Chromoly Ideal MTB

78 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
OldSteel
Απών/απούσα

Για 100στο ποστ στο φόρουμ, ας βάλω το ποδήλατό μου :) : ένα χρωμολένιο Ιντεάλ με αυτοκόλλητο columbus πάνω (κάποιος στον δρόμο μου είπε ότι μάλλον δεν παίζει να είναι, ότι η Ιντεάλ δεν χρησιμοποιούσε Columbus. Αν κάποιος ξέρει, ας μου πει). Αυτή τη στιγμή είπα να γίνω άνθρωπος και το ποδήλατο έγινε 3x7, όχι όπως στην φωτογραφία όπου έχει μονό δίσκο μπροστά.
IMG_2190crops
IMG_2186crops
IMG_2197crops
IMG_2187crops

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

αυτό που λέμε καραμάχιμος...
... και λίγα σχόλια...
- η σέλα την έχει ακούσει... πάει μονόμπατα
- βλέπω χωματόδρομο... ΟΚ .........., αλλά αυτό το χοντρολάστιχο μου κάθεται κάπως... ΟΚ, δεν είναι και κανα σούπερ τακουνάτο, αλλά όλο και θα χάνει στην άσφαλτο.... Μου μοιάζει λίγο βαρύ και δυσκίνητο...
- προφύλαξη για τις τσάντες έβαλες (*). ΟΚ, δεν θα λερώνονται. Εσύ όμως? Που είναι τα φτερά?
- τι είναι αυτές οι λεπτές πατουρίτσες εκεί στον πίσω άξονα? Μην μου πεις ότι μεταφέρεις κόσμο?
.
.
.
.
.
.
(*) από τι υλικό είναι? κανα πλαστικό διάτρητο? που / πως / τι / πόσο?

OldSteel
Απών/απούσα

Ωχ, αυτό με τη σέλα τώρα το είδα. Θα το ξανακοιτάξω, αν και από τότε έχω διορθώσει την κλίση. Αν και γενικά το κυκλοφορώ στο κέντρο της Αθήνας, το πηγαίνω και σε δασικούς σχετικά ήπιους χωματόδρομους. Τα λεπτά μαρσπιέ πίσω είναι γιατί όντως, μερικές φορές βάζω πίσω τον γιο μου. Μην φανταστείς σε πραγματικές διαδρομές, κάπως για πλάκα, επειδή του αρέσει. Φτερά έχω σκεφτεί, αλλά όταν βρέχει δεν έχω βγει ποτέ. Για περιστασιακά νερά στον δρόμο, οκ, το ανέχομαι και προσπαθώ να προσέχω. Αυτά τα πάνελ πίσω τα έφτιαξα σε φίλο μηχανουργό από διάτρητη ατσάλινη λαμαρίνα. Είναι που είχα δει το Μαντ Μαξ και το αλουμίνιο δεν μου φαινόταν τόσο αληθινό ;)

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Columbus δεν χρησιμοποιουσε ποτε η Ideal.
Τα πλαισια προερχονται απο μεγαλο κατασκευαστη Ταϊβανεζο, και οταν ειναι (ηταν) Cro-moly, τοτε προκειται για το γνωστο 4130.
Και παλι αναλογα το μοντελλο.
Σε αλλα ηταν Cro-moly μονο ο καθετος, σε αλλα οι 3 βασικοι σωληνες (καθετος, οριζοντιος, διαγωνιος), αναφεροταν αυτο παντως, κατω απο το σηματακι 4130, η καπου εκει τελος παντων.
Και ισως να υπηρχε και καποιο high end της εταιριας οπου ολοι οι σωληνες ηταν Cro-moly 4130.

Ειναι αξιομαχο παντως το ideal σου, και μην το υποτιμας καθολου. Αυτα τα μοντελλα ακριβως ειναι που "εχτισαν" την εταιρια και τη φημη της. Τιμια ποδηλατα, με γερα περιφερειακα, που δουλευουν.
Μακαρι να ακολουθει και σημερα την ιδια πολιτικη...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

οι δυο λαμαρίνες μέσα από τη σχάρα τι εξυπηρετούν;

OldSteel
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
οι δυο λαμαρίνες μέσα από τη σχάρα τι εξυπηρετούν;

Κρεμάω μερικές φορές τσάντες που έβρισκαν πάνω στο λάστιχο.

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Columbus δεν χρησιμοποιουσε ποτε η Ideal.
Τα πλαισια προερχονται απο μεγαλο κατασκευαστη Ταϊβανεζο, και οταν ειναι (ηταν) Cro-moly, τοτε προκειται για το γνωστο 4130.
Και παλι αναλογα το μοντελλο.
Σε αλλα ηταν Cro-moly μονο ο καθετος, σε αλλα οι 3 βασικοι σωληνες (καθετος, οριζοντιος, διαγωνιος), αναφεροταν αυτο παντως, κατω απο το σηματακι 4130, η καπου εκει τελος παντων.
Και ισως να υπηρχε και καποιο high end της εταιριας οπου ολοι οι σωληνες ηταν Cro-moly 4130.
Ειναι αξιομαχο παντως το ideal σου, και μην το υποτιμας καθολου. Αυτα τα μοντελλα ακριβως ειναι που "εχτισαν" την εταιρια και τη φημη της. Τιμια ποδηλατα, με γερα περιφερειακα, που δουλευουν.
Μακαρι να ακολουθει και σημερα την ιδια πολιτικη...

Καθόλου δεν το υποτιμώ, μου αρέσει πολύ. Κάτω από το 4130 δεν λέει κάτι για τον κάθετο, θα το κοιτάξω μόλις επιστρέψω Αθήνα. Πάντως, μετρημένα, όλοι οι σωλήνες εκτός από τον κάθετο, ακόμα και του πιρουνιού είναι πιο λεπτοί από ένός hi-ten Ideal

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Giorgos_S wrote:

1. αυτό με τη σέλα τώρα το είδα. Θα το ξανακοιτάξω, αν και από τότε έχω διορθώσει την κλίση.

2. Αυτά τα πάνελ πίσω τα έφτιαξα σε φίλο μηχανουργό από διάτρητη ατσάλινη λαμαρίνα.

.... κάτσε γιατί το θέμα σοβαρεύει.
Ξεκινάω από το 2.
.... διάτρητη ατσάλινη λαμαρίνα, σε ποδήλατο........ εχμμμμ.... κάτσε να το γράψω σεμνά... και διακριτικά........ εχμμμμ........
ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ των ποτών.... Ζαμέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε των ζαμών............................... [ειδικά για τέτοια χρήση που γράφεις]

Για το 1. απλά εννοώ ότι οι ράγες μάλλον έχουν στραβώσει ή κάτι στη σέλας έχει κάτσει / έχει λυγίσει / έχει σπάσει.... Δεν είναι και πολύ σοβαρό, ζεις και με αυτό, απλά ίσως να γέρνεις ή να πονάς από τη μια μεριά.....

Για το 2. δεν ξέρω αν έγινα αρκετά σαφής. ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

(καλές πεταλιές )

OldSteel
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Giorgos_S wrote:
1. αυτό με τη σέλα τώρα το είδα. Θα το ξανακοιτάξω, αν και από τότε έχω διορθώσει την κλίση.
2. Αυτά τα πάνελ πίσω τα έφτιαξα σε φίλο μηχανουργό από διάτρητη ατσάλινη λαμαρίνα.

.... κάτσε γιατί το θέμα σοβαρεύει.
Ξεκινάω από το 2.
.... διάτρητη ατσάλινη λαμαρίνα, σε ποδήλατο........ εχμμμμ.... κάτσε να το γράψω σεμνά... και διακριτικά........ εχμμμμ........
ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ των ποτών.... Ζαμέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε των ζαμών............................... [ειδικά για τέτοια χρήση που γράφεις]


Ωχ... από τα πολλά "Ε" να υποθέσω ότι το θεωρείς επικίνδυνο, όχι απλά βαρύ, ε; Έχω σκεφτεί μια μικρή τροποποίηση στο πίσω μέρος... Αυτό διορθώνει λίγο τα πράγματα;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Μην ασχολείστε με τη σέλα. Έχει αποφασίσει ηδη να την αλλάξει με καφέ Brooks!!!
Απλά δεν το ξέρει ακόμα.

OldSteel
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Μην ασχολείστε με τη σέλα. Έχει αποφασίσει ηδη να την αλλάξει με καφέ Brooks!!!
Απλά δεν το ξέρει ακόμα.

Μια κόκκινη brooks όμορφη θα του ήταν, αλλά μονοκόμματη απόσταση πάνω από 6χμ έχω πολλάααα χρόνια να κάνω και μου φαίνεται λίγο ντροπή να έχω μια brooks με αυτήν τη χρήση

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

το μόνο που δε χρησιμοποίησε, απο όσο γνωρίζω είναι σωλήνες της Columbus. Το Target εκείνης της εποχής, ήταν κατασκευασμένο απο Tange Prestige(τουλάχιστον...σύμφωνα με τα αυτοκόλλητά του!) Στο κάθετο έγραφε 4130, και στο κάτω μέρος του κάθετου σωλήνα, έφερε ακριβώς αυτοκόλλητο https://www.google.gr/search?q=tange+prestige+decal&client=firefox-b-ab&...
δε θυμάμαι ακριβώς, θα το κοιτάξω, μάλλον και O.S. (oversize) έγραφε
Για την ακρίβεια, βρήκα και ένα προσπέκτους της Ιντεάλ, που το πιστοποιούσε οτι όντως απο αυτό το υλικό είχε κατασκευαστεί. Τα λέγανε ΑΤΒ (all terain bikes) και έβγαινε σε δύο εκδόσεις και χρώματα, (με STX Shimano, κάτι τέτοιο)Λογικά το δικό σου είναι ένα Τάργκετ, με προβληματίζει όμως που δεν έχει σλόπινγκ ο πάνω σωλήνας, Τί να πούμε? βαμένο? και απο φιλότιμο μάλλον ο βαφέας, βρήκε ένα αυτοκόλλητο ότι νά ΄ναι για να είναι κάπως...συνεπής? Πάντως πρόκειται περι ικανού, "σκυλιού", που με ακροτίμονα και τζάτζαλα μπορεί να γίνει ένα αξιοπρεπέστατο touring bike. Καλύτερο απο κάθε αλουμινένιο, απορροφητικό, με μοναδικό ίσως μείον, το περισσότερο βάρος. Με σωστό gearing όμως μπορεί να ανέβει τοίχους. Στις κατηφόρες με πολλά χιλιόμετρα, φιλτράρει τα πάντα, και νομίζεις οτι πάς με πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Ωραία "νότα" και η μούφα κάτω απο το παλουκόσελλο. Πάντως τα ράσα δε κάνουν το παπά, αλλα αν είναι άνετο θα το καταλάβεις σχετικά εύκολα, αφού θα σε ζητάει πάνω του συνέχεια ως ευχάριστο στο τσούλημα
Πάντα όρθιος και εσύ, και προσοχή: όλη η οικογένεια που το χρησιμοποιεί
http://www.retrobike.co.uk/gallery2/v/Manufacturer+Archive/Shimano+Archi...
Υ.Γ.: οι σωλήνες Τ.P. (καθώς και όλοι οι άλλοι εννοείται) βγαίνουν σε διάφορες διαμέτρους. Ένας σημερινός τέτοιος σκελετός, περίπου 400-600 ευρώ κοστίζει, ας με επιβεβαιώσουν οι εμπειρότεροι,
ευχαριστώ!

OldSteel
Απών/απούσα

Λοιπόν μετά και από το προσπέκτους που μου έστειλε και ο χρήστης Petaliaris, το δικό μου μοιάζει με το target του προσπέκτους αλλά έχει μια σημαντική διαφορά: το παλουκόσελο είναι 26,2 και όχι 30,2...

sakisgr
Απών/απούσα

Έχω ένα Ταργκετ το οποίο αγόρασα καινούριο το 1995 και το χρησιμοποιώ από τότε ανελλιπώς, αυτόν τον Μάιο συμπληρώνονται 22 χρόνια ! Φορούσε -τότε- shimano STX S.E. 3*7
Μοιάζει πολύ μ αυτό που βλέπω στην φώτο, θα λεγα πως είναι ίδιο αλλά διέκρινα κάποιες διαφορές
Το τάργκετ μου έχει βίδες για παγούρι και στον σωλήνα της σέλας
....έχει τον διαγώνιο σωλήνα ελαφρώς οβάλ (δεν διακρίνω στην φώτο καλά, αν κι αυτό είναι οβάλ)
....έχει (είχε, τώρα πια) αυτοκόλλητα -χαμηλά εκεί που πιάνει το μπροστινό ντεραγιέρ-που γράφουν TANGE PRESTIGE ..CR-MO BUTTED TUBING..O.S. TUBES...τα άλλα αυτοκόλλητα δεν τα θυμάμαι γιατί τα χα βγάλει με το που το πήρα.
.... το παλουκόσελο είναι 30κάτι και γενικώς οι σωλήνες μου φαίνονται πιο λεπτοί σ αυτό, αν δεν με γελά το μάτι
....ο πάνω σωλήνας στο δικό μου έχει μια ελαφρά κλήση και δεν είναι τελείως οριζόντιος όπως σ' αυτό (υποθέτω πως αυτό είναι το "σλόπινγκ" ), μπορεί όμως αυτή η διαφορά να οφείλεται σε διαφορετικό μέγεθος
Κατά τα άλλα φαίνονται ίδια, η μούφα στην σέλα, ο τρόπος που περνάν τα καλώδια και ειδικά το είδος της βαφής που είναι πολύ χαρακτηριστικό, γι αυτό και αποκλείω να ναι βαμμένο (στο δικό μου το βάψιμο καταστράφηκε απ την χρήση εδώ και χρόνια, οπότε αυτό ήταν φυλαγμένο σωστά από άνθρωπο νοικοκύρη)

Πιστεύω πως είναι Τάργκετ αλλά παλαιότερο, πριν ακόμα αρχίσουν να χρησιμοποιούν tange σωλήνες Νομίζω-χωρίς να μαι βέβαιος- πως Τάργκετ με tange βγήκαν 93, 94, 95
Σε κάθε περίπτωση είτε tange είτε ξεtange τα ποδήλατα αυτά είναι ποδήλατα για πάντα!

OldSteel
Απών/απούσα

Μήπως είναι αυτό τελικά;

OldSteel
Απών/απούσα
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Τι θα γινόταν άραγε αν του τη βάραγε ξαφνικά του Μανιατόπουλου και έβγαζε ένα χρωμολένιο τουριστικό τύπου Fuji με ένα δεκαρικο (συμβολικά) λιγότερα λεφτά με τη δυνατότητα να το παραγγέλνεις με διάφορα τιμόνια και φρένα;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

didotou wrote:
Τι θα γινόταν άραγε αν του τη βάραγε ξαφνικά του Μανιατόπουλου και έβγαζε ένα χρωμολένιο τουριστικό τύπου Fuji με ένα δεκαρικο (συμβολικά) λιγότερα λεφτά με τη δυνατότητα να το παραγγέλνεις με διάφορα τιμόνια και φρένα;

... Θα γινόταν σοβαρή μικρομεσαία ελληνική επιχειρηματικότητα!
Κάτι που δεν παίζει πια στην Ελλάδα, οπότε, άσε τα όνειρα και γύρνα πάλι στην πραγματικότητα του "ανοίγω τυροπιτάδικο και πουλάω espresso fredo και κατεψυγμένα σφολιατοειδή".

OldSteel
Απών/απούσα

didotou wrote:
Τι θα γινόταν άραγε αν του τη βάραγε ξαφνικά του Μανιατόπουλου και έβγαζε ένα χρωμολένιο τουριστικό τύπου Fuji με ένα δεκαρικο (συμβολικά) λιγότερα λεφτά με τη δυνατότητα να το παραγγέλνεις με διάφορα τιμόνια και φρένα;

Ναι ρε γαμώ το! το σκεφτόμουν κι εγώ, δεν υπάρχει ένα φτηνό καλό ατσάλινο ποδήλατο στην αγορά. Έχουμε γεμίσει από αυτά τα χοντρά αλουμινένια

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

καλά ρε συ δε λέω να παρατήσει τα Hillmaster και να το ρίξει ο άνθρωπος στη ...σφολιάτα!
Έπρεπε να γράψω "και να έβγαζε ΚΑΙ ένα χρωμολένιο ...".
Δεν είπα να κλείσει το μαγαζί και να το γυρίσει στον εσπρέσο!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... το ακριβώς αντίθετο.
Το είπα μεταφορικά και υπερβολικά.
Βρίσκω τόσο καλή την ιδέα σου και πιστεύω ότι μπορεί να έχει και εμπορική επιτυχία... αλλά επειδή είναι έξω από την πεπατημένη και από την τρέχουσα τάση, απλά δε θα το κάνει μια τέτοια ελληνική επιχείρηση.
Αυτό θα το περίμενα μόνο από νέα επιχείρηση, η οποία όμως δε θα είχε το όνομα και δε θα μπορούσε ίσως να στηρίξει το κόστος.
Μεγάλη κουβέντα...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πάντως κάνουνε κάτι περπατησιές εκεί κάτω στην Πάτρα.
Βλέπε κάτι σπαστά (που δεν έκατσαν βέβαια), βλέπε το Cityrun τώρα τελευταία.
Μια χαρά ποδηλατάκι που τη λέει στα ίσια σε διάφορα άλλα εξαιρετικά ποδήλατα αντίστοιχα.
Φαντάσου ας πούμε ένα τύπου Cityrun με σιδερένιο σκελετό και διάφορες ...εκδοχές!
Η χαρά του ποδηλατά;
Μπορεί.
Όπως λες: μεγάλη κουβέντα!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... αλλά συνεχίζουμε!

Κάτι τέτοιο ας πούμε, αλλά ακόμα πιο απλό και οικονομικό?
https://www.purecycles.com/products/urban-commuter-bike?variant=36496640010

Και μετά εμείς τι 1x8 θα φτιάχναμε να το παίζουμε έξυπνοι?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

χμμμ..... ωραίο μου ακούγεται - ως ποδηλάτης που είμαι και ως μέλος τουτου δω το φόρουμ.
Αλλά... πιστεύω... ότι (επιχειρηματικώς μιλώντας), η ιδέα θα πήγαινε άπατη.....
Φαντάζομαι (είμαι πολύ μακρυά από τον κλάδο του εμπορίοιυ και ειδικά από τα "ποδηλατάδικα") ότι για να πετύχεις κάτι καλό (οικονομικά ΚΑΙ ποιοτικά) θα πρέπει να βάλεις καμιά παραγγλεία κάπου 1000 κομμάτια.
Πόσα λέτε να πουληθούν στο Ελλάντα?????
Αν ανοίξουμε τον κύκλο και πούμε ΟΚ εξάγουμε και έξω... θα πέσουμε πάνω σε μάρκες με "ακριβά αυτοκόλλητα" και μπόλικη προώθηση... που δύσκολα μπορείς να κοντραριστείς... ειδικά ως Ελληνική εταιρεία του 2017..... (τι να λέμε τώρα).
Επίσης, οι Κινέζοι / Ταιβανέζοι κλπ είμαστε σίγουροι ότι μπορούν να δώσουν καλό ΚΑΙ οικονομικό ατσάλινο σκελετό??? (αλλιώς χάνουμε το κάθε πλεονέκτημα).

Το μόνο που θα μπορούσα να φανταστώ είναι σενάριο με ΑΒΑΦΑ πλαίσια, μεγάλη παραγγελία, στοκάρισμα στις αποθήκες, λανσάρισμα σε διαδοχικές χρονιές με διαφορετικά χρώματα + περιφερειακά (άρα γραμμή βαφής στις εγκαταστάσης του Πατρινού), ώστε να παραμένει "φρέσκο" ... μέχρι να εξαντληθεί το στοκ. Μέχρι να βρεθούν οι 1000 ενδιαφερόμενοι.
Ξαναλέω, μην συγχέετε τις προτιμήσεις μας και τα στάνταρντ μας και τα κριτήριά μας (των εδώ μελών του φόρουμ)... με αυτά του κλασικού Ελληνικού πελάτη: "δώσε μου ένα κόκκινο, με μπόλικες ταχύτητες, δισκόφρενα και αμορτισερ πάνω κάτω δεξιά και αριστέρα, με κόστος όσο το δυνατό μικρότερο, για να κάνω βόλτεςστο χωριό μου"....

OldSteel
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
... αλλά συνεχίζουμε!

Μα τι λες, παρακολουθώ κι εγώ!

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Μα είναι απλό να κάνεις σκελετό μόνος σου.
http://www.instructables.com/id/Build-a-Bicycle-Frame/
.
.
.
.
Αστειεύτηκα, μη βαράτε.
- ο σεσημασμένος

Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

Η ιδέα να βγάλει ο Μανιατόπουλος χρωμολένια τουριστικά ποδήλατα θεωρώ πως δεν είναι καθόλου άσχημη. Ο Μανιατόπουλος βέβαια δύσκολα θα πεισθεί, είδικά τώρα που η Ideal ασθμαίνει οικονομικά.

Το τουριστικό ποδήλατο πάντως εμφανίζει απίστευτη άνθηση τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα ακόμα και οι μεγάλες εταιρίες να αποφασίζουν να συμμετέχουν με σιδερένια πλαίσια (π.χ. Kona Sutra).

Η χώρα μας είναι πανέμορφη με ιδανικές εναλλαγές τοπίων, φθηνό και γευστικό φαγητό, παράδοση στην φιλοξενία, πλούσια σπαρταριστή ιστορία, χαμηλή εγκληματικότητα και μαγευτικά νησιά! Στο άμεσο μέλλον είμαι σίγουρος πως θα γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς ποδηλατοτουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη (κάποιες εταιρίες θεματικού τουρισμού το έχουν μυριστεί και το εκμεταλλεύονται ήδη). Αν αποκτήσουμε φήμη ποδηλατοτουριστικής χώρας, ένα Ελληνικό ποδηλατάκι τουρισμού δεν θα κούμπωνε μια χαρά αν το προωθούσε έξυπνα η Ιdeal; Θα έβγαζε μερικα βιντεάκια όπως αυτά της Salsa, μερικούς αγώνες αντοχής στα πανέμορφα βουνά της Πελοποννήσου, και αυτό ήταν!

Μήπως να το ξεκινήσουμε εμείς και να τα ονομάσουμε Petali stis Choras mas to Chali Bikes;

akakios
Εικόνα akakios
Απών/απούσα

Το σκεπτικό σου είναι πολύ σωστό φίλε Pandohea και αγνές ποδηλατικά οι προθέσεις σου.Δυστυχώς όμως
σε αυτήν την,ας πούμε χώρα οι όποιες τέτοιες πολύ όμορφες ομολογουμένως,κινήσεις για δημιουργία ποδηλατοτουρισμού θα κατέληγαν σε άσχημες φοβάμαι καταστάσεις.Κατα αρχήν δεν έχουμε σωστό οδικό δίκτυο.Μόνο σαν στίβος μάχης μπορεί να χαρακτηριστεί εκτός αν εισέλθεις στην "ιδιωτική" πρώην εθνική οδό,πληρώνοντας το αντίστοιχο τίμημα.Βλέπεις ξεπουλήθηκαν και οι δρόμοι οι οποίοι έχουν πληρωθεί από όλους εμάς και που για να ταξιδέψουμε σε αυτό που κάποτε αποκαλούσαμε πατρίδα μας,πρέπει να πληρώσουμε αδρά!Θα μου πεις εδώ ξεπούλησαν εμάς τους ίδιους,οι δρόμοι σε πείραξαν;
Κλείνω αυτήν τη μικρή κοινωνικοπολιτική περένθεση,άλλωστε δεν είναι του παρόντος...
Η οδηγική παιδεία των ιθαγενών είναι γνωστή και μη εξαιρετέα.Την έχουμε σχεδόν όλοι γευτεί στο πετσί,στα χέρια,στα πόδια ή και στα κεφάλια μας.Μπορεί δε να συγκριθεί με πεδίο μάχης και αγώνα επιβίωσης τύπου Ινδίας https://www.youtube.com/watch?v=mDLCd70iTeE .Γιατί λοιπόν να θέσουμε σε τέτοιο κίνδυνο αθώους ποδηλατοτουρίστες καλώντας τους να γνωρίσουν την,κατά τα άλλα πανέμορφη αυτή ξένη χώρα;Όσοι αποτόλμησαν κάτι τέτοιο το πλήρωσαν ακριβά https://www.madata.gr/epikairotita/social/23816.html
Εκτός αν έρθουν να γνωρίσουν τα πανέμορφα βουνά με ποδήλατα ορεινής ποδηλασίας διοργανώνοντας
το "δικό" μας survivor!!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

http://pedalgreece.com/en/sparta-mt-taygetus-and-laconian-gulf/#tour-sch...
έχετε δίκιο, και γώ φαγάς δεν είμαι, το παράπονο με τρώει! χα χα! μήπως είναι ακριβά ρε μαμώτο...? τέλος πάντων, αρχή ήμισυ παντός?

ο Παραπονιάρης

Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

akakios wrote:
Το σκεπτικό σου είναι πολύ σωστό φίλε Pandohea και αγνές ποδηλατικά οι προθέσεις σου.Δυστυχώς όμως
σε αυτήν την,ας πούμε χώρα οι όποιες τέτοιες πολύ όμορφες ομολογουμένως,κινήσεις για δημιουργία ποδηλατοτουρισμού θα κατέληγαν σε άσχημες φοβάμαι καταστάσεις.Κατα αρχήν δεν έχουμε σωστό οδικό δίκτυο.Μόνο σαν στίβος μάχης μπορεί να χαρακτηριστεί εκτός αν εισέλθεις στην "ιδιωτική" πρώην εθνική οδό,πληρώνοντας το αντίστοιχο τίμημα.Βλέπεις ξεπουλήθηκαν και οι δρόμοι οι οποίοι έχουν πληρωθεί από όλους εμάς και που για να ταξιδέψουμε σε αυτό που κάποτε αποκαλούσαμε πατρίδα μας,πρέπει να πληρώσουμε αδρά!Θα μου πεις εδώ ξεπούλησαν εμάς τους ίδιους,οι δρόμοι σε πείραξαν;
Κλείνω αυτήν τη μικρή κοινωνικοπολιτική περένθεση,άλλωστε δεν είναι του παρόντος...
Η οδηγική παιδεία των ιθαγενών είναι γνωστή και μη εξαιρετέα.Την έχουμε σχεδόν όλοι γευτεί στο πετσί,στα χέρια,στα πόδια ή και στα κεφάλια μας.Μπορεί δε να συγκριθεί με πεδίο μάχης και αγώνα επιβίωσης τύπου Ινδίας https://www.youtube.com/watch?v=mDLCd70iTeE .Γιατί λοιπόν να θέσουμε σε τέτοιο κίνδυνο αθώους ποδηλατοτουρίστες καλώντας τους να γνωρίσουν την,κατά τα άλλα πανέμορφη αυτή ξένη χώρα;Όσοι αποτόλμησαν κάτι τέτοιο το πλήρωσαν ακριβά https://www.madata.gr/epikairotita/social/23816.html
Εκτός αν έρθουν να γνωρίσουν τα πανέμορφα βουνά με ποδήλατα ορεινής ποδηλασίας διοργανώνοντας
το "δικό" μας survivor!!

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, απλά βλέπω τα πράγματα με λιγο πιο αισιόδοξη ματιά ίσως! Υπάρχει τεράστιο δίκτυο δρόμων που προσφέρονται για τον ποδηλάτη ακόμα και στην Ελλάδα. Δηλαδή από την στιγμή που ξεφύγεις από τα αστικά κέντρα, τα πράγματα εξομαλύνονται πάρα πολύ για τον ποδηλάτη. Χαριτολογώντας, έχω ονομάσει ποδηλατόδρομους όλους τους ορεινούς δρόμους της Ελλάδας. Ακόμα και ένας αρχάριος πιστεύω πώς θα το απολαύσει. Μάλιστα, τελευταία, χάρη στην Ιονία το επικίνδυνο κομμάτι στην Κλόκοβα (ο φόβος και ο τρόμος μου) έχει πια ελάχιστη κίνηση. Δηλαδή η έξοδος από Πάτρα προς Δυτική/Κεντρική Ελλάδα. Μιλάμε κόντεψα να κάτσω κάτω να κάνω πικνικ μεσα στη μέση του δρόμου από την χαρά μου. Κάνεις το Πάτρα - Αγρίνιο ποδηλατικά με ασφάλεια. Η παλιά εθνική Πάτρα - Αθήνα είναι επίσης πολύ όμορφη σε μεγάλο μέρος της και αρκετά ασφαλής. Ο Πατρών - Πύργου είναι πολύ άσχημος δρόμος αλλά έχεις την Εναλλακτική της Πατρών - Τρίπολεως (111) η οποία είναι όμορφη με λίγη κίνηση. Λέω τώρα δρόμους που εώ ποδηλατήσει παρα πολύ.

Γενικά, τα πράγματα θα τολμούσα να πω πως ειναι αρκετά καλά. Ακόμα και σε κάποιο κομμάτι νέας εθνικής να πας, δε θα κινδυνέψεις ιδιαίτερα. Οι οδηγοί ψιλοπροσέχουν, λίγοι είναι επιθετικοί και επικύνδυνοι. Η κουλτούρα του ποδηλατοτουρισμού (και αυτό λόγω των ξένων) θα λέγαμε πως έχει αρχίσει και ποτίζει τον τόπο. Οι οδηγοί βλέπουν συχνότερα ποδήλατα στους δρόμους.

Τα λέω αυτά έχοντας ταξιδέψει πάρα πολύ με ποδήλατο στην Ελλάδα. Θα μπορούσα να πω πως την έχω γυρίσει όλη (χοντρικά πάντα). Νομίζω πως αν το αγκαλιάσουμε εμείς περισσότερο, θα αναγκαστεί να το αγακαλιάσει και το κράτος-έστω ΄και λίγο!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Pandoheas wrote:
Η ιδέα να βγάλει ο Μανιατόπουλος χρωμολένια τουριστικά ποδήλατα θεωρώ πως δεν είναι καθόλου άσχημη. Ο Μανιατόπουλος βέβαια δύσκολα θα πεισθεί, είδικά τώρα που η Ideal ασθμαίνει οικονομικά.
Το τουριστικό ποδήλατο πάντως εμφανίζει απίστευτη άνθηση τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα ακόμα και οι μεγάλες εταιρίες να αποφασίζουν να συμμετέχουν με σιδερένια πλαίσια (π.χ. Kona Sutra).
Η χώρα μας είναι πανέμορφη με ιδανικές εναλλαγές τοπίων, φθηνό και γευστικό φαγητό, παράδοση στην φιλοξενία, πλούσια σπαρταριστή ιστορία, χαμηλή εγκληματικότητα και μαγευτικά νησιά! Στο άμεσο μέλλον είμαι σίγουρος πως θα γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς ποδηλατοτουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη (κάποιες εταιρίες θεματικού τουρισμού το έχουν μυριστεί και το εκμεταλλεύονται ήδη). Αν αποκτήσουμε φήμη ποδηλατοτουριστικής χώρας, ένα Ελληνικό ποδηλατάκι τουρισμού δεν θα κούμπωνε μια χαρά αν το προωθούσε έξυπνα η Ιdeal; Θα έβγαζε μερικα βιντεάκια όπως αυτά της Salsa, μερικούς αγώνες αντοχής στα πανέμορφα βουνά της Πελοποννήσου, και αυτό ήταν!
Μήπως να το ξεκινήσουμε εμείς και να τα ονομάσουμε Petali stis Choras mas to Chali Bikes;

.... λοιπόν, έτσι όπως το δόμησες και το παρουσίασες.... εμένα προσωπικά με "έπεισες", ή μάλλον με έβαλες σε σκέψεις ΘΕΤΙΚΕΣ.
.... ναι, γίνεται.
.... ναι, υπάρχουν όλα αυτά τα θετικά που λες,
.... μένει ο έξυπνος επιχειρηματίας και οι αντίστοιχοι κατά τόπους ποδηλατάδες που θα το υποστηρίξουν.
Σαν ιδέα μου ακούγεται πολύ καλή.
... άλλωστε ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ... μόνο ο τουρισμός μας έμεινε (... και εναλλακτικά να πουλάμε καφέ στο πλαστικό και σουβλάκι....)

Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Pandoheas wrote: Η ιδέα να βγάλει ο Μανιατόπουλος χρωμολένια τουριστικά ποδήλατα θεωρώ πως δεν είναι καθόλου άσχημη. Ο Μανιατόπουλος βέβαια δύσκολα θα πεισθεί, είδικά τώρα που η Ideal ασθμαίνει οικονομικά.
Το τουριστικό ποδήλατο πάντως εμφανίζει απίστευτη άνθηση τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα ακόμα και οι μεγάλες εταιρίες να αποφασίζουν να συμμετέχουν με σιδερένια πλαίσια (π.χ. Kona Sutra).
Η χώρα μας είναι πανέμορφη με ιδανικές εναλλαγές τοπίων, φθηνό και γευστικό φαγητό, παράδοση στην φιλοξενία, πλούσια σπαρταριστή ιστορία, χαμηλή εγκληματικότητα και μαγευτικά νησιά! Στο άμεσο μέλλον είμαι σίγουρος πως θα γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς ποδηλατοτουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη (κάποιες εταιρίες θεματικού τουρισμού το έχουν μυριστεί και το εκμεταλλεύονται ήδη). Αν αποκτήσουμε φήμη ποδηλατοτουριστικής χώρας, ένα Ελληνικό ποδηλατάκι τουρισμού δεν θα κούμπωνε μια χαρά αν το προωθούσε έξυπνα η Ιdeal; Θα έβγαζε μερικα βιντεάκια όπως αυτά της Salsa, μερικούς αγώνες αντοχής στα πανέμορφα βουνά της Πελοποννήσου, και αυτό ήταν!
Μήπως να το ξεκινήσουμε εμείς και να τα ονομάσουμε Petali stis Choras mas to Chali Bikes;

.... λοιπόν, έτσι όπως το δόμησες και το παρουσίασες.... εμένα προσωπικά με "έπεισες", ή μάλλον με έβαλες σε σκέψεις ΘΕΤΙΚΕΣ.
.... ναι, γίνεται.
.... ναι, υπάρχουν όλα αυτά τα θετικά που λες,
.... μένει ο έξυπνος επιχειρηματίας και οι αντίστοιχοι κατά τόπους ποδηλατάδες που θα το υποστηρίξουν.
Σαν ιδέα μου ακούγεται πολύ καλή.
... άλλωστε ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ... μόνο ο τουρισμός μας έμεινε (... και εναλλακτικά να πουλάμε καφέ στο πλαστικό και σουβλάκι....)

Φίλε rockarolla, έχω παρατηρήσει πως μέσα σου τρεμοπαίζει η φλόγα του ιντρεπρενέρ! Κάποια δουλειά σου έχει καπελώσει την δημιουργότητα και δεν μπορείς να εκφραστείς, είμαι σίγουρος. Ευκαιρία λοιπόν το Made in Greece touring bike.

Υπάρχουν μερικοί νέοι frame builders εδώ στην Ελλάδα. Δεν χρειάζεται η Ταιβάν. Ο σκοπός είναι να επενδύσουμε στον τόπο μας όπως λένε και οι γλοιώδεις πολιτικοί. Εμείς θα αναλάβουμε την προώθηση και τα οικονομικά. Θα τα βρούμε στην τιμή, γιατί θα παραγγέλνουμε αρκετά -ανάλογα με την ζητηση βέβαια. Θα αργήσει πολύ να πάρει μπρος αυτό, αλλά αν κάτσει θα ναι μαγεία ;)

contact