Η General Motors αποφάσισε τελικά να κλείσει την θυγατρική εταιρία της SAAB αφού απέτυχαν και οι πρόσφατες διαπραγματεύσεις για να την πουλήσει στην Γερμανική εταιρία Spyker Cars καθώς η SAAB έχει να δώσει κέρδη από το 2001.
Bέβαια κλείνοντας η συγκεκριμένη εταιρία θα αφήσει στον δρόμο 3.400 εργαζόμενους που εργάζονται στο εργοστάσιο της στο Trollhatten της Σουηδίας αλλά εξαιρώντας αυτό, η είδηση δεν μου ακούγεται και τόσο κακή, όχι τουλάχιστον αν το δούμε από οικολογικής πλευράς.
Περισσότερα εδώ:
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Δλδ επειδη εκλεισε μια μαρκα, θα κυκλοφορησουν λιγοτερα αυτοκινητα ή τα αυτοκινητα θα ειναι απο λιγοτερες μαρκες....
Μην ειμαστε τοσο κοντοφθαλμοι.
Αλλου ειναι το ζουμι (εκτος απο τους 3400 + προμηθευτες που τους ηρθε ο χριστουγεννιατικος μποναμας!)...
Τη τεχνογνωσια της Saab (που ειχε αναπτυξει πριν την παρει η GM) την πουλησανε στους κινεζους....Οι μανατζερς δεν εχουν κανενα φραγμο και ειναι ξεκαθαρο πια.
Τα ξεπουλανε ολα καταστρεφοντας ζωες, κοινωνιες, κρατη για τα μπονους τους!
Αυτοί που αγόραζαν saab τώρα θα πάρουν volvo.
Δεν υπάρχει κάποιο κέρδος οικολογικά.
Άνεργοι θα υπάρξουν και εδώ... η αντιπροσωπεία τι θα πουλάει?
Δυσάρεστη η είδηση...
Το ανέκδοτο με τον Κινέζο το ξέρετε;
Βλέπει ο βλάχος έναν κινέζο. Από πού είσαι ρε; Από το Πεκίνο. Σώπα ρε; Από ποια συνοικία; Από την Τσινγτσονγκ. Άντε ρε! Από την Τσινγτσονγκ; Ποιο δρόμο; Μπινγκτανγκ. Άντε ρε συ, μη μου πεις, στον Μπινγκτανγκ! Αριθμό; 15, Έλα ρε συ! Όροφο; Τρίτο. Ρε μπαγάσα! Τ΄ Μήτρου ου γιος είσι; Γι εγώ γιατί δε σι ξέρου;
Τον πιο αισχρό καπιταλισμό οι Κινέζοι τον έχουν. Με ένα κατούρημα μας έπνιξαν όλους.
Money the root of all evil.-
ξέχασες να αναφέρεις και τη λέξη δικτατορία...
παρατήρησε όσα σου είπα http://www.podilates.gr/node/7227?page=2 (κατάλαβες?)
Έχω την εντύπωση ότι από την στιγμή που κλείνει ένα εργοστάσιο που παράγει αυτοκίνητα, γιατί είναι μη κερδοφόρο, άρα δεν πουλάει τα αυτοκίνητα που παράγει, τότε έχουμε μικρότερη παραγωγή αυτοκινήτων έτσι και αλλιώς.
Μικρότερη παραγωγή σημαίνει και λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, εκτός αν υπάρχει κάποια περίπτωση να αποδειχτεί ότι τον αριθμό αυτοκινήτων που πούλαγε η SAAB θα τον πάρει κάποια άλλη εταιρία.
Αυτό που λες για τους κινέζους δεν το έχω υπόψιν μου αν εννοείς ότι αγοράστηκε από κάποια κινέζικη εταιρία. Από όσο ξέρω η εταιρία δεν βρήκε αγοραστή να την πάρει. Τώρα αν μιλάς καθαρά για τους νεοτερισμούς που αυτή η εταιρία είχε εισάγει στην αγορά, δεν γνωρίζω αν αυτοί πουλήθηκαν στους κινέζους αν και δεν το θεωρώ και τόσο απίθανο.
Αλλά και πάλι, ποιος δεν πουλάει στους Κινέζους;
Αν είσαι ενάντια στο αυτοκίνητο η είδηση είναι καλή, αν είσαι υπέρ του τότε είναι κακή. Έχει να κάνει καθαρά με το πως το βλέπεις.
Ή μήπως πιστεύει κάποιος που είναι ενάντια στο αυτοκίνητο, ότι μπορούμε να είμαστε ενάντια σε αυτό χωρίς να υπάρξουν απώλειες στις θέσεις εργασίας που προσφέρει όλος ο κύκλος παραγωγής του;
Δεν γίνεται να φτιάξεις ομελέτα αν δεν σπάσεις τα αυγά.. ( έτσι λέω).
Οπότε ναι, είναι δυσάρεστο που χάνονται αυτές οι θέσεις εργασίας και ίσως παρακάτω να χαθούν και άλλες. Αλλά με αυτήν την λογική θα έπρεπε να λυπόμαστε και εκείνους τους καημένους που απασχολούνται στις πετρελαιοβιομηχανίες που θα χάσουν και αυτοί την ωραία τους δουλειά αν καταργηθούν τα υγρά καύσιμα που μολύνουν το περιβάλλον. ( και που οι περισσότεροι προτείνουν να καταργηθούν .. έτσι δεν είναι; ) .
αγαπητή marlene
επειδή για άλλη μία φορά μπερδεύεις την βούρτσα με άντε μην πω
καταρχήν αν καταργηθούν τα υγρά καύσιμα σε πιο οικολογικά
οι θέσεις εργασίας δεν θα μειωθούν αλλά εκεί που κάποιος πουλάει αμόλυβδη θα πουλάει καυσόξυλα ή οτιδήποτε θα αντικαταστήσει το μαζούτ
αν είσαι ενάντια στο αυτοκίνητου καλή είδηση θα ήταν να χρησημοποιούνε ακόμα περισσότερα άτομα ποδήλατο ή να πηγαίνουν με τα πόδια
για το εργοστάσιο της saab
γιατί να είναι καλή είδηση ??
για τους ανθρώπους που χάσανε την δουλειά τους ????
για το ότι θα πάει κατά πάσα πιθανότητα στην κίνα το εργοστάσιο με χαμηλότερους μισθούς και ανειδίκευτους εργάτες και στην χειρότερη παιδιά ??
το ότι θα πάει σε μια χώρα που δεν έχει περιβαλλοντική νομοθεσία
κτλ κτλ κτλ
ευχάριστη είδηση θα ήταν να επιστρέψουν τα εργοστάσια της κίνας σε χώρες με οικολογική μέριμνα
ξέρεις ο αέρας της κίνας δεν απομονώνετε ήδη σε καμιά 20ρια χρόνια η αμερική θα έχει σοβαρό πρόβλημα απο το νέφος τις κινάς
το εργοστάσιο της saab
δεν έκλεισε γιατί δεν παρήγαγε αρκετά αυτοκίνητα αλλά γιατί το να παράγεις ένα αυτοκίνητο σε ευρωπαϊκή χώρα είναι πλέον ασύμφορο
από την μία ο ανταγωνισμός από την άλλη τα φτηνά αυτοκίνητα εκ ανατολής αναγκάζουν όλο και περισσότερες εταιρίες πάντως είδους να πηγαίνουν προς ανατολάς
και μιας και σε πιάνει κρίση οικολογίας
ψάξε και πες μου γιατί οι οικολογικές εταιρίες ποδηλασίας δεν πληρώνουν φόρο ανακύκλωσης έτσι ώστε να ανακυκλώνονται τα λάστιχα-σαμπρέλες ποδηλάτων ????
για να ανακυκλώσεις ελαστικά ποδηλάτων θα πρέπει να κάνεις διπλό κόπο και συνεννόηση και και και στο τέλος θα είναι και "παράνομο"
φιλικά πάντα
(τελικά εσύ δεν θα φύγεις όπως δήλωσες?)
Δεν κατάλαβες. Δεν κλείνει το εργοστάσιο στην Ευρώπη για να πάει στην Κίνα. Κλείνει η εταιρία SAAB και δεν θα πάει πουθενά. Ούτε στην Κίνα ούτε στην Ταγκανίκα. Δεν θα υπάρχουν πια SAAB αυτοκίνητα.. Τέλος, καπούτ που λένε και στην απέναντι πλευρά.
Οπότε όλα αυτά που λες περί Κίνας, νέφους κτλ κτλ κτλ είναι άκυρα..
Τώρα για την ανακύκλωση των ελαστικών των ποδηλάτων μπορείς να κάνεις το εξής απλό. Να τα βάλεις στον κάδο ανακύκλωσης, ξέρεις αυτούς τους μπλέ. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω για το λάστιχο, είτε έχει μορφή σαμπρέλας, ή λάστιχου ποδηλάτου είτε οποιαδήποτε άλλη μορφή υπάρχει πρόβλεψη για την ανακύκλωση του.
Τα ελαστικά των αυτοκινήτων είναι άλλου παπά ευαγγέλιο γιατί είναι ογκώδη και χρειάζονται ειδικά μηχανήματα για να ανακυκλωθούν.
Μου αρέσει και η βούρτσα, όντας μακρυμαλλούσα, αλλά και το άλλο που ανέφερες .. και δεν τα μπερδεύω ποτέ όπως κάνεις εσύ με αυτά που διαβάζεις..
:D
Η ΕΙΔΗΣΗ ΔΕ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΛΗ!
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!
ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΛΣ!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΩΝ[ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ/ΑΝ ΑΡΕΣΕΙ!] ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΜΕ ΣΟΚΑΡΕ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟPEL,DODGE,PONTIAC KΛΠ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ GM!
TO AYTOKINHTO AΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ[ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΞΕΠΙΤΗΔΕΣ ΛΥΣΕΙΣ......] ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!
ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ[ΜΗ ΡΥΠΟΓΟΝΑ] ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ[ΠΟΔΗΛΑΤΟ,ΠΑΤΙΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ.....ΚΛΠ] ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑΛΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ[ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.....ΠΑΡΚΙΝ ΓΙΑ ΚΑΔΟΥΣ,ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!].
ΑΚΟΜΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ!ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΤΡΟΧΟ![ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ>ΑΡΑ ΚΑΙ ΡΥΠΟΙ!] ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΥΤΩΝ!.....
ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ.....!
Για την παραγωγή: το ότι κλείνει μια εταιρεία δεν έχει σημασία για την παραγωγή την ίδια αλλά για το ΠΟΙΟΣ θα συνεχίσει να παράγει. Η παραγωγή δεν μειώνεται, απλά αλλάζει χέρια. Η προσφορά πάντα προσαρμόζεται στην ζήτηση. Δεν θα βγαίνουν μάρκα Μήτσος, θα βγαίνουν αντίστοιχα μάρκα Καραμήτσος. Πάλι ο κάγκουρας θα βρει αμάξι.
Για τις εταιρείες: οι ίδιοι περίπου μαφιόζοι που είχαν τα κεφάλαια στην Μήτσος στην Ευρώπη τώρα θα τα ρίξουν στον Καραμήτσο στην Κίνα. Όχι ακριβώς, περίπου! Γιατί κάποιοι θα βγουν από το παιχνίδι και κάποιοι θα μείνουν στο παιχνίδι. Εκεί παίζεται το παιχνίδι. Για αυτούς το όνομα δεν έχει τη σημασία που έχει για τον κάγκουρα, τα λεφτά έχουν σημασία, οι επενδύσεις. Το εργοστάσιο δεν έκλεισε μόνο επειδή δεν βγάζουν φράγκα σήμερα, αλλά κυρίως επειδή υπολόγισαν ότι με άλλο τρόπο θα βγάζουν περισσότερα αύριο. Δεν κολάνε σε ονόματα.
Για την ανακύκλωση: όταν εσύ ρίχνεις το λάστιχο στον κάδο αυτό πάει στο σύστημα ανακύκλωσης. Και χαίρεσαι, έτσι δεν είναι; Το οποίο σύστημα το έχουν στήσει για την τσέπη τους. Κόβουν τα χρησιμοποιημένα λάστιχα κομματάκια και τα κάνουν (φτηνό) καύσιμο στα εργοστάσια. Και όχι μόνο. Όταν αγοράζεις λάστιχα για το ΙΧ σου, στην τιμή περιλαμβάνεται ένα ποσό για την ανακύκλωση του ελαστικού. Δηλαδή ΕΣΥ και ΕΜΕΙΣ όλοι μας πληρώνουμε αυτό το φτηνό καύσιμο. Αυτό που καταστρέφει τα πνευμόνια μας. Από τη δική μας τσέπη τα παίρνουν όλα.
Για τα εργοστάσια: το κύριο κόστος παραγωγής είναι τα εργατικά χέρια. Γιατί; Γιατί αλίμονο αν δεν ήταν έτσι: αυτό θα σήμαινε μια "μη-κοινωνικοποιημένη" παραγωγή όπου όλο το κέρδος πάει στον καπιτάλα, με τον εργαζόμενο να παίρνει όχι τη βούρτσα αλλά το άλλο το μακρύτερο. Για να κόψουν λοιπόν ακόμα περισσότερο αυτό το κόστος παραγωγής, χρειάζονται ανεργία και εξαθλιωμένους που λένε ευχαριστώ με ένα ξεροκόματο. Εξαθλιώνουν (με σχέδιο!) τον τρίτο κόσμο (και όχι μόνο!) για φτηνά εργατικά. Όταν δηλαδή εμείς αγοράζουμε όλα αυτά τα ωραία καλούδια για τα ποδηλατάκια μας, μέσω ίντερνετ από τις άκρες του κόσμου και όχι μόνο αλλά από οπουδήποτε (παγκοσμιοποιημένη παραγωγή), και ψάχνουμε φυσικά να τα βρούμε φτηνά (αλλά και το αντίθετο να κάναμε, όλες οι εταιρείες που επιβιώνουν στην αγορά τα ίδια κάνουν αλλιώς δεν θα επιβιώνανε), συμβάλλουμε στην καταστροφή των χωρών αυτών. Εκτός αν προτιμάμε να διαλύσουμε το δικό μας περιβάλλον, και θέλουμε τα εργοστάσια να μην πάνε αλλού. Το πρόβλημα βέβαια, ο πλανήτης ένας είναι, και όπου και νάναι το εργοστάσιο τελικά η ίδια ζημιά θα γίνει... απλά το θέμα είναι ποιοι θα δουλέψουν και με τι μεροκάματο.
MONEY MONEY MONEY - Απλά μαθήματα αγοράς (καπιταλισμού, χρήματος, όπως θες πες το): Μαλώνουν τα άλογα αλιά στα γαιδούρια. Να δούμε πότε θα ξυπνήσουν τα ρημάδια τα γαιδούρια. Πίσω από όλες τις επενδύσεις οι ίδια μαφία των τραπεζών είναι.
δλδ τώρα που δεν θα πάει κίνα οι καταναλωτές που θα αγοράζαν αυτοκίνητο της saab τι λένε???
α αφού έκλεισε η saab δεν θα αγοράσω αυτοκίνητο θα πάω με τα πόδια
στους μπλε κάδους μπορείς να πετάξεις οτιδήποτε
το αν θα ανακυκλωθεί ή όχι είναι άλλο θέμα μιας και πριν ανακυκλωθεί θα γίνει διαχωρισμός με ανακυκλώσιμα και μη ανακυκλώσιμα
και στην συνέχεια σε γυαλί αλουμίνιο χαρτί κτλ κτλ κτλ
για τα λάστιχα ποδηλάτου βρήκα καλύτερο τρόπο να το πετάς μιας και έτυχε να το ψάξω και δεν λέω λόγια του αέρα όπως συνηθίζεις εσύ ή όπως αρέσκεσαι να λες για τους άλλους
ο μόνος τρόπος είναι να τα δώσεις σε εταιρείες ανακύκλωσης ελαστικών αυτοκινήτων
αλλά θα πρέπει πρώτα να έχεις συνεννοηθεί με Κομοτηνή όπου είναι το τελικό στάδιο να ενημερώσεις την εταιρία ανακύκλωσης να μην τα ζυγίσει όταν τα στείλει απλά να πετάξει από πάνω μετά το ζύγισμα και θα ανακυκλωθεί μαζί με την μάζα των ελαστικών
http://www.helesi.com/greek/recycling_gr.html
και αυτό γιατί του αυτοκινήτου είναι ίδιας κατασκευής με του ποδηλάτου
σου απαντώ πιο πάνω
αφού σου αρέσει άντε να βρεις καμία και στην ευχή της Παναγίας μπας ηρεμίσουμε όλοι μας
http://www.worldcarfans.com/109121823630/saab-killed-off-as-last-ditch-t...
Βασικά εγώ εκεί εντοπίζω το όλο πρόβλημα. Στο ότι υπάρχει ο κάγκουρας που θέλει το αμάξι. Δηλαδή το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει καθιερωθεί τόσο πολύ στην συνείδηση των ανθρώπων που θεωρούμε ότι το να κλείσει ένα εργοστάσιο που παράγει αυτοκίνητα είναι κακό πράγμα, αφού και θέσεις εργασίας θα χαθούν, και φυσικά δεν θα παράγονται τόσα αυτοκίνητα όπως πριν..
Υπάρχει ο πελάτης δηλαδή άρα θα υπάρχει ζήτηση..
Δεν συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Τα ονόματα, τα brands έχουν σημασία. Άλλωστε αυτό πουλάνε στους κάγκουρες, το brand. Η επένδυση γίνεται περισσότερο πάνω στο όνομα και λιγότερο πάνω στην no name επιχείρηση.
Η διαφήμιση γίνεται πάνω στο όνομα και δημιουργεί ανάγκες στον κάγκουρα που βασίζονται πάλι στο όνομα.
Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο να διαβάσεις το "No logo" της Naomi Klain. Αν δεν το έχεις μπορώ να στο στείλω να του ρίξεις μία ματιά.
Αν αυτό συμβαίνει τότε δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε, δηλαδή η ανακύκλωση είναι μία ψευτιά που την έχουν δημιουργήσει για να έχουμε ήσυχες τις συνειδήσεις μας. ( κάτι για το οποίο δεν αμφιβάλλω εντελώς αλλά δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει και καθόλου).
Κάτσε εδώ μας τα μπερδεύεις. Τον τρίτο κόσμο ή τον πρώτο κόσμο. Μη ξεχνάς ότι η συγκεκριμένη εταιρία ήταν μία από τις κρατικές βιομηχανίες της Σουηδίας, δεν ήταν μία εταιρία που είχε παραγωγή σε κάποια χώρα της Ασίας και δεν απασχολούσε το εκεί εργατικό δυναμικό. Δεδομένων τώρα τον εργασιακών συνθηκών που επικρατούν στην Σουηδία, δεν νομίζω ότι οι εργαζόμενοι της SAAB θα μείνουν στον δρόμο και θα ζητιανεύουν. Θα απορροφηθούν σε άλλες εταιρίες. Η Σουηδία δεν είναι Ταυλάνδη θέλω να πω..
Μα για αυτό λέω ότι είναι καλή είδηση το γεγονός ότι κλείνει ένα εργοστάσιο. Αν δε, δεν ανοίξει κάποιο προς αντικατάσταση του καλό δεν είναι αυτό; Φυσικά και όλα γίνονται για το χρήμα.. Όσο υπάρχουν καταναλωτές θα υπάρχει και παραγωγή.. Αυτό είναι δεδομένο. Μήπως τελικά ενώ είμαστε ενάντια στην κουλτούρα του αυτοκινήτου, την συντηρούμε για "ηθικούς" λόγους και για να μην "ξεβολευτούμε; (π.χ για να μην χαθούν οι θέσεις εργασίας που όμως μπορεί να ήταν σε θέση να υπάρχουν σε μία εναλλακτική βιομηχανική παραγωγή λιγότερο βλαπτική για το περιββάλλον)
Έχω και από τα δύο σε πολλαπλό αριθμό. Ευχαριστώ λοιπόν για τις ευχές σου και ανταποδίδω, μήπως βρεις και εσύ καμιά και ηρεμίσουμε και εμείς. ( όπως θα παρατήρησες με εσένα μόνο συζήτηση για τέτοια πράγματα μπορεί να γίνει.. αφήνω αναπάντητο δηλαδή το υπόλοιπο μήνυμα σου γιατί εσύ υποβίβασες την ίδια σου την συζήτηση.. ) Α αν θες μπορώ να σου κάνω και κάνενα προξενιό, αν βρω δηλαδή καμιά αρκετά ανεκτική για να καθίσει μαζί σου.. :)
Το λινκ δουλευει σε μενα , οποτε αν μπορεις μπες αρχικα στη σελιδα http://www.worldcarfans.com και με scroll down θα το βρεις στα παλαιοτερα θεματα
@marlene
αν και δεν έχει νόημα να μιλάω με κάποια που απαντάει σαν μαθήτουδι του δημοτικού θα το κάνω για άλλη μία φορά
το γεγονός ότι κλείνει ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο και η παραγωγή (δεν είναι απαραίτητο να χτιστεί άλλο εργοστάσιο όπως θέλεις να πιστεύεις)
πάει αλλού έχει σαν συνέπεια να εισάγουμε ένα προϊόν σαν Ε.Ε. από αλλού στην προκειμένη από ασιατικές χώρες (+τους οικολογικούς λόγους που αναφέρω πιο πάνω)
αυτό επιταχύνει την χρεοκοπία μιας χώρας (ρώτα κάποιον που ασχολείται με τα οικονομικά και θα στο εξηγήσει )
εσύ νιώθεις καλύτερα γιατί πιστεύεις πως βγαίνουν λιγότερα αυτοκίνητα στην παραγωγή επειδή έκλεισε το εργοστάσιο
βέβαια μπορεί να πιστεύεις πως στην άκρη του ουρανίου τόξου υπάρχει ένα κιούπι με χρυσές λίρες
δικαίωμα σου να πιστεύεις ότι θέλεις
αλλά λυπάμαι :D Πιστεύεις λάθος
σαν να λεμε οτι αν κλεισει μια εταιρια καπνου θα καπνίζουν λιγότεροι άνθρωποι.
marlene.. ας υποθέσουμε οτι "όλα πανε καλά" απο την δικιά σου οπτική γωνία.. (δηλ. η μια εταιρία κλείνει μετά την άλλη..) δεν θα παρασύρει κι άλλους κλάδους παραγωγής νομίζεις??
Ξέρεις τι νομίζω θα γίνει μετά.. (γιατί να ξαναγυρίσουμε στο αλέτρι πάλι χλωμό το βλέπω..) ΠΟΛΕΜΟΣ.. η ιστορία επαναλαμβάνετα..(η αναζωογονηση του καπιταλισμού)
Ναι η οικονομική κρίση κάνει καλό στο περιβάλλον.. μειώνει την παραγωγή.. αν κορυφωθεί τι γίνεται?? Ο πολεμος φανταστειτε τι καλό στο περιβάλλον θα κάνει..
Γνώμη μου θα είναι να μη βιαζόμαστε να χειροκροτάμε καποια πράγματα..
Αν δεν υπήρχαν εταιρίες να παράγουν καπνό θα υπήρχαν καπνιστές; Μάλλον ελάχιστοι, εκείνοι τουλάχιστον που θα είχαν την δυνατότητα να παράγουν τον δικό τους καπνό.. ( λέω τώρα.. δεν ξέρω και πόσο δύσκολο είναι να φυτέψεις καπνό.. :) )
Ας πούμε ότι αυτό που λες είναι σωστό και ότι δεν είναι καλό να κλείνει μία εταιρία ή και περισσότερες γιατί θα συμπαρασύρουν και άλλες εταιρίες μαζί.
Θα ήθελα λοιπόν να μου πεις παρακαλώ, πως θα μπορούσε διαφορετικά να υπάρξει ένας κόσμος χωρίς αυτοκίνητα.
Θέλω να πω, ότι δεν αρκεί να οραματιζόμαστε έναν κόσμο χωρίς αυτοκίνητα, ή με λιγότερα αλλά ότι κάπως θα πρέπει να υλοποιηθεί αυτό και πρακτικά.
Πρακτικά τώρα θα σήμαινε ότι ξαφνικά ( ουτοπικό βέβαια) ένα πρωί, θα ξύπναγαν όλοι και θα έλεγαν ότι δεν χρειαζόμαστε άλλα αυτοκίνητα, άλλη βενζίνη, ( υγρά καύσιμα από μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας), άλλες βιομηχανίες να τα παράγουν.
Τι συνέπειες θα είχε αυτό στην αγορά, ( γιατί θα είχε έτσι δεν είναι;;).
Μου φαίνεται αντιφατικό, οι οικολόγοι και οι ποδηλάτες και η οποιαδήποτε ομάδα περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων πολιτών να λέει ότι είναι ενάντια σε κάτι, στην προκειμένη περίπτωση στην χρήση μα και στην κουλτούρα του αυτοκινήτου, και αφετέρου να βρίσκει ότι οι όποιες αλλαγές, οικονομικές, εμπορικές, περιβαλλοντικές θα γίνουν με την κατάργηση του, είναι a priori αρνητικές.
Εγώ δεν θα έλεγα ότι η οικονομική κρίση κάνει καλό στο περιβάλλον. Δεν νομίζω ότι συμβαίνει αυτό. Αλλά πιστεύω ότι η μικρότερη παραγωγή και ζήτηση αυτοκινήτων κάνει καλό στο περιβάλλον έστω και αν ενδεχομένως μπορεί να δημιουργήσει κάποια οικονομική αναστάτωση, ( όχι κρίση, άλλωστε η συγκεκριμένη οικονομική κρίση στην οποία βρισκόμαστε δεν δημιουργήθηκε από το ενδιαφέρον για τα περιβαλλοντικά ζητήματα).
@marlene
δεν μίκραινε η παραγωγή
απλά έκλεισε ένα εργοστάσιο
η παραγωγή καλά κρατεί
και μιας και το παίζεις αντι αυτοκινητίστρια
εσύ δεν έχεις αυτοκίνητο???
Πως έχω.. ένα τέτοιο
...είχα βάλει ένα ποστ που μιλούσε για την πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων, της τάξης του 40%. Αυτό το είχα πανηγυρίσει, αφού πρώτα είχα εκφράσει την λύπη μου για τους όποιους εργαζόμενους θα έσπρωχνε αυτή η κατάσταση στην απόλυση (και μόνο αυτούς). Σήμερα εξακολουθώ να μην λυπάμαι όσους έχουν εκθέσεις αυτοκινήτων, άσε που πιστεύω πως πολλά βγάζουν, ούτως ή άλλως, αλλά βλέπω πως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. Δεκάδες μαγαζάκια με ανταλλακτικά και διάφορα είδη σχετικά με το αυτοκίνητο βλέπω να κλείνουν (και μάλιστα να μένουν ξενοίκιαστα, παρά το ότι είναι πάνω σε κεντρικές οδούς). Αυτοί οι άνθρωποι δεν χωράνε μέσα στο προφίλ που είχα φτιάξει, του καλοταισμένου χρόοοοονια τώρα επιχειρηματία που του κακοπέφτει λίγο σφίξιμο στο ζωνάρι... Παράλληλα, το μποτιλιάρισμα στις ίδιες αυτές οδούς είναι το ίδιο και χειρότερο...
Ακόμα κι αν στο τέλος μείνουν μόνο τα daewoo, αυτός που οδηγεί για να πάει στην δουλειά του, θα αγοράσει daewoo... Μπορεί να μην έχει λεφτά να αλλάξει καθρέπτη αν του σπάσει ή φανάρια ή ραδιόφωνο, αλλά το αμάξι δεν θα το αφήσει παρκαρισμένο. Μπορεί αυτές τις ημέρες να μην έχει χρήματα να αγοράσει τα δώρα που θα ήθελε στα παιδιά του, αλλά τα πιο φτηνά δώρα που θα πάρει, με το αυτοκίνητο θα τα κουβαλήσει.
Τελικά η κατάσταση δεν σώζεται με τίποτα. Ίσως αν αύριο έβγαινε κάποιος και στις τρείς λωρίδες μιας λεωφόρου έκανε την μία ποδηλατόδρομο και την χώριζε με τοίχο, την άλλη λεωφορειόδρομο και την χώριζε με τοίχο και την τελευταία αυτοκινητόδρομο-πάρκινγκ που να χωρίζεται από το πεζοδρόμιο με τοίχο, ίσως τότε να σταματούσαν πια να παίρναν το αυτοκίνητό τους! Κάποιοι....
@φάντασμα
το 40% μπορεί και το πιο πιθανό είναι να είναι πλασματικό
φέτος στην Ελλάδα έχουμε πτώση των αυτοκινήτων
και περιμένω να δω στοιχεία
με αυτό πήγες στην έκθεση?
Είναι πραγματικά λυπηρό να υπάρχουν τέτοιες ειδήσεις. Εϊναι λυπηρό από την πλευρά των χιλιάδων εργαζομένων που έχουν θα μείνουν στο δρόμο (δεν είναι μόνο οι 3000+ της Saab, αλλά και χιλιάδες άλλοι που απασχολούνται σε προμηθευτές).
Ειναι επίσης λυπηρό και από οικολογικής/πειβαλλοντικής πλευράς. Η Saab είναι μια πρωτοπόρος αυτοκινητοβιομηχανία στην εξέλιξη και εφαρμογή πιο "enviromental friendly" τεχνολογιών. Αυτή η εταιρία προσφέρει στην τεχνολογική εξέλιξη και σπρώχνει και τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει ανάλογες τεχνολογίες, βελτιώνοντας την ποιότητα και τη "φιλικότητα προς το περιβάλλον" των αυτοκινήτων.
Έχοντας σαν δεδομένο ότι αυτοκίνητα πάντα θα πωλούνται, και πάντα θα κυκλοφορούν στο δρόμο. εταιρείες σαν τη Saab πρέπει να παραμένουν σε λειτουργία.
Μερικές φορές, όταν δε γνωρίζουμε ένα θέμα, είναι προτιμότερο να μένουμε σιωπηλοί.
το θεμα ειναι περα οτι αν δεν μπορουμε να αντιληφθουμε ποσος κοσμος χανει τη δουλεια του και μερικοι το επικροτουν να κατανοησουμε την πραγματικοτητα..Δεν γινεται να επιστρεψουμε στα Χρονια του ποδηλατου ως μεταφορικου μεσου και των ζωων για να μην ρυπαινουμε το περιβαλλον αφου εχουμε και οικολογικες ανυσηχιες..Αλλα να βρεθει μια πιο περιβαντολλογικη λυση,,η αντικαταστση των υγρων καυσιμων σε ηλεκτρογεννητριες για την κινηση των αυτοκινητων και λοιπων οχηματων θαρειτε οτι θα δωσει τελος στην ρυπανση??Εχετε αναρωτηθει απο που πηγαζει η ολη ρυπανση?ΕΙμαι βεβαιος πως ναι και η απαντηση ειναι τα εργοστασια που δημιουργουν οχι μονο αυτοκινητα αλλα και αλλα υλικα αγαθα..Τοτε για να μην υπαρχει ρυπανση θα επρεπε να κλεισουν ολα τα εργοστασια και να επιστρεψουμε σε εποχες που περασαν ανεπιστρεπτη..το συμπερασμα?εκατομμυρια ανεργοι που θα κλεβουν ο ενας τον αλλο για να επιζησουν..Κοινως ΠΟΛΕΜΟΣ οπως σωστα προανεφερθηκε..
.......δεν βλάπτει να πω κι εγώ τη δική μου.
Η παγκόσμια παραγωγή των αυτοκινήτων δεν έχει να κάνει με το κλείσιμο ή το άνοιγμα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχει να κάνει με τη ζήτηση που έχουν τα αμάξια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που ζητάνε 500 εκατομμύρια αμάξια το χρόνο (το νούμερο είναι φανταστικό) θα υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που θα παράγουν 500 εκατομμύρια αμάξια το χρόνο. Είτε λέγονται ΣΑΜΠ είτε λέγονται ΤΙΑΝ ΣΙΑΟΥ ΛΗ.
Εφόσον το νούμερο αυτό μειωθεί σε 200 εκατομμύρια, τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα παράγουν 200 εκατομμύρια και κάποιες από αυτές θα κλείσουν επειδή δεν θα μπορούν να πουλήσουν την παραγωγή τους.
Για να γίνει μια τέτοια μείωση θα πρέπει ο καταναλωτής να αλλάξει συνήθειες και νοοτροπία. Είτε επειδή το θέλησε είτε επειδή του το επέβαλαν.
Το αν θα πανηγυρίσουμε ή όχι δεν έχει να κάνει μόνο με το αν μία αυτοκινητοβιομηχανία έκλεισε.
Η ζήτηση στην αγορά αυτοκινήτου θα πρέπει να μειωθεί επειδή υπάρχουν χώρες όπως η δική μας που ο καθένας έχει ένα δύο ή τρία αμάξια. Δεν είναι όμως όλες οι χώρες έτσι. Όποιος έχει πάει σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες θα έχει διαπιστώσει ότι το ελληνικό χάλι δεν ισχύει για πολλές από αυτές.
Αυτό που θα μας κάνει να χαιρόμαστε πραγματικά είναι:
-Η αύξηση του αριθμού των ποδηλατών (όχι μόνο των ποδηλάτων)
-Η μετατροπή της τεχνολογίας της μηχανής εσωτερικής καύσης και η αντικατάστασή της από την ηλεκτροκίνητη μηχανή.
-Η ταυτόχρονη αύξηση των εναλλακτικών μορφών ενέργειας όπου θα παράγεται ενέργεια για την κίνηση των αυτοκινήτων από τον ήλιο ή τον άνεμο κλπ (γιατί αν δεν γίνει κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ο πλανήτης θα συνεχίσει να επιβαρύνεται από την καύση πετρελαιοειδών για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας το ίδιο, είτε άλλαξε η μηχανή του αυτ/του είτε όχι)
-Η αύξηση των ΜΜΜ και ιδιαίτερα του υπόγειου σιδηροδρόμου που αφήνει περιθώρια οικολογικής ανάπτυξης στον αστικό ιστό (πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους, πράσινου κλπ)
Το μεμονωμένο γεγονός του κλεισίματος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας δεν δίνει αρκετές πληροφορίες από μόνο του για να χαρούμε ή να λυπηθούμε αν δεν το συσχετίσουμε και με άλλα γεγονότα.
Αφου τελικα οι περισσοτεροι συμφωνουμε, ας παω τη συζητηση λιγο αλλου.
Το θεμα αυτοκινητο vs ποδηλατο εχει λυθει σε αρκετες χωρες. Στην Ευρωπη (και μη πει κανεις οτι ειμαστε Ευρωπη!) ολα συνειπαρχουν. Πας με ποδηλατο στη δουλεια σου και βολτα στο κεντρο, περνεις τρενο που με 300 χαω σε παει στις αλλες πολεις και μια στις τοσο βγαζεις το αμαξι σου να πας κανα ταξιδι.
Αν σε ολα αυτα βελτιωσεις ακομα περισσοτερο τη καταναλωση των αυτοκινητων και κανεις οικονομια σε πρωτες υλες και ενεργεια (αλλαζοντας ουσιαστικα το μοντελο αναπτυξης που επιβαλαν οι εταιριες) τοτε εχεις κανει πολλα βηματα προς τη σωστη κατευθυνση.
Το προβλημα ειναι οτι τα παραπανω αφορουν 200-300 εκ κοσμο...Ολοι οι υπολοιποι ειναι πολυ μακρια απο αυτον το τροπο ζωης (μαζι με αυτους και εμεις...) και ως γνωστον ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη.
Συμπληρωματικα ουτε στην Ευρωπη ειμαστε ουτε προκειτε ποτε να θεωρηθουμε Ευρωπαϊκη πολη με την κουλτουρα που εχουμε..Εαν δεν αλαξουμε ας κανει ο καθεις τα κουμαντα του να επιστρεψει στις επαρχιουπολεις και τα χωρια-νησια που εκει καταλαβαινουν καπως τι εστι ζωη και την γευονται κατω απο πιο ανθρωπινες συνθηκες..Σε μερικα χρονια θαμαστε παρακλαδι των Η.Π.Α και της Κινας στο τομεα Ρυπανση..
για να γίνει αυτό θα πρέπει να αποκτήσουμε βαριά βιομηχανία
αν γίνει κάτι τέτοιο τότε η οικονομία της χώρας θα ανέβει εκτός και αν
τα εκμεταλλεύονται μη κρατικές υπηρεσίες
@all
βασικά αν διαβάσετε το 1984 George Orwell θα δείτε πως πολλά βλέπετε είναι απλά μια οφθαλμαπάτη
Και νομιζεις τι αλλο δλδ χρειαζομαστε για να γινουμε σαν κι αυτους??Προχωραμε αργα αλλα με σταθερα βηματα προς το χαος..Οχι μονο η Ελλαδα αλλα και ολες οι χωρες..Οσο αφορα την αυξηση της οικονομιας που λες θα μπορουσαν τα λαμογια του δημοσιου αντι να καθονται σε μια καρεκλα 3 και 5 ατομα να διναν το λιμανι σε ελληνικες κρατικες υπηρεσιες οπως και τα διοδια και πολλα αλλα ωστε να μην εχουμε την ανεργια που εχουμε τωρα..αλλα ενα "μπουρδελο" και "τσατσα" να αλλαξει παλι "μπουρδελο" θαναι..