Καλησπέρα
Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο; Από το evans παρήγγειλα 2 (ακριβώς 2) και μου στείλανε άλλα ΄ντάλλων. (Κι όχι μόνο αυτό αλλά έχουν κολλήσει και τα ταμπελάκια με τους σωστούς κωδικούς πάνω στα κανονικά). Τι κάνουμε σ΄αυτή τη περίπτωση; Στο site λέει τα επιστρέφουμε, αλλά χρεωνώμαστε και τα άξοδα αποστολής για αγγλία και από εκεί για εδώ; Γνωρίζει κανείς;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Το σφάλμα είναι δικό τους.
Παίρνεις φωτογραφίες από τα προιόντα που σου στείλανε τις επισυνάπτεις σε ένα mail, τους λες οτι παρήγγειλες άλλο προϊόν και τους λες επίσης να κόψουν το λαιμό τους να στα αντικαταστήσουν.
Γράφεις mail με όλες τις τυπικούρες "Dear all" Best regerds" I regret to.." κλπ κλπ
Μου έχει τύχει και εμένα από Evans μου στείλαν ποδήλατο με 26' πίσω 700 μπροστά. τους έστειλα mail με όλα τα παραπάνω και το κάνανε γαργάρα. Μου έστειλαν κούριερ να την παραλάβει και στη συνέχεια στείλανε την κανονική.
Αλήθεια παρήγγειλες δύο τί;
Βάλε λινκς τι παρήγγειλες και τι ήρθε...
Ό,τι λέει ο tkant.
Παράθεση των λινκς... κι ένα σκανάρισμα του invoice...
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
Το έστειλα το mail σχεδόν αμέσως με την παραλαβή, με φωτογραφίες κλπ, βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και τόσο ευγενικός (dear, best regards κλπ), αλλά φαντάζομαι θα καταλάβουν γιατί.
Ήταν 2 πράγματα, γιατί το ένα (quick-release βάση για abus granit) δεν το βρίσκω εδώ και το είχε φθηνά, και το άλλο κάτι που έτυχε να θέλω τώρα (ένα ελεύθερο 11-34, που όμως επίσης δυσκολεύομαι να βρω).
Μου απάντησαν ότι πήραν το μήνυμα και θα μου απαντήσουν. Περιμένω λοιπον.
Αλήθεια αν σε γράψουν κανονικά, τι μπορείς να κάνεις;
Τους παίρνεις τηλέφωνο
Εννοώ νομικά
βρεις Άγγλο δικηγόρο.
Και καλό θα ήταν να τους πάρεις ακόμα και σήμερα ένα τηλέφωνο και να εκθέσεις ευγενικά τα γεγονότα και να τους ρωτήσεις τι ακριβώς σκοπεύουν να κάνουν για την διόρθωση της "δυσάρεστης κατάστασης"
http://www.podilates.gr/node/7964#comment-82521