Γειά σας,
Μετά από σκέψη και προβληματισμό προχώρησα στην αγορά ποδηλάτου από Evans. Το ποδήλατο είναι το Dahon Matrix 2009. Η τιμή 550,00 €. Αρχικά παρήγγειλα το Dahon Jack για το οποίο είχαν λάθος stock στο site οπότε μετά από ''μέτρια'' συνεννόηση μαζί τους μου πρόσφεραν την παραπάνω τιμή για το Matrix ως ''αποζημίωση'' για το λάθος τους. Το ποδήλατο το παρέλαβα σχετικά καθυστερημένα, ίσως όμως δικαιολογημένα λόγω των κακών καιρικών συνθηκών την περίοδο εκείνη. Στο διαταύτα, το ποδήλατο έχει κάποιες γρατζουνιές και χτυπηματάκια (μη αποδεκτά για καινούργιο ποδήλατο), δεν είχε το παλουκόσελο με την ενσωματωμένη τρόμπα της dahon άλλα ένα της Rithcey το WCS, δεν είχε το αποδεικτικό έγγραφο του πρώτου ελέγχου για την ενεργοποίηση της εγγύησης Dahon, ούτε τα manual, το κλειδί allen και τα trouser clips της Dahon. Επίσης δεν ήταν ρυθμισμένο και ελεγμένο τουλάχιστον όπως περιγράφουν στο site τους.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος λόγω της τιμής του ποδηλάτου, όμως τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα περιγράφουν στο site τους.
Σε email που τους έστειλα με τα παράπονα μου δεν μου έχουν απαντήσει ακόμη εδώ και μια εβδομάδα.
Εάν είχα πληρώσει την κανονική τίμη του ποδηλάτου θα ήμουν ιδιαίτερα δυσαρεστημένος και σίγουρα δεν πρόκειται έτσι και αλλιώς να αγοράσω οτιδήποτε άλλο από το συγκεκριμένο διαδικτυακό κατάστημα. Αυτά - τα είπα και ξαλάφρωσα!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μεταχειρισμένο;
ΟΧΙ σε καμιά περίπτωση, το ποδήλατο είναι ολοκαίνουργιο.
Aν δεν είσαι ευχαριστημένος ψάξε το και μην συμβιβάζεσαι!
(Έχω κι εγώ πρόβλημα με μια παραγγελία μου.)
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
http://www.efpolis.gr/
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=64
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
http://www.kepka.org/
http://www.kepka.org/Grk/support/Complaints/4.htm
Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή
http://www.eccefpolis.gr/
Τηλ. 210-3847253, 3893104
Συνήγορος του Καταναλωτή
http://www.synigoroskatanaloti.gr/
Εθνική Επιτροπή Συγκοινωνιών & Ταχυδρομείων
http://www.eett.gr/
http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Postal_Services_n/Customers_Issu...
Ευχαριστώ για τις διευθύνσεις. Όχι δεν πρόκειται να συμβιβαστώ. Περιμένω καταρχήν την απάντηση τους και έπεται συνέχεια. Ήδη νομίζω ότι η αναφορά μου στο Forum και σε άλλα Forum του εξωτερικού αποκαθιστά τα πράγματα.
Παραγγελία από το ίδιο Site ? και ποιο είναι το πρόβλημα ?
www.bike-components.de
Σπασμένη σχάρα 90e και μια κλειδαριά 25e...
Μου είπαν τη διαδικασία αλλά στο επόμενο email διευκρίνισης... τίποτα.
Το θέμα είναι ότι τα έξοδα επιστροφής πάνε ογκομετρικά και είναι για εμένα
περίπου 40-50e σκέψου αλλά κάτι ανέφεραν για επιστροφή ταχυδρομικών εξόδων...
Βασικά πρέπει να τα βγάλεις φωτογραφία και να επικοινωνήσεις με Ε.Κ.Κ.
Μου είπαν ότι δικαιούμαι επισκευή-αντικατάσταση-επιστροφή χρημάτων!
ΚΑΙ ΤΑ 3 ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ !!!
Όταν έχω όρεξη θα γράψω κι εγώ εκτενές ποστ.
Καλή δύναμη
Επίσης & ελπίζω να βγάλεις άκρη.
Άκρη θα βγει γιατί είμαι διετεθειμένος να κάνω παράπονο ακόμη και στην Γερμανική Πρεσβεία !!! Ω ΝΑΙ !!!
ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΜΙΑ !!!
Μαζί σου!