Αγορά κούρσας με φαρδύτερο ελαστικό από 700Χ25

86 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@kktsol 

Δεν νομιζω να είπα κάτι το αντίθετο απλα η διάφορα είναι οτι στην μια περιπτωση σκας 700 στην αλλη 300 

Σε εισαγωγικό ποδήλατο είναι σημαντική διάφορα χρημάτων 

Και αν αργότερα μπει σε διαδικασία καλύτερου ποδηλάτου και στις 2 περιπτωσεις θα το πουλησει για να πάρει κάτι ολοκληρωμένο 

Οπου στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα στο vivio 50€

 

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Κάτι ακόμα όσο αφορα τα δισκόφρενα 

Σε κάτι τεστ ride που είδα (youtube) είδα οτι δεν κερδιζεις κάτι στο θέμα φρεναρίσματος οποτε είναι κλασικά μάρκετινγκ τα δισκόφρενα στην  κούρσα 

Τέλος

Αν πας σε εισαγωγικο μοντελο τα δισκόφρενα ειναι κατα πάσα πιθανότητα μηχανικά οπότε δεν αξίζει να ασχοληθεις οποτε η σκας 1500+ και παίρνεις υδραυλικά η δεν σε νοιάζει το θέμα τύπος φρένου και παίρνεις κλασικά φρένα κούρσας 

Η αναβάθμιση δεν παιζει ουτε εδώ 

 

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Plannet wrote:
Κάτι ακόμα μέρα απο ενα χρόνο αν τα πουλησεις το Τρεκ θα παει 350-400

Plannet wrote:
... στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα...

Γιατί; Σε έναν χρόνο θα μπορεί να το πουλήσει τόσο λίγο; Εγώ βλέπω ποδήλατα κατώτερης ποιότητας που μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από το 50% της αξίας τους και μάλιστα, μεταχειρισμένα αρκετών ετων όχι ενός όπως λες στο παράδειγμα σου.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Στα τεστ αυτα στο youtube δοκιμασαν και με τη ζαντα μεσα στο νερο, γιατι π.χ στο δρομο ειχε σχηματιστει ρυακι και οι δαγκανες ειχαν το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα με τα δισκοφρενα?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 
Γιατί; Σε έναν χρόνο θα μπορεί να το πουλήσει τόσο λίγο; Εγώ βλέπω ποδήλατα κατώτερης ποιότητας που μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από το 50% της αξίας τους και μάλιστα, μεταχειρισμένα αρκετών ετων όχι ενός όπως λες στο παράδειγμα σου.

το trek πουλιεται στο cyclist 660 ευρό

μεταχειρησμένο πόσο θα το αγόραζες μετά από 1 χρόνο χρήσης??
εγω δεν θα έδεινα πάνω από 350 ευρό άντε μαξ 400 αλλίως πάω το παίρνς καινούργιο

από εκεί και πέρα το ότι κάποιος ζητάει το 80% της αρχικής του αξίας δεν είναι δικό μου θέμα

έχω τύχει και εγώ μεταχειρησμένα να πουλιούνται ακριβά

αλλά δεν μπορώ να στηριχτώ πάνω σε αυτό

 

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

rnd wrote:

Στα τεστ αυτα στο youtube δοκιμασαν και με τη ζαντα μεσα στο νερο, γιατι π.χ στο δρομο ειχε σχηματιστει ρυακι και οι δαγκανες ειχαν το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα με τα δισκοφρενα?

αν θυμάμαι καλά

ήταν μια μεγάλη διαδρομή γύρο στα 60-80 χλμ με διαφορετικά τερέν και υψομετρικά

έχω και καιρό να το δω αλλά θα ψάξω να το βρω και θα δώσω το λινκ

το βρήκα

και για αποφυγη παρεξηγήσεων

αν κάποις έχει τα χρήματα θα πάει σε δισκόφρενο

 ο λόγος είναι όχι γιατί ειναι καλύτερα χειρότερα

αλλά για να είναι συμβατός με την αγορά

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:

@kktsol 

Δεν νομιζω να είπα κάτι το αντίθετο απλα η διάφορα είναι οτι στην μια περιπτωση σκας 700 στην αλλη 300 

Σε εισαγωγικό ποδήλατο είναι σημαντική διάφορα χρημάτων 

Και αν αργότερα μπει σε διαδικασία καλύτερου ποδηλάτου και στις 2 περιπτωσεις θα το πουλησει για να πάρει κάτι ολοκληρωμένο 

Οπου στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα στο vivio 50€

 

 

Συζητας τι θα γινει ΕΑΝ και οταν ερθει η ωρα να το πουλησει. Το ωσπου να ερθει αυτη η ωρα (εαν ερθει) την διαφορα που υπαρχει οδηγικα δεν θα επρεπε να την συζηταμε πριν απο την μεταπωλητικη αξια. Που δεν συμφωνω με τα νουμερα αλλα..... Το τρεκ δεν θα ερθει τοσο ευκολα η ωρα να το δωσει. Στο συγκεκριμενο αξιζει οταν παει στο επομενο σταδιο να βρει μια σειρα (πωλουνται συνεχεια απο ατομα που αναβαθμιζουν οποτε μια 105 την βρισκει πανευκολα) και ενα καλο ζευγαρι τροχων και το ποδηλατο ειναι ετοιμο για παρα πολλα. Στο vivio κατι τετοιο δεν παιζει. Και συζηταμε βεβαια οτι το ενα εχει 250-300 μεταχειρισμενο ενω το αλλο καινουργιο (ανομοια πραγματα δλδ) 660. Αλλα και παλι συζηταμε λαθος. Πρεπει πρωτα να επικεντρωθουμε στην χρηση και μετα στα υπολοιπα. 

Για το οτι ειδα-διαβασα στο youtube ενα τεστ που βγαζει τα φρενα ετσι ή αλλιως απλα το αφηνω ασχολιαστο. Σε δυο χρονια ολα θα ειναι disc οποτε για εμενα δεν εχει νοημα να παρει κατι αλλο καποιος σημερα εαν εχει τα χρηματα να το κανει. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Συζητας τι θα γινει ΕΑΝ και οταν ερθει η ωρα να το πουλησει. Το ωσπου να ερθει αυτη η ωρα (εαν ερθει) την διαφορα που υπαρχει οδηγικα δεν θα επρεπε να την συζηταμε πριν απο την μεταπωλητικη αξια. Που δεν συμφωνω με τα νουμερα αλλα..... Το τρεκ δεν θα ερθει τοσο ευκολα η ωρα να το δωσει. Στο συγκεκριμενο αξιζει οταν παει στο επομενο σταδιο να βρει μια σειρα (πωλουνται συνεχεια απο ατομα που αναβαθμιζουν οποτε μια 105 την βρισκει πανευκολα) και ενα καλο ζευγαρι τροχων και το ποδηλατο ειναι ετοιμο για παρα πολλα. Στο vivio κατι τετοιο δεν παιζει. Και συζηταμε βεβαια οτι το ενα εχει 250-300 μεταχειρισμενο ενω το αλλο καινουργιο (ανομοια πραγματα δλδ) 660. Αλλα και παλι συζηταμε λαθος. Πρεπει πρωτα να επικεντρωθουμε στην χρηση και μετα στα υπολοιπα. 

 

Για το οτι ειδα-διαβασα στο youtube ενα τεστ που βγαζει τα φρενα ετσι ή αλλιως απλα το αφηνω ασχολιαστο. Σε δυο χρονια ολα θα ειναι disc οποτε για εμενα δεν εχει νοημα να παρει κατι αλλο καποιος σημερα εαν εχει τα χρηματα να το κανει. 

συζητάω όλες τις παραμέτρους

θεωρώ ότι ούτε το trek ούτε το vivio είναι ένα ποδήλατο που θα το κρατήσει κάποιος αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία δρόμου (ότι και να σημαίνει αυτό)

οπότε το πόσα θα δώσει η τι θα κάνει αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία είναι θέμα προς συζήτηση

δεν του είπα οτι το vivio είναι super wow Ποδήλατο

και ότι το trek είναι για το ανάθεμα

αλλά το trek το βρίσκει στα 700 ευρό

και το vivio 300 το vivio αν δεν του κάνει το πουλάει στην ίδια τιμή ή χάνει 50 ευρό

το trek?

θα πληρώσει άλλο ένα ποδήλατο για να το φέρει στο επίπεδο ενός ποδηλάτου με 105

και θα έχει εισαγωγικό πλαίσιο

δλδ θα μπει σε διαδηκασία χειρότερη

η χρήση του είναι 50 χλμ

με Mtb την βγάζεις αυτή την διαδρομή

όσο αφορά τα δισκόφρενα ήμουν ξεκάθαρος νομίζω

και με τις προτιμήσεις και με τις πηγές μου

οπότε γιατί  ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
οπότε γιατί  ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
 

Αυτο καταλαβες;;;; 

Αντε παλι απο την αρχη με απλες λεξουλες. 

1.Συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ποδηλατο. Μηλα με πορτοκαλια. Ανομοια πραγματα. 

2.Συζητας το τι θα γινει ΕΑΝ τα πουλησει, δεν συζηταμε καθολου την διαφορα οσο θα τα οδηγει.

3.Ποιος σου ειπε οτι το πλαισιο του τρεκ οτι ειναι εισαγωγικο;; Οδηγικα ειναι πολυ πανω απο αρκετα πλαισια καρμπον. Παρολα αυτα ειπα οτι καλυτερα να παρει το b-twin (decathlon) σαν πιο συγχρονο πλαισιο. Δλδ δεν προτεινω το τρεκ. 

4.Για τα δισκοφρενα ειπα οτι σε δυο χρονια θα ειναι σε ολες τις κουρσες. Οποτε εαν καποιος παρει καινουργιο ποδηλατο το λογικο ειναι να το παρει με δισκοφρενα.

Εαν τωρα εσυ απο τα παραπανω καταλαβαινεις οτι ψαχνω λαβες για να σου βγω απο πανω τοτε το προβλημα ειναι αλλου.  

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Plannet wrote:

οπότε γιατί  ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
 
 

 

Αυτο καταλαβες;;;; 

 

Αντε παλι απο την αρχη με απλες λεξουλες. 

1.Συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ποδηλατο. Μηλα με πορτοκαλια. Ανομοια πραγματα. 

2.Συζητας το τι θα γινει ΕΑΝ τα πουλησει, δεν συζηταμε καθολου την διαφορα οσο θα τα οδηγει.

3.Ποιος σου ειπε οτι το πλαισιο του τρεκ οτι ειναι εισαγωγικο;; Οδηγικα ειναι πολυ πανω απο αρκετα πλαισια καρμπον. Παρολα αυτα ειπα οτι καλυτερα να παρει το b-twin (decathlon) σαν πιο συγχρονο πλαισιο. Δλδ δεν προτεινω το τρεκ. 

4.Για τα δισκοφρενα ειπα οτι σε δυο χρονια θα ειναι σε ολες τις κουρσες. Οποτε εαν καποιος παρει καινουργιο ποδηλατο το λογικο ειναι να το παρει με δισκοφρενα.

Εαν τωρα εσυ απο τα παραπανω καταλαβαινεις οτι ψαχνω λαβες για να σου βγω απο πανω τοτε το προβλημα ειναι αλλου.  

είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ?
 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ?
 

Κλασικος plannet. Ειμαστε τωρα στο σταδιο των προσωπικων προσβολων.Φυσικα επι του θεματος καμμια αναφορα, Τοσο καιρο δεν εχεις καταλαβει οτι δεν προκειται να ασχοληθω με τις προσωπικες σου επιθεσεις?? Μην απαντησεις, ρητορικο ηταν το ερωτημα. Δεν προκειται να ασχοληθω αλλο. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@kktsol

Ναι κλασικός λέω τα πραγματα ως έχουν 

Δεν δημιουργω κόντρες απο το τίποτα ουτε το παίζω υπεράνω 

Ούτε έχω 2μετρα και 2 σταθμά 

Δλδ δεν βάζω στην σύγκριση μεταχειρισμένο ποδήλατο αλλά προτείνω μεταχειρησμενη 105 

Ναι ο όντως αν δεν μας περνάς για ηληθιους μανεψε ποιος έμεινε να παίξει αυτον τον ρολο 

 

 

 

 

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Οντως παιδια, λετε πανω κατω τα ιδια και τσακωνεστε για τις λεπτομεριες ή για της λεξεις που επελεξε ο καθενας να χρησιμοποιησει στις προτασεις του :)

Για τα φρενα τωρα, στη δοκιμη του gcn ηταν απλα βρεγμενη η ασφαλτος, μιλαω για την περιπτωση που εχει τοσο νερο που τα τακακια δεν προλαβαινουν να το διωξουν για να μπορεσουν να φρεναρουν στο ελαχιστο και απλα τσουλας χωρις κανενα ελεγχο της ταχυτητας σου. Εκει να εισαι σιγουρος οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ειδη φρενων

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rnd

όταν έχει τόσο νερό

ότι τύπο φρένου και να έχεις

απλά δεν έχεις φρένα

δεν μιλάμε για ποδηλασία βουνού όπου έχουμε λάσπες (που και εκεί θέλει μεγάλη συζήτηση)

η βασικότερη διαφορά είναι στην δύναμη που θέλεις για να φρενάρεις

δλδ αν φρενάρεις συνέχεια τότε η ντίζα είναι πιο κουραστική από την υδραυλική υποβοήθηση

 

 

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Δεν λεω για βουνο αλλα για πολη, να σας αυτα

ή κατι τετοιο αλλα με διαρκεια αρκετων τετραγωνων, γιατι ...Ελλαδα

ή αυτο και σκεψου οτι δεν εχεις και το δρομο κλειστο για εσενα, τον μοιραζεσαι με αυτοκινητα, μηχανακια, λεοφορεια

 

Μου εχουν τυχει τετοιες περιπτωσεις γι'αυτο το λεω. Μπορει στην πολη σου και στην πολη μου οχι αλλα στην Αθηνα π.χ ναι μπορει να συμβει να εισαι εξω υπο τετοιες συνθηκες και να πρεπει και να πας καπου. Σε αυτη την περιπτωση, που η ζαντα σου ειναι σχεδον μεσα στο νερο και επιπροσθετα τραβαει νερο πανω στα τακακια, καθως περιστρεφεται, δεν εχεις φρενα. Το δισκοφρενο λογο του σημειου που ειναι τοποθετημενο θα δουλεψει. Θα δουλεψει καλα? Οχι γιατι τα λεπτα λασχτιχα θα γλιστρισουν πολυ στο βρεγμενο, σε καθε περιπτωση. Αλλα θα δουλεψουν σε αντιθεση με τις δαγκανες θα ειναι σαν να μην τις εχεις καν. Σε τετοια περιπτωση καλυτερα να φρεναρεις με το ποδι, ala bmx

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν νομίζω να έχει πρακτική  διαφορά γιατί έτσι και αλλιώς σε τέτοια ποσότητα νερού δεν έχεις φρένο

για αυτό και βλέπεις οι αναβάτες να κατεβάζουν ταχύτητα και καλά κάνουν

βέβαια αυτό που δίχνεις είναι μια εξέρεση που έτσι και αλλιώς δεν επιτρέπει την ποδηλασία

με λίγα λόγια και απόλυτο δίκιο να έχεις δεν δικαιολογεί ούτε τεκμηριώνει την αγορά δισκοφρένου έναντι κλασικού φρένου στην κούρσα

το δισκοφρενο δικαιολογείτε στο βουνό και εκεί όχι πάντα

:D

 

 

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Για το βουνο η αποψη μου ειναι οτι ασχετα με ολα τα αλλα, αν θες να μην εχεις θεμα με τα χερια σου (τενοντιτιδες/στενωσεις), τα υδραβλικα ειναι μονοδρομος. Και τα υδραβλικα δισκοφρενα ξεκινουν στη μιση τιμη απο τις υδραβλικες δαγκανες οποτε ζυγιζεις και πρατεις αναλογως

Για αστικο περιβαλον τωρα, αν σου συμβει αυτο που περιγραφω και ξερεις οτι εκει που μενεις και με τον τροπο ζωης που σου αρεσει να κανεις υπαρχει πιθανοτητα να σου ξανασυμβει, στον ιδιο ή ακομα και μικροτερο βαθμο, θα εκτιμισεις τα δισκοφρενα διαφορετικα. Μηχανικα/υδραβλικα, δεν εχει σημασια, θα σε βοηθησουν ισως να μη συμβει το ατυχημα ή να ειναι μικροτερο. Απλα και μονο γιατι ειναι σε αλλη θεση, πιο προστατευμενα απο το νερο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και μόνο το γεγονός ότι θεωρείς πως όλα τα δισκόφρενα είναι ίδια

χωρίς να διαχωρίζεις ποιότητες μηχανικά υδραυλικά

δείχνει πως ακολουθείς την περπατημένη

για αυτό και δεν μπορείς να καταλάβεις πως σε αστικό περιβάλλον δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν δισκόφρενα

αλλά δεν θέλω να μπω σε αυτή την διαμάχη

υπάρχουν άλλα θρεντς και δεν με ενδιαφέρει κιόλας

 

Αναντα
Απών/απούσα

Τα στεφανια στα συμβατικα φρενα εχουν ημερομηνια ληξης. Και στα δισκοφρενα εχουν, αλλα πολυ αργοτερα και για διαφορετικους λογους. Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα ποδηλατου με δισκοφρενα θα ειναι βλακεια να παρει κανεις χωρις.  

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Τωρα να γινω και λιγο kktsol και να πω πως το φερνεις γυρο-γυρο, πας το θεμα λιγο πιο κει, λιγο πιο δω αλλα αποφευγεις απο την αρχη το κεντρο? Γιατι αυτο ακριβως εκανες :)

Αλλα εχεις δικο, δεν εχει δουλεια αλλη μια τετοια συζητηση για τα φρενα σε ασχετο θεμα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αναντα wrote:
Τα στεφανια στα συμβατικα φρενα εχουν ημερομηνια ληξης. Και στα δισκοφρενα εχουν, αλλα πολυ αργοτερα και για διαφορετικους λογους. Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα ποδηλατου με δισκοφρενα θα ειναι βλακεια να παρει κανεις χωρις. 

Ναι, τα στεφάνια, φθείρονται στην επιφάνεια πέδησης, λόγω τριβής από το τακάκι, οπότε το τοίχωμα λεπταίνει και κάποια στιγμή βγαίνει ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ... ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Αλλά αυτό, για να συμβεί, θα πρέπει να έχεις γράψει πάααααααρα πολλά χλμ, μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.....

Το 2010 αγόρασα κάποιους κουρσοτροχούς Shimano 105. Από τότε έχουν γράψει πολλές δεκάδες χιλιάδες χλμ, τώρα λοιπόν παρατηρώ ότι αρχίζουν και εμφανίζουν σημάδια ότι πλησιάζει η ώρα τους. Αλλά μιλάμε ότι έχουν περάσει 9 χρόνια έντονης χρήσης. Άρα σωστή η σκέψη σου, αλλά λίγο υπερβολική ως "κριτήριο για να αποφασίσω σε τι φρένα θα πάω".

Πάμε στο επόμενο. Πόσοι από εδώ μέσα ποδηλατούν επί τούτου με βροχή? Μιλάω για βροχή ΒΡΟΧΗ, όχι Αθηναϊκό ψιλόβροχο που ίσα κατουράει το δρόμο.... Αν κάποιος σκοπεύει να ποδηλατεί με ΒΡΟΧΗ, και έχει διαδρομή και με ανηφόρα-κατηφόρα, τότε ΝΑΙ θα πρέπει να σκεφτεί ποδήλατο με δισκόφρενα. Για τα ΜΤΒ δεν το συζητάμε, είναι σαν να διερρωτόμαστε αν τα ποδήλατα θα πρέπει να έχουν κυκλικούς ή τετράγωνους τροχούς..... ΜΤΒ (που κάνει χρήση ΜΤΒ) = Δ/Φ, πάει και τελείωσε. Για όλα τα υπόλοιπα, το συζητάμε....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

rnd wrote:

Τωρα να γινω και λιγο kktsol και να πω πως το φερνεις γυρο-γυρο, πας το θεμα λιγο πιο κει, λιγο πιο δω αλλα αποφευγεις απο την αρχη το κεντρο? Γιατι αυτο ακριβως εκανες :)

Αλλα εχεις δικο, δεν εχει δουλεια αλλη μια τετοια συζητηση για τα φρενα σε ασχετο θεμα

δεν σε τιμάει να γίνεις κκτσολ

αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση

γενικότερα το πρόβλημα σε τέτοιου είδους συζητήσεις είναι στο ότι ο καθένας πιάνετε από μια πτυχή

π.χ. τα δισκόφρενα είναι καλύτερα στις λάσπες

και του λες μα δεν παω σε λάσπες

ναι αλλα αν πας θα τα χρειαστείς

άρα θέλεις δισκόφρενα

και το μπουζούκι είναι αστυνομικός

και δεν έχει να κάνει με τα δισκόφρενα

αυτό το συναντάς σε οποιαδήποτε συζήτηση

π.χ. σε αυτήν την συζήτηση

συγκρίνουμε διάφορες προτάσεις

θα κρινούμε τις επιλογές

για μένα είναι αν θα καλύψει την χρήση του αναβάτη

αν θα τον καλύψει για τα επόμενα 5-6 χρόνια

αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο

τι είναι καλύτερο ώστε να μην ξοδέψει μια περιουσία

για άλλους δεν παίζουν αυτά

ε ας ξοδέψει 700 ευρό τώρα γιατί δεν συγκρίνουμε μεταχειρησμένα με καινούργια

θα αναβαθμίσει με μεταχειρησμένη 105 γιατί ξαφνικά έγινε τσιγκούνης και δεν του φτάνουν τα χρήματα

οπότε το μεταχειρισμένο δεν είναι πρόβλημα

και  αφού είναι TREK είναι ποδηλατάρα τέλος

του βάζουμε και μια dura ace με carbon τροχους

και όλα οκ

βέβαια η ίδια η trek διαχωρίζει τα αλουμινίου πλαίσια σε 3 κατηγορίες

μάλλον χωρίς λόγο έτσι για την συζήτηση

και όλα αυτά στο ίδιο θρεντ

 

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

δυο μικρες αποριες για να συζητησουμε σοβαρα. 

1. Ποιες ειναι οι τρεις κατηγοριες που χωριζει η τρεκ τα πλαισα αλουμινιου του domane ??? (γιατι για το domane μιλαμε)

2. Το μεταχειρισμενο vivio ειναι νορμαλ ή εχει αλλαγμενα περιφερειακα??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

1) a100 a200 a300

και δεν είπε κανείς πως διαχωρίζει το domain

τα αλουμίνια της διαχωρίζει

δλδ άλλο αλουμινιο έχει το domain και άλλο

και άλλο στο emonda

ναι ξέρω μιλούσα για το domain (αυτό δεν θα πεις??)

2) δεν ξέρω (βασικά ξέρω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)

εσύ έκρινες χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες

είναι mix veloce xenon 10 speed

αλλά και claris na ήταν πάλι τα ίδια θα έλεγα

και λογικά θα ήταν και πιο φτηνό

και όπως είπες η claris είναι μια χαρά σειρά

που είναι η εισαγωγική σειρά της shimano

οπότε πια σειρά είναι χάλια?
 

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Κάτι γίνεται και εμφανίζονται τα ποστ σου μπερδεμένα μερικές φορές, όπως το τελευταίο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

Κάτι γίνεται και εμφανίζονται τα ποστ σου μπερδεμένα μερικές φορές, όπως το τελευταίο.

ok

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:

1) a100 a200 a300

και δεν είπε κανείς πως διαχωρίζει το domain

τα αλουμίνια της διαχωρίζει

δλδ άλλο αλουμινιο έχει το domain και άλλο

και άλλο στο emonda

ναι ξέρω μιλούσα για το domain (αυτό δεν θα πεις??)

2) δεν ξέρω (βασικά ξέρω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)

εσύ έκρινες χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες

είναι mix veloce xenon 10 speed

αλλά και claris na ήταν πάλι τα ίδια θα έλεγα

και λογικά θα ήταν και πιο φτηνό

και όπως είπες η claris είναι μια χαρά σειρά

που είναι η εισαγωγική σειρά της shimano

οπότε πια σειρά είναι χάλια?
 

 

να ξεκινησουμε απο το δευτερο. Η ερωτηση μου αφορουσε το εαν εχει αλλαχθει καποιο δομικο κομματι (πιρουνι, τροχοι κτλ κτλ). ΤΟ groupset ειναι το λιγοτερο που με ενδιαφερει. Οποτε για να δουμε τα δεδομενα. Συμφωνα με τα δικα σου γραπτα

Plannet wrote:
π.χ. σε αυτήν την συζήτηση

συγκρίνουμε διάφορες προτάσεις

θα κρινούμε τις επιλογές

για μένα είναι αν θα καλύψει την χρήση του αναβάτη

αν θα τον καλύψει για τα επόμενα 5-6 χρόνια

αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο

τι είναι καλύτερο ώστε να μην ξοδέψει μια περιουσία

Εχουμε εναν αναβατη που θελει "ανετη" κουρσα. Απο την μια εχουμε ενα frameset αλουμινιου (ορισμο του εισαγωγικου) με πιρουνι αλουμινιου απο την αλλη εχουμε ενα frameset που θεωρειται απο τα πολυ καλα αλουμινιου και καλυτερο απο πολλα carbon το οποιο φοραει και carbon πιρουνι (η αναφορα οτι η Τρεκ χρησιμοποιει διαφορετικους τυπους αλουμινιου ειναι τουλαχιστον ακυρη και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι αναφερθηκε αφου το domane χρησιμοποιει ενα τυπο αλουμινιου). Απο την μια εχουμε ενα ζευγαρι τροχων που ειναι τελειως βασικο και απο την αλλη ενα που τουλαχιστον ειναι μια σκαλα παραπανω.

Και το πρωτο που ρωτας ειναι εαν θα καλυψει την χρηση που ρωταει ο αναβατης. Την αρχικη χρηση την καλυπτουν και τα δυο αλλα το θεμα οπως το καταλαβαινω (υποθετω για αυτο ρωταει ο Ορεστης)ειναι ποιο την καλυπτει καλυτερα. Νομιζω οτι ειναι εμφανες οτι πιο "ανετη" χρηση θα κανει με το Τρεκ που εχει και δυνατοτητες και για πολλα παραπανω απο την "ανετη" χρηση. 

Για το δευτερο τωρα που ρωτας "εαν θα τον καλυψει" τα επομενα πεντε-εξι χρονια". Το χρονικο περιθωριο ειναι μεγαλο αλλα συγκρινοντας τα δυο ποδηλατα παλι ειναι εμφανες οτι οι δυνατοτητες του trek ειναι πολυ μεγαλυτερες απο του vivio. Και οι οποιες μπορουν να επεκταθουν πολυ παραπανω με αναβαθμισεις.  Αρα σιγουρα το Τρεκ θα τον καλυψει για πιο μεγαλο ευρος απ'οτι το vivio. 

Για το τριτο τωρα "αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο" καταλαβαινουμε ολοι οτι αφου τα ποδηλατα δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο οτι οι πιθανοτητες να μην τον καλυψει το Τρεκ ειναι πολυ μικροτερες απο του vivio. 

Και ολα αυτα ξαναλεγοντας οτι σε καμμια περιπτωση δεν προτεινω το Τρεκ αλλα την προταση του Aldro σαν πιο συγχρονη πιο φτηνη και πιο καλη σαν βαση. 

Εσυ τωρα γυρνας και λες ξοδεψε λιγοτερα με κριτηριο απλα οτι επειδη σαν μεταχειρισμενο ειναι πιο φτηνο και με πολλες πιθανοτητες να μην σε καλυψει οποτε να χασεις λιγοτερα χρηματα και να τα δωσεις μετα (αφου δεν σε καλυπτει και θα αγορασεις αλλο) παρα να παρει κατευθειαν κατι το οποιο εχει πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να τον καλυψει και μελοντικα και επισης πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να μην χρειαστει να το πουλησει.

Εχω καταλαβει κατι λαθος?? 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

οπότε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις ότι δεν ξέρεις για πιο ποδήλατο μιλάμε

όσο αφορά τα αλουμίνια της trek Και όχι του domain εκεί αναφέρθηκα

η trek βγάζει 3 αλουμίνια

alpha 100

alpha 200

alpha 300

τα εισαγωγικά μοντέλα έχουν το alpha 100

νομίζω το ίδιο υσχίει και στα Mtb βέβαια πολλές πληροφορίες δεν βρίσκεις σχετικά

οπότε το domain για το οποίο μιλάμε είναι το εισαγωγικό πλαίσιο της trek

χωρίς να το κάνει αυτό κακό ποδήλατο

τώρα αν βγάλουμε το οικονομικό από την μέση

ναι το trek είναι καλύτερο ποδήλατο

από θέμα σκελετού πιρουνιού

αν βέβαια οι διαδρομές μεγαλώσουν

το να έχεις 20 ταχ. αντί για 16 καταλαβαίνεις πως είναι πολύ χρήσιμο

βέβαια δεν έχω πλήρη εικόνα από τα περιφερειακά οπότε δεν θα κρίνω όπως κρίνεις εσύ (χωρίς να ξέρω δλδ)

γενικότερα είναι διαφορετικά ποδήλατα

το καθένα με τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματα του

 το πρόβλημα είναι πως για μένα δεν αξίζουν τα + του τρεκ 400 ευρό διαφορά

αλλά δεν είμαι αυτός που θα κρίνει

εσένα μάλλον σου περισσεύουν οπότε πάω πάσο

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:

οπότε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις ότι δεν ξέρεις για πιο ποδήλατο μιλάμε

.............................

..........................

εσένα μάλλον σου περισσεύουν οπότε πάω πάσο

 

Πραγματικα δεν καταλαβες τι εγραψα ή απλως γραφεις για να γραφεις???

Orestis10
Απών/απούσα

Να το πάρουμε από την αρχή γιατί κάπου θα χάσουμε την μπάλα. Πολλά post γυρνάνε γύρω γύρω και τελικά δεν βοηθάνε τον υποψήφιο αγοραστή. Αυτό είναι μία γενική παρατήρηση γιατί το παρατηρώ και σε άλλα post. 

Η ερώτησή μου ήταν για road bike, στυλ endurance με φαρδύτερα ελαστικά. Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και ότι θα βρω 700Χ25 στην καλύτερη. Δεν αναφέρω τα gravel bikes γιατί εκεί ανεβαίνουμε χρηματικά. Επόμενο στάδιο ειναι η ύπαρξη carbon πιρουνιού όπου είναι καλό να υπάρχει σαν επιλογή. Αν δεν υπάρχει τότε το ξεπερνάμε με το να μην καθόμαστε σαν κούτσουρα (RockaRolla μαθαίνω όπως βλέπεις) και να έχουμε χαμηλότερη πίεση στα ελαστικά (Plannet μαθαίνω!). 

Από επιλογές έχουμε το

  1. Ideal Intempo 2016 (https://kefalasbikes.gr/podilata-dromou-agonistika/1117-638-ideal-intempo-2016.html) όπου το έχει ποδηλατάς της περιοχής μου 480 ευρώ
  2. Ballistic Vivio με αλλαγμένα ορισμένα στοιχεία όπως αναφέρει ο Plannet στο post 55. (Λεβιεδομανετες  campagnolo xenon 10 X 2 speed, σασμάν campagnolo  veloge, Δισκομανιβελα  shimano tiagra) 300 ευρώ ή 350 ευρώ
  3. Trek Domane AL 2 (660 ευρώ)
  4. Cube Attain 2018 (660 ευρώ)
  5. Merida Scultura 100 (730 ευρώ)
  6. Triban RC 500 Disc Road Bike (περίπου 650 ευρώ - όμως δεν το βρίσκω διαθέσιμο προς το παρόν)

Τα 4 τελευταία έχουν carbon πιρούνι. Από τα ανωτέρω θα επέλεγα το Triban το οποίο έχει και λίγο φαρδύτερο ελαστικό (700Χ28) και δισκόφρενα όμως διστάζω γιατί προτιμώ να αγοράσω ποδήλατο από ποδηλατά της περιοχής μου. Θα έχω service και εάν κάτι χρειαστώ θα είναι βλακεία να τρέχω σε αυτόν την στιγμή που δεν το αγόρασα από αυτόν. Δηλαδή τα καλά του Γιάννη τα θέλουμε αλλά τον Γιάννη δεν τον θέλουμε? Βέβαια μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι με το Triban θα πατάω ομαλό χωματόδρομο εύκολα και στην περιοχή μου έχω τέτοιες όμορφες διαδρομές. Υπό σκέψη το Triban, απλά παραθέτω τους προβληματισμούς μου.

Νομίζω ότι το Ideal Intempo είναι μία καλή λύση, είναι σε πολύ καλή τιμή, έχει τριπλό μπροστινό δισκο οπότε θα είμαι λίγο πιο άνετος στις ανηφόρες. Ίδια περίπου σκέψη και για το Ballistic το οποίο όμως ειναι μεταχειρισμένο, σε χαμηλότερη τιμή και με compact μεσαία τριβή.
Μετά πάμε ουσιαστικά σε 200 ευρώ επάνω με τις επιλογές από Cube, Merida, Trek. Και η σκέψη είναι ότι εάν θα καλυφτώ για τα 50 χλμ που θέλω καθημερινά και τα 80 χλμ του Σαβ/κου με το Ideal και το Ballistic να περιοριστώ σε αυτές τις επιλογές. Αναφέρω την παραπάνω χιλιομετρική απόσταση γιατί δεν έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για παραπάνω. Απώτερος στόχος είναι μία συμμετοχή σε Brevet. Αλλά απέχω πολύ ακόμη για τέτοιες σκέψεις. Τι αποστάσεις με την εμπειρία σας θα φτάσω να κάνω ώστε να λέω ότι το Ideal ή το Ballistic υστερούν και ότι πρέπει να δω για ανώτερη κατηγορία?

contact