Όχι "μπλέξατε", "μπλέξαμε" είπα και δεν το είπα τυχαία.
Οι γνωστοί άγνωστοι μη νομίζεται θα τη βγάλετε καθαρή... Εξάλλου το ξέρετε το λαϊκό άσμα που λέει... "Εσείς είστε η αιτία που υποφέρω" ή τέλος πάντων περίπου έτσι.
Καλημέρα Βαγγελιώ!
Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
Δεν έχει όνομα ακόμα και αν και δε συνηθίζω να ψάχνω για να ονοματίσω τα ποδήλατα, σίγουρα πρέπει πρώτα να στηθεί και μετά θα “του βγει το όνομα”… και αυτό μάλλον θα πάρει χρόνο αυτή τη φορά.
Για την ώρα…
Battaglin Arc Pro
Columbus CROMOR
No 56
Ξέρω ότι δεν είναι αυτό που ζητάς αλλά είναι και αυτό κάτι.
Καλημέρα και ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
@atomgr
Δεν το έχω ζυγίσει.
Θα βγάλω τη μεσαία και θα το ζυγίσω κάποια στιγμή.
Θυμάσαι την τελευταία μας κουβέντα... Μιλάγαμε για το κόκκινο και μου έλεγες άστα αυτά και πάρε έναν σοβαρό σκελετό να στήσεις αντρικό.
Δεν ξέρω ακόμα πως και πότε θα το στήσω.
Θα ασχοληθώ πρώτα με την περιποίηση του σκελετού και βλέπουμε και ταυτόχρονα έχω τα μάτια μου ανοιχτά.
@Royal Oak
Ούτε κι εγώ είμαι σίγουρος πως το εννοεί αλλά μια πρώτη υπόθεση που κάνω ίσως έχει να κάνει με τα χειριστήρια των ταχυτήτων και τα λοιπά χαρακτηριστηκά ,αν δλδ θα στηθεί με κλασικό τρόπο με χειριστήρια στο διαγώνιο ή αν θα στηθεί με πιο σύγχρονα περιφεριεακά.
Ας περιμένουμε την απάντησή του Vasscott. Αλλά και η υπόθεσή σου λογική μου φαίνεται. Ενημέρωσέ μας τι θα κάνεις. Μ’ ενδιαφέρει πολύ τουλάχιστον εμένα...Το χρώμα θα παραμείνει ως έχει (μανία εγώ με το αισθητικό κομάτι);
Πάντως ο σκελετός δεν ξεφεύγει κεραία απ’ τον δικό μου. Είναι καινούργιος ο δικός σου, γιατί ο δικός μου ήταν second hand.
Το χρώμα είναι σε άριστη κατάσταση με τα αναμενώμενα στοιχεία φθοράς φυσικά.
Δεν βλέπω το λόγο και δε θα ήθελα να πειράξω το αρχικό χρώμα.
Τα αυτοκόλλητα όμως είναι πολύ ταλαιπωρημένα και ίσως κάτι πρέπει να γίνει με αυτά.
Δεν έχω εμπειρία. Θα το ψάξω και έχω και καλούς συμβουλάτορες!
Το χρώμα είναι σε άριστη κατάσταση με τα αναμενώμενα στοιχεία φθοράς φυσικά.
Δεν βλέπω το λόγο και δε θα ήθελα να πειράξω το αρχικό χρώμα.
Τα αυτοκόλλητα όμως είναι πολύ ταλαιπωρημένα και ίσως κάτι πρέπει να γίνει με αυτά.
Δεν έχω εμπειρία. Θα το ψάξω και έχω και καλούς συμβουλάτορες!
Κι εμένα με ζορίζουν τα αυτοκόλητα. Είναι δεύτερο χέρι; Ο δικός μου είναι και υποπτεύομαι ότι όταν μιλάς για το κόκκινο ως μη αντρικό χρώμα εννοείς την Ματζέντα που είναι η Ροζαλία μου. Πληροφορώ του λάτρεις της χρωματικής σημειολογίας, ότι η Ροζαλία ανήκε πριν σε άντρα και με τα όλα του μάλιστα...απλά του ήταν κάπως μικρό, έως πολύ. Σε μένα βρήκε τη μαμά της... Κράτα μας ενήμερους για τις παρεμβάσεις...κάπου με τρώει κι εμένα ο π@*@ς μου να παρέμβω στο σκελετό ή μάλλον να τον δώσω στη Λία των Τζωρτζίλια να τον συντηρήσουν απ’ τις φθορές και όλα τα σχετικά, όπως εκείνοι μοναδικά ξέρουν...
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά όταν είπα πριν στον atom για κάποιο κόκκινο, εννοούσα ένα κόκκινο ποδήλατο που τελειώνω τώρα και το στήνω κλασικό όσο μπορώ.
Δε χαρακτήρισα το χρώμα ως αντρικό ή γυναικείο... εξάλλου, αν θυμάσαι στην τελευταία αιμοδοσία ένα ροζ ποδήλατο... αυτό ήταν το δικό μου!!!
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά όταν είπα πριν στον atom για κάποιο κόκκινο, εννοούσα ένα κόκκινο ποδήλατο που τελειώνω τώρα και το στήνω κλασικό όσο μπορώ.
Δε χαρακτήρισα το χρώμα ως αντρικό ή γυναικείο... εξάλλου, αν θυμάσαι στην τελευταία αιμοδοσία ένα ροζ ποδήλατο... αυτό ήταν το δικό μου!!!
Πειράζω τον Βασίλη ρε παιδιά.
Είχαμε μια συζήτηση πιο παλιά να μή πειράξει το μονοτάχυτο και να πάρει έναν άλλο σκελετό κατάλληλο και άξιο για πειράματα.
Απλώς είναι ένα θέμα αν το ποδήλατο θα στηθεί ως αναπαλαίωση ή ως σύγχρονη μετατροπή.
Όσοι έχετε δει αυτό που έχω φτιάξει είμαι της δεύτερης άποψης. Δηλαδή ότι πιο σύγχρονο μπορώ να βρω αλλά να ταιριάζει στον χαρακτήρα του ποδηλάτου και στη χρήση του.
Από ότι βλέπω ο σκελετός πρέπει να είναι τέλος 80 αρχές 90 με χυτά νύχια πράγμα που σημαίνει ότι πίσω είναι τουλάχιστον 126. Λαιμός 135 140? Από ότι βλέπω όλες οι κολλήσεις είναι οκ.
Θέλει μια περιποίηση σε κάποια σημεία που έχει λίγη σκουριά αλλά τίποτα το σημαντικό. Εγώ αυτοκόλλητα δεν θα πείραζα.
Κάτσε και μέτρα μόνο πίσω ψαλίδια αν είναι συμμετρικά με τον κάθετο και αν τα νύχια είναι παράλληλα. Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες.
Δέσε μια πετονιά από το ένα νύχι πέρασε το μπροστά από το λαιμό και πίσω πάλι στο άλλο νύχι. Πάρε ένα παχύμετρο και μέτρα στον κάθετο πόσο απέχει η κάθε πετονιά από αυτόν.
Βίδωσε έναν άξονα παράτερα στον ένα νύχι και έναν στο άλλο και κοίτα άν στο κέντρο είναι παράλληλοι μεταξύ τους.
Θανάση, θα μετρήσω κούτελο και θα σου πω ύψος.
Θα τσεκάρω και ψαλίδι πίσω, ευχαριστώ.
Ο σκελετός, από λίγες πληροφορίες που βρήκε φίλος είναι μάλλον του 88 και το άνοιγμα πίσω το μέτρησα πολύ πρόχειρα αλλά μπορεί να είναι και 130.
Για τα αυτοκόλλητα δεν έχω καμία εμπειρία, οπότε θα το συζητήσω πολύ και θα ακούσω αυτούς που έχουν.
Το κόκκινο δεν έμεινε τελικά μονοτάχυτο αλλά τελειώνει το σρτήσιμο του κλασικό με την golden arrow τη σειρά που είχα πάρει.
Προβληματίστηκα αρχικά αν θα πρέπει να το τελειώσω μια και μου έτυχε ο battaglin αλλά ήταν πολύ κρίμα να το σταματήσω στο στάδιο που είχε φτάσει και πραγματικά άξιζε τον κόπο.
Εξάλλου είχα όλα τα ανταλλακτικά και δεν ήταν και για να τα βάλω στο battaglin.
Θα ανεβάσω φωτό με την πρώτη ευκαιρία όταν τελειώσει.
Έχοντας ήδη ένα κλασικό, φυσικά θα επηρεαστώ στο τι θα κάνω τον battaglin όταν έρθει η ώρα.
Για την ώρα επικεντρονόμαστε στο σκελετό.
Πολύ όμορφο πλαίσιο.
Θα σου πρότεινα να το στήσεις με περιφερειακά της εποχής του ή κάτι κοντινό - shimano 600 ή 105 8sp.
Αν αποφασίσεις να αλλάξεις μόνο τα αυτοκόλλητα ψάξε ή δώσε παραγγελία για τα ίδια -μάλλον λίγο δύσκολο να βρεις έτοιμα όμοια.
Τι σημαίνει ο τίτλος "Ν+1"; αριθμός πλαισίων! + 1;
To N+1 βγαίνει από έναν πολύ πολύπλοκο αλγόριθμο που σκοπό έχει να προσδιορίσει το s-1 όπου s είναι ο αριθμός ποδηλάτων που σε χωρίζει η γυναίκα σου.
Εγώ είμαι πάντα της γνώμης ότι αναπαλαιώνουμε ότι αξίζει να αναπαλαιώσουμε. Αλλιώς ο σκελετός είναι απλά ένας σκελετός. Μην ξεχνάμε ότι ακόμα φτιάχνονται σιδερένια ποδήλατα και σπάνια βρίσκεις να βάλεις κλασσικά σε αυτά. Προτιμώ να βάλω ένα κλασσικό λαιμό DEDA με 2 βίδες και να μην κάνω εγχείριση για να βγάλω το τιμόνι. Λεβιεδομανέτες να μην κάνω τον φακίρη στη κίνηση που θέλω να είμαι σπίρτο. 10 ταχύτητες με ένα δόντι διαφορά και να έχω 25 ή 28 γρανάζι. Compact τιμόνι που να μη χρειάζεται να γίνομαι 8 μέσα στη κίνηση για να κόψω τον αέρα., ελαφρείς τροχούς φτηνούς που ρολλάρουν σίγουρα. Αν ήμουν Ολλανδία και πήγαινα βόλτα από χωριό σε χωριό πάσο. Αν πήγαινα Brevet στην επαρχία πάλι πάσο ίσως???. Αλλά μέσα στην Αθήνα και στην Αττική με τίποτα. Χώρια που για να βρω ανταλλακτικά πάω στο περίπτερο ενώ αλλιώς πρέπει να κάνω το ντετέκτιβ εκτός αν δουλεύω με πολύ φτηνά πράγματα που πιθανότατα θα δουλέψουν.
Για μένα τα ποδήλατα είναι για να κάνω εγώ χιλιόμετρα και να τα ευχαριστιέμαι. Τώρα άμα μου τύχει κάτι εποχής κομπλέ δεν το συζητάμε το χτυπάω χαλαρά στο δρόμο και με 1 και με 2 και όσα γρανάζια έχει.
Πολύ όμορφο πλαίσιο.
Θα σου πρότεινα να το στήσεις με περιφερειακά της εποχής του ή κάτι κοντινό - shimano 600 ή 105 8sp.
Αν αποφασίσεις να αλλάξεις μόνο τα αυτοκόλλητα ψάξε ή δώσε παραγγελία για τα ίδια -μάλλον λίγο δύσκολο να βρεις έτοιμα όμοια.
Τι σημαίνει ο τίτλος "Ν+1"; αριθμός πλαισίων! + 1;
Εδώ βρίσκεται η απάντηση για το n+1. http://www.podilates.gr/node/34214
Η αλήθεια είναι ότι η παραπάνω συζήτηση συνέπεσε με την αγορά του σκελετού οπότε μάλλον αυτό είναι και το όνομα του που με ρώταγε και η Βαγγελιώ.
Μην αγχώνεστε και μη με βαζετε ακόμα στη πρίζα για το στήσιμο και τα περιφερειακά.
Μπαίνω ήδη μόνος μου και δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος ούτε ρα χρήματα αυτή τη στιγμή.
Γνώμες για το τι να κάνω με σκελετό και αυτοκόλλητα θέλω για την ώρα.
Καλημέρα!!!
Σχετικά με τη συζήτηση που είχαμε παραπάνω, έβγαλα τη μεσαία και τo ζύγισα.
Το πιρούνι είναι 710gr και ο σκελετός 2.180gr, με τα ποτήρια επάνω (μόνο αυτά που είναι τοποθετημένα στο σκελετό φυσικά, χωρίς ρουλεμάν κλπ.)
Η πλάκα είναι ότι 2.190gr δίνει ο πίνακας της columbus για το cromor.
Κούτελο ξέχασα να μετρήσω.
Όχι Τάσο, δεν έχω σκοπό να το καγκουρέψω. Θα δείξει στην πορεία κατά πόσο αντέχει κάποιες υποχωρήσεις στο βωμό της χρηστικότητας.
Εξάλου δεν είμαι κανένα χιλιομετροφάγος για να έχω αυστηρές απαιτήσεις.
Πάντως τώρα που έλευσα και τη μεσαία, το καβούκι της ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και γενικά είναι στην ίδια κατάσταση όλος ο σκελετός.
Το χρώμα μάλλον δεν έχει ανάγκη να πειραχτεί, οπότε περιμένω να ;ακούσω προτάσεις για τα αυτοκόλλητα.
συνηθως αυτοι που λενε "φτιαχτο με τα παλια κλασικα εξαρτηματα" αλλιως ειναι καγκουρια κτλ. ειναι αυτοι που δεν τα χρησιμοποιουν αλλα τα μοστραρουν απλως (αν και τωρα που το σκεφτομαι vass.......)
Παντως κανενας δεν μπορει να αρνηθει οτι υπαρχει βελτιωση στα εξαρτηματα και στην λειτουργια και στην ασφαλεια κτλ.
Επισης κατι που μπορει να βοηθησει για να συμβιβαστουν αυτα τα δυο ασυμβιβαστα. Και η campa και η shimano εχουν βγαλει φετινα μοντελα retro (ή vintage δεν θυμαμαι πως τις ονομαζουν) look σειρες για τετοια δουλεια που δειχνουν retro στο ματι αλλα κατα τα αλλα ειναι συγχρονες.
Μετά από ψάξιμο και πολύ βοήθεια από φίλους, κατέληξα στο ότι αν είναι να γίνει κάτι πάνω στο σκελετό, αυτό θα πρέπει να είναι σωστό και χωρίς υποχωρήσεις.
Ένα σωστό όμως βάψιμο του σκελετού και σωστή αποτύπωση στα λογότυπα είναι μια δουλειά που δεν μπορώ να κάνω μόνος και κοστίζει αρκετά και δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω.
Από την άλλη, δεν ήθελα να αφήσω και το σκελετό στην κατάσταση που ήταν και ήθελα να ασχοληθώ και λίγο περισσότερο ο ίδιος να δω 2-3 πραγματάκια. Έτσι πειραματίστηκα λίγο και έκανα κάποιες μικρές παρεμβάσεις (έστω και αν δεν είναι σωστές 100%) και με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Οπότε για την ώρα μάλλον θα αρχίσει σιγά σιγά να στήνεται ο σκελετός στην κατάσταση που φαίνεται παρακάτω και πιθανότατα κάποια στιγμή αργότερα θα γίνει περισσότερη και πιο σωστή δουλειά επάνω του.
Καλά προς το παρόν λύσε τα ποτήρια και τη μεσαία μην έχεις καμιά έκπληξη και μετά προχωράς.
Και μετά Vass παρατάς μωρά σκυλιά γατιά και έρχεσαι μαζί μου Κυριακές να αντρέψουμε με 200ρες ξεγυρισμένες.
Ακόμα με αντιμετωπίζεις σαν ερασιτέχνη και με στενοχωρείς!
Μεσαία έχω βγάλει ήδη (δεν έχει μεσαία στην φωτό) και είναι καθαρή και τα ποτήρια αλλάχτηκαν και είναι επίσης καθαρό το κούτελο.
Γενικά καθάρισα και τσέκαρα το σκελετό πριν προχωρήσω.
Τα ποτήρα που είχε μάλιστα είχαν ένα μικρό θεματάκι και μετά από καιρό κατάφερα να βρω τα ίδια (6400) και έβαλα επάνω.
εντωμεταξύ κάθε κατασκευαστής, είχε τις δικές του "ιδιοτροπίες", είχα δεί ένα μπαταλιν(δε βάζω τόνο, δε ξέρω κάν να το προφέρω!) που είχε στο δεξί chainstay απο μέσα μιά πομπέ προεξοχή, για chainrest, να ακουμπάς
την αλυσίδα και να βγάζεις ευκολότερα πίσω τροχό! ερεεε
να μην το έχω το ποδήλατο να το δειχνα!
Το "τραβατε με κι ας κλαιω" το εχεις ακουστα;
Όχι "μπλέξατε", "μπλέξαμε" είπα και δεν το είπα τυχαία.
Οι γνωστοί άγνωστοι μη νομίζεται θα τη βγάλετε καθαρή... Εξάλλου το ξέρετε το λαϊκό άσμα που λέει... "Εσείς είστε η αιτία που υποφέρω" ή τέλος πάντων περίπου έτσι.
Βρε καλώς το τ’ ομορφούλι στο κλάμπ των Battaglinομανών!
Αλήθεια πόσοι να είμαστε άραγε τα μέλη του;
Πώς το λένε το παιδί;
Η Ροζαλία μου το καλωσορίζει πάντως!
Καλημέρα Βαγγελιώ!
Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
Δεν έχει όνομα ακόμα και αν και δε συνηθίζω να ψάχνω για να ονοματίσω τα ποδήλατα, σίγουρα πρέπει πρώτα να στηθεί και μετά θα “του βγει το όνομα”… και αυτό μάλλον θα πάρει χρόνο αυτή τη φορά.
Για την ώρα…
Battaglin Arc Pro
Columbus CROMOR
No 56
Ξέρω ότι δεν είναι αυτό που ζητάς αλλά είναι και αυτό κάτι.
Καλημέρα και ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
Μια χαρά μου φαίνεται.
3 3.2 κιλά?
Θα το φτιάξεις κλασικό ή αντρικό?
Για να μαθαίνω κι εγώ τι εννοεί κανείς με το διαχωρισμό Κλασσικό ή Αντρικό;
@atomgr
Δεν το έχω ζυγίσει.
Θα βγάλω τη μεσαία και θα το ζυγίσω κάποια στιγμή.
Θυμάσαι την τελευταία μας κουβέντα... Μιλάγαμε για το κόκκινο και μου έλεγες άστα αυτά και πάρε έναν σοβαρό σκελετό να στήσεις αντρικό.
Δεν ξέρω ακόμα πως και πότε θα το στήσω.
Θα ασχοληθώ πρώτα με την περιποίηση του σκελετού και βλέπουμε και ταυτόχρονα έχω τα μάτια μου ανοιχτά.
@Royal Oak
Ούτε κι εγώ είμαι σίγουρος πως το εννοεί αλλά μια πρώτη υπόθεση που κάνω ίσως έχει να κάνει με τα χειριστήρια των ταχυτήτων και τα λοιπά χαρακτηριστηκά ,αν δλδ θα στηθεί με κλασικό τρόπο με χειριστήρια στο διαγώνιο ή αν θα στηθεί με πιο σύγχρονα περιφεριεακά.
Ας περιμένουμε την απάντησή του Vasscott. Αλλά και η υπόθεσή σου λογική μου φαίνεται. Ενημέρωσέ μας τι θα κάνεις. Μ’ ενδιαφέρει πολύ τουλάχιστον εμένα...Το χρώμα θα παραμείνει ως έχει (μανία εγώ με το αισθητικό κομάτι);
Πάντως ο σκελετός δεν ξεφεύγει κεραία απ’ τον δικό μου. Είναι καινούργιος ο δικός σου, γιατί ο δικός μου ήταν second hand.
Το χρώμα είναι σε άριστη κατάσταση με τα αναμενώμενα στοιχεία φθοράς φυσικά.
Δεν βλέπω το λόγο και δε θα ήθελα να πειράξω το αρχικό χρώμα.
Τα αυτοκόλλητα όμως είναι πολύ ταλαιπωρημένα και ίσως κάτι πρέπει να γίνει με αυτά.
Δεν έχω εμπειρία. Θα το ψάξω και έχω και καλούς συμβουλάτορες!
Κι εμένα με ζορίζουν τα αυτοκόλητα. Είναι δεύτερο χέρι; Ο δικός μου είναι και υποπτεύομαι ότι όταν μιλάς για το κόκκινο ως μη αντρικό χρώμα εννοείς την Ματζέντα που είναι η Ροζαλία μου. Πληροφορώ του λάτρεις της χρωματικής σημειολογίας, ότι η Ροζαλία ανήκε πριν σε άντρα και με τα όλα του μάλιστα...απλά του ήταν κάπως μικρό, έως πολύ. Σε μένα βρήκε τη μαμά της... Κράτα μας ενήμερους για τις παρεμβάσεις...κάπου με τρώει κι εμένα ο π@*@ς μου να παρέμβω στο σκελετό ή μάλλον να τον δώσω στη Λία των Τζωρτζίλια να τον συντηρήσουν απ’ τις φθορές και όλα τα σχετικά, όπως εκείνοι μοναδικά ξέρουν...
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά όταν είπα πριν στον atom για κάποιο κόκκινο, εννοούσα ένα κόκκινο ποδήλατο που τελειώνω τώρα και το στήνω κλασικό όσο μπορώ.
Δε χαρακτήρισα το χρώμα ως αντρικό ή γυναικείο... εξάλλου, αν θυμάσαι στην τελευταία αιμοδοσία ένα ροζ ποδήλατο... αυτό ήταν το δικό μου!!!
Γράψε λάθος απ’ τη γριά αφηρημένη!!!
like λέμε!!!!
Ναι, ο μόνος είναι....
Πειράζω τον Βασίλη ρε παιδιά.
Είχαμε μια συζήτηση πιο παλιά να μή πειράξει το μονοτάχυτο και να πάρει έναν άλλο σκελετό κατάλληλο και άξιο για πειράματα.
Απλώς είναι ένα θέμα αν το ποδήλατο θα στηθεί ως αναπαλαίωση ή ως σύγχρονη μετατροπή.
Όσοι έχετε δει αυτό που έχω φτιάξει είμαι της δεύτερης άποψης. Δηλαδή ότι πιο σύγχρονο μπορώ να βρω αλλά να ταιριάζει στον χαρακτήρα του ποδηλάτου και στη χρήση του.
Από ότι βλέπω ο σκελετός πρέπει να είναι τέλος 80 αρχές 90 με χυτά νύχια πράγμα που σημαίνει ότι πίσω είναι τουλάχιστον 126. Λαιμός 135 140? Από ότι βλέπω όλες οι κολλήσεις είναι οκ.
Θέλει μια περιποίηση σε κάποια σημεία που έχει λίγη σκουριά αλλά τίποτα το σημαντικό. Εγώ αυτοκόλλητα δεν θα πείραζα.
Κάτσε και μέτρα μόνο πίσω ψαλίδια αν είναι συμμετρικά με τον κάθετο και αν τα νύχια είναι παράλληλα. Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες.
Δέσε μια πετονιά από το ένα νύχι πέρασε το μπροστά από το λαιμό και πίσω πάλι στο άλλο νύχι. Πάρε ένα παχύμετρο και μέτρα στον κάθετο πόσο απέχει η κάθε πετονιά από αυτόν.
Βίδωσε έναν άξονα παράτερα στον ένα νύχι και έναν στο άλλο και κοίτα άν στο κέντρο είναι παράλληλοι μεταξύ τους.
Δικό μου!!
Θανάση, θα μετρήσω κούτελο και θα σου πω ύψος.
Θα τσεκάρω και ψαλίδι πίσω, ευχαριστώ.
Ο σκελετός, από λίγες πληροφορίες που βρήκε φίλος είναι μάλλον του 88 και το άνοιγμα πίσω το μέτρησα πολύ πρόχειρα αλλά μπορεί να είναι και 130.
Για τα αυτοκόλλητα δεν έχω καμία εμπειρία, οπότε θα το συζητήσω πολύ και θα ακούσω αυτούς που έχουν.
Το κόκκινο δεν έμεινε τελικά μονοτάχυτο αλλά τελειώνει το σρτήσιμο του κλασικό με την golden arrow τη σειρά που είχα πάρει.
Προβληματίστηκα αρχικά αν θα πρέπει να το τελειώσω μια και μου έτυχε ο battaglin αλλά ήταν πολύ κρίμα να το σταματήσω στο στάδιο που είχε φτάσει και πραγματικά άξιζε τον κόπο.
Εξάλλου είχα όλα τα ανταλλακτικά και δεν ήταν και για να τα βάλω στο battaglin.
Θα ανεβάσω φωτό με την πρώτη ευκαιρία όταν τελειώσει.
Έχοντας ήδη ένα κλασικό, φυσικά θα επηρεαστώ στο τι θα κάνω τον battaglin όταν έρθει η ώρα.
Για την ώρα επικεντρονόμαστε στο σκελετό.
Όχι δικό μου!!!
υ.γ. εσένα σου έχω στείλει αλλά ούτε αυτό το θες...
Στην τιμή που το πήρες και γω θα το έπαιρνα.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν είναι όντως chromo η aelle. Η ζυγαριά θα το πει.
Πολύ όμορφο πλαίσιο.
Θα σου πρότεινα να το στήσεις με περιφερειακά της εποχής του ή κάτι κοντινό - shimano 600 ή 105 8sp.
Αν αποφασίσεις να αλλάξεις μόνο τα αυτοκόλλητα ψάξε ή δώσε παραγγελία για τα ίδια -μάλλον λίγο δύσκολο να βρεις έτοιμα όμοια.
Τι σημαίνει ο τίτλος "Ν+1"; αριθμός πλαισίων! + 1;
To N+1 βγαίνει από έναν πολύ πολύπλοκο αλγόριθμο που σκοπό έχει να προσδιορίσει το s-1 όπου s είναι ο αριθμός ποδηλάτων που σε χωρίζει η γυναίκα σου.
Εγώ είμαι πάντα της γνώμης ότι αναπαλαιώνουμε ότι αξίζει να αναπαλαιώσουμε. Αλλιώς ο σκελετός είναι απλά ένας σκελετός. Μην ξεχνάμε ότι ακόμα φτιάχνονται σιδερένια ποδήλατα και σπάνια βρίσκεις να βάλεις κλασσικά σε αυτά. Προτιμώ να βάλω ένα κλασσικό λαιμό DEDA με 2 βίδες και να μην κάνω εγχείριση για να βγάλω το τιμόνι. Λεβιεδομανέτες να μην κάνω τον φακίρη στη κίνηση που θέλω να είμαι σπίρτο. 10 ταχύτητες με ένα δόντι διαφορά και να έχω 25 ή 28 γρανάζι. Compact τιμόνι που να μη χρειάζεται να γίνομαι 8 μέσα στη κίνηση για να κόψω τον αέρα., ελαφρείς τροχούς φτηνούς που ρολλάρουν σίγουρα. Αν ήμουν Ολλανδία και πήγαινα βόλτα από χωριό σε χωριό πάσο. Αν πήγαινα Brevet στην επαρχία πάλι πάσο ίσως???. Αλλά μέσα στην Αθήνα και στην Αττική με τίποτα. Χώρια που για να βρω ανταλλακτικά πάω στο περίπτερο ενώ αλλιώς πρέπει να κάνω το ντετέκτιβ εκτός αν δουλεύω με πολύ φτηνά πράγματα που πιθανότατα θα δουλέψουν.
Για μένα τα ποδήλατα είναι για να κάνω εγώ χιλιόμετρα και να τα ευχαριστιέμαι. Τώρα άμα μου τύχει κάτι εποχής κομπλέ δεν το συζητάμε το χτυπάω χαλαρά στο δρόμο και με 1 και με 2 και όσα γρανάζια έχει.
Εδώ βρίσκεται η απάντηση για το n+1.
http://www.podilates.gr/node/34214
Η αλήθεια είναι ότι η παραπάνω συζήτηση συνέπεσε με την αγορά του σκελετού οπότε μάλλον αυτό είναι και το όνομα του που με ρώταγε και η Βαγγελιώ.
Μην αγχώνεστε και μη με βαζετε ακόμα στη πρίζα για το στήσιμο και τα περιφερειακά.
Μπαίνω ήδη μόνος μου και δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος ούτε ρα χρήματα αυτή τη στιγμή.
Γνώμες για το τι να κάνω με σκελετό και αυτοκόλλητα θέλω για την ώρα.
Καλημέρα!!!
Κανόνισε να το καγκουρέψεις! Θα έχεις πολλούς διαφωνούντες όπως βλέπεις.
Ψηφίζω κι εγώ κλασσική κούρσα και ντύσιμο με παλιά αξιόλογα περιφερειακά.
Σχετικά με τη συζήτηση που είχαμε παραπάνω, έβγαλα τη μεσαία και τo ζύγισα.
Το πιρούνι είναι 710gr και ο σκελετός 2.180gr, με τα ποτήρια επάνω (μόνο αυτά που είναι τοποθετημένα στο σκελετό φυσικά, χωρίς ρουλεμάν κλπ.)
Η πλάκα είναι ότι 2.190gr δίνει ο πίνακας της columbus για το cromor.
Κούτελο ξέχασα να μετρήσω.
Όχι Τάσο, δεν έχω σκοπό να το καγκουρέψω. Θα δείξει στην πορεία κατά πόσο αντέχει κάποιες υποχωρήσεις στο βωμό της χρηστικότητας.
Εξάλου δεν είμαι κανένα χιλιομετροφάγος για να έχω αυστηρές απαιτήσεις.
Πάντως τώρα που έλευσα και τη μεσαία, το καβούκι της ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και γενικά είναι στην ίδια κατάσταση όλος ο σκελετός.
Το χρώμα μάλλον δεν έχει ανάγκη να πειραχτεί, οπότε περιμένω να ;ακούσω προτάσεις για τα αυτοκόλλητα.
Μια χαρά Βασίλη.
Χαίρομαι ιδιαιτέρα.
Δεν νομίζω ότι είναι καγκουριά να κάνεις τη ζωή σου πιο ασφαλή και εύκολη.
συνηθως αυτοι που λενε "φτιαχτο με τα παλια κλασικα εξαρτηματα" αλλιως ειναι καγκουρια κτλ. ειναι αυτοι που δεν τα χρησιμοποιουν αλλα τα μοστραρουν απλως (αν και τωρα που το σκεφτομαι vass.......)
Παντως κανενας δεν μπορει να αρνηθει οτι υπαρχει βελτιωση στα εξαρτηματα και στην λειτουργια και στην ασφαλεια κτλ.
Επισης κατι που μπορει να βοηθησει για να συμβιβαστουν αυτα τα δυο ασυμβιβαστα. Και η campa και η shimano εχουν βγαλει φετινα μοντελα retro (ή vintage δεν θυμαμαι πως τις ονομαζουν) look σειρες για τετοια δουλεια που δειχνουν retro στο ματι αλλα κατα τα αλλα ειναι συγχρονες.
Απο την αλλη μην μου πειτε οτι σας χαλαει κατι τετοιο και το προτιματε με τα εξαρτηματα του 1980
http://colnago.com/master-2/?lang=en
Μετά από ψάξιμο και πολύ βοήθεια από φίλους, κατέληξα στο ότι αν είναι να γίνει κάτι πάνω στο σκελετό, αυτό θα πρέπει να είναι σωστό και χωρίς υποχωρήσεις.
Ένα σωστό όμως βάψιμο του σκελετού και σωστή αποτύπωση στα λογότυπα είναι μια δουλειά που δεν μπορώ να κάνω μόνος και κοστίζει αρκετά και δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω.
Από την άλλη, δεν ήθελα να αφήσω και το σκελετό στην κατάσταση που ήταν και ήθελα να ασχοληθώ και λίγο περισσότερο ο ίδιος να δω 2-3 πραγματάκια. Έτσι πειραματίστηκα λίγο και έκανα κάποιες μικρές παρεμβάσεις (έστω και αν δεν είναι σωστές 100%) και με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Οπότε για την ώρα μάλλον θα αρχίσει σιγά σιγά να στήνεται ο σκελετός στην κατάσταση που φαίνεται παρακάτω και πιθανότατα κάποια στιγμή αργότερα θα γίνει περισσότερη και πιο σωστή δουλειά επάνω του.
Καλά προς το παρόν λύσε τα ποτήρια και τη μεσαία μην έχεις καμιά έκπληξη και μετά προχωράς.
Και μετά Vass παρατάς μωρά σκυλιά γατιά και έρχεσαι μαζί μου Κυριακές να αντρέψουμε με 200ρες ξεγυρισμένες.
Ακόμα με αντιμετωπίζεις σαν ερασιτέχνη και με στενοχωρείς!
Μεσαία έχω βγάλει ήδη (δεν έχει μεσαία στην φωτό) και είναι καθαρή και τα ποτήρια αλλάχτηκαν και είναι επίσης καθαρό το κούτελο.
Γενικά καθάρισα και τσέκαρα το σκελετό πριν προχωρήσω.
Τα ποτήρα που είχε μάλιστα είχαν ένα μικρό θεματάκι και μετά από καιρό κατάφερα να βρω τα ίδια (6400) και έβαλα επάνω.
Καλά δεν ξαναμλάω
Φτιάξε το και γω βάζω τα ταγάρια για τις βόλτες. Θα γράφουν πάνω colnago για να σε ανεβάσω.
http://www.classicrendezvous.com/publications/thecustombicycle.pdf
εντωμεταξύ κάθε κατασκευαστής, είχε τις δικές του "ιδιοτροπίες", είχα δεί ένα μπαταλιν(δε βάζω τόνο, δε ξέρω κάν να το προφέρω!) που είχε στο δεξί chainstay απο μέσα μιά πομπέ προεξοχή, για chainrest, να ακουμπάς
την αλυσίδα και να βγάζεις ευκολότερα πίσω τροχό! ερεεε
να μην το έχω το ποδήλατο να το δειχνα!