.

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Zion
Εικόνα Zion
Απών/απούσα

αφου τον κραζεις τοσο..για πες και το ονομα

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Aυτό λες εσύ..... αμ το άλλο πως το βλέπεις;
Να έχουν χρησιμοποιήσει φωτογραφία του ποδηλάτου σου για να πουλήσουν την μα'ι'μουδιά τους!!!
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3385280/
Στην πρώτη φωτογραφία ο τύπος έχει βάλει φωτογραφία ποδήλατο της συλλογής μου με φόντο την αυλή μου, για να πουλήσει την μα'ι'μού του.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

καλησπέρα δημιουργέ !
ευχαριστώ όλους που συμμετέχουν στον έρωτά μας με τα ποδήλατα !
Ειδικότερα ο Gpiter,μάλλον πρέπει να βάλει αυτή τη μπάρα με το όνομά του
διαγώνια να τέμνει τις φωτογραφίες του, ωστε να εξασφαλίσει τη μοναδικότητα,
κάτι σάν αυτό που κάνουν τα κανάλια με τις αποκλειστικές ειδήσεις
http://tvxs.gr/news/kosmos/i-proti-fotografia-tis-geotrisis-sti-kypro
Κανονικά πρέπει να τον κυνηγήσεις αλλα δέ βγάζεις άκρη,ενώ απο την άλλη μεριά ολίγον βγαίνεις κερδισμένος ! any publicity,is good publicity ! ειδικά για την αυλή σου ! βγάζει θετική και κλασσική αύρα !
καί κηπουρός παρακαλώ !
Τώρα στο θέμα μου : υπάρχει ποδήλατο commodore SM-600 ή 800 ;;
και καλά κλασσική κούρσα 1975-1985 περίπου.
συφιλιάζομαι γιατι άντε και υποθέσουμε οτι "ψήθηκα" και το αγόρασα (αν και δέ περισεύουν φράγκα ),άντε και ικανοποίησα τη δίψα μου για classic ...
Πώς θα το πουλήσω στον υποψιασμένο φίλο-ποδηλάτη ;! που θα αναρωτηθεί τί ναι φτούνο πάλι !;
πώς θα σκάσω μύτη στη ποδηλατική μας παρέα ;! οέο !
Τί θα απαντήσω άν με ρωτήσουν τί εθνικότητας είναι ο ...κομοντόρε !??
Δέν μπορούν να καταλάβουν οι "έμποροι" οτι υπάρχει πληροφόρηση και δέ μπορούν να κοροϊδεύουν το κόσμο ;
Προτιμώ να το βάψει ένα χρώμα,μονόχρωμο,άσπρο ό,τι νά ΄ναι ,παρά να καπηλευτεί ένα όνομα μιάς κάποιας μάρκας ( commodore έχουν βγεί πολλά προϊόντα! απο αυτοκίνητα,κομπιούτορες και σία !).
σας ευχαριστώ όλους .

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Πάντως ένα Commodore έκανε φέτος το Brevet Ελευσίνα - Νεμέα - Ελευσίνα. Στο Blog των Brevets υπάρχει και σχετικό post με φωτογραφίες (http://greekbrevets.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html).
Δε μου φαίνεται και κάτι ιδιαίτερο αλλά ΟΚ...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

ρόμππππα έγινα !
και ζητώ συγνώμη για το ύφος .

υπάρχει ..alive and kicking,έστω με ορισμένες ενισχύσεις.
Και πήραμε και διαρκές test ride ! μπράβο στο κουράγιο και την υπομονή του φίλου! Κοίτα να δείς,νόμιζα οτι ήταν `καικαλόκουρσα΄΄και αυτή θερίζει χιλιόμετρα !
Δέν είναι ανάγκη να είναι ράτσας ο σκύλος για να κάνει τη δουλειά του τελικά!
Στοιχεία,specification και αναλύσεις περιφερειακών,δέν υπάρχουν μάλλον για το παραπάνω μοντέλο,αλλα αυτό δέ σημαίνει οτι είναι 'μούφα΄ η δουλειά ! Αccept my apologies !
Εφ΄ όσον υπάρχει ακόμα τέτοιο ποδήλατο,θεωρητικά μπορεί κάποιος να το έχει για δεύτερο,να τρώει τα χιλιόμετρα ένα άλλο ποιοτικότερο,και το κόμο
να το βάλει στο σαλόνι!
Αχχχ...άν μπορούσε κάποιος να μου βρεί το ....ροσινάντη μου...!
( Rossignole κόκκινη κούρσα περίπου 1985...)
ύστερα απο τη παρουσίαση των βλαβών στο μπρεβέτ και των λοιπών βελτιώσεων,παρακαλώ τους παλαιότερους μερακλήδες τεχνικούς-βελτιωτές-συντηρητές να μας δώσουν τα φώτα τους για τα παραπάνω...
Τα σέβη μου σε όλους...

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Φυσικά και δεν είναι ανάγκη να είναι "καθαρόαιμο"(ότι και αν σημαίνει), ώστε να καταφέρει να κάνει τη δουλειά του. Ούτε κάποια "γνωστή" μάρκα. Μη πιστεύεις πως τα entry level κουρσάκια εταιριών γνωστών, τα ζήλευαν ιδιαίτερα τα no-name. Αφού όμως έχεις φτάσει να το ψειρίζεις τόσο καιρό, είναι αμαρτία πιστεύω να πάρεις κάτι μέτριο εποχής. Αν και το έχουμε ξαναπεί. Καλό ποδήλατο είναι αυτό που κάνει τη δουλειά του και γράφει χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα, σε μια παλιά κούρσα όπως και σε ένα καινούριο ποδήλατο, είναι αρκετές οι αστοχίες και τα πράγματα που μπορεί να πάνε στραβά, αλλά είναι και ελάχιστες οι πιθανότητες, εφόσον τα πάντα έχουν ρυθμιστεί κατάλληλα. Τόσο που παιδεύεσαι, σε χαίρομαι και ταυτόχρονα εύχομαι να μου περίσσευε κανα ποδήλατο καλό να στο σκότωνα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ φίλε μου !
Τί να πώ ...κάπου εδώ στο φόρουμ,ένας φίλος είχε αναφέρει ένα θεματάκι
για τα grades των ρουλεμάν,ζουμερό θέμα,δέ το πολυκατέχουν ούτε μηχανικοί αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών! ( μπίλιες ρουλεμάν π.χ. με γκρέιντ
15 είναι χειρότερες απο γκρέιντ 5,καθώς όσο μικρότερος ο βαθμός,τόσο μικρότερη η παραμόρφωση άρα καλύτερη ποιότητα).
Εδώ στο φίλο που πήγε στο μπρεβέτ...στου πεταλιού το έξω τα ρουλεμάν μασήσανε ;! πάπαλα οι μπίλιες ; έτσι ίσως μας διαβάζει και αναβαθμιστεί
η ...γιαγιά που τον έφερε μέχρι το τερματισμό !
Μου φάνηκε το θέμα σαν αλυσίδα,δηλαδή θα σπάσει τελικά ο πιό αδύναμος κρίκος άν το τσιτώσεις στα όρια του το παλιοκουρσί !
(παράλληλα παίρνω και εγώ τις γνώσεις μου !) μερσί .

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

στο σχόλιο #7 :
http://www.podilates.gr/node/20380 o Columbus δίνει (πάλι!)ρεσιτάλ!
για τις μπίλιες ποιότητας και αντοχής.
Το είδα απο κοντά το παραπάνω κουρσί,στο κάθετο σωλήνα έγραφε ένα αυτοκόλλητο : chung yung cycle co. hong kong και τα ρέστα
βλέπε : http://www.hkbicycle.com/index.php?lang=eng&pg=main
η οποία είναι εμπορική Κινέζικη μάλλον.
O φίλος τα άλλαξε όλα και του έσπασε αυτό που δέν είχε αλλάξει ρε μαμώτο...γκαντεμιά..Βέβαια η τόλμη να πάς μπρεβέτ με τέτοιο ποδήλατο που έχει πολύ κινέζικη μπίλια μέσα του και η χαρά του τερματισμού,επισκιάζουν την επικινδυνότητα του εγχειρήματος.
Εύχομαι ο φίλος να συμμετάσχει στη κουβέντα μας !

Υ.Γ.: τα πετάλια ήταν αλλαγμένα,δέν ήταν μαμίσια ! το πιάσατε το υπονοούμενο ;!

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Τα 200χλμ του Brevet δεν φτάνουν ένα ποδήλατο στα όριά του. Τον αναβάτη ναι. Είτε καλό ποδήλατο είτε "κακό", με σωστή συντήρηση, θα υπάρχει μετά από εμάς και μετά από τα παιδιά μας.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Δίκιο έχεις,συνυπολογίζω και τις προπονήσεις του φίλου.
Πάντως στη δεύτερη επίσκεψη ο μάστορας έκανε mix & match σε παλιό σκελετό
έβαζε τριπλό δισκοβραχίονα επίσης.
Είδα έφτιαχνε ένα :
http://pedalrevolutionblog.files.wordpress.com/2010/01/centurion-52cm_2.jpg

oνόματα δέ λέμε οικογένειες δέ θίγουμε !
Το αποτέλεσμα μου άρεσε.Σε αυτοκινητιστικό ανάλογο θυμίζει
παλιοτούμπανο !

ex_hustler
Απών/απούσα

Καλημέρα!

Κι έλεγα γιατί έπιασε το κουρσάκι μου λόξηγκας και έτριζε αυτες τις μέρες! χαχαχαχ!

Το Commodore Sm-600 μέ έφτασε χωρίς προβλήματα μέχρι και την Αταλάντη!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zqjAgwoex70

Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Το έβλεπα σε μια βιτρίνα ποδηλατάδικου το 93' για ένα χρόνο και κάθε φορά μου άρεσε και πιο πολύ. Όλοι στην ηλικία των 12-16 αγοράζαν bmx ή Mtb με 18-21 και δε συμμαζεύεται ταχύτητες αλλά δε με άγγιζαν αυτά. Ήθελα κάτι άλλο. Τελικά μια τα κάλαντα, μια οι παππούδες, μια το γουρουνοκουμπαράκι που έγινε κομμάτια στο πάτωμα και έτσι το αγόρασα! Η τιμή τότε ... 43.000δραχμές!!!

Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που είχα από τις πρώτες μέρες κιόλας της χρήσης ήταν ότι η μια σφήνα στο δισκοβραχίωνα φαγώνονταν πολύ εύκολα, χαλάρωνε και μου έμενε το πεντάλ με τον βραχίωνα στο χέρι. Ότι πατέντες και να δοκιμάσαν οι ποδηλατάδες της περιοχής δε μου δίναν σταθερή λύση που θα κρατούσε. (μόνο ηλεκτροκόληση δε δοκίμασα...) Πάντα κάτι ξέσφιγγε και με άφηνε στο δρόμο τελικά μετά από κάποια χιλιόμετρα. Νομίζω ο άξονας της μεσαίας τριβής ήταν ελαττωματικός και δημιουργούσε το πρόβλημα...

Πριν δυο χρόνια μου "ήρθε" πάλι η ποδηλατική κάψα και βρέθηκα να φέρνω το ποδήλατο από το χωριό και να προσπαθώ να το "συμμαζέψω". Σκουριές σε πολλά σημεία, οι ζάντες σκουριασμένες, όλα πλέον μέσα στη μάκα, βρωμιά και σκουριά.

Ένα ποδήλατο παρατημένο 10 χρόνια έχει διάφορα προβλήματα με κύριο τους τροχούς. Δεν μπορούσαν να ισιώσουν με ακτινολόγηση, το στεφάνι ήταν σιδερένιο και δεν ερχόταν στη θέση του, ο ποδηλατάς μου απήυδησε με τους παλιούς τροχούς Επίσης δεν έβρισκα λάστιχα "καινούργια" 27 1/4. Βρήκα τελικά και πήρα ένα σετ αλλά ήταν τουλάχιστον 7-8 χρονών γιατί μου ανοίξαν μετά από κάποια km. Επικίνδυνο σπορ αυτά τα vintage, φαντάσου να σου ανοίξει το παλιο-λάστιχο σε καμιά στροφή με 40-45 km και να βρεθείς εκτός δρόμου με άγνωστες συνέπειες...

commodore sm-600

Τελικά η λύση για τους τροχούς δόθηκε με 80 ευρώ που πήρα νέους δίπατους αλουμινίου μαζί με λάστιχα και σαμπρέλες.... Το ποδήλατο έγινε αγνώριστο με έστω αυτούς τους φτηνούς τροχούς. Ξαφνικά σταμάτησε το τρελλό κομπρεσέρ και τα πέρα δόθε. Πλέον ξαναέκανα ποδήλατο.

Τώρα τι άλλο, χμμμ... Η μετάδοση στο ποδήλατο πλέον είναι καινούργια... 3πλος δισκοβραχίονας μπροστά και 7ρι ελεύθερο πίσω. Δε θυμάμαι γρανάζια αλλά έχω την βεβαιότητα ότι είναι από κάποιο trekking γιατί μόλις πιάσω τα 40km με τη δυσκολότερη ταχύτητα πλεον τα πόδια γυρίζουν υπερβολικά γρήγορα για να αναπτύξω κι άλλη ταχύτητα έστω κι αν είμαι σε κατηφορικό τμήμα του δρόμου.... Με άλλα λόγια πλεον εχει χαθεί ο γρήγορος χαρακτήρας και οι τελικές αλλά τουλάχιστον ανεβαίνει πολύ εύκολα στις ανηφόρες...

Σχετικά με τα πεντάλ. Τα πρώτα που είχε το ποδήλατο ήταν μεταλικά και εχουν αλλαχτεί από 95'... Τα τελευταία που είχε πάνω -κάτι πλαστικά- είχαν σπάσει και έβαλα κάποια φτηνά των 10 ευρώ με τρύπες που βιδώνουν καλουπιέδες. Ότι πληρώσεις παίρνεις. Λίγο το Red bull, λίγο η πόρωση να τερματίσω στο Brevet Νεμέας, λίγο το ορθοπέταλο στο ίσιωμα (έχουμε και ένα βάρος..), και τα πεντάλ των 10 ευρώ άντεξαν μόλις ... 160km. Τώρα πήρα κάποια άλλα σαφώς ανθεκτικότερα και στιβαρότερα και κάνω τη δουλειά μου.

Το κόστος για να το φέρω στη κατάσταση που είναι τώρα ήταν ένα 200ρι (σύρματα, δισκοβραχίωνας, αλυσίδα, ελεύθερο, μεσαία τριβή, ζάντες, λάστιχα,σαμπρέλες, σέλα, ταινιά τιμονιού...). Οπότε προσοχή με τα παλιά...
Πλέον νομίζω ότι θα ξαναργήσει να χρειαστεί χρήματα για επισκευές

Ξέχασα να πω κάτι σημαντικό. Το βάρος του ποδηλάτου. Πριν το Brevet της Νεμέας το είχα ζυγίσει και ήταν 15μιση κιλά! Όχι ότι έχει σημασία, δε νομίζω τα χιλιόμετρα να το ελάφρυνάν! :p

Οπότε φίλε Petaliaris θα έλεγα να το ξανασκεφτείς πριν δώσεις μια 500ρα για ένα νέο commadore. Εκτός αν σου αρέσουν τα παλιά ποδήλατα, τι να πω!
Πάντως δεν είναι κάποια ιδιαίτερη φίρμα. Ακόμη και το λογότυπο μπροστά στο λαιμό του πιρουνιού είναι με απλό αυτοκόλλητο. Έψαχνα για κάποιο serial number στο σκελετό αλλά δε βρήκα τίποτα.

Για την ιστορία, ψάχνοντας στο διαδίκτυο για τα Commodore αυτό που είχα βρει ήταν ότι ήταν μια μικρή φάμπρικα ποδηλάτων στη Πολωνία που έκανε τον ίδιο σκελετό με διαφορετικά περιφερειακά, χρώματα. Κάπου έχω φωτογραφίες ένα Sm-600 με το ίδιο σκελετό με τιμόνι city, λασπωτήρες και καλάθι!
:-)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

(στην αρχή του 325αριού, κατεβαίναμε δίπλα-δίπλα τις πρώτες κατηφόρες του Αγ. Στεφάνου....ήμουν ένας από τους ΜΠΛΕ... χάζευα το κουρσί σου, θυμήθηκα που με είχε ρωτήσει για την μάρκα ο Πεταλιάρης)

όλα αυτά του τα έχω γράψει, ξανά και ξανά, σε ΠιΜι... αλλά αυτός "εκεί".
Το 'δες? Κόλλησες.
Και φτου και από την αρχή.
Και άντε πάλι. και να πάμε να το δούμε.... και ξανά-μανά...
ΞΕΚΟΛΛΑ ρε πεταλιάρη. Δεν είναι για σένα.... πόσο πιο "διακριτικά" να στο πω πλέον....!!!!

ex_hustler
Απών/απούσα

Καμιά φορά έτσι είναι... Δε πα να σου λένε τα χίλια μύρια. Κάτι σε τραβάει προς τη λάθος κατεύθυνση και πας γυρεύοντας για μπελάδες. Αλλά έτσι είναι. Απαξ και ερωτευτείς ποδήλατο και φανταστείς να το βολτάρεις πάει τελείωσε. Τι πειράζει ότι έχει δέκα ταχύτητες; Τι πειράζει ότι είναι δεκαπέντε κιλά; Τι πειράζει που δεν έχει τρύπες να βάλεις ούτε ένα παγούρι;;; Τι πειράζει που δε θα βρίσκεις λάστιχα;
Χαχαχα!

Και εγώ δε θα το πρότεινα στο φίλο πεταλιάρη. Όχι τουλάχιστον με 500ευρώ.
Τη στιγμή που θα βρεις τα απλά entry αλουμινίου με 4 κιλά λιγότερα και πιο φρέσκα σύγχρονα περιφερειακα...

Αλλά είναι σα να βρίσκεις σκαραβαίο αχρησιμοποίητο με ζελατίνες. Τον αγοράζεις ή πας για ένα καινούργιο αυτής της δεκαετίας;

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Eυχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τη βοήθειά σας στο προσωπικό μου δράμα !
Μερικές φορές τα άτομα ( συμπεριλαμβανομένου και εμού ! ),δέν συμπεριφέρονται λογικά,ορθολογικά και οικονομικά δηλαδή !
Θα έλεγα οτι βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μαςςςςς !!!
Εκεί είναι που λέμε οτι οι αποφάσεις που παίρνονται με τη καρδιά...πλήττουν την ίδια τη καρδιά ! Ενώ οι λογικές,αποφάσεις υποτίθεται οτι οδηγούν σε θετικά μονοπάτια...άν και αυτό είναι λίγο αμφίβολο !
Το γνωρίζουν μερικοί έμποροι-ποδηλατάδες,το ψυχολογικό κομμάτι άριστα,το βλέπουν στα μάτια μας,είναι κάτι που εύκολα διαβάζεται ...
Στο συγκεκριμένο Commodore πράγματι και εγώ προσπαθώ να βρώ δικαιολογίες,να βρώ υπέρ,να συνηγορήσω στην αγορά του...Καλά,λέω απο μέσα μου,ποδηλατά,κελάηδα που θές και πεντακόκια,άς το να το φάει ο ήλιος...
Αλλα απο μέσα μου καίγομαι γιατι ξέρω οτι είναι το πτωχό πλήν τίμιο σκυλί που θα με πάει όπου του ζητήσω,έστω και μπολιασμένο.
Μπορεί να μήν είναι δώρο,αλλα δέν υπάρχει αγορά που να είναι αποστειρωμένη ψυχολογικού βάρους.Εκτός άν κάποιος είναι γόνος πλούσιας οικογένειας και τα λεφτά τα έχει για πέταμα,που και πάλι,ίσως υπάρχει ψυχολογικό δέσιμο,δέν είμαστε ρατσιστές !
Άν κάποιος το αγοράσει,έστω φθηνότερα απο όσα ζητάει ο...κερδοσκόπος,θα το πάρει για να το κρεμάσει πάνω απο το κρεβάτι του,ή για μόστρα στο σαλόνι,προσωπικά δέν έχω χώρο καθόλου,αλλα προς στιγμήν το σκέφτηκα,άν και θα δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα απο όσα "λυθούν" !
Εντωμεταξύ πηγαίνω κάθε μέρα και το βλέπω και μου φαίνεται μικούλι ρε μαμώτο !
Δίπλα ακριβώς έχει βάλει ένα σεντούριον ο ...κερδοσκόπος ! πιστεύω είναι καλύτερο (δίπατους,τριπλό δισκοβραχίονα),άν και το ντεραγιέ είναι εποχής,δηλαδή mix & match,τί να πώ ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.
Η απόφαση και τελική επιλογή είναι δύσκολη! άν περισεύουν χρήματα,άν περισεύει χώρος,άν μου κάνει καλύτερη τιμή,άν,άν και εφ΄ όσον τότε βλέπουμε...
Να συγχαρώ το φίλο για το κουράγιο και την υπομονή,αυτό κύριοι και κυρίες είναι το κίνητρό μου,οτι σχεδόν με το τίποτα αλλα με ψυχή,γράφει ιστορία,δηλαδή φανταστείτε να είχε εργαλείο ή να είχε προετοιμαστεί ακόμα πιό καλά τί θα είχε κάνει ...
Σέβομαι,και θα ανακατευθύνω το link σε ένα άλλο που μιλάει για την "υπέρβαση και τον αθλητισμό" (έτσι γιατι όλο Μοχάμεντ άλι μου βάζει! και Τάισον).
Μου φαίνεται θα βάλω βύσμα να πάω στους Ble !
( και το χρώμα του κομο είναι εξίσου ανταγωνιστικό,να το πούμε και αυτό, η ορίτζιναλ που έχω δεί είναι λαχανί )
Ευχαριστώ όλους για το χώρο και το χρόνο σας !

Υ.Γ. ο ποδηλατάς είπε οτι το έφερε του κουτιού,αλλα οι τροχούληδες είχαν λίγη σκουρίτσα !

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

ε, του κουτιου αλλα και με καμμιοα 20αριά χρόνια στην πλάτη...
Δηλαδή που και να δείς και κάνα μτχ Colnago Master κοντά στο μέγεθός σου...τι θα πάθεις?
(για μένα πάντως ήταν ο λόγος που που πούλησα την Carrera Alpina Ι μου!)

ex_hustler
Απών/απούσα

Του κουτιού? Τι να πω, εγώ το πήρα το 93 και το χάζευα από το 92 στη βιτρίνα του μαγαζιού....

Εγώ ένα θα πω να αναρωτηθείς. Γιατί είναι ΤΟΣΑ χρόνια στο ράφι και στα αζήτητα? Είχαν παραχθεί ΤΟΣΑ commadore και μείναν? Εκτος αν τη μυριστήκανε τη δουλειά με τα "vintage" και τα παλιά κουρσάκια που παίρνουν αξία και τα κρατήσαν για να τα πουλήσουν 10 φορές πάνω....

!!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ φίλε ένα Commodore είχα και το γούσταρα τρελά.
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/03/500x_commodore64se...

Τώρα για ποδήλατα, δές καλύτερα κάτι άλλο.
Δεν ξέρω τι ύψος έχεις αλλά ρίξε μια ματιά
για Coppi στο ebay, έχουν μείνει μερικά στον
Ούγγρο του τότε matuzmaster το οποίο πούλαγε
παλιά κλασικά κυρίως Ιταλικά σκελετά και περι-
φερειακά.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

με πρόλαβες ! το είχα και εγω...τί με θύμησες σε λέω !! έκανε δεκαπέντε λεπτά για να φορτώσει ένα παιχνίδι...Τότε ήταν κορυφή υποτίθεται !!
άλλες εποχές ....
ψυχ-αναλύοντας μπορεί και να έχω κολλήσει λόγω αυτού του γεγονότος !
και για να σοβαρευτώ...(να τα ακούνε οι "έμποροι" αλλα και οι υποψήφιοι καψουροαγοραστές!),όσα λεφτά χώσεις σε μιά αγορά...είναι όσα θα έδινες για να πάρεις κάτι άλλο.Ειδικά σε μιά εποχή σα τη σημερινή...έ,δέ μπορείς να λές θα χώσω τέσσερα χιλιάρικα να πάρω ποδηλατάκι-σούπερ ντούπερ όπλο...
όταν τρέχουν τα έξοδα για φαγητό,χαράτσια,φόρους,ΔΕΚΟ και λοιπά..
Πάντως και να είχα τόσα δέ θα προχωρούσα σε μιά τέτοια αγορά..Τί να πώ μπορεί να είμαι και ζηλιάρης,εκτός απο Πεταλιάρης ! (ακόμα προσπαθώ να το αλλάξω στα Ελληνικά !)