Σε μιά επιθεωρησιακή ατάκα λέει ο Χάρυ Κλύν :
(περιγράφοντας μιά "χάλια κατάσταση"!)
... το κρασί παλιό, το τυρί μουχλιασμένο, το χαβιάρι μαύρο, ο αστακός ψόφιος" ...!
Τον αντιγράφω και λέω για τις κούρσες :
" το τιμόνι στραβωμένο, οι ρόδες λεπτές και πεινασμένες, ο σκελετός απο κάρβουνο"!
Ψαχουλεύοντας είδα ένα καρβουνιάρη πάμφτηνο..
http://www.nashbar.com/bikes/Product_10053_10052_559462_-1___202613
κάποτε άκουσα οτι μετά τα δύο-τρία χρόνια τα φούλ κάρμπον ...φυραίνουν και πέφτει δραματικά η μεταπωλητική τους αξία...
Άλλο ένα τρύκ των πωλητών..ή μήπως κρύβεται αλήθεια πίσω του ;
Το παραπάνω σάιτ...σά πολύ φτηνό δέν είναι ;!
Τhanks!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Παλαιοτερα ειχα ακουσει και ηξερα οτι τα καρμπον με το περασμα του χρονου χανει την αποτελεσματικοτητα τους και χαλαει!
Σε αυτο το φορουμ
Καπου διαβασα οτι τα καρμπον δεν παθαινουν τιποτα και αντιθετως τα αλουμινια ειναι αυτα που χαλανε με τον καιρο!
Σε διαφορα ξενα φορα που το ψιλοεψαξα οι αποψεις ποικιλλουν και διυστανται (δεν ειμαι σιγουρος οτι το εγραψα σωστα)!!
Προσωπικα πιστευω οτι η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση!
Παλιά τα κάρμπον είχανε λιγότερα χρόνια εγγύηση
o τζέρμαν(κιούμπ) δίνει σήμερα έξι χρόνια εγγύηση, κάποιοι άλλοι κατασκευαστές βρήκα οτι δίνουν πέντε
ενώ στη πράξη υπάρχουν(απο διαλόγους όμως!)κάρβουνα αναμένα διαρκώς,
πάνω απο πενταετία!
Θα πάρω steel ή αλουμίν, όσο και να μου κουνιούνται τα σφραγίσματα!
(άσε που δέν υπάρχουν φράγκα!), ούτε πάω για αγώνες!
Ευχαριστώ!
Δεν γνωρίζω αν τα ανθρακονήματα γερνάνε με το χρόνο.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως οι καταπονήσεις που υφίστανται έχουν αθροιστική επίδραση στο υλικό (όπως άλλωστε και στο αλουμίνιο).Δηλαδή κάθε φορά που το κοπανάμε, ενώ φαινομενικά δεν παθαίνει τίποτα, το πληγώνουμε και κάποια στιγμή σπάει με κοπάνημα ίδιας (ή και μικρότερης) έντασης από αυτό που τις προηγούμενες φορές άντεχε...
+1000, και αυτοι που κατεβαινουν σε αγωνες δεν τα πλησωνουν απ την τσεπη τους!!
Εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις με το ποδήλατο που θα αγοράσεις. Το κάρμπον δεν σπάει αν δεν το κοπανήσεις άσχημα, είναι ελαφρύ, ειναι απορροφητικό, αλλά δεν είναι υλικό για να το κρατήσεις για "μια ζωή". Χάνει την μεταπωλητική του αξία μετά από κάποια χρόνια, είναι ευαίσθητο, δεν μπορείς να το κλειδώσεις έξω, δεν μπορείς να το παρατάς όπου να' ναι, καλό θα ήταν να μην σου πέσει κάτω, ( γιατί ανάλογα με την γωνία που θα χτυπηθεί μπορεί να σου βγάλει ζημιές) και στοιχίζει και πιο ακριβά.
Από τα παραπάνω καταλαβαίνεις φαντάζομαι, ότι ένα κάρμπον ποδήλατο είναι ιδανικό για αγώνες, ( θα πας για προπόνηση, θα τρέξεις στον αγώνα σου και μετά θα το φυλάξεις μες στο σπίτι σου στην βάση του μέχρι να το ξαναχρησιμοποιήσεις), αλλά όχι ιδανικό για οτιδήποτε άλλο.
Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν ισχύουν αν σου χορηγεί κάποιος το ποδήλατο, και δεν σε πολύ απασχολεί ποια θα είναι η τύχη του. Επίσης δεν ισχύουν αν έχεις τα φράγκα και θες απλά να κάνεις το κομμάτι σου. ( ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε που θα σου πούμε που και πως να διαθέσεις τα χρήματά σου...).
Αυτάααααα...
Πιστεύω ότι κανένα υλικό δεν παραδίδει τόσο σύντομα πνεύμα, ώστε να μην κάνει ο αναβάτης απόσβεση στα χρήματα που έδωσε ( από αυτό εξαιρείται ατύχημα και σφάλμα στην παραγωγή). Οπότε δεν θεωρώ πιθανό να σπάσει ένα πλαίσιο γιατί τα έπαιξε από την πολύ χρήση, και όχι από την λάθος χρήση. ( δεν μιλάω εδώ για dh και τέτοια πράγματα.. αυτά τα παίρνουν για να τα διαλύσουν έτσι και αλλιώς).
Συνήθως οι περισσότεροι έχουν αλλάξει πλαίσιο πριν φτάσει αυτό στα όρια του.
Αυτό ισχύει για όλα τα υλικά. Δηλαδή ισχύει και για κάποια ατσάλινα πλαίσια που υποτίθεται κρατάνε παραπάνω χρόνια.. Αυτά μπορεί να κρατάνε.. ο αναβάτης θα τα κρατήσει;
Το θέμα λοιπόν δεν είναι το πόσο μπορεί να διαρκέσει ένα πλαίσιο αλλά τι μεταπωλητική αξία θα έχει σε βάθος χρόνου.
άμα σκάσω μύτη με κάρβουνο π.χ. σε αγώνα, είναι και ανήθικο!
primus inter pares, πρώτος μεταξύ ίσων, οχι σαν τον λατσμπεργκερ τον αρμστρονγκα(αντί χειροδύναμος, ποδοδύναμος υποτίθεται ήτανε!)
΄Αν και στα μπρεβέ ο αντίπαλος είναι ο εαυτός μας, ο μεγάλος μας εχθρός, ο πιό καλός φίλος! το θέμα είναι να πεταλάρουμε, η κύρια ιδέα! τώρα άν θα έχουμε κάρβουνα ή αλουμίνια, ή σίδερα το ίδιο είναι, η απόλαυση (σχεδόν)ίδια είναι! Το νόημα δέν αλλάζει! Ανάλογα ποιός είσαι, και τί ζητάς να κάνεις!
Εκτός θέματος, αλλά ψιλοκολλάει...
Όταν πηγαίνεις με 30κάτι μέσο όρο ταχύτητας και έχεις τύπα να σε ακολουθάει με ποδήλατο βουνού(και να σε προσπερνάει που και που) και εσύ να κουράζεσαι πιο πολύ απο αυτόν...Και ο τύπος να έχει και μτβ της κακιάς συμφοράς...
Τότε σκέφτεσαι...
Αυτούς τους τροχούς που σκεφτόμουν να αγοράσω τους πιο ελαφριούς και άκαμπτους...
Τη 10τάχυτη σειρά για να έχω καλύτερη κλιμάκωση στις ταχύτητες...
Το καρμπόν πλαίσιο που σκέφτομαι μελλοντικά να αναβαθμίσω για να πηγαίνω πιο εύκολα στις ανηφόρες...
Γ@μησε τα όλα αυτά..ας φτάσω τον τυπά με το μτβ σε δύναμη και το συζητάμε αργότερα...
ακριβώς αυτό ήθελα να πώ! αρκετές φορές, τα "ωμά" αθλητικά προσόντα
(είτε είναι ..κληρονομιαία απο τους γονείς!)είτε είναι αποκτημένα με κόπο και ιδρώτα, είναι το ζητούμενο!
άμα ο άλλος έχει χιλιάδες χιλιόμετρα στα πόδια του...δέ πά νά ΄χεις και καρβουναποθήκη! και μηχανάκι να έχεις, θα σε περάσει απο πάνω!
χωρίς να ιδρώσει! αυτή είναι η μαγκιά! κάνουνε χιλιόμετρα για να...χαλαρώσουνε λέει!
Με την ευκαιρία, να πώ ένα ευχαριστώ στο Βασίλη, που με το πακτωλό
των απαντήσεών του καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα γνώσεων ποδηλασίας,τριάθλου,διάθλου...και ...πολυ - άθλου!
http://www.coachingservices.gr/expert.asp
ολα τα πλαισια carbon πια εχουν εφορου ζωης εγγυηση
αυτο απο μονο κατι λεει για την αντοχη του υλικου στον χρονο.
Και τι σημαίνει εφ'όρου ζωής εγγύηση ξέρεις; Δεν σου εξασφαλιζει ότι το πλαίσο διαρκεί στον χρόνο αλλά ότι θα σου το αλλάξει η εταιρία αν βγάλει ζημιά από μόνο του και όχι ζημία λόγο αλλοίωσης λόγο χρόνου.
Συνήθως την ζημία θα στην βγάλει τον πρώτο καιρό, και οι εταιρίες σου δίνουν εγγύση εφ'όρου ζωής με μπόλικες εξαιρέσεις για να καλύψουν φυσικά το κακό όνομα που θα βγάλουν αν σου βγάλει ζημιά στα πρώτα χρόνια.
http://www.cube.eu/uk/service/faq/faq-detail/article/how-long-do-i-have-...
ε όχι και όλα !
http://www.ninerbikes.com/ninercarbon
κοτζάμ εννιά και δίνει πέντε!
http://www.podilates.gr/node/20425
αυτό όσο αφορα το lifetime
γενικότερα θέλει προσοχή στα μαρκετινγ τρικς των εταιριών
εφ όρου ζωής ναι
αλλά ποιας ζωής ???
όχι του αναβάτη πάντως
η cube βγάζει την εγγύηση σύμφωνα με την διάρκεια ζωής του προιόντως
τι σημαίνει αυτό
π.χ. στο αλουμίνιο είναι 6 χρόνια
που σημαίνει πως μετά τα 6 χρόνια θα σπάσει θα χαλάσει θα ραγίσει από φυσιολογικά αίτια
οπότε δεν καλύπτετε
αν σου δώσει life time
και σπάσει μετά από 6 χρόνια πάλι δεν θα καλύπτετε
γιατί θα σου πει φυσιολογική φθορά (τα ψιλά γράμματα )
γυμνάζεται το ποδήλατο! σά το τσάκ νόρις που σηκώνει βάρη και γυμνάζονται τα βάρη!
καλό έ??!
έχω δεί φίλους που λένε...."έβαλα στενό λάστιχο για να μή έχω τριβές"! και είναι διακοσάκιλοι!
Εγώ δέ σου λέω να μη βάλεις στενότερο, χάσε πρώτα ένα δεκάκιλο απο πάνω σου αβλεπί, μετά κατέβα, χάσε ένα ακόμα, κατέβα κι άλλο, χάσε (δυσκολότερα τώρα) άλλο ένα πενταράκι, και μετά δώσε ένα "μπισκοτάκι" στο ποδήλατό σου,
(κόψε πιά το περιττό παλουκόσελλο!)βάλε μιά αλαφρύτερη βιδούλα, ένα καρβουνόσελλο, παλουκο καρβουνο ...πς μπλια πως το λένε?!
Αργά και σταθερά βήματα θέλει ο ποδήλατος!
Ειδικότερα το καθημερινό σου δίωρο τετράωρο, ίσως να σε κάνει και λίγο ευερέθιστο, να κουράζεσαι, να τσαντίζεσαι πιό εύκολα..Δέ ξέρω.
Η ανθρώπινη φύση έχει μέν μεγάλες αντοχές, αλλα δέ γνωρίζουμε πού φτάνουν!
τρελό καράτε τα γαμήλια/μαμίλια!
και εγώ είμαι τις θεωρίας να βάλω καλύτερο λάστιχο
(το λεπτότερο δεν σημαίνει λιγότερες τριβές)
χωρίς υπερβολές
μιας και ένας υπέρβαρος ή ένας αγύμναστος θα το γουστάρει περισσότερο το ποδήλατο και θα κάνει περισσότερα χλμ και θα ακολουθεί παρέες με χειρότερα λάστιχα κτλ κτλ κτλ
μαζί με το βασιλικό ποτίζεται κι΄ η γλάστρα,
χάσε τα είκοσι κιλά, τα λαστιχάκια βράστα,
πέτα Σουβλάκια τα λουκάν, και δι΄ ολίγον βάστα!
...αύξησε τα χιλιόμετρα.... και θα σου κάτσει η Μπάστα!
θέλει να πεί ο ποιητής...."αξίζει το κόπο να κάνεις πολλές θυσίες για τούτα τα ραβανί! να μή πηγαίνεις πίτα"! γύρο! ή γύρω!
όλα τα πράγματα στη ζωή, είναι ανάλογα του τί είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις!
Πειναλιάρης.
Παιδια το συγκεκριμενο θεμα ειναι ο ορισμος της παραπληροφορησης.
Το καρμπον καταρχας ως υλικο δεν εχει μνημη. Αντιθετα μνημη εχει το αλουμινιο. Βεβαια υπο λογικες συνθηκες ακομα και για το αλουμινιο η διαρκεια ζωης του ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τη συνηθισμενη διαρκεια χρησης ενος ποδηλατου.
Σχετικα με το καρμπον τωρα γενικοτερα ειναι πιο ανθεκτικο απο το αλουμινιο (http://www.youtube.com/watch?v=xreZdUBqpJs) αλλα σε αντιθεση με το αλουμινιο που λυγιζει το καρμπον σπαει πολλες φορες εντυπωσιακα και καταστροφικα. Βεβαια σε αντιθεση με το αλουμινιο που δεν επισκευαζεται το καρμπον επισκευαζεται τοπικα αλλα δεν ειναι τοσο ευκολο να διακρινει κανεις αν εχει παθει ζημια ειδικα αν εχουν σπασει εσωτερικα οι ινες. Επισης σχετικα με την αντοχη του καρμπον μεγαλη σημασια εχει ο τροπος και η κατευθυνση πλεξης του καθως η αντοχη του ειναι αναλογη της κατευθυνσης πλεξης του. Ενα αλλο θεμα με το καρμπον ειναι οτι δεν αντιμετωπιζει καλα τα γδαρσιματα / σκισιματα καθως υπαρχει κινδυνος να εισχωρησει εσωτερικα υγρασια κατι ομως που ευκολα διορθωνεται με λιγο βερνικι νυχιων.
Οπως καταλαβαινετε υπαρχουν θετικα και αρνητικα και ο καθενας αποφασιζει συμφωνα με τα κριτηρια του. Εγω παντως το τελευταιο μου ποδηλατο το πηρα παλι αλουμινιο.
Τωρα σχετικα με τις εγγυησεις εφ ορου ζωης προφανως και δεν αναφερονται στη ζωη του υλικου αλλα του χρηστη. Οποιος θελει αρκει να διαβασει τους ορους της Trek, της Giant κτλ.
Καταλάβατε τώρα γιατί κυνηγανε να αποκεφαλισουν τους Μακ Κλαούντ ; ;)
THIS WARRANTY DOES NOT COVER:
Normal wear and tear
από το site της τρεκ
τι να σημαίνει αυτό άραγε
έτσι για να τελειώνουμε
Plannet η πορεια σου ειναι γνωστη και απο το cyclist-friends που εχεις φαει ban για παντα (και καταλαβαινω και την εμπαθεια σου απεναντι στα Trek) και βλεπω οτι και εδω συνεχιζεις το ιδιο τροπαριο με προσβολες κτλ.
Χωρις να μπαινω καν στον κοπο να σου απαντησω απλα αναφερω για οσους ενδιαφερονται τι γραφει πιο πριν η σελιδα της εγγυησης.
LIFETIME
◾Frames for the lifetime of the original owner (except forks, the Session, Scratch, Slash, and Ticket model frames, and the swing arms on all full suspension bicycles)
Για περισσοτερα δειτε εδω http://www.trekbikes.com/us/en/support/warranty
Απο εκει και περα ας επιλεξει ο καθενας οτι νομιζει. Και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω μαγαζι με ποδηλατα ουτε εγω, ουτε καποιος φιλος μου.
Συγγνωμη για το off topic στο θεμα με τα καρμπον.
δέ την έχω δεί τη ταινία με τους αθανάτους εγώ!
Τελικα αρκει μονο ενα μηνυμα για να φανει ο πραγματικος εαυτος και το επιπεδο του καθενος. Αλλα αφου σε ανεχονται καλα κανεις. Το να επιστρεψω χαρακτηρισμους κτλ νομιζω ειναι περιττο. Οσο για αυτα που λες απο τα χερια μου εχουν περασει Ideal, KTM, Scott, Trek κτλ ενω εχω αγορασει απο ολους σχεδον τους ποδηλαταδες της Αθηνας.
Κατα τα αλλα συγκεκριμενα αναφερει και εξηγει τι καλυπτεται εφ ορου ζωης για 5,3,2 χρονια κτλ:
Trek Bicycle Corporation provides each original retail purchaser of a Trek bicycle a warranty against defects in materials and workmanship, as stated below:
LIFETIME
◾Frames for the lifetime of the original owner (except forks, the Session, Scratch, Slash, and Ticket model frames, and the swing arms on all full suspension bicycles)
5 years
◾Swing arms on all full suspension bicycles (except the Session, Scratch, and Slash model frames)
3 years
◾Session (aluminum), Scratch, Slash and Ticket model frames and swing arms
2 years
◾ Session (carbon) model frames and swing arms
◾ RIDE+ motor, controller, & battery pack (or 600 charges, whichever comes first)
◾ All original Bontrager forks, parts and components (except consumables such as tires and tubes)
1 year
◾Paint and decals
τουλάχιστον ...βρίζε ορθογραφημένα, μπας και σε υποστηρίξω
THIS WARRANTY DOES NOT COVER:
-Normal wear and tear
-Improper assembly
-Improper follow-up maintenance
-Installation of components, parts, or accessories not originally intended for or compatible with the bicycle as sold
-Damage or failure due to accident, misuse, abuse, or neglect
-Labor charges for part replacement or changeover
Αυτα γιατι δεν τα βαζεις?
Το proper follow-up maintenance να φανταστω οτι εννοουν να γινει σε εξουσιοδοτημενο καταστημα τρεκ, ενω αν κανεις αλλου ή μονος την χανεις.
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα, και σχεδον αδυνατο καποιος να πληρει τα παραπανω αφου μπορουν να πιαστουν απο οτιδηποτε οπως το misuse
Εγω δεν ειμαι εδω ως εκπροσωπος της Trek, της Giant κτλ οποτε ας κανει ο καθενας οτι νομιζει.
Ολες οι προυποθεσεις που γραφεις ισχυουν σε ολες τις εγγυησεις απλα αυτη εκτεινεται περα των τυπικων 5 χρονων. Μην μου λες γιατι δεν βαζω το ενα και το αλλο αφου ετσι κι αλλιως εδωσα το λινκ με τα παντα. Το ιδιο ισχυει για τις αναρτησεις πχ της Fox, τα αμαξια κτλ. Ασε που καποια ποδηλαταδικα προσφερουν το σερβις δωρεαν επισης εφ ορου ζωης.
Αν ψαξεις θα δεις πολλα παραδειγματα που αντικατασταθηκαν σκελετοι μετα και απο 10 χρονια. Θα βρεις φυσικα και παραπονα.
Σε γενικες γραμμες καλυπτει προβληματα υλικων και και κακης κατασκευης οπως ολες οι εγγυησεις, δηλαδη βασικα σε καλυπτει αν σπασει η ραγισει ο σκελετος. Wear & tear σημαινει φυσιολογικη φθορα λογω χρονου που δεν εχει να κανει με ατελειες υλικων και κατασκευης.
Συνηθως κανενας δεν κραταει ενα ποδηλατο ολη του την ζωη. Επισης ποσοστο της τιμης αγορας επιβαρυνεται ουσιαστικα με το επιπλεον κοστος αντικαταστασης. Φυσικα οχι ολοκληρο αλλα καποιο ποσοστο σε σχεση με το συμολο των πωλησεων, των αναμενομενων αστοχιων κτλ με βαση συγκεκριμενες αναλογιστικες μελετες αλλα αυτο δεν ειναι της παρουσης.
Οπως εγραψα και στην αρχη αυτα ισχυουν και οποιος θελει να τα αμφισβητησει ας το κανει. Και καθως προσωπικα χεστηκα για το καθε ποδηλαταδικο δεν θα μπω σε προσωπικες αντιπαραθεσεις με κανεναν ακομα και ας βριζουν τυποι σαν τον Plannet και ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.
Αν μου επιτρέπεις θα σου πω τι ακριβώς γράφει η εγγύηση που (δέν ) δίνει η trek.
Λεει λοιπόν στην πρώτη παράγραφο.
Η εταιρία παρέχει στον κάθε αρχικό αγοραστή ενός trek ποδηλατου εγγύηση απέναντι σε ελαττώματα υλικών ή κατασκευής.
Μετά συνεχίζει με το τι ακριβώς καλύπτει αυτή η εγγύηση και για πόσο καιρό. Βάζουν λοιπόν ότι δίνει εφ'όπου ζωής του αγοραστή αλλά πρόσεξε τώρα. Την φυσιολογική φθορά δεν την μετράει. Οπότε σου λέει σε καλύπτω για το υλικό του ποδήλατου χωρίς να υπολογίζω την λόγο εφ' όρου ζωής φθορά που θα έχει. Και σε καλύπτω για ελάττωμα στη κατασκευή, αλλά αυτό δεν θα το καταλάβει κάποιος μετά από τριάντα ας πούμε χρόνια. Έτσι δεν είναι;
Οπότε στην ουσία η εγγύηση καλύπτει τον δικό τους πωπο. Αν δηλ αγοράσει κάποιος ένα ποδήλατο και έχει αυτό κατασκευαστικό ελάττωμα τον καλύπτει. Αν βγάλει ζημία στο υλικό σε δέκα χρόνια, δεν τον καλύπτει γιατί εξαιρεί από την αρχή την φθορά του χρόνου. Οπότε είτε για ένα χρόνο από την ζωή του αγοραστή, είτε για όλα πάλι δεν τον καλύπτει αφού μπορεί να ισχυριστεί ότι μια ζημία που προέκυψε σε ένα πλαίσιο σε δέκα πχ χρόνια ήταν λόγο φυσιολογικής φθοράς. Οπότε τι να το κάνουμε το εφ' όρου ζωής, αφού το ακυρώνει παρακάτω;
Αν βάλουμε ότι βγάζει απέξω όλα τα αναλώσιμα, τα πιρούνια, τους τροχούς, τις αναρτήσεις και κάποια dh μοντέλα ουσιαστικά δεν καλύπτει τίποτα, εκτός από ελάττωμα που θα εξακριβωθεί άμεσα μετά την αγορά ενός ποδηλατου, και αυτό για να μην τους βγει το κακό όνομα.
Να προσθέσω εδώ ότι αυτό δεν το κάνει μόνο η τρεκ αλλά και άλλες εταιρίες και ότι εχω και εγώ τρεκ ποδήλατο και εχω μπει στη διαδικασία να διαβάσω τα της εγγύησης. (και αυτό στο λέω για να μην αρχίσεις τα περί cyclist που άλλωστε είναι απλά ένας αντιπρόσωπος της εταιρίας, και μάλιστα όχι για πολύ καιρό ακόμα. ) :)
σου ειπα να βαλεις και τα αλλα γιατι χρησιμοποιησες στην κουβεντα τα μισα απο το λινκ που εβαλες.
Δεν εχω κατι με την τρεκ συγκεκριμενα και φυσικα ουτε με εσενα,
Απλα σε καποια πραγματα ειμαι λιγο δυσπιστος,
ειδικα οταν περνανε πολλα μικρα γραμματακια μετα απο τα βαρυγδουπα μεγαλα.
..
Η αστοχια υλικου ή κατασκευης δεν ειναι σιγουρο οτι θα σου κατσει τον πρωτο καιρο.
ΑΝ γινει στα 3 χρονια κατι, πως αποδεικνυεις οτι δεν ειναι νορμαλ wear and tear? η οτι δεν προκληθηκε λογω misuse?
Τελος παντων, την σελιδα την εβγαλες της τρεκ, ας μπουνε και στις αλλες εταιρειες που λενε σχεδον τα ιδια, και σαν καταναλωτες, ας βγαλουμε τα συμπερασματα μας, ο καθενας το δικο του.