Σε κάτι τεστ ride που είδα (youtube) είδα οτι δεν κερδιζεις κάτι στο θέμα φρεναρίσματος οποτε είναι κλασικά μάρκετινγκ τα δισκόφρενα στην κούρσα
Τέλος
Αν πας σε εισαγωγικο μοντελο τα δισκόφρενα ειναι κατα πάσα πιθανότητα μηχανικά οπότε δεν αξίζει να ασχοληθεις οποτε η σκας 1500+ και παίρνεις υδραυλικά η δεν σε νοιάζει το θέμα τύπος φρένου και παίρνεις κλασικά φρένα κούρσας
Κάτι ακόμα μέρα απο ενα χρόνο αν τα πουλησεις το Τρεκ θα παει 350-400
Plannet wrote:
... στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα...
Γιατί; Σε έναν χρόνο θα μπορεί να το πουλήσει τόσο λίγο; Εγώ βλέπω ποδήλατα κατώτερης ποιότητας που μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από το 50% της αξίας τους και μάλιστα, μεταχειρισμένα αρκετών ετων όχι ενός όπως λες στο παράδειγμα σου.
Στα τεστ αυτα στο youtube δοκιμασαν και με τη ζαντα μεσα στο νερο, γιατι π.χ στο δρομο ειχε σχηματιστει ρυακι και οι δαγκανες ειχαν το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα με τα δισκοφρενα?
Γιατί; Σε έναν χρόνο θα μπορεί να το πουλήσει τόσο λίγο; Εγώ βλέπω ποδήλατα κατώτερης ποιότητας που μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από το 50% της αξίας τους και μάλιστα, μεταχειρισμένα αρκετών ετων όχι ενός όπως λες στο παράδειγμα σου.
το trek πουλιεται στο cyclist 660 ευρό
μεταχειρησμένο πόσο θα το αγόραζες μετά από 1 χρόνο χρήσης??
εγω δεν θα έδεινα πάνω από 350 ευρό άντε μαξ 400 αλλίως πάω το παίρνς καινούργιο
από εκεί και πέρα το ότι κάποιος ζητάει το 80% της αρχικής του αξίας δεν είναι δικό μου θέμα
έχω τύχει και εγώ μεταχειρησμένα να πουλιούνται ακριβά
Στα τεστ αυτα στο youtube δοκιμασαν και με τη ζαντα μεσα στο νερο, γιατι π.χ στο δρομο ειχε σχηματιστει ρυακι και οι δαγκανες ειχαν το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα με τα δισκοφρενα?
αν θυμάμαι καλά
ήταν μια μεγάλη διαδρομή γύρο στα 60-80 χλμ με διαφορετικά τερέν και υψομετρικά
έχω και καιρό να το δω αλλά θα ψάξω να το βρω και θα δώσω το λινκ
Δεν νομιζω να είπα κάτι το αντίθετο απλα η διάφορα είναι οτι στην μια περιπτωση σκας 700 στην αλλη 300
Σε εισαγωγικό ποδήλατο είναι σημαντική διάφορα χρημάτων
Και αν αργότερα μπει σε διαδικασία καλύτερου ποδηλάτου και στις 2 περιπτωσεις θα το πουλησει για να πάρει κάτι ολοκληρωμένο
Οπου στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα στο vivio 50€
Συζητας τι θα γινει ΕΑΝ και οταν ερθει η ωρα να το πουλησει. Το ωσπου να ερθει αυτη η ωρα (εαν ερθει) την διαφορα που υπαρχει οδηγικα δεν θα επρεπε να την συζηταμε πριν απο την μεταπωλητικη αξια. Που δεν συμφωνω με τα νουμερα αλλα..... Το τρεκ δεν θα ερθει τοσο ευκολα η ωρα να το δωσει. Στο συγκεκριμενο αξιζει οταν παει στο επομενο σταδιο να βρει μια σειρα (πωλουνται συνεχεια απο ατομα που αναβαθμιζουν οποτε μια 105 την βρισκει πανευκολα) και ενα καλο ζευγαρι τροχων και το ποδηλατο ειναι ετοιμο για παρα πολλα. Στο vivio κατι τετοιο δεν παιζει. Και συζηταμε βεβαια οτι το ενα εχει 250-300 μεταχειρισμενο ενω το αλλο καινουργιο (ανομοια πραγματα δλδ) 660. Αλλα και παλι συζηταμε λαθος. Πρεπει πρωτα να επικεντρωθουμε στην χρηση και μετα στα υπολοιπα.
Για το οτι ειδα-διαβασα στο youtube ενα τεστ που βγαζει τα φρενα ετσι ή αλλιως απλα το αφηνω ασχολιαστο. Σε δυο χρονια ολα θα ειναι disc οποτε για εμενα δεν εχει νοημα να παρει κατι αλλο καποιος σημερα εαν εχει τα χρηματα να το κανει.
Συζητας τι θα γινει ΕΑΝ και οταν ερθει η ωρα να το πουλησει. Το ωσπου να ερθει αυτη η ωρα (εαν ερθει) την διαφορα που υπαρχει οδηγικα δεν θα επρεπε να την συζηταμε πριν απο την μεταπωλητικη αξια. Που δεν συμφωνω με τα νουμερα αλλα..... Το τρεκ δεν θα ερθει τοσο ευκολα η ωρα να το δωσει. Στο συγκεκριμενο αξιζει οταν παει στο επομενο σταδιο να βρει μια σειρα (πωλουνται συνεχεια απο ατομα που αναβαθμιζουν οποτε μια 105 την βρισκει πανευκολα) και ενα καλο ζευγαρι τροχων και το ποδηλατο ειναι ετοιμο για παρα πολλα. Στο vivio κατι τετοιο δεν παιζει. Και συζηταμε βεβαια οτι το ενα εχει 250-300 μεταχειρισμενο ενω το αλλο καινουργιο (ανομοια πραγματα δλδ) 660. Αλλα και παλι συζηταμε λαθος. Πρεπει πρωτα να επικεντρωθουμε στην χρηση και μετα στα υπολοιπα.
Για το οτι ειδα-διαβασα στο youtube ενα τεστ που βγαζει τα φρενα ετσι ή αλλιως απλα το αφηνω ασχολιαστο. Σε δυο χρονια ολα θα ειναι disc οποτε για εμενα δεν εχει νοημα να παρει κατι αλλο καποιος σημερα εαν εχει τα χρηματα να το κανει.
συζητάω όλες τις παραμέτρους
θεωρώ ότι ούτε το trek ούτε το vivio είναι ένα ποδήλατο που θα το κρατήσει κάποιος αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία δρόμου (ότι και να σημαίνει αυτό)
οπότε το πόσα θα δώσει η τι θα κάνει αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία είναι θέμα προς συζήτηση
δεν του είπα οτι το vivio είναι super wow Ποδήλατο
και ότι το trek είναι για το ανάθεμα
αλλά το trek το βρίσκει στα 700 ευρό
και το vivio 300 το vivio αν δεν του κάνει το πουλάει στην ίδια τιμή ή χάνει 50 ευρό
το trek?
θα πληρώσει άλλο ένα ποδήλατο για να το φέρει στο επίπεδο ενός ποδηλάτου με 105
και θα έχει εισαγωγικό πλαίσιο
δλδ θα μπει σε διαδηκασία χειρότερη
η χρήση του είναι 50 χλμ
με Mtb την βγάζεις αυτή την διαδρομή
όσο αφορά τα δισκόφρενα ήμουν ξεκάθαρος νομίζω
και με τις προτιμήσεις και με τις πηγές μου
οπότε γιατί ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
οπότε γιατί ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
Αυτο καταλαβες;;;;
Αντε παλι απο την αρχη με απλες λεξουλες.
1.Συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ποδηλατο. Μηλα με πορτοκαλια. Ανομοια πραγματα.
2.Συζητας το τι θα γινει ΕΑΝ τα πουλησει, δεν συζηταμε καθολου την διαφορα οσο θα τα οδηγει.
3.Ποιος σου ειπε οτι το πλαισιο του τρεκ οτι ειναι εισαγωγικο;; Οδηγικα ειναι πολυ πανω απο αρκετα πλαισια καρμπον. Παρολα αυτα ειπα οτι καλυτερα να παρει το b-twin (decathlon) σαν πιο συγχρονο πλαισιο. Δλδ δεν προτεινω το τρεκ.
4.Για τα δισκοφρενα ειπα οτι σε δυο χρονια θα ειναι σε ολες τις κουρσες. Οποτε εαν καποιος παρει καινουργιο ποδηλατο το λογικο ειναι να το παρει με δισκοφρενα.
Εαν τωρα εσυ απο τα παραπανω καταλαβαινεις οτι ψαχνω λαβες για να σου βγω απο πανω τοτε το προβλημα ειναι αλλου.
οπότε γιατί ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
Αυτο καταλαβες;;;;
Αντε παλι απο την αρχη με απλες λεξουλες.
1.Συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ποδηλατο. Μηλα με πορτοκαλια. Ανομοια πραγματα.
2.Συζητας το τι θα γινει ΕΑΝ τα πουλησει, δεν συζηταμε καθολου την διαφορα οσο θα τα οδηγει.
3.Ποιος σου ειπε οτι το πλαισιο του τρεκ οτι ειναι εισαγωγικο;; Οδηγικα ειναι πολυ πανω απο αρκετα πλαισια καρμπον. Παρολα αυτα ειπα οτι καλυτερα να παρει το b-twin (decathlon) σαν πιο συγχρονο πλαισιο. Δλδ δεν προτεινω το τρεκ.
4.Για τα δισκοφρενα ειπα οτι σε δυο χρονια θα ειναι σε ολες τις κουρσες. Οποτε εαν καποιος παρει καινουργιο ποδηλατο το λογικο ειναι να το παρει με δισκοφρενα.
Εαν τωρα εσυ απο τα παραπανω καταλαβαινεις οτι ψαχνω λαβες για να σου βγω απο πανω τοτε το προβλημα ειναι αλλου.
είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ?
είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ?
Κλασικος plannet. Ειμαστε τωρα στο σταδιο των προσωπικων προσβολων.Φυσικα επι του θεματος καμμια αναφορα, Τοσο καιρο δεν εχεις καταλαβει οτι δεν προκειται να ασχοληθω με τις προσωπικες σου επιθεσεις?? Μην απαντησεις, ρητορικο ηταν το ερωτημα. Δεν προκειται να ασχοληθω αλλο.
Οντως παιδια, λετε πανω κατω τα ιδια και τσακωνεστε για τις λεπτομεριες ή για της λεξεις που επελεξε ο καθενας να χρησιμοποιησει στις προτασεις του :)
Για τα φρενα τωρα, στη δοκιμη του gcn ηταν απλα βρεγμενη η ασφαλτος, μιλαω για την περιπτωση που εχει τοσο νερο που τα τακακια δεν προλαβαινουν να το διωξουν για να μπορεσουν να φρεναρουν στο ελαχιστο και απλα τσουλας χωρις κανενα ελεγχο της ταχυτητας σου. Εκει να εισαι σιγουρος οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ειδη φρενων
ή κατι τετοιο αλλα με διαρκεια αρκετων τετραγωνων, γιατι ...Ελλαδα
ή αυτο και σκεψου οτι δεν εχεις και το δρομο κλειστο για εσενα, τον μοιραζεσαι με αυτοκινητα, μηχανακια, λεοφορεια
Μου εχουν τυχει τετοιες περιπτωσεις γι'αυτο το λεω. Μπορει στην πολη σου και στην πολη μου οχι αλλα στην Αθηνα π.χ ναι μπορει να συμβει να εισαι εξω υπο τετοιες συνθηκες και να πρεπει και να πας καπου. Σε αυτη την περιπτωση, που η ζαντα σου ειναι σχεδον μεσα στο νερο και επιπροσθετα τραβαει νερο πανω στα τακακια, καθως περιστρεφεται, δεν εχεις φρενα. Το δισκοφρενο λογο του σημειου που ειναι τοποθετημενο θα δουλεψει. Θα δουλεψει καλα? Οχι γιατι τα λεπτα λασχτιχα θα γλιστρισουν πολυ στο βρεγμενο, σε καθε περιπτωση. Αλλα θα δουλεψουν σε αντιθεση με τις δαγκανες θα ειναι σαν να μην τις εχεις καν. Σε τετοια περιπτωση καλυτερα να φρεναρεις με το ποδι, ala bmx
Για το βουνο η αποψη μου ειναι οτι ασχετα με ολα τα αλλα, αν θες να μην εχεις θεμα με τα χερια σου (τενοντιτιδες/στενωσεις), τα υδραβλικα ειναι μονοδρομος. Και τα υδραβλικα δισκοφρενα ξεκινουν στη μιση τιμη απο τις υδραβλικες δαγκανες οποτε ζυγιζεις και πρατεις αναλογως
Για αστικο περιβαλον τωρα, αν σου συμβει αυτο που περιγραφω και ξερεις οτι εκει που μενεις και με τον τροπο ζωης που σου αρεσει να κανεις υπαρχει πιθανοτητα να σου ξανασυμβει, στον ιδιο ή ακομα και μικροτερο βαθμο, θα εκτιμισεις τα δισκοφρενα διαφορετικα. Μηχανικα/υδραβλικα, δεν εχει σημασια, θα σε βοηθησουν ισως να μη συμβει το ατυχημα ή να ειναι μικροτερο. Απλα και μονο γιατι ειναι σε αλλη θεση, πιο προστατευμενα απο το νερο.
Τα στεφανια στα συμβατικα φρενα εχουν ημερομηνια ληξης. Και στα δισκοφρενα εχουν, αλλα πολυ αργοτερα και για διαφορετικους λογους. Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα ποδηλατου με δισκοφρενα θα ειναι βλακεια να παρει κανεις χωρις.
Τωρα να γινω και λιγο kktsol και να πω πως το φερνεις γυρο-γυρο, πας το θεμα λιγο πιο κει, λιγο πιο δω αλλα αποφευγεις απο την αρχη το κεντρο? Γιατι αυτο ακριβως εκανες :)
Αλλα εχεις δικο, δεν εχει δουλεια αλλη μια τετοια συζητηση για τα φρενα σε ασχετο θεμα
Τα στεφανια στα συμβατικα φρενα εχουν ημερομηνια ληξης. Και στα δισκοφρενα εχουν, αλλα πολυ αργοτερα και για διαφορετικους λογους. Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα ποδηλατου με δισκοφρενα θα ειναι βλακεια να παρει κανεις χωρις.
Ναι, τα στεφάνια, φθείρονται στην επιφάνεια πέδησης, λόγω τριβής από το τακάκι, οπότε το τοίχωμα λεπταίνει και κάποια στιγμή βγαίνει ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ... ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Αλλά αυτό, για να συμβεί, θα πρέπει να έχεις γράψει πάααααααρα πολλά χλμ, μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.....
Το 2010 αγόρασα κάποιους κουρσοτροχούς Shimano 105. Από τότε έχουν γράψει πολλές δεκάδες χιλιάδες χλμ, τώρα λοιπόν παρατηρώ ότι αρχίζουν και εμφανίζουν σημάδια ότι πλησιάζει η ώρα τους. Αλλά μιλάμε ότι έχουν περάσει 9 χρόνια έντονης χρήσης. Άρα σωστή η σκέψη σου, αλλά λίγο υπερβολική ως "κριτήριο για να αποφασίσω σε τι φρένα θα πάω".
Πάμε στο επόμενο. Πόσοι από εδώ μέσα ποδηλατούν επί τούτου με βροχή? Μιλάω για βροχή ΒΡΟΧΗ, όχι Αθηναϊκό ψιλόβροχο που ίσα κατουράει το δρόμο.... Αν κάποιος σκοπεύει να ποδηλατεί με ΒΡΟΧΗ, και έχει διαδρομή και με ανηφόρα-κατηφόρα, τότε ΝΑΙ θα πρέπει να σκεφτεί ποδήλατο με δισκόφρενα. Για τα ΜΤΒ δεν το συζητάμε, είναι σαν να διερρωτόμαστε αν τα ποδήλατα θα πρέπει να έχουν κυκλικούς ή τετράγωνους τροχούς..... ΜΤΒ (που κάνει χρήση ΜΤΒ) = Δ/Φ, πάει και τελείωσε. Για όλα τα υπόλοιπα, το συζητάμε....
Τωρα να γινω και λιγο kktsol και να πω πως το φερνεις γυρο-γυρο, πας το θεμα λιγο πιο κει, λιγο πιο δω αλλα αποφευγεις απο την αρχη το κεντρο? Γιατι αυτο ακριβως εκανες :)
Αλλα εχεις δικο, δεν εχει δουλεια αλλη μια τετοια συζητηση για τα φρενα σε ασχετο θεμα
δεν σε τιμάει να γίνεις κκτσολ
αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
γενικότερα το πρόβλημα σε τέτοιου είδους συζητήσεις είναι στο ότι ο καθένας πιάνετε από μια πτυχή
π.χ. τα δισκόφρενα είναι καλύτερα στις λάσπες
και του λες μα δεν παω σε λάσπες
ναι αλλα αν πας θα τα χρειαστείς
άρα θέλεις δισκόφρενα
και το μπουζούκι είναι αστυνομικός
και δεν έχει να κάνει με τα δισκόφρενα
αυτό το συναντάς σε οποιαδήποτε συζήτηση
π.χ. σε αυτήν την συζήτηση
συγκρίνουμε διάφορες προτάσεις
θα κρινούμε τις επιλογές
για μένα είναι αν θα καλύψει την χρήση του αναβάτη
αν θα τον καλύψει για τα επόμενα 5-6 χρόνια
αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο
τι είναι καλύτερο ώστε να μην ξοδέψει μια περιουσία
για άλλους δεν παίζουν αυτά
ε ας ξοδέψει 700 ευρό τώρα γιατί δεν συγκρίνουμε μεταχειρησμένα με καινούργια
θα αναβαθμίσει με μεταχειρησμένη 105 γιατί ξαφνικά έγινε τσιγκούνης και δεν του φτάνουν τα χρήματα
οπότε το μεταχειρισμένο δεν είναι πρόβλημα
και αφού είναι TREK είναι ποδηλατάρα τέλος
του βάζουμε και μια dura ace με carbon τροχους
και όλα οκ
βέβαια η ίδια η trek διαχωρίζει τα αλουμινίου πλαίσια σε 3 κατηγορίες
ναι ξέρω μιλούσα για το domain (αυτό δεν θα πεις??)
2) δεν ξέρω (βασικά ξέρω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)
εσύ έκρινες χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες
είναι mix veloce xenon 10 speed
αλλά και claris na ήταν πάλι τα ίδια θα έλεγα
και λογικά θα ήταν και πιο φτηνό
και όπως είπες η claris είναι μια χαρά σειρά
που είναι η εισαγωγική σειρά της shimano
οπότε πια σειρά είναι χάλια?
να ξεκινησουμε απο το δευτερο. Η ερωτηση μου αφορουσε το εαν εχει αλλαχθει καποιο δομικο κομματι (πιρουνι, τροχοι κτλ κτλ). ΤΟ groupset ειναι το λιγοτερο που με ενδιαφερει. Οποτε για να δουμε τα δεδομενα. Συμφωνα με τα δικα σου γραπτα
Plannet wrote:
π.χ. σε αυτήν την συζήτηση
συγκρίνουμε διάφορες προτάσεις
θα κρινούμε τις επιλογές
για μένα είναι αν θα καλύψει την χρήση του αναβάτη
αν θα τον καλύψει για τα επόμενα 5-6 χρόνια
αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο
τι είναι καλύτερο ώστε να μην ξοδέψει μια περιουσία
Εχουμε εναν αναβατη που θελει "ανετη" κουρσα. Απο την μια εχουμε ενα frameset αλουμινιου (ορισμο του εισαγωγικου) με πιρουνι αλουμινιου απο την αλλη εχουμε ενα frameset που θεωρειται απο τα πολυ καλα αλουμινιου και καλυτερο απο πολλα carbon το οποιο φοραει και carbon πιρουνι (η αναφορα οτι η Τρεκ χρησιμοποιει διαφορετικους τυπους αλουμινιου ειναι τουλαχιστον ακυρη και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι αναφερθηκε αφου το domane χρησιμοποιει ενα τυπο αλουμινιου). Απο την μια εχουμε ενα ζευγαρι τροχων που ειναι τελειως βασικο και απο την αλλη ενα που τουλαχιστον ειναι μια σκαλα παραπανω.
Και το πρωτο που ρωτας ειναι εαν θα καλυψει την χρηση που ρωταει ο αναβατης. Την αρχικη χρηση την καλυπτουν και τα δυο αλλα το θεμα οπως το καταλαβαινω (υποθετω για αυτο ρωταει ο Ορεστης)ειναι ποιο την καλυπτει καλυτερα. Νομιζω οτι ειναι εμφανες οτι πιο "ανετη" χρηση θα κανει με το Τρεκ που εχει και δυνατοτητες και για πολλα παραπανω απο την "ανετη" χρηση.
Για το δευτερο τωρα που ρωτας "εαν θα τον καλυψει" τα επομενα πεντε-εξι χρονια". Το χρονικο περιθωριο ειναι μεγαλο αλλα συγκρινοντας τα δυο ποδηλατα παλι ειναι εμφανες οτι οι δυνατοτητες του trek ειναι πολυ μεγαλυτερες απο του vivio. Και οι οποιες μπορουν να επεκταθουν πολυ παραπανω με αναβαθμισεις. Αρα σιγουρα το Τρεκ θα τον καλυψει για πιο μεγαλο ευρος απ'οτι το vivio.
Για το τριτο τωρα "αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο" καταλαβαινουμε ολοι οτι αφου τα ποδηλατα δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο οτι οι πιθανοτητες να μην τον καλυψει το Τρεκ ειναι πολυ μικροτερες απο του vivio.
Και ολα αυτα ξαναλεγοντας οτι σε καμμια περιπτωση δεν προτεινω το Τρεκ αλλα την προταση του Aldro σαν πιο συγχρονη πιο φτηνη και πιο καλη σαν βαση.
Εσυ τωρα γυρνας και λες ξοδεψε λιγοτερα με κριτηριο απλα οτι επειδη σαν μεταχειρισμενο ειναι πιο φτηνο και με πολλες πιθανοτητες να μην σε καλυψει οποτε να χασεις λιγοτερα χρηματα και να τα δωσεις μετα (αφου δεν σε καλυπτει και θα αγορασεις αλλο) παρα να παρει κατευθειαν κατι το οποιο εχει πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να τον καλυψει και μελοντικα και επισης πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να μην χρειαστει να το πουλησει.
Να το πάρουμε από την αρχή γιατί κάπου θα χάσουμε την μπάλα. Πολλά post γυρνάνε γύρω γύρω και τελικά δεν βοηθάνε τον υποψήφιο αγοραστή. Αυτό είναι μία γενική παρατήρηση γιατί το παρατηρώ και σε άλλα post.
Η ερώτησή μου ήταν για road bike, στυλ endurance με φαρδύτερα ελαστικά. Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και ότι θα βρω 700Χ25 στην καλύτερη. Δεν αναφέρω τα gravel bikes γιατί εκεί ανεβαίνουμε χρηματικά. Επόμενο στάδιο ειναι η ύπαρξη carbon πιρουνιού όπου είναι καλό να υπάρχει σαν επιλογή. Αν δεν υπάρχει τότε το ξεπερνάμε με το να μην καθόμαστε σαν κούτσουρα (RockaRolla μαθαίνω όπως βλέπεις) και να έχουμε χαμηλότερη πίεση στα ελαστικά (Plannet μαθαίνω!).
Ballistic Vivio με αλλαγμένα ορισμένα στοιχεία όπως αναφέρει ο Plannet στο post 55. (Λεβιεδομανετες campagnolo xenon 10 X 2 speed, σασμάν campagnolo veloge, Δισκομανιβελα shimano tiagra) 300 ευρώ ή 350 ευρώ
Trek Domane AL 2 (660 ευρώ)
Cube Attain 2018 (660 ευρώ)
Merida Scultura 100 (730 ευρώ)
Triban RC 500 Disc Road Bike (περίπου 650 ευρώ - όμως δεν το βρίσκω διαθέσιμο προς το παρόν)
Τα 4 τελευταία έχουν carbon πιρούνι. Από τα ανωτέρω θα επέλεγα το Triban το οποίο έχει και λίγο φαρδύτερο ελαστικό (700Χ28) και δισκόφρενα όμως διστάζω γιατί προτιμώ να αγοράσω ποδήλατο από ποδηλατά της περιοχής μου. Θα έχω service και εάν κάτι χρειαστώ θα είναι βλακεία να τρέχω σε αυτόν την στιγμή που δεν το αγόρασα από αυτόν. Δηλαδή τα καλά του Γιάννη τα θέλουμε αλλά τον Γιάννη δεν τον θέλουμε? Βέβαια μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι με το Triban θα πατάω ομαλό χωματόδρομο εύκολα και στην περιοχή μου έχω τέτοιες όμορφες διαδρομές. Υπό σκέψη το Triban, απλά παραθέτω τους προβληματισμούς μου.
Νομίζω ότι το Ideal Intempo είναι μία καλή λύση, είναι σε πολύ καλή τιμή, έχει τριπλό μπροστινό δισκο οπότε θα είμαι λίγο πιο άνετος στις ανηφόρες. Ίδια περίπου σκέψη και για το Ballistic το οποίο όμως ειναι μεταχειρισμένο, σε χαμηλότερη τιμή και με compact μεσαία τριβή.
Μετά πάμε ουσιαστικά σε 200 ευρώ επάνω με τις επιλογές από Cube, Merida, Trek. Και η σκέψη είναι ότι εάν θα καλυφτώ για τα 50 χλμ που θέλω καθημερινά και τα 80 χλμ του Σαβ/κου με το Ideal και το Ballistic να περιοριστώ σε αυτές τις επιλογές. Αναφέρω την παραπάνω χιλιομετρική απόσταση γιατί δεν έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για παραπάνω. Απώτερος στόχος είναι μία συμμετοχή σε Brevet. Αλλά απέχω πολύ ακόμη για τέτοιες σκέψεις. Τι αποστάσεις με την εμπειρία σας θα φτάσω να κάνω ώστε να λέω ότι το Ideal ή το Ballistic υστερούν και ότι πρέπει να δω για ανώτερη κατηγορία?
@kktsol
Δεν νομιζω να είπα κάτι το αντίθετο απλα η διάφορα είναι οτι στην μια περιπτωση σκας 700 στην αλλη 300
Σε εισαγωγικό ποδήλατο είναι σημαντική διάφορα χρημάτων
Και αν αργότερα μπει σε διαδικασία καλύτερου ποδηλάτου και στις 2 περιπτωσεις θα το πουλησει για να πάρει κάτι ολοκληρωμένο
Οπου στο Τρεκ θα χασει τα μισά χρήματα στο vivio 50€
Κάτι ακόμα όσο αφορα τα δισκόφρενα
Σε κάτι τεστ ride που είδα (youtube) είδα οτι δεν κερδιζεις κάτι στο θέμα φρεναρίσματος οποτε είναι κλασικά μάρκετινγκ τα δισκόφρενα στην κούρσα
Τέλος
Αν πας σε εισαγωγικο μοντελο τα δισκόφρενα ειναι κατα πάσα πιθανότητα μηχανικά οπότε δεν αξίζει να ασχοληθεις οποτε η σκας 1500+ και παίρνεις υδραυλικά η δεν σε νοιάζει το θέμα τύπος φρένου και παίρνεις κλασικά φρένα κούρσας
Η αναβάθμιση δεν παιζει ουτε εδώ
Γιατί; Σε έναν χρόνο θα μπορεί να το πουλήσει τόσο λίγο; Εγώ βλέπω ποδήλατα κατώτερης ποιότητας που μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από το 50% της αξίας τους και μάλιστα, μεταχειρισμένα αρκετών ετων όχι ενός όπως λες στο παράδειγμα σου.
Στα τεστ αυτα στο youtube δοκιμασαν και με τη ζαντα μεσα στο νερο, γιατι π.χ στο δρομο ειχε σχηματιστει ρυακι και οι δαγκανες ειχαν το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα με τα δισκοφρενα?
το trek πουλιεται στο cyclist 660 ευρό
μεταχειρησμένο πόσο θα το αγόραζες μετά από 1 χρόνο χρήσης??
εγω δεν θα έδεινα πάνω από 350 ευρό άντε μαξ 400 αλλίως πάω το παίρνς καινούργιο
από εκεί και πέρα το ότι κάποιος ζητάει το 80% της αρχικής του αξίας δεν είναι δικό μου θέμα
έχω τύχει και εγώ μεταχειρησμένα να πουλιούνται ακριβά
αλλά δεν μπορώ να στηριχτώ πάνω σε αυτό
αν θυμάμαι καλά
ήταν μια μεγάλη διαδρομή γύρο στα 60-80 χλμ με διαφορετικά τερέν και υψομετρικά
έχω και καιρό να το δω αλλά θα ψάξω να το βρω και θα δώσω το λινκ
το βρήκα
και για αποφυγη παρεξηγήσεων
αν κάποις έχει τα χρήματα θα πάει σε δισκόφρενο
ο λόγος είναι όχι γιατί ειναι καλύτερα χειρότερα
αλλά για να είναι συμβατός με την αγορά
Για το οτι ειδα-διαβασα στο youtube ενα τεστ που βγαζει τα φρενα ετσι ή αλλιως απλα το αφηνω ασχολιαστο. Σε δυο χρονια ολα θα ειναι disc οποτε για εμενα δεν εχει νοημα να παρει κατι αλλο καποιος σημερα εαν εχει τα χρηματα να το κανει.
συζητάω όλες τις παραμέτρους
θεωρώ ότι ούτε το trek ούτε το vivio είναι ένα ποδήλατο που θα το κρατήσει κάποιος αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία δρόμου (ότι και να σημαίνει αυτό)
οπότε το πόσα θα δώσει η τι θα κάνει αν ασχοληθεί σοβαρά με την ποδηλασία είναι θέμα προς συζήτηση
δεν του είπα οτι το vivio είναι super wow Ποδήλατο
και ότι το trek είναι για το ανάθεμα
αλλά το trek το βρίσκει στα 700 ευρό
και το vivio 300 το vivio αν δεν του κάνει το πουλάει στην ίδια τιμή ή χάνει 50 ευρό
το trek?
θα πληρώσει άλλο ένα ποδήλατο για να το φέρει στο επίπεδο ενός ποδηλάτου με 105
και θα έχει εισαγωγικό πλαίσιο
δλδ θα μπει σε διαδηκασία χειρότερη
η χρήση του είναι 50 χλμ
με Mtb την βγάζεις αυτή την διαδρομή
όσο αφορά τα δισκόφρενα ήμουν ξεκάθαρος νομίζω
και με τις προτιμήσεις και με τις πηγές μου
οπότε γιατί ψάχνεις λαβές για να βγεις από πάνω ???
Αντε παλι απο την αρχη με απλες λεξουλες.
1.Συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ποδηλατο. Μηλα με πορτοκαλια. Ανομοια πραγματα.
2.Συζητας το τι θα γινει ΕΑΝ τα πουλησει, δεν συζηταμε καθολου την διαφορα οσο θα τα οδηγει.
3.Ποιος σου ειπε οτι το πλαισιο του τρεκ οτι ειναι εισαγωγικο;; Οδηγικα ειναι πολυ πανω απο αρκετα πλαισια καρμπον. Παρολα αυτα ειπα οτι καλυτερα να παρει το b-twin (decathlon) σαν πιο συγχρονο πλαισιο. Δλδ δεν προτεινω το τρεκ.
4.Για τα δισκοφρενα ειπα οτι σε δυο χρονια θα ειναι σε ολες τις κουρσες. Οποτε εαν καποιος παρει καινουργιο ποδηλατο το λογικο ειναι να το παρει με δισκοφρενα.
Εαν τωρα εσυ απο τα παραπανω καταλαβαινεις οτι ψαχνω λαβες για να σου βγω απο πανω τοτε το προβλημα ειναι αλλου.
είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ?
@kktsol
Ναι κλασικός λέω τα πραγματα ως έχουν
Δεν δημιουργω κόντρες απο το τίποτα ουτε το παίζω υπεράνω
Ούτε έχω 2μετρα και 2 σταθμά
Δλδ δεν βάζω στην σύγκριση μεταχειρισμένο ποδήλατο αλλά προτείνω μεταχειρησμενη 105
Ναι ο όντως αν δεν μας περνάς για ηληθιους μανεψε ποιος έμεινε να παίξει αυτον τον ρολο
Οντως παιδια, λετε πανω κατω τα ιδια και τσακωνεστε για τις λεπτομεριες ή για της λεξεις που επελεξε ο καθενας να χρησιμοποιησει στις προτασεις του :)
Για τα φρενα τωρα, στη δοκιμη του gcn ηταν απλα βρεγμενη η ασφαλτος, μιλαω για την περιπτωση που εχει τοσο νερο που τα τακακια δεν προλαβαινουν να το διωξουν για να μπορεσουν να φρεναρουν στο ελαχιστο και απλα τσουλας χωρις κανενα ελεγχο της ταχυτητας σου. Εκει να εισαι σιγουρος οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ειδη φρενων
@rnd
όταν έχει τόσο νερό
ότι τύπο φρένου και να έχεις
απλά δεν έχεις φρένα
δεν μιλάμε για ποδηλασία βουνού όπου έχουμε λάσπες (που και εκεί θέλει μεγάλη συζήτηση)
η βασικότερη διαφορά είναι στην δύναμη που θέλεις για να φρενάρεις
δλδ αν φρενάρεις συνέχεια τότε η ντίζα είναι πιο κουραστική από την υδραυλική υποβοήθηση
Δεν λεω για βουνο αλλα για πολη, να σας αυτα
ή κατι τετοιο αλλα με διαρκεια αρκετων τετραγωνων, γιατι ...Ελλαδα
ή αυτο και σκεψου οτι δεν εχεις και το δρομο κλειστο για εσενα, τον μοιραζεσαι με αυτοκινητα, μηχανακια, λεοφορεια
Μου εχουν τυχει τετοιες περιπτωσεις γι'αυτο το λεω. Μπορει στην πολη σου και στην πολη μου οχι αλλα στην Αθηνα π.χ ναι μπορει να συμβει να εισαι εξω υπο τετοιες συνθηκες και να πρεπει και να πας καπου. Σε αυτη την περιπτωση, που η ζαντα σου ειναι σχεδον μεσα στο νερο και επιπροσθετα τραβαει νερο πανω στα τακακια, καθως περιστρεφεται, δεν εχεις φρενα. Το δισκοφρενο λογο του σημειου που ειναι τοποθετημενο θα δουλεψει. Θα δουλεψει καλα? Οχι γιατι τα λεπτα λασχτιχα θα γλιστρισουν πολυ στο βρεγμενο, σε καθε περιπτωση. Αλλα θα δουλεψουν σε αντιθεση με τις δαγκανες θα ειναι σαν να μην τις εχεις καν. Σε τετοια περιπτωση καλυτερα να φρεναρεις με το ποδι, ala bmx
δεν νομίζω να έχει πρακτική διαφορά γιατί έτσι και αλλιώς σε τέτοια ποσότητα νερού δεν έχεις φρένο
για αυτό και βλέπεις οι αναβάτες να κατεβάζουν ταχύτητα και καλά κάνουν
βέβαια αυτό που δίχνεις είναι μια εξέρεση που έτσι και αλλιώς δεν επιτρέπει την ποδηλασία
με λίγα λόγια και απόλυτο δίκιο να έχεις δεν δικαιολογεί ούτε τεκμηριώνει την αγορά δισκοφρένου έναντι κλασικού φρένου στην κούρσα
το δισκοφρενο δικαιολογείτε στο βουνό και εκεί όχι πάντα
:D
Για το βουνο η αποψη μου ειναι οτι ασχετα με ολα τα αλλα, αν θες να μην εχεις θεμα με τα χερια σου (τενοντιτιδες/στενωσεις), τα υδραβλικα ειναι μονοδρομος. Και τα υδραβλικα δισκοφρενα ξεκινουν στη μιση τιμη απο τις υδραβλικες δαγκανες οποτε ζυγιζεις και πρατεις αναλογως
Για αστικο περιβαλον τωρα, αν σου συμβει αυτο που περιγραφω και ξερεις οτι εκει που μενεις και με τον τροπο ζωης που σου αρεσει να κανεις υπαρχει πιθανοτητα να σου ξανασυμβει, στον ιδιο ή ακομα και μικροτερο βαθμο, θα εκτιμισεις τα δισκοφρενα διαφορετικα. Μηχανικα/υδραβλικα, δεν εχει σημασια, θα σε βοηθησουν ισως να μη συμβει το ατυχημα ή να ειναι μικροτερο. Απλα και μονο γιατι ειναι σε αλλη θεση, πιο προστατευμενα απο το νερο.
και μόνο το γεγονός ότι θεωρείς πως όλα τα δισκόφρενα είναι ίδια
χωρίς να διαχωρίζεις ποιότητες μηχανικά υδραυλικά
δείχνει πως ακολουθείς την περπατημένη
για αυτό και δεν μπορείς να καταλάβεις πως σε αστικό περιβάλλον δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν δισκόφρενα
αλλά δεν θέλω να μπω σε αυτή την διαμάχη
υπάρχουν άλλα θρεντς και δεν με ενδιαφέρει κιόλας
Τα στεφανια στα συμβατικα φρενα εχουν ημερομηνια ληξης. Και στα δισκοφρενα εχουν, αλλα πολυ αργοτερα και για διαφορετικους λογους. Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα ποδηλατου με δισκοφρενα θα ειναι βλακεια να παρει κανεις χωρις.
Τωρα να γινω και λιγο kktsol και να πω πως το φερνεις γυρο-γυρο, πας το θεμα λιγο πιο κει, λιγο πιο δω αλλα αποφευγεις απο την αρχη το κεντρο? Γιατι αυτο ακριβως εκανες :)
Αλλα εχεις δικο, δεν εχει δουλεια αλλη μια τετοια συζητηση για τα φρενα σε ασχετο θεμα
Ναι, τα στεφάνια, φθείρονται στην επιφάνεια πέδησης, λόγω τριβής από το τακάκι, οπότε το τοίχωμα λεπταίνει και κάποια στιγμή βγαίνει ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ... ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Αλλά αυτό, για να συμβεί, θα πρέπει να έχεις γράψει πάααααααρα πολλά χλμ, μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.....
Το 2010 αγόρασα κάποιους κουρσοτροχούς Shimano 105. Από τότε έχουν γράψει πολλές δεκάδες χιλιάδες χλμ, τώρα λοιπόν παρατηρώ ότι αρχίζουν και εμφανίζουν σημάδια ότι πλησιάζει η ώρα τους. Αλλά μιλάμε ότι έχουν περάσει 9 χρόνια έντονης χρήσης. Άρα σωστή η σκέψη σου, αλλά λίγο υπερβολική ως "κριτήριο για να αποφασίσω σε τι φρένα θα πάω".
Πάμε στο επόμενο. Πόσοι από εδώ μέσα ποδηλατούν επί τούτου με βροχή? Μιλάω για βροχή ΒΡΟΧΗ, όχι Αθηναϊκό ψιλόβροχο που ίσα κατουράει το δρόμο.... Αν κάποιος σκοπεύει να ποδηλατεί με ΒΡΟΧΗ, και έχει διαδρομή και με ανηφόρα-κατηφόρα, τότε ΝΑΙ θα πρέπει να σκεφτεί ποδήλατο με δισκόφρενα. Για τα ΜΤΒ δεν το συζητάμε, είναι σαν να διερρωτόμαστε αν τα ποδήλατα θα πρέπει να έχουν κυκλικούς ή τετράγωνους τροχούς..... ΜΤΒ (που κάνει χρήση ΜΤΒ) = Δ/Φ, πάει και τελείωσε. Για όλα τα υπόλοιπα, το συζητάμε....
δεν σε τιμάει να γίνεις κκτσολ
αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
γενικότερα το πρόβλημα σε τέτοιου είδους συζητήσεις είναι στο ότι ο καθένας πιάνετε από μια πτυχή
π.χ. τα δισκόφρενα είναι καλύτερα στις λάσπες
και του λες μα δεν παω σε λάσπες
ναι αλλα αν πας θα τα χρειαστείς
άρα θέλεις δισκόφρενα
και το μπουζούκι είναι αστυνομικός
και δεν έχει να κάνει με τα δισκόφρενα
αυτό το συναντάς σε οποιαδήποτε συζήτηση
π.χ. σε αυτήν την συζήτηση
συγκρίνουμε διάφορες προτάσεις
θα κρινούμε τις επιλογές
για μένα είναι αν θα καλύψει την χρήση του αναβάτη
αν θα τον καλύψει για τα επόμενα 5-6 χρόνια
αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο
τι είναι καλύτερο ώστε να μην ξοδέψει μια περιουσία
για άλλους δεν παίζουν αυτά
ε ας ξοδέψει 700 ευρό τώρα γιατί δεν συγκρίνουμε μεταχειρησμένα με καινούργια
θα αναβαθμίσει με μεταχειρησμένη 105 γιατί ξαφνικά έγινε τσιγκούνης και δεν του φτάνουν τα χρήματα
οπότε το μεταχειρισμένο δεν είναι πρόβλημα
και αφού είναι TREK είναι ποδηλατάρα τέλος
του βάζουμε και μια dura ace με carbon τροχους
και όλα οκ
βέβαια η ίδια η trek διαχωρίζει τα αλουμινίου πλαίσια σε 3 κατηγορίες
μάλλον χωρίς λόγο έτσι για την συζήτηση
και όλα αυτά στο ίδιο θρεντ
δυο μικρες αποριες για να συζητησουμε σοβαρα.
1. Ποιες ειναι οι τρεις κατηγοριες που χωριζει η τρεκ τα πλαισα αλουμινιου του domane ??? (γιατι για το domane μιλαμε)
2. Το μεταχειρισμενο vivio ειναι νορμαλ ή εχει αλλαγμενα περιφερειακα??
1) a100 a200 a300
και δεν είπε κανείς πως διαχωρίζει το domain
τα αλουμίνια της διαχωρίζει
δλδ άλλο αλουμινιο έχει το domain και άλλο
και άλλο στο emonda
ναι ξέρω μιλούσα για το domain (αυτό δεν θα πεις??)
2) δεν ξέρω (βασικά ξέρω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)
εσύ έκρινες χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες
είναι mix veloce xenon 10 speed
αλλά και claris na ήταν πάλι τα ίδια θα έλεγα
και λογικά θα ήταν και πιο φτηνό
και όπως είπες η claris είναι μια χαρά σειρά
που είναι η εισαγωγική σειρά της shimano
οπότε πια σειρά είναι χάλια?
Κάτι γίνεται και εμφανίζονται τα ποστ σου μπερδεμένα μερικές φορές, όπως το τελευταίο.
ok
Εχουμε εναν αναβατη που θελει "ανετη" κουρσα. Απο την μια εχουμε ενα frameset αλουμινιου (ορισμο του εισαγωγικου) με πιρουνι αλουμινιου απο την αλλη εχουμε ενα frameset που θεωρειται απο τα πολυ καλα αλουμινιου και καλυτερο απο πολλα carbon το οποιο φοραει και carbon πιρουνι (η αναφορα οτι η Τρεκ χρησιμοποιει διαφορετικους τυπους αλουμινιου ειναι τουλαχιστον ακυρη και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι αναφερθηκε αφου το domane χρησιμοποιει ενα τυπο αλουμινιου). Απο την μια εχουμε ενα ζευγαρι τροχων που ειναι τελειως βασικο και απο την αλλη ενα που τουλαχιστον ειναι μια σκαλα παραπανω.
Και το πρωτο που ρωτας ειναι εαν θα καλυψει την χρηση που ρωταει ο αναβατης. Την αρχικη χρηση την καλυπτουν και τα δυο αλλα το θεμα οπως το καταλαβαινω (υποθετω για αυτο ρωταει ο Ορεστης)ειναι ποιο την καλυπτει καλυτερα. Νομιζω οτι ειναι εμφανες οτι πιο "ανετη" χρηση θα κανει με το Τρεκ που εχει και δυνατοτητες και για πολλα παραπανω απο την "ανετη" χρηση.
Για το δευτερο τωρα που ρωτας "εαν θα τον καλυψει" τα επομενα πεντε-εξι χρονια". Το χρονικο περιθωριο ειναι μεγαλο αλλα συγκρινοντας τα δυο ποδηλατα παλι ειναι εμφανες οτι οι δυνατοτητες του trek ειναι πολυ μεγαλυτερες απο του vivio. Και οι οποιες μπορουν να επεκταθουν πολυ παραπανω με αναβαθμισεις. Αρα σιγουρα το Τρεκ θα τον καλυψει για πιο μεγαλο ευρος απ'οτι το vivio.
Για το τριτο τωρα "αν δεν τον καλύψει και θέλει σύντομα καλύτερο ποδήλατο" καταλαβαινουμε ολοι οτι αφου τα ποδηλατα δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο οτι οι πιθανοτητες να μην τον καλυψει το Τρεκ ειναι πολυ μικροτερες απο του vivio.
Και ολα αυτα ξαναλεγοντας οτι σε καμμια περιπτωση δεν προτεινω το Τρεκ αλλα την προταση του Aldro σαν πιο συγχρονη πιο φτηνη και πιο καλη σαν βαση.
Εσυ τωρα γυρνας και λες ξοδεψε λιγοτερα με κριτηριο απλα οτι επειδη σαν μεταχειρισμενο ειναι πιο φτηνο και με πολλες πιθανοτητες να μην σε καλυψει οποτε να χασεις λιγοτερα χρηματα και να τα δωσεις μετα (αφου δεν σε καλυπτει και θα αγορασεις αλλο) παρα να παρει κατευθειαν κατι το οποιο εχει πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να τον καλυψει και μελοντικα και επισης πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να μην χρειαστει να το πουλησει.
Εχω καταλαβει κατι λαθος??
οπότε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις ότι δεν ξέρεις για πιο ποδήλατο μιλάμε
όσο αφορά τα αλουμίνια της trek Και όχι του domain εκεί αναφέρθηκα
η trek βγάζει 3 αλουμίνια
alpha 100
alpha 200
alpha 300
τα εισαγωγικά μοντέλα έχουν το alpha 100
νομίζω το ίδιο υσχίει και στα Mtb βέβαια πολλές πληροφορίες δεν βρίσκεις σχετικά
οπότε το domain για το οποίο μιλάμε είναι το εισαγωγικό πλαίσιο της trek
χωρίς να το κάνει αυτό κακό ποδήλατο
τώρα αν βγάλουμε το οικονομικό από την μέση
ναι το trek είναι καλύτερο ποδήλατο
από θέμα σκελετού πιρουνιού
αν βέβαια οι διαδρομές μεγαλώσουν
το να έχεις 20 ταχ. αντί για 16 καταλαβαίνεις πως είναι πολύ χρήσιμο
βέβαια δεν έχω πλήρη εικόνα από τα περιφερειακά οπότε δεν θα κρίνω όπως κρίνεις εσύ (χωρίς να ξέρω δλδ)
γενικότερα είναι διαφορετικά ποδήλατα
το καθένα με τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματα του
το πρόβλημα είναι πως για μένα δεν αξίζουν τα + του τρεκ 400 ευρό διαφορά
αλλά δεν είμαι αυτός που θα κρίνει
εσένα μάλλον σου περισσεύουν οπότε πάω πάσο
Να το πάρουμε από την αρχή γιατί κάπου θα χάσουμε την μπάλα. Πολλά post γυρνάνε γύρω γύρω και τελικά δεν βοηθάνε τον υποψήφιο αγοραστή. Αυτό είναι μία γενική παρατήρηση γιατί το παρατηρώ και σε άλλα post.
Η ερώτησή μου ήταν για road bike, στυλ endurance με φαρδύτερα ελαστικά. Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και ότι θα βρω 700Χ25 στην καλύτερη. Δεν αναφέρω τα gravel bikes γιατί εκεί ανεβαίνουμε χρηματικά. Επόμενο στάδιο ειναι η ύπαρξη carbon πιρουνιού όπου είναι καλό να υπάρχει σαν επιλογή. Αν δεν υπάρχει τότε το ξεπερνάμε με το να μην καθόμαστε σαν κούτσουρα (RockaRolla μαθαίνω όπως βλέπεις) και να έχουμε χαμηλότερη πίεση στα ελαστικά (Plannet μαθαίνω!).
Από επιλογές έχουμε το
Τα 4 τελευταία έχουν carbon πιρούνι. Από τα ανωτέρω θα επέλεγα το Triban το οποίο έχει και λίγο φαρδύτερο ελαστικό (700Χ28) και δισκόφρενα όμως διστάζω γιατί προτιμώ να αγοράσω ποδήλατο από ποδηλατά της περιοχής μου. Θα έχω service και εάν κάτι χρειαστώ θα είναι βλακεία να τρέχω σε αυτόν την στιγμή που δεν το αγόρασα από αυτόν. Δηλαδή τα καλά του Γιάννη τα θέλουμε αλλά τον Γιάννη δεν τον θέλουμε? Βέβαια μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι με το Triban θα πατάω ομαλό χωματόδρομο εύκολα και στην περιοχή μου έχω τέτοιες όμορφες διαδρομές. Υπό σκέψη το Triban, απλά παραθέτω τους προβληματισμούς μου.
Νομίζω ότι το Ideal Intempo είναι μία καλή λύση, είναι σε πολύ καλή τιμή, έχει τριπλό μπροστινό δισκο οπότε θα είμαι λίγο πιο άνετος στις ανηφόρες. Ίδια περίπου σκέψη και για το Ballistic το οποίο όμως ειναι μεταχειρισμένο, σε χαμηλότερη τιμή και με compact μεσαία τριβή.
Μετά πάμε ουσιαστικά σε 200 ευρώ επάνω με τις επιλογές από Cube, Merida, Trek. Και η σκέψη είναι ότι εάν θα καλυφτώ για τα 50 χλμ που θέλω καθημερινά και τα 80 χλμ του Σαβ/κου με το Ideal και το Ballistic να περιοριστώ σε αυτές τις επιλογές. Αναφέρω την παραπάνω χιλιομετρική απόσταση γιατί δεν έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για παραπάνω. Απώτερος στόχος είναι μία συμμετοχή σε Brevet. Αλλά απέχω πολύ ακόμη για τέτοιες σκέψεις. Τι αποστάσεις με την εμπειρία σας θα φτάσω να κάνω ώστε να λέω ότι το Ideal ή το Ballistic υστερούν και ότι πρέπει να δω για ανώτερη κατηγορία?