Κυκλοφορώ με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.) κατά κύριο λόγο. Όπως και πάρα πολλοί άλλοι.
Πληρώνω κάθε μήνα 45 ευρώ για αγορά κουπονιού κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Όπως και πάρα πολλοί άλλοι.
Έχω την απλούστατη απαίτηση από τις διοικήσεις των οργανισμών και τους πολιτικούς προϊσταμένους τους που διαχειρίζονται τα Μ.Μ.Μ. να προσπαθούν για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους.
Αντί αυτού, διαπιστώνω μία όλο και περισσότερη μείωση της ποιότητας αυτής. Συρμοί με ένα βαγόνι λιγότερο καταφθάνουν στους σταθμούς κατά τις ώρες αιχμής. Τα δρομολόγια αραιώνουν διαρκώς (κυρίως τις βραδυνές ώρες και τις αργίες) με αποτέλεσμα όταν σχολάω σχετικά αργά από τη δουλειά μου να επιστρέφω σπίτι μου μετά από αρκετά περισσότερη ώρα από ό,τι συνήθως. Υπάρχουν και άλλα θέματα που έχω παρατηρήσει, αλλά δεν χρειάζεται να επεκταθώ.
Αντί λοιπόν της αύξησης των παρεχόμενων υπηρεσιών έχουμε (ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό) κατακόρυφη αύξηση των ελέγχων! Μαυροντυμένοι κύριοι και κυρίες που φέρουν καρτελάκια στο στήθος τους με τη φωτογραφία και τον αριθμό μητρώου τους (όχι όμως και το ονοματεπώνυμό τους) εφορμούν κατά ομάδες και σταματούν τον κάθε ένα για να ελέγξουν εάν έχει ακυρώσει το εισιτήριό του.
Προσωπικά, αντιδρώ με ένα απλό τρόπο. Καθ' όλα νόμιμο. Κανείς δεν μπορεί να μου πει τίποτα γι' αυτό που κάνω. Σας περιγράφω με βήματα:
1) Φυλάω την κάρτα απεριορίστων διαδρομών στο πιο βαθύ σημείο της τσάντας μου. Έχω το δικαίωμα να το κάνω, φοβάμαι μη μου την κλέψουν.
2) Όταν συναντώ έναν ελεγκτή που μου λέει «παρακαλώ το εισιτήριό σας» τον ρωτάω «τι είστε εσείς;» και μου απαντά «ελεγκτής» για να του ξαναπώ «κι εγώ που το ξέρω;» για να μου ξαναπεί «έχω ταυτότητα» για να του ξαναπώ «να τη δω παρακαλώ!». Αφού μου τη δείξει τον/την ρωτάω γιατί δεν έχει το ονοματεπώνυμό του/της επάνω για να μου απαντήσει πως έχει τον αριθμό μητρώου και ξαναρωτάω «κι εγώ αν θέλω να παραπονεθώ για κάποιον ελεγκτή, πως μπορώ να το κάνω;» για να μου πει «κρατήστε τον αριθμό μητρώου και απευθυνθείτε στην υπηρεσία».
3) Μετά απ' όλα αυτά και αφού ήδη έχει κουραστεί, μου λέει «και τώρα δείξτε μου το εισιτήριό σας». Και ακολουθεί η παρακάτω διαδικασία:
Ανοίγω τη μεγάλη τσάντα (πλάτης, ποδηλατική).
Βγάζω πρώτα το σάντουιτς. Πάει να μου πέσει. Το πιάνω. Το βάζω πρόχειρα στο πλάι.
Βγάζω μετά τη θήκη με τα γυαλιά. Πάνε να μου πέσουν. Τα βάζω κι αυτά πρόχειρα στο πλάι.
Βγάζω τη μικρή τσάντα. Την ανοίγω.
Βγάζω πρώτα έξω το κινητό. Δεν ξέρω με ποιο χέρι να το πιάσω. Του/της ζητάω να το κρατήσει. Με κοιτάει με απελπισία.
Βγάζω μετά το πορτοφόλι.
Το ανοίγω.
Δείχνω (επιτέλους) την κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
.
.
.
Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο πολύ έχει μετανοιώσει που με σταμάτησε για έναν τόσο χρονοβόρο και άσκοπο έλεγχο, αφού εγώ είμαι εντάξει. Εκείνοι όμως;
Categories:
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
...καλέ μου Automation,
δε θα ήταν πιο απλό να του δείξεις αμέσως το εισιτήριό σου,
αφού είσαι νόμιμος;
Γλυτώνεις όλη αυτή την ψυχική φθορά, καθώς και τα περίεργα βλέμματα των συνεπιβατών.
Εγώ αυτό κάνω, έχω πρόχειρη και την κάρτα που δικαιολογεί το μειωμένο εισιτήριο, ξεμπερδεύω τον έλεγχο με ένα χαμόγελο.
Ισως κάτι δεν έχω καταλάβει, υπονοείς ότι κυκλοφορούν ψεύτικοι ελεγκτές;
με ποιο σκοπό;
Γιατί να το κάνει αυτό κάποιος;
Υ.Γ. χαιρόμαστε που γράφεις εδώ ξανά.
Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου BookLuv.
Το κάνω ως μέσο αντίδρασης. Για μένα δεν είναι ψυχική φθορά, πίστεψέ με. Για εκείνους όμως; Βαρέθηκα να με κοροϊδεύουν. Αν θέλουν να είναι όλοι νόμιμοι, ας είναι πρώτα νόμιμοι οι «κρατούντες». Θέλουν έλεγχο χωρίς βελτίωση των υπηρεσιών; Ε, τότε ας υποστούν τις (καθόλα νόμιμες) αντιδράσεις.
Μπα...μας θυμήθηκες?
ισχύει οτι παίρνουν bonus ανάλογα με τα πρόστιμα που κόβουν ?
γενικά μετά απο τα πολλά κρούσματα αλητείας και τραμπουκισμου, ακόμα και ''δολοφονίας'' από αυτούς έχει γίνει μισητή φάρα.
Εχει εξελιχθεί σαν τα διόδια. Πληρώνουμε και δεν έχουμε δρόμους
Μέσα στην χειρότερη οικονομική κρίση, σε ένα κρίσιμο τομέα επιβίωσης, τα μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς, ένας «σοσιαλιστής» υπουγίσκος, μιας «σοσιαλιστικής» κυβέρνησης, καταφανώς υπεύθυνης της τωρινής μας κατάστασης, φεγγαρώθηκε και αύξησε το κόμιστρο 40%.
Με συγχωρείτε αλλά, για μένα είναι νόμιμοι όσοι δεν έχουν και δεν πληρώνουν. Και οι ελεγκτές, τσιράκια και φοροεισπράκτορες ολοκληρωτικού καθεστώτος.
WORD!
Πάει πια το
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΎΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑ΅Σ
τώρα ισχύει
Φαγωνόμαστε μεταξύ μας για να τη βγάζουν καθαρή.
Ας αρχίσουμε με νόμιμες αντιδράσεις γιατί... θα χρειαστούν και παράνομες...
Απορίας άξιον πόσο ο μπουνταλοέλληνας θα αντέξει...
καμμία μα καμμία αντίρρηση για τις πράξεις σου. ΟΚ. Νόμιμος είσαι, καθόλα νόμιμα πράτεις.
Αλλά αφού το ζητούμενο είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, θα προτιμούσα, πριν τελικά τους δείξεις το εισιτήριο σου / κάρτα σου, να αρχίσεις ΕΝΤΟΝΟ διάλογο περί της "ταμπακιέρας".
Τι εννοώ:
- κύριέ μου το εισιτήριο έχει ακριβύνει.
- Εγώ είμαι νόμιμος.
- Πληρώνω επιπλέον, αλλά οι υπηρεσίες που μου παρέχετε είναι ΓΤΠΚ.
- Ποιός είναι ο προϊστάμενός σας (τον σημειώνεις)
- Που μπορώ να απευθυνθώ για παράπονα?
- Σε ποιά δ/νση να στείλω επιστολή?
- Κάθε πότε σας ερωτούν να τους μεταφέρετε σχόλια - παράπονα - διαμαρτυρίες από όσους ελέγχετε?
- Ποτέ? Και πως θα ενημερωθούν για το τι σκέφτεται ο κόσμος? Δεν τους ενδιαφέρει?
....
Σε δυνατό τόνο, ώστε να ακούγεσαι από συνεπιβάτες, ίσως με τέτοιο τρόπο διατυπωμένα ώστε να λάβουν και αυτοί θέση....
Μπορώ να σκεφτώ ένα κάρο ερωτήσεις / σχόλια / τοποθετήσεις ώστε να φτάσεις να εκνευρίσεις τελικά τον ελεγκτή με σκοπό να μεταφέρει κάτι πίσω στην υπηρεσία του.....
Ίσως να είμαι πολύ ρομαντικός.... ίσως να τα έχουν όλα γραμμένα στα @@.... αλλά προσωπικά έτσι θα έβγαζα τον καημό μου / νεύρα μου / θα έκανα την "επίθεσή μου" / θα έδειχνα την δυσαρέσκιά μου.
Αν όλοι απλά σκύβουμε το κεφάλι και μένουμε στη μούγκα.... δεν βλέπω καλυτέρευση. Γραμμένους θα συνεχίσουν να μας έχουν.
Περιστατικό από τον Προαστεiακό, όπου ο έλεγχος είναι κανόνας
σε κάθε δρομολόγιο.
Μία επιβάτις έκανε...καυγά στον ελεγκτή,
επειδή τα ποδήλατα που ήταν στο βαγόνι
τον εμπόδιζαν, έλεγε αυτή, να κάνει έλεγχο σε κάποιους επιβάτες
[στους σταθμούς αυτούς μπαίνουν αρκετοί Ρομά, καθώς και κάποιοι χρήστες για επαιτεία],
φώναζε λοιπόν αυτή και αναστάτωσε το βαγόνι,
γιατί δεν θα έπιαναν τους...τζαμπατζήδες!
Συμφωνώ με τους παραπάνω, ότι δικαιούμεθα να απαιτήσουμε καλύτερες υπηρεσίες, έχει δίκιο ο Rockarolla.
Η φωνή που βγάζω είναι όντως μικρή. Προχθές βιαζόμουν και δεν καθυστέρησα περισσότερο, έχω σκοπό να τους καθυστερώ όσο μπορώ και να ζητάω τα όσα ανέφερε ο RR.
Με ήπιο αλλά σταθερό τόνο στη φωνή μου. Δείχνοντας πως αν νομίζουν (οι Μπενιζελοσαμαράδες) πως είναι πιο έξυπνοι από όλους μας και θα μας τη φέρουν έτσι κι αλλιώς γιατί σπούδασαν στα «Χάρβαρντ» με τα λεφτά του μπαμπά, εμείς σπουδάσαμε στον Πειραιά που (ανεξάρτητα από οπαδικές προτιμήσεις) βγάζει λεβέντες ;-)
.
.
.
Δεν είναι πως σας έχω ξεχάσει. Αγωνίζομαι νυχθημερόν πλέον για τα βασικά. Και πια δεν έχω χρόνο, ούτε πρωί, ούτε βράδυ...
"Περιστατικό από τον Προαστεiακό, όπου ο έλεγχος είναι κανόνας
σε κάθε δρομολόγιο"
Σε ποιο προαστιακό μπαίνεις; Γιατί σε αυτόν που μπαίνω εγώ έχει να μπει ελεγκτής καν'να δύο χρόνια.
Μπαίνω στη γραμμή προς Κιάτο,
και από Κιάτο προς Αθήνα.
Σαββατοκύριακο έχει πάντα ελεγκτές, δεν χρησιμοποιώ το τραίνο καθημερινές και δεν ξέρω τι γίνεται.
Η αντιδραση ποια ειναι?
αντιδραση θα ηταν να μην ειχες εισιτηριο και να τους καθυστερησεις με το να σε τρεχουν ενω θα γλυτωναν τον ελεγχο αλλοι τζαμπατζηδες,
εγω νομιζω οτι το μονο που κανεις ειναι να χανεις τον χρονο σου κανοντας επιδειξη της νομιμοφροσυνης σου, οσο για τον δικο τους χρονο απλα τους βοηθας να λουφαρουν απο την δουλεια τους.
Αν κατι δεν σου αρεσει υπαρχει ο απλος τροπος των απ΄ευθειας παραπονων αλλα και της συζητησης μεσα απο τα μεσα κοινωνικης δικτυωσης και τοσα αλλα.
Οι υπαλληλοι δεν ειναι ουτε "κρατουντες" ουτε αιτια του κακου,
επισης δεν ειδα πουθενα την "αντιδραση" που προσπαθεις να περιγραψεις.
Automation
λαθος τοπος, λαθος τροπος, και αποτελεσμα μηδεν
το ιδιο μηδενικο που εχουμε πετυχει ολοι με την ανυπαρκτη αντιδραση μας.
Τις λίγες φορές που μου έχει τύχει ελεγκτής του δείχνω την κάρτα μου πρόθυμα. Αισθάνομαι οτι καλά έκανα που πλήρωσα.
Αυτοί που μας ελέγχουν για νομιμότητα είναι πάντα μισητοί. Αυτοί που γράφουν κλήσεις στους δρόμους είναι ακόμα πιο μισητοί από τους ελεγκτές.
Η γνώμη μου είναι όμως πως θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό και κερδοφόρο να γράφουν κλήσεις στους οδηγούς που παρκάρουν παράνομα ή κινούνται στις λεωφορειολωρίδες, παρά να κυνηγάνε τους λαθρεπιβάτες. Ας δώσουν δικαιοδοσία στον ΟΑΣΑ να γράφει και να εισπράττει κλήσεις για το παρκάρισμα. Θα ενισχυθεί η δημόσια μετακίνηση και θα γεμίσουν τα ταμεία του ΟΑΣΑ. Μπορεί να περισσέψει και 'κανα φράγκο για ποδηλατόδρομους.
Εγώ λέω να απολύσουμε τους αιμοσταγείς ελεγκτές και μετά να μαζευτούμε να διαμαρτυρυθούμε που απολύσαμε τους κακόμοιρους οικογενειάρχες....
Οτι να 'ναι....
(Συγχωρέστε με που κακώς απάντησα σε τέτοιο θέμα. Δεν θα το ξανακάνω)
Σοφός ο γερόλυκος.
Χοχο χο «πού είναι το κράνος σου ρε;»
Ωραίος.
Για σκέψου λίγο τα όσα είπες και μπορεί να αναθεωρήσεις.
Οι υπάλληλοι δεν είναι κρατούντες, αλλά φέρονται ως τέτοιοι. Με την πολλές φορές συμπεριφορά του...«κοτζαμπάση» προς τους ελεγχόμενους.
Η αντίδραση είναι η εξής: τον κάνω να χάνει χρόνο, να διαπιστώνει (όχι τόσο αυτός, όσο κυρίως οι προϊστάμενοί του) πως το μέτρο της εντατικοποίησης των ελέγχων χωρίς ταυτόχρονη αύξηση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας και μείωση του κομίστρου δεν αποδίδει. Διότι αν αντί να ελέγξει 100 ελέγξει 10, τότε θα προβληματιστεί.
Απλά είναι τα πράγματα (τις περισσότερες φορές). Και εγώ θεωρώ πως η καλύτερη αντίδραση είναι αυτή που είναι νόμιμη. Γιατί τότε δεν μπορεί να κάνει κανείς εναντίον σου τίποτα.
Καλημέρα...
Η υπηρεσία των ΜΜΜ είναι για τον π..., τα δρομολόγια
κάθε Αγίου Ποτέ, σαρδελοποίηση, μπόχα, αρρώστιες και
πολλά νεύρα από τους γύρω γύρω.
Τέτοια υπηρεσία θα έπρεπε να με πληρώνει για να μπαίνω
αλλά άντε να έδινα στο τσακίρ κέφι κανά 0.3 για εισιτή-
ριο και κανά 80άρι για ετήσια κάρτα.
Από το 2002 λοιπόν και μέχρι να εκπληρωθούν τα παραπάνω
νούμερα ή μέχρι να μην ισχύουν τα αρνητικά, απλά αρνού-
με να χρηματοδωτό το σάπιο προϊόν. Τώρα μάλιστα που
κάνουν και έκπτωση 50% στο πρόστιμο αν το πληρώσεις
επιτόπου, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα για εμένα
και τις διαδρομές που κάνω.
Συμφωνώ απολύτως. Αν αποφασίσεις πως δεν θα πληρώνεις και πληρώνεις το πρόστιμο (οπότε πάλι νόμιμος είσαι). Πλέον όμως με τη συχνότητα των ελέγχων δεν συμφέρει, ακόμα και με την έκπτωση του 50% (το έχω τσεκάρει) αν κάνεις καθημερινές διαδρομές, όπως εγώ.
Καλημερα παιδια και συγνωμη για την ασχετη ερωτηση...
Μηπως εχει κανενας προχειρη τη νομοθεσια που λεει οτι επιτρεπονται τα σπαστα ποδηλατα στα λεωφορεία;
Είχα μία συζήτηση χθες με έναν οδηγό ο οποίος μου έλεγε ότι τα σπαστα μπαίνουν αν και εφόσον κρίνει ο οδηγός ότι δεν αποτελούν κίνδυνο για τους αλλους επιβάτες. Αν κατά τα διάρκεια της διαδρομής έμπαινε κάποιος/α με καρότσι και μωρό θα έπρεπε να κατεβω...
Δηλαδή χατηρικά με άφησε να μπω...
http://www.podilates.gr/node/14949
Μιά φορά που έπεσα σε "μπλόκο", είδα οτι φορούσαν σα κολιέ ταυτότητες υπηρεσιακές πλαστικοποιημένες, ωστε να αποφεύγονται αμφισβητήσεις και "αναγνωρίσεις".Άλλες φορές υπάρχει "ενίσχυση" με σεκιουριτάδες!
Άν είσαι οκ, και έχεις κάρτα, ή έχεις πληρώσει, δέ καταλαβαίνω το νόημα του να καθυστερείς και να καθυστερείσαι! βλάπτουμε τον εαυτό μας έτσι! κάποιες φορές(όταν είχα μονάδες στο κινητό ή συμβόλαιο)έπαιρνα στο 185 και "έχωνα" γκάζια με τη παραμικρή καθυστέρηση, ή γενικά άν έβλεπα κάτι παράξενο που με έβλαπτε.Σήμερα κανείς δέν έχει διάθεση και χρήματα να παραπονεθεί.Συζητούσα με οδηγούς λεωφορείων, και λένε οτι ίσως μειωθούν τα δρομολόγια σε πρωΐ-βράδυ.Για 5 ευρώ ένα ανταλλακτικό λεωφορείου ή για έλλειψη σέρβις, μπορεί να παγώσει μιά γραμμή, είναι δράμα η κατάσταση, το ίδιο το λεωφορείο κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα την ημέρα.Δέ θέλω να δικαιολογήσω κανένανε, αλλα άν όλοι μαζί ζητήσουμε στις στάσεις να γράφει τις ώρες άφιξης, ίσως κάτι θα γίνει.Ένας κούκος δέ φέρνει την άνοιξη.
Αυτοί θεωρούν πως ...μόνο στις αφετηρίες πρέπει να γράφονται τα δρομολόγια και οι ώρες! ακούς εκεί πολυτέλειες!
Δέ κατηγορώ τον εαυτό μου που δέ του φτάνουν τα φράγκα να πάρει ένα jifo της dahon, τα βάζω με όλους εμάς που δέν απαιτούμε κάθε μέρα με πράξη τα δίκαιά μας.
όλων η φωνή; με δύναμη; ίσως έρθει το αποτέλεσμα.Ένας με ένα...jifo;;!
Τζίφος η προσπάθεια!
keep επαναστάting, ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας.
1) Οι επόμενες απολύσεις στο δημόσιο τομέα πιθανότατα θα αφορούν υπαλήλλους της ΕΘΕΛ και της ΣΤΑΣΥ. Η πρώτη απασχολεί περίπου 4500 εργαζόμενους η δεύτερη περίπου 2500.
Η τρόικα έχει ζητήσει απολύσεις, οπότε καμιά 1000 οδεύουν προς την έξοδο...
Να δω μετά κάθε πότε θα έχει λεωφορείο...
2) Οι συχνοί έλεγχοι περισσότερο γίνονται για να μπει ο πολίτης στη λογική του ελέγχου, παρά για να εισπραχθούν πρόστιμα.
Η ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών σε λίγο καιρό θα είναι μία πραγματικότητα, απαιτείται όμως να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις πρώτα: ακριβό κόμιστρο, λιγότεροι εργαζόμενοι, χαμηλό κόστος λειτουργίας, έλεγχος του επιβάτη-καταναλωτή, υψηλά κέρδη για την εταιρία.
Μόλις ολοκληρωθεί η αναμόρφωση του προφίλ των συγκοινωνιών, θα περάσουμε και στη φάση του ξεπούλημ... , εμμμ, της εισόδου επενδυτών ήθελα να πω, στις δημόσιες συγκοινωνίες...
3) Ο καθένας αντιδρά με τον τρόπο του, σύμφωνοι, το ποτάμι όμως δεν γυρνά πίσω.
Όσο και να αντιδράσουμε οι τιμές των εισιτηρίων δεν θα γυρίσουν προς τα κάτω, τα δρομολόγια δεν θα γίνουν συχνότερα και φυσικά οι συμπεριφορά του προσωπικού δεν θα γίνει καλύτερη.
(Το τελευταίο θα αλλάξει με την ιδιωτικοποίηση, υπό τον φόβο της απόλυσης)
4) Οι δημόσια συγκοινωνία ΔΕΝ αντιμετωπίζεται πια σαν δημόσιο αγαθό.
Είναι μια υπηρεσία-πολυτέλεια που θα οφείλεις να πληρώσεις (αδρά) για να έχεις.
(Βεβαίως δημόσιο αγαθό δεν είναι πλέον ούτε η υγεία...)
(Σπάζω το κεφάλι μου να βρω ΕΝΑ δημόσιο αγαθό, αλλά δυσκολεύομαι...)
Μου θύμησες τον ηθοποιό τον Λογοθέτη, που πήγαινε να πληρώσει τους λογαριασμούς στην τράπεζα με κέρματα, δραχμές τότε, όπου ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ μηχάνημα αυτόματο για το μέτρημα..!
Δυό πραματάκια γιατί έχω γνωστό που δουλεύει στην ΕΘΕΛ:
Οι αστικές συγκοινωνίες ακόμη και σήμερα σπαράσσονται από την κλίκα του Κολλά. Τον θυμάστε αυτόν τον εργατοπατέρα; Ε, ζεί και βασιλεύει.
Ο αριθμός των διοικητικών είναι περίπου ίσος με τον αριθμό των οδηγών!
Οι αστικές συγκοινωνίες κυριολεκτικά δεν βγάζουν τα έξοδά τους, ειδικά από τότε που κάποιος φωστήρας ανέβασε το εισιτήριο από 1 ΕΥΡΩ στο 1,40 με την πρόφαση της διάρκειας.
Τέλος, δεν έχω μπει ποτέ χωρίς να πληρώσω εισιτήριο, πιστεύω λοιπόν, πως μπορώ να τους βγάζω την ψυχή όσο μπορώ περισσότερο.
Φοράω ένα μπουφάν με δέκα τσέπες όπου φυλάω καμμιά δεκαριά χτυπημένα εισιτήρια, τα οποί αβγάζω ένα-ένα και του τα δίνω να τα κυττάξει γιατί δεν βλέπω καλά. Στο τέλος και αφού ετοιμάζεται να μου βγάλει το μπλοκάκι, παρουσιάζω το κανονικό.
Η διαφωνία μου δεν είναι με τον ελεγκτικό μηχανισμό, αλλά, με την ακκή ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών , όπως πολύ εύστοχα γράφει o automation.
1 GPS στα λεωφορεία σε αλληλεπίδραση με πρόγραμμα που ενημερώνει στις στάσεις για την ώρα άφιξης.
2 εκδοτικό μηχάνημα εντός του οχήματος.
Φθηνές και εύκολες λύσεις.Στη Θεσσαλονίκη είναι πραγματικότητα.
κακώς κατά την γνώμη μου δεν διαφωνείς :
http://www.avgi.gr/article/784924/ti-isxuei-me-ton-elegxo-ton-eisitirion
τώρα για το τι λένε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, διάβασε π.χ. :
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/571144/kunigi-kefalon-o-eleghos-to...
παραπάνω, απεκάλεσα τους ελεγκτές τσιράκια και φοροεισπράκτορες. Έχω άδικο ?:
http://bloko.gr/ellada/elegxos-eisithriwn-poioi-einai-oi-ethelontes-eleg...
Και αυτό είναι το πρόβλημα.
Δεν είναι όλο το προϊόν σάπιο. Δεν χρησιμοποιώ συχνά αστικές συγκοινωνίες, ( ας είναι καλά το ποδήλατάκι μου) αλλά το Μετρό π.χ που χρησιμοποιώ πιο συχνά, έχει μια χαρά υπηρεσίες, σε αντίθεση με τα λεωφορεία, που τα αποφεύγω, αφού ούτε και ξέρει κάποιος πότε θα φτάσουν και συνήθως ισχύουν σε αυτά, ότι περιγράφεις.
Το θέμα είναι ότι και Μετρό και λεωφορεία και όλες οι άλλες συγκοινωνίες υπάγονται στον ίδιο οργανισμό και έχουν το ίδιο εισιτήριο, με αποτέλεσμα όταν δεν πληρώνεις για να διαμαρτυρηθείς για τις υπηρεσίες στα λεωφορεία, ουσιαστικά να μην πληρώνεις και για τις υπηρεσίες στο Μετρό, που αν μη τι άλλο είναι καλές.
Το εισιτήριο δε, έχει μία εξωφρενική τιμή, με την λογική ότι έχει χρονοχρέωση, κάτι που είναι όμως εντελώς άκυρο για κάποιον που θέλει να κάνει πολλές και μικρές διαδρομές στην διάρκεια της μέρας.
Δεν γίνεται δηλαδή να πληρώνει κάποιος 1.40 για να πάει από το Ελληνικό μέχρι το Κορωπί ή μέχρι την Μαγούλα και το ίδιο ποσό για να πάει από το Ελληνικό μέχρι τον Άγιο Δημήτριο.
Στις μεν πιο μακρινές αποστάσεις, συμφέρει στις κοντινές είναι σκέτη κλοπή.
Από εκεί και πέρα η δική μου άποψη είναι ότι οι αστικές συγκοινωνίες, θα έπρεπε να είναι με συμβολικό εισιτήριο. Τα ΜΜΜ και τα δίκτυα τους τα έχουμε ήδη πληρώσει, δεν είναι ιδιωτικές εταιρίες που επένδυσαν κάποιο ποσό και πρέπει να το αποσβέσουν.
Είναι δημόσιες υπηρεσίες που έχουν πληρωθεί από την φορολογία μας και το κεφάλαιο που επενδύθηκε προήλθε από την φορολογία μας. Το έχετε καταλάβει αυτό;
Αν θα πρέπει να είναι κερδοφόρες στο κάτω κάτω, ποιος είναι ο δικαιούχος του κέρδους;
Ναι, αν δεν κάνω λάθος εκεί τα λεωφορεία ανήκουν σε ιδιώτες - ως προς τα κέρδη - που χρηματοδοντούνται αδρά από το δημόσιο χρήμα.
Για να δούμε....
http://www.athenstransport.com/2013/11/chrisohoidis-2/