.. δεν θέλω να στο χαλάσω (έλεγα να μην γράψω κάτι), άλλωστε πλάκα έχει το σκίτσο και είναι πετυχημένο και σαν σχέδιο, αλλά "κουβέντα να γίνεται" (δεδομένου και του άλλου θρεντ που είχε σχετικές αναφορές).
Θα μιλήσω ως Πέτρος. Από έστω 100 ποδηλάτες που ξέρω και κάνουν "προπόνηση", το 30% εξ αυτών έχουν 3 και πάνω ποδήλατα. Κάπου οι μισοί (50%) έχουν μόνο 2. Και απομένει ένα άλλο 20% που έχουν μόνο 1, το καλό, για προπονήσεις.
Από την άλλη, μόνο ένα 10-15% το συνόλου των 100 κάνουν ποδηλατική χρήση τύπου commuting.
Αλλά όπως τα καταλαβαίνω εγώ και όπως τα έχουμε συζητήσει με το υπόλοιπο 85-90% πολλές φορές (προσπαθώ να τους παρακινήσω), ο λόγος δεν είναι ότι δεν έχουν το "κατάλληλο" ("φτηνό" ίσως για σένα) ποδήλατο. Άλλωστε, υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι από αυτούς που τελικά commut-άρουν που το κάνουν και με το καλό / ακριβό τους ποδήλατο. Ή αν θέλεις, προσωπικά εγώ, όταν έχει καλό καιρό και ΔΕΝ έχω δουλειά εξωτερική (άρα δεν θα το αφήσω έξω) χρησιμοποιώ ένα ακριβό ποδήλατο για commuting..... που είναι στα αγαπημένα μου χρώματα και που απλά αν αποφασίσω να το πουλήσω θα πρέπει να το ΣΚΟΤΩΣΩ, γιατί το έχω από το 2008 και έχω γράψει αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ με δαύτο και έχει σημαδάκια κλπ κλπ κλπ και που στην τελική το ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ.
Επιπρόσθετα, ξέρω πολύ περισσότερους κατόχους ποδηλάτων, που δεν έχουν ακριβό ποδήλατο, που δεν κάνουν προπονήσεις, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ commuting...... και για μένα εκεί είναι η ουσία και το πρόβλημα.....
Τουλάχιστον οι "ποδηλάτες σε προπόνηση" βγαίνουν εκεί έξω, και βγαίνουν ΣΥΧΝΑ και για πολλά πολλά πολλά χλμ, βαράνε πετάλι, τους βλέπουν και οι άλλοι (οδηγοί), και γενικά γεμίζει ο δρόμος ποδήλατα.....
Οι "άλλοι", γεμίζουν μόνο το μπαλκόνι τους με ποδηλατο....... Κρίμα δεν είναι?
.
.
.
.
.
.
.
[εννοείται ότι υπάρχουν και όλοι αυτοί που δεν κάνουν προπόνηση και που κάνουν ποδήλατο ενεργά και κάνουν και commuting - εκεί με κατατάσσω - και που είναι και πολύ περισσότεροι... και που ελπίζω μια μέρα να γίνουν ακόμα περισσότεροι.....
... αυτά...]
Καταλαβαίνω τι λες. Σίγουρα το χειρότερο είναι να έχεις αγοράσει ένα αποδήλατο και να το έχεις στο μπαλκόνι να σκουριάζει. Καταλαβαίνω επίσης ότι ο καθένας χρησιμοποιεί το ποδήλατο όπως γουστάρει. Απολύτως σεβαστό.
Η μόνη παρατήρηση είναι η εξής: Από την στιγμή που είσαι ποδηλάτης, αγαπάς το ποδήλατο και φαίνεται πως κατανοείς απόλυτα την θετική του επίδρασή στο σώμα σου, στην πόλη σου και στο περιβάλλον. Γιατί δεν το χρησιμοποιείς και καθημερινά και περιμένεις να έρθει το ΣΚ για να αφήσεις το αυτοκίνητο; Πόσο θετική επιρροή θα είχε στις πόλεις μας εάν όλοι οι αθλητικοί ποδηλάτες βγαίνανε καθημερινά στους δρόμους και όχι μόνο το ΣΚ (που οι βόλτες είναι εκτός κέντρου πάντα). Εάν θέλουμε να γίνουμε κάποια στιγμή Κοπεγχάγη θα πρέπει να δούμε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς πρώτα και μετά ως εργαλείο γυμναστικής/ψυχαγωγίας. Όπως το βλέπουν οι βορειοευρωπαίοι δηλαδή.
τα έγραψες όλα.
Τέλος.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ή μάλλον, να γράψω ένα ακόμα. Πριν χρόνια είχα "μαλώσει" με μέλος του δίπλα ποδηλατικού φόρουμ - γυναίκα & αγωνιάρα, από τις ελάχιστες που έχουμε δυστυχώς - για σχετικό θέμα. Την είχε πειράξει και θεωρούσε απαράδεκτο που 3.000 "χρήστες ποδηλάτου" περνούσαν Παρασκευή βράδυ από το κέντρο της Αθήνας (Freeday) και έκοβαν την κίνηση και δημιουργούσαν την χείριστη εντύπωση για τους ποδηλάτες...... Αυτά είχε γράψει, και θυμάμαι ότι περισσότερο με είχε πειράξει αυτό το "χρήστες ποδηλάτου"... Δεν τους/μας θεωρούσε ποδηλάτες.... Καταλαβαινεις ότι εκεί έξω υπάρχει όλο το φάσμα αντιλήψεων..... που περιλαμβάνει και ανθρώπους που έχουν φάει ατελείωτες ώρες πάνω στη σέλα, να βαράνε πετάλια με λύσσα... και που παρόλαυτά δεν μπορούν να δεχτούν την απλή απλούστατη φυσιολογική πρωταρχική χρήση του ποδηλάτου .... ]
δεν θα μπορούσα να ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ περισσότερο
τα έγραψες όλα.
Τέλος.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ή μάλλον, να γράψω ένα ακόμα. Πριν χρόνια είχα "μαλώσει" με μέλος του δίπλα ποδηλατικού φόρουμ - γυναίκα & αγωνιάρα, από τις ελάχιστες που έχουμε δυστυχώς - για σχετικό θέμα. Την είχε πειράξει και θεωρούσε απαράδεκτο που 3.000 "χρήστες ποδηλάτου" περνούσαν Παρασκευή βράδυ από το κέντρο της Αθήνας (Freeday) και έκοβαν την κίνηση και δημιουργούσαν την χείριστη εντύπωση για τους ποδηλάτες...... Αυτά είχε γράψει, και θυμάμαι ότι περισσότερο με είχε πειράξει αυτό το "χρήστες ποδηλάτου"... Δεν τους/μας θεωρούσε ποδηλάτες.... Καταλαβαινεις ότι εκεί έξω υπάρχει όλο το φάσμα αντιλήψεων..... που περιλαμβάνει και ανθρώπους που έχουν φάει ατελείωτες ώρες πάνω στη σέλα, να βαράνε πετάλια με λύσσα... και που παρόλαυτά δεν μπορούν να δεχτούν την απλή απλούστατη φυσιολογική πρωταρχική χρήση του ποδηλάτου .... ]
Φίλε, μόλις διάβασα την αντίληψη της κυρίας (άκου χρήστες ποδηλάτου!) μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, δεν κάνω πλάκα! Αλλά μιας και είναι θέμα που με πονάει και αν αρχίσω να γράφω θα τελιώσω αύριο, θα το αφήσω. Τι να πει κανεί :)
Έτσι που το ακούω δεν μου φαίνεται και τόσο κακό ή υποτιμητικό το "χρήστες ποδηλάτου".
Όπως κι απο δω μεριά τους λέμε "αγωνιάρηδες" έτσι δικαιούνται και τα μέλη του φόρουμ του καταστήματος, να μας λένε "χρήστες ποδηλάτου".
Σιγά.
Μια χαρά μου ακούγεται προσωπικά.
Δεν είναι και τόσο βαρύ.
Είναι λίγο πιπεράτο ίσως (όσο άλλωστε και το "αγωνιάρηδες"), αλλά εντάξει δεν είναι και βρισιά.
...
Αντίθετα εκείνο που μου φαίνεται αρκετά σημαντικό είναι το να μην καταλαβαίνει κανείς τον διεκδικητικό ρόλο διάδωσης και προβολής της χρήσης του ποδηλάτου, που έχουν οι ποδηλατοβόλτες, και αντίθετα, η υιοθέτηση από πλευράς πολλών συνχρηστών ποδηλάτου, της πιο συντηρητικής και φοβικής αυτοκινητιστικής λογικής: εκείνης του "μπλοκάρετε τους δρόμους".
Εκεί δεν είναι θέμα ποδηλατικής ή μη νοοτροπίας.
Εκεί είναι άλλα που παίζουν.
Έτσι που το ακούω δεν μου φαίνεται και τόσο κακό ή υποτιμητικό το "χρήστες ποδηλάτου".
Όπως κι απο δω μεριά τους λέμε "αγωνιάρηδες" έτσι δικαιούνται και τα μέλη του φόρουμ του καταστήματος, να μας λένε "χρήστες ποδηλάτου".
Σιγά.
Μια χαρά μου ακούγεται προσωπικά.
Δεν είναι και τόσο βαρύ.
Είναι λίγο πιπεράτο ίσως (όσο άλλωστε και το "αγωνιάρηδες"), αλλά εντάξει δεν είναι και βρισιά.
...
Αντίθετα εκείνο που μου φαίνεται αρκετά σημαντικό είναι το να μην καταλαβαίνει κανείς τον διεκδικητικό ρόλο διάδωσης και προβολής της χρήσης του ποδηλάτου, που έχουν οι ποδηλατοβόλτες, και αντίθετα, η υιοθέτηση από πλευράς πολλών συνχρηστών ποδηλάτου, της πιο συντηρητικής και φοβικής αυτοκινητιστικής λογικής: εκείνης του "μπλοκάρετε τους δρόμους".
Εκεί δεν είναι θέμα ποδηλατικής ή μη νοοτροπίας.
Εκεί είναι άλλα που παίζουν.
.... έχω διαγράψει την φράση που δεν ισχύει. Αν με ξαναδιαβάσεις, έγραψα για αντιπαράθεση ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΛΟΣ του δίπλα φόουμ (γυναίκα, αγωνιάρα).
Προσωπική μου άποψη είναι ότι η "γραμμή" του δίπλα φόρουμ και της πλειοψηφίας των μελών του (τουλάχιστον όσων έχω μιλήσει - διαβάσει - γράφουν - συμμετέχουν) είναι ΥΠΕΡ της γενικότερης προώθησης του ποδηλάτου, με όποιο τρόπο.
Σε αυτό θα είμαι απόλυτος.
Απο κει και πέρα, ο χαρακτηρισμός "αγωνιάρηδες", νομίζω δεν έχει και τόσο αρνητική χροιά... ή τουλάχιστον προσωπικά δεν τον χρησιμοποιώ ειρωνικά ή θέλοντας να κράξω....
Ο αντίστοιχος όρος με αρνητική χροιά είναι συνήθως το "τσαμπιόνια"....
Ο όρος "χρήστης ποδηλάτου", δεν μπορεί να αποδίδεται σε ποδηλάτες που έχουν γυρίσει τον κόσμο όλο με ποδήλατο, που ταξιδεύουν, πάνε στη δουλειά τους, κάνουν ποδήλατο με ήλιο - βροχή - κρύο - χιόνια - καύσωνα, ανεβαίνουν σε βουνά και γυρνάνε ολόκληρα νησιά... απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ συμμετέχουν σε αγώνες ποδηλασίας. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΟΣ.
Ο όρος "χρήστης ποδηλάτου", δεν μπορεί να αποδίδεται σε ποδηλάτες που έχουν γυρίσει τον κόσμο όλο με ποδήλατο, που ταξιδεύουν, πάνε στη δουλειά τους, κάνουν ποδήλατο με ήλιο - βροχή - κρύο - χιόνια - καύσωνα, ανεβαίνουν σε βουνά και γυρνάνε ολόκληρα νησιά... απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ συμμετέχουν σε αγώνες ποδηλασίας. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΟΣ.
Ακριβώς. Γιατί η κυρία δεν χρησιμοποίησε τον δόκιμο όρο 'ποδηλάτες'; Γιατί η κομπλεξάρα θεωρεί ότι μόνο όσοι συμμετέχουν σε αγώνες ή βγαίνουν για προπονήσεις σε πελοτον μπορούν να ονομάζονται ποδηλάτες. Όλοι οι αλλοι ειναι ταπεινοί χρήστες!
Πάω στοίχημα ότι κυρία σε μερικά χρόνια θα κάνει ποδήλατο μόνο στο γυμναστήριο με τα μυαλά που κουβαλάει.
Ο όρος "χρήστης ποδηλάτου", δεν μπορεί να αποδίδεται σε ποδηλάτες που έχουν γυρίσει τον κόσμο όλο με ποδήλατο, που ταξιδεύουν, πάνε στη δουλειά τους, κάνουν ποδήλατο με ήλιο - βροχή - κρύο - χιόνια - καύσωνα, ανεβαίνουν σε βουνά και γυρνάνε ολόκληρα νησιά... απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ συμμετέχουν σε αγώνες ποδηλασίας. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΟΣ.
Δεν έχεις καθόλου άδικο.
Απλά πήγα να το απαλύνω κάπως.
Αλλά έχεις δίκιο.
RockaRolla wrote: Ο όρος "χρήστης ποδηλάτου", δεν μπορεί να αποδίδεται σε ποδηλάτες που έχουν γυρίσει τον κόσμο όλο με ποδήλατο, που ταξιδεύουν, πάνε στη δουλειά τους, κάνουν ποδήλατο με ήλιο - βροχή - κρύο - χιόνια - καύσωνα, ανεβαίνουν σε βουνά και γυρνάνε ολόκληρα νησιά... απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ συμμετέχουν σε αγώνες ποδηλασίας. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΟΣ.
Δεν έχεις καθόλου άδικο.
Απλά πήγα να το απαλύνω κάπως.
Αλλά έχεις δίκιο.
Κανένα ελαφρυντικό, καμία δικαιολογία, καθόλου οίκτο! Ντου και ξύλο στους αγωνιάρηδες! :P
.. δεν θέλω να στο χαλάσω (έλεγα να μην γράψω κάτι), άλλωστε πλάκα έχει το σκίτσο και είναι πετυχημένο και σαν σχέδιο, αλλά "κουβέντα να γίνεται" (δεδομένου και του άλλου θρεντ που είχε σχετικές αναφορές).
Θα μιλήσω ως Πέτρος. Από έστω 100 ποδηλάτες που ξέρω και κάνουν "προπόνηση", το 30% εξ αυτών έχουν 3 και πάνω ποδήλατα. Κάπου οι μισοί (50%) έχουν μόνο 2. Και απομένει ένα άλλο 20% που έχουν μόνο 1, το καλό, για προπονήσεις.
Από την άλλη, μόνο ένα 10-15% το συνόλου των 100 κάνουν ποδηλατική χρήση τύπου commuting.
Αλλά όπως τα καταλαβαίνω εγώ και όπως τα έχουμε συζητήσει με το υπόλοιπο 85-90% πολλές φορές (προσπαθώ να τους παρακινήσω), ο λόγος δεν είναι ότι δεν έχουν το "κατάλληλο" ("φτηνό" ίσως για σένα) ποδήλατο. Άλλωστε, υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι από αυτούς που τελικά commut-άρουν που το κάνουν και με το καλό / ακριβό τους ποδήλατο. Ή αν θέλεις, προσωπικά εγώ, όταν έχει καλό καιρό και ΔΕΝ έχω δουλειά εξωτερική (άρα δεν θα το αφήσω έξω) χρησιμοποιώ ένα ακριβό ποδήλατο για commuting..... που είναι στα αγαπημένα μου χρώματα και που απλά αν αποφασίσω να το πουλήσω θα πρέπει να το ΣΚΟΤΩΣΩ, γιατί το έχω από το 2008 και έχω γράψει αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ με δαύτο και έχει σημαδάκια κλπ κλπ κλπ και που στην τελική το ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ.
Επιπρόσθετα, ξέρω πολύ περισσότερους κατόχους ποδηλάτων, που δεν έχουν ακριβό ποδήλατο, που δεν κάνουν προπονήσεις, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ commuting...... και για μένα εκεί είναι η ουσία και το πρόβλημα.....
Τουλάχιστον οι "ποδηλάτες σε προπόνηση" βγαίνουν εκεί έξω, και βγαίνουν ΣΥΧΝΑ και για πολλά πολλά πολλά χλμ, βαράνε πετάλι, τους βλέπουν και οι άλλοι (οδηγοί), και γενικά γεμίζει ο δρόμος ποδήλατα.....
Οι "άλλοι", γεμίζουν μόνο το μπαλκόνι τους με ποδηλατο....... Κρίμα δεν είναι?
.
.
.
.
.
.
.
[εννοείται ότι υπάρχουν και όλοι αυτοί που δεν κάνουν προπόνηση και που κάνουν ποδήλατο ενεργά και κάνουν και commuting - εκεί με κατατάσσω - και που είναι και πολύ περισσότεροι... και που ελπίζω μια μέρα να γίνουν ακόμα περισσότεροι.....
... αυτά...]
Καλά έκανες και έγραψες, σημασία έχει ο διάλογος.
Καταλαβαίνω τι λες. Σίγουρα το χειρότερο είναι να έχεις αγοράσει ένα αποδήλατο και να το έχεις στο μπαλκόνι να σκουριάζει. Καταλαβαίνω επίσης ότι ο καθένας χρησιμοποιεί το ποδήλατο όπως γουστάρει. Απολύτως σεβαστό.
Η μόνη παρατήρηση είναι η εξής: Από την στιγμή που είσαι ποδηλάτης, αγαπάς το ποδήλατο και φαίνεται πως κατανοείς απόλυτα την θετική του επίδρασή στο σώμα σου, στην πόλη σου και στο περιβάλλον. Γιατί δεν το χρησιμοποιείς και καθημερινά και περιμένεις να έρθει το ΣΚ για να αφήσεις το αυτοκίνητο; Πόσο θετική επιρροή θα είχε στις πόλεις μας εάν όλοι οι αθλητικοί ποδηλάτες βγαίνανε καθημερινά στους δρόμους και όχι μόνο το ΣΚ (που οι βόλτες είναι εκτός κέντρου πάντα). Εάν θέλουμε να γίνουμε κάποια στιγμή Κοπεγχάγη θα πρέπει να δούμε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς πρώτα και μετά ως εργαλείο γυμναστικής/ψυχαγωγίας. Όπως το βλέπουν οι βορειοευρωπαίοι δηλαδή.
Πιο πολύ παράπονο είναι, παρά οτιδήποτε άλλο.
τα έγραψες όλα.
Τέλος.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ή μάλλον, να γράψω ένα ακόμα. Πριν χρόνια είχα "μαλώσει" με μέλος του δίπλα ποδηλατικού φόρουμ - γυναίκα & αγωνιάρα, από τις ελάχιστες που έχουμε δυστυχώς - για σχετικό θέμα. Την είχε πειράξει και θεωρούσε απαράδεκτο που 3.000 "χρήστες ποδηλάτου" περνούσαν Παρασκευή βράδυ από το κέντρο της Αθήνας (Freeday) και έκοβαν την κίνηση και δημιουργούσαν την χείριστη εντύπωση για τους ποδηλάτες...... Αυτά είχε γράψει, και θυμάμαι ότι περισσότερο με είχε πειράξει αυτό το "χρήστες ποδηλάτου"... Δεν τους/μας θεωρούσε ποδηλάτες.... Καταλαβαινεις ότι εκεί έξω υπάρχει όλο το φάσμα αντιλήψεων..... που περιλαμβάνει και ανθρώπους που έχουν φάει ατελείωτες ώρες πάνω στη σέλα, να βαράνε πετάλια με λύσσα... και που παρόλαυτά δεν μπορούν να δεχτούν την απλή απλούστατη φυσιολογική πρωταρχική χρήση του ποδηλάτου .... ]
Φίλε, μόλις διάβασα την αντίληψη της κυρίας (άκου χρήστες ποδηλάτου!) μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, δεν κάνω πλάκα! Αλλά μιας και είναι θέμα που με πονάει και αν αρχίσω να γράφω θα τελιώσω αύριο, θα το αφήσω. Τι να πει κανεί :)
ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΓΙΑ t-shirt,ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ.
Εννοείται φίλε, αλλά ποιό θέμα εννοείς;
Έτσι που το ακούω δεν μου φαίνεται και τόσο κακό ή υποτιμητικό το "χρήστες ποδηλάτου".
Όπως κι απο δω μεριά τους λέμε "αγωνιάρηδες" έτσι δικαιούνται και τα μέλη του φόρουμ του καταστήματος, να μας λένε "χρήστες ποδηλάτου".
Σιγά.
Μια χαρά μου ακούγεται προσωπικά.
Δεν είναι και τόσο βαρύ.
Είναι λίγο πιπεράτο ίσως (όσο άλλωστε και το "αγωνιάρηδες"), αλλά εντάξει δεν είναι και βρισιά.
...
Αντίθετα εκείνο που μου φαίνεται αρκετά σημαντικό είναι το να μην καταλαβαίνει κανείς τον διεκδικητικό ρόλο διάδωσης και προβολής της χρήσης του ποδηλάτου, που έχουν οι ποδηλατοβόλτες, και αντίθετα, η υιοθέτηση από πλευράς πολλών συνχρηστών ποδηλάτου, της πιο συντηρητικής και φοβικής αυτοκινητιστικής λογικής: εκείνης του "μπλοκάρετε τους δρόμους".
Εκεί δεν είναι θέμα ποδηλατικής ή μη νοοτροπίας.
Εκεί είναι άλλα που παίζουν.
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
.... έχω διαγράψει την φράση που δεν ισχύει. Αν με ξαναδιαβάσεις, έγραψα για αντιπαράθεση ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΛΟΣ του δίπλα φόουμ (γυναίκα, αγωνιάρα).
Προσωπική μου άποψη είναι ότι η "γραμμή" του δίπλα φόρουμ και της πλειοψηφίας των μελών του (τουλάχιστον όσων έχω μιλήσει - διαβάσει - γράφουν - συμμετέχουν) είναι ΥΠΕΡ της γενικότερης προώθησης του ποδηλάτου, με όποιο τρόπο.
Σε αυτό θα είμαι απόλυτος.
Απο κει και πέρα, ο χαρακτηρισμός "αγωνιάρηδες", νομίζω δεν έχει και τόσο αρνητική χροιά... ή τουλάχιστον προσωπικά δεν τον χρησιμοποιώ ειρωνικά ή θέλοντας να κράξω....
Ο αντίστοιχος όρος με αρνητική χροιά είναι συνήθως το "τσαμπιόνια"....
Ο όρος "χρήστης ποδηλάτου", δεν μπορεί να αποδίδεται σε ποδηλάτες που έχουν γυρίσει τον κόσμο όλο με ποδήλατο, που ταξιδεύουν, πάνε στη δουλειά τους, κάνουν ποδήλατο με ήλιο - βροχή - κρύο - χιόνια - καύσωνα, ανεβαίνουν σε βουνά και γυρνάνε ολόκληρα νησιά... απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ συμμετέχουν σε αγώνες ποδηλασίας. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΟΣ.
Ακριβώς. Γιατί η κυρία δεν χρησιμοποίησε τον δόκιμο όρο 'ποδηλάτες'; Γιατί η κομπλεξάρα θεωρεί ότι μόνο όσοι συμμετέχουν σε αγώνες ή βγαίνουν για προπονήσεις σε πελοτον μπορούν να ονομάζονται ποδηλάτες. Όλοι οι αλλοι ειναι ταπεινοί χρήστες!
Πάω στοίχημα ότι κυρία σε μερικά χρόνια θα κάνει ποδήλατο μόνο στο γυμναστήριο με τα μυαλά που κουβαλάει.
Δεν έχεις καθόλου άδικο.
Απλά πήγα να το απαλύνω κάπως.
Αλλά έχεις δίκιο.
Κανένα ελαφρυντικό, καμία δικαιολογία, καθόλου οίκτο! Ντου και ξύλο στους αγωνιάρηδες! :P