Κιλκίς: Νεκρός ποδηλάτης μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο
Κατερίνη: Νεκρός ποδηλάτης στην άκρη του δρόμου - Συνελήφθη ο οδηγός που τον εγκατέλειψε
Κουράστηκα να διαβάζω για αδικοχαμένους ανθρώπους...
Για ανθρώπους που έφυγαν απ' τη ζωή επειδή κάποιος ασυνείδητος δεν κοιταζε μπροστά του...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν αναφέρουν τα ονόματα των οδηγών;
Σε ένα οποιοδήποτε φόνο το όνομα του δολοφόνου βγαίνει κατευθείαν στις ειδήσεις.
Φόνος δεν είναι να σκοτώσει κάποιος έναν άνθρωπο με το αυτοκίνητο του και να τον εγκαταλείψει;;;
Τα τροχαία δεν είναι ατυχήματα. Είναι εγκλήματα.
Είναι πολύ σημαντικό οι ποδηλάτες να φοράνε αντιανακλαστικά ρούχα την νύχτα. Χωρίς αυτά κινδυνεύουν θανάσιμα. Κάπου διάβασα (δεν είναι διασταυρωμένο) ότι ο ποδηλάτης στο Κιλκίς δεν φορούσε.Το φωτάκι δεν αρκεί. Πριν ένα μήνα ήμουν στη Θεσσαλονίκη και είδα 3 ποδηλάτες ή μάλλον τρία άτομα με ποδήλατο να μην έχουν καν φώτα. Και ήταν 9 η ώρα το βράδυ. Κρίμα. Η εγκατάλειψη είναι έγκλημα πάντως, φταις δεν φταις.
Ο φονος προυποθετει-απαιτει προθεση.
Το τροχαια ατυχηματα ειναι ατυχηματα,στη περιπτωση τραυματισμου του θυματος
σωματικη βλαβη (βαρια ή μη) εξ αμελειας και στη περιπτωση θανατου, ανθρωποκτονιας εξ αμελειας.
Ετσι επιτασσει ο πολιτισμος μας και ετσι ειναι.
Το κάθε μηχανοκίνητο όχημα δεν πάει μόνο του... κάποιος το οδηγεί.
Επίσης κάποιος που οδηγεί ξέρει ότι μπορεί να προκαλέσει ζημία ή θάνατο σε όποιον χτυπήσει με το όχημα του, λόγο όγκου, ταχύτητας κτλ.
Ως εκ τούτου κάποιος που οδηγεί γρήγορα, ή απρόσεχτα,ή με το κινητό στο χέρι, ή ντίρλα, ή παραβιάζοντας φανάρια και σήματα τότε ακριβώς επειδή ξέρει, έχει πρόθεση.
Ο παράγοντας τύχη δεν μπαίνει πουθενά στην εξίσωση αυτή. Δεν πέφτει κάποιος κατά τύχη πάνω σε έναν ποδηλάτη. Πέφτει γιατί δεν τον είδε, και αν δεν τον είδε φταίει γιατί έχει φώτα, έχει την δυνατότητα να οδηγήσει πιο αργά αλλά ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ και δεν τον ενδιαφέρει τι ζημία θα κάνει.
Αυτός δε, που εγκαταλείπει κάποιον που χτύπησε στον δρόμο, ε αυτός και αν έχει ΠΡΟΘΕΣΗ...Τον παρατάει να ψοφήσει στην άκρη του δρόμου γιατί δεν τον υπολογίζει ως πρόσωπο.
Ένας πολιτισμός που δεν υπολογίζει τους ανθρώπους ως πρόσωπα δεν μπορεί να λέγεται πολιτισμός.
Δεν φταίει πάντα ο οδηγός αυτοκινήτου. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο να μη δεις έναν ποδηλάτη ειδικά αν δεν φοράει έντονα διακριτά ρούχα ή φώτα. Εγώ πρόσφατα στην Θεσσαλονίκη είδα μπροστά μου ποδηλάτη 9 η ώρα το βράδυ χωρίς φώτα και με σκούρα ρούχα. Είναι σχεδόν αδύνατον να τον διακρίνεις από απόσταση 100 μέτρων. Σε δρόμο με όριο ταχύτητας τα 90χλμ την ώρα δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις αν τον δεις μπροστά σου ακόμα και ο Χάμιλτον να είσαι. Είναι ζωτικής σημασίας να φοράς αντιανακλαστικό γιλέκο το βράδυ, ειδικά σε σκοτεινό επαρχιακό δίκτυο.
κατα ενα περιεργο νομικο λογο η ανθρωπινη ζωη οταν εμπλεκεται με ροδες δεν εχει καμια ιδιαιτερη αξια.
αν χτυπηθει πεζος,η ποδηλατης,η μηχανακι,η αμαξια μεταξυ τους κλπ,σε καθε περιπτωση κ θεωρωντας την πρωτη ας πουμε ως πιο "βαρια" η συνηθης ποινη ειναι κανα δυο χρονια με αναστολη.
οποτε λοιπον θεωρειται ατυχημα κ τι να γινει ετυχε παμε παρακατω.δε πειραζει κ τι εγινε ρε αδερφε.απλα βρεθηκες 2-3 εκατοστα πιο κει κ σε πηρα παραμαζωμα.πεθανες ε και?
(φαινεται εξ αλλου κ απτη διαθεση που εχουν ολοι πισω απτο τιμονι που τα 10' για τη δουλεια θελουν να τα κανουν 9':45" κ ας πατησουν τον ποδηλατη που ετυχε να παταει ορθοπεταλο στην ανηφορα,η το καροτσακι της λαικης με την γριουλα κλπ.
δε μιλω για τα βρισιδια του ενος προς τον αλλο.αλλοι που περνουν λεωφορεια κ κανουν 1 ωρα ας πουμε ειναι ζωα πχ.)
για μενα αυτο το καθεστως ευθυνεται κυριως για το χαλι της οδικης βλαχιας κ καγκουροσυνης,οπου καθε αναπηρος κρινεται ικανος οδηγησης με ντεμεκ εξετασεις κ λαδωματα.ετοιμος να βγει στο δρομο αλλος ενας "νομιμος" χαρος οπλισμενος με ανικανοτητα-αναπηρια εγκεφαλικη κ ελλειψη παιδειας..
βεβαια αυτοι που θεσπιζουν νομους ειναι κ οι ιδιοι μεσα σαυτη την κοινωνια αρα πως αλλιως θα μπορουσε να γινει.
τελος πολλα πολλα ατυχηματα θα ειχαν αποφευχθει αν οδηγουσαμε τυπικα στο οριο,κ οχι με το οριο του "ωχ αδερφε σιγα εχω αμαξαρα κ φρεναρει".
οχι 60 στα στενα και 100 στη παραλιακη..τι να σου κανουν τα γιλεκα κ τα κρανη.φτιαχτηκαν για ανθρωπους οχι για κανιβαλους.
...μεγαλύτερη ευθύνη φέρει ίδιος ο ποδηλάτης όσον αφορά την προστασία του,αφού αυτός/εμείς είμαστε περισσότερο εκτεθειμένοι.
Δεν συζητάμε καν για οδική συμπεριφορά των ΙΧήδων,ζούμε σε άλλη διάσταση σε αυτή τη χώρα,μόλις σήμερα το πρωί που βολτάραμε με τη σύζυγο μάς κόρναραν για να...περάσουν από πάνω μας κι ενώ δεξιά μας υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα.Δεν θα αναφέρω καν τις προτεραιότητες στις διασταυρώσεις.
Κανείς μα κανείς όμως δεν μπορεί να εγκαταλείψει ποδηλάτη ή πεζό ή οποιοδήποτε ζωντανό χτυπήσει με το όχημά του στο δρόμο.Όλοι μας λίγο-πολύ οδηγούμε αυτοκίνητο ή δίκυκλο και πολύ εύκολα μπορούμε να υποπέσουμε σε σφάλμα.Είναι μέγιστο έγκλημα η εγκατάλειψη θύματος,τη στιγμή μάλιστα που τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι και τα πιο πολύτιμα στην παροχή βοήθειας στο θύμα.Εκείνα τα δευτερόλεπτα που ίσως του σώσουν τη ζωή.
Οπότε αν το όριο λέει 90, αποτελεί άλλοθι αυτό για να παει κάοιος τόσο γρήγορα ακόμα και αν οι συνθήκες δεν συνάδουν για την ασφάλεια κανενός;
Οι ποδηλάτες φταίνε, οι πεζοί φταίνε, όποιος δεν είναι πίσω από το τιμόνι να ντυθεί ρόμποκοπ με λέιζερ και led για να φαίνεται, λες και άμα φαίνεται δεν θα τον περάσουν από πάνω, αφού στο πλείστο των περιπτώσεων θεωρείται "εμπόδιο" στην ομαλή ...καγκουροσύνη των οδηγών.
Για μένα εκείνος που έχει το βαρύτερο όχημα που μπορεί να κάνει την μεγαλύτερη ζημιά, είναι ο απόλυτα υπεύθυνος. Γιατί γνωρίζει τι χειρίζεται και γιατί έχει την ευχέρεια να χειριστεί το όχημα του με τρόπο που να μην είναι επικίνδυνο.
συνηθως αν ο αλλος νιωθει ενοχος ηδη,την κοπαναει.μαλλον επειδη ισως προκαλαεσε το ατυχημα.
για καποιους ανθρωπους η υπευθυνοτητα ειναι απιαστη κατασταση κ υπερισχυει το ωχ αδερφε.
εμενα ταριφας απο την αλλοδαπη μαλλον του πρωην ανατολικου μπλοκ σε αμφιβολη πνευματικη κατασταση ηθελε σε δρομο με μια λωριδα ανα κατευθυνση να περασει απο πανω μου ενω ηδη κινομουν με 45χλμ,ειχε κοκκινο στα 30 μετρα κ απο στενο καθετο στα 10μ εβγαινε παπακι μπροστα μας.κ μου λεγε θυμωμενος γιατι κανω ζιγκ ζαγκ κ παω στη μεση οταν του ζητησα το λογο που τον ακουγα να μαρσαρει στο σβερκο μου.
ερωτηθεις αν ειδε το παπακι μπροστα που βγηκε οπως ναναι απο στοπ,με κοιταγε σαν χανος κ αρκεστηκε στο "μπλιετ οχι ποδηλατο στο δρομο."
γιαυτη την παιδεια μιλαω,κ πλειστα αλλα παρομοια παραδειγματα.ψυχιατρικη επιτροπη τουλαχ για καθε διπλωμα κ εξεταση καθε χρονο για τους επαγγελματιες.πρεπει να σφιξουν οι κ#λοι καποια στιγμη.
παντως εμεις τα λεμε κ μεις τακουμε..
Παιδια μην τρελενεστε.
Εαν σας πω περιστατικα που μου εχουν τυχει το τελευταιο διμηνο (με οτιδηποτε οχημα οδηγουσα) θα χτυπατε το κεφαλι σας στον τοιχο.
Και ενω με πνιγει το δικιο αποφασισα οτι καλυτερο ειναι να μην μιλαω (ετσι και αλλιως δεν βγαζεις ακρη).
Το θεμα ειναι να μπορουμε να προστατευτουμε εμεις οσο το δυνατον περισσοτερο και να μην περιμενουμε οτι ο αλλος πρεπει να μας προσεξει κτλ κτλ.
Παραδειγμα πριν απο λιγο καιρο.
Απο το λιμανι του Πειραια προς Κερατσινι υπαρχει και ενας δρομος (περιφερειακος να τον πω) που περναει απο κατι τουνελ και φτανει μεχρι την εισοδο της ιχθυοσκαλας. Ο δρομος ειναι κλειστος (χωρις στενα κτλ). Υπαρχουν ποδηλατες που τον προτιμουν (χοντρη βλακεια) γιατι η εναλακτικη εχει ανηφορα. Εχω δει ποδηλατη (νιντζα με τα μαυρα του κτλ) χωρις φωτα αφου ηταν μεσημερι αλλα μεσα στα τουνελ βαθυ σκοταδι...... Στο φαναρι μετα καθομαι διπλα του και ακολουθει ο διαλογος (δεν θυμαμαι ακριβως τα λογια αλλα το νοημα θα το καταλαβετε)
-φιλε μου, μηπως θα ηταν πιο ασφαλες να μην πηγαινες απο τα τουνελ???
-ρε αντε χεσου ρε μπουχεσα με το κονσερβοκουτι σου που θα μου πεις εμενα απο που θα παω. Δεν παιρνεις και εσυ κανα ποδηλατο να χασεις και κανενα κιλο (να τονισω εδω οτι πρεπει να μου εριχνε και καμμια δεκαρια κιλα) που επειδη οδηγεις νομιζεις οτι εχεις πιασει τον Παπα απο τα αρχ.....
Συμπερασματα δυο. Με τετοια ατομα τι παραπανω να πεις?? Και οτι εαν δεν μπορει να καταλαβει οτι με το να ειναι "αορατος" σε "κλειστο δρομο" εαν τον περασει καποιος απο πανω δεν θα φταιει μονο ο οδηγος του βαρυτερου οχηματος αλλα και μονο ο οδηγος να φταιει το θυμα θα ειναι αυτος.
Εντωμεταξυ δανειζομαι τα γραφομενα της wicca για να δειξω και την δικη μας λαθος λογικη.
"Το κάθε μηχανοκίνητο όχημα δεν πάει μόνο του... κάποιος το οδηγεί.
Επίσης κάποιος που οδηγεί ξέρει ότι μπορεί να προκαλέσει ζημία ή θάνατο σε όποιον χτυπήσει με το όχημα του, λόγο όγκου, ταχύτητας κτλ.
Ως εκ τούτου κάποιος που οδηγεί γρήγορα, ή απρόσεχτα,ή με το κινητό στο χέρι, ή ντίρλα, ή παραβιάζοντας φανάρια και σήματα τότε ακριβώς επειδή ξέρει, έχει πρόθεση. "
Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι μηχανοκινητο το οχημα. Αφου και εμεις τα ποδηλατα τα χρησιμοποιουμε σαν οχηματα τοτε εχουμε και εμεις καποιες υποχρεωσεις. Ειπα ενα παραδειγμα λιγο πιο πανω. Σιγουρα δεν θα φταιει ο οδηγος του αυτοκινητου. Για ποδηλατες με κινητα στο χερι (που μιλανε και οδηγανε με το ενα χερι), που παραβιαζουν φαναρια και σηματα δεν το σχολιαζω καν, που δεν ξερουν καν να κινηθουν και που νομιζουν οτι το μονο θεμα ειναι το οικολογικο προφιλ και μαγκια που εχουν που δεν παιρνουν το αυτοκινητο τους (αν και πολλοι πανε ας πουμε μεχρι το Φαληρο με το αμαξι και ξεφορτωνουν εκει) το περναμε στο ντουκου ή απλως το σχολιαζουμε. Οταν λεγαμε οτι θα βρεθουμε να συζητησουμε τι θα πρεπει να διεκδικησουμε κτλ σε εκεινη την συζητηση λεγαμε τι θελουμε απο τα αυτοκινητα αλλα το τι πρεπει να κανουμε εμεις (οχι μονο εμεις που συζηταμε, εμεις σαν ποδηλατες σαν συνολο) εκει τιποτα. Βεβαια τωρα που εχουμε χωριστει σε πολλες ομαδες (εχουμε ΜΚΟ, συλογο, κοινοτητα, ομαδα και εγω δεν ξερω τι αλλο που μας εκπροσωπει) εχουμε αρκετους που θα τα διεκδικησουν ολα αυτα (εννοειται ειρωνικο αυτο).
Είσαι από Αθήνα και δεν μπορείς να φανταστείς τόσο εύκολα τι σημαίνει σκοτεινός επαρχιακός δρόμος.
Ακριβώς αυτό ένα ανοιχτός επαρχιακός σκοτεινός δρόμος στον οποίο τρέχουμε σαν να είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος.
Αλεπούδιτσες,σκατζόχοιροι,σκυλιά,γάτια,γαίδουρια,γίδια θα πρέπει να φοράνε αντανακλαστικά γιλεκα για να μην παρασύρθούν άλλωστε γιατί βρίσκονται εκεί στην μέση του πουθενά.
Αν και δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να τα χτυπάνε και επίτηδες αρκεί να είναι σίγουροι πως δεν θα κάνουν ζημιά στο όχημα.
Δύσκολο θέμα ειδικότερα σε μια χώρα με τραγικά αποτελέσματα στα τροχαία.
Ας φροντίσουμε ο καθένας μας να διατηρούμε χαμηλούς τόνους και να μην μεταφέρουμε ακραίες πεποιθήσεις και τάσεις στον δρόμο η αλληλεπίδραση τις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγεί σε άσχημες καταστάσεις.
Share the road χωρίς να απαιτείται αλλά να προσμένετε να κάνει και ο άλλος το ίδιο όχι με το βουρδουλά ή με το στανιο αλλά γιατί το έχει νοιώσει και το έχει ενστερνιστεί.
Αυτό δεν θα πετυχαίνεται ποτέ σε καθολικό ποσοστό αλλά έχει σημασία να μην παίρνουμε το μέρος των τρέλλων.
Δεν δικαιολογώ τους "κάγκουρες", απλά ας έχουμε εμείς τουλάχιστον τα προβλεπόμενα μειώνοντας τις πιθανότητες και μετά αν ευχηθούμε να μην πέσουμε σε παλαβό-μεθυσμένο-αφηρημένο-ασχετο οδηγό.
Έχω στο μυαλό μου να κάνω αυτά τα Χριστούγεννα μία διαδρομή Παρανέστι-Κομοτηνή-Παρανέστι αλλά με αυτά που διάβασα και με την όλη συζήτηση μάλλον θα το αφήσω για άλλη φορά...
1. η αξία της ζωής, όταν οδηγείς, πρόσφατα διπλασιάστηκε. Αν δείτε τα παλιά ασφαλιστήρια, είχαν τα μισά ποσά ως αποζημίωση. Πλέον εναρμονιστήκαμε με την υπόλοιπη Ε.Ε. και τα όρια αποζημίωσης διπλασιάστηκαν. Ακριβώς επειδή και τα δικαστήρια ΠΛΕΟΝ επιδικάζουν 2πλάσια ποσά αποζημίωσης.
ΟΚ, σου μιλώ για χρήματα και μου μιλάς για ανθρώπινη ζωή..... το ξέρω... και εσύ το ξέρεις... και όλοι μας .... αλλά έτσι είναι η ζωή...
2. Επειδή λοιπόν είσαι μέσα σε ένα μεταλλικό κλουβί, και έχεις και ένα ριμαδοασφαλιστήριο, νιώθεις πλέον την υπεροχή και την παντοδυναμία σου να ξεχειλίζουν από τα αυτιά. Το οποίο σε οδηγεί στις κλασσικές συμπεριφορές που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.
Αν όμως - ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΡΕΘΩ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ - είχες από πάνω τον δερβέναγα, την τροχαία, να κάνει τη δουλειά της και ήξερες ότι η παράβαση τιμωρείται με χρήμα -ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΎΕΙ συνήθως - τότε θα το ξανασκεφτόσουν να κάνεις τον τσάμπα-μάγκα.
3. Το να "μην λες κουβέντα", το να το βουλώνεις και να συνεχίζεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ ΤΑΚΤΙΚΗ. Όπως δεν είναι και το να βρίζεσαι με κάθε οδηγό. Το έχω ξαναγράψει: ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ και τον "επόμενο" ποδηλάτη που θα βρεθεί στο δρόμο τους. Που μπορεί να μην τη βγάλει καθαρή.... που μπορεί να είναι ο φίλος σας ή το παιδί σας....
Με σοβαρό τρόπο, με ευγένεια, καμιά φορά και με μια δόση ειρωνείας, μπορείς να βρεις κάτι να πεις, που θα κάνει τον άλλο να σκεφτεί έστω και για 1 δευτερόλεπτο ότι ίσως να έχει άδικο και ίσως να έχεις δίκιο.
4. Το road rage είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Στις πολιτισμένες χώρες είναι σε μικρό βαθμό. Στις "υπόλοιπες" (βλ. και Ελλάδα) ζει και βασιλεύει.
Αν πάτε δε, και στα Δυτικά προάστια της Αττικής, θα δείτε ακόμα πιο "ενδιαφέρουσες" συμπεριφορές....
5. Την διαδρομή Παρανέστι-Κομοτηνή-Παρανέστι να την κάνεις. Απλά βρες και παρέα. Θα είναι και πιο ευχάριστη και πιο ασφαλής. Γενικά, όταν είμαι σε γκρουπάκι, προβλεπέ (κράνος / φώτα / ανακλαστικό / σταθερή πορεία / σφικτές δυάδες / στρωτός ρυθμός κλπ) ΠΟΤΕ δεν έχω νιώσει road rage, ποτε δεν μου έχει συμβεί κάτι.....
... εκτός από μια φορά στην παραλιακή - βραδυ, που φάγαμε ένα αυγό από διερχόμενο ΙΧ. Αλλά μιλάμε για φάση και καλά "σπάμε_πλάκα_με_τους_ποδηλάτες".
Δυστυχως σε αυτο και ενω το ιδιο ελεγα και εγω τον τελευταιο καιρο ομως(θες οτι ο αλλος εχει οικονομικα προβληματα, θες οτι εχει αλλα προβληματα, θες οτι εχει αλλη πιεση γενικως) ολοι θελουν το τσακ για να σκασουν. Εγραψα ενα παραδειγμα παραπανω (αναποδο αλλα το νοημα ειναι το ιδιο). Του ειπα πολυ ευγενικα (τοσο που δεν φαινεται απο τα γραπτα) οτι κινειται λαθος και με αρχισε στα μπινελικια. Επειδη δεν τον ειδες και δεν μπορω να στο περιγραψω στο λεω απλα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ. Ισα ισα στην παρεα του θα πει και οτι "την ειπα και σε ενα μαλακα με αυτοκινητο". Εννοειται οτι το ιδιο γινεται απ'ολες τις πλευρες. Εχω πετυχει σε συζητησεις (και εχω προσπαθησεινα εξηγησω το λαθος τους αλλα....) που αυτοι με τα αυτοκινητα θα πουν για περιπτωσεις που τους χουν τυχει και τους εχει μεινει μονος ο τσακωμος. Απλο παραδειγμα.
Φιλος ελεγε την ιστορια που ηταν σταματημενος στην κινηση με ανοιχτο παραθυρο και ειχε το χερι να κρεμεται εξω με το τσιγαρο στα δαχτυλα (κλασικη ελληνικη κινηση την ξερετε). Περναει ποδηλατο ξυστα (συμφωνα με τα λεγομενα του, συμφωνα με εμενα περναει απο τον χωρο ενδιαμεσα στα αυτοκινητα) και μαλλον τρομαξε και του πεφτει το τσιγαρο. Φωναζει το κλασικο "που πας ρε κωλοπαιδο κτλ κτλ" και του απανταει (ακου θρασος) "κανονικα περναω ρε φιλε". Και τον αρχιζει "να πας ρε μεγαλε απο το πεζοδρομιο που εκει πρεπει να ειστε, εγω πληρωνω τελη και μου ερχεσαι εσυ να μου πεις οτι κανονικα περνας, που εαν ανοιγα την πορτα και σε χτυπαγα τι θα μου ελεγες κτλ κτλ" και κολλαμε και στο τελος ενα μαλακα και ειμαστε κομπλε. Και μας το εξιστορουσε και με υπερηφανεια και το ακουγαν και οι αλλοι και συμφωνουσαν. Οσο και ευγενικα να του μιλαγες τι θα καταλαβαινε νομιζεις. Τετοιες ιστοριες εχω απειρες να σας λεω απο μια καθε ημερα του χρονου να γελατε (ή να κλαιτε αναλογα ποσο σοβαρα θα τις δειτε).
Δυστυχώς δεν έχω παρέα. Θα πάω μόνος. Ελπίζω μόνο να μην έχει κίνηση.
Πάντως η λογική "το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό" είναι κυρίαρχη σε όλους τους δρόμους του κόσμου. Είναι ουτοπικό να περιμένουμε από αυτόν που έχει το μεγάλο όχημα να αρχίσει να μας προσέχει. Όπως βλέπει ο νταλικέρης τα Ι.Χ. έτσι βλέπει και το Ι.Χ. τα μηχανάκια και τα ποδήλατα. Πάντα όρθιοι να είμαστε όλοι...
Έφυγε από τη ζωή ο 8χρονος ποδηλάτης
από την Καρδίτσα που το απόγευμα της
Τετάρτης ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα με
το ποδήλατό του στην περιοχή του του
Αγίου Παντελεήμονα.
Υπενθυμίζεται ότι ο μικρός
ποδηλάτης κινούνταν σε οδό της συνοικίας,
όταν παρασύρθηκε από διερχόμενο όχημα που
οδηγούσε 62χρονος κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το
απόγευμα της Τετάρτης.
Το παιδί αρχικά μεταφέρθηκε στο
νοσοκομείο Καρδίτσας, όπου λόγω της
σοβαρότητας της υγείας του, διακομίστηκε
στο νοσοκομείο της
Λάρισας και υποβλήθηκε σε χειρουργική
επέμβαση.
Ο άτυχος 8χρονος παρά τις προσπάθειες
των γιατρών τελικά κατέληξε τις πρώτες
πρωινές ώρες της Πέμπτης.
Το καλοκαίρι εχει βαφτει κόκκινο,έχουν κλείσει σπίτια.
Επειγόντως άμεση αυστηρόποίηση και επανεξέταση όλων των αδειών οδήγησης με στόχο την μείωση τουλάχιστον κατά 30 με 40% των ενεργών χρηστών μηχανοκινητων.
Δυστύχημα με θύμα 19χρονη
ποδηλάτη στο Ελληνοχώρι
Όπως αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωση της η
Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση
Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης , Ι.Χ.Ε.
αυτοκίνητο που οδηγούσε 46χρονος, παρέσυρε
και τραυμάτισε θανάσιμα 19χρονη, η οποία
επέβαινε σε ποδήλατο. Το δυστύχημα συνέβη λίγα
λεπτά πριν τις εννέα το βράδυ στο τέταρτο
χιλιόμετρο Διδυμοτείχου – Λάδης (Ελληνοχώρι)
22 Αυγ 2016
Ένας 50χρονος έχασε την ζωή του και ένας 28χρονος τραυματίστηκε σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στο 'Αργος.
Ειδικότερα, το Ι.Χ. επιβατηγό αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας 28χρονος Έλληνας, κινούμενο στο νότιο περιφερειακό του 'Αργους-από την οδό Τριπόλεως προς Ναυπλίου-συγκρούστηκε με το ποδήλατο που οδηγούσε ο 50χρονος Βούλγαρος, όταν αυτός επιχείρησε να διασχίσει κάθετα τον περιφερειακό δρόμο.
Προανάκριση διενεργεί το τμήμα Τροχαίας 'Αργους.
19-09-2016
Το τραγικό συμβάν έγινε στην Άμφισσα κοντά στις
αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης, το βράδυ του
Σαββάτου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες εν
αυτοκίνητο μάρκας BMW παρέσυρε και χτύπησε
ένα ποδήλατο στο οποίο επέβαινε ένας 11χρονος.
Το παιδί διακομίστηκε στο νοσοκομείο πολύ
σοβαρά τραυματισμένο, όπου λίγες ώρες αργότερα
άφησε την τελευταία του πνοή.
Αρχικά λένε ότι ο 76χρονος οδηγός της BMW
εγκατέλειψε το σημείο του τροχαίου, επειδή
φοβήθηκε, ωστόσο λίγη ώρα αργότερα
εμφανίσθηκε στην τροχαία της Άμφισσας, η οποία
διενεργεί προανάκριση για το θανατηφόρο
τροχαίο.
02-12-2016
το απόγευμα στο 1ο χιλιόμετρο της
Περιφερειακής Οδού Σερρών στο ρεύμα προς
Θεσσαλονίκη, 82χρονος ημεδαπός που επέβαινε σε
ποδήλατο, παρασύρθηκε από φορτηγό αυτοκίνητο
που οδηγούσε 51χρονος υπήκοος Βουλγαρίας και
ακολουθούσε την ίδια κατεύθυνση, με αποτέλεσμα
το θανάσιμο τραυματισμό του 82χρονου.
Προανάκριση για τα αίτια του ατυχήματος
διενεργείται από το Τμήμα Τροχαίας Σερρών
12-12-2016
Μία γυναίκα, η οποία επέβαινε σε ποδήλατο,
έχασε τη ζωή της το πρωί της Δευτέρας, όταν
παρασύρθηκε από φορτηγό αυτοκίνητο στα
φανάρια του Κιάτου. Στο σημείο έσπευσαν
ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και περιπολικά της Τροχαίας.
Άγνωστα παραμένουν τα αίτια του δυστυχήματος.
Προανάκριση για το τροχαίο διενεργεί το
Αστυνομικό Τμήμα Κιάτου.
http://www.sport-fm.gr/article/prebeza-thanatiforo-t...
https://www.youtube.com/watch?v=QyH1wMokqMo
http://www.zougla.gr/greece/article/fortigo-paresire...
... καθώς ο γιός μου είναι μέλος της συγκεκριμένης ποδηλατική κοινότητας, πατάω το "προσθήκη νέου σχολίου" σ αυτό το μακάβριο θρεντ...
Το περασμένο Σάββατο, στη νέα παραλία της Θεσσαλονίκης, σκοτώθηκε ένα νεαρό παιδί, ενεργό μέλος της κοινότητας των BMXάδων της πόλης...
Το ατύχημα συνέβη στις "μπλε ράμπες" που είναι μια από τις ελάχιστες (μόλις 2 δημόσιες) υποδομές για skate και bmx της πόλης...
Δυστυχώς οι δύο τελευταίες ράμπες (τα άκρα) της πιστας που δεν είναι άλματα αλλά quarters για να στρίβουν (180°) και να παίρνουν φόρα τα ποδήλατα, χρησιμοποιούνται συχνά για άλματα και πιθανώς αυτή να ήταν η αιτία του δυστυχήματος...
Το γεγονός επίσης ότι ο νεαρός δε φορούσε κράνος έπαιξε σίγουρα το ρόλο του στην τραγική κατάληξη...
Το περιστατικό είναι πραγματικά πολύ τραγικό και η συζήτηση που άνοιξε έχει πολλές και δυσάρεστες προεκτάσεις...
http://mysalonika.gr/tragodia-sti-nea-paralia-nekros-16chronos-eno-epeze-me-to-podilato-tou-se-parko-tou-dimou/
http://www.thessnews.gr/article/48357/oi-efiboi-me-ta-bmch
... Το διάβασα πριν μερικές μέρες. Ας ελπίζουμε να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο.
Τα skate (& bmx) parks που έχουν φτιαχτεί είναι μια πολύ καλή πρωτοβουλία, αλλά θα πρέπει να ακολουθούνται αυστηρά και οι κανόνες ασφάλειας και συμπεριφοράς... απ' όλους!!! Στο αντίστοιχο skate park πίσω από το ΟΑΚΑ π.χ. βλέπεις συνέχεια ανεγκέφαλους γονείς να βάζουν μέσα πολύ μικρά παιδιά χωρίς να δίνουν σημασία στο θέμα της ασφάλειας και παρά τους πολύ συγκεκριμένους κανόνες στην ταμπέλα στην είσοδο.
Τι εννοείς ακριβώς... η συζήτηση που άνοιξε έχει πολλές και δυσάρεστες προεκτάσεις... ???
...οι δυσάρεστες προεκτάσεις αφορούν κυρίως στην προσπάθεια της κοινότητας να δημιουργηθούν περισσότεροι χώροι στην πόλη, όχι μόνο στον κεντρικό Δήμο αλλά και στους ομορους και μετά από αυτό το γεγονός γίνεται εξαιρετικά πιο δύσκολη...
Πιο πιθανό είναι πλέον να ξηλωθουν αυτές οι ραμπες πάρα επεκταθουν σ άλλες γειτονιές και δήμους...
Από την άλλη το περιστατικό αυτό ενισχύει τη θέση των παιδιών που επιμένουν για τη χρήση κράνους εντός της ίδιας της κοινότητας που είναι διχασμενη πάνω σ αυτό το θέμα...
Τραγικό θάνατο βρήκε ο 36χρονος ποδηλάτης
του Τάλω, Μανώλης Αγριμάκης στα Χανιά,
όταν παρασύρθηκε από αγροτικό όχημα.
Ο Μανώλης Αγριμάκης, αθλητής ποδηλασίας στην ομάδα του Τάλω στα Χανιά, παρασύρθηκε από αγροτικό όχημα ενώ
επέβαινε στο ποδήλατό του στον δρόμο προς τον Ομαλό κι ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.
Ο 36χρονος ποδηλάτης που ήταν αθλητής ποδηλασίας τα τελευταία τουλάχιστον 20 χρόνια, ήταν πατέρας δύο παιδιών. Το 1998 είχε λάβει την 4η θέση στους Βαλκανικούς αγώνες.
Καμία ευαισθησία στα Χανιά,καμία αναστολή.
Ντροπή!!!
Νεκρός διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Χανίων από
το ΕΚΑΒ άνδρας ηλικίας περίπου 50 ετών, ο οποίος
ενώ οδηγούσε ποδήλατο, παρασύρθηκε κάτω από
αδιευκρίνιστες, μέχρι στιγμής, συνθήκες από
ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο.
Η οδηγός του αυτοκινήτου εγκατέλειψε το θύμα του
τροχαίου και αναζητείται από τις αστυνομικές
Αρχές.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι στη συμβολή
των οδών Καποδιστρίου και Τσόντου Βάρδα, στην
περιοχή Δικαστηρίων.
Σε θρίλερ εξελίσσεται ο εντοπισμός της οδηγού που ευθύνεται για τον θανάσιμο τραυματισμό του 57χρονου ποδηλάτη, πατέρα 5 παιδιών.
Οι αστυνομικές αρχές εξακολουθούν να ερευνούν με μεγάλη προσοχή το τι ακριβώς έχει συμβεί. Μπορεί να έφτασαν στην ταυτοποίηση του αυτοκινήτου, το οποίο βρίσκεται πλέον στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, ωστόσο ο νόμιμος κάτοχός του σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες βρίσκεται στο εξωτερικό για δουλειές και το ΙΧ το μοιραίο εκείνο μεσημέρι της Τετάρτης φέρεται να το οδηγούσε στενό συγγενικό του πρόσωπο.
Οι αστυνομικοί ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα με εντατικούς ρυθμούς έτσι ώστε να ξετυλίξουν το κουβάρι της υπόθεσης αυτής.
Στο μεταξύ, η κηδεία του άτυχου ποδηλάτη θα γίνει σήμερα το μεσημέρι στις 15:30.
http://goodnet.gr/news-item/simantiki-proodos-stis-ereunes-gia-to-moiraio-dustuchima.html
Παραδόθηκε η οδηγός που σκότωσε τον 57χρονο ποδηλάτη στα Χανιά
http://www.news247.gr/koinonia/paradothike-i-odigos-...
Είναι γεγονός οτι οι γυναικες είναι λιγο πιο αφηρημένες στο δρόμο, με έχει χτυπήσει και έμενα γυναικα οδηγός, και ουτε που σταμάτησε, πιστεύω οτι ουτε κατάλαβε, και πυκνα συχνά απο τα 10 περιστατικά που θα μου τυχουν τα 7-8 ειναι με γυναίκα. Μπορει να έχει τύχει. Αλλα νοιώθω οτι δε με παρατηρουν ή οτι είναι πιο απρόσεχτες