική Εγγλέζικη εταιρεία Viking που ιδρύθηκε το 1908 από τον A.V. Davies στο Wolverhampton και ειδικευόταν από την έναρξη του κύκλου εργασιών της στα lightweights.
Το 1948 παρουσίασε την αγωνιστική της ομάδα. Πολλές νίκες ακολούθησαν, όπως οι πρώτες νίκες στο γύρο της Βρετανίας κατά τα έτη 1951/55/58 και 1959 και η νίκη στην κούρσα Βαρσοβία - Βερολίνο - Πράγα το 1952.
Η έναρξη παραγωγής μικρών, φτηνών αυτοκινήτων στην Αγγλία στις αρχές της δεκαετίας του '60 επέφερε τον οικονομικό μαρασμό στη μέχρι τότε ανθούσα ποδηλατοβιομηχανία με αποτέλεσμα η Viking να οδηγηθεί σε διακοπή των εργασιών της το έτος 1967.
Σήμερα, ομάδες φανατικών φίλων των ποδηλάτων αυτών συγκεντρώνονται σε ημερίδες, φορώντας οι περισσότεροι, αντί για ποδηλατικό κράνος, μια περικεφαλαία των Vikings.
Το ποδήλατο περιήλθε στην κατοχή μας μετά την περισυλλογή του από το δαιμόνιο και φίλτατο Νεκτάριο.
Τα χρώματά του αποκαταστάθηκαν στην αρχική τους μορφή με χρήση φασματογράφου αφού πρώτα εντοπίστηκαν στο λαιμό του πιρουνιού και κάτω από το headbadge. Τα γραφικά του επίσης αναπαρίχθησαν με απόλυτη ακρίβεια αφού πρώτα αποτυπώθηκαν από τα υπάρχοντα ψήγματα του σκελετού και μετά από εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο, πράγμα που άλλωστε κάνουμε για όλα μας τα ποδήλατα. Χρησιμοποιήθηκαν χρώματα αυτοκινήτου διπλής και κατασκευάστηκαν οι χαλκομανίες των γραφικών.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Racer RESTORED

Brand: Viking
Type: The Hosteller Model
Weight: 11,50 kg
Size: 54 ctc
Color: Blue / Veraman
Production Year: 1960

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: V.L.C. Super Steel Tubes
Fork Brand & Model: Viking
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: GB sport MK 3
Shift Levers: GB sport MK 3
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: Svelto- Benelux
Crankset: Viking
Pedals: Unspecified
Bottom Bracket: T.D.C
Rear Cogs: 5 sp
Chain: Tava
Seatpost: Unspecified, steel
Saddle: San Marco Regal
Handlebar: Unspecified
Handlebar Stem: GB
Headset: Viking
Head Lamp: --
Dynamo: --
Pump: --

Wheels

Hubs: Maillard
Rims: Rigida 28 X 15/8
Tires: Michelin 700 X 25 C
Spokes: Unspecified - Inox
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Τα ψήγματα που αναφέραμε.

Η μπάρα του τιμονιού επενδύθηκε με ραμμένο στο χέρι λευκό δέρμα.

Η διακριτική ονομασία του μοντέλου φιγουράρει στην επάνω σωλήνα.

Το χειριστήριο ταχυτήτων Benelux.

Το ιδιαιτέρως μακρύ μπουλόνι της ρόδας που σκοπό έχει να προστατεύει από πιθανή πτώση τον οπίσθιο εκτροχιαστήρα.

Τοποθετήθηκε μια νέα δερμάτινη San Marco σέλα σε αντικατάσταση της κατεστραμμένης δικιάς του. Τα γραφικά στο down tube ενημερώνουν για τον τύπο του σκελετού και διατυμπανίζουν τις νίκες της ομάδας Viking.

Η ενσωματωμένη βίδα στο δεξί πιρούνι στηρίζει το λαμάκι για τοποθέτηση φαναριού με χαρακτηριστική τρύπα σε σχήμα V. Το λαμάκι δεν υπήρχε και αφού δεν βρέθηκε ανταλλακτικό, κατασκευάστηκε ακριβές αντίγραφο από μπρούντζινη λαμαρίνα που στη συνέχεια επιχρωμιώθηκε.

Δισκοβραχίονας με χαρακτηριστικές βίδες που φέρουν το γράμμα V (όπως και όλες οι βίδες του ποδηλάτου), για πιθανή τοποθέτηση δεύτερου γραναζιού.

Πανέμορφα πετάλια και χρυσά σειρήτια που τονίζουν τις περίτεχνες μούφες.

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε ένα γυναικείο ποδήλατο πόλης της εταιρείας Motobecane. Γαλλικής προελεύσεως,κατασκευάστηκε το έτος 1979. Η Motobecane, το όνομα της οποίας προκύπτει από την σύνθεση δύο λέξεων στην αργκό διάλεκτο moto=μοτοσυκλέτα και becane=ποδήλατο, κατασκεύαζε μέχρι το έτος 1981 μοτοσυκλέτες, μοτοποδήλατα, ποδήλατα και άλλλα μικρά οχήματα. Τα ποδήλατά της θεωρούντο τα δεύτερα πιο ξακουστά μετά τα Peugeot της Γαλλικής βιομηχανίας.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο βρέθηκε από το Νεκτάριο και αποπνέει έναν αέρα Γαλλικής κομψότητας. Η κατάστασή του ήταν πολύ ικανοποιητική και έτσι απλώς συντηρήθηκε.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type City Bike ORIGINAL STATE

Brand: Motobecane
Type: Loop frame
Weight:15,00 kg
Size: 50 cm ctc
Color: Black / Graphite
Production Year: 1979

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Unspecified
Fork Brand & Model: Unspecified
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: Weinmann
Shift Levers: Huret
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: Huret
Crankset: Unspecified
Pedals: Weco
Bottom Bracket: Unspecified
Rear Cogs: 3 sp
Chain: Unspecified
Seatpost: Unspecified
Saddle: Motobecane
Handlebar: Unspecified
Handlebar Stem:
Headset: Atax
Head Lamp: Motobecane
Dynamo: Novilux
Pump: --
Bell: Motobecane

Wheels

Hubs: Atom
Rims: Rigida Super Chromix
Tires: Vee Rubber 26 X 1 1/2
Spoke Brand: Unspecified
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικ εδώ.

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Η ιστορία του εργοστασίου ξεκινάει το έτος 1896 από τους D. H. Böhme, H. Frowein, R. Guhl και R. Halbach οι οποίοι σχημάτισαν ένα συνεταιρισμό με την επωνυμία "Fafrradwerke Bismarck GmbH" με έδρα το Bergerhof (Ρηνανία) και αρχικό κεφάλαιο 300.000 χρυσών μάρκων.
Το όνομα της επιχείρησης αποφασίστηκε, μετά και από την άμεση συγκατάθεση του πρώην καγκελάριου Otto von Bismarck, προκειμένου να συνδεθούν συνειρμικά τα παραγόμενα προϊόντα με τις έννοιες της διαχρονικότητας της αρίστης ποιότητας και της αντοχής.
Η έδρα του εργοστασίου επιλέχθηκε λόγω της άμεσης πρόσβασης στις πρώτες ύλες και η κατασκευή του πρώτου ποδηλάτου ξεκίνησε το 1897 ενώ ένα χρόνο αργότερα, το χιλιοστό κομμάτι έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής.
Παρότι τα ποδήλατα εκείνης της εποχής δεν είχαν τα πλεονεκτήματα των μοντέρνων, λέγεται πως ένας δάσκαλος ονόματι Schulze από το Radevormwald, οδηγούσε για 25 χρόνια ένα Bismarck του 1898 επί 75.000 km χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει μια μπίλια ρουλεμάν ή μια βίδα.
Το 1957 η εταιρεία δηλώνει χρεωκοπία και η κατασκευή μεταφέρεται σε άλλο εργοστάσιο, τα ποδήλατα όμως συνέχιζαν να φέρουν τα σήματα Bismarck.
Στον Ελληνικό χώρο, τα ποδήλατα αυτά είχαν πολύ έντονη παρουσία και εισάγονταν από την ιστορική εταιρεία "Α. Βικιώτης & Α. Δάμτσας" με έδρα το Βόλο.
Το ποδήλατο που παρουσιάζουμε (ένα από τα τρία που διαθέτουμε) βρέθηκε στο Ναύπλιο και μετά από "διαπραγματεύσεις" ενός έτους ήρθε στην κατοχή μας.
Χρειάστηκε ακόμη ένας χρόνος για να συγκεντρωθούν τα ανταλλακτικά που έλειπαν και οκτώ μήνες στη συνέχεια για να αποκατασταθεί.
Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκε original πηρούνι σε αντικατάσταση αυτού που φορούσε και ήταν από ... κουρσάκι. Από τη Γερμανία αγοράστηκαν: το σύστημα φανών-δυναμό της Bosch, αυθεντικό κουδούνι, προφυλακτήρας αλυσίδας, δερμάτινη Lepper σέλα, αγαλματίδιο μπροστινού φτερού και headbadge. Τα φρένα βρέθηκαν σε κατάσταση NOS στην Ελλάδα ενώ οι τροχοί (οι δικοί του ήταν σάπιοι) αντικαταστάθηκαν με Ιταλικούς Beretta. Τα λάστιχα βάφτηκαν "brown wall" με ειδικό χρώμα που διατηρεί την ελαστικότητά του όταν στεγνώσει, από την Ουκρανία. Τα Union πετάλια (NOS επίσης) όπως και τα ξύλινα grips του τιμονιού, αγοράστηκαν από Αγγλία. Τα γραφικά του, ακριβή αντίγραφα των πρωτοτύπων, κατασκευάστηκαν, ως γνωστόν, από zorzilia.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Rod Brake Cruiser RESTORED

Brand: Bismarck
Weight: 22,50 kg
Size: 55cm (c-c)
Color: Black
Production Year: 1960?

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Bismarck Steel frame
Fork Brand & Model: Bismarck
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: Phillips
Shift Levers: Phillips
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: --
Crankset: Bismarck
Pedals: Union
Bottom Bracket: Eastman
Rear Cogs: Freeweel Eastman
Chain: KMC
Seatpost: Unspecified, 25mm diameter,steel
Saddle: Lepper
Handlebar: Phillips
Handlebar Stem: --
Headset: Bismarck
Head Lamp: Bosch
Dynamo: Bosch RL/W Q1 6V
Pump: --
Bell: Bismarck

Wheels

Hubs: Beretta
Rims: Beretta 28 x1 1/2, 36-hole Chrome plated steel
Tires: 28 x1 1/2 ,Vee Rubber
Spoke Brand: Stainless steel
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration. Τα ανάγλυφα σήματα αφού καθαρίστηκαν και γυαλίστηκαν βάφτηκαν όπως ήταν αρχικά.

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Uploaded with ImageShack.us
Bismarck restoration

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Μια εταιρεία που άφησε εποχή στην Ελλάδα, όταν στη δεκαετία του '80 κάθε νέος ονειρευόταν να αποκτήσει ένα τέτοιο ποδήλατο.
Ανάμεσα σ' αυτούς κι εγώ (Γιώργος από zorzilia), που μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσω έβγαζα την "καλλιτεχνική μου ανησυχία" στο πρώτο μου ποδήλατο, ένα Eska κουρσάκι, που βαφόταν πότε σε χρώματα Mercier και πότε σε Cinelli. Χρειάστηκαν πάνω από 30 χρόνια για να αποκτήσω (χάρη στο γνωστό πλέον Νεκτάριο) το πρώτο μου αυθεντικό Mercier. Έτσι, το Eska που τρέχει ακόμα στους δρόμους θα μπορέσει να αποκτήσει την αρχική του εμφάνιση.
Το ποδήλατο βάφτηκε εκ νέου στο αρχικό του χρώμα ενώ κρατήθηκαν και συντηρήθηκαν όλα τα γνήσια περιφερειακά του εκτός από τους τροχούς (ο μπροστινός ήταν εντελώς κατεστραμμένος), το στήριγμα του τιμονιού που ήταν σθεναρά κολλημένο στο σωλήνα του πηρουνιού και αναγκαστήκαμε να το κόψουμε και να το αποκολλήσουμε με χρήση οξυγόνου και τέλος την πεντάρα κασέτα που αντικαταστάθηκε με μια επτάρα suntour. Η αρχική κασέτα βρίσκεται τώρα σε καλύτερα χέρια (ή μάλλον πόδια) και την έχει πλέον ένας κίτρινος τύπος με ροζ Mercier.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Racer RESTORED

Brand: Mercier
Type: model 100 (Elefsinia Mistiria)
Weight: 10,50 kg
Size: 58 cm ctc
Color: Dark Grey Metallic
Production Year: 1980

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Tubes Alleges (28-26)
Fork Brand & Model: Mercier
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: Mafac “ Racer ”
Shift Levers: Simplex
Front Derailleur: Simplex
Rear Derailleur: Simplex
Crankset: Nervar
Pedals: Lyotard - Christophe
Bottom Bracket: Unspecified
Rear Cogs: 7 sp Suntour AP
Chain: Tava
Seatpost: Unspecified - Aloy
Saddle: San Marco
Handlebar: Unspecified
Handlebar Stem: SR Royal
Headset: Unspecified
Head Lamp: --
Dynamo: --
Pump: --
Bell: --

Wheels

Hubs: Sachs - Maillard Rival ATB
Rims: Mavic MA 2 ,700 C
Tires: Michelin 700 X 20 C
Spoke Brand: Unspecified - Inox
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Uploaded with ImageShack.us
Mercier αρχική κατάσταση

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Uploaded with ImageShack.us
Mercier 1980

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Παρουσιάζουμε σήμερα ένα ποδήλατο για το οποίο οι συστάσεις είναι μάλλον περιττές - άλλωστε τι να πει κανείς μετά το video που ανέβασε ο Columbus... http://www.podilates.gr/node/22607
Το συγκεκριμένο, είναι ένα γυναικείο ποδήλατο πόλης το οποίο αποκαταστάθηκε ως εξής: Βαφή σκελετού στο αρχικό χρώμα, και καθάρισμα - τρίψιμο - γυάλισμα - λάδωμα - γρασσάρισμα όλων των περιφερειακών του.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Ladies City Bike RESTORED

Brand: Raleigh
Type: --
Weight: 16,50 kg
Size: 49 cm ctc
Color: Sky Blue Metallic
Production Year: 1980 (Nottingham, March)

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: TI - Raleigh
Fork Brand & Model: Raleigh
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: Raleigh
Shift Levers: --
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: --
Crankset: Raleigh
Pedals: Raleigh
Bottom Bracket: Raleigh
Rear Cogs: Villary Freeweel
Chain: KMC
Seatpost: Unspecified - Steel
Saddle: Brooks
Handlebar: Raleigh
Handlebar Stem: Raleigh
Headset: Raleigh
Head Lamp: FER
Dynamo: -- Sankyo
Pump: --
Bell: Raleigh

Wheels

Hubs: S. Archer (f) - Phillips (r)
Rims: Raleigh 26 X 1 3/5
Tires: LHR 26 X 1 3/8
Spoke Brand: Raleigh
Spoke Nipples: Brass, Chrome plated

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Το αυτοκόλλητο της Ελληνικής αντιπροσωπείας.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες... κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Παρουσίαση ενός ακόμα Raleigh που αυτή τη φορά συντηρήθηκε με ήπιο τρόπο. Το χρώμα του ποδηλάτου αναζωογονήθηκε με χρήση γυαλιστικής κρέμας ενώ τα περιφερειακά του επίσης γυαλίστηκαν ελαφρώς. Έχει τοποθετηθεί προσωρινά μια σέλα FAG αντί της Brooks που δεν είχε, κατά τα άλλα όμως, διατηρεί την αρχική, εργοστασιακή του κατάσταση.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type City Bike ORIGINAL STATE

Brand: Raleigh
Type: Sports
Weight: 17,00 kg
Size: 52 cm ctc
Color: Black
Production Year: 1979 (Nottingham, February)

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: TI - Raleigh
Fork Brand & Model: Raleigh
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: --
Brakeset: Raleigh
Shift Levers: Raleigh
Front Derailleur: --
Rear Derailleur: --
Crankset: Raleigh
Pedals: Raleigh
Bottom Bracket: Raleigh
Rear Cogs: Sturmey Archer
Chain: Unspecified
Seatpost: Unspecified - Steel
Saddle: FAG
Handlebar: Raleigh
Handlebar Stem: Raleigh
Headset: Raleigh
Head Lamp: --
Dynamo: -- Sankyo
Pump: --
Bell: --

Wheels

Hubs: Sturmey Archer
Rims: Sturmey Archer 26 X 1 3/8
Tires: 26 X 1 3/8
Spoke Brand: Raleigh
Spoke Nipples: Chrome plated

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες...κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Αυτή τη φορά, θα αφήσουμε τους Εγγλέζους και θα μεταφερθούμε στη γειτονική Ιταλία για να συναντήσουμε την Cinelli. Θρυλική εταιρεία κατασκευής ποδηλάτων δρόμου και εξαρτημάτων που ιδρύθηκε επισήμως το 1948 από τον Cino Cinelli, διάσημο αθλητή της αγωνιστικής ποδηλασίας με πολλές νίκες στο ενεργητικό του. Το ενδιαφέρον του για την τεχνολογία του ποδηλάτου εκδηλώθηκε μετά από μηχανικές αστοχίες κατά τη διάρκεια των αγώνων και καθώς απέτυχε να προκαλέσει τους κατασκευαστές να εφαρμόσουν τις ιδέες του, αποφάσισε, το 1946, να ασχοληθεί ο ίδιος με την κατασκευή. Με γνώμονα την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την ευρηματικότητα, τη σημασία στη λεπτομέρεια, με χειροποίητη εργασία και τηρώντας χαμηλά επίπεδα παραγωγής, κατάφερε να καθιερωθεί στην παγκόσμια ποδηλατική ιστορία. Η εταιρεία, της οποίας η προεδρία πέρασε το 1978 στον Antonio Colombo (ιδιοκτήτη της Columbus tubing), διατηρεί τις ίδιες αρχές ακόμα και σήμερα. Από το 1947, το "top of the line" προϊόν της, ήταν το μοντέλο Super Corsa.
Οι σπουδαίοι, ατσάλινοι Ιταλικοί σκελετοί αποτελούν το μέτρο σύγκρισης με το οποίο κρίνονται όλοι οι άλλοι. Αναντίρρητα, ο Super Corsa σκελετός είναι ο πιο δοκιμασμένος, αποδεδειγμένος και αξιοζήλευτος από όλους. Δημιουργεί έκπληξη, παρά τα avantage των μοντέρνων υλικών, πως το εν λόγω μοντέλο προσφέρει εξαιρετική ασφάλεια, απόλυτο έλεγχο και ποδηλατική ευχαρίστηση σε όλο το φάσμα των συνθηκών δρόμου.
Το ποδήλατο που παρουσιάζουμε σήμερα, είναι ένα Super Corsa του 1980 το οποίο αγοράστηκε ως σκελετός από τη Γερμανία. Δεδομένου ότι παρουσίαζε κάποιες φθορές και έχοντας ήδη δει μία επετειακή έκδοση του 1987 της Cinelli (για τα 40 της χρόνια) σε μαύρο και χρυσό, αποφασίσαμε να του δώσουμε μια παρόμοια μορφή. Ο επιχρωμιωμένος στο σύνολό του σκελετός, αποχρωματίστηκε και επιχρυσώθηκε με χρυσό 24Κ. Στη συνέχεια, αφού αφέθηκαν χρυσές οι σχετικές λεπτομέρειες, βάφτηκε μαύρο. Τέλος, εξοπλίστηκε με περιφερειακά Campagnolo Super Record του 2011. Η επιλογή αυτή έγινε προκειμένου το σύνολο να πετύχει το χαμηλό βάρος (για ατσάλινο σκελετό) των 8,5 κιλών. Άλλωστε, ο σκελετός αυτός με μικροβελτιώσεις, συνεχίζει να παράγεται ακόμα και σήμερα μια και όπως λέει η Cinelli "το ποδήλατο αυτό θα είναι παρόν για πάντα στον πλανήτη".
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Racer RESTORED

Brand: Cinelli
Type: Super Corsa
Weight: 8.50 Kg
Size: 54 cm (c-c)
Color: Black/Gold (plated 24 k)
Production Year: 1980

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Columbus SLX
Fork Brand & Model: Columbus
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: Campagnolo Super Record 2011 11sp
Brakeset: Campagnolo Super Record
Shift Levers: Campagnolo Super Record
Front Derailleur: Campagnolo Super Record
Rear Derailleur: Campagnolo Super Record
Crankset: Campagnolo Super Record Standard 172.5-39-53
Pedals: Look k'eo blade Carbon
Bottom Bracket: Campagnolo Super Record
Rear Cogs: Campagnolo Super Record 11sp Cassette 12-27
Chain: Campagnolo Record
Seatpost: Campagnolo Record , 27.2mm dia,aloy flutted
Saddle: San Marco Rolls
Handlebar: Cinelli Campione del Mondo
Handlebar Stem: Cinelli
Headset: Campagnolo Record
Head Lamp: --
Dynamo: --
Pump: --

Wheels

Hubs: pmp
Rims: H + son ,36-hole ,Aloy
Tires: 700 X 23 C ,Continental, Ultra Sport
Spoke Brand: DT Swiss Revolution Double Butted
Spoke Nipples: DT Swiss Aluminum Gold

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC fastback seat stay design.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC Campagnolo dropouts.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC τελική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Η San Marco Rolls σέλα (αγοράστηκε από Αγγλία), επιλέχθηκε με αισθητικά κυρίως κριτήρια (μαύρο δέρμα, επιχρυσωμένος σκελετός και λεπτομέρειες).

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Το αλουμινένιο τιμόνι (αγοράστηκε από την Αμερική) επιχρυσώθηκε και "ντύθηκε" με δέρμα όμοιο με της σέλας που μετά από πολύ ψάξιμο ανακαλύφθηκε στου Ψυρρή.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Στο στήριγμα του τιμονιού (από Αμερική επίσης) που ήταν μαύρο, προσετέθησαν χρυσές λεπτομέρειες.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Όλα τα γραφικά, σχεδιάστηκαν ακριβώς ίδια με τα πρωτότυπα και κόπηκαν σε cnc μηχανή σε χρυσό αυτοκόλλητο φύλλο.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Τα στεφάνια των τροχών (αγοράστηκαν από την Ελβετία), της Ιαπωνικής H+son, επιλέχθηκαν αφού είναι τα μοναδικά απολύτως μαύρα στον κόσμο. Τα κέντρα παραγγέλθηκαν απευθείας από την PMP στην Ιταλία, ως τα μόνα 36τρυπα χρυσά κέντρα συμβατά με 11τάχυτη Campagnolo κασέτα. Οι DT Swiss ακτίνες αγοράστηκαν από Αμερική.

Uploaded with ImageShack.us
Cinelli SC. Το groupset Campagnolo Super Record, για να κλείσουμε την αγοραστική μας περιήγηση σχεδόν σε όλο τον πλανήτη, αγοράστηκε από τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο, στη Ρόδο.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες...κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Με την ευκαιρία του ποδηλάτου που παρουσιάζουμε, θα μιλήσουμε για την Colnago. Άλλη μια Ιταλική εταιρεία θρύλος της παγκόσμιας ποδηλασίας. Ιδρύθηκε το 1954 από τον Ernesto Colnago κοντά στο Μιλάνο (στο Cambiago) με κύριο σκοπό την κατασκευή υψηλής ποιότητας αγωνιστικών ποδηλάτων.
Ο Ernesto, με μεγάλη προσήλωση στη λεπτομέρεια, τις πρωτοποριακές ιδέες και τη χειροποίητη κατασκευή, κατάφερε να γίνει διάσημος και να καταξιωθεί στο πάνθεον των καλύτερων κατασκευαστών. Συνεργάστηκε και έφτιαξε ποδήλατα για ιερά τέρατα της ποδηλασίας όπως οι: Eddy Merckx, Luigi Arienti, Gianni Motta, Giuseppe Saronni και ο Michelle Dancelli του οποίου η νίκη στην κούρσα Μιλάνο - Σαν Ρέμο το 1970, αποτέλεσε την έμπνευση για την αλλαγή του μέχρι τότε λογοτύπου στο πασίγνωστο πλέον "Asso di Fiori" ή "Άσος Σπαθί".
Δημιούργησε τη χρυσή εκδοχή Colnago για τον Πάπα Ιωάννη - Παύλο το II και συνεργάστηκε με τον Enzo Ferrari στο σχεδιασμό του χαρακτηριστικού ίσιου πιρουνιού που τώρα έχει σχεδόν καθιερωθεί στα αγωνιστικά ποδήλατα ενώ κατασκεύαζε για χρόνια τα ποδήλατα της Ferrari.
Το ποδήλατο που παρουσιάζουμε σήμερα αγοράστηκε σαν σκελετός από την Ουγγαρία και είναι κατασκευής του 1990. Καμία παρέμβαση δεν έγινε στη σχεδόν άριστη κατάστασή του. Η "εργοστασιακή" βαφή του είναι χειροποίητη και διατηρεί απόλυτα τη λάμψη της. Το σύνολο είναι κατασκευασμένο από σωλήνες Columbus - Gilco design με τις χαρακτηριστικές νευρώσεις προς ενίσχυση της ακαμψίας του.
Εξοπλίστηκε με groupset και τροχούς Campagnolo. Τοποθετήθηκε τιμόνι 3ttt και δερμάτινη σέλα Prologo - Colnago πάνω σε Campagnolo παλουκόσελο, εγχάρακτο με την υπογραφή του Ernesto.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road UNRESTORED

Brand: Colnago
Type: Art Decor Competition
Weight: 9.50 Kg
Size: 56 cm (c-c)
Color: Red/White Handpainted
Production Year: 1990

Frame & Fork

Frame Construction: Steel-electric welded
Frame Tubing Material: Columbus Gilco Design
Fork Brand & Model: Colnago
Fork Material: Steel
Rear Shock: --

Components

Component Group: Campagnolo Chorus 2006 10sp
Brakeset: Campagnolo Chorus
Shift Levers: Campagnolo Super Record
Front Derailleur: Campagnolo Chorus
Rear Derailleur: Campagnolo Chorus
Crankset: Campagnolo Chorus 172.5-39-53
Pedals: Campagnolo Super Record
Bottom Bracket: Campagnolo Chorus
Rear Cogs: Campagnolo Chorus 10sp Cassette 12-27
Chain: Campagnolo Chorus
Seatpost: Campagnolo , 27.2mm dia,aloy, Ernesto Colnago panto
Saddle: Prologo / Colnago
Handlebar: 3 ttt Super Leggero
Handlebar Stem: 3 ttt / Colnago pantographed
Headset: Campagnolo
Head Lamp: --
Dynamo: --
Pump: --

Wheels

Hubs: Campagnolo
Rims: Campagnolo Vento ,Aloy
Tires: 700 X 23 C ,Continental, Ultra Sport
Spoke Brand: Campagnolo Double Butted
Spoke Nipples: Campagnolo

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες...κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Το ποδήλατο που παρουσιάζουμε σήμερα είναι ένα RALEIGH - DTT model Katsaris για την ακρίβεια, κατασκευασμένο το 1971 στο Nottingham. Από πολλούς θεωρείται το καλύτερο διπλοσκέλετο ποδήλατο μια και συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κατασκευής με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Σε ότι αφορά την αποκατάστασή του, κατεβλήθη πολύ μεγάλος κόπος, έρευνα και χρόνος λόγω της περιπλοκότητας των λεπτομερειών του. Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώθηκαν όσα από τα γραφικά του είχαν διασωθεί ενώ για τα υπόλοιπα, χρειάστηκαν κάποιες ώρες φιλοξενίας στο κατάστημα του αντιπροσώπου όπου -από διαθέσιμους NOS σκελετούς- συμπληρώθηκαν οι αναγκαίες αποτυπώσεις και έγινε και φωτογραφική τεκμηρίωση. Εδώ μάλιστα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και τον κο. Κάτσαρη για τη συμβολή του. Οι χαλκομανίες κατασκευάστηκαν εκ νέου βάσει των στοιχείων που συλλέχτηκαν.
Κατά τα λοιπά, ο σκελετός και τα φτερά αφού τρίφτηκαν και επισκευάστηκαν, ασταρώθηκαν και ξαναβάφτηκαν με χρώμα αυτοκινήτου διπλής. Οι ασπροκόκκινες λόγχες υλοποιήθηκαν με ελεύθερο χέρι και χρήση αερογράφου γραφιστών.
Το αρχικό τιμόνι και τα φρένα έχοντας ελλείψεις και όντας σε κακή κατάσταση, αντικαταστάθηκαν από ένα NOS σετ αγορασμένο από το Αγγλικό Ebay.
Οι τροχοί επιχρωμιώθηκαν και είναι οι original.
Τοποθετήθηκε μια νέα Brooks σέλα παρόμοια με την αρχική του, μία εργαλειοθήκη Brooks επίσης και κουδούνι Raleigh.
Ακόμα, εξοπλίστηκε με μία τρόμπα SKS της εποχής η οποία επισκευάστηκε και ξαναβάφτηκε.
Επιλέξαμε να μην επανατοποθετήσουμε τη σχάρα της οποίας τα σκέλη ήταν κομμένα και έφερε σε κάποια σημεία κακότεχνες κολλήσεις.
Τέλος, στο μπροστινό φτερό, τοποθετήθηκε Raleigh αγαλματίδιο λίγο παλαιότερης εποχής, αλλά ευελπιστούμε να το αντικαταστήσουμε κάποια στιγμή με αυτό που έφερε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Cruiser RESTORED

Brand : Raleigh
Type : DTT mod. Katsaris
Weight : 22.00Kg
Size : 54cm (c-c)
Color: Black
Production Year: 1971

Frame & Fork

Frame Construction : Steel-electric welded
Frame Tubing Material : High Tensile – Lenton Marque III
Fork Brand & Model : Raleigh
Fork Material : Steel
Rear Shock : --

Components

Component Group : --
Brakeset : Raleigh
Shift Levers : Raleigh
Front Derailleur : --
Rear Derailleur : --
Crankset : Raleigh
Pedals : Union
Bottom Bracket : Unspecified
Rear Cogs : Eastman
Chain : KMC
Seatpost : Unspecified - Steel
Saddle : Brooks B 135
Handlebar : Raleigh
Handlebar Stem : Raleigh
Headset : Unspecified
Head Lamp : Sankyo
Dynamo : Sankyo
Pump : Sks
Bell : Raleigh

Wheels

Hubs : Phillips
Rims : Dunlop 28 X 1 1/2
Tires : Barum 28 X 1 1/2
Spoke Brand : Unspecified – chrome Plated
Spoke Nipples : Brass chrome plated

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Raleigh DTT αποκατάσταση.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ YELLOW1850

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες...κλικ εδώ

zorzilia
Εικόνα zorzilia
Απών/απούσα

Η F.I.V. Edoardo Bianchi s.p.a. είναι η παλαιότερη εν ενεργεία εταιρεία κατασκευής ποδηλάτων και η πρωτοπόρος στην χρήση ισομεγέθων τροχών με λάστιχα και σαμπρέλα, το 1885. Κατασκεύαζε επίσης αυτοκίνητα που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα και στην Ελλάδα, τα γνωστά Αutobianchi (Α112, Abarth κλπ.).
Η Bianchi συνεργάστηκε επί 50 χρόνια με τον νικητή του γύρου Γαλλίας, Fausto Coppi. Ιδρύθηκε το 1885 από τον 21χρονο Ε. Bianchi, κατασκευαστή ιατρικών οργάνων και άρχισε τον κύκλο εργασιών της σε ένα μικρό μαγαζί, στο νο. 7 της via Nirone στο Μιλάνο. Καταγράφει στο ενεργητικό της, αναρρίθμητες διακρίσεις και πρωταθλήματα χορηγώντας διάσημους ποδηλάτες. Ο πιο ιδιόρρυθμος εξ' αυτών ήταν αναμφίβολα ο Marco Pantani στον οποίο διέθεταν 30 διαφορετικούς σκελετούς το χρόνο και τους χρησιμοποιούσε ανάλογα με την εκάστοτε κούρσα. Μετά τον αγώνα, έφτανε στο σημείο να ζητά αλλαγή ακόμα και μισής μοίρας στη γεωμετρία του σκελετού, προκειμένου να έχει το τέλειο γι' αυτόν ποδήλατο.
Τα Bianchi βάφονται παραδοσιακά σε χρώμα Celeste (sky blue), ένα τιρκουάζ γνωστό και ως το "πράσινο της Bianchi". Ο μύθος θέλει το χρώμα να προσομοιάζει στον ουρανό του Μιλάνου ενώ σε άλλη εκδοχή, στο χρώμα των ματιών πρώην Ιταλίδας βασίλισσας για την οποία ο Edoardo κατασκεύασε το ποδήλατό της. Άλλωστε, ο αετός με την κορώνα, ο λογότυπος της εταιρείας, αποτελεί παραλλαγή βασιλικού οικοσήμου. Η λιγότερο ρομαντική εκδοχή, υποστηρίζει ότι προκύπτει από πράσινο στρατιωτικό χρώμα που περίσεψε σε μεγάλες ποσότητες μετά τον πόλεμο, αραιωμένο με λευκό. Η απόχρωση διαφοροποιείται στο βάθος του χρόνου, κάποτε πιο μπλε, κάποτε πιο πράσινο.
Το ποδήλατο που παρουσιάζουμε -αν και δε θα το έλεγε κάποιος αντίκα αφού κατασκευάστηκε το 1994- είναι ένα αξιόλογο μεν, όμορφο δε ποδήλατο που θεωρούμε ότι αξίζει να δημοσιοποιηθεί από το παρόν βήμα.
Αγοράστηκε σαν σκελετός από την Αυστρία, είναι μοντέλο Genius, "top of the line" της Bianchi για το 1994. Ο σκελετός είναι κατασκευασμένος από σωλήνες Columbus Nivacrom, μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις της εταιρείας. Οι Genius σωλήνες που εισήχθησαν το 1991 ήταν μια ανέλπιστη επιτυχία. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ποδηλάτου, εμφανίστηκε η έννοια "Differential Shape Butting" που σημαίνει εσωτερικές κατά τόπους ενισχύσεις του σωλήνα που επιτρέπουν παράλληλα με την ακαμψία του συνόλου, τις tig συγκολλήσεις των μερών χωρίς τη χρήση μούφας.
Επιστρέφοντας στο συγκεκριμένο σκελετό, παρελήφθη με πολλές μικρές ζημιές στην επιφάνεια και θαμπό χρώμα. Επιστρατεύτηκε τεχνική τοπικής επιδιόρθωσης (touch up) προκειμένου να μην χαλάσει το αυθεντικό χρώμα και στη συνέχεια, περάστηκε ολόκληρος διαφανές βερνίκι διπλής για να αποκατασταθεί η αρχική του λάμψη.
Σε επίπεδο περιφερειακών, χρησιμοποιήθηκε η κορυφαία της εποχής σειρά της Campagnolo και τροχοί της εποχής επίσης.
Ακολουθούν οι τεχνικές του προδιαγραφές και φωτογραφίες.

Bicycle Type Road Race RESTORED

Brand : Bianchi
Type : Genius
Weight : 10.00 Kg
Size : 57 ctc
Color: Celeste
Production Year: 1994

Frame & Fork
Frame Construction : Columbus Genius
Frame Tubing Material : Nivacrom TIG welded
Fork Brand & Model : Colunbus EL
Fork Material : Steel Chrome plated
Rear Shock : --

Components
Component Group : Campagnolo Record 1994 group set
Brakeset : Campagnolo Record
Shift Levers : Campagnolo Record
Front Derailleur : Campagnolo Record
Rear Derailleur : Campagnolo Record 8 sp
Crankset : Campagnolo Record 172.5 / 51 / 42
Pedals : Campagnolo Chorus
Bottom Bracket : Campagnolo Record 1.370 x 24T 102 mm
Rear Cogs : Campagnolo Record
Chain : Sachs
Seatpost : Campagnolo Record 27.2 mm
Saddle : Selle Italia SLR xp
Handlebar : 3ttt Podium
Handlebar Stem : 3ttt
Headset : Shimano 600
Head Lamp : --
Dynamo : --
Pump : --
Bell : --

Wheels
Hubs : Campagnolo Record
Rims : Campagnolo Zonda 16R
Tires : Vittoria Zaffiro pro
Spoke Brand : Campagnolo
Spoke Nipples : Alu - Aero

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius αρχική κατάσταση.

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius και βασιλικά οικόσημα.

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius "Construita nel reparto corse", κατασκευασμένο στo αγωνιστικό τμήμα της Bianchi.

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius και να πέφτουν και οι υπογραφές...

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius και θαλασσιές, περλέ ανταύγειες, ο ουρανός του Μιλάνου που λέγαμε...

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius και παράσημα "campione del mondo".

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Uploaded with ImageShack.us
Bianchi Genius

Για σχόλια, παρατηρήσεις, απορίες...κλικ εδώ

gpmfaios
Απών/απούσα

Καλησπερα πολυ ομορφα τα ποδηλατα που ανακατασκευαζεται!
Επειδη ειμαι κατοχος και εγω ενος olympic θα θελα να σας επισημανω φιλικα πως το μπροστινο σημα που εχετε βαλει πανω στο φτερο δεν ειναι σημα απο οlympic.To olympic οπως σιγουρα θα γνωριζετε ειναι γερμανικο goebel και εχει το ιδιο σημα με το goebel που αντι για goebel γραφει olympic.
To μπροστινο αυτο σημα μου εχουν πει παλιοι ποδηλαταδες πως εχουν πολλα χρονια να το δουν στη πιατσα οποτε θεωρω οτι ειναι και σπανιο.

contact