Παραλιγο... βολτονηση στην παραλιακη...

95 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

didotou δεν σου γράφω για να αρχίσουμε αντιπαράθεση αλλα ο κάγκουρας αν ήθελε να κάνει οτι κάνει περισσοτερο οργανωμένα και νόμιμα μπορούσε και μπορεί.

Δίνει απο το χρόνο του που θα "έπαιζε" (δεν θέλω να βρίσω και το γράφω κόσμια ) και φτιάχνει-στηρίζει ενα σύλλογο και παλεύει για να έχει χώρο ή το να κάνει event (δηλαδή στην Αμερική πως το κάνουν ? ) και με ασφάλεια και με ωραίο περιβάλλον (όλοι με κοινά ενδιαφέροντα ) .Το να βρουν χορηγούς μονο δύσκολο δεν είναι (ας αλληλο υποστηριχθούν μπορούν ) απλά δεν θέλουν να ασχοληθούν ...

Ο κάγκουρας οταν σταματήσει απλά θα έχει να λέει οτι κάποτε ήμουν κάγκουρας και θα το περάσει και στο παιδί του ...

ο ιαβέρης έτρεχε σε χρόνια που υπήρχε οργάνωση στο αγωνιστικό κομμάτι (ή τουλάχιστον την έβγαζαν ), επίσης κάποια αθλήματα είναι για τους λίγους πχ . εγώ θέλω να κάνω downhill αγωνιστικά αλλα ούτε χρόνο έχω , ούτε χρήμα , ούτε διακινδυνεύω αυριο να μην μπορώ να δουλέψω γιατί χρειάζομαι το χέρι μου που εχει σπάσει .

xifias
Απών/απούσα

velocko wrote:
http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=412858

Η λύση είναι μία ανώτατο όριο ταχύτητας με πρόγραμμα σε όλα τα ιδιωτικά μηχανοκίνητα,30 χλμ είναι μια χαρά.
Η οδηγική παιδεία δεν λειτουργεί αναδρομικά,δεν αποτυπώνεται σε ποσοστά ή διπλώματα, ίσα-ίσα προκαλεί τον απαίδευτο να την χλευάσει μέχρι θανάτου.

συμφωνω φιλε.

παρομοιως ηλικιωμενος νυχτα μου πεταχτηκε απο διασταυρωση ενω ημουν σε κεντρικο,βγηκε στη μεση κ περιμενε να αδειασει το αλλο ρευμα,ενω ειχε δει προς τα μενα,αλλα δε με "συνηδητοποιησε".μαλλον για εκφυληση ωχρας κηλιδας τον κοβω,κ ημουν ακριβως στο blind spot.επεσα πανω του με λιγα οσο προλαβα να κοψω.δεν επαθα κατι,κ μου λεγε οτι δε φρεναρε το ποδηλατο..καλα κρασια τον αυγουστο.

ποτε ρε google θα βγαλεις τα αυτοματα αμαξακια για τετοιου ειδους μλκες να σωθουμε κ μεις οι υπολοιποι?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

xifias wrote:
velocko wrote:
http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=412858

Η λύση είναι μία ανώτατο όριο ταχύτητας με πρόγραμμα σε όλα τα ιδιωτικά μηχανοκίνητα,30 χλμ είναι μια χαρά.
Η οδηγική παιδεία δεν λειτουργεί αναδρομικά,δεν αποτυπώνεται σε ποσοστά ή διπλώματα, ίσα-ίσα προκαλεί τον απαίδευτο να την χλευάσει μέχρι θανάτου.

συμφωνω φιλε.

παρομοιως ηλικιωμενος νυχτα μου πεταχτηκε απο διασταυρωση ενω ημουν σε κεντρικο,βγηκε στη μεση κ περιμενε να αδειασει το αλλο ρευμα,ενω ειχε δει προς τα μενα,αλλα δε με "συνηδητοποιησε".μαλλον για εκφυληση ωχρας κηλιδας τον κοβω,κ ημουν ακριβως στο blind spot.επεσα πανω του με λιγα οσο προλαβα να κοψω.δεν επαθα κατι,κ μου λεγε οτι δε φρεναρε το ποδηλατο..καλα κρασια τον αυγουστο.

ποτε ρε google θα βγαλεις τα αυτοματα αμαξακια για τετοιου ειδους μλκες να σωθουμε κ μεις οι υπολοιποι?

Μια χαρα ειναι τα 30. Να τους προσπερναμε και με τα ποδηλατα. Αλλα να μην το κανουμε 25 και τους περνανε ολοι. Να ειναι 30 να υπαρχει και ενα challenge. Μην ειναι πανευκολο. Ο υιος μου σημερα σε ευθεια με το ποδηλατακι του (20 ιντζων) επιασε τα 33. Να προσπερναει και αυτος μερικους.
Και να μην ξεχναμε
ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΙΧ.

Ετσι μια απορια μου και εαν θελετε απαντατε.
Ποιοι απο εσας που λετε τετοια οδηγειτε??

Wicca
Απών/απούσα

Vale wrote:
Καλημέρα ανώριμε kktsol!

έλα να γουστάρουμε!
έλα, λέμε!

ΕΤΑΚ: Γιατί δεν ακούς την καλλιτέχνιδα ζωή; θα το φας το κεφάλι σου.
ΕΤΑΚ2: Δίπλωμα στα 80 (όσα ξέρει η γριά δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος), και πινακίδες στα ποδήλατα των αυτοκινητοδρόμων.
ΕΤΑΚ3: Πάντα λαμπάδα χοχο χο

Ψιτ.. μαζέψου...

JohnZ
Απών/απούσα

Ο νομος (σωστα) βασιζεται σε επιστημονικα κυριως δεδομενα και στατιστικα για να κρινει απο ποια ηληκια θεωρειται ικανος για κατι, οπως και το οτι θεωρειται ενηλικας στα 18 και ψηφιζει(να μας χαντακωνει δηλαδη) η παντρευεται.
Σιγουρα με τα σημερινα δεδομενα αν καποιος παντρευτει στα 18 ειναι χαμενος...και θα παρει στο λαιμο του τα παιδια που θα γεννησει, αλλα δεν ειναι απολυτο αυτο. Καποτε στα 15 το αγορι δουλευε στα χωραφια και στα 18 ειχε και παιδια.
Παντως ο νομος δεν μπορει(και ουτε πρεπει μαλλον) να προβλεπει τα παντα, μπορει δηλαδη να ειμαι εκπαιδευμενος, με (σχετικα) ισσορροπημενη προσωπικοτητα την στιγμη που θα παρω το διπλωμα αλλα μετα απο 2 χρονια η ζωη μου να αλλαξει απροοπτα για Χ λογους να πιω ενα μπουκαλι και να βγω στον δρομο..

Θελω να πω οτι πιο σημαντικη ειναι η κριση του καθενος την δεδομενη στιγμη η ωρα, παρα ο νομος γενικα. Απλα συμβαινει το αυτοκινητο να ειναι το νουμερο ενα μεσο μετακινησης, αλλιως και βαρκες να χρησιμοποιουσαμε θα καταφερναμε να βουλιαζουμε ο ενας τον αλλον μαλλον...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Φιλε scarpedico καμια αντιπαραθεση
τα ιδια λεμε
ετσι ειναι
Μακαρι οι καγκουρες να οργανωνανε και αγωνες, και να ειχανε και συλλογους αλλα που; Καγκουρας σημαινει Εδω και Τωρα Ο,τι Να'ναι. αλλιως δεν ειναι καγκουρας. Γιατι το βασικο προβλημα του καγκουρα ειναι οτι δεν αποδεχεται το νοημα του να πειθαρχησει καπου. το να σεβαστει κατι περα απο την αναγκη που νιωθει για επιδειξη και εκτονωση. Συλλογος; Ψιλα γραμματα.
ο Ιαβερης προφανως και δεν υπηρξε καγκουρας αλλα συγκροτημενος ραλλιστας και επαγγελματιας του χωρου και πολυ καλα κανει που κανει αυτα τα σεμιναρια-διαλεξεις-ομιλιες.
Απλα αυτο που λεω ειναι πως ο Ιαβερης διαβαζεται απο τον καγκουρα.
πως ακουγεται στον καγκουρα ο οποιος φλεγεται απο το πνευμα του "Burn motherfucker burn motherfucker burn"
και λεει απο μεσα του (και απ'εξω του):
"There is nothing you can teach me
In hell"
Και ο οποιος ξεμυταει απο τη γειτονια με το Συστημα Τερμα να ανοιγει συναγερμους και κατεβαινει Παραλια σαν να μην υπαρχει αυριο.
Ισως και γιατι πραγματικα για καποιους απο αυτους δεν υπαρχει αυριο οπως λεει και το τραγουδι:
My heart is frozen
My soul's been broken
The whole world's on my mother fuckin' shoulders
and I can't seem to control it
I can't contain it
And I just don't give a shit
You need to feel the way that I feel
but you'll never fuckin' know it

xifias
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Μια χαρα ειναι τα 30. Να τους προσπερναμε και με τα ποδηλατα. Αλλα να μην το κανουμε 25 και τους περνανε ολοι. Να ειναι 30 να υπαρχει και ενα challenge. Μην ειναι πανευκολο. Ο υιος μου σημερα σε ευθεια με το ποδηλατακι του (20 ιντζων) επιασε τα 33. Να προσπερναει και αυτος μερικους.
Και να μην ξεχναμε
ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΙΧ.

Ετσι μια απορια μου και εαν θελετε απαντατε.
Ποιοι απο εσας που λετε τετοια οδηγειτε??

Ρε μαν.με την ειρωνια δε γινεται κουβεντα.εκ φυσεως ειναι ουτοπικη αυτη η συζητηση μιας κ ο καθε τετοιος γκαζοκεφαλος δεν διαβαζει,ισως εχει ανοιξει θρεντ τωρα σε αλλο φορουμ κ ρωταει 100 vs απλη βενζινη ξερω γω..μπορεις σε καποιο αντιστοιχο να γραψεις για την οδηγικη εκπαιδευση νεων.πιο γονιμο θαναι εκει.

πολλοι οδηγοι αγνοουν το εξης βασικο,οτι αδεια οδηγησης σημαινει "παραχωρηση-συμφωνια" απτο κρατος ωστε υπευθυνα να κυκλοφορεις ενα οχημα.οχι δικαιωμα κ υποχρεωση των αλλων να σε δουν η να παραχωρησουν κατι απτο χωρο τους,την ακεραιτοτηα τους η τη ζωη τους εντελει.οκ εσυ καλα κανεις με το παιδι σου κ το εκπαιδευεις,αλλα στο ελλαδισταν δε μπορει να εφαρμοστει αυτο.σε καμια 50αρια χρονια ισως.ως τοτε μονο με σοβαρη υλοποιηση της νομοθεσιας θα συμμαζευτει το χαλι της ζουγκλας.

πχ.ενας μου ελεγε οτι οπως πηγαινε σε ενα στενακι με το αυτοκινητο,του πεταχτηκε ενας πεζος για να παρει ενα ταξι.σταματησε κ τα βαλε με τον πεζο!οκ μπορει ναταν τρελος/αφηρημενος/κουφος/μισοτυφλος δε ξερω,αλλα ειναι μελος της κοινωνιας μπλα μπλα κ αν διαλεγεις να πηγαινεις με 50-60 στα στενακια επειδη ετσι εμαθες ειναι υπ ευθυνη σου κατ'ελαχιστο.
δηλ εδω ας πουμε που ειναι παραλογο (για τα βενζινοκινητα δεδομενα) σεναριο τι ειναι πιο σωστο,να τον πατησει τον τρελο,η να χει ενα custom limit στα 30-40πχ οταν πας μεσα σε στενα.

μη ξεχναμε οτι οταν γραφτηκε ο κοκ οι πολεις ηταν χωρια,κ τα αμαξια υποδεκαπλασια.απο τοτε μονο η χωριατικη αντιληψη μας εχει μεινει.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Μιλάμε ακατάπαυστα για παιδεία...ας πάμε σε άλλους τομείς, έξω απ’ την οδήγηση κι όπου η παιδεία είναι κατοχυρωμένα συστηματοποιημένη κι επιβεβλημένη...Αυτή λοιπόν την συστηματοποιημένη κι επιβεβλημένη οποιαδήποτε παιδεία, όποιος την κατέχει είναι και ντε φάκτο προδιαγεγραμμένη κι εξασφαλισμένη η ποιότητα στην συμπεριφορά του κατά την αξιοποίησή της; Νομίζω πως όχι...η προσωπικότητα παίζει τεράστιο ρόλο στο τι κάποιος κάνει με την παιδεία που έχει κατακτήσει με τον άλφα ή βήτα τρόπο...

Παρατηρώ επίσης, πως κάθε φορά που θα ιστορήσει κάποιος ένα συμβάν κραυγαλέο κι επικίνδυνο γι’ αυτόν στο δρόμο, ξεκινάει η φιλολογία της γενίκευσης όπως πχ...ο κάγκουρας είναι κάγκουρας ό,τι και να κάνει...κατ’ επέκταση έχουμε και στους κόλπους μας κάγκουρες ποδηλάτες...Αυτός ο προβληματισμός όμως γίνεται τόσο συστηματικά πια... που επιτρέψτε μου να εκφράσω μιαν απορία...Άραγε μας οφελεί πολύ αυτή η συνεχόμενη επωδός; Κάγκουρες αυτοκινητιστές, κάγκουρες ποδηλάτες; Αν ναι ως τώρα το άρα και δια ταύτα δεν το έχω διαβάσει από όσους υιοθετούν αυτή την κριτική στάση. Άρα τι λοιπόν;

Αν έστω και μια φορά απαλοίφαμε αυτή την κατηγοριοποίηση και στεκόμασταν στο καθ’ εαυτό περιστατικό με τα χαρακτηριστικά του, πιστεύω πως θα είχαμε να ωφεληθούμε πολλά περισσότερα, απ’ το να χτίζουμε απ’ τη μια την ψυχολογία του γκετοποιημένου, του θύματος κοντολογίς κι απ’ την άλλη την ενοχική ψυχολογία ότι και το δικό μας “είδος” δεν φοράει φωτοστέφανο...

Μια και εδώ είμαστε φόρουμ ποδηλατ-ισσ-ών, προτείνω να μην το ξεχνάμε. Επίσης προτείνω να μην ξεχνάμε ότι σε κάθε περίσταση, στο οδόστρωμα είμαστε ο πιο ευάλωτος συντελεστής, ακόμα κι αν έχουμε γίνει εμείς οι αίτιοι του ίδιου μας του ατυχήματος. Γνώμη μου είναι πως κανονικά το ευάλωτο της παρουσίας μας θα έπρεπε να γίνει ο καθοριστικός παράγοντας στη ρύθμιση των κυκλοφοριακών κανόνων...

Έχω πολύ φρέσκια πραμάτια περιστατικών απ’ το Σάββατο που πέρασε, που δεν θα θέσω σε συζήτηση, είμαι σίγουρη άλλα τόσα θα ακούγονταν παρεμφερή κι από άλλους...

Τις ανορθόδοξες συμπεριφορές που συνήθως εισπράττω από τους άλλους χρήστες του δρόμου και υποθέτω συναντάμε όλοι, θα τις οριοθετούσα σε τρία είδη:
1. σε κινήσεις που είναι απλά αλόγιστες σε μια δεδομένη στιγμή και που θα συνέβαιναν ακόμα κι αν δεν είμασταν εκεί με το ποδήλατό μας
2. σε κινήσεις που γίνονται γιατί δεν υπολογίζεται σωστά η κίνηση και η δυνατότητα του ποδηλάτου από άγνοια έως και αδιαφορία
3. σε κινήσεις πεισματικά σε βάρος του ποδηλάτου, απλά γιατί αυτοί που κάνουν αυτές τις κινήσεις έχουν ένα είδος μένους για την ύπαρξή μας στο δρόμο τους.

Αν κωδικοποιούσαμε αυτές τις κινήσεις μέσα από συνεργασία και συντάσαμε ένα φυλλάδιο και το μοιράζαμε στα φανάρια των κεντρικών δρόμων πιστεύω πως θα ήταν μια σημαντική καμπάνια στην ζύμωση πια για τη διαμόρφωση καλύτερης ψυχολογίας, καλύτερης λειτουργίας...Κύρια σε σημεία που γίνονται επιθετικές κινήσεις για ποδήλατα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

xifias wrote:
kktsol wrote:

Μια χαρα ειναι τα 30. Να τους προσπερναμε και με τα ποδηλατα. Αλλα να μην το κανουμε 25 και τους περνανε ολοι. Να ειναι 30 να υπαρχει και ενα challenge. Μην ειναι πανευκολο. Ο υιος μου σημερα σε ευθεια με το ποδηλατακι του (20 ιντζων) επιασε τα 33. Να προσπερναει και αυτος μερικους.
Και να μην ξεχναμε
ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΙΧ.

Ετσι μια απορια μου και εαν θελετε απαντατε.
Ποιοι απο εσας που λετε τετοια οδηγειτε??

Ρε μαν.με την ειρωνια δε γινεται κουβεντα.εκ φυσεως ειναι ουτοπικη αυτη η συζητηση μιας κ ο καθε τετοιος γκαζοκεφαλος δεν διαβαζει,ισως εχει ανοιξει θρεντ τωρα σε αλλο φορουμ κ ρωταει 100 vs απλη βενζινη ξερω γω..μπορεις σε καποιο αντιστοιχο να γραψεις για την οδηγικη εκπαιδευση νεων.πιο γονιμο θαναι εκει.

πολλοι οδηγοι αγνοουν το εξης βασικο,οτι αδεια οδηγησης σημαινει "παραχωρηση-συμφωνια" απτο κρατος ωστε υπευθυνα να κυκλοφορεις ενα οχημα.οχι δικαιωμα κ υποχρεωση των αλλων να σε δουν η να παραχωρησουν κατι απτο χωρο τους,την ακεραιτοτηα τους η τη ζωη τους εντελει.οκ εσυ καλα κανεις με το παιδι σου κ το εκπαιδευεις,αλλα στο ελλαδισταν δε μπορει να εφαρμοστει αυτο.σε καμια 50αρια χρονια ισως.ως τοτε μονο με σοβαρη υλοποιηση της νομοθεσιας θα συμμαζευτει το χαλι της ζουγκλας.

πχ.ενας μου ελεγε οτι οπως πηγαινε σε ενα στενακι με το αυτοκινητο,του πεταχτηκε ενας πεζος για να παρει ενα ταξι.σταματησε κ τα βαλε με τον πεζο!οκ μπορει ναταν τρελος/αφηρημενος/κουφος/μισοτυφλος δε ξερω,αλλα ειναι μελος της κοινωνιας μπλα μπλα κ αν διαλεγεις να πηγαινεις με 50-60 στα στενακια επειδη ετσι εμαθες ειναι υπ ευθυνη σου κατ'ελαχιστο.
δηλ εδω ας πουμε που ειναι παραλογο (για τα βενζινοκινητα δεδομενα) σεναριο τι ειναι πιο σωστο,να τον πατησει τον τρελο,η να χει ενα custom limit στα 30-40πχ οταν πας μεσα σε στενα.

μη ξεχναμε οτι οταν γραφτηκε ο κοκ οι πολεις ηταν χωρια,κ τα αμαξια υποδεκαπλασια.απο τοτε μονο η χωριατικη αντιληψη μας εχει μεινει.

Μα ετσι και αλλιως δεν γινεται κουβεντα.
Να ανακεφαλαιωσουμε???
Κινδυνεψες λογω ΕΝΟΣ νεαρου στην παραλιακη (που δεν εισαι και απολυτος οτι ηταν 18αρης).
Να απαγορεψουμε σε ΟΛΟΥΣ τους νεαρους να οδηγουν γιατι ολοι ιδιοι ειναι και κανενας δεν θα εχει και κατι σοβαρο να κανει και να παει με το αυτοκινητο.
Αυτο δεν ειναι ειρωνεια???
Μηπως να κοβαμε και καθε κατηγορια ατομων απο τους οποιους εχουμε κινδυνεψει?? Γιατι εχει διαφορα ο 18αρης και πρεπει να μπουν περιορισμοι σε ολους τους 18αρηδες και οχι η 45-50 γυναικα που με χτυπησε (με εγκληματικο τροπο να τονισω) και το μονο ενδιαφερον της ηταν πως θα πει στον αντρα της οτι τρακαρισε (ξανα)?? Με την ιδια λογικη να μπουν περιορισμοι και στις γυναικες 45-50.

Ταυτοχρονα πεφτει η προταση 30χλμ στα μηχανοκινητα (κλασικη προταση).
1.Γιατι μονο στα μηχανοκινητα??? Στα ποδηλατα γιατι θεωρειται ασφαλης η μεγαλυτερη ταχυτητα ενω σε μια μοτοσυκλετα (μεγαλυτερα λαστιχα-καλυτερα φρενα κτλ) πρεπει να μπει οριο στα 30??
Δοκιμαστε να σταματησει ενα αυτοκινητο απο τα 40 και ενα ποδηλατο απο τα 40 και κοιταξτε την αποσταση που χρειαζεται για να ακινητοποιηθει παρολο που το αυτοκινητο εχει να επιβραδυνει πολυ μεγαλυτερη μαζα. Γιατι μας κανει πιο ασφαλη τα ποδηλατα οποτε τους επιτρεπεται η μεγαλυτερη ταχυτητα ενω θελουμε οριο στα αλλα οχηματα (παντα πρεπει να περιοριστουν οι αλλοι οχι εμεις).
2.Γιατι η θεσπιση ενος χαμηλοτερου οριου θα κανει διαφορα αφου δεν ξερουμε καν εαν εχει διαφορα η τηρηση του οριου που υπαρχει τωρα (αφου δεν εφαρμοζεται)???? Αφου το οριο δεν εφαρμοζεται τι διαφορα εχει εαν ειναι 5 ή 30 ή 50???

Καθολου ουτοπικη η συζητηση. Εκτος εαν θεωρεις οτι εδω υπαρχουν μονο ποδηλατες που δεν χρησιμοποιουν κανενα αλλο οχημα. Εντωμεταξυ ετυχε χτες και ειχα μια δουλεια στην Βαρκιζα. Κυριακη. Στην επιστροφη ημουν στην θεση του συνοδηγου οποτε μπορουσα να παρατηρω με την ανεση μου και εχοντας και αυτο το thread στο μυαλο μου. Μπορεις να φανταστεις ποιοι ηταν οι πιο επικινδυνοι και με τον λιγοτερο σεβασμο για τους αλλους που τυνχανει να μοιραζονται το οδοστρωμα μαζι τους???
Παραβιασεις κοκκινου, κινηση μεχρι και σε τριαδα(να παιρνουμε και λιγο απο την μεσαια) κτλ κτλ. Το τελειως extreme. Στην νεα παραλιακη απο παλιο ιπποδρομο προς Φαληρο. Το γραφω με πολλες λεπτομερειες μηπως και διαβαζουν εδω τα παιδια και το δουν και καταλαβουν τι εκαναν. Στον συγκεκριμενο κομματι δρομου (κλειστο και δεξια και αριστερα) ποδηλατες με ΜΤΒ (κοκκινο-μαυρο ideal και μαυρο-γκρι cube) με μαυρα κολλαν-μπλουζα ο ενας και μαυρο κολλαν κοκκινη μπλουζα ο αλλος, χωρις κρανη πηγαιναν δεξια σε δυαδα. Οταν μπορεις να πας απο τρεις διαφορετικες εναλακτικες και χωρις να κινδυνευεις. Ηθελα να τους παρω φωτο να την ανεβασω.

Καταλαβαινεις αντιστοιχα τι μπορει να γραφεται σε αλλα φορουμ ή η σωστη προταση ειναι να μπει απαγορευση σε ολους τους ποδηλατες???

Καθολου ουτοπικη η συζητηση εαν μεσα απο αυτες τις συζητησεις μπορουν να βγουν ποιες θα ειναι οι διεκδικησεις μας σαν ποδηλατες. Μηπως ουτοπικες ειναι οι διεκδικησεις που ζηταμε συνηθως, ακριβως γιατι δεν συζηταμε αυτα τα πραγματα και καταληγουμε με προτασεις σαν τις παραπανω???

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Στην Παραλιακή και στην Μεσογείων που έχω ανάλογη εμπειρία, όποιος κινείται μόνος του στη δεξιά λωρίδα στο κέντρο και δεν λέω στην άκρη - γιατί αυτό είναι MUST NOT εκεί, αλλιώς έχει τελειώσει με βεβαιότητα - αν δεν έχει μάτια πίσω γύρω κι εμπρός, κινδυνεύει ούτως ή άλλως, από ασυνείδητους που δεν προσπερνάνε απ’ την μεσαία λωρίδα αλλά στριμώχνονται κυριολεκτικά στη δεξιά και σχεδόν πάνω στο ποδήλατο...

Σε περιπτώσεις γκρούπ, σαφώς υποστηρίζω την κίνηση σε δυάδες και τη δέσμευση της δεξιάς λωρίδας...Οσάκις έχουμε ακολουθήσει αυτή τη λύση έχουμε πορευτεί με εξαιρετική ασφάλεια και με ωραιότατους ρυθμούς.

Τα αυτοκίνητα που κινούνται πίσω μας θα πρέπει ή να κόψουν ταχύτητα ή να προσπεράσουν με προσοχή απ’ την μεσαία λωρίδα. Αυτή είναι μια σύμβαση που θα πρέπει να γίνεται. Ο συμβιβασμός για την σωστή συνύπαρξη.

Γιατί ένα είναι βέβαιο. Δεν θα εξαφανιστούμε από τις βασικές αρτηρίες. Είναι αναπόφευκτο. Αυτό οι αυτοκινητιστές και μέσα στην ποδηλατική κοινότητα κι έξω απ’ αυτήν, ας το κάνουν συνείδηση τώρα πια. Κι ας κάτσουμε να δούμε τρόπους λειτουργίας ποδηλάτου και τρόπους λειτουργίας αυτοκινήτου σε συνδυασμό.

p_george
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
Γιατί ένα είναι βέβαιο. Δεν θα εξαφανιστούμε από τις βασικές αρτηρίες. Είναι αναπόφευκτο. Αυτό οι αυτοκινητιστές και μέσα στην ποδηλατική κοινότητα κι έξω απ’ αυτήν, ας το κάνουν συνείδηση τώρα πια. Κι ας κάτσουμε να δούμε τρόπους λειτουργίας ποδηλάτου και τρόπους λειτουργίας αυτοκινήτου σε συνδυασμό.

Αν το κοσκινισουμε λιγο ακομα καθενας με τον τροπο του και τα θελω του μπορει να ανακαλυψουμε τον τροχο.
Υπαρχει ο ΚΟΚ για οσους δεν το ξερουν που προβλεπει πολλα απο αυτα που συζηταμε, τελειος δεν ειναι , ειναι ομως μια καλη αρχη, το κακο ειναι οτι οι μεν οδηγοι περιοριστηκαν στις ερωτησεις που χρειαστηκε να αποστηθησουν για να παρουν το διπλωμα ενω απο την αλλη οι ποδηλατες δεν χρειαζεται να εχουν καμια απολυτως επαφη με το αντικειμενο, οτι μαθουν και αν το μαθουν εμπειρικα. Αν πιστευουν καποιοι οτι με αυτο τον τροπο υπαρχει περιπτωση να συνυπαρξουν οδηγοι διαφορετικων οχηματων, ζουν στον κοσμο τους.
Αναρωτηθηκα πριν τον kksol ποσοι απο αυτους που κρινουν και προτεινουν εχουν πιο σφαιρικη γνωση (διπλωμα οδηγησης καποιου μεσου) που τους κανει ισως πιο αξιοπιστους στην αποψη τους, αλλα δεν χρειαστηκε.
Στον τοπο μας δικαιουμαστε να εχουμε το δικιο με το μερος μας αναλογα το τι οχημα οδηγαμε οι υπολοιποι απλα πρεπει να συμορφωνονται, αλλωστε εμεις τα ξερουμε ολα, δεν χρειαζεται κανενας ασχετος να μας τα διδαξει.

Και για οσους δεν ξερουν "καγκουρας" δεν χαρακτηριζεται ο γρηγορος η΄επικινδυνος οδηγος αλλα εκεινος που εχει κανει περιεργες αισθητικες και μηχανικες βελτιωσεις.

xifias
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
Άραγε μας οφελεί πολύ αυτή η συνεχόμενη επωδός; Κάγκουρες αυτοκινητιστές, κάγκουρες ποδηλάτες; Αν ναι ως τώρα το άρα και δια ταύτα δεν το έχω διαβάσει από όσους υιοθετούν αυτή την κριτική στάση. Άρα τι λοιπόν;

αρα το διαταυτα εν προκειμενω ειναι καλυτερα πρωινες ωρες στην παραλιακη.
η ιδεα με τα φυλλαδια ειναι αρκετα σοβαρη κ θα μπορουσε ναχει απηχηση.

@κκτσολ

ας μη πιανουμε κραυγαλεες γενικευσεις,ως νοημα,ειναι σαφες οτι κανεις δεν ενστερνιζεται τετοιες αποψεις.

τωρα στα υπολοιπα περι οριου ταχυτητας.προκειται για "εξισωση" του κυκλοφοριακου περιβαλλοντος.το αμαξι μπορει μεν ναχει καλυτερα φρενα,αλλα εχει επισης κ 10πλασιο ογκο-εκτος του βαρους- που δε το αναφερεις.οπως επισης για να δουλεψουν τα φρενα πρεπει να πατηθουν πρωτα..
θεωρω οτι ενα ατυχημα προκαλειται λογω κακης εκτιμησης του περιβαλλοντος,των συνθηκων κ του ογκου του οχηματος,οπως παραλιγο ο συγκεκριμενος οδηγος του θρεντ,κ οπως οι οδηγοι φορτηγων κλπ.

ειναι κατι αρκετα πιο "αδεξιο" κ ογκωδες σε σχεση με ενα πιο ελαφρυ αρα κ ευελικτο οχημα.ποσο δε μαλλον οταν εχεις να κανεις με βαρος γυρω στον ενα τονο,κ ταχυτητες 4πλασιες του ποδηλατου.οποτε αν καταφερεις να εξισωσεις καπως τις ταχυτητες,ισσοροπεις εμμεσα κ τα υπολοιπα μεγεθη οπως αδρανεια,πιθανοτητα λαθους κ ατυχηματος κλπ.οχι για τα 100-1000 ποδηλατα που κυκλοφορανε φυσικα,αλλα προς οφελος ολης της κοινωνιας που ζει στον αστικο ιστο.κ αν το παμε παραπερα,οχι καθολικα στα 30-40,αλλα οπου ειναι απαραιτητο σε πραγματικο χρονο,μεσω αισθητηρων κ gps,αναλογα το δρομο,κ την κυκλοφορια τριγυρω πχ ποδηλατων πεζων κλπ,οπως κανουν καποιες εταιριες πειραματικα.

μλκες υπαρχουν παντου.μλκες ποδηλατες εχω δει παμπολλους κ γω επισης.θα μπορουσαμε να λογοδοτουμε εξισου σα τους υπολοιπους χρηστες του δρομου,ωστε πανω απολα να βγαλουμε απο πανω μας την ταμπελα του οτιναναι-τυχαρπαστου-ποδηλατη,που ως τετοιον μας αντιμετωπιζει η συντριπτικη πλειοψηφια του μηχανοκινητου κοσμου, κ κατα συνεπεια δεν σεβεται.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

xifias wrote:
@κκτσολ

ας μη πιανουμε κραυγαλεες γενικευσεις,ως νοημα,ειναι σαφες οτι κανεις δεν ενστερνιζεται τετοιες αποψεις.

Δεν επιασα εγω τις γενικευσεις. Δες τις πρωτες απαντησεις και θα δεις ποιοι τις πιασατε.

Για το βαρος-ογκο που λες οτι ξεχασα το δευτερο εγω δεν μιλησα για βαρος αλλα για μαζα.

Για ολα τα υπολοιπα η απορια που τεθηκε παραπανω απο τον g_george ειναι απλη και μου την ενισχυετε συνεχεια με αυτα που γραφετε. Εχει κανεις απο αυτους που γραφουν εμπειρια με αλλα οχηματα???
Πως μπορειτε να ζητατε αλλα ορια και οτιδηποτε αλλο πριν να ζητησετε να εφαρμοστουν αυτα που υπαρχουν ηδη?? Δεν θα επρεπε πρωτα να εφαρμοστουν αυτα που ισχυουν και ΕΑΝ αποτυχουν τοτε συζηταμε αλλα μετρα?? Δεν θα επρεπε ομως να εφαρμοζουμε και εμεις τον ΚΟΚ??(μια ή δυο απαντησεις παραπανω γραφτηκε για κινηση σε δυαδες που συμφωνω οτι ειναι πιο ασφαλης αλλα ταυτοχρονα ειναι και παρανομη). Και ειμαι σιγουρος οτι εαν μπορεσουμε και μετρησουμε ποσοστα ποιοι ποδηλατες παραβιαζουν το κοκκινο και ποιοι οχι και το συγκρινουμε με ποσοστα ποιοι απο τους οδηγους οδηγουν πανω απο το οριο ταχυτητας και ποιοι οχι ειμαι σιγουρος οτι το ποσοστο των ποδηλατων που περνανε με κοκκινο θα ειναι συγκριτικα μεγαλυτερο. Εαν ειδικα κανουμε και την μετρηση στην παραλιακη και εχει γραψει και κανενα παραξενο com στο strava...........

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Μα ετσι και αλλιως δεν γινεται κουβεντα.
Να ανακεφαλαιωσουμε???
Κινδυνεψες λογω ΕΝΟΣ νεαρου στην παραλιακη (που δεν εισαι και απολυτος οτι ηταν 18αρης).
Να απαγορεψουμε σε ΟΛΟΥΣ τους νεαρους να οδηγουν γιατι ολοι ιδιοι ειναι και κανενας δεν θα εχει και κατι σοβαρο να κανει και να παει με το αυτοκινητο.

Το ότι η πλειοψηφία των θυμάτων τροχαίων ανήκει στις ηλικίες 18-28, ( σύμφωνα με διεθνή στατιστικά που έκανα τον κόπο να μεταφέρω εδώ) δεν σου είπε απολύτως τίποτα. Το θέμα μας δεν είναι μόνον η ασφάλεια των ποδηλατών, αλλά και η ασφάλεια των ίδιων των οδηγών. Αυτό ΔΕΝ θα πρέπει να μας ενδιαφέρει;

Quote:
Αυτο δεν ειναι ειρωνεια???
Μηπως να κοβαμε και καθε κατηγορια ατομων απο τους οποιους εχουμε κινδυνεψει?? Γιατι εχει διαφορα ο 18αρης και πρεπει να μπουν περιορισμοι σε ολους τους 18αρηδες και οχι η 45-50 γυναικα που με χτυπησε (με εγκληματικο τροπο να τονισω) και το μονο ενδιαφερον της ηταν πως θα πει στον αντρα της οτι τρακαρισε (ξανα)?? Με την ιδια λογικη να μπουν περιορισμοι και στις γυναικες 45-50.

Έχω ξανά γράψει ότι οι άδειες οδήγησης θα πρέπει να αναθεωρηθούν με αυστηρά κριτήρια και να μην παίρνουν άδεια όσοι δεν είναι σε θέση να οδηγήσουν. Αυτό δεν το προτείνω για την ασφάλεια μόνον των ποδηλατών αλλα για την ασφάλεια όλων. Όποιος δεν μπορεί να οδηγήσει να μην παίρνει τιμόνι στα χέρια του. Αν σε σκότωνε η γυναίκα αυτή δεν θα ήσουν εδώ να μας λες αυτά που μας λες. Θα ήσουν στον τάφο σου και τα παιδάκια σου θα σε κλαίγανε.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πως θα κυκλοφορεί η συγκεκριμένη κυρία, εφόσον δεν μπορεί να χειριστεί το όχημα που της έδωσαν με ασφάλεια για τους άλλους και σύνεση ( για τον εαυτό της).

Quote:
Ταυτοχρονα πεφτει η προταση 30χλμ στα μηχανοκινητα (κλασικη προταση).
1.Γιατι μονο στα μηχανοκινητα??? Στα ποδηλατα γιατι θεωρειται ασφαλης η μεγαλυτερη ταχυτητα ενω σε μια μοτοσυκλετα (μεγαλυτερα λαστιχα-καλυτερα φρενα κτλ) πρεπει να μπει οριο στα 30??

Γιατί ένα ποδήλατο έχει τελική τα 30 χιλιομετρα ( μιλάω για κανονικούς ποδηλάτες και όχι για αθλητές) ενώ ένα αυτοκίνητο όχι. Γιατί αν με ένα ποδήλατο χτυπήσεις κάποιον άμα και όταν καταφέρεις να πιάσεις τα 30 χιλιόμετρα θα του κάνεις πολύ λιγότερη ζημία παρά αν τον χτυπήσεις με 40-50 με το 3 τόνων SUV σου.

Γιατί αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο χτυπήσει ένα παιδί, θα το λιώσει απλά.

Quote:
Δοκιμαστε να σταματησει ενα αυτοκινητο απο τα 40 και ενα ποδηλατο απο τα 40 και κοιταξτε την αποσταση που χρειαζεται για να ακινητοποιηθει παρολο που το αυτοκινητο εχει να επιβραδυνει πολυ μεγαλυτερη μαζα. Γιατι μας κανει πιο ασφαλη τα ποδηλατα οποτε τους επιτρεπεται η μεγαλυτερη ταχυτητα ενω θελουμε οριο στα αλλα οχηματα (παντα πρεπει να περιοριστουν οι αλλοι οχι εμεις).
2.Γιατι η θεσπιση ενος χαμηλοτερου οριου θα κανει διαφορα αφου δεν ξερουμε καν εαν εχει διαφορα η τηρηση του οριου που υπαρχει τωρα (αφου δεν εφαρμοζεται)???? Αφου το οριο δεν εφαρμοζεται τι διαφορα εχει εαν ειναι 5 ή 30 ή 50???

Ο μέσος αστικός ποδηλάτης δεν έχει την σωματική δύναμη να πάει ένα ποδήλατο με 40 χιλιόμετρα, εκτός αν το αμολήσει στην κατηφόρα.
Ένα μέσο ποδήλατο δεν έχει την μετάδοση για να πάει με τόσα χιλιόμετρα διότι αυτό προυποθέτει αγωνιστική μετάδοση που τα συνηθισμένα ποδήλατα αφενός δεν έχουν και χαμηλό βάρος που τα συνηθισμένα ποδήλατα πάλι δεν έχουν.

Με άλλα λόγια συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Και στην τελική, ο πολύς ο κόσμος που έχει σκοτωθεί σε τροχαία, ( έχει μείνει ανάπηρος ή για μήνες στα νοσοκομεία) δεν το έχει πάθει αυτό από τα ποδήλατα και την χρήση τους. Από τα αυτοκίνητα το έχει πάθει, τις μηχανές και ότι άλλα μηχανοκίνητα οχήματα.

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Για ολα τα υπολοιπα η απορια που τεθηκε παραπανω απο τον g_george ειναι απλη και μου την ενισχυετε συνεχεια με αυτα που γραφετε. Εχει κανεις απο αυτους που γραφουν εμπειρια με αλλα οχηματα???

Παραπάνω από όσο νομίζεις.

Wicca
Απών/απούσα

Εκείνο όμως που δεν θα πάψει να με εντυπωσιάζει, είναι πως κάποιοι κάνουν τον δικηγόρο του διαβόλου απέναντι στην κατά κράτος παγιωμένη αυτοκινητική κουλτούρα, βγάζοντας και κακό όνομα στους ποδηλάτες, που όπως είναι επιβεβαιωμένο στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.

Με άλλα λόγια πριν καν αποκτήσουμε έναν ικανό αριθμό αστικών ποδηλατών, τους καταδικάζουν ως ανίκανους, κάγκουρες, παραβάτες και κυρίως επικίνδυνους για την δημόσια ασφάλεια, σε μία χώρα που κάθε χρόνο θρηνεί χιλιάδες θύματα στην άσφαλτο

Geraki
Απών/απούσα

Σαν ποδηλάτες δεν χρειαζόμαστε του δικηγόρους του διαβόλου για να βγάλουμε κακό όνομα. Μια χαρά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας.

Κυκλοφορώ με το ποδήλατο στην Αθήνα 4 χρόνια.
Σε αυτά τα 4 χρόνια έχω κάνει λίγο παραπάνω από 10.000 χιλιόμετρα με το ποδήλατο και άλλα 25.000 με το αυτοκίνητο.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα από τους εκατοντάδες ποδηλάτες που έχω συναντήσει μόνο 9 από αυτούς σταμάτησαν σε κόκκινο φανάρι.

Φυσικά και η εμπειρία μου δεν μπορεί να αποτελέσει στατιστικό στοιχείο αλλά είναι μια πολύ καλή ένδειξη του τι γίνεται.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Το ότι η πλειοψηφία των θυμάτων τροχαίων ανήκει στις ηλικίες 18-28, ( σύμφωνα με διεθνή στατιστικά που έκανα τον κόπο να μεταφέρω εδώ) δεν σου είπε απολύτως τίποτα. Το θέμα μας δεν είναι μόνον η ασφάλεια των ποδηλατών, αλλά και η ασφάλεια των ίδιων των οδηγών. Αυτό ΔΕΝ θα πρέπει να μας ενδιαφέρει;

Εγω τα διαβασα τα λινκ που εβαλες, εσυ???
Λεει ας πουμε για τα θυματα τροχαιων 10-19 ετων. Υποθετω τα δεκαχρονα δεν οδηγουσαν αυτοκινητο. Μηπως δεν εχει να κανει με ηλικια οδηγων αυτο το λινκ που εβαλες αλλα θυματα τροχαιων γενικα. Αρα δεν εχει σχεση με το ποτε θα παρει διπλωμα αλλα με το οτι κυκλοφορει γενικως.
Μια απαγορευση κυκλοφοριας μηπως.....
Απο την αλλη στο ξαναειπα αλλα δεν θες να το καταλαβεις. Τα στατιστικα στοιχεια που λες ειναι θυματα ανα 100.000 (ή οποιοδηποτε αλλο νουμερο). Εαν το παρεις ηλικιακα θα δεις οτι την λιγοτερη ευθυνη για τα τροχαια την εχουν οι υπερηλικες. Γιατι??? Γιατι αυτες οι στατιστικες δεν λαμβανουν υποψιν τα χλμ που κανει ο καθενας. Σιγουρα οι αντρες εχουν περισσοτερα ατυχηματα απο τις γυναικες στατιστικα. Εαν δεν κανω λαθος ειναι ενα προς τρια. Το οτι οι αντρες κανουν τα δεκαπλασια χλμ δεν το υπολογιζει κανενας (γιατι δεν μετριεται ευκολα). Αν κανεις την αναγωγη μηπως τελικα ειναι περισσοτερα τα ατυχηματα των γυναικων αναλογικα??
Κατανοητο πως δουλευει η στατιστικη και πως βγαζεις οτι αποτελεσμα θελεις αναλογα με το ποιος παραγγελνει την ερευνα??

Επισης διαβασα και το τριτο λινκ που εβαλες. Το οποιο βγαζει τους ιταλους με παααααρα πολυ λιγοτερα ατυχηματα απο εμας και οχι με περιπου τα ιδια που ελεγες παραπανω. Εκει γιατι δουλευει η εκπαιδευση (και βγαζοντας τους στον δρομο απο τα 14 και οχι απο τα 25 που προτεινες) και η σωστη αστυνομευση και δεν προκειται να δουλεψει εδω???
Πως ξερουμε οτι δεν δουλευει αφου δεν το δοκιμασαμε και προτεινουμε κατευθειαν "ποναει κεφαλι-κοψει κεφαλι".

Wicca wrote:
Έχω ξανά γράψει ότι οι άδειες οδήγησης θα πρέπει να αναθεωρηθούν με αυστηρά κριτήρια και να μην παίρνουν άδεια όσοι δεν είναι σε θέση να οδηγήσουν. Αυτό δεν το προτείνω για την ασφάλεια μόνον των ποδηλατών αλλα για την ασφάλεια όλων. Όποιος δεν μπορεί να οδηγήσει να μην παίρνει τιμόνι στα χέρια του.

Αυτο βεβαια ειναι τελειως ασχετο με το δικο μου κειμενο που εχεις κανει παραθεση αλλα εχει κατι που βοηθαει.
Εαν γινουν πολυ πιο αυστηρες οι εξετασεις οδηγησης (αρα και εσυ για σωστοτερη εκπαιδευση λες) και θα μπορουν να παρουν διπλωμα μονο οι πραγματικα ικανοι, γιατι παιζει ρολο εαν θα ειναι καποιος 18-20-23-25-30-40-50??? Εαν περασει τις δυσκολες εξετασεις και ειναι ικανος γιατι εσυ τον βγαζεις με το ζορι και ρατσιστικα λογω ηλικιας οτι δεν ειναι ικανος μονο και μονο επειδη ειναι κατω απο μια ηλικια??

Για το θεμα της εμπειριας που λες οτι εχεις θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι με αυτα που γραφεις μαλλον εχεις λαθος εμπειριες.

Wicca
Απών/απούσα

Geraki wrote:
Σαν ποδηλάτες δεν χρειαζόμαστε του δικηγόρους του διαβόλου για να βγάλουμε κακό όνομα. Μια χαρά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας.

Κυκλοφορώ με το ποδήλατο στην Αθήνα 4 χρόνια.
Σε αυτά τα 4 χρόνια έχω κάνει λίγο παραπάνω από 10.000 χιλιόμετρα με το ποδήλατο και άλλα 25.000 με το αυτοκίνητο.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα από τους εκατοντάδες ποδηλάτες που έχω συναντήσει μόνο 9 από αυτούς σταμάτησαν σε κόκκινο φανάρι.

Φυσικά και η εμπειρία μου δεν μπορεί να αποτελέσει στατιστικό στοιχείο αλλά είναι μια πολύ καλή ένδειξη του τι γίνεται.

Τα στατιστικά άλλα λένε. Ότι οι σκοτωμένοι, τραυματισμένοι, ανάπηροι από τροχαία δεν αποτελούνται κάθε χρόνο από τους ( άπειρους υποτιθέμενα) ποδηλάτες που παραβιάζουν τα κόκκινα, ( όχι ότι δικαιολογώ εκείνους που το κάνουν) αλλά από τους οδηγούς μηχανοκίνητων που παραβιάζουν όλα τα άλλα. ( κόκκινα, όρια ταχύτητας, στοπ, διαβάσεις, οδηγούν μεθυσμένοι, με το κινητό στο χέρι κτλ κτλ κτλ ).

Άντε μία βόλτα στο ΚΑΤ να δεις με τα ίδια σου τα μάτια ποιους περιθάλπουν εκεί.
Διάβασε στα νέα να δεις ποια είναι τα οχήματα που εμπλέκονται σε τροχαία.
Ρίξε μια ματιά στα στατιστικά, εδώδιμα και αποικιακά, να δεις ποιες ηλικίες εμπλέκονται πιο πολύ, ποιες είναι οι αιτίες τροχαίων, ποιες είναι οι μεγαλύτερες αιτίες θανάτων, τραυματισμών και αναπηρίας και έλα μετά να μου πεις ποιοι είναι οι (ανύπαρκτοι ουσιαστικά), παραβάτες αστικοί Έλληνες ποδηλάτες.

Άντε κάνε ένα κόπο γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω για τις παραβάσεις των ποδηλατιστών που ουσιαστικά ΔΕΝ έχουμε.
Άντε γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω να καταδικάζουν όλοι κάτι το οποίο αφενός μεν δεν χρησιμοποιούν οι περισσότεροι, και αφετέρου δε, δεν είναι αυτό που σκοτώνει κόσμο κάθε μέρα.

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Wicca wrote:
Έχω ξανά γράψει ότι οι άδειες οδήγησης θα πρέπει να αναθεωρηθούν με αυστηρά κριτήρια και να μην παίρνουν άδεια όσοι δεν είναι σε θέση να οδηγήσουν. Αυτό δεν το προτείνω για την ασφάλεια μόνον των ποδηλατών αλλα για την ασφάλεια όλων. Όποιος δεν μπορεί να οδηγήσει να μην παίρνει τιμόνι στα χέρια του.

Αυτο βεβαια ειναι τελειως ασχετο με το δικο μου κειμενο που εχεις κανει παραθεση αλλα εχει κατι που βοηθαει.
Εαν γινουν πολυ πιο αυστηρες οι εξετασεις οδηγησης (αρα και εσυ για σωστοτερη εκπαιδευση λες) και θα μπορουν να παρουν διπλωμα μονο οι πραγματικα ικανοι, γιατι παιζει ρολο εαν θα ειναι καποιος 18-20-23-25-30-40-50??? Εαν περασει τις δυσκολες εξετασεις και ειναι ικανος γιατι εσυ τον βγαζεις με το ζορι και ρατσιστικα λογω ηλικιας οτι δεν ειναι ικανος μονο και μονο επειδη ειναι κατω απο μια ηλικια??

Για το θεμα της εμπειριας που λες οτι εχεις θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι με αυτα που γραφεις μαλλον εχεις λαθος εμπειριες.

Εμένα με ενδιαφέρει η οδική ασφάλεια στο σύνολο της.
Το ότι ένα εύρος ηλικιών ( κυρίως ιδιαίτερα νέων ανθρώπων) βγάζει περισσότερα τροχαία προφανώς και δεν είναι τυχαίο. Εμένα δεν με ενδιαφέρει απλά να απομακρυνθούν από τον δρόμο για την προστασία των άλλων αλλά και για την προστασία του ίδιου τους του εαυτού.

Σε χώρες όπως η Σουηδία δεν επιτρέπουν σε άτομα κάτω των 25 ετών να οδηγούν χωρίς την συνοδεία κάποιους μεγαλύτερου και πιο έμπειρου οδηγού. Επίσης δεν τους επιτρέπουν να οδηγούν βράδυ μόνοι τους. Αυτοί βλάκες είναι και το κάνουν αυτό, ή μήπως αναγνωρίζουν ότι στις ηλικίες αυτές είναι κάποιος επιρρεπής στο να κάνει απερισκεψίες;

Μας τα έχεις πρήξει εδώ με το τι κάνουν στην Ιταλία, αλλά βέβαια μιλάς για την Βόρεια Ιταλία, γιατί δεν αναφέρεις εδώ το τι γίνεται στην Νότιο Ιταλία..

Επίσης παρουσιάζεις ως παράδειγμα το τι κάνουν οι χώρες που έχουν καταφέρει να μειώσουν τα τροχαία τους, αλλά βέβαια δεν αναφέρεις το πως πραγματικά το έχουν κάνει αυτό. Δηλαδή με πρόστιμα ( προστιμάρες) κάμερες παντού, αστυνομία σε κάθε γωνία, απαγόρευση της χρήσης μηχανοκίνητων οχημάτων σε νέους χωρίς συνοδό, απαγόρευση πώλησης αλκοόλ κάτω των 21, φυλάκιση για επανάληψη οδικής παράβασης ή για μη πληρωμή προστίμου και άλλα πολλά...

Αυτά τα παρακάμπτεις γιατί νομίζεις ότι τάχα μου η "παιδεία" στις χώρες αυτές ,ήταν αποτέλεσμα γονικής μέριμνας.

Δεν είναι όμως έτσι. Είναι αποτέλεσμα επιβολής των νόμων με αυστηρότατες ποινές που εσύ όμως κατά τα άλλα δεν εγκρίνεις. ( όπως δεν εγκρίνεις άλλωστε να δίνονται οι άδειες οδήγησης σε μεγαλύτερη ηλικία μπας και γλυτώσουμε τα παιδάκια ΜΑΣ από του χάρου τα δόντια).

Geraki
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Τα στατιστικά άλλα λένε. Ότι οι σκοτωμένοι, τραυματισμένοι, ανάπηροι από τροχαία δεν αποτελούνται κάθε χρόνο από τους ( άπειρους υποτιθέμενα) ποδηλάτες που παραβιάζουν τα κόκκινα, ( όχι ότι δικαιολογώ εκείνους που το κάνουν) αλλά από τους οδηγούς μηχανοκίνητων που παραβιάζουν όλα τα άλλα. ( κόκκινα, όρια ταχύτητας, στοπ, διαβάσεις, οδηγούν μεθυσμένοι, με το κινητό στο χέρι κτλ κτλ κτλ ).

Άντε μία βόλτα στο ΚΑΤ να δεις με τα ίδια σου τα μάτια ποιους περιθάλπουν εκεί.
Διάβασε στα νέα να δεις ποια είναι τα οχήματα που εμπλέκονται σε τροχαία.
Ρίξε μια ματιά στα στατιστικά, εδώδιμα και αποικιακά, να δεις ποιες ηλικίες εμπλέκονται πιο πολύ, ποιες είναι οι αιτίες τροχαίων, ποιες είναι οι μεγαλύτερες αιτίες θανάτων, τραυματισμών και αναπηρίας και έλα μετά να μου πεις ποιοι είναι οι (ανύπαρκτοι ουσιαστικά), παραβάτες αστικοί Έλληνες ποδηλάτες.

Άντε κάνε ένα κόπο γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω για τις παραβάσεις των ποδηλατιστών που ουσιαστικά ΔΕΝ έχουμε.
Άντε γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω να καταδικάζουν όλοι κάτι το οποίο αφενός μεν δεν χρησιμοποιούν οι περισσότεροι, και αφετέρου δε, δεν είναι αυτό που σκοτώνει κόσμο κάθε μέρα.


Μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.

Εγώ λέω για τον σεβασμό που πρέπει να δείχνουμε σε όλους όσους κινούνται στο δρόμο και συ μιλάς για τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έλλειψης σεβασμού.

Οφείλουμε τα τηρούμε τον ΚΟΚ ανεξάρτητα αν κινούμαστε με ποδήλατο,παπάκι,σκούτερ,μηχανή,ΙΧ,φορτηγό,νταλίκα,τριαξονικό,αεροπλάνο ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει.

Και έρχομαι σε αυτό που είχε προταθεί παλιότερα και με το οποίο συμφωνούσα 100%.
Αυστηρή αστυνόμευση από την τροχαία και κλήση σε όποιον παραβιάζει τις διατάξεις του ΚΟΚ ανεξάρτητα με το τι οδηγεί.

Wicca
Απών/απούσα

Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα.. Όποιος έχει αμφιβολίες για το τι παίζει να πάει μία βόλτα στο ΚΑΤ και μία βόλτα στα νεκροταφεία, για να δει με τα ίδια του τα μάτια ποιοι είναι οι τραυματίες και ποιοι οι νεκροί.

Να πάει να δει πάμπολλα νέα παιδιά τέζα στις εντατικές και τις αναπηρίες με τις οποίες καταλήγουν, ( νέοι άνθρωποι ) και να πάει να δει τι ηλικίες γράφουν οι ταφόπλακες, μπας και έτσι χαμπαριαστεί για τα χάλια μας.

Και για αυτούς που λένε για τους ποδηλάτες τους προκαλώ να μου φέρουν για δείγμα ΕΝΑ περιστατικό όπου αστικός ποδηλάτης, μόνος του χωρίς να εμπλακεί σε τροχαίο με οποιοδήποτε άλλο μηχανοκίνητο όχημα, κατάφερε να καταλήξει στην εντατική νοσοκομείου, ή με αναπηρία ή στον τάφο να βλέπει το μαρουλι ανάποδα.

Βρείτε μου ΕΝΑ τέτοιο περιστατικό, ( ΕΝΑ λέμε) οπουδήποτε στην Ελλάδα και φέρτε το εδώ να το δω και εγώ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μια ερωτηση προς τον φιλο kktsol:

Λες: "Δες τις πρωτες απαντησεις και θα δεις ποιοι τις πιασατε."
"Πως μπορειτε να ζητατε αλλα ορια και οτιδηποτε..."
Τι σημαινει για σενα αυτο το β'πληθυντικο που χρησιμοποιεις οταν μιλας για αποψεις αλλων εδω στο φορουμ; Νιωθεις οτι ολοι οι αλλοι εχουν ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΑΓΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ η οποια ειναι εναντιον καποιου πραγματος το οποιο εσυ μονος σου αντιπροσωπευεις και υπερασπιζεσαι και εισαι απ'εξω και τους κοιτας και τους τα λες αλλα αυτοι δεν ακουνε;
Οταν λες: Εσεις πως μπορειτε..., ποιοι τις πασατε...., Για ολα τα υπολοιπα η απορια που τεθηκε παραπανω απο τον g_george ειναι απλη και μου την ενισχυετε συνεχεια με αυτα που γραφετε, ποιους εχεις στο μυαλο σου;
...
Δεν ξερω αν εγω βρισκομαι μεσα σε αυτο το "β'πληθυντικο" αλλα μοιαζει να κοιτας απο καπου ΑΛΛΟΥ και να τους νουθετεις ολους αυτους; Που ακριβως βρισκεται αυτο το ΑΛΛΟΥ; Πως ειναι εκει; Ειναι Καλυτερα απο εδω; Γιατι δεν μιλας στο α'πληθυντικο; Ή στο γ'πληθυντικο; Νιωθεις ξενος με το φορουμ; Δεν σου κανουνε οι αλλοι για συζητητες; Σου ειναι ξενοι και μισητοι; Τοτε γιατι τους μιλας καν;
...
Φιλικα παντα ετσι;
Ο,τι σου λεω φιλε kktsol προσπαθησε να μην τα παρεξηγησεις (και σε παρακαλω μην μου απαντησεις κατατασσοντας με και μενα στο β'πληθυντικο). Για το καλο της συζητησης στο λεω. Αυτο το β'πληθυντικο δημιουργει Κατηγορους και Κατηγορουμενους με εσενα βεβαια στη θεση του κατηγορου αλλα και (περιεργως) του συνηγορου του καθε Φορτηγατζη, Ταξιτζη, ΙΧ, παπάκια, μηχανοβιου, Μεταφορεα, ακομη και της Κυρα Κατινας 45αρας που σε τρακαρε εσενα τον ιδιο,του Νεαρου Καγκουρα του Ξιφια (που δεν ξερουμε ουτε αν ειναι νεαρος ουτε αν ειναι καγκουρας) και που παντα, κατα την αποψη σου, μοιαζει να μπορει να καταλαβει κανεις οτι αυτοι εχουν τελικα πιο πολυ δικιο, ενω ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ που αποτελουν την Ομαδα-που- κανει-λαθος-και-της-μιλας-στο-β'πληθυτικο, εχουνε τελικα αδικο και υπερβαλουν και ζητανε παντα απραγματοποιητα πραγματα, ουτοπικα, ανεφαρμοστα και ισως και επικινδυνα αν οχι ανοητα. Ειναι ετσι; Αν ναι, οκ,κανενα προβλημα, συνεχισε εστι. Αν Οχι (που το ευχομαι και το πιστευω επισης γιατι δεν νομιζω οτι θες να βγαινει ενα τετοιο συναισθημα ή συμπερασμα) τοτε κατι πρεπει να αλλαξεις. Και το πρωτο που θα προτεινα ειναι ο β'πληθυντικος του Εισαγγελεα.
...
Αντι να πεις :"Δεν επιασα εγω τις γενικευσεις. Δες τις πρωτες απαντησεις και θα δεις ποιοι τις πιασατε."
Δοκιμασε να πεις : "Δεν επιασα εγω τις γενικευσεις. Δες τις πρωτες απαντησεις και θα δεις ποιοι τις πιασανε."
Εχει διαφορα.
Δεν σου λεω να αλλαξεις αποψεις. Σου λεω να μην παιζεις τον ρολο του κατηγορου προς καποιους "ΑΛΛΟΥΣ" που τους ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ και τους ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΜΠΑΡΕΙ ΤΙ ΚΟΥΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ και τους λες συνεχεια "ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ, ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑ ΕΓΩ" αλλα αυτοι βεβαια δεν καταλαβαινουν ποτε τιποτα και ουτε και προκειται.
...
Σορι ετσι. Σου την "πεφτω" ισως καπως πιο προσωπικα αλλα Φιλικα παντα. Δεν διαφωνω ΠΑΝΤΑ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ με ο,τι λες. Με πολλα απο αυτα συμφωνω και γω και ουτε θεωρω λαθος ή αχρηστο να διατυπωνονται αποψεις διαφορετικες. Σιγουρα θα κανω και καπου λαθος σε αυτα που σου λεω. Δεν μπορει. Διορθωσε με αν θες. Αλλα προσπαθησε να δεις την μεγαλη εικονα. Αν παλι εχεις καποιους βασιμους λογους να θεωρεις "ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ" ή "ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ" οργανωμενους εναντιον των αποψεων που εσυ υοστηριζεις, τοτε θα ηθελα να τους ακουσω. Θα ειναι ενδιαφερον και χρησιμο για ολους.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Φιλε p_george, εχεις δικιο.
Γιατι υπαρχει και αυτος που εχει το slk που θα κανει αυτο που εκανε ο καγκουρας του Ξιφια. Και το αμαξι θα ειναι απειραχτο χωρις περιεργες αισθητικες και μηχανικες βελτιωσεις.
Αλλα λειτουργει οπως ακριβως και ο καγκουρας: Εκτος Κοινωνιας, Ακοινωνικος, εκτος κανονων. Ο τυπος με το slk ειναι το αισθητικο προτυπο του καγκουρα. Ο Καγκουρας με τις περιεργες αισθητικες και μηχανικες "βελτιωσεις" προσπαθει να μετατρεψει το πιο φτηνο και πιο παλιο αυτοκινητο σε slk διοτι "τωρα ζουμε φιλε" και "τωρα θελουμε να χωσουμε και μεις".
Χλιδατοι με επικινδυνη οδηγηση, επιδεικτικοτητα, Νυχτες, ραλλιστες, κουλτουρα της F1 και του drugster, "παντα Λαμπαδες", καγκουρες και ινδιανοι δημιουργουν προτυπα συμπεριφορας και παραδειγματα προς μιμιση για τα πιο νεα παιδια, εναν αξεδιαλυτο πολιτιστικο οδοστρωτηρα που δεν παλευεται διοτι πολυ απλα εχει κλειστα αυτια. (There is nothing you can teach me.)
Οι καγκουρες δεν ειναι απλα παραστρατημενοι χομπιστες που οι αισθητικες και μηχανικες τους βελτιωσεις τους βγαινουν περιεργες διοτι δεν εχουν καλλιτεχνικη παιδεια ή χρηματα. Οι καγκουρες ειναι η νοοτροπια που διεπεται απο κανονες νυχτας, φυλακης, επιδειξης, νοοτροπιες κερκιδας και αρενας. Το "σε γραφω και στο λεω φατσα καρτα". Η Εξατμιση Χωανη. Το Παπι Τουρμπο. Η Μπεμπα Τουμπανο. Το Φτανω στην καφετερια και με ακουει ΟΛΗ η γειτονια 3 η ωρα τη νυχτα.
Αντε μιλα εσυ σε κανεναν απο αυτους τους τυπους να δουμε τι θα ακουσεις.
Αντε να μοιρασουμε το φυλλαδιο που προτεινει η R.O. στη Βουτα στη Βουλιαγμενης να δουμε τι θα ακουσουμε.
Ο slk μπορει να σε πυροβολησει κι ολας γιατι θα φοβηθει οτι θα του την πεσεις.
Η κυρια του kktsol παντως φοβηθηκε και ταραχτηκε οταν κοντεψε να τον πατησει και εκνευριστηκε κι απο πανω κι ολας.

xifias
Απών/απούσα

η wicca το εθεσε σωστα.τα μεγεθη κ οι ταχυτητες των μηχανοκινητων οχηματων δεν μπορουν να αθωωθουν ουτε να τυχουν υπερασπισης.ειναι σα να υπερασπιζεσαι τον λυκο αντι το κοπαδι.

αλλα δεν ειναι μονο τα ποδηλατα..εμενα μου τη σπαει επισης οντας πεζος που ενω εχω πρασινο σε διαβαση,αμαξια να στριβουν με παλομενο κιτρινο λες κ εχουν επισης πρασινο,βιαστικα χωρις να νοιαστουν που υπαρχουν πεζοι στη διαβαση,δημιουργωντας τους τουλαχ συγχηση.

οσο για το κοκκινο..το βασικο επιχειρημα κατα του ποδηλατου.οι φορες που πιστολιαζεται ενα κοκκινο δεν ειναι λογω αδιαφοριας,αλλα γιατι αφενος το σταματα ξεκινα κουραζει,αφετερου,για να δημιουργηθει ενα κενο απο τα καταποδας ακολουθουμενα αυτοκινητα που ειναι ετοιμα να προσπερασουν με καθε κοστος.παντα σε περιπτωσεις που παιρνει τον ποδηλατη,σε αδειες διασταυρωσεις κλπ.

δε το επικροτω φυσικα,απλα το περιγραφω.

στην ιδια περιπτωση ο αυτοκινητουχος,δεν εχει κανενα λογο να βιαζεται,ουτε να κανει επικινδυνες προσπερασεις θετωντας σε κινδυνο τους τριγυρω γιατι απλα ειναι αραχτος στο καθισμα παταει πεταλια κ φαρδαινει τον κωλο του.ασχετα που 8/10 εριστικες προσπερασεις που μουχουν κανει,κατεληγαν σε κοκκινο πιο κατω,κ με κοιταγαν σα χανοι οταν τους εκραζα.ειναι οι ιδιοι οδηγοι που στριβουν με παλομενο κ ας σε πατησουν.θα βαζα στοιχημα γιαυτο.

το ποδηλατο πανω απολα γυμναζει το μυαλο.αφου σου αφαιρε8ει η τσαμπα μαγκια της μηχανης,φαινεται καθαρα τι ανθρωπος εισαι.

p_george
Απών/απούσα

Ο ποδηλατης που περναει με κοκκινο εχει λογο και δικαιολογειται, ο οδηγος του αυτοκινητου δεν εχει λογο κατα την αποψη σου αρα καταδικαζεται. Ειναι ακριβως αυτο που εγραψα παραπανω καθε φορα ειμαστε αυτο που οδηγαμε και μονο εμεις εχουμε δικαιωματα που οι αλλοι καγκουρες μας τα καταπατανε.

xifias wrote:
....το ποδηλατο πανω απολα γυμναζει το μυαλο.αφου σου αφαιρε8ει η τσαμπα μαγκια της μηχανης,φαινεται καθαρα τι ανθρωπος εισαι.

Αυτο μπορεις να μου εξηγησεις ?
ρωταω γιατι οσα χρονια οδηγω ποδηλατο εχω δει πολλα θετικα αλλα τετοια διαφορα δεν εχω καταλαβει,
κανω κατι λαθος?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:
Μια ερωτηση προς τον φιλο kktsol:
.
.
.
.
Σορι ετσι. Σου την "πεφτω" ισως καπως πιο προσωπικα αλλα Φιλικα παντα. Δεν διαφωνω ΠΑΝΤΑ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ με ο,τι λες. Με πολλα απο αυτα συμφωνω και γω και ουτε θεωρω λαθος ή αχρηστο να διατυπωνονται αποψεις διαφορετικες. Σιγουρα θα κανω και καπου λαθος σε αυτα που σου λεω. Δεν μπορει. Διορθωσε με αν θες. Αλλα προσπαθησε να δεις την μεγαλη εικονα. Αν παλι εχεις καποιους βασιμους λογους να θεωρεις "ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ" ή "ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ" οργανωμενους εναντιον των αποψεων που εσυ υοστηριζεις, τοτε θα ηθελα να τους ακουσω. Θα ειναι ενδιαφερον και χρησιμο για ολους.

Μα δεν ειναι "αντιπαλα" στρατοπεδα???? Δεν δημιουργει το β πληθυντικο τα "αντιπαλα" στρατοπεδα. Οι διαφορετικες αποψεις τα δημιουργουν.
Δεν ειναι απο την μια οι υποστηρικτες του ενος και απο την αλλη οι υποστηρικτες του αλλου???
Γιατι επικεντρωνεσαι στο πως γραφω κατι και οχι για το τι γραφω??
Στο κατω κατω δεν ειναι το θεμα εαν εγω ειμαι επιθετικος στα γραπτα μου ή οχι αλλα ειναι θεμα οδικης ασφαλειας. Γιατι πρεπει να αναλωθουμε στον τροπο που γραφω (τιμη μου που ασχολεισαι) και οχι στο να ξεκαθαρισουμε το βασικο θεμα που συζητιεται??

Να ξεκαθαρισω μονο το τελευταιο που γραφεις. Δεν θεωρω σε καμμια περιπτωση τους αλλους οργανωμενους εναντιον των αποψεων μου. Οι αποψεις τους ειναι εαν θελεις οι mainstream αποψεις που υπαρχουν στον κυκλο που κινουμαστε ολοι, να το πω αλλιως οι αποψεις των πολλων. Αρα σιγουρα δεν υπαρχει οργανωση απεναντι μου (ποιος ειμαι στο τελος της γραφης που θα εχω και οργανωμενους απεναντι μου?? Οπαδικο εγινε το θεμα).

p_george
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
Μιλάμε ακατάπαυστα για παιδεία...ας πάμε σε άλλους τομείς, έξω απ’ την οδήγηση κι όπου η παιδεία είναι κατοχυρωμένα συστηματοποιημένη κι επιβεβλημένη...Αυτή λοιπόν την συστηματοποιημένη κι επιβεβλημένη οποιαδήποτε παιδεία, όποιος την κατέχει είναι και ντε φάκτο προδιαγεγραμμένη κι εξασφαλισμένη η ποιότητα στην συμπεριφορά του κατά την αξιοποίησή της; Νομίζω πως όχι...η προσωπικότητα παίζει τεράστιο ρόλο στο τι κάποιος κάνει με την παιδεία που έχει κατακτήσει με τον άλφα ή βήτα τρόπο...

Σωστη η παρατηρηση, δεν ειπε κανενας οτι με την παιδεια θα λυθουν ολα μας τα προβληματα,
απλα οι σωστοι θα γινουν σωστοτεροι και οι ηλιθιοι ελπιζουμε λιγοτερο ηλιθιοι,
ετσι λειτουργει.

Wicca wrote:
Σε χώρες όπως η Σουηδία δεν επιτρέπουν σε άτομα κάτω των 25 ετών να οδηγούν χωρίς την συνοδεία κάποιους μεγαλύτερου και πιο έμπειρου οδηγού. Επίσης δεν τους επιτρέπουν να οδηγούν βράδυ μόνοι τους. Αυτοί βλάκες είναι και το κάνουν αυτό, ή μήπως αναγνωρίζουν ότι στις ηλικίες αυτές είναι κάποιος επιρρεπής στο να κάνει απερισκεψίες;

Wicca wrote:
Με τέτοιες στατιστικές είναι εντυπωσιακό που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ότι είναι μόνον θέμα παιδείας η ασφαλής οδήγηση και ότι αυτό που συμβαίνει στους άλλους δεν θα συμβεί σε εμάς ή στον περίγυρό μας, γιατί έχουμε προτάξει τον παράγοντα παιδεία ή τον παράγοντα τύχη μπροστά.

Για τα δυο παραπανω ποστ καντε τον κοπο να διαβασετε αυτο:
http://antikleidi.com/2014/03/14/why-sweden-has-so-few-road-deaths/
"Το βασικότερο είναι ότι έχουν επενδύσει σε κάτι που διαπερνάει όλη τη λογική των ενεργειών του Vision Zero: την εκπαίδευση. Προγράμματα οδικής ασφάλειας πραγματοποιούνται στα σχολεία και οι επισκέψεις στους οργανισμούς που ασχολούνται με το θέμα είναι μέρος της πρακτικής…"

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ο ποδήλάτης: μια ξένη οντότητα από άλλο πλανήτη. Ένας αγνός
οργανισμος που δέχεται στωικά τα χτυπήματα της μοίρας. Ένας
κατατρεγμένος που συναγωνίζεται στην κλάψα και μιζέρια εμάς
τους αεκτζίδες....

Έχουμε γράψει 1δις φορές ότι δεν φταίει το μέσο αλλά το μυα-
λό/παιδεία του χειριστή. Ο μαλάκας άνθρωπος θα είναι το ίδιο
μαλάκας είτε οδηγά αμάξι είτε ποδήλατο είτε κάθεται στο μπαλ-
κονι του. Ο οδηγός που παραλίγο να σας τσακίσει θα φερθεί α-
κριβώς το ίδιο όταν βρεθεί με ένα ποδήλατο ανάμεσα στα πόδια
του.

Το να νομοθετείς με βάση τη συμπεριφορά του κάφρου και να τσου-
βαλιάζεις και τους χιλιάδες μη-κάφρους είναι τραγικό και δίκοπο
μαχαίρι. Φανταστείτε το αντίστροφο, να νομοθετήσεις με βάσει τους
χιπστεροποζεράδες με τα φιξάκια και τα αλανιάρικα βίντεο που ανε-
βάζουν.

Πολύ σωστά γράφθηκε ότι τα όρια δεν παίζουν κανένα ρόλο πλην του
εισπρακτικτού όταν δεν τηρούνται.Με το να κατεβάσεις τα όρια, το
μόνο που θα αλλάξει είναι το πόσο θα πληρώνεις και πότε θα σου
παίρνουν το δίπλωμα.

Κατά τα άλλα, δοκιμάστε να καταγράψετε πόσοι οδηγοί ΙΧ σας φέρονται
ανθρώπινα στις καθημερινές σας βόλτες και μάλλον θα εκπλαγείτε.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
....
1]
Έχουμε γράψει 1δις φορές ότι δεν φταίει το μέσο αλλά το μυα-
λό/παιδεία του χειριστή. Ο μαλάκας άνθρωπος θα είναι το ίδιο
μαλάκας είτε οδηγά αμάξι είτε ποδήλατο είτε κάθεται στο μπαλ-
κονι του. Ο οδηγός που παραλίγο να σας τσακίσει θα φερθεί α-
κριβώς το ίδιο όταν βρεθεί με ένα ποδήλατο ανάμεσα στα πόδια
του.
2]
Το να νομοθετείς με βάση τη συμπεριφορά του κάφρου και να τσου-
βαλιάζεις και τους χιλιάδες μη-κάφρους είναι τραγικό και δίκοπο
μαχαίρι. Φανταστείτε το αντίστροφο, να νομοθετήσεις με βάσει τους
χιπστεροποζεράδες με τα φιξάκια και τα αλανιάρικα βίντεο που ανε-
βάζουν.

.....

όλα τα άλλα είναι "κουβέντα να γίνεται"