Η οργή ή ο φόβος που προκαλεί ένα ποδήλατο στο δρόμο... τα φαλλοκρατόσκυλα... το τρολάρισμα και η αμφισβήτηση της δημοκρατίας ή η χρήση λέξεων όπως "κορίτσια" και "πουλάκια" ως μειωτικών ή κτητικών χαρακτηρισμών (όπως πουλάκια μου) είναι κακά πράγματα αγόρια.
Μοιάζει με το λεξιλόγιο χούλιγκαν.
Έτσι, ό,τι και να πείτε, το πετάτε στην καρκίδα και δεν σας παίρνει κανείς στα σοβαρά.
Όταν διατυπώνουμε απόψεις είναι καλό να μην είμαστε προσβλητικοί προς τους φορείς των απόψεων με τις οποίες διαφωνούμε.
Είμαστε;
Μας γράφει ο άλλος εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Και επειδή παράλληλα με το Φαλλοκρατείν άνευ Εγκρατείας υπάρχει και το Ασχημονείν έως Μαλακίας: Εξέστω Κλαζομενίοις Ασχημονείν!
...
Οι απόψεις περί ΜΜΜ (για παράδειγμα) ή εκείνες για την χρησιμότητα των Π/Δ, θα ημπορούσαν να εισακουσθούν υπό τον όρον ότι δεν εμπεριέχουν την μέθοδο της λεκτικής μείωσης της άποψης του αντιπάλου μέσω της μείωσης του προσώπου του.
Ας παραμείνουμε στις απόψεις και μόνο. Ας αφήσουε τους φορείς τους να τις εκφέρουν.
Αυτό είναι Δημοκρατία.
Ο σεβασμός του διαφορετικού.
Το άλλο είναι ένα μίγμα φασιστο-φαλλοκρατο-χουλιγκανο-μπαρμπούτσαλου.
Το οποίο - είμαι σίγουρος - δεν σας εκφράζει καθόλου διότι υπάρχουν και κάποια αβγουλάκια που δεν βγάζουν πουλάκια, βγάζουν φίδια.
ε μη τρολάρεις τότε και μη διαστρεβλώνεις, τα λόγια των άλλων και μπορει... να σε πάρουμε στα σοβαρά..
..προς το πάρον ούτε για ποδηλατοΕΣΡ κάνεις..δημοκράτη μου εσύ..
Ainastros wrote:
ποιος είπε να αρνηθείτε τη συνδυαστική μετακίνηση κορίτσια..αυτοί που απλώς βιαζονται δεν παίρνουν ποδήλατο.. για τους αρχαριους δες και παραπάνω.. γω δεν τον χρησιμοποιω και πολύς κόσμος συνειδητά..
δεν αρκεί για την προώθηση του ποδηλάτου στις πόλεις.. έχετε κάνει γαργάρα το πιο σημαντικό που το μοστραρετε και καλά σαν πρώτη διεκδίκηση.. τον δρόμο..και μαζί το μεγαλύτερο προτέρημα του ποδηλάτου που είναι η αυτονομία του σαυτόν.. το προωθείτε τόσα χρόνια σαν παιχνιδακι ή σαν αγωνιστικό ή τουριστικό σπορ.. έχουν ξοδευτει εκατομμυρια για αχρηστους ποδηλατόδρομους...και έχουν χυθει τόνοι αίματος τζάμπα... και μια γαμημένη πινακίδα δεν έχετε καταφέρει να βάλετε..
αλλά αφού σας εξυπηρετούν τα ΜΜΕ τόσο μην ταποκαλείτε χλευαστικά.. για μένα είναι χειρότεροι και από πουλημενοι..γιατι περα απο τις καθυστερησεις τις αθλιες συνθηκες τα ακριβά ειστηρια..διαπλέκονται με κομματόσκυλα και ξένες εταιρίες..που το μόνο ενδιαφερον τους είναι οι τουρίστες..και το πως θα μας αρμέξουν και θα μας ελέγξουν....προσφάτως
Οκ. Αγόρι.
Εντάξει.
Ό,τι πεις.
Αντιδημοκράτη μου εσύ.
...
εκείνο που σου ΄λέω είναι να μην επενδύεις τις (κατά τα άλλα συζητήσιμες και συζητητέες) απόψεις σου με μείωση (και μάλλιστα σεξιστική) των απόψεων των άλλων.
Θες να το κάνεις;
Με γειά σου με χαρά σου.
Κακό στις απόψεις σου κάνεις.
Όχι στα κορίτσια και στα αγόριαπου σε διαβάζουν.
Σάβ, 15/04/2017 - 12:17
Σημείωση διαχειριστή: το περιεχόμενο αυτού του σχόλιου έχει κρυφτεί.
για να είμαι ειλικρινής αναρωτιόμουνα ως πού θα ανεχόταν η διαχείριση τέτοιες συμπεριφορές, όπως επίσης πώς ανέχεται να προσβάλλονται με ρετσινιές άτομα περιώνυμα για τη σχέση τους και το ρόλο τους στην σύγχρονη ποδηλατική πραγματικότητα και να καταδεικνύονται με φωτογραφικό υλικό σαν σε καταζητούμενους κι αυτό απορία μου είναι...
Καταλαβαίνω την αντίδραση του διαχειριστή αλλά διαφωνώ.
Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης των σχολίων που κρίνονται ότι είναι έξω από τα όρια του φόρουμ, είναι η έκθεσή τους στο φως.
Μόνο έτσι φαίνεται άλλωστε, και ο λόγος του αποκλεισμού τους από το φόρουμ.
Ως ο τελευταίος συζητητής με τον αποκλειόμενο, ζητάω να επανεμφανιστεί το σχόλιό του (έστω και με υποσημείωση για τον αποκλεισμό του, αν αυτό κρίνεται απαραίτητο).
Didotou σου έστειλα το κρυμμένο σχόλιο σε προσωπικό μήνυμα.
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλάκι του διαχειριστή, εγώ το έκρυψα.
Το σχόλιό του δεν έχει θέση στην κουβέντα παρά μόνο στην προσβολή.
Ο αίναστρος έχει προειδοποιηθεί εδώ και καιρό, του έχουν γίνει παρατηρήσεις αλλά το μόνο που θέλει είναι βήμα να ρίχνει καντήλια. Τέτοια σχόλια πρέπει να τα τρώει η μαρμαγκα αντί να μένουν στο φόρουμ.
Αν το θεωρείς λάθος ως αντιμετώπιση, άνοιξε ένα θέμα σχετικά με τον τρόπο που θεωρείς πως πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ψυχάκηδες για να το συζητήσουμε.
Μπορείς επίσης να ζητήσεις να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα απόκρυψης σχολίων ή να το διεκδικήσεις και εσύ.
Όμως όσο εγώ το έχω, τέτοια σχόλια θα κρύβονται γιατί προσβάλλουν αρκετούς αλλά κι εμένα, είναι ενάντια στους όρους χρήσης του φόρουμ, ενάντια στο netiquette του δικτύου και σε οποιοδήποτε φόρουμ εδώ ή στο εξωτερικό μπεις να γράψεις ακριβως το μήνυμα που σου εστειλα, θα σε μπανάρουν χωρίς καμία εξήγηση στο πρώτο λεπτό.
Φίλε scrabler σ' ευχαριστώ για το π.μ. παρόλο που το σχόλιο δεν αφορούσε μόνο εμένα.
Προφανέστατα το σχόλιο είναι υβριστικό.
Από εκεί και πέρα το θέμα είναι αν πρέπει να σβήνονται τα υβριστικά σχόλια ή όχι.
Κατανοώ τον αποκλεισμό του αλλά διαφωνώ με το σβήσιμο του σχολίου του.
Θα ήθελα να ξαναβγεί στην επιφάνεια.
Μόνο το φως της δημοσιότητας δείχνει την έκταση, το είδος, το πραγματικό ύφος και το ήθος ενός σχολίου.
...
Από κει και πέρα το αν κάποιος πρέπει ή δεν πρέπει να αποκλείεται από το φόρουμ και για πόσο, είναι ένα θέμα στο οποίο δεν έχω άποψη όσον αφορά την διεθνή πρακτική και τα ιντερετικά ήθη και έθμιμα, έχω όμως άποψη όσον αφορά την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης αλλά και της αξιολόγησης του λόγου του άλλου και της έννοιας της ευθύνης των γραφομένων.
Πιστεύω λοιπόν ότι παραμένοντας εκτεθειμένο ένα τέτοιο σχόλιο υφίσταται περισσότερες συνέπειες απ' ό,τι αν αυτό κρύβεται.
Μάλιστα αισθάνομαι ότι όταν κρύβεται ένα σχόλιο, όχι μόνο προστατεύεται στην ουσία εκείνος που το έγραψε αλλά μπορεί και κατα έναν τρόπο να ανάγεται και σε ήρωας που οι μπήξε δείξε κακοί άθρωποι του φόρουμ, τον απέκλεισαν άδικα.
Όλα στο φως.
...
Από εκεί και πέρα για το αν κρίνεται αποκλειστέος ή όχι, χωρίς προφανώς να είναι δικό μου θέμα, θα έλεγα όχι και σε αυτό.
Άς τον να ψηθεί μέσα στο φώς.
Αν κάποιος αντί να ψηθεί επιλέγει να καεί κάτω απ' αυτό, γιατί να τον προστατέψουμε με αντιηλιακό;
μήπως ν' ανοίξεις ένα νήμα όπως λέει ο Σκραμπ; είχα να πω κάτι, αλλά δεν θα το έλεγα εδώ γιατί τι φταίει η κουβέντα εδώ να συζητά κανείς δεοντολογίες...θα είναι ωφέλιμο υπό το φως των συγκεκριμένων συμπεριφορών...είμαι βέβαιη πως θα θέσεις μια χαρά το θέμα...
Οκ. Ανοίγω το νήμα στο πεδίο "Κανόνες δημοσίευσης στο φόρουμ".
...
Για να συνεχίσει ο εντός θέματος προβληματισμός πάντως και στο εδώ νήμα θα έλεγα ότι το γεγονός και μόνο ότι σε αυτή τη χώρα, αλλά ακόμη και μέσα σε αυτό το φόρουμ, αμφισβητείται η χρησιμότητα των ΜΜΜ είναι ενδεικτικό του με τι έχουμε να κάνουμε.
Το γεγονός ότι ακόμα και τώρα θεωρείται από κάποιους ότι η συνδυαστική χρήση ποδηλάτου και ΜΜΜ δεν είναι και τόσο ποδηλατική στάση, δείχνει επίσης κάποια πράγματα.
Κάποιοι είναι με ένα ποδηλατόμετρο στο χέρι.
Δεν μιλάω μόνο για το στόρι με τα κορίτσια και τα αγόρια που παρακολουθήσαμε πιο πάνω.
Μιλάω και για άλλες απόψεις μεταξύ των οποίων ήταν παλιότερα και η άποψη του διευθυντή του "Αττικό Μετρό" που υποστήριζε ότι το ποδήλατο δεν είναι για μέσα στα τραίνα. Είναι για το δρόμο. Βγείτε έξω και διεκδικήστε τον, κι εμείς μαζί σας, αλλά δεν μπορείτε να μπαίνεται στο Μετρό.
Η Άποψη αυτή βέβαια άλλαξε από τότε αλλά έχει απ΄ ό,τι φαίνεται κάποιους αναπάντεχους υποστηριχτές.
Καλησπερα, απολυτα σωστος ο τροπος σου, αν και μολις 15 ημερες μελος στο φορουμ εχω διαβασει πολλα σχολια σου και εισαι
απολυτα κατατοπιστικος και κατανοητος σε ολους εμας τους αρχαριους.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ολους με υγεια και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Κυρ, 16/04/2017 - 15:33
Σημείωση διαχειριστή: το περιεχόμενο αυτού του σχόλιου έχει κρυφτεί.
Κινητικότητα Ποδήλατο & τραίνο Bike carriage on long-distance trains: 7 basic services that give cyclists a smile A collection of good practice examples from across Europe ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Συνδυάζοντας & την μεταφορά φορτίων . Δημιουργία ενός άνετου κόμβου διατροπικών μεταφορών στο Clermont-Ferrand (Γαλλία) Από το News Editor / Ενημερώθηκε: 05 Σεπ. 2016
Με περίπου 3,5 μ. ταξιδιώτες που διέρχονται από το σιδηροδρομικό σταθμό του Clermont-Ferrand στην κεντρική Γαλλία, είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος κόμβος μεταφορών της πόλης. Ωστόσο, η πόλη αποφάσισε ότι η βελτίωση των συνδέσεών του με άλλα μέσα μεταφοράς ήταν απαραίτητη.
Στο σχέδιο αστικής κινητικότητας του 2011, το Clermont-Ferrand παρουσίασε τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη αυτών των ανταλλαγών.
Το έργο ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2015 μετά από σχεδόν 2 χρόνια εργασίας. Ο σταθμός περιλαμβάνει πλέον άμεσες, προσβάσιμες και ασφαλείς συνδέσεις μεταξύ τοπικών και περιφερειακών δημόσιων συγκοινωνιών, χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων και σταση ταξί ακριβώς έξω από την είσοδο.
Σύνοψη
Το Clermont-Ferrand έχει πληθυσμό 141.000 κατοίκων, με περίπου 281.000 άτομα στο αστικό κέντρο. Περίπου 3,5 εκατομ. επιβάτες περνούν το χρόνο μέσω του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του, ο οποίος εξυπηρετείται από υπεραστικές και περιφερειακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες που εκτελούνται από τη SNCF καθώς και από τοπικές και περιφερειακές δημόσιες συγκοινωνίες. Το τοπικό δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών αποτελείται από μια γραμμή τραμ και 24 τακτικές γραμμές λεωφορείων, οι οποίες λειτουργούν από το T2C (ο δημόσιος μεταφορέας του οικισμού Clermontoise) και από πολλούς ιδιωτικούς αερομεταφορείς που εκμεταλλεύονται μερικές γραμμές. Η SMTC, η αρχή δημοσίων μεταφορών του οικισμού, είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της πολιτικής για τις δημόσιες συγκοινωνίες, τη χρηματοδότηση και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Το 2011 εγκρίθηκε το νέο PDU για τον οικισμό, αντικαθιστώντας το PDU από το 2001. Καλύπτει το Κλερμόν-Φεράν καθώς και 21 γύρω από τους δήμους. Εν ΔΡΑΣΕΙ Στο PDU 2011, η βελτίωση των ανταλλαγών μεταξύ των αστικών και περιφερειακών δικτύων δημόσιων μεταφορών και άλλων μορφών μεταφοράς όπως τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα θεωρήθηκε ως προτεραιότητα. Θα έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας ολοκληρωμένης δέσμης ενεργειών, η οποία περιελάμβανε:
Συνέχιση της ανάπτυξης τεσσάρων κόμβων μεταφορών (σιδηροδρομικό σταθμό Clermont-Ferrand και τρία δευτερεύοντα δρομολόγια στην πόλη: les Salins, les Pistes και La Pardieu) ·
Καλύτερος συντονισμός των διαφόρων μορφών δημόσιων συγκοινωνιών στους κόμβους μέσω καλύτερης πληροφόρησης και επικοινωνίας.
Δημιουργία ή βελτίωση χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων Park-and-Ride (P + R)
Εγκατάσταση ασφαλούς χώρου στάθμευσης ποδηλάτου στους κόμβους , χώρους στάθμευσης P + R και σταθμούς περιφερειακών γραμμών.
Εξασφάλιση της προσφοράς δημόσιων μέσων μεταφοράς για τους χρήστες αυτοκινήτων P + R και παροχή δωρεάν χώρου στάθμευσης για περιστασιακούς χρήστες δημόσιων συγκοινωνιών.
Ανάπτυξη ολοκληρωμένης τιμολόγησης.
Δημιουργία ενός Κέντρου Κινητικότητας που παρέχει πληροφορίες περιφερειακών μεταφορών.
Το Clermont-Ferrand έθεσε ως στόχο να παρασχεθούν αυτές οι δράσεις σε λιγότερο από 5 χρόνια και να προσδιόρισε ποιο είναι οι σχετικοί ενδιαφερόμενοι και ένας προϋπολογισμός για καθένα από αυτούς . Η βελτίωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού περιελάμβανε: Βελτιστοποίηση των φυσικών συνδέσεων μεταξύ αμαξοστοιχιών, λεωφορείων, αυτοκινήτων, ταξί, ποδηλάτων και υποδομών πεζών. Συντονισμός των χρονοδιαγραμμάτων κάθε τρόπου μεταφοράς. Παροχή πλήρων πληροφοριών για τις πολυτροπικές μετακινήσεις επί τόπου σε πίνακες οθόνης. Προσβάση για αυτές τις πληροφορίες στο διαδίκτυο και στο Κέντρο Κινητικότητας. Στο PDU, το επενδυτικό κόστος για τα μέτρα αυτά εγγράφεται σε προϋπολογισμό ύψους 17 εκατ. Ευρώ και χρηματοδοτείται από διάφορες πηγές, όπως: το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (σύνδεσμος είναι εξωτερικός), η περιφέρεια Auvergne, η SNCF, η κοινότητα Clermont, η πόλη Clermont- Ferrand, TCMS-AC και RFF. Αποτελέσματα Μετά από 22 μήνες εργασίας, η ανανεωμένη περιοχή σταθμού εγκαινιάστηκε επίσημα τον Ιανουάριο του 2015 και το έργο παραδόθηκε εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού. Το επενδυτικό κόστος ύψους € 17 εκατ. Είχε προβλεφθεί με ακρίβεια από την PDU. Ο νέος κόμβος διαθέτει πλέον απευθείας, προσβάσιμους και ασφαλείς συνδέσμους μεταξύ των τοπικών και περιφερειακών δημόσιων συγκοινωνιών, ένα χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων, πάρκινγκ ποδηλάτων και μια στάση ταξί ακριβώς μπροστά από τον σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αποτελούνταν από: Ένα εντελώς ανασχεδιασμένο περίπατο πεζών. Οθόνες με πληροφορίες ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους χρόνους άφιξης και αναχώρησης τρένων, αστικών και υπεραστικών λεωφορείων και πούλμαν. Νέες πινακίδες για να βοηθήσουν τους επιβάτες να εντοπίσουν τα σημεία ανταλλαγής. Υπογειο πεζόδρομο που συνδέει τις πλατφόρμες με τους γύρω δρόμους. Μια αποκλειστική γραμμή λεωφορείου και το λεωφορείο σταθμεύουν ακριβώς μπροστά από το σταθμό. Μείωση του ορίου ταχύτητας στην περιοχή γύρω από το σταθμό σε 30 km / h για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των πεζών και των ποδηλατών. Εγκατάσταση εγκαταστάσεων για επιβάτες με αναπηρίες. Αυτό περιελάμβανε πέντε νέους ανελκυστήρες, δύο σε κάθε άκρο και τρεις σε κεντρικές πλατφόρμες. Και απτικές ταινίες(μπραϊγ) στις πλατφόρμες για άτομα με προβλήματα όρασης. Αυτή η πρώτη φάση θα ακολουθηθεί από την ανακατασκευή του εσωτερικού του σιδηροδρομικού σταθμού (2015-2018) και τη αύξηση της χωρητικότητας του χώρου στάθμευσης από 250 σε 420 θέσεις. Η ένταξη του carpooling είναι επίσης μέρος της δεύτερης φάσης. Προκλήσεις, ευκαιρίες και δυνατότητα μεταφοράς Ο Patrick Ferri της SMTC δήλωσε ότι η κύρια πρόκληση ήταν ο συντονισμός του μεγάλου αριθμού οργανισμών που εμπλέκονται στην αναδιάρθρωση του σταθμού. ........................................................................................................................................................................
Κυρ, 03/09/2017 - 20:23
Οι σταθμοί των Μέσων Σταθερής Τροχιάς........................
....................................αποτελούν εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη κοινόχρηστων ποδηλάτων και την σίγουρη επιτυχία τους.
Στην Αθήνα υπάρχουν τουλάχιστον 60 σταθμοί που αφορούν Μετρό,Προαστιακό,ΗΣΑΠ - η δημιουργία μίας σειράς δέκα κοινόχρηστων ποδηλάτων σε κάθε έξοδο των σταθμών και η δημιουργία αντίστοιχων υποδομών σε κομβικά σημεία με απόσταση 3-5χλμ απο τους σταθμούς θα δημιουργήσει έναν αριθμό 2400 κοινόχρηστων ποδηλάτων.
Ένας αριθμός που σίγουρα μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των κινεζικών κολοσσών που δραστηροποιούνται στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των κοινόχρηστων ποδηλάτων.Μία επένδυση που θα αναδείξει την δυναμική του ποδηλάτου ως οικονομικού άξονα ανάπτυξης αλλά και μιάς επένδυσης που θα βοηθήσει να αλλάξει κάθε αρνητική κριτική προς την μετακίνηση με ποδήλατο.
Το παραπάνω αποτελεί μία απο τις βασικές προυποθέσεις για την επιτυχία ενός προγράμματος συνδιαστικής μετακίνησης.(2η προυπόθεση)
Ας δούμε τις βασικές προυποθέσεις.
α)Ύπαρξη ασφαλών,προφυλαγμένων και εύχρηστων θέσεων στάθμευσης στους σταθμόυς.
Η οργή ή ο φόβος που προκαλεί ένα ποδήλατο στο δρόμο... τα φαλλοκρατόσκυλα... το τρολάρισμα και η αμφισβήτηση της δημοκρατίας ή η χρήση λέξεων όπως "κορίτσια" και "πουλάκια" ως μειωτικών ή κτητικών χαρακτηρισμών (όπως πουλάκια μου) είναι κακά πράγματα αγόρια.
Μοιάζει με το λεξιλόγιο χούλιγκαν.
Έτσι, ό,τι και να πείτε, το πετάτε στην καρκίδα και δεν σας παίρνει κανείς στα σοβαρά.
Όταν διατυπώνουμε απόψεις είναι καλό να μην είμαστε προσβλητικοί προς τους φορείς των απόψεων με τις οποίες διαφωνούμε.
Είμαστε;
Μας γράφει ο άλλος εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Και επειδή παράλληλα με το Φαλλοκρατείν άνευ Εγκρατείας υπάρχει και το Ασχημονείν έως Μαλακίας:
Εξέστω Κλαζομενίοις Ασχημονείν!
...
Οι απόψεις περί ΜΜΜ (για παράδειγμα) ή εκείνες για την χρησιμότητα των Π/Δ, θα ημπορούσαν να εισακουσθούν υπό τον όρον ότι δεν εμπεριέχουν την μέθοδο της λεκτικής μείωσης της άποψης του αντιπάλου μέσω της μείωσης του προσώπου του.
Ας παραμείνουμε στις απόψεις και μόνο. Ας αφήσουε τους φορείς τους να τις εκφέρουν.
Αυτό είναι Δημοκρατία.
Ο σεβασμός του διαφορετικού.
Το άλλο είναι ένα μίγμα φασιστο-φαλλοκρατο-χουλιγκανο-μπαρμπούτσαλου.
Το οποίο - είμαι σίγουρος - δεν σας εκφράζει καθόλου διότι υπάρχουν και κάποια αβγουλάκια που δεν βγάζουν πουλάκια, βγάζουν φίδια.
ε μη τρολάρεις τότε και μη διαστρεβλώνεις, τα λόγια των άλλων και μπορει... να σε πάρουμε στα σοβαρά..
..προς το πάρον ούτε για ποδηλατοΕΣΡ κάνεις..δημοκράτη μου εσύ..
Οκ. Αγόρι.
Εντάξει.
Ό,τι πεις.
Αντιδημοκράτη μου εσύ.
...
εκείνο που σου ΄λέω είναι να μην επενδύεις τις (κατά τα άλλα συζητήσιμες και συζητητέες) απόψεις σου με μείωση (και μάλλιστα σεξιστική) των απόψεων των άλλων.
Θες να το κάνεις;
Με γειά σου με χαρά σου.
Κακό στις απόψεις σου κάνεις.
Όχι στα κορίτσια και στα αγόριαπου σε διαβάζουν.
για να είμαι ειλικρινής αναρωτιόμουνα ως πού θα ανεχόταν η διαχείριση τέτοιες συμπεριφορές, όπως επίσης πώς ανέχεται να προσβάλλονται με ρετσινιές άτομα περιώνυμα για τη σχέση τους και το ρόλο τους στην σύγχρονη ποδηλατική πραγματικότητα και να καταδεικνύονται με φωτογραφικό υλικό σαν σε καταζητούμενους κι αυτό απορία μου είναι...
Καταλαβαίνω την αντίδραση του διαχειριστή αλλά διαφωνώ.
Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης των σχολίων που κρίνονται ότι είναι έξω από τα όρια του φόρουμ, είναι η έκθεσή τους στο φως.
Μόνο έτσι φαίνεται άλλωστε, και ο λόγος του αποκλεισμού τους από το φόρουμ.
Ως ο τελευταίος συζητητής με τον αποκλειόμενο, ζητάω να επανεμφανιστεί το σχόλιό του (έστω και με υποσημείωση για τον αποκλεισμό του, αν αυτό κρίνεται απαραίτητο).
Didotou σου έστειλα το κρυμμένο σχόλιο σε προσωπικό μήνυμα.
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλάκι του διαχειριστή, εγώ το έκρυψα.
Το σχόλιό του δεν έχει θέση στην κουβέντα παρά μόνο στην προσβολή.
Ο αίναστρος έχει προειδοποιηθεί εδώ και καιρό, του έχουν γίνει παρατηρήσεις αλλά το μόνο που θέλει είναι βήμα να ρίχνει καντήλια. Τέτοια σχόλια πρέπει να τα τρώει η μαρμαγκα αντί να μένουν στο φόρουμ.
Αν το θεωρείς λάθος ως αντιμετώπιση, άνοιξε ένα θέμα σχετικά με τον τρόπο που θεωρείς πως πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ψυχάκηδες για να το συζητήσουμε.
Μπορείς επίσης να ζητήσεις να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα απόκρυψης σχολίων ή να το διεκδικήσεις και εσύ.
Όμως όσο εγώ το έχω, τέτοια σχόλια θα κρύβονται γιατί προσβάλλουν αρκετούς αλλά κι εμένα, είναι ενάντια στους όρους χρήσης του φόρουμ, ενάντια στο netiquette του δικτύου και σε οποιοδήποτε φόρουμ εδώ ή στο εξωτερικό μπεις να γράψεις ακριβως το μήνυμα που σου εστειλα, θα σε μπανάρουν χωρίς καμία εξήγηση στο πρώτο λεπτό.
απλά να πω ότι την περιέργεια την έχω σαν παλιόγατα που είμαι (δηλαδή τι είδους ξεφώνημα έγραψε θέλω να πω και αποκλείστηκε)
Φίλε scrabler σ' ευχαριστώ για το π.μ. παρόλο που το σχόλιο δεν αφορούσε μόνο εμένα.
Προφανέστατα το σχόλιο είναι υβριστικό.
Από εκεί και πέρα το θέμα είναι αν πρέπει να σβήνονται τα υβριστικά σχόλια ή όχι.
Κατανοώ τον αποκλεισμό του αλλά διαφωνώ με το σβήσιμο του σχολίου του.
Θα ήθελα να ξαναβγεί στην επιφάνεια.
Μόνο το φως της δημοσιότητας δείχνει την έκταση, το είδος, το πραγματικό ύφος και το ήθος ενός σχολίου.
...
Από κει και πέρα το αν κάποιος πρέπει ή δεν πρέπει να αποκλείεται από το φόρουμ και για πόσο, είναι ένα θέμα στο οποίο δεν έχω άποψη όσον αφορά την διεθνή πρακτική και τα ιντερετικά ήθη και έθμιμα, έχω όμως άποψη όσον αφορά την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης αλλά και της αξιολόγησης του λόγου του άλλου και της έννοιας της ευθύνης των γραφομένων.
Πιστεύω λοιπόν ότι παραμένοντας εκτεθειμένο ένα τέτοιο σχόλιο υφίσταται περισσότερες συνέπειες απ' ό,τι αν αυτό κρύβεται.
Μάλιστα αισθάνομαι ότι όταν κρύβεται ένα σχόλιο, όχι μόνο προστατεύεται στην ουσία εκείνος που το έγραψε αλλά μπορεί και κατα έναν τρόπο να ανάγεται και σε ήρωας που οι μπήξε δείξε κακοί άθρωποι του φόρουμ, τον απέκλεισαν άδικα.
Όλα στο φως.
...
Από εκεί και πέρα για το αν κρίνεται αποκλειστέος ή όχι, χωρίς προφανώς να είναι δικό μου θέμα, θα έλεγα όχι και σε αυτό.
Άς τον να ψηθεί μέσα στο φώς.
Αν κάποιος αντί να ψηθεί επιλέγει να καεί κάτω απ' αυτό, γιατί να τον προστατέψουμε με αντιηλιακό;
μήπως ν' ανοίξεις ένα νήμα όπως λέει ο Σκραμπ; είχα να πω κάτι, αλλά δεν θα το έλεγα εδώ γιατί τι φταίει η κουβέντα εδώ να συζητά κανείς δεοντολογίες...θα είναι ωφέλιμο υπό το φως των συγκεκριμένων συμπεριφορών...είμαι βέβαιη πως θα θέσεις μια χαρά το θέμα...
Οκ.
Ανοίγω το νήμα στο πεδίο "Κανόνες δημοσίευσης στο φόρουμ".
...
Για να συνεχίσει ο εντός θέματος προβληματισμός πάντως και στο εδώ νήμα θα έλεγα ότι το γεγονός και μόνο ότι σε αυτή τη χώρα, αλλά ακόμη και μέσα σε αυτό το φόρουμ, αμφισβητείται η χρησιμότητα των ΜΜΜ είναι ενδεικτικό του με τι έχουμε να κάνουμε.
Το γεγονός ότι ακόμα και τώρα θεωρείται από κάποιους ότι η συνδυαστική χρήση ποδηλάτου και ΜΜΜ δεν είναι και τόσο ποδηλατική στάση, δείχνει επίσης κάποια πράγματα.
Κάποιοι είναι με ένα ποδηλατόμετρο στο χέρι.
Δεν μιλάω μόνο για το στόρι με τα κορίτσια και τα αγόρια που παρακολουθήσαμε πιο πάνω.
Μιλάω και για άλλες απόψεις μεταξύ των οποίων ήταν παλιότερα και η άποψη του διευθυντή του "Αττικό Μετρό" που υποστήριζε ότι το ποδήλατο δεν είναι για μέσα στα τραίνα. Είναι για το δρόμο. Βγείτε έξω και διεκδικήστε τον, κι εμείς μαζί σας, αλλά δεν μπορείτε να μπαίνεται στο Μετρό.
Η Άποψη αυτή βέβαια άλλαξε από τότε αλλά έχει απ΄ ό,τι φαίνεται κάποιους αναπάντεχους υποστηριχτές.
Καλησπερα, απολυτα σωστος ο τροπος σου, αν και μολις 15 ημερες μελος στο φορουμ εχω διαβασει πολλα σχολια σου και εισαι
απολυτα κατατοπιστικος και κατανοητος σε ολους εμας τους αρχαριους.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ολους με υγεια και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Κινητικότητα Ποδήλατο & τραίνο Bike carriage on long-distance trains: 7 basic services that give cyclists a smile A collection of good practice examples from across Europe ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Συνδυάζοντας & την μεταφορά φορτίων . Δημιουργία ενός άνετου κόμβου διατροπικών μεταφορών στο Clermont-Ferrand (Γαλλία) Από το News Editor / Ενημερώθηκε: 05 Σεπ. 2016
Με περίπου 3,5 μ. ταξιδιώτες που διέρχονται από το σιδηροδρομικό σταθμό του Clermont-Ferrand στην κεντρική Γαλλία, είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος κόμβος μεταφορών της πόλης. Ωστόσο, η πόλη αποφάσισε ότι η βελτίωση των συνδέσεών του με άλλα μέσα μεταφοράς ήταν απαραίτητη.
Στο σχέδιο αστικής κινητικότητας του 2011, το Clermont-Ferrand παρουσίασε τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη αυτών των ανταλλαγών.
Το έργο ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2015 μετά από σχεδόν 2 χρόνια εργασίας. Ο σταθμός περιλαμβάνει πλέον άμεσες, προσβάσιμες και ασφαλείς συνδέσεις μεταξύ τοπικών και περιφερειακών δημόσιων συγκοινωνιών, χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων και σταση ταξί ακριβώς έξω από την είσοδο.
Σύνοψη
Το Clermont-Ferrand έχει πληθυσμό 141.000 κατοίκων, με περίπου 281.000 άτομα στο αστικό κέντρο. Περίπου 3,5 εκατομ. επιβάτες περνούν το χρόνο μέσω του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του, ο οποίος εξυπηρετείται από υπεραστικές και περιφερειακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες που εκτελούνται από τη SNCF καθώς και από τοπικές και περιφερειακές δημόσιες συγκοινωνίες. Το τοπικό δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών αποτελείται από μια γραμμή τραμ και 24 τακτικές γραμμές λεωφορείων, οι οποίες λειτουργούν από το T2C (ο δημόσιος μεταφορέας του οικισμού Clermontoise) και από πολλούς ιδιωτικούς αερομεταφορείς που εκμεταλλεύονται μερικές γραμμές. Η SMTC, η αρχή δημοσίων μεταφορών του οικισμού, είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της πολιτικής για τις δημόσιες συγκοινωνίες, τη χρηματοδότηση και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Το 2011 εγκρίθηκε το νέο PDU για τον οικισμό, αντικαθιστώντας το PDU από το 2001. Καλύπτει το Κλερμόν-Φεράν καθώς και 21 γύρω από τους δήμους. Εν ΔΡΑΣΕΙ Στο PDU 2011, η βελτίωση των ανταλλαγών μεταξύ των αστικών και περιφερειακών δικτύων δημόσιων μεταφορών και άλλων μορφών μεταφοράς όπως τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα θεωρήθηκε ως προτεραιότητα. Θα έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας ολοκληρωμένης δέσμης ενεργειών, η οποία περιελάμβανε:
Συνέχιση της ανάπτυξης τεσσάρων κόμβων μεταφορών (σιδηροδρομικό σταθμό Clermont-Ferrand και τρία δευτερεύοντα δρομολόγια στην πόλη: les Salins, les Pistes και La Pardieu) ·
Καλύτερος συντονισμός των διαφόρων μορφών δημόσιων συγκοινωνιών στους κόμβους μέσω καλύτερης πληροφόρησης και επικοινωνίας.
Δημιουργία ή βελτίωση χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων Park-and-Ride (P + R)
Εγκατάσταση ασφαλούς χώρου στάθμευσης ποδηλάτου στους κόμβους , χώρους στάθμευσης P + R και σταθμούς περιφερειακών γραμμών.
Εξασφάλιση της προσφοράς δημόσιων μέσων μεταφοράς για τους χρήστες αυτοκινήτων P + R και παροχή δωρεάν χώρου στάθμευσης για περιστασιακούς χρήστες δημόσιων συγκοινωνιών.
Ανάπτυξη ολοκληρωμένης τιμολόγησης.
Δημιουργία ενός Κέντρου Κινητικότητας που παρέχει πληροφορίες περιφερειακών μεταφορών.
Το Clermont-Ferrand έθεσε ως στόχο να παρασχεθούν αυτές οι δράσεις σε λιγότερο από 5 χρόνια και να προσδιόρισε ποιο είναι οι σχετικοί ενδιαφερόμενοι και ένας προϋπολογισμός για καθένα από αυτούς . Η βελτίωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού περιελάμβανε: Βελτιστοποίηση των φυσικών συνδέσεων μεταξύ αμαξοστοιχιών, λεωφορείων, αυτοκινήτων, ταξί, ποδηλάτων και υποδομών πεζών. Συντονισμός των χρονοδιαγραμμάτων κάθε τρόπου μεταφοράς. Παροχή πλήρων πληροφοριών για τις πολυτροπικές μετακινήσεις επί τόπου σε πίνακες οθόνης. Προσβάση για αυτές τις πληροφορίες στο διαδίκτυο και στο Κέντρο Κινητικότητας. Στο PDU, το επενδυτικό κόστος για τα μέτρα αυτά εγγράφεται σε προϋπολογισμό ύψους 17 εκατ. Ευρώ και χρηματοδοτείται από διάφορες πηγές, όπως: το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (σύνδεσμος είναι εξωτερικός), η περιφέρεια Auvergne, η SNCF, η κοινότητα Clermont, η πόλη Clermont- Ferrand, TCMS-AC και RFF. Αποτελέσματα Μετά από 22 μήνες εργασίας, η ανανεωμένη περιοχή σταθμού εγκαινιάστηκε επίσημα τον Ιανουάριο του 2015 και το έργο παραδόθηκε εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού. Το επενδυτικό κόστος ύψους € 17 εκατ. Είχε προβλεφθεί με ακρίβεια από την PDU. Ο νέος κόμβος διαθέτει πλέον απευθείας, προσβάσιμους και ασφαλείς συνδέσμους μεταξύ των τοπικών και περιφερειακών δημόσιων συγκοινωνιών, ένα χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων, πάρκινγκ ποδηλάτων και μια στάση ταξί ακριβώς μπροστά από τον σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αποτελούνταν από: Ένα εντελώς ανασχεδιασμένο περίπατο πεζών. Οθόνες με πληροφορίες ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους χρόνους άφιξης και αναχώρησης τρένων, αστικών και υπεραστικών λεωφορείων και πούλμαν. Νέες πινακίδες για να βοηθήσουν τους επιβάτες να εντοπίσουν τα σημεία ανταλλαγής. Υπογειο πεζόδρομο που συνδέει τις πλατφόρμες με τους γύρω δρόμους. Μια αποκλειστική γραμμή λεωφορείου και το λεωφορείο σταθμεύουν ακριβώς μπροστά από το σταθμό. Μείωση του ορίου ταχύτητας στην περιοχή γύρω από το σταθμό σε 30 km / h για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των πεζών και των ποδηλατών. Εγκατάσταση εγκαταστάσεων για επιβάτες με αναπηρίες. Αυτό περιελάμβανε πέντε νέους ανελκυστήρες, δύο σε κάθε άκρο και τρεις σε κεντρικές πλατφόρμες. Και απτικές ταινίες(μπραϊγ) στις πλατφόρμες για άτομα με προβλήματα όρασης. Αυτή η πρώτη φάση θα ακολουθηθεί από την ανακατασκευή του εσωτερικού του σιδηροδρομικού σταθμού (2015-2018) και τη αύξηση της χωρητικότητας του χώρου στάθμευσης από 250 σε 420 θέσεις. Η ένταξη του carpooling είναι επίσης μέρος της δεύτερης φάσης. Προκλήσεις, ευκαιρίες και δυνατότητα μεταφοράς Ο Patrick Ferri της SMTC δήλωσε ότι η κύρια πρόκληση ήταν ο συντονισμός του μεγάλου αριθμού οργανισμών που εμπλέκονται στην αναδιάρθρωση του σταθμού. ........................................................................................................................................................................
....................................αποτελούν εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη κοινόχρηστων ποδηλάτων και την σίγουρη επιτυχία τους.
Στην Αθήνα υπάρχουν τουλάχιστον 60 σταθμοί που αφορούν Μετρό,Προαστιακό,ΗΣΑΠ - η δημιουργία μίας σειράς δέκα κοινόχρηστων ποδηλάτων σε κάθε έξοδο των σταθμών και η δημιουργία αντίστοιχων υποδομών σε κομβικά σημεία με απόσταση 3-5χλμ απο τους σταθμούς θα δημιουργήσει έναν αριθμό 2400 κοινόχρηστων ποδηλάτων.
Ένας αριθμός που σίγουρα μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των κινεζικών κολοσσών που δραστηροποιούνται στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των κοινόχρηστων ποδηλάτων.Μία επένδυση που θα αναδείξει την δυναμική του ποδηλάτου ως οικονομικού άξονα ανάπτυξης αλλά και μιάς επένδυσης που θα βοηθήσει να αλλάξει κάθε αρνητική κριτική προς την μετακίνηση με ποδήλατο.
Το παραπάνω αποτελεί μία απο τις βασικές προυποθέσεις για την επιτυχία ενός προγράμματος συνδιαστικής μετακίνησης.(2η προυπόθεση)
Ας δούμε τις βασικές προυποθέσεις.
α)Ύπαρξη ασφαλών,προφυλαγμένων και εύχρηστων θέσεων στάθμευσης στους σταθμόυς.
β)Διαθεσιμότητα εύχρηστων συστημάτων κοινόχρηστων ποδηλάτων.
γ)Ενοποιημένο Σύστημα Αστικών Μεταφορών
δ)Ολοκληρωμένο σύστημα πληρωμής αντιτίμου
ε)Διαφημιστικές Καμπάνιες για τα οφέλη της συνδιαστικής μετακίνησης
στ)Ύπαρξη Ασφαλών Διαδρομών απο και προς τους σταθμούς