Χαιρετω, δευτερη ζημια στα πρωτα 200 μου χλμ (η πρωτη ηταν ενα στραβωμενο γραναζι δισκοβραχιονα+σπασμενη αλυσιδα, συνδυασμος κακης ρυθμισης ντεραγιε και δικου μου ατσαλου πατηματος κατα την αλλαγη), σπασμενη ακτινα στην πισω ροδα. Η απορια μου ειναι αν εκανα ζημια που οδηγησα με μια ακτινα μειον στα τελευταια 3 χλμ και αν μπορω να οδηγησω περιπου αλλα τοσα μεχρι το ποδηλαταδικο η αν θα πρεπει να το τσουλησω. Το σπασιμο (το οποιο δεν το καταλαβα την ωρα που εγινε αλλα πιο μετα αφου ακουγα εναν περιεργο ηχο στην πισω ροδα) πιστευετε οτι εγινε λογω του βαρους μου η να προσεξω κατι αλλο? Τελος φανταζομαι οτι στο ποδηλαταδικο θα μου βαλουν μια καινουρια ακτινα+ακτινολογηση αρα δεν θα εχω καποιο μεγαλο εξοδο, σωστα?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πάμε από την αρχή:
1. ..... κάτι δεν πάει καλά. Ή μιλάμε για πάρα πολύ οικονομικό ποδήλατο + λάθος χρήση από μεριά σου (πχ ΜΤΒ από σούπερ μάρκετ και βουρ οργώνουμε τις γκρεμίλες) ή για πάρα πολύ οικονομικό ποδήλατο εντελώς κακορυθμισμένο από τον ποδηλατά.
2. στράβωσες δίσκο? Έσπασες αλυσίδα? .... πρέπει να ανεβάσεις φωτος και να σε ανακυρήξουμε επίσημα ως ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ 2014.
3. ΟΧΙ. καμία ζημιά - κανένα πρόβλημα, ... μια σπασμένη ακτίνα δύσκολα θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.... εκτός αν μιλάμε για τροχό με λίγες ακτίνες που έχει παραμορφωθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από την μία σπασμένη ακτίνα (βλ. πανάκριβους πανάλαφρους σύγχρονους τροχούς) και "βρίσκει" στα φρένα ή και στα ψαλίδια.
Άφοβα, καβάλα και πήγαινε συνετά, χαλαρά και όμορφα και 3 και 13 χλμ.
4. Ακτίνες σπάνε όταν δεν έχουν την σωστή τάση, δηλαδή όταν είναι είτε πολύ σφιγμένες (πιο πολύ από τις δίπλα) είτε ξεσφιγμένες (σε σχέση με τις δίπλα). Όταν δηλαδή καταλήγουν να τραβάνε παραπάνω ζόρι, και το βάρος (ποδηλάτης + ποδήλατο + δυναμικά φορτία που αναπτύσσονται) δεν μοιράζεται ομοιόμορφα σε όλες τις ακτίνες.
Ή αν μιλάμε για πολύ σκουριασμένες ακτίνες, που το μέταλο έχει πληγεί και δεν αντέχει.
Ή αν μιλάμε για πολύ βαρύ αναβάτη και πολύ άτσαλο, που καβαλάει πολύ ελαφρυούς λεπτεπίλεπτους τροχούς.
5. Άρα στο ποδήλατάδικο να τους πεις να προσέξουν όλες τις ακτίνες και όχι μόνο αυτήν που έπσασε και που θα σου αντικαταστήσουν.
Να τσεκάρουν την τάση σε όλο τον τροχό.
Μήπως εκτός από την ακτίνα έσπασες και την Κατίνα;
Το είπα δεν άντεξα...
WTF+1
ουάου ... πραγματικά μεγάλες ζημίες
ρε συ μήπως δεν είσαι στα κιλά του ποδηλάτου (εννοώ παραπάνω)
δίσκο είναι πραγματικά εντυπωσιακό ...
Όσο για την αλυσίδα θα σου πω τι έπαθα εγώ μια φορά και έκανα ζημία σε ποδήλατο φίλου ... Δεν κατάλαβα ότι η αλυσίδα έπεσε ανάμεσα στον σκελετό και τα γρανάζια και νόμιζα ότι απλά είναι το πέρασμα από δίσκο σε δίσκο και απλά με την ορθοπεταλία που πάτησα γιατί τρέχαμε (και καλά αγώνες) σχεδόν την έσπασα ... Υποθέτω ότι δεν έκανες ορθοπεταλία ενώ ήταν σφηνωμένη η αλυσίδα. Μήπως όμως σου έχει συμβεί πολλές φορές να πέσει ανάμεσα στον σκελετό και τα γρανάζια και τελικά κάποια στιγμή τα έπαιξε τελείως ;;;
Χαχ τοσο πολυ σε εντπωσιασα :D
Το ποδηλατο ειναι αυτο http://www.action-bikes.gr/podilata-all-bikes/podilata-polis/trekking-of... οκ δεν ειναι και καλο αλλα οχι και σουπερ μαρκετ.
Ο δισκοβραχιονας ηταν πιο πολυ δικο μου λαθος. Ναι οκ, μου το εδωσαν με κακορυθμισμενο μπροστα ντεραγιε (η αλλαγη μεταξυ μικρου και μεσαιου δισκου σπανια γινοταν με την πρωτη) οποτε σε καποια ανηφορα δεν αλλαξε σωστα ο δισκος και σε συνδυασμο με το ατσαλο και ΒΑΡΥ (135 κιλα) πατημα μου το εστειλα. Πλεον οταν αλλαζω δισκο παταω πολυ ελαφρια, τοτε δεν το εκανα αυτο και ειδικα στην ανηφορα ο δισκος εμπαινε με ενα μεγαλο ΚΡΑΚ. Ε σε ενα απο αυτα τα ΚΡΑΚ γαμηθηκε ο Διας :D
Οι τροχοι ειναι με 36 ακτινες οποτε θα το οδηγησω. Προβληματιζομαι ομως γμτ γιατι εσπασε η ακτινα, προφανως λογω κατηφορας+ανωμαλια δρομου+βαρους μου ε?
Να βάζεις το μικρό γρανάζι λίγο πριν έρθουν τα μεγάλα ζόρια.Γιατί και δύσκολα θα μπει η καθόλου η πολύ άτσαλα πιέζοντας-φθείροντας όλη την κατάσταση.Γενικά προσπάθησε να μπαίνεις από πριν με την σωστή σχέση στα συγκεκριμένα κομάτια και σιγά σιγά να δεις στις πόσες στροφές αλλάζει καλύτερα το σασμάν σου στην κάθε σχέση.Όλα έρχονται με την εμπειρία κάνοντας πετάλι.Για τους τροχούς τώρα κι εγώ παρ'όλο που ήμουν λιγότερα κιλά (113) απ'τα δικά σου όταν άρχισα έσπαγα ακτίνα πίσω.Τελικά έβαλα καλύτερους τροχούς(fulcrum 7 σε κούρσα)και ησύχασα.
Ναι δηλαδη και με την οποια εμπειρεια εχω πλεον το βλεπω οτι στην αρχη αλλαζα τελειως ατσαλα στην ανηφορα, γι'αυτο δεν κακιζω το μαγαζι η το ποδηλατο, πιο πολυ εγω την εκανα την ζημια. Απλα αμα μπεις στην ανηφορα με λαθος σχεση (προβλημα αυτο γμτ) και κατεβεις δισκο και δεν αλλαξει αναγκαζεσαι να πατησεις για να μην ακινητοποιηθει το ποδηλατο, ε αμα παει και αλλαξει την ωρα που πατας αστα να πανε, εγω πλεον αμα δεν κατεβει σωστα ο δισκος (ακομα δεν δουλευει 100% καλα γμτ ειδικα στο κατεβασμα απο μεσαιο σε μικρο παρ'ολο που το πηγα για ρυθμιση, πολυ καλυτερα απο πριν βεβαια) απλα κατεβαινω απο το ποδηλατο.
Άν καμιά φορά δεν αλλάξεις γρήγορα σε ανήφορο και δεν παίρνει το μικρό γρανάζι ,κατέβα πιάσε με το ένα χέρι το ποδήλατο απ'τον σκελετό,με το άλλο γύρνα το πετάλι και θα το πάρει.Καβαλάς και συνεχίζεις.Η επίσης μπορείς να γυρίσεις λίγο στον κατήφορο να το βάλεις και να ξαναγυρίσεις προς τα πάνω.Μην επιμένεις αν δεν μπαίνει λόγο λάθους χρονικής στιγμής της επιλογής γιατί και τα πόδια σου χαλάς και το ποδήλατο.
Ολα καλα, μου την αλλαξε την ακτινα, μου εκανε και ακτινολογηση και δεν μου πηρε και λεφτα αλλα σημερα στην βολτα εσπασε και αλλη ακτινα (πισω παλι). Εχω αρχισει να ξενερωνω...
Το πιθανότερο είναι να μην έχει σωστές τάσεις ο τροχός. Αν απλώς αλλάξεις την ακτίνα, θα σπάσει αύριο κάποια άλλη.
Το καλύτερο είναι να λύσεις/χαλαρώσεις όλες τις ακτίνες και μετά να τις σφίξεις με περίπου την ίδια τάση. Προσοχή μόνο στο dishing μιας και εχεις να κάνεις με τον πίσω τροχό.
(Άσε τους ποδηλατάδες κατά μέρος, μάθε να το κάνεις μόνος, δεν είναι τόσο δύσκολο. Διάβασε τούτο http://i-alli-ellatha.blogspot.gr/2008/06/blog-post.html και κάνε μια προσπάθεια.)
Αν δεν μπορείς/θέλεις και επιμένεις να πας σε ποδηλατά, έχε υπόψην σου πως ο ποδηλατάς ΜΑΛΛΟΝ θα προσπαθήσει να σου πουλήσει καινούριο τροχό ή να σου πλέξει άλλον με καινούριες ακτίνες. Κάτι τέτοιο πιθανότατα σημαίνει περιττά έξοδα, μιας και τα υλικά μάλλον είναι οκ, το ζήτημα βρίσκεται στη σωστή ρύθμιση.
Οταν μου αντικατεστησε την προηγουμενη μου τονισε οτι εκανε και ακτινολογηση. Η μλκια ειναι οτι πατησα ατσαλα πετρα καθησμενος στην σελα αλλα και παλι, δικαιολογει να φυγει δευτερη ακτινα ετσι? Ασε που φοβαμαι οτι πηρε το στεφανι αυτην την φορα γιατι οταν γυρισα σπιτι παρατηρησα οτι βρισκει στο τακακι αρα στραβωμα.
Δυστυχως δεν το εχω για να το κανω μονος μου ακομα, ουτε καν τα εργαλεια δεν εχω που λεει ο λογος οποτε θα του το παω, τι να πω, ελπιζω να γινει σωστα αυτην την φορα. Μαστορας που να κανει ΚΑΛΗ ακτινολογηση κοντα στο Χαλανδρι υπαρχει?
Οι περισσότεροι μάστορες όταν λένε "ακτινολόγηση" εννοούν να μην παίζει το στεφάνι πάνω-κάτω αριστερά-δεξιά. Αλλά δεν τσεκάρουν την τάση στις ακτίνες.
Μπορεί δηλαδή το στεφάνι να είναι ένας τέλειος κύκλος αλλά οι τάσεις στις ακτίνες να έχουν μεγάλες αποκλίσεις. (αυτό σημαίνει πως το στεφάνι είναι στραβό)
Από τη στιγμή που σου έσπασε ακτίνα είναι λογικό να πήρε το στεφάνι προς την άλλη μεριά. Αυτό άλλωστε κάνουν οι ακτίνες:τραβούν το στεφάνι.
Για να δεις αν έχει στραβώσει θα πρέπει να λύσεις τις ακτίνες ωστε να μην δέχεται δυνάμεις.
Μην απογοητεύεσαι, αν ψάξεις στο φόρουμ, αρκετός κόσμος είχε το ίδιο πρόβλημα.
Πάντως ξεκίνα να ασχολείσαι μόνος με τις επισκευές-ρυθμίσεις διότι και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα και δεν θα έχεις κανέναν ανάγκη.
Όλα όσα λέει ο φίλος zoslen είναι σωστά.Εδικά στο να μάθεις σιγά-σιγά να φτιάχνεις το ποδήλατο μόνος σου.Ευτυχώς πλέον υπάρχουν άπειρα βίντεο -πληροφορίες στο ίντερνετ κι αν είσαι λίγο προσεκτικός στο βίδωνε-ξεβίδωνε δεν θα έχεις πρόβλημα.Πιο πολύ όρεξη για μαστόρεμα θέλει και όχι βιασύνες στην αρχή.Απ'την άλλη τώρα βέβαια,επειδή συνήθως ότι πληρώνεις παίρνεις,κι εγώ στην αρχή παρ'όλο που ήμουν ελαφρύτερος από τον φίλο μας έσπαγα ακτίνα συχνά πίσω στον οικονομικό τροχό που φόραγε το ποδήλατο απ'την μάνα του.Πήγα για επισκευή-ακτινολόγηση σε δύο πολύ γνωστά μαστόρια που κατά ομολογία πολλών το έχουν το θέμα και πάλι είχα πρόβλημα.Εν κατακλείδι η φθηνή ζάντα-κέντρο είναι ''φθηνή'' ζάντα-κέντρο και οι φθηνές ακτίνες είναι ''φθηνές'' ακτίνες,ειδικά όταν έχουν να να σηκώσουν 135 κιλά.Οι τροχοί πχ. που έβαλα μετά έχουν καμιά 10αριά ακτίνες παρακάτω σε κάθε τροχό και παρ'όλα αυτά δεν έχουν κάνει ''κιχ''.
Μακαρι να μπορουσα να παρω καλυτερους τροχους αλλα λεφτα γιοκ :(
Απο ακτινολογηση do-it-yourself εχω τραυμα γιατι ειχαμε προσπαθησει με εναν φιλο μου που ηξερε υποτιθεται πριν καμποσα χρονια σε ενα παλιο ποδηλατο και μετα απο κανα τριωρο ταλαιπωρια ο τροχος κατεληξε πιο στραβος απο πριν :P Εχετε δικιο και οι δυο παντως οτι πρεπει να αρχισω να το ψαχνω.
Στα νεα του ποδηλατου, μου το εφτιαξε. Απ'οτι μου ειπε την προηγουμενη φορα το αλλο παιδι (ειναι 2 οι τεχνικοι εκει) για να φερει την ζαντα στα ισα της εδωσε πιο πολλη ταση στις εσωτερικες ακτινες γι'αυτο εσπασε και η δευτερη. Τωρα μου ειπε οτι εφερε τον τροχο λιγο πιο μεσα οποτε χαλαρωσε καπως τις ακτινες. Τεσπα καλως κακως αυτο που μου ειπε ειναι οτι επειδη ειναι δικα τους τα ποδηλατα αυτα οτι γινει τους το παω, λεφτα δεν μου παιρνουν οποτε περα απο την σχετικη ξενερα τουλαχιστον δεν μου κοστιζει κατι σε λεφτα ολο αυτο.
Η μλκια ειναι οτι εχω ενα ενοχλητικο κρακ-κρακ οταν παταω τα πεταλια (οχι σημερα, εδω και κατι μερες). Τους το ειπα και εκει και δεν βρηκαν κατι. Ειναι ενας ηχος που δεν μπορω να τον αναπαραγω με το ποδηλατο ακινητο οσο βαρος και να ριξω στο πεταλι, μονο εν κινησει και μονο οταν πεταλαρω καθιστος στο κατωτερο σημειο της πεταλιας, οταν κανω ορθοπεταλο δεν ακουγεται τιποτα. Εχετε καμια ιδεα?
Λιγο γρασο στο παλουκοσελο. Εαν αντεχεις τον ηχο και δεν το θες τοσο αμεσα οταν βρεθουμε για τα finn σου δειχνω και ακριβως τι και που.
Αμα ειναι κατι τετοιο οκ την παλευω, δεν ειναι τοσο οτι με ενοχλει οσο οτι με αγχωνει, παει το μυαλο σε μεσαιες τριβες, ραγισμενους σκελετους και δεν ξερω και εγω τι αλλο :D
Με ιστορικό ζημιών σαν το δικό σου [σπασμένος δίσκος, κομμένη αλυσίδα, ένα κάρο σπασμένες ακτίνες]... και μένα εκεί πάει το μυαλό μου.
Και λίγο θα είναι...
Σταματα να με αγχωνεις εσυ :D
Και μην εισαι υπερβολικος, δεν εσπασε ο δισκος, απλα στραβωσε, λιγουλακι :P
Μετα απο την μεγαλυτερη μου βολτα so far αποψε (25 χλμ, 300 υψομετρικο, γελαστε ελευθερα :P ) δεν εσπασα τιποτα, αισθανομαι πολυ υπερηφανος
Το nickname σου πάντως είναι όλα τα λεφτά...
Πρέπει να είναι ό,τι πιο σκοτεινό και βάρβαρο έχει υπάρξει ποτέ σ' αυτό το φόρουμ...!
Κάτι μεταξύ ροπαλοφόρου γίγαντα απ' το game of thrones και σατανικού δαίμονα απ' το lord of the rings...!
Και μετά λες και κάτι σαν :"Πήγα μια βολτούλα και λύγισα τον μεγάλο δίσκο (ευτυχώς δεν άκουσα τον kktsol και είχα τριπλό!) και 7-8 ακτίνες, χαλαρά, δεν το ζόρισα..."
Τα βράδια οι μανάδες θα φοβερίζουν τα άτακτα παιδάκια :"Πήγαινε για ύπνο, αλλιώς θα έρθει και θα σου πάρει το ποδήλατο ο Μόργκοθ ο Καταστροφέας . . . "
Ανατρίχιασα βραδιάτικα...
Κλείδωσα την πόρτα;
Δεν θέλω να δω μπροστά μου κανέναν Μ ό ρ γ κ ο θ...
Χαλαρά στην αρχή αρχηγέ μου,άσε τα υψομετρικά.Ευθείες,όχι ζόρια και πάντα ''εύκολες'' σχέσεις.Τουλάχιστον για κανένα 3μηνο-6μηνο μέχρι να πέσουν λίγο τα κιλά.Πρόσεχε και την καρδιά σου εκτός των άλλων.Δεν ξέρω πόσων ετών είσαι αλλά εγώ είχα πάρει κι ένα παλμογράφο για να προσέχω και να μην το παρακάνω.
zoslen κοντα επεσες :D http://en.wikipedia.org/wiki/Morgoth
TL σωστος εισαι και θελω εναν παλμογραφο, 31 ειμαι btw. Το προβλημα εδω που μενω (Χαλανδρι) ειναι οτι οπου και να παω εχει υψομετρικα, δεν το γλιτωνω. Παντως καλυτερο συναισθημα παντως απο το να ανεβαινεις χαλαρα μια ανηφορα που πριν απο μια εβδομαδα σου ειχε βγαλει την Παναγια δεν υπαρχει.
Το γνωρίζω το συναίσθημα αλλά προσπάθησε να μην παρασυρθείς ώστε να έχεις μέλλον στην ποδηλασία.Επίσης μπορείς να βγεις στην Μεσογείων προς Ραφήνα η στην Σπατών (λιγότερη κίνηση) προς Σπάτα κλπ.Γενικά κινήσου προς Μεσόγεια που έχει πιο πολύ ευθείες.
Τις εψηνα αυτες τις διαδρομες (να δουμε και λιγο εξοχη) αλλα φοβαμαι λιγο αυτες τις Λεωφορους (Μαραθωνος, Λαυριου, Σπατων), θα το επιχειρησω παντως γιατι οντως φαινονται καλα απο υψομετρικα.
Ξεκίνα σε πρώτη φάση από την Σπατών,έχει λιγότερη κίνηση.Καμιά Κυριακή νωρίς το πρωί που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.Κι εγώ Χαλάνδρι μένω....άντε προπονήσου λίγο να βγούμε και καμιά βόλτα μαζί στο μέλλον.
Α ρε kktsol μου αρεσει που σου ειπα ευτυχως δεν εχει σπασει ακομα ακτινα. Μαντεψε τι εγινε μετα απο κανα χιλιομετρο...
Οι επιλογες μου ποιες ειναι?
Αν του πω να μου πλεξει νεο τροχο πχ με πιο ανθεκτικες ακτινες γινεται? Ποσο θα κοστισει?
Νεος τροχος εντελως; Αν και οταν ρωτησα εγκυκλοπδικα μου ειπεοτι ας καλος τροχος που δεν θα σπασουν ακτινες με τπτ παει κανα εβδομηνταρι και με εκοψε κρυος ιδρωτας.
Τι να κανω; :(
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ
http://www.podilates.gr/node/18157
Την πρώτη φορά αλλάχθηκαν όλες οι ακτίνες με dt αλλά το πρόβλημα συνεχιζόταν.
Την δεύτερη φορά ξαναλλάχθηκαν όλες οι ακτίνες με sapim (αυτή τη φορά σε γνωστό μάστορα) αλλά το πρόβλημα δε σταμάτησε.
Και τις 2 φορές πλήρωσα από 35€ συν κάτι 10αρικα για να αλλάζω 1-2 ακτίνες τη φορά.
Συνολικά λοιπόν πλήρωσα πάνω από 100€ και εξακολουθούσα να έχω ένα φτηνό ελαττωματικό τροχό.
σημάδεψε πού ακριβώς σπάει κάθε φορά η ακτίνα. Δηλ. εντόπισε το σημείο στη ζάντα. Στοίχημα ότι μετά από 3 φορές θα δεις ότι είναι στην ίδια περιοχή, πράγμα που σημαίνει ότι έχει πάρει η ζάντα.
Οπότε, ή βγάζεις ζάντα και την ισιώνεις (μη φοβάσαι, ένα ζόρι ακόμα θα τραβήξει κόντρα σε εκείνο που τη στράβωσε) ή εάν το στράβωμα είναι σημειακό (δηλ. εκτείνεται σε περιοχή 4 ακτίνων το πολύ), αλλάζεις ζάντα και τέλος.
Αν το παρσιμο της ζάντας δεν είναι σημειακό, μη φοβηθείς να τη βάλεις σε κανένα κορμό δέντρου π.χ. και να βάλεις ζόρι με τα δύο χέρια να την επαναφέρεις. Ο έλεγχος γίνεται ξαπλώνοντάς την σε ένα ίσιο τραπέζι.
ΥΣ. Και σημειακό να είναι με λίγο τσαγανό τη φέρνεις αν πιάνει το χέρι σου, κόντρα σε ξύλινους τάκους και με πανιά για μαξιλαράκια κοπανάς εκεί που πρέπει.
πριν γράψεις οτιδήποτε άλλο, πριν κάνεις οποιαδήποτε επισκευή ή ότι άλλο, γράψε αναλυτικά: ποιό ποδήλατο, που το πας για σερβις, πόσα χρόνια το έχεις, που βολτάρεις, πόσα κιλά είσαι, τι ταρζανιές κάνεις ή δεν κάνεις, αναλυτικά στοιχεία για τον πίσω τροχό (πχ κέντρο / στεφάνι / αριθμός ακτίνων).
Μετά μπορεί και να βρούμε μια άκρη.
http://www.action-bikes.gr/podilata-all-bikes/podilata-polis/trekking-of...
Στο μαγαζι του λινκ απ'οπου το πηρα.
εναμιση μηνα :P
Ασφαλτο, ειμαι 135 κιλα, no ταρζανιες
Αναλυτικα δεν γνωριζω, 36 ακτινες αν δεν κανω λαθος.
Αυτα :)
... διαβάζοντας τα παραπάνω και βλέποντας και αυτό στα τεχνικά χαρακτηριστικά : Τροχοί Remerx Dragon (*)
... θα σου πρότεινα να αγοράσεις έναν νέο επώνυμο αξιόμαχο πίσω τροχό ή αν αντέχεις οικονομικά, να πλέξεις έναν εξαρχής.
(*) στο site της μαμάς εταιρεία, δείχνει κάποιο μοντέλο Remerx με shimano deore κέντρο. Αν έχεις τέτοιον, κράτα το κέντρο και τα ακτινοκέφαλα (nipples) και πλήρωσε μόνο: μάχιμο στεφάνι + δυνατές ακτίνες + πλέξιμο (εργατικά).
και αν θέλεις και πιο συγκεκριμένη πληροφορία:
- στεφάνι δυνατό, σε λογική τιμή:
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/mavic-a319-road-rim-2014/rp-pro...
- στεφάνι πολύ δυνατό (όταν θα πέφτεις σε τρύπα, θα χαλάει η τρύπα... )
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/mavic-a719-road-rim-2014/rp-pro...
- ποδηλατάς για να πλέξεις τροχό: Λ. Πουκαμισάς / Μελίσσια
τα παραπάνω είναι ενδεικτικά και από την εμπειρία μου. Σαφώς και υπάρχουν και οικονομικότερες λύσεις και εξίσου αξιόλογες.