Άντε μία μία να μας αποχαιρετάνε...

63 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cdouvis
Απών/απούσα

plannet wrote:
jimk1984 wrote:
Σε μερικα χρονια θαμαστε παρακλαδι των Η.Π.Α και της Κινας στο τομεα Ρυπανση..
για να γίνει αυτό θα πρέπει να αποκτήσουμε βαριά βιομηχανία

Σε ποιον "ανήκει" το "περιβαλλοντικό κόστος" της κατασκευής ενός προϊόντος όπως ένα αυτοκίνητο? (πες το "οικολογικό αποτύπωμα" αν θέλεις). Στον εργοστασιάρχη? Στον εργάτη? Στον καπιταλισμό? Ή μήπως στον καταναλωτή? Και σε ποια χώρα, στη χώρα κατασκευής ή εξόρυξης των πρώτων υλών ή στη χώρα όπου καταναλώθηκε? Νομίζω ότι όλοι οσοι εργάστηκαν για την κατασκευή του είναι λίγο πολύ φορσέ αυτό που έκαναν. Αν δεν το έκαναν αυτοί θα το έκανε κάποιος άλλος. Ο καταναλωτής είναι εκείνος που χρηματοδότησε όλο αυτό το αλισβερίσι. Αν είναι να τα χώσουμε σε κάποιον θα πρέπει να είναι εκείνος

Αν θέλουμε να το προχωρήσουμε και λίγο παρακάτω μπορούμε να πούμε ότι ο καταναλωτής είναι ο φυσικός αυτουργός και υπάρχει και ένας ηθικός αυτουργός που είναι ο διαφημιστής που τον έψησε ότι έχει την "ανάγκη" να αποχτήσει ένα ΙΧ

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Όπως θα δείτε και στα προηγούμενα μηνύματα μου και εγώ υποστηρίζω ότι ο κύριος υπεύθυνος είναι τελικά ο καταναλωτής.
Όσο ο καταναλωτής θα ζητάει τα προϊόντα τόσο θα υπάρχουν εταιρίες που θα τα παράγουν. Όμως και εκείνος είναι εμπλεγμένος σε έναν φαύλο κύκλο από τεχνητές ανάγκες.
Ο καταναλωτής δεν έχει μάθει να θέλει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, έχει μάθει να θέλει ένα αυτοκίνητο SAAB Mercedes οτιδήποτε.
Αυτή του η ανάγκη είναι τεχνητή καθώς η εταιρίες μέσα από το μάρκετινγκ του επιβάλουν να πιστεύει ότι το επώνυμο προϊόν είναι καλύτερο από αυτό που δεν έχει όνομα.
Αυτή η τάση, επιβλήθηκε εδώ και σχεδόν 30-40 χρόνια, και πήρε τέτοια έκταση που οι εταιρίες άρχισαν να μετράνε τα κέρδη τους με την αναγνωρισιμότητα της φίρμας και μάλιστα άρχισαν να αγοράζουν και να ενσωματώνουν στις εταιρίες τους και άλλες φίρμες έτσι ώστε να αυξήσουν την χρηματιστηριακή αξία των μετοχών του. ( παράδειγμα η Nike που αγόρασε τη Converse).
Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι στο κατά πόσο ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να αγοράσει. Μήπως τελικά αν περιορίζαμε τις ανάγκες θα ήταν καλύτερα τα πράγματα;

fantasmamore
Απών/απούσα

Είμαι πραγματικά πλούσιος διότι το εισόδημά μου είναι μεγαλύτερο από τα έξοδά μου και τα έξοδά μου είναι ίσα με τις επιθυμίες μου.
Edward Gibbon, 1737-1794, Άγγλος ιστορικός

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plannet wrote:
marlene wrote:

Πως έχω.. ένα τέτοιο

με αυτό πήγες στην έκθεση?

Όχι τελικά πήγα με αυτό!

http://farm1.static.flickr.com/132/371493972_464c7df1a6.jpg

Με έχεις επηρεάσει με αυτά τα ποιοτικά που λες εδώ και μπερδεύομαι καμιά φορά.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

http://www.worldcarfans.com/109122123648/saab-not-dead-yet--spyker-makes...
αν εξακολουθει το θεμα να ειναι η SAAB

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Απ ότι φαίνεται του χρόνου θα ξέρουμε
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12887&subid=2&pubid=23233209

shaka
Εικόνα shaka
Απών/απούσα

marlene wrote:
Όπως θα δείτε και στα προηγούμενα μηνύματα μου και εγώ υποστηρίζω ότι ο κύριος υπεύθυνος είναι τελικά ο καταναλωτής.
Όσο ο καταναλωτής θα ζητάει τα προϊόντα τόσο θα υπάρχουν εταιρίες που θα τα παράγουν. Όμως και εκείνος είναι εμπλεγμένος σε έναν φαύλο κύκλο από τεχνητές ανάγκες.
Ο καταναλωτής δεν έχει μάθει να θέλει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, έχει μάθει να θέλει ένα αυτοκίνητο SAAB Mercedes οτιδήποτε.
Αυτή του η ανάγκη είναι τεχνητή καθώς η εταιρίες μέσα από το μάρκετινγκ του επιβάλουν να πιστεύει ότι το επώνυμο προϊόν είναι καλύτερο από αυτό που δεν έχει όνομα.
Αυτή η τάση, επιβλήθηκε εδώ και σχεδόν 30-40 χρόνια, και πήρε τέτοια έκταση που οι εταιρίες άρχισαν να μετράνε τα κέρδη τους με την αναγνωρισιμότητα της φίρμας και μάλιστα άρχισαν να αγοράζουν και να ενσωματώνουν στις εταιρίες τους και άλλες φίρμες έτσι ώστε να αυξήσουν την χρηματιστηριακή αξία των μετοχών του. ( παράδειγμα η Nike που αγόρασε τη Converse).
Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι στο κατά πόσο ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να αγοράσει. Μήπως τελικά αν περιορίζαμε τις ανάγκες θα ήταν καλύτερα τα πράγματα;

αλλά παρ'όλα αυτά έχεις αμάξι...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

shaka wrote:
marlene wrote:
Όπως θα δείτε και στα προηγούμενα μηνύματα μου και εγώ υποστηρίζω ότι ο κύριος υπεύθυνος είναι τελικά ο καταναλωτής.
Όσο ο καταναλωτής θα ζητάει τα προϊόντα τόσο θα υπάρχουν εταιρίες που θα τα παράγουν. Όμως και εκείνος είναι εμπλεγμένος σε έναν φαύλο κύκλο από τεχνητές ανάγκες.
Ο καταναλωτής δεν έχει μάθει να θέλει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, έχει μάθει να θέλει ένα αυτοκίνητο SAAB Mercedes οτιδήποτε.
Αυτή του η ανάγκη είναι τεχνητή καθώς η εταιρίες μέσα από το μάρκετινγκ του επιβάλουν να πιστεύει ότι το επώνυμο προϊόν είναι καλύτερο από αυτό που δεν έχει όνομα.
Αυτή η τάση, επιβλήθηκε εδώ και σχεδόν 30-40 χρόνια, και πήρε τέτοια έκταση που οι εταιρίες άρχισαν να μετράνε τα κέρδη τους με την αναγνωρισιμότητα της φίρμας και μάλιστα άρχισαν να αγοράζουν και να ενσωματώνουν στις εταιρίες τους και άλλες φίρμες έτσι ώστε να αυξήσουν την χρηματιστηριακή αξία των μετοχών του. ( παράδειγμα η Nike που αγόρασε τη Converse).
Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι στο κατά πόσο ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να αγοράσει. Μήπως τελικά αν περιορίζαμε τις ανάγκες θα ήταν καλύτερα τα πράγματα;

αλλά παρ'όλα αυτά έχεις αμάξι...

απλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plannet wrote:
shaka wrote:
marlene wrote:
Όπως θα δείτε και στα προηγούμενα μηνύματα μου και εγώ υποστηρίζω ότι ο κύριος υπεύθυνος είναι τελικά ο καταναλωτής.
Όσο ο καταναλωτής θα ζητάει τα προϊόντα τόσο θα υπάρχουν εταιρίες που θα τα παράγουν. Όμως και εκείνος είναι εμπλεγμένος σε έναν φαύλο κύκλο από τεχνητές ανάγκες.
Ο καταναλωτής δεν έχει μάθει να θέλει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, έχει μάθει να θέλει ένα αυτοκίνητο SAAB Mercedes οτιδήποτε.
Αυτή του η ανάγκη είναι τεχνητή καθώς η εταιρίες μέσα από το μάρκετινγκ του επιβάλουν να πιστεύει ότι το επώνυμο προϊόν είναι καλύτερο από αυτό που δεν έχει όνομα.
Αυτή η τάση, επιβλήθηκε εδώ και σχεδόν 30-40 χρόνια, και πήρε τέτοια έκταση που οι εταιρίες άρχισαν να μετράνε τα κέρδη τους με την αναγνωρισιμότητα της φίρμας και μάλιστα άρχισαν να αγοράζουν και να ενσωματώνουν στις εταιρίες τους και άλλες φίρμες έτσι ώστε να αυξήσουν την χρηματιστηριακή αξία των μετοχών του. ( παράδειγμα η Nike που αγόρασε τη Converse).
Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι στο κατά πόσο ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να αγοράσει. Μήπως τελικά αν περιορίζαμε τις ανάγκες θα ήταν καλύτερα τα πράγματα;

αλλά παρ'όλα αυτά έχεις αμάξι...

απλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα

Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε από αυτά τα άβαταρ των δύο που απάντησαν στο παραπάνω post. To ένα έχει δέρμα απομίμηση λεοπάρδαλης και το άλλο είναι εργαστηριακό ατύχημα!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

marlene wrote:

Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε από αυτά τα άβαταρ των δύο που απάντησαν στο παραπάνω post. To ένα έχει δέρμα απομίμηση λεοπάρδαλης και το άλλο είναι εργαστηριακό ατύχημα!


τελικά έχεις αυτοκίνητο ή όχι?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plannet wrote:
marlene wrote:

Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε από αυτά τα άβαταρ των δύο που απάντησαν στο παραπάνω post. To ένα έχει δέρμα απομίμηση λεοπάρδαλης και το άλλο είναι εργαστηριακό ατύχημα!


τελικά έχεις αυτοκίνητο ή όχι?

Δεν έχω.. το πούλησα στον καλό μου. Ξεκαύλωσες τώρα;
Aλήθεια ποια είναι η άποψη σου για τις μεταλλάξεις;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και στην έκθεση με πιο αυτοκίνητο πήγες?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plannet wrote:
και στην έκθεση με πιο αυτοκίνητο πήγες?

Του καλού μου που ήταν πρώην δικό μου. Βασικά αυτό το αυτοκίνητο ήταν δώρο από τον (τέως) άντρα μου ( όταν ήταν νυν). Αλλά το είχα τρία χρόνια και είχε μόνο 5000 χιλιόμετρα, καθότανε δηλαδή το αυτοκίνητο, ε και μετά χώρισα, και μετά γνώρισα τον καλό μου και μετά μου το ζήτησε να το αγοράσει και εγώ του το πούλησα. Ε μετά κολλήσαμε με τον καλό μου και έμεινε το αυτοκίνητο στην οικογένειαααα..

Τώρα πιστεύω ότι επιτέλους θα με ξεφορτωθείς και θα μιλήσεις εντός του θέματος του παρόντος νήματος

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

αλλά αυτό "τον καλό μου" θυμίζει λίγο κατοικίδιο.. πές σύντροφο καλύτερα ή αλλιώς πές και τον τέως σου "ο κακός μου".

Βγάζετε κτητικότητα εσεις οι γυναίκες τελικά.. μπας και φταίνε οι κούκλες?
Τελικά τα αυτοκινητάκια της matchbox είναι πιο αθώα?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
αλλά αυτό "τον καλό μου" θυμίζει λίγο κατοικίδιο.. πές σύντροφο καλύτερα ή αλλιώς πές και τον τέως σου "ο κακός μου".

Βγάζετε κτητικότητα εσεις οι γυναίκες τελικά.. μπας και φταίνε οι κούκλες?
Τελικά τα αυτοκινητάκια της matchbox είναι πιο αθώα?

Τον λέω σκέτο "τέως". ( αφού είναι έτσι και αλλιώς).

Γιατί σου θυμίζει κατοικίδιο να λέω "ο καλός μου".
Καλά θα το αλλάξω και θα λέω ο αγαπημένος μου.( τον τέως να τον λέω "ο μισητός μου" ;; :P )

Φυσικά και βγάζουμε κτητικότητα "εμείς" οι γυναίκες. Και εσείς άλλωστε βγάζετε με τα αυτοκίνητα σας. Το αυτοκίνητό ΜΟΥ και το αυτοκίνητό ΜΟΥ λέτε συνέχεια. Το έχετε φάει και εσείς το σχετικό σας κάψιμο με τα αυτοκινητάκια της matchbox.

Πάντως απεδείχθη πολύ καλό αυτοκίνητο το σμαρτάκι, γιατί με αυτά που του έχουμε κάνει θα έπρεπε να έχει σκορπίσει εδώ και πολύ καιρό.
Το ξέρεις ότι αυτό το αμαξάκι έχει πάει Αγγλία φορτωμένο πάνω σε νταλίκα TIR;
Οτι χιλιόμετρο του έκανα εγώ, εκεί τα έκανα στην Αγγλία. Και έμαθα να οδηγάω και ανάποδα αλά Αγγλικά!
Εδώ που να το πάω;; Έμενα κέντρο μετά, τσάμπα του πλήρωνα και το πάρκινγκ και μου το είχαν βανδαλίσει και δυο τρεις φορές..

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

που είσαι ειλικρινής αλλά η κτητικότητα είναι καλύτερο να την βγάζεις σε αυτοκίνητα παρά σε όντα με ψυχή.. αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο..

Τώρα για το smart.. καλό είναι (έχει κι αυτό το status του.. κάτι barbie το οδηγούν συνήθως.. δεν αναφέρομαι επί προσωπικού και το λέω για να προλάβω την παντοφλιά) αλλά μόνο για την πόλη... στην Εθνική Οδό θα με φόβιζε κάπως.. δεξιοτίμονο είναι??

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
........... και το λέω για να προλάβω την παντοφλιά.......

Μα δεν είχες καταλάβει γιατί έφυγε ο πρώην; Απλά δεν ήταν τόσο γρήγορος ώστε να αποφεύγει την παντόφλα. Ο καινούργιος είναι τσακάλι με 14 χρόνια στο ζίου ζίτσου. Γρήγορος σαν τον άνεμο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Θυμάσαι πως ήτανε ο επιθεωρητής Κλουζώ με τον Ασιάτη μπάτλερ του. Έτσι!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αστειεύομαι έτσι;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@marlene
ναι αλλά δεν το έχεις παραδώσει προς ανακύκλωση ....
το έχεις εκεί να μολύνει ...
και να πιάνει και θέση πάρκινκ
εύγε ποδηλάτισα
Και τώρα μας λες τι κακό κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα αυτοκίνητα τους
και δεν σε ενοχλεί που θα ζημειοθει η οικονομία της ε.ε. και θα χάσουν κάτι χιλιάδες άτομα την δουλειά τους
αλλά το δικό σου αυτοκινητάκι το κρατάς
οπότε δεν είμαι εκτός θέματος αλλά θέλω να δω αν αυτά που λες τα λες γιατί τα πιστεύεις η γιατί σε έπιασε η κρίση να σώσεις τον κόσμο χωρίς βέβαια να ξέρεις το πως

soulis
Απών/απούσα

προφανως ο κοσμος δειχνει να βαρεθηκε να φοραει παπουτσια και θα το γυρισει συντομα σε κατι "εναλλακτικο"

ggont
Απών/απούσα

Σε συμφωνία για πώληση της θυγατρικής της, Volvo στην κινεζική Geely κατέληξε η Ford σύμφωνα με τη σουηδική τηλεόραση. Επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να εκδοθεί στις 12:00 (ώρα Ελλάδος).

Μαρλεν, ηξερες κατι που δεν ξεραμε :)???

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
που είσαι ειλικρινής αλλά η κτητικότητα είναι καλύτερο να την βγάζεις σε αυτοκίνητα παρά σε όντα με ψυχή.. αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο..

Τώρα για το smart.. καλό είναι (έχει κι αυτό το status του.. κάτι barbie το οδηγούν συνήθως.. δεν αναφέρομαι επί προσωπικού και το λέω για να προλάβω την παντοφλιά) αλλά μόνο για την πόλη... στην Εθνική Οδό θα με φόβιζε κάπως.. δεξιοτίμονο είναι??

Mπα δεν σου αφήνει την αίσθηση ότι είναι καρυδότσουφλο στην Εθνική. Πάντως δεν είναι και για να το πας μακρυά. Δηλαδή Θεσσαλονίκη αν δεν κάνεις στάση δεν φτάνει γιατί έχει πολύ μικρό κινητήρα.
Αριστεροτίμονο είναι, εδώ αγοράστηκε.

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
........... και το λέω για να προλάβω την παντοφλιά.......
Μα δεν είχες καταλάβει γιατί έφυγε ο πρώην; Απλά δεν ήταν τόσο γρήγορος ώστε να αποφεύγει την παντόφλα. Ο καινούργιος είναι τσακάλι με 14 χρόνια στο ζίου ζίτσου. Γρήγορος σαν τον άνεμο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Θυμάσαι πως ήτανε ο επιθεωρητής Κλουζώ με τον Ασιάτη μπάτλερ του. Έτσι!

Στο είπε;; Γιατί έχεις πέσει πολύ κοντά. Έκανε shaolin kung fu. Από Καραντάιν και πάνω .. κοιμάται στο ταβάνι!! ( και διαβάζει αυτά που γράφετε εδώ και γελάει τώρα).
Ο άντρας πρέπει να έχει αντανακλαστικά!! Εγώ αναγκάστηκα να αγοράσω μεγάλα ποτήρια για να τον πετυχαίνω και πάλι τοίχο βρίσκω! :P

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

ggont wrote:
Σε συμφωνία για πώληση της θυγατρικής της, Volvo στην κινεζική Geely κατέληξε η Ford σύμφωνα με τη σουηδική τηλεόραση. Επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να εκδοθεί στις 12:00 (ώρα Ελλάδος).

Μαρλεν, ηξερες κατι που δεν ξεραμε :)???

Κινέζικα Volvo δηλαδή; Όχι άλλο ρύζι ρε παιδιάαα.. Όχι άλλο ρύζι!! ( κατά το όχι άλλο κάρβουνο! ).

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

marlene wrote:
.....Στο είπε;; Γιατί έχεις πέσει πολύ κοντά......

.......αλλά είμαι (tsi) mentalist. Εσύ που είσαι magika έπρεπε να το υποψιαστείς.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

tkant wrote:
marlene wrote:
.....Στο είπε;; Γιατί έχεις πέσει πολύ κοντά......

.......αλλά είμαι (tsi) mentalist. Εσύ που είσαι magika έπρεπε να το υποψιαστείς.

Δεν μου είπες όμως.. Debianας ή Slackερας;; :)

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Ανθυποκατηγορία ανθρώπινου είδους που συναντάμε σε άθλιες εκπομπές τύπου "διάδοχος του Uri Geller" (βλ.TV) καμία σχέση με linux

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

tkant wrote:
Ανθυποκατηγορία ανθρώπινου είδους που συναντάμε σε άθλιες εκπομπές τύπου "διάδοχος του Uri Geller" (βλ.TV) καμία σχέση με linux

και χάρηκα το παπί! :D

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

http://www.worldcarfans.com/109122323703/ford-geely-agree-on-volvo-sale-...

..γενικα παντως , καραβια μπορει να χανονται , αλλα οσα εχουν ..συρθεί στην ακτη τα καταφερνουν : http://www.worldcarfans.com/109122323698/fiat-500c-stages-amsterdam-biki...

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.......φαίνεται καθαρά η υπερθέρμανση του πλανήτη από τις αυτοκινητοβιομηχανίες

@marlene Debianάς Ubuntινός

ccr
Εικόνα ccr
Απών/απούσα

Μόνο η jaguar γλύτωσε από τους κινέζους και πουλήθηκε πριν από καιρό στους ινδούς
(tata motors)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Motors