Εθνικός Διάλογος για το Ποδήλατο.

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πρόσφατα δάβασα ότι έγινε Εθνικός Διάλογος για το Κυνήγι!
...για το κυνήγι!
Καλά διαβάσατε!
Για το κυνήγι.
1
Πραγματικά εντυπωσιάστηκα και άρχισα να σκέφτομαι ποιούς αφορά αυτός ο διάλογος.
Ποιοί έίναι αυτοί οι Έλληνες που αξίζει να γίνει κοτζάμ Έθνικός Διάλογος για το χόμπι τους ή την ασχολία τους.
Αφού έφτασα σε περιοχές που με εκνεύρισαν και με έφεραν μπροστά στα όρια του να αρχίσω να εκφράζω αισθήματα αγανάκτησης, σκέφτηκα ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ;
Το Ποδήλατο δεν αξίζει έναν ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ;
...
ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΔΗΛΑΤΟ.
...
Για σκεφτείτε το.
Δεν είναι αστείο να γίνεται Εθνικός Διάλογος για το Κυνήγι και όχι για το Ποδήλατο;
Μήπως θα έπρεπε να γίνει και ένας τέτοιος;
Μήπως αφορά πιό πολύ κόσμο;
Μήπως αφορά πιό σημαντικά πράγματα;
Μήπως το Ποδήλατο αφορά τη ζωή πιό πολύ απ' ό,τι το Κυνήγι;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Geraki
Απών/απούσα

Με το κυνήγι ασχολούνται πάνω από 300.000 ψηφοφόροι.

Το ποδήλατο, στα μάτια των "υπευθύνων", είναι το παιχνίδι κάποιων παιδιών που κάνουν γύρω γύρω μια πλατεία και όσοι ενήλικες χρησιμοποιούν το ποδήλατο για μετακίνηση/βόλτα/προπόνηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια "ενόχληση" για τους "υπεύθυνους" που λέγαμε.

Τα μόνα που θα πάρουμε εμείς οι ποδηλάτες είναι:
- υποσχέσεις που σχεδόν ποτέ δεν πραγματοποιούνται
- έργα για το ποδήλατο χωρίς ουσιαστικές μελέτες και κάποιες φορές μη λειτουργικά ΑΛΛΑ μόνο αν υπάρχει κάποιος φίλος/συγγενής του αρμόδιου ώστε να "φάει"

Tasos
Απών/απούσα

δε θα ήταν ούτε για αυτούς εύκολο! Αυτό που θέλω να πω δεν είναι προφανώς ότι αυτό πρέπει να γίνει με τα δάση αλλά το γιατί δε θέλουν να μας δουν τους ποδηλάτες σοβαρά: γιατί ο αστικός χώρος αποτελεί μια τεράστια οικονομική πίτα από όπου τρώνε εργολάβοι, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εταιρείες καυσίμων, διαφημιστικές κλπ. Δίνοντας χώρο σε πεζούς, ποδηλάτες και ΜΜΜ η πίτα αυτή μειώνεται...

aldro
Απών/απούσα

Άσχετο.Ένα ελαφρύ βιβλίο για το καλοκαιράκι στην παραλία . https://en.m.wikipedia.org/wiki/Why_Nations_Fail .

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ψάξε να δεις πόσα λεφτά βγάζει το κράτος και οι τοπικές
κοινωνίες από το χόμπυ αυτό και θα καταλάβεις το γιατί
ασχολούνται με αυτό και όχι με το ποδήλατο.

Λεφτά για άδεια οπλοκατοχής, λεφτά για άδειες κυνηγιού,
λεφτά για αναλωσιμα, λεφτά για τα σκυλιά, λεφτά σε βεν-
ζίνες, λεφτά σε διόδια, λεφτά σε ξενοδοχεία, ταβέρνες
και πάει λέγοντας.

Μιλάμε για καμιά 400.000-500.000 κυνηγούς (νόμιμους ή μη)
άρα για πάρα πολλά λεφτά κάθε χρόνο στο κράτος και τις
τοπικές κοινωνίες.

Το ποδήλατο δεν θα μπορέσει ποτέ να μπει στην ίδια βάση
διότι όχι μόνο δεν φέρνει -και ούτε πρόκεται- να φέρει
τα ανάλογα έσοδα, αλλά αντιθέτως τα μειώνει. Χαμένα λε-
φτά από γυμναστήρια, από γιατρούς, από ψυχολόγους, από
φαρμακα, από τυροπιτάδικα, από βενζίνες από από από.

Όπως σωστά έγραψες, το ποδήλατο αφορά τη ζωή (την ποιότητά
της) αλλά το κράτος ασχολείται με τα έσοδα και τα κέρδη.

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Άν πάρεις παράδειγμα από τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, τότε θα καταλάβεις ότι καλύτερα που δεν γίνεται και για το ποδήλατο! Σϊγουρα θα τα κάνουν πολύυυυυ χειρότερα...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μετά την ένταξη του ποδηλάτου στο Μετρό και την παράλληλη αύξηση της παρουσίας του στούς δρόμους, ένα ερώτημα που θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να απαντηθεί σε έναν πιθανό (ή απίθανο) Εθνικό Διάλογο για το Ποδήλατο είναι το εξής:
Ποιό θα μπορούσε να είναι το ΘΕΜΑ της Διεκδίκησης από την πλευρά των ποδηλατών ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Π/Δ;
...
Ένα πράγμα που μου έρχεται άμεσα στο μυαλό είναι μια παλιά ανάρτηση του aldro: Ο Νόμος περί Αντικειμενικής Ευθύνης Οδηγών.
...
Άλλο ένα είναι η ένταξη του ποδηλάτου στις Λεωφορειολωρίδες με παράλληλη ένταξη του σήματος μέσα στην πινακίδα τους.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Σε όλα!

Οι δρόμοι είναι ΚΑΙ δικοί μας! Μας ανήκουν εξ ίσου! Κάντε χώρο...είμαστε πολλοί πια...

Αυτός είναι ένας σφυγμός που δεν πρέπει να μας διαφεύγει...η διεκδίκηση χώρου στους δρόμους!

Στους ποδηλατόδρομους ενεπλάκησαν συμφέροντα κι αηδίες και παρά την ύπαρξή τους και το καλό τους δυστυχώς, πολλά δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε...και δεν ξέρω γιατί δεν μ’ αρέσει να είμαι και το πνεύμα της αντιλογίας και σ’ αυτά που είναι να γίνουν πόσο θα μπορέσουμε να παρέμβουμε...

ΟΜΩΣ την de facto παρουσία μας στο δρόμο ποιός θα αμφισβητήσει; Υπάρχει. Μένει να “θεσμοθετηθεί”...

Για παράδειγμα και η αλήθεια είναι κάπως αυθόρμητο αυτό που θα πω...γιατί δεν μπορεί να γίνει γράμμωση της κίνησής μας στις δεξιές λωρίδες έτσι που τα αυτοκίνητα να ξέρουν “ τι τα περιμένει “; Πώς πρέπει να μας προσπεράσουν και πώς να πλασαριστούν και μετά οι παραβάτες ας δέχονται τις κατάληλες συνέπειες...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
γιατί δεν μπορεί να γίνει γράμμωση της κίνησής μας στις δεξιές λωρίδες έτσι που τα αυτοκίνητα να ξέρουν “ τι τα περιμένει “; Πώς πρέπει να μας προσπεράσουν και πώς να πλασαριστούν και μετά οι παραβάτες ας δέχονται τις κατάληλες συνέπειες...

...
τι εννοείς όταν λες "γράμμωση";
...
πάντως και η de facto παρουσία μας θέλει πιό πολύ ...facto απ' ό,τι φαίνεται για να γίνει και de jure. :)
...
ένα άλλο ΘΕΜΑ είναι και η μετάφραση στα ...Αγγλικά(!) αυτού ακριβώς που λες :
Quote:
Οι δρόμοι είναι ΚΑΙ δικοί μας! Μας ανήκουν εξ ίσου! Κάντε χώρο...

Πως μεταφράζεται από μας, αυτό το περίφημο ΚΑΙ που -πολύ σωστά- χρησιμοποιείς; "Share the Road" ή "Reclaim the Streets";
...
Το επόμενο που λες
Quote:
...είμαστε πολλοί πια...
επίσης απ' ό,τι φαίνεται, δεν είμαστε ακόμη ΤΟΣΟ πολλοί ΟΣΟ χρειάζεται. Γι αυτό βρισκόμαστε σε αυτό το ενδιάμεσο στάδιο ακόμα και διεκδικητικά (και μάλιστα μετά από την επίτευξη του στόχου του Μετρό).
...
Εγώ θα προτιμούσα να πω "είμαστε πολύ περισσότεροι πια αλλά όχι ακόμα αρκετοι για την περίφημη κρίσιμη μάζα".
...
Πάντως για την επόμενη δράση ή την επόμενη ΠΠ, κατα τη γνώμη μου, θα ήταν το τέλειο σύνθημα:
Quote:
Οι δρόμοι είναι ΚΑΙ δικοί μας! Μας ανήκουν εξ ίσου! Κάντε χώρο...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Τι εννοώ όταν λέω γράμμωση! Εννοώ το απλό να οριοθετηθεί στη δεξιά λωρίδα ο χώρος μας με μια γράμμωση ειδικού χρώματος, ώστε να ξέρουν όλοι, ότι σ' αυτή τη λωρίδα κινούνται και ποδήλατα και μάλιστα όχι στην άκρη-άκρη όπως μερικοί κάφροι μας προτρέπουν (επιπέδου, "κάνε στην άκρη! παρείσακτε ποδηλάτη"), αλλά μεγαλοπρεπώς στην μέση, για ν' αποφεύγουμε και τις κακοτεχνίες...
Στις περιπτώσεις των λεωφορειολωρίδων ΕΜΕΙΣ και ΟΙ ΑΛΛΟΙ πρέπει να αναπτύξουμε την συνείδηση πως όταν βλέπουμε να έρχονται ΜΜΜ οχήματα τους δίνουμε σαφώς προτεραιότητα, αλλά κι αυτά μας προσπερνάνε όμορφα, κι όχι με στρίμωγμα.
Στις μονές λωρίδες, δηλαδή σε μικρούς δρόμους με παρκαρισμένα αριστερά και δεξιά θα είναι δεδομένη η κίνησή μας στη μέση, εκεί γράμμωση ειδική δεν χρειάζεται, απλά γιατί είναι δεδομένη.

Αυτό προϋποθέτει φυσικά και την ανάλογη τροποποίηση στον ΚΟΚ, που καλά είναι να γίνουν κι ενημερωτικές αναφορές απ' τα ΜΜΕ με συμμετοχή μας φυσικά. Όχι σαν φτωχοί φιλοξενούμενοι του οδοστρώματος, αλλά σαν δικαιούχοι του.

[didotou, συγνώμη που δεν είχα δει το ερώτημά σου, το είδα τώρα]

ΟΜΩΣ αν σε μια συνέλευση προταθούν αυτά και υιοθετηθούν σαν διεκδίκηση, πρέπει να στηρίξουμε και να βάλουμε ώμο όλοι...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καλλιο αργά ...Royal Oak! Και μιας και το ξανάφερες στην επιφάνεια ας πούμε και δυό πράγματα:
Νομίζω ότι καλούμαστε πια, παράλληλα με την διαμαρτυρία και την διεκδίκηση, να περάσουμε και σε μια τρίτη φάση (αν δεν έχουμε ήδη περάσει): Την φάση των άμεσα υλοποιήσιμων εφικτών προτάσεων που οδεύουν και ωθούν προς την σωστή κατεύθυνση.
...
Royal oak συμφωνώ με την ...γράμμωση.
Δηλαδή την απλή συνεχή διαχωριστική γραμμή.
...
Βέβαια, όποτε το συζητάμε, ακούγεται η (προφανής και για πολλούς δικαιολογημένη) ένσταση ότι, πολύ απλά, δεν θα γίνει σεβαστή, δεν θα σημαίνει τίποτα, θα σβήσει η γραμμή, θα εξαφανιστεί κλπ κλπ.
Και μ' αυτό συμφωνώ και το καταλαβαίνω.
Εδώ ζούμε όλοι μας και ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε.
Για ποιό λόγο όμως πιστεύω ότι η ύπαρξη της γραμμής, παρόλα αυτά, είναι σημαντική, έστω κι έτσι:
Γιατί μας καθιστά 1ον πιό ορατούς και (και ίσως κυριότερο) 2ο πιό υπαρκτούς νομικά.
...
Επίσης πιστεύω στην αναγακιότητα της ύπαρξής μας στο περίφημο σήμα:
δ
που είναι τόοοοσο δύσκολο πια να ενταχθεί στις Λεωφορειολωρίδες!
Αλλά και το ξεχασμένο αλλά πάντα επίκαιρο Sharrow:
q
...
Οι Π/Δ δεν είναι ανάγκη να είναι όλοι τους κτιστοί και υπερυψωμένοι σαν προέκταση του πεζοδρομίου.
Θα συμφωνήσω βέβαια ότι αυτός είναι από τους πιο σαφείς τρόπους κατασκευής τους και ίσως και ο πιο ανθεκτικός στο χρόνο, αλλά παράλληλα είναι και ο πιο ακριβός.
Απαιτεί διευθέτηση δικτύων, αλλαγή στην αποχέτευση και το σημείο παραλαβής των ομβρίων από τις σχάρες των υπονόμων, τσιμέντα, ρύσεις, πλακοστρώσεις, επιστρώσεις κλπ κλπ.
Είναι δηλ. η χαρά του εργολάβου.
Όχι.
Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. Πολύ πιο απλοί:
Απλά εύκαμπτα πορτοκαλί πλαστικά κολωνάκια φτάνουν (και περισσεύουν θα πρόσθετα).
Όπως στην Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.
Γιατί όχι;
Εκεί δηλ. οι άνθρωποι δεν ξέρουν και ξέρουμε εμείς;
Και όποτε χαλάσουν αντικαθίστανται.
...
Δεν λέω να αλλάξει ο Στρατηγικός Στόχος που είναι (και παραμένει πάντα) το Μητροπολιτικό Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων ( https://www.podilates.gr/sites/default/files/Mitropolitiko%20Diktyo%20Po...) αλλά προτείνω να ενταχτούν και αυτά στα ήδη υπάρχοντα στην εργαλειοθήκη μας, για να γίνουν οι προτάσεις μας πιο εφικτές αλλά και πιο πειστικές προς τους δύσπιστους, που μιλάνε για πάρτυ με πακτωλούς χρημάτων κλπ.
...
Ας ενταχθούν λοιπόν αυτά τα τέσσερα νέα (πολύ παλιά στην πραγματικότητα) απλά πράγματα στις διεκδικήσεις μας / προτάσεις μας (ή ας ξανάρθουν στην επιφάνεια και ας γίνουν πιο ορατά):

1. Η Απλή Γραμμή.
2. Η Ένταξη στις Λεωφορειολωρίδες.
3. Τα Sharrows.
4. Τα Πλαστικά κολωνάκια.

...
Το άλλο πακέτο διεκδικήσεων /προτάσεων ας είναι Ο Νόμος περί Αντικειμενικής Ευθύνης Οδηγών. από την παλιά ανάρτηση του aldro.

Δεν νομίζω καθόλου ότι υπερβάλλουμε ούτε ότι οι στόχοι αυτοί είναι μαξιμαλιστικοί.
Μιλάμε για το ποιά πόλη θέλουμε να αφήσουμε στα παιδιά μας.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

δεν με διακατέχει το νεοσύλλεκτο συνομωσιακό σύνδρομο που εμφανίζεται πρόσφατα στο φόρουμ...αντίθετα με αηδιάζει έτσι όπως εκφράζεται...
στη χώρα μας το θέμα των εργολαβιών είναι πονεμένο ούτως ή άλλως και καθόλου δεν μολύνονται όσοι πάλεψαν για τους ποδηλατοδρόμους απ' αυτό οφείλω να ξεκαθαρίσω...
όσα εξέφρασες πιο πάνω είναι θαυμάσια, καθόλου ουτοπικά και διόλου δαπανηρά και θαρρώ πως πρέπει να τα θέσουμε σε σκέψη, οργάνωση διεκδίκησης και προσωπικά όσο μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω με την ψυχή μου γιατί τα θεωρώ άμεσα ρεαλιστικά και αναγκαία.

θα βοηθήσουν όχι μόνο τη σχέση μας με τους άλλους χρήστες του οδοστρώματος, αλλά κι εμάς τους ίδιους στο να κατανοήσουμε τη σχέση μας που σε αρκετούς είναι ασαφής...

τελευταία με το νέο μου σκύλο που είναι κάπως δυναμικό ζώο, περπατάμε στην Πατησίων σε μεγάλη έκταση τις πρωινές ώρες...ναι οι ποδηλάτες που πάνε κάπου και δεν πάνε βόλτα είναι πολλοί και οι συμπεριφορές τους ποικίλουν...πολλοί σέρνονται με κόπο στις σχάρες πλάι στα ρείθρα και τρέχοντας κι όλα κι είναι "ζήτημα" ο τρόπος που τα βαριά οχήματα έχουν την τάση να τους στριμώχνουν...άλλοι (διόλου λίγοι) καταφεύγουν στην αριστερή λωρίδα...αυτοί κι αν τρέχοντας, μέσα σ' ένα πλήθος οχημάτων που κατά κανόνα είναι κάπως χύμα και βιαστικοί λόγω ώρας αιχμής...
όλο αυτό υποδηλώνει μια ψυχολογία "ό,τι αρπάξουμε" και φτιάχνει προηγούμενα συμπεριφορών που δεσμεύουν όλους μας...

και ναι συμφωνώ πως αν σβήσουν οι γραμμώσεις, κάποιος πρέπει να τις ξανακάνει όπως κάνουν και τις άλλες...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

κατανοώ το ερώτημά σου τι εννοώ με τη λέξη "΄γράμμωση " ξαφνικά κι εμένα μου θύμισε την μυϊκή των "φουσκωτών"
μήπως διαγράμμιση είναι καλύτερα;;; μην παρεξηγείτε τους κουρασμένους εγκέφαλους με πληθωρικές σκέψεις...τα χάνουν και λόγω ηλικίας ίσως...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Η Πατησίων και μάλιστα εκεί που στενεύει μέχρι τα κάτω Πατήσια και την Φιλαδέλφεια!
Τα έχουμε ξαναπεί, τα έχουμε γράψει και τα έχουμε ξανασυγγράψει!
Τι να θυμηθώ;
...
Εκείνο που με απασχολεί είναι αυτή η εικόνα στη ...Βούλα:
β
σε σύγκριση με αυτήν την εικόνα στην Πατησίων:
;
...
Κι αυτό όχι με τη λογική ότι η (πτωχή) Πατησίων ζηλεύει την (πλούσια) Βούλα αλλά με μια σκέψη για την χρησιμότητα των Π/Δ στη Βούλα σε αντιδιαστολή με την αναγκαιότητά τους σε έναν δρόμο σαν την Πατησίων.
Ούτε συνομωσιολογικά ούτε τίποτα, αλλά τα λεφτά για τα μπετά στη Βούλα πόσα μέτρα Π/Δ με πλαστικά κολωνάκια θα έβγαζαν στην Πατησίων ή στην 3ης Σεπτεμβρίου (που είναι και στο ΜΔΠΑ);
Να μου πεις ότι αφού δεν γίνεται στην 3ης Σεπτεμβρίου ας γίνει τουλάχιστον εκεί που μπορεί. (δηλ. στη Βούλα!)
Ε εκεί υπάρχουν ενστάσεις λοιπόν!
Γιατί αυτά τα λεφτά αντι για άχρηστους Π/Δ εκεί που δεν χρειάζονται (ή που δεν αποτελούν άμεση προτεραιότητα) θα μπορούσαν να δοθούν αλλού.
...
Υπάρχουν βέβαια πολλές απόψεις εδώ.
Ο Καθηγητής Βλαστός πριν 2-3 χρόνια, στο Bike Festival, σε ανάλογη ένσταση, είχε απαντήσει (αν το μεταφέρω λάθος διορθώστε με - ήμασταν πολύς κόσμος εκεί), ότι έστω κι έτσι, κάποτε όλοι αυτοί οι Π/Δ θα ενωθούν και θα γίνουν ένα μεγάλο συνολικό ΜΠΔΑ, και τότε θα φανεί η σημασία τους που τώρα μπορεί να μοιάζει ανύπαρκτη.
Τι να πω;
Ειναι απαραίτητο να συμφωνεί κανείς απόλυτα μ' αυτό;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

δεν μιλώ για πδ...ας φτιάξουν όσους θέλουν, αρκεί να μη μας απαγορεύσουν τη δυνατότητα να υπάρχουμε παντού...μιλώ για εκεί που υπάρχουμε και μας θεωρούν παρείσακτους...εκεί να γίνει θεσμικά σαφές ότι δεν είμαστε παρείσακτοι...

οι εικόνες που παραθέτεις (Πατησίων-Βούλα) είναι εξαιρετικά αντιπροσωπευτικές με την έννοια ότι η κυρίαρχη λογική λέει βρες έναν δρόμο, πεζόδρομο ή πεζοδρόμιο που δεν έχει πολύ κίνηση και κάνε ένα πδ...

αυτό δεν είναι κακό ή μπορεί και να 'ναι, με την έννοια ότι ποδηλατόδρομος πεζοδρομίου κύρια, που βρίσκει σε δέντρα και κάδους είναι απλά ψευδοποδηλατόδρομος...

τίποτα απ' αυτά δεν είναι όμως λύση για το απόλυτα αναγκαίο άλλο, αφού τόσος πια κόσμος κάνει το άλλο...

καλή η εποχή της βόλτας...αλλά έχουμε ήδη δρασκελίσει την εποχή της χρήσης...δεν είναι αυτό που ονειρευόμαστε ακριβώς, αλλά αν το δούμε σαν μια έναρξη με δυναμική προς αυτό που ονειρευόμαστε, πρέπει όσοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό, να ζητήσουμε τις ανάλογες αλλαγές που να ωθήσουν σε αύξηση της χρήσης...

πού λοιπόν θα πάνε οι ποδηλάτες σ' ένα μικρό αστικό δίκτυο εκτός των υπαρχόντων δρόμων;

ενσωμάτωση θα το έλεγα αυτό το πρότζεκτ και μιλώ από τη μεριά του χρήστη κι όχι του συγκοινωνιολόγου, πώς θα μπορούσα άλλωστε...

στο κάτω κάτω εμείς δρούμε εξ ανάγκης κι ο συγκοινωνιολόγος πρέπει να λάβει υπ' όψιν κι ένα σωρό άλλους παράγοντες εκτός απ' την ανάγκη μας...

ποιος θα θέσει καλύτερα την ανάγκη αυτή όμως εκτός από μας; κι αυτό δεν έχει να κάνει με ποιόν και γιατί διαφωνούμε...

οι συνεργασίες σ' αυτή τη βάση θα έπρεπε να γίνονται νομίζω...και οι επιστημονικές μελέτες κι εφαρμογές θα έπρεπε αυτή την ανάγκη να τη θέτουν σε κυρίαρχη θέση...

ένα άλλο ζήτημα που θα συζητούσε κανείς είναι το πόσο οι συμμαχίες με άλλες ομάδες, όπως για παράδειγμα με πεζούς κι ΑΜΕΑ, θα έπρεπε να οριοθετήσουν σε βαθμό αλλοίωσης τις δικές μας διεκδικήσεις...άλλη μεγάλη κουβέντα καθόλου επιγραμματική καθώς εδώ μιλάμε...

υπάρχουν κοινοί στόχοι και στόχοι που δεν είναι κοινοί...

κατανοώ την κοινή λειτουργία στον πδ του Θησείου, όμως κανείς δεν πρέπει να αγνοεί πως αυτό εξυπηρετεί μια γρήγορη κίνηση των ποδηλάτων ως ένα βαθμό...μετά δημιουργείται δυσκολία...

να ένα ακόμα σημείο αιχμηρό της αναγκαιότητας που περιγράφεται εδώ...

η συμμαχίες είναι σημαντικές σε αδύναμα κινήματα...όμως όταν αυτά αρχίζουν κι έχουν δυναμική, γιατί δυναμική υπάρχει παρά την μικρή συμμετοχή στις συνελεύσεις, εκεί αυτή η δυναμική πρέπει να αξιοποιηθεί με τροποποιήσεις των διεκδικήσεων ίσως...

Ένα ζήτημα είναι ο μηχανισμός συμμετοχής στην επικοινωνία των θεμάτων και την λήψη αποφάσεων που μας προβληματίζει, αλλά το σπουδαιότερο ζήτημα είναι η αναδιάρθρωση του λόγου αιτούντων και αιτουμένων...

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Στον εθνικό διάλογο, παρακαλώ να γίνει αναφορά για τους Μακελάρηδες
https://steelvintagebicycles.wordpress.com/2016/01/10/my-pink-mercier-ra...
Κακοποιούν την ιστορία, τη τεχνολογία(υπήρξε ποτέ Mercier με τέτοιες "αλλαγές"?! ) και φυσικά τα ξέρουν όλα!
Ναί, η μάρκα αυτή αγόραζε απο παντού περιφερειακά για να στηρίξει τη παγκόσμια ζήτηση, εσένα θα ρωτούσε ξερόλα
απο που να αγοράσει!
Αμα πας για τυρί στο Super market, και του τελειώσει, πες στο Προϊστάμενο να αγοράζει μόνο απο ένα προμηθευτή,
μην αλλάξει, γιατι εσύ έχεις προτίμηση για ένα μόνο τύπο!
(και ο Εθνικός Διάλογος συνεχίζεται....)

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

http://www.ethnos.gr/epikairotita/arthro/psifos_empistosynis_stis_aksies...

επ' ουδενί δεν ήθελα να χαλάσω τον ειρμό του λινκ με μια δική μου φράση...γουστάρω ελεύθερη και πλούσια ζωή...θα το ρίξω στο κυνήγι...σκύλο έχω και καλό... μια καραμπίνα θέλω και τα αποδέλοιπα...

καθ' ότι ψήφο εμπιστοσύνης στις αξίες των κυνηγών και ήταν όλοι εκεί...φόρτσα κυνηγοί!!!

δεν σοβαρολογώ, για όσους δεν το καταλαβαίνουν, απλά είμαι πικρόχολη!!!

η εκδίκησή μου είναι να μετατρέπω κυνηγόσκυλα και μάλιστα την αφρόκρεμά τους που είναι τα Σέττερ σε σπιτίσα υπέροχα σκυλιά...είμαι στο τρίτο επιτυχές πείραμα...κυνηγοί παρατάτε Σέττερ να τα αναθρέφω εγώ όπως πρέπει!!!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

"...είμαι στο τρίτο επιτυχές πείραμα..." με το καλό και στο τέταρτο και το πέμπτο...
...
Διάβασα (διαγώνια) το σύνδεσμο από το Εθνος.
Ποιό είναι το περίφημο ΕΡΓΟ της Κυνηγετικής Κοινότητας το οποίο είναι και Οικολογικό και Περιβαλλοντικό;
Ποιές είναι οι ΑΞΙΕΣ των κυνηγών;
Για ποιά πράγματα μιλάει;
Ειλικρινά δεν γνωρίζω.
Αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μας διαφωτίσει θα ήταν χρήσιμο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

αυτή τη φορά το πεταμένο είναι μικρό, αισίως σημαίνει μακρύτερη περίοδο συνύπαρξης και το σκέφτηκα καλά γιατί μεγαλώνω κι εγώ...αν προκάνω για τέταρτο θα είναι γέρικο και θα τελειώνουμε παρέα...
ό,τι έχω πάρει έχει γλυτώσει το σκότωμα που τους κάνουν όταν έχουν ένα κουσούρι που τα κάνει άχρηστα σ' αυτούς...οι κυνηγοί με "αξίες" που δεν μπορούν ούτε τους συντρόφους τους που παθαίνουν κάτι να συντρέξουν...που ακόμα κι αυτούς τους εντάσσουν στην παρέμβαση ως θεοί στην οικονομία των ζωών στη φύση...ναι ο κυνηγός δρα σαν θεός πάνω στα πλάσματα που εμπλέκονται στο πάθος του...
καημένα σκυλιά, καημένα ορτύκια, καημένοι λαγοί, καημένα αγριογούρουνα καημένα όλα, γιατί πάει αλυσίδα η δουλειά ...
αν κάποιος νιώθει μια θεός, θα νιώσει και δυο και τρεις ... γιατί όχι ...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ναι όπως λέμε χαμηλή αυτοεκτίμηση...καμία σχέση:
Υψηλής αυτοεκτίμησης (πιο ψηλή απ' ό,τι χρειάζεται) με την ανωτερότητα του δίκαννου και της Δαρβινιστικής ανθρώπινης ενωτερότητας .
Κοιτάζω μέσα από το σκόπευτρο, κεντράρω και πατάω.
Εκεί λοιπόν που τόχω τι σκέφτομαι και πατάω την σκανδάλη;
Ή μήπως δεν σκέφτομαι τίποτα;
Ή μήπως δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα;
...
Εκεί πατάω την σκανδάλη γιατί είμαι σίγουρος ότι είμαι ανώτερο ον.
Έχω τη δύναμη.
Άρα περίπου αυτό ισοδυναμεί με το να έχω και το δίκιο με το μέρος μου.
Φαντάζομαι τς σκέψεις τους.
Θυμάμαι είχα κάποτε έναν πολύ καλό φίλο μουσικό που ήταν και κυνηγός.
Γίνεται κι αυτό.
Μου έλεγε λοιπόν ότι αν ήσουν μέσα στο μυαλό του λύκου θα έβλεπες ότι από τη στιγμή που σε έχει, δεν διστάζει καθόλου.
(Λες και είχε μπει αυτός στο μυαλό του λύκου).
Το ίδιο και το λιοντάρι.
Το ίδιο και η γάτα με τα πουλιά ή τα σουργίτια.
Και επίσης, τον θυμάμαι να μου λέει, "Ποιά είναι η διαφορά από το να πηγαίνεις στο χασάπη;"
...
Υπάρχει ένας τρόπος σκέψης.
Αυτό είναι σίγουρο.
Αλλά το Οικολογικό Έργο και τις Αξίες θα ήθελα να τις ακούσω.
Όπως επίσης και το ότι συμβάλλουν στην επίτευψη της Κοινωνικής Συνοχής.
Το πολύ χρήσιμο άρθρο που προτείνεις φίλη RO, γράφει για "το έργο της θηροφυλακής των Κυνηγετικών Οργανώσεων, αλλά και η μεγάλη συμβολή της κυνηγετικής δραστηριότητας στην πραγματική οικονομία και στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, ιδιαίτερα στην περιφέρεια".
...
Εκτός από μουσικός και κυνηγός μήπως υπάρχει και κάποιος ποδηλάτης και κυνηγός;
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακουστεί η άποψή του.
Όχι για να την επικρίνουμε αναγκαστικά αλλά για να δούμε την αλήθεια του.
Αφού ως κι οι κυνηγοί πετύχανε τόσο μεγάλα πράγματα όπως ο Εθνικός Διάλογος Για Το Κυνήγι, τότε μπορούμε κι εμείς.
Για φανταστείτε τον κο Φάμελλο, τον κο Κατσαφάδο, τον κο Μανιάτη, τον κο Λεβέντη, τον κο Παφίλη, τον κο Κατσίκη να βρίσκονται σε μια εκδήλωση με ίτλο "ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤ-ΙΣΣ-ΩΝ" με υπότιτλο "ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΠΟΔΗΑΛΤ-ΙΣΣ-ΩΝ"!,
(Οι κυνηγοί λένε ότι είναι 200.000. Εμείς πόσοι λέμε ότι είμαστε;)
Να μας βοηθήσει βρε αδελφέ. Να μας μάθει τα κόλπα.
Πως τα καταφέρανε αυτόι κι εμείς όχι;
Και οι δικές μας ΑΞΙΕΣ και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ όπως και η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ που φέρνουμε με το να μη μποτιλιάρονται οι δρόμοι και να μη μολύνεται η ατμόσφαιρα (λέω τώρα δύο για να μην το κάψουμε κιόλας), δεν είναι ασήμαντα πράγματα μπροστά σ' εκείνα που επιτελούν οι 200.000 κυνηγοί.

Ainastros
Απών/απούσα

διδότου έχεις πάει στρατό?

200.000 που οπλοφορούν.. τα κομματόσκυλα τους παίρνουν σοβαρά υπόψιν

μετά είναι και το παράπονο..και η ζήλεια..σε ένα νήμα με τίτλο εθνικός διάλογος για το ποδήλατο..το πρώτο ποστ για τους κυνηγους .. σε ενα ποδηλατικό φόρουμ..δεν σου φτάνουν τα κομματόσκυλα που έχετε στις συνελεύσεις σας?

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Να σου πω εγω τη διαφορά; Στους κηνυγούς υπάρχουν "καλοί" και "κακοί", δηλ. υπάρχει ο κτηνοτρόφος/αγρότης που ζει στη φύση, σέβεται τη φύση και την οικονομία της, σκοτώνει μόνο για να φάει είτε για να προστατέψει τα ζώα του ή το χωράφι του, από τη μια αυτός, και από την άλλη ο σπόρτσμαν του σαββατοκύριακου ο σαπιοκοιλιάς αστός που καβαλάει το 4Χ4 μέχρι τη φωλιά του θηράματος μη τυχόν και ιδρώσει η κάλτσα, και γυρνάει με τα "τρόπαια" και φωτογραφίζεται φόρα παρτίδα απλωμένα τα πτώματα στο καπό του τζιπ εκσπερματώνοντας από αντρική ηδονή και δικαιωμένος από την τεστοστερόνη του. Ενώ στους ποδηλάτες όλοι είναι αθώοι ένα πράγμα βρε παιδί μου αυτοδικαίως εξισωμένοι απέναντι στη βία του τετράτροχου δολοφονικού ντενεκέ, δεν μπορείς να τους διαχωρίσεις εκ των πραγμάτων.

Εκείνοι λοιπόν που θέλουν να κάνουν το ευγενές "σπορ", οργανωθήκανε, κάνανε τις ματσαραγκιές, καπελώσανε πολιτικά τους κυνηγετικούς συλλόγους, κυνηγούν όπου γουστάρουν σε όλη την επικράτεια ότι γουστάρουν, κάνοντας πέρα αυτούς που θα είχαν ένα αποδεκτό φυσικό δικαίωμα να κυνηγήσουν, και μετράνε ψήφους. Κανονικά κυνηγός θα έπρεπε να είναι όποιος έχει κάποιες προϋποθέσεις: αγρότης ή κτηνοτρόφος στο επάγγελμα, διαμονή σε πόλη/οικισμό από έναν πληθυσμό και κάτω, και να έχει οπωσδήποτε δύο σκυλιά κυνηγετικά. Όχι η κουτσή μαρία να παίρνει όπλο, ο κάθε άσχετος και όποιον πάρει ο χάρος, κάθε χρόνο διαβάζουμε "πέρασε το φίλο του για αγρογούρουνο", τόση ασχετίλα. Στο βουνό που γυρνάω τους βλέπω τι καραάσχετοι είναι, και έχουν πέσει ντουφεκιές δίπλα μου. Αστοί που απλά βγάζουν το άχτι τους.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στην Βουλή-Τηλεόραση, παρακολούθησα την συνεδρίαση της Πέμπτης 27-4-2017 Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας όπου, μεταξύ άλλων πολύ ενδιαφέροντων συμετεχόντων, από το λεπτό 15:30 έως το 38:40, μιλάει και ο καθηγητής του τμήματος Επικονωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ Γιώργος Πλειός.
Αξίζει να τον ακούσουμε γιατί με την ορολογία και την εργαλειοθήκη του σαν Κοινωνιολόγου προσεγγίζει με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο τόσο την οδική μας συμπεριφορά, όσο και την έννοια της Νοοτροπίας μας σαν Σύνολο Αξιών και Κανόνων Συμπεριφοράς από το 20:34 και μετά) (με πηγή την Οικογένεια και όχι την Κοινωνία αλλά και την Φυλετικού τύπου νοοτροπία τήρησης των νόμων. Εξίσου διαφωτιστικά και όσα λέει και για τον ρόλο που παίζουν αλλά και που θα μπορούσαν να παίζουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την Οδηγική μας Συμπεριφορά.
...
21:00:"Δεν είμαστε κακοί οδηγοί όταν κλέβουμε την σειρά σε ένα φανάρι αριστερής στροφής. Είμαστε κακοί πολίτες".
...
1:51:40: "Πρέπει να απαξιωθεί ως πρότυπο ο Μάγκας Οδηγός ο οποίος τρέχει, αυτός που δεν υπολογίζει κανέναν, κανένα συνάνθρωπό του, που παραβιάζει τα διακιώματα των συνανθρώπων του.....Εαν αυτός ο οδηγός κυριαρχήσει στην συνείδηση και στην δημοσιότητα σαν κάτι το αρνητικό, σαν πολιτιστικά υποδεέστερο, θα έχουμε κάποια αποτελέσματα."
...
ΣΣ: Ξαναβάζω εδώ αυτή την ανάρτηση που είχα κάνει αρχικά στο "Τι ακούτε όταν ποδηλατείτε, από πεζούς και οδηγούς", θεωρώντας αυτό το νήμα καταλληλότερο όσον αφορά τον Διάλογο για το ποδήλατο αλλά και για να ανδειχθει το έργο της Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

"Η αναγνώριση του ρόλου της θήρας ως εργαλείο περιβαλλοντικής διαχείρισης"
( αξίζει να διαβαστούν και τα σχόλια από κάτω).

Κυνηγοί, τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος σε ρόλο περιβαλλοντικού διαχειριστή;

N'importe quoi!
(Στα ελληνικά Whatever!)

Καλή σεζόν μάγκες. Σκοτώστε εκεί πέρα όσα μπορείτε.
Είσατε και οικολόγοι τώρα. (το καταλάβατε;)
Φάτε τα όλα τα fuckin' birds και τα βρωμοκούνελα και τους κ@λολαγούς εκεί χάμου.
Κι αμα βρείτε κανα ελάφι, κανα αγριογούρουνο (πως το λέτε εσεις οι ...αρχαίοι; Κάπρο) βουρ στο ψαχνό και μετά στο αμάξι πάνω να κάνετε οικολογίες.
Μπράβο ρε.
Πάντα τέτοια ρε.

Και σ' ανώτερα.