ΑΘΗΝΑ- ΠΑΤΡΑ - ...ΕΛΒΕΤΙΑ !!! όσοι παλαβοί εδώ !!!!! έκδοση 2010 !

158 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
orck
Απών/απούσα

Μαριε Σαββατο 26 Ιουνιου σε ποιο μερος/καταστημα; Ειναι καλυτερα να διαλεξεις εσυ κατι παρα να κανουμε διαβουλευση για αυτο.

Marios
Απών/απούσα

οκ οπότε :
Σάββατο 26 ιουνίου, ώρα 19.00
ραντεβού στη καφετέρια που είναι στο θησείο, δίπλα στην εκκλησία, μετα τους φίλους, στο πλακόστρωτο

(δεν θυμάμαι πως την λένε, αν κάποιος ξέρει ας συμπληρώσει, επίσης αν κάποιος δεν κατάλαβε που είναι ας το πει να διευκρινίσω παραπάνω!)

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

..... εγώ παίρνω άδεια και θα λείψουμε οικογενειακώς για μέρη εξωτικά και ονειρεμένα.
Θερμή παράκληση: επιβεβαιώστε ότι ο γυρισμός θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή ώστε να μπορέσω να έρθω κι εγώ μαζί σας στη διαδρομή της επιστροφής.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Θοδωρής

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Σκόρπια σχόλια / ιδέες / προτάσεις προς συζήτηση:

- συνάντηση: ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ 100% να γίνει, και αν θέλετε φέρτε και τα ποδήλατα (όποιος έχει αμφιβολίες και ενδοιασμούς) ή/και εξοπλισμό που θέλετε να τσεκαριστεί. ΟΚ και για το Σάββατο, αλλά μπορεί να γίνει και σε ένα freeday ή/και όπου αλλού. Ότι θέλετε, ότι συμφωνήσει η παρέα.
- Θα έλεγα να αφήσουμε την μεγάλη διαδρομή και να πάμε από την συντομότερη δυνατή. Δηλαδή Κιάτο - Πάτρα - Κιάτο.
- Για να ξεκινάμε 8.00 από Κιάτο (αν διάβασα / θυμάμαι καλά) θα πρέπει να ξεκινήσουμε 6.05 από Στ. Λαρίσσης. 1ον δεν ξέρω αν έχει τόσο νωρίς δρομολόγιο, 2ον προβλέπω πολύ γκρίνια από μερικούς (πχ κα RockaRolla κλπ)
Θεωρώ ποιό λογικό το 8.00 απο Στ. Λαρίσσης και 9.45 από Κιάτο.
- Τα 110 χλμ δεν θα μας πάρουν και 13 ώρες. Δεν θα πάμε του σκοτωμού, αλλά κάποια ώρα καλόν είναι να φτάσουμε, να ξεκουραστούμε σαν άνθωποι.
- το Αίγιο δεν είναι την μέση, απέχει περίπου 75 χλμ από Κιάτο. Συμφωνώ την μεγάλη στάση να την κάνουμε μετά την μέση και ανάλογα με τα κέφια, την κούραση, την ομάδα, το τι έχουμε αντιμετωπίσει μέχρι τότε.
- Υποθέτω, ότι οι περισσότεροι θα γυρίσουμε Κυριακή απόγευμα / βράδυ. Να έχουμε στην άκρη του μυαλού μας ότι: έχουν προηγηθεί άλλα 110 χλμ στο "πήγαινε", θα έχουμε άλλα 110 χλμ στο "έλα" και θα έχουμε ένα προβληματάκι στον Προαστιακό, ανάλογα με το τι ώρα θα φτάσουμε στο σταθμό
- Η περίπτωση να χάσει κάποιος το πρωινό τραίνο στο "πήγαινε".... χμ χμ..... (παίρνω το αυστηρό μου ύφος)... ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Υπάρχει ένα πρόγραμμα, μια ολόκληρη παρέα, και κάποιος που έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ με ένα πλοίο. Ας είμαστε σωστοί και ευγενικοί προς τους άλλους. Δεν γράφω κάτι άλλο.
- περιμένω απάντηση από τον Aflo / Γιάννη (σου έστειλα και ΠΜ)
- αν κάποιος ξέρει κάνα ξενοδοχείο οικονομικό και bike friendly στην Πάτρα ας γράψει κάτι.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Από και προς οπουδήποτε με ώρες που βάζεις ο ίδιος:
http://www.trainose.com/content/wizards2
Αναχώρηση πάντως από Α.Λιόσια έχει
05:10
06:19
07:19
08:19
09:19
Άφιξη Κιάτο 1ώρα και 9 λεπτά αργότερα

Marios
Απών/απούσα

110 χιλιόμετρα είναι όλη η διαδρομή κιάτο-πάτρα. Σε αυτήν έχουμε χοντρικά τις αποστάσεις:

-Αιγείρα στα 40 χιλιόμετρα
-Ακράτα στα 50
-Διακοφτό στα 55
-Αίγιο στα 70
-Ρίο 100

Οπότε κάνουμε έναν πρόχειρο προγραμματισμό πριν, ως προς την στάση, ποια δηλαδή είναι η πιο κοντινή που μας παίρνει να κάνουμε αν καθυστερήσουμε με λάστιχα ή ό,τι απρόοπτο και ποια θα θέλαμε ιδανικά να κάνουμε. Και από εκεί και πέρα στην πορεία, ανάλογα με τις δυνάμεις μας, τον χρόνο και την όρεξη μας.

Γενικά θα έλεγα πάντως να ξεκινήσουμε όσο δυνατόν πιο πρωί, γιατί τα πρωινά-πρωινά χιλιόμετρα που δεν βαράει ο ήλιος είναι τα πιο άνετα και επιπλέον να έχουμε όλη τη μέρα μπροστά μας, για να είμαστε υπεράνετοι, να κάνουμε και καμιά βουτιά στη μεγάλη στάση. Και αν κυλήσουν όλα ομαλά και φτάσουμε νωρίτερα, καθόμαστε και σε κάνα μαγαζάκι στην πάτρα (δεν είμαι απόλυτος στο πρωινό, αν υπάρχει θέμα με το πολύ πρωί το συζητάμε ή εδώ, ή στην από κοντά συνάντηση).
Θα έλεγα να μην γίνει σε freeday (γι'αυτό και δεν είπα για παρασκευή), για να είμαστε πιο συγκροτημένοι, να μην χαθούμε δηλαδή μέσα σε όλο τον κόσμο και στην βόλτα γενικότερα.
Και εννοείται ότι όποιος έχει αμφιβολίες για το αν θα τα καταφέρει, αμφιβολίες για ποδήλατο εξοπλισμό, έρχεται και τα βρίσκουμε όλα εκεί.

ChaqueAzulu
Απών/απούσα

Μια και το έχετε ξανακάνει και έχετε μια εικόνα, με μονοτάχυτο θα την παλέψω λέτε; Κι αν ναι, με τι σχέση πιστεύετε βολεύει; Έχει πολλές ανηφόρες;

Please απαντήστε χωρίς κόμπλα, δεν παίζει πρόβλημα γουατσοέβερ!
Ευχαριστώ!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μόνος σου θα δώσεις απάντηση στην ερώτησή σου.
Έχεις ξανακάνει 100 χλμ μονοκοπανιά με το μονοτάχυτο?
Έχεις κάνει 30 χλμ χωρίς στάση με το μονοτάχυτο?
Έχεις κάνει 50 χλμ με φορτίο με το μονοτάχυτο, πάλι σε μια ημέρα?

Τα 110 χλμ Κιάτο - Πάτρα έχουν περίπου 720μ συνολικά υψομετρικά.
Δεν υπάρχει κάποια ανηφόρα - τοίχος, ούτε κάποια παρατεταμένη ανηφόρα των πχ 10 χλμ σε μήκος.
Αλλά δεν είναι και ότι πιο φλατ έχω ποδηλατίσει στην ζωή μου.
Μονοτάχυτο πάνε πολλά χρόνια που είχα.... από παιδί... αλλά με τα λίγα πράγματα που ξέρω από ποδηλασία ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΕΚΔΡΟΜΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ....

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

μια καλη ιδεα θα ηταν να μετονομαζοταν η συγκεκριμενη διαδρομη σε "elderly biker ride" για τους προφανεις (πλεον) λογους..

Νομιζω οτι ειναι το λιγοτερο που μπορει να γινει για ενα ανθρωπο που την θεωρουσε ονειρεμενη διαδρομη , αλλα (τουλαχιστον προς στιγμην ) μπορει μονο να την ονειρευεται..

ChaqueAzulu
Απών/απούσα

@RockaRolla

Κοίτα, δεν είναι το μήκος της διαδρομής το πρόβλημά μου.
Μπορεί να μην έχω ξανακάνει 100χλμ αλλά έχω κάνει 80+.
Έχω κάνει σχεδόν 50 χωρίς στάση.
Φορτίο στο φιξάκι δεν έχω φορτώσει ποτέ αλλά μέχρι Πάτρα και για 1-2 νύχτες δεν υπολογίζω να θέλω και πάνω από 1-2 κιλά πράματα.

Περισσότερο για τις ανηφόρες (και ακόμα περισσότερο τις κατηφόρες) ρωτάω γιατί δεν έχω ποδηλατική εικόνα του τοπίου. Όπως τα περιγράφεις πάντως και σύμφωνα με έναν φίλο που ρώτησα δεν πρέπει να είναι και δραματικά τα πράγματα.

Όσο για το μονοτάχυτο, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω να έβρισκες λογικό άνθρωπο να το χαρακτηρίσει εκδρομικό αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό με την διαδρομή που συζητάμε...

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... (το σκέπτομαι) ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

ΟΙ ανηφοριές (αλλά οχι ιδιαίτερης κλίσης) αρχίζουν απο Αιγείρα, Διακοφτό και αν πάτε απο πάνω στο Αιγιο (έχει και δρόμο παραλιακό και παράλληλα με τις γραμμές του τραίνου απο Διακοφτό-Ελαιώνα-Τεμένη κλπ που είναι πολύ όμορφος, δροσερός αλλά καθυστερεί κανείς). Απο Αιγιο και πέρα ο δρόμος θέλει αρκετή προσοχή (πρώτη φορά τον έκανα καλοκαίρι προχθές και έχει μεγάλη διαφορά απο τον χειμώνα) γιατι είναι γεμάτος με νταλίκες (μάλλον γλιτώνουν τα διόδια τώρα με την "κρίση") και έχει και σε όλο το μήκος αυτή τη διαβολεμένη λωρίδα-σκάμα (οπτικών ινών?) που σε αναγκάζει να πηγαίνεις είτε πάρα πολύ δεξιά είτε πιο αριστερά απο οτι χρειάζεται.
ΥΓ> Ωραίο δροσερό νεράκι στην πηγή του σταθμού στο Διακοφτό.

AfloEydK
Απών/απούσα

etsi gia na thymomaste ta persina

http://www.podilates.gr/?q=node/4895&page=8

Marios
Απών/απούσα

άντε άντε, πλησιάζουν οι μέρες !!
για να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά
δυο εβδομαδούλες έμειναν !

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....κινητό με pm για όποιον είναι σίγουρος ότι θα πάει.
Για να μπορέσω να επικοινωνήσω με κάποιον το Σάββατο για την επιστροφή.
Ευχαριστώ
Θοδωρής

orck
Απών/απούσα

Θοδωρη δεν θα συναντηθουμε στις 26 Ιουνιου στο Θησειο; Εκει θα τα συζητησουμε ολα

Εαν δεν θελουμε καφετερια μπορουμε να συναντηθουμε στο παλιο σημειο συναντησης του freeday στο παγκακι

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Την Κυριακή του γυρισμού θα είμαι ήδη στην Πάτρα. Γι αυτό θέλω κάποιο κινητό επικοινωνίας. Θα κάνω μόνο τη διαδρομή του γυρισμού.

patedas
Απών/απούσα

re pedia to programa pote tha vgei??gia akriveis ores sinantiseis ti kai pos na kseroume!!

on wheels
Εικόνα on wheels
Απών/απούσα

καταραμένη εξεταστική! ζηλεύω.

Marios
Απών/απούσα

καταρχήν θα συναντηθούμε το σάββατο που μας έρχεται.Όσοι έχουμε γράψει εδώ,αλλά και με όποιον επιθυμεί να έρθει, με όποιον έχει αμφιβολίες για φυσική κατάσταση, για ποδήλατο ή οτιδήποτε άλλο. Θα γνωριστούμε εκεί, θα φάμε κάνα μεζεδάκι, θα πιούμε κάνα ρακάκι εεε θέλω να πω θα γνωριστούμε και θα κουβεντιάσουμε για το ταξιδάκι.
Ευπρόσδεκτοι όλοι. Ειδικά αυτοί που θα ήθελαν να κάνουν ένα μεγάλο ταξιδάκι (είτε μέχρι πάτρα, είτε μέχρι ιταλία, δεν έχει σημασία), αλλά ακόμα δεν το έχουν τολμήσει. Τέτοιες συναντήσεις είναι το το σπρώξιμο που χρειάζεται για αναποφάσιστους !!

Ό,τι απορία σχετική θα λυθεί εκεί. Και εργαλεία θα υπάρχουν αν κάποιος θέλει κάνα μικρομαστόρεμα. Το πιο σημαντικό βέβαια από όλα, είναι η εκτενής αναφορά στην ορθοστατική μελέτη του καφασιού πάνω στη σχάρα που πρέπει να γίνει.

Στη συνέχεια οι μέρες που απομένουν είναι υπεραρκετές για να εξοπλιστεί κάποιος, ακόμα και αν δεν έχει καν ποδήλατο. Περί εξοπλισμού θα τα συζητήσουμε και αυτά, και επειδή θα είμαστε αρκετοί, πιστεύω θα υπάρχει και οι δυνατότητα δανεισμού μερικών πραγμάτων, ώστε αν έχει κάποιος θέμα, να μην καταξοδευτεί πριν το ταξίδι. π.χ. προσωπικά έχω δυο καλά λάστιχα δρόμου που μπορώ να δανείσω.

Σάββατο 26 ιουνίου, στις 19.00
λοιπόν στην καφετέρια που είναι στο πεζόδρομο του θησείο αριστερά της ερμού, μετά τους φίλους του ποδηλάτου, μετά την εκκλησία. Ποδήλατα αραγμένα εκεί, οπότε όποιος έρθει αμέσως θα μας καταλάβει ποιοι είμαστε.

Από εκεί και πέρα μετά στη συνάντηση αυτή, θα αποφασίσουμε και τις ώρες ακριβώς. Θα φύγουμε στις 6 στις 7 στις 8 ? Θα τα συζητήσουμε εκεί να δούμε τι βολεύει τους περισσότερους. Χοντρικά πρωί-πρωί θα συναντηθούμε στην στάση του προαστιακού, θα κατέβουμε κιάτο και από εκεί ποδηλατικά μέχρι πάτρα, όπου θα φτάσουμε αργά το απόγευμα. Θα έχουμε δει στη συνάντηση ποιοι θέλουν να κλείσουν δωμάτιο, ποιοι θα φιλοξενηθούν σε γνωστό τους, ποιοι θα είναι πιο χύμα, οπότε το βραδάκι το πιο πιθανόν είναι να βολευεί ο καθένας στο μέρος που έχει επιλέξει και μετά να πάμε για κάνα μαγαζάκι να κάτσουμε. Το βράδυ προσωπικά και με όποιον άλλον, θα πάρουμε το πλοίο για ιταλία.

Αν είναι κάποιος που θέλει να έρθει είτε πάτρα, είτε και να ακολουθήσει ιταλία, αλλά δεν μπορεί το σάββατο να έρθει στη συνάντηση, ας μου στείλει με ένα pm τον e-mail του να τον ενημερώσω σχετικά.

metallicus
Εικόνα metallicus
Απών/απούσα

Χαίρομαι πολύ που βλέπω παρόμοιες ενέργειες.Πέρυσι έιχα την χαρά να κάνω την διαδρομή ancona-rimini-ravenna-γυρισμός απο διαφορετική διαδρομή,san marino.Aπλά ήθελα να ρωτήσω απο ποιον δρόμο σκοπεύετε να περάσετε μέσω άλπεων?Απο verona ή milano?Δν φαντάζομαι απο villach καθώς αποκλίνει πολύ ο δρόμος.Παρεπιπτόντως ήθελα να προσθέσω κάτι εντελώς φιλικά,καλύτερα θα ήτανε να ανεβάσετε κάπως τον ΜΩΤ στα επίπεδα μέρη καθώς πέρυσι παρατηρούσα πως όσο πιο γρήγορα φτάναμε στον προορισμό μας τόσο πιο ξεκούραστοι ήμασταν καθώς δν μας έτρωγε η κάψα.Επίσης ξεκινούσαμε βαριά 8,τις πρώτες μέρες φτάναμε πολύ αργά αλλά μετά 3-4 ήμασταν στον προορισμό μας με αποτέλεσμα να είχαμε περισσότερο χρόνο να χαλαρώσουμε ενώ δν είχαμε το άγχος του που θα βρούμε μέρος να κοιμηθούμε.Φέτος θα προσπαθήσουμε για μπρατισλάβα-βιέννη-σάλτζμπουργκ-ιννσμπρουκ-μόναχο!Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει για εκείνες τις περιοχές ας μου πει

Marios
Απών/απούσα

διαδρομή βενετία-μιλάνο και από εκεί στρίβουμε για ζυρίχη (lago maggiore, bellinzona, και από εκεί φουλ ανηφόρα παράλληλα με το ποτάμι ticino, λίμνες quattrο fantoni, λουκέρνη, ζυρίχη ). Το πέρασμα είναι αυτό του San Gottardo.
Σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκιο, όσο νωρίτερα φτάσεις τόσο καλύτερα είναι. Και μεγάλο ατού το να έχεις βρει με το φως της ημέρας που θα περάσεις το βράδυ, οπότε να μην το έχεις άγχος τελευταίας στιγμής. Τώρα την μ.ω. ταχύτητα προσωπικά σε αντίστοιχο περσινό ταξίδι, άντε να την ανέβασα κατά 1 χιλιόμετρο στα επίπεδα μέρη (μετά το ταχύμετρο, επειδή δεν το μηδένιζα για όλο το ταξίδι, έφτασε σε σημείο να μην μου βγάζει μέση), αλλά εντάξει μετά στο βουνό ήμουν το λιγότερο -5
Αλλά πιστεύω η μέση δεν είναι τόσο θέμα, όσο ο χρόνος που είσαι πάνω στο ποδήλατο. Αν είσαι άτυχος π.χ. και έχεις πολλά λάστιχα τότε και 30 μέση να έχει δεν σε σώζει, όπως πέρυσι πάτρα με πολλές στάσεις για λάστιχο (από προβληματική ζάντα) που μας καθυστέρησαν πολύ.
Το πιο καλό πράγμα πάντως σε ταξίδια είναι η πρωινή ποδηλασία. Εκεί που έχει χαράξει, αλλά δεν έχει βγει ακόμα ο ήλιος. Κάνεις 1-2 ώρες ποδήλατο χωρίς στάση, πολύ άνετα. Πέρυσι τις τελευταίες μέρες που είχα καταλήξει σε αυτό, ξυπνούσα και κατευθείαν στο ποδήλατο με την δροσούλα και τα μακριμάνικά, και σιγά-σιγά, έβγαζα ρούχα, οπότε όταν είχα φτάσει σορτσάκι-κοντομάνικο, ε είχε αρχίσει να ζεσταίνει για τα καλά, είχε βγει και ο ήλιος, οπότε έκανα την στάση μου για το (γκουρμέ) πρωινό.
Γενικά σαν πλάνο πάντως αυτλι ου λες,να βγάλεις πρωί-πρωί όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται, προς το μεσημέρι σιγά-σιγά να κόβεις και για απόγευμα να έχεις αφήσει όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα.

metallicus
Εικόνα metallicus
Απών/απούσα

Μια χαρά!! Επίσης να προσθέσω εφόσον θα πάτε από san gottardo,ρίξτε μια ματιά στην λίμνη garda στην βερόνα έχει πληθώρα camping,ειναι πολυ ωραία λίμνη ενώ έχει και το θεματικό πάρκο που έκανα παράθεση και νομίζω είναι το 4ο μεγαλυτερο στην Ευρώπη.Επίσης ρίξε μια ματιά στο αν δν το γνωρίζεις ήδη καθώς έχει και υψόμετρα αναλυτικά.Αυτά!

http://www.gardaland.it/it/home.php
www.bikemap.net

Marios
Απών/απούσα

ναι η διαδρομή περνάει από την συγκεκριμένη λίμνη ! ;-)
Από το bikemap τσεκάρω κι εγώ διαδρομές για υψόμετρα.
Και έχω και έναν έντυπο πολύ καλό χάρτη της ιταλίας, που έχει και τα περάσματα των άλπεων, με κλίση εδάφους,ποιους μήνες είναι ανοιχτά, αν είναι τούνελ, αν έχουν διόδια και κάτι τέτοια συναφή.

metallicus
Εικόνα metallicus
Απών/απούσα


Μια χαρά δηλαδή.Απλά κάτι ακόμα που ήθελα να πω,είναι ότι ο ΜΩΤ στις 1-2 πρώτες μέρες ήτανε πιο χαμηλός σε σχέση με τις επόμενες, καθώς όταν είσαι σε ξένο κράτος είσαι λίγο ψαρωμένος!Μπόλικο αντηλιακό και θα περάσετε τέλεια αν δν συμβούνε απρόοπτα!Να μας πείτε μετα πως περάσατε ε!Αν μπορείτε πείτε μας και για το san gottardo αν είναι γενικά βατό.

Marios
Απών/απούσα

βασικά όλα είναι θέμα ψυχολογίας !!
θυμάμαι πέρυσι πολύ χαρακτηριστικά, όπου ένας δρόμος που δεν είχε κανένα ενδιαφέρον, τίποτα σε φύση γύρω του, να με έχει κουράσει, και να κάνω αρκετές στάσεις για να τον βγάλω.
Κατέληξα σε μια πόλη τότε, κοιμήθηκα κουρασμένος, και ξύπνησα κουρασμένος και κάπως πιασμένος. Ήταν η μέρα που θα έπαιρνα τα βουνά. Τα έβλεπα μπροστά μου και σκεφτόμουν "τώρα θα τα καταφέρω? μήπως να το αφήσω?". Ε μόλις άρχισα να ανεβαίνω, ήταν τόσο απίστευτα τέλεια η διαδρομή, που μετά από λίγο όχι μόνο δεν ένοιωθα ίχνος κούρασης, ίχνος πιασίματος, αλλά έπιασα τον εαυτό μου να τρέχει στην ανηφόρα !! Μετά ήρθε και ένα ποτάμι, μπάνιο σε αυτό, οπότε βγήκε η διαδρομή απίστευτα άνετα και γρήγορα !
Και τα απρόοπτα μέσα στη ζωή είναι !! Και αυτά πρέπει να τα χαιρόμαστε !
Ένα ράγισμα είχε το καφάσι στο ποδήλατο από αθήνα, και μετά στα βουνά είχε σπάσει και το συγκρατούσα με... γάζα για να μην σπάσει στα δύο. Και καφάσι σε τέτοιο μέγεθος δεν είχε βρει σε καμία από τις πόλεις που πέρασα(έβρισκα μόνο μικρά). Ε θυμάμαι να βρίσκω το καφάσι, κατά τις 7 το πρωί από ένα εξοχικό αγροκτηματόσπιτο. Με το που το παίρνω αρχίσει ο σκύλος εκεί να μου γαυγίζει !! Οπότε ήμουν με ένα ποδήλατο φουλ φορτωμένο, να ποδηλατώ κρατώντας στο ένα χέρι ένα καφάσι και να τρέχω στα βουνά. Ε όσο σκέφτομαι πόσο σουρεάλ θα φάνηκε αυτό σε έναν-δύο οδηγούς που με πέρασαν από το αντίθετο ρεύμα, ακόμα γελάω !

metallicus
Εικόνα metallicus
Απών/απούσα


Όντως είναι θέμα ψυχολογίας,και καλής παρέας πάνω απο όλα,διότι αν στην ομάδα έχεις κάποιον να σου σπάει τα νεύρα όλα αλλάζουνε...

Marios
Απών/απούσα

και τα ταξίδια είναι ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις αν συμπαθείς κάποιον ή όχι !

giannisscott
Απών/απούσα

δεν θα καταφερω να ειμαι εκει . θα εχω εκπροσωπο τον orck θα μου τα πει αυτος . φυσικα και ειμαι μεσα . εκεινη την μερα (παρασκευη ) θα εχω αδεια .

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Γιάννη τι θα κάνεις με τσάντες και πράμματα?
Θα βάλεις σχάρα στην κούρσα? (σιγα μην, αφού δεν παίρνει ...).

Μάλλον θα γίνω σπαστικός, αλλά παρόλο που μένω εκεί κοντά και πηγαίνω συχνά στο Θησείο, δεν έχω καταλάβει που θα συναντηθούμε το Σάββατο.
Καφετέρια? στο δρόμο (πλακόστρωτος πεζόδρομος) ανάμεσα στην Ερμού, στην πλατεία του Freeday και στον σταθμό ηλεκτρικού?
Έχω την εντύπωση ότι εκεί είναι ψητοπωλείο και όχι καφέ....
Καλά αν θα παρκάρουμε ποδήλατα από έξω δεν το χάνω, αλλά λέμε τώρα... έτσι για να είμαστε λίγο πιο .....