Ebikes rule ! (Μόνο για ηλεκτρικά μοτοποδήλατα)

1012 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:

Ek piras, me to e-bike den idronis efoson den thelis, ximona, kalokeri ektos apo kafsona 40 vathmous.

εφόσον δεν κάνεις ποδήλατο και το έχεις στην υποβοήθηση θέλεις να πεις
δλδ όχι ποδήλατο αλλά παπί

Sto exo ksana pi, an den girisis ta petalia, ipovoithisi den exi, distixos !!!

cocahontes wrote:

Mou epiveveonis pos den ine ola ta e-bikes idia, opos den ine ta aftonikita, ta mixanakia kai ola ta pragmata, oti plironis pernis, ego etsi exo mathi. Kala ekanan kai ta petaxan, to idio tha pathoun kai me ta italwin ego pistevo (logo mpatarias), kata ta alla ine poli omorfa e-bikes, prosopika omos den tha to agoraza sta lefta pou zitane.

δλδ πρέπει να σκάσω έναν σκασμό χρήματα για να πηγαίνω στην δουλειά μου
και δεν παίρνω ένα παπί που θα μου βγει στην ίδια τιμή και πιο φτηνά και θα έχω ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα
όπως μεγαλύτερη αυτονομία και γέμισμα παντού

to papi sou teriazi, gonata mesa, fternes ekso kai sverko xamilimeno gia aerodinamiki.... me to kalo na to paris file Plannet.

cocahontes wrote:

eeee, pali, den poulao, distixos gia emena.

αντέ καλά με έπεισες

les ? den to pistevo.....ipopto,xxxmmm

cocahontes wrote:

Sta e-bikes den xriazete na ntithis san xoreftria me kolan, kai me tzinaki mia xaqra pas, i anesi tis selas kai tou kolou sou ine prosopiko zitima, allos theli sela koutsouro, allos theli sela kanape, epiloges iparxoun gia ola ta gousta.

το κολάν ξέρεις γιατί τα φοράνε οι ποδηλάτες..??
ή θέλεις να σου μάθω???

gia na miazoun me mpalarines.... Ine toso gelio pou oute thelo na matho.

cocahontes wrote:

I photo pou exo apo to ezee mou miazi me papi? Ego den nomizo.

μοιάζει με μοτοποδήλατο που είναι μηχανάκι που δεν θέλει άδεια

eeela, min les psemata mono kai mono gia na mou tin pis, ine omorfo kai me 700c roditsa. stile link me motopodilato pou miazi to TORQ mou.

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:

Kat'arxin giati rotas emena kai oxi to m-bike pou to grafi?

To mono pou ego exo diavasi gia tin siggekrimeni apopsi ine pos, me to e-bike o xronos pou vriskese dipla se oximata pou kinounte, se antithesi me aplo podilato ine poli mikroteros, ara kai o kindinos apo dierxomena oximata mionete, stin praksi omos, toulaxiston stin Athina, ola ta oximata ine "parkarismena" opote den kani kamia diafora.

Bravo stin manoula sou pou sou lei kai se kathodigi sosta, na tin xerese.

:-)


γιατί είναι λιγότερος ο χρόνος??

"stin praksi omos, toulaxiston stin Athina, ola ta oximata ine "parkarismena" opote den kani kamia diafora."
Ego afto exo diavasi, an lene vlakies, aftes sas leo kai ego.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αυτό που διάβασες το κατάλαβες???
η τζάμπα καίει η λάμπα?

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
αυτό που διάβασες το κατάλαβες???
η τζάμπα καίει η λάμπα?

me kolimeno pistoni kai lampa pou kei tzampa, ti na katalavo kai ego? ;-D
esi omos ti kameno exis kai i apantis mou - "stin praksi omos, toulaxiston stin Athina, ola ta oximata ine "parkarismena" opote den kani kamia diafora." den sou kani pali?
mipos o logos pou sto retire den fitroni tipota, ftei to ipedafos?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

fantasmamore wrote:
marlene wrote:
Για να φέρω ένα παράδειγμα. Ο πατέρας μου είναι 76 χρονών, σε καλή φυσική κατάσταση, αλλά και πάλι ένας ηλικιωμένος άνθρωπος. Έχει χρόνια να κάνει ποδήλατο όμως γιατί πλέον οι αντοχές του είναι περιορισμένες ενώ από την άλλη δεν τα πάει τόσο καλά με την ισορροπία πάνω στο ποδήλατο πια.
Τις προάλλες όμως μου είπε χαρούμενος χαρούμενος ότι είδε ένα τρίκυκλο ποδήλατο με υποβοήθηση και ότι του γυάλισε να πάει να πάρει ένα τέτοιο για να πηγαίνει για τα ψώνια του.
Τώρα αν συμφωνούσα με αυτά που διαβάζω εδώ σε αυτό το thread τι θα έπρεπε να του πω;
"Όχι πατέρα μη το πάρεις γιατί επειδή έχει μπαταρία δεν είναι αμιγές ποδήλατο, και θα σου κάνει καλύτερα καλό να πάρεις ένα κανονικό ποδήλατο και να περιμένεις πότε θα αποκτήσεις φυσική κατάσταση για να πηγαίνεις στην λαική και να γυρίζεις χωρίς να κουράζεσαι;

Φυσικά και όχι! Το παράδειγμα με τους ηλικιωμένους που ανέφερα, σκοπό είχε να δείξει ότι και οι ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, μόνο αυτό! Κατά τα άλλα, ο καθένας παίρνει αυτό που τον βολεύει. Δεν μου άρεσε πως για να υποστηρίξουν κάποιοι το e-bike, κατηγορούσαν το ποδήλατο (σε κάνει να ντύνεσαι παράξενα, σε κάνει να ιδρώνεις και να βρωμάς κτλ), γιατί κάθε φορά που προσπαθώ να πείσω κάποιον να πάρει ποδήλατο, τα ίδια ακούω σαν δικαιολογίες!
Στην δική σου την περίπτωση, που επίσης θέλεις να αγοράσεις e-bike για την ανηφόρα που δεν μπορείς να ανέβεις (και όλες τις ανάλογες περιπτώσεις), εννοείται πως θα πάρεις αυτό που σε βολεύει. Αλλά σαν άνθρωπος που σε γνωρίζει από κοντά, αν κάναμε την ίδια κουβέντα πίνωντας καφέ, θα προσπαθούσα ή να σε πείσω να ξεκινήσεις με ποδήλατο σιγά σιγά κι αν δεν τα καταφέρεις τελικά, να πάρεις το e-bike, ή να πάρεις το e-bike μέχρι να μπορείς να την ανέβεις με ποδήλατο....
Απλά, βλέπω το e-bike σαν μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση για κάποιους ανθρώπους που έχουν πραγματικά πρόβλημα και η εναλλακτική θα ήταν κάποιο αυτοκινούμενο όχημα. Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά το ποδήλατο...
Καλημέρες!

Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι αντικαθιστά το ποδήλατο. ( εγώ δεν το διάβασα πουθενά αυτό. ) Αλλά από αυτό μέχρι να απαξιώνουμε εντελώς και τα e bikes και εκείνους που τα έχουν υπάρχει μία κάποια απόσταση, ( και φυσικά και το αντίθετο. Είναι εντελώς ανόητο να λες κάποιους ποδηλάτες μπαλαρίνες επειδή φοράνε κολάν... Εγώ που θέλω όμως να κυκλοφορώ σικ σας επιτρέπω να με λέτε μοντέλο!! :P ).

Δεν σκοπεύω να πάρω e bike. Τώρα αγόρασα ποδήλατο. Μάλλον προσανατολίζομαι σε αυτά τα kit υποβοήθησης και θα φτιάξω μία δεύτερη μπροστινή ρόδα για να έχω να αλλάζω. ( αυτά μπαίνουν στην μπροστινή ρόδα και είναι για να βοηθάνε στις ανηφόρες). Έτσι σκέφτομαι ότι θα μπορώ να έχω και υποβοήθηση όταν την θέλω και το ποδήλατο κανονικό όταν δεν μου χρειάζεται..

( έχει πολύ ανηφόρα εδώ η περιοχή φαντασματάκι.. Δεν παλεύεται.. )

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ε πες μου για το Amsterdam τότε γιατί καταναλώνεις λιγότερο χρόνο δίπλα στα αυτοκίνητα
?

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
ε πες μου για το Amsterdam τότε γιατί καταναλώνεις λιγότερο χρόνο δίπλα στα αυτοκίνητα
?

Sto Amsterdam katanalonis kai polla alla poli perisotero omos...:-D
Se pio simio akrivos mpori to Amsterdam i ke opiadipote politismeni poli na siggrithi me tin VorioAfrikaniki mas xora/poli ?

cocahontes
Απών/απούσα

marlene wrote:
fantasmamore wrote:
marlene wrote:
Για να φέρω ένα παράδειγμα. Ο πατέρας μου είναι 76 χρονών, σε καλή φυσική κατάσταση, αλλά και πάλι ένας ηλικιωμένος άνθρωπος. Έχει χρόνια να κάνει ποδήλατο όμως γιατί πλέον οι αντοχές του είναι περιορισμένες ενώ από την άλλη δεν τα πάει τόσο καλά με την ισορροπία πάνω στο ποδήλατο πια.
Τις προάλλες όμως μου είπε χαρούμενος χαρούμενος ότι είδε ένα τρίκυκλο ποδήλατο με υποβοήθηση και ότι του γυάλισε να πάει να πάρει ένα τέτοιο για να πηγαίνει για τα ψώνια του.
Τώρα αν συμφωνούσα με αυτά που διαβάζω εδώ σε αυτό το thread τι θα έπρεπε να του πω;
"Όχι πατέρα μη το πάρεις γιατί επειδή έχει μπαταρία δεν είναι αμιγές ποδήλατο, και θα σου κάνει καλύτερα καλό να πάρεις ένα κανονικό ποδήλατο και να περιμένεις πότε θα αποκτήσεις φυσική κατάσταση για να πηγαίνεις στην λαική και να γυρίζεις χωρίς να κουράζεσαι;

Φυσικά και όχι! Το παράδειγμα με τους ηλικιωμένους που ανέφερα, σκοπό είχε να δείξει ότι και οι ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, μόνο αυτό! Κατά τα άλλα, ο καθένας παίρνει αυτό που τον βολεύει. Δεν μου άρεσε πως για να υποστηρίξουν κάποιοι το e-bike, κατηγορούσαν το ποδήλατο (σε κάνει να ντύνεσαι παράξενα, σε κάνει να ιδρώνεις και να βρωμάς κτλ), γιατί κάθε φορά που προσπαθώ να πείσω κάποιον να πάρει ποδήλατο, τα ίδια ακούω σαν δικαιολογίες!
Στην δική σου την περίπτωση, που επίσης θέλεις να αγοράσεις e-bike για την ανηφόρα που δεν μπορείς να ανέβεις (και όλες τις ανάλογες περιπτώσεις), εννοείται πως θα πάρεις αυτό που σε βολεύει. Αλλά σαν άνθρωπος που σε γνωρίζει από κοντά, αν κάναμε την ίδια κουβέντα πίνωντας καφέ, θα προσπαθούσα ή να σε πείσω να ξεκινήσεις με ποδήλατο σιγά σιγά κι αν δεν τα καταφέρεις τελικά, να πάρεις το e-bike, ή να πάρεις το e-bike μέχρι να μπορείς να την ανέβεις με ποδήλατο....
Απλά, βλέπω το e-bike σαν μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση για κάποιους ανθρώπους που έχουν πραγματικά πρόβλημα και η εναλλακτική θα ήταν κάποιο αυτοκινούμενο όχημα. Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά το ποδήλατο...
Καλημέρες!

Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι αντικαθιστά το ποδήλατο. ( εγώ δεν το διάβασα πουθενά αυτό. ) Αλλά από αυτό μέχρι να απαξιώνουμε εντελώς και τα e bikes και εκείνους που τα έχουν υπάρχει μία κάποια απόσταση, ( και φυσικά και το αντίθετο. Είναι εντελώς ανόητο να λες κάποιους ποδηλάτες μπαλαρίνες επειδή φοράνε κολάν... Εγώ που θέλω όμως να κυκλοφορώ σικ σας επιτρέπω να με λέτε μοντέλο!! :P ).

Δεν σκοπεύω να πάρω e bike. Τώρα αγόρασα ποδήλατο. Μάλλον προσανατολίζομαι σε αυτά τα kit υποβοήθησης και θα φτιάξω μία δεύτερη μπροστινή ρόδα για να έχω να αλλάζω. ( αυτά μπαίνουν στην μπροστινή ρόδα και είναι για να βοηθάνε στις ανηφόρες). Έτσι σκέφτομαι ότι θα μπορώ να έχω και υποβοήθηση όταν την θέλω και το ποδήλατο κανονικό όταν δεν μου χρειάζεται..

( έχει πολύ ανηφόρα εδώ η περιοχή φαντασματάκι.. Δεν παλεύεται.. )

To "KIT" ine mia poli kali lisi, alla, den mpeno-vgeni kai toooooooso efkola, apo tin alli, an to afisis monoma pano tha exis ena epipleon X varos, kai telos, den mpeni se ola ta podilata. Theli ligo psaksimo to thema me to pirouni, afou tou prosthetis ena epipleon varos, i simperifora tou podilatou alazi ligo idios sto frenarisma. Genika ginete alla psaksto ligo parapano.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Θα το κοιτάξω. Ίσως να μετατρέψω και ένα άλλο ποδήλατο που έχω, αφού ο καλός μου κοιτάει να αγοράσει καινούργιο. ( επειδή λες ότι δεν είναι και τόσο εύκολο το βάλε βγάλε). Θα το ψάξω στα σίγουρα και όταν το φτιάξω θα ενημερώσω εδώ. Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες. :)

fantasmamore
Απών/απούσα

marlene wrote:
Ίσως να μετατρέψω και ένα άλλο ποδήλατο που έχω, αφού ο καλός μου κοιτάει να αγοράσει καινούργιο.

Κοίτα κακομοίρα μου, μην βάλεις μοτεράκι στον Μπουνταλά γιατί μαύρο φίδι που σας έφαγε, και σένα και τον καλό σου!!! :P
(και δώσε του και χαιρετίσματα, μια και το έφερε η κουβέντα...)

fantasmamore
Απών/απούσα

...Εγώ με την κούρσα στην ανηφόρα να ποδηλατώ ανέμελα και να με προσπερνάει ο ατσάλινος, με διπλή ανάρτηση, Μπουνταλάς του σούπερ μάρκετ, μεταμφιεσμένος σε Robocop....

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

να είναι κατακριτέα η επιλογή ενός ανθρώπου να επιλέξει ένα e-bike έναντι ενός αυτοκινήτου???

Προσωπικά συγχαίρω όλους όσους αφήνουν τα αμάξια σπίτι και ας παίρνουν και πατίνι.

Δεν υπάρχει αντίλογος στην έλλειψη χώρου,και δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα ούτε γουστάρουν όλοι άρρωστο πετάλι.Δεκτό και απολύτως σεβαστό!

Απλά,για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους,δεν φτάνουμε όλοι στη δουλειά μας τσαλακωμένοι και ιδρωμένοι,υπάρχουν οι σχάρες και οι τσάντες που βοηθάνε σε όλα τα υποτιθέμενα 'ταμπού' της αστικής ποδηλασίας...
Σε συνδυασμό με ένα ωραιο μπανάκι το πρωί,μιά χαρά μοσχοβολάς στη δουλειά κ ούτε απαραιτήτως κολάν ούτε τίποτα:)

Και ίσως για την Αθήνα το e-bike είναι μία καλή λύση για κάποιους που δεν θέλουν να κάνουν το μεγάλο βήμα της επιλογής ενός κλασσικού ποδηλάτου ή δεν νιώθουν σωματικά έτοιμοι...

@cocahontes δεν ρώτησα ειδικά εσένα για την ορμή,γενικά το έθεσα σαν υποερώτημα στο θέμα e-bikes :)

Μιά ερώτηση μόνο...αν μεινει στο δρόμο απο μπαταρια τι κάνεις???
ζητάς σε μία καφετέρια να στο φορτίσουν?
Γιατί να καβαλήσεις 25 κιλά τουλάχιστον ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας,μάλλον κατάρα μου ακούγεται...Και πώς το πλάνο της ημέρας σου προδιαγράφει οτι δεν θα χρειαστείς πάνω απο 40 χλμ. αυτονομία?Κι αν σου τύχει?:P

in numbers,δεν μπορείς να πάς Κηφισσιά[πχ.σπίτι]-κέντρο[πχ.δουλειά]+ξανα σπίτι,και να κατέβεις και για έναν καφέ αργότερα γιατί θα σου μείνει γυρίζοντας.

peace:)

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

fantasmamore wrote:
...Εγώ με την κούρσα στην ανηφόρα να ποδηλατώ ανέμελα και να με προσπερνάει ο ατσάλινος, με διπλή ανάρτηση, Μπουνταλάς του σούπερ μάρκετ, μεταμφιεσμένος σε Robocop....

Είδες τι κάνει η τεχνολογία;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

fantasmamore wrote:
...Εγώ με την κούρσα στην ανηφόρα να ποδηλατώ ανέμελα και να με προσπερνάει ο ατσάλινος, με διπλή ανάρτηση, Μπουνταλάς του σούπερ μάρκετ, μεταμφιεσμένος σε Robocop....

Είδες τι κάνει η τεχνολογία;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
plannet wrote:
ε πες μου για το Amsterdam τότε γιατί καταναλώνεις λιγότερο χρόνο δίπλα στα αυτοκίνητα
?

Sto Amsterdam katanalonis kai polla alla poli perisotero omos...:-D
Se pio simio akrivos mpori to Amsterdam i ke opiadipote politismeni poli na siggrithi me tin VorioAfrikaniki mas xora/poli ?

δεν σε πιάνω
και αν συγκρίνεις την όμορφη Ελλάδα μας με το πανβρόμικο αμστερνταμ τότε τι να πω???
αλλά θα πάμε σε άλλες συζητήσεις που δεν έχει νόημα να την κάνω μαζί σου
και δεν απάντησες κιόλας
γιατί με το e-bike ξεκινάς πιο γρήγορα??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
να είναι κατακριτέα η επιλογή ενός ανθρώπου να επιλέξει ένα e-bike έναντι ενός αυτοκινήτου???

είναι λάθος τρόπος σκέψεος αυτός
δεν είναι το αυτκοκίνητο ο εχθρός
το έχω ξαναπεί αυτό

god saved the bike wrote:

Προσωπικά συγχαίρω όλους όσους αφήνουν τα αμάξια σπίτι και ας παίρνουν και πατίνι.

ναι όταν αυτό γίνεται
και γίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων
αλλά όχι σε όλες

god saved the bike wrote:

Δεν υπάρχει αντίλογος στην έλλειψη χώρου,και δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα ούτε γουστάρουν όλοι άρρωστο πετάλι.Δεκτό και απολύτως σεβαστό!

ναι κάποιοι προτιμάνε skouter αλλά δεν πάνε να μας πείσουν οτί καβαλάνε άλογο
ξέρουν τι καβαλάνε
το θέμα είναι ότι στην προκειμένη το πρόβλημα δεν είναι το e-bike
αλλά ότι κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν πως γυμνάζονται με υποβοήθηση
κάτι παντελώς λάθος
και ότι αυτό το πράγμα είναι ποδήλατο
και ρωτάω ποδήλατο γίνετε σε πια κατάστασή???
στην κατηφόρα ?? γιατί στην ανηφόρα γίνεται υποβοηθούμενο
οπότε δεν κάνεις πια ποδήλατο

god saved the bike wrote:

Απλά,για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους,δεν φτάνουμε όλοι στη δουλειά μας τσαλακωμένοι και ιδρωμένοι,υπάρχουν οι σχάρες και οι τσάντες που βοηθάνε σε όλα τα υποτιθέμενα 'ταμπού' της αστικής ποδηλασίας...
Σε συνδυασμό με ένα ωραιο μπανάκι το πρωί,μιά χαρά μοσχοβολάς στη δουλειά κ ούτε απαραιτήτως κολάν ούτε τίποτα:)

καλά αυτό με το κολάν δεν το έπιασα
γιατί να θέλω κολάν στο κανονικό ποδήλατο
ενώ στο e-bike Που λένε κάποιοι κάποιοι πως είναι και αυτό ποδήλατο να μην θέλω

god saved the bike wrote:

Και ίσως για την Αθήνα το e-bike είναι μία καλή λύση για κάποιους που δεν θέλουν να κάνουν το μεγάλο βήμα της επιλογής ενός κλασσικού ποδηλάτου ή δεν νιώθουν σωματικά έτοιμοι...

δεν είναι θέμα σωματικά αλλά ψυχικά
σωματικά ούτε εγώ είμαι έτοιμος να ανέβω με το ποδήλατο μέχρι την Νάουσα
αλλά το κάνω και δεν αφείνω ούτε γραμμάριο απο τα 130 κιλά μου σπίτι

god saved the bike wrote:

Μιά ερώτηση μόνο...αν μεινει στο δρόμο απο μπαταρια τι κάνεις???
ζητάς σε μία καφετέρια να στο φορτίσουν?
Γιατί να καβαλήσεις 25 κιλά τουλάχιστον ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας,μάλλον κατάρα μου ακούγεται...Και πώς το πλάνο της ημέρας σου προδιαγράφει οτι δεν θα χρειαστείς πάνω απο 40 χλμ. αυτονομία?Κι αν σου τύχει?:P

έλα ρε κακέ δεν σου τυχαίνει
και αλώστε είναι και κανονικό ποδήλατο
βέβαια αν έχεις συνηθίσει στις ανηφόρες να πηγαίνεις με υποβοήθηση τότε κλάφτα
θα ανακαλύψεις πως δεν έχεις ούτε ένα ποδηλατικό χλμ στα πόδια σου
βέβαια παρακάλα να μην έχεις πελάτη μετά και του πας ιδρωμένος
:D
god saved the bike wrote:

in numbers,δεν μπορείς να πάς Κηφισσιά[πχ.σπίτι]-κέντρο[πχ.δουλειά]+ξανα σπίτι,και να κατέβεις και για έναν καφέ αργότερα γιατί θα σου μείνει γυρίζοντας.

peace:)

και εσύ πιες τον καφέ σου κάπου κοντά δλδ σπίτι σου

να ρωτήσω και πάλι κάτι
όταν φορτίζει η μπαταρία
ξέρουμε τι ακτινοβολία εκπέμπει ?????
γιατί θέλει αρκετό χρόνο για να φορτίσει
ή μόνο για τις κεραίες τις vodafone βρίζουμε??

cocahontes
Απών/απούσα

marlene wrote:
fantasmamore wrote:
...Εγώ με την κούρσα στην ανηφόρα να ποδηλατώ ανέμελα και να με προσπερνάει ο ατσάλινος, με διπλή ανάρτηση, Μπουνταλάς του σούπερ μάρκετ, μεταμφιεσμένος σε Robocop....

Είδες τι κάνει η τεχνολογία;

xaxaxaxaxaxaxa.......poli kalo !!!! xaxaxaxa

cocahontes
Απών/απούσα

Ego kathimerina kano 20km (10+10), pistepseme, den pas kai erxese me kanoniko podilato "atsalakotos" ektos kai an ise "podilatis-Plannet standard", i/kai, an den prepi na ftasis stin doulia sou "efrepos".

An mini sto dromo apo mpataria, kanis petali ! alla giati na minis apo mpataria? me to aftokinito menis apo venzini? (apo xazomara mono).
Giati na MIN sou ftasi na pas Kifissia-kentro-kiffisia-kentro kai pali kifissia na kimithis kai ligo ? Kifissia-kentro mexri kai ego pou DEN ime podilatis tin ipovoithisi den tha tin xrisimopiiso, ara miden katanalosi, tora gia to kentro-Kifissia tis 2 fores kai ego, efkola tha to ekana, i 3 epistofi me diskolevi eos akatorthoto, gia enan podilati omos pou logika tha kani poli perisotero petali apo emena, poli efkola tha evgene. An den kano lathos Kifissia-Kendro ine giro sta +20km !?!?
:-) respect !!

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
plannet wrote:
ε πες μου για το Amsterdam τότε γιατί καταναλώνεις λιγότερο χρόνο δίπλα στα αυτοκίνητα
?

Sto Amsterdam katanalonis kai polla alla poli perisotero omos...:-D
Se pio simio akrivos mpori to Amsterdam i ke opiadipote politismeni poli na siggrithi me tin VorioAfrikaniki mas xora/poli ?

δεν σε πιάνω
και αν συγκρίνεις την όμορφη Ελλάδα μας με το πανβρόμικο αμστερνταμ τότε τι να πω???
αλλά θα πάμε σε άλλες συζητήσεις που δεν έχει νόημα να την κάνω μαζί σου
και δεν απάντησες κιόλας
γιατί με το e-bike ξεκινάς πιο γρήγορα??

Exoume tin omorfoteri xora ston kosmo. Episis ksero pos tin "Queens Day" oi tipoi mesa se 4 ores metatrepsane tin poli tous apo skouditopo se "kliniki", oute apotsigaro den evlepes. Pou ginonte afta stin panemorfi Ellada mas? (sinfono pos den exi noima i sizitisi afti).

Me to e-bike to 0-25km/h ginete pio grigora apo oti me ena antistixo aplo podilato, akomi kai sto "Faraggi tis Samarias" pio grigora tha ftasi ston pato. oxi?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
μα γιατι να είναι κατακριτέα η επιλογή ενός ανθρώπου να επιλέξει ένα e-bike έναντι ενός αυτοκινήτου???

Δεν κατακρίνουμε ούτε την επιλογή ούτε τον αναβάτη. Κατακρίνουμε το τρόπο που παρουσιάζεται το ηλεκτρικό σε σχέση με αυτό που πραγματικά είναι.

god saved the bike wrote:

Γιατί να καβαλήσεις 25 κιλά τουλάχιστον ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας,μάλλον κατάρα μου ακούγεται

Γι' αυτό και γράφουμε ότι δεν είναι ποδήλατα αλλά ηλεκτροκίνητα με πετάλια. Γι' αυτό και γράφουμε ότι δεν αποτελεί προθάλαμο της ποδηλασίας :)

god saved the bike wrote:

in numbers,δεν μπορείς να πάς Κηφισσιά[πχ.σπίτι]-κέντρο[πχ.δουλειά]+ξανα σπίτι,και να κατέβεις και για έναν καφέ αργότερα γιατί θα σου μείνει γυρίζοντας.

Γι' αυτόν και για πολλούς ακόμα λόγους έχει περισσότερο νόημα να αγοράσεις -αν μπορείς- παπί ή σκουτερ.

Στην τελική είναι παράλογο το όλο σκεπτικο
"Θέλω να αφήσω το αμάξι μου και να γίνω ποδηλάτης"
"Ωραία, πάρε αυτό εδώ που ζυγίζει 25-30 κιλά"
"Μα πως θα πεταλάρω τόσα κιλά στην Αθήνα;;;"
"Πανεύκολα, ανοίγεις το γκάζι"

Είναι τελείως παράλογο να θέλεις συνηθήσεις την ποδηλασία με κάτι που ζυγίζει όσο 2 ποδήλατα και διαθέτει γκάζι και δεν τίθεται ζήτημα το αν σε σπρώχνουμε στα μηχανάκια και όχι ποδήλατα.

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Me to e-bike... ...akomi kai sto "Faraggi tis Samarias" pio grigora tha ftasi ston pato.

Νομίζω ότι βρήκες τον καταλληλότερο προορισμό για ένα e-bike...!
Χαχαχα...!
:)

Αστειεύομαι, φυσικά...

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Ο προϊστορικός άνθρωπος ξάπλωσε ένα πρωινό και κοίταξε τον ήλιο.
Τον παρατήρησε καθώς ανέβαινε.
Ανέβαινε.
Ανέβαινε.
Είδε ότι μερικές ώρες αργότερα είχε φτάσει πάρα πολύ ψηλά πάνω στον ουρανό.
Στη συνέχεια παρατήρησε ότι άρχισε να κατεβαίνει.
Κατέβαινε.
Κατέβαινε.
Κατέβαινε ώσπου χάθηκε πίσω από κάποια μακρυνά βουνά και τότε το σκοτάδι είχε πια αντικαταστήσει το φως γύρω του.
Τότε ο προϊστορικός άνθρωπος παρατήρησε...ότι είχε χάσει μια ολόκληρη ημέρα χαζεύοντας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

automation wrote:
Ο προϊστορικός άνθρωπος ξάπλωσε ένα πρωινό και κοίταξε τον ήλιο.
Τον παρατήρησε καθώς ανέβαινε.
Ανέβαινε.
Ανέβαινε.
Είδε ότι μερικές ώρες αργότερα είχε φτάσει πάρα πολύ ψηλά πάνω στον ουρανό.
Στη συνέχεια παρατήρησε ότι άρχισε να κατεβαίνει.
Κατέβαινε.
Κατέβαινε.
Κατέβαινε ώσπου χάθηκε πίσω από κάποια μακρυνά βουνά και τότε το σκοτάδι είχε πια αντικαταστήσει το φως γύρω του.
Τότε ο προϊστορικός άνθρωπος παρατήρησε...ότι είχε χάσει μια ολόκληρη ημέρα χαζεύοντας.

τυχερός ο προιστορικός ανθρώπος

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:

Exoume tin omorfoteri xora ston kosmo. Episis ksero pos tin "Queens Day" oi tipoi mesa se 4 ores metatrepsane tin poli tous apo skouditopo se "kliniki", oute apotsigaro den evlepes. Pou ginonte afta stin panemorfi Ellada mas? (sinfono pos den exi noima i sizitisi afti).

http://www.youtube.com/watch?v=-LIsJUDh2Ac
cocahontes wrote:

Me to e-bike to 0-25km/h ginete pio grigora apo oti me ena antistixo aplo podilato, akomi kai sto "Faraggi tis Samarias" pio grigora tha ftasi ston pato. oxi?

πες του γιατί γινεται αυτό
εκτός αν δεν θέλεις να απαντήσεις για τριτη φορά στην ίδια ερώτηση

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Ego kathimerina kano 20km (10+10), pistepseme, den pas kai erxese me kanoniko podilato "atsalakotos" ektos kai an ise "podilatis-Plannet standard", i/kai, an den prepi na ftasis stin doulia sou "efrepos".

Πως είναι δυνατόν να πας ατσαλάκοτος στην μία και όχι στην άλλη
και στις 2 σε ποδήλατο δεν κάθεσε??
εκτός και αν
το έχεις σαν κανονικό ποδήλατο όταν το ξεκλιδώνεις απο το σπίτι σου
το κατεβάζεις στο δρόμο
βάζεις μπρος την υποβοήθιση
όχι για πολύ για 10 χλμ μόνο
μετά κατεβένεις απο το scouter εεε ποδήλατο ήθελα να πω κλίνεις την υποβοήθηση (εδώ ξαναγίνετι κανονικότατο ποδήλατο)
το βάζεις στο ποδηλατικό πάρκινκ δίπλα στα άλλα scouter
και έτσι νιώθεις ποδηλάτης ατσαλάκοτος και ωραιος
:D

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Και για να το διαπιστώσεις,δεν έχεις παρά να κλειδώσεις την υποβοήθηση και να ξεκινήσεις απο την Κηφισσιά(ή όπου σε βολεύει)και να κάνεις 14-15 κλασσικά χιλιόμετρα υποτιθέμενης ισιαδούρας.Μπορεί να μην ιδρώσεις,αλλά αν δεν το κάνεις τουλάχιστον για ένα χρόνο σταθερά,καθημερινά,οι μύες σου θα έχουν πάρει φωτιά την επόμενη μέρα που θα ξυπνήσεις,δεν θα μπορείς να κουνηθείς.
Και εκεί που φαίνεται η διαφορά στη γυμναστική είναι ότι και να κάνεις διατασεις πρίν ξεκινησεις,και πάλι όταν φτάνεις,μετά απο ένα χρόνο χρήσης,
θα νίωθεις 'το βάρος' στους μύες των ποδιών σου,και ας έχεις ιδρώσει ελάχιστα στο πρόσωπο.

Δεν ξέρω γιατί ο ιδρώτας παρουσιάζεται εδω στο πύρ το εξώτερο,και απο το μετρό Συντάγματος αν ανέβεις την Αμερικής μέχρι την πλατεία Κολωνακίου,θα ιδρώσεις,όπως κάνουν εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά[κ ανάμεσα τους δεκάδες ατσαλάκωτοι κολωνακιότες και golden boys:P]

Συμπέρασμα...σκέφτομαι να πάρω ένα μοτοποδήλατο που παίρνει και συνεπιβάτη,για τα Σαββατοκύριακα.

Αλλά αυτό αφορά καθαρά εμένα που θέλω να έχω και παρέα.Και ξέρω ότι η λέξη ποδήλατο είναι χαριστική,γιατί το όχημα έχει απλά ένα ζευγάρι πετάλια για να ξεκινάει και μετά ανοίγεις το γκάζι.

Αν ήθελα να πάω μόνη μου,θα έπαιρνα το ποδηλατάκι μου,να κάνω πεταλιές με τριβή και όχι στον αέρα,να ιδρώνω όπως και πολλοί άλλοι άνθρωποι,και να έχω εμπεδώσει ότι ακόμα και το 'κατηφορικό' κατέβασμα της Κηφισσίας ή της Μεσογείων,τελικά δεν είναι και τόσο κατηφορικό όσο ακούγεται:)

Kαι για την ιστορία,ένα μοτοποδήλατο τι διαφορά έχει απο ένα ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργικά?Yπάρχουν ηλεκτρικά μοτοποδήλατα που φορτώνουν σε ελάχιστες ώρες και κάνουν μόλις 500e[σε σχέση με τα 2000e είναι κάτι!]
[Εκτός απο το συν του να έχεις και παρέα:D]

Το θέμα της μη επιλογής αυτοκινήτου πάντως είναι ένα συν.Όπως και ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν παίρνουν βενζίνη,αλλά μπαταρία.Ντάξει,απο το ολότελα καλή και η παναγιώτενα...

Ποδήλατα βέβαια δεν είναι,αφου ποδηλατο=πόδι+ελαύνω=προχωρώ με τα πόδια μου.Για μπαταρία δεν λέει κάτι:P

σσ.αν μιλάμε για 10+10 χιλόμετρα,τα βγάζεις και με ποδήλατο ατσαλάκωτος...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

σωστή η god saved the bike
αν και δεν ήξερα ότι είσαι κοπέλα
:D

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Και για να το διαπιστώσεις,δεν έχεις παρά να κλειδώσεις την υποβοήθηση και να ξεκινήσεις απο την Κηφισσιά(ή όπου σε βολεύει)και να κάνεις 14-15 κλασσικά χιλιόμετρα υποτιθέμενης ισιαδούρας.Μπορεί να μην ιδρώσεις,αλλά αν δεν το κάνεις τουλάχιστον για ένα χρόνο σταθερά,καθημερινά,οι μύες σου θα έχουν πάρει φωτιά την επόμενη μέρα που θα ξυπνήσεις,δεν θα μπορείς να κουνηθείς.
[...]

Το θέμα της μη επιλογής αυτοκινήτου πάντως είναι ένα συν.Όπως και ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν παίρνουν βενζίνη,αλλά μπαταρία.Ντάξει,απο το ολότελα καλή και η παναγιώτενα...

Ποδήλατα βέβαια δεν είναι,αφου ποδηλατο=πόδι+ελαύνω=προχωρώ με τα πόδια μου.Για μπαταρία δεν λέει κάτι:P

σσ.αν μιλάμε για 10+10 χιλόμετρα,τα βγάζεις και με ποδήλατο ατσαλάκωτος...

Η ειδοποιές διαφορές μεταξύ ενός μοτοποδηλάτου, μηχανακίου, μηχανής, σκούτερ και ενός e-bike είναι η εξής:
Τα πρώτα δουλεύουν με βενζίνη και όχι με ρεύμα, ( άρα εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα καυσαέρια), και επίσης αν κλείσεις τον κινητήρα δεν πάνε πουθενά, δηλαδή δεν κινούνται άνευ βενζίνης.

Το μοτοποδήλατο, μηχανάκι , σκούτερ κτλ, δεν μπορείς να το αφήσεις να τσουλήσει από την Κηφισιά μέχρι την Ομόνοια, θα πρέπει να το έχεις αναμμένο, έστω και στο ρελαντί, παράγοντας καυσαέρια συνέχεια σε όλη την διάρκεια της διαδρομής σου. ( και φυσικά σταματημένος στο φανάρι).

Και φυσικά με ένα μηχανάκι, σκούτερ κτλ δεν είσαι πιο αυτόνομος από ότι με ένα e bike γιατί θα πρέπει να το γεμίζεις από καιρό σε καιρό με βενζίνη. Και αν σου μείνει να το πας είτε τσουλώντας με τα χέρια μέχρι το πλησιέστερο βενζινάδικο, είτε να το κλειδώσεις και να πας μέχρι το βενζινάδικο με ένα κατσαρόλι στο χέρι να σου δώσουν βενζίνη, ( τι ωραίο αυτό!! ) γιατί είπαμε ότι αν σβήσει ο κινητήρας δεν κάνει βήμα κυρίως γιατί δεν πιάνουν τα φρένα που είναι υδραυλικά και δουλεύουν με τον κινητήρα αναμμένο. Τώρα που το σκέφτομαι και αυτό μες στο κόλπο είναι για να καταναλώνεις καύσιμα. Κανένα αυτοκίνητο ή μηχανάκι δεν έχει φρένα αν το αφήσεις να τσουλήσει στην κατηφόρα με νεκρά και σβηστό τον κινητήρα. Και γκάζι να μην πατάς πάλι θα πρέπει να το έχεις αναμμένο έστω και στο ρελαντί και να καις βενζίνη.. Κουφαλίτσες! )

Τώρα god saved the bike και eaglos έχετε άδικο όταν λέτε ότι τα ebikes είναι 30 φεύγα κιλά. Δεν είναι τόσα, έχω δει από κοντά e bike και άντε να ζυγίζει 20 κιλά. Και επειδή κάποια από αυτά έχουν και κανονικές full ταχύτητες ποδηλάτου στα σίγουρα και να σου ξεμείνει από μπαταρία μπορείς να το πας όπου θες κάνοντας πετάλι. ( τα strike bikes ζυγίζουν ρε σεις 18 .. ).

Όπως και να έχει η συζήτηση δεν έχει κανέναν νόημα. Εκείνοι που θέλουν να πάρουν e bike θα πάρουν και καλά θα κάνουν. Θα έχουν κάνει ότι πιο οικολογικό μπορούν σύμφωνα πάντα με τις υπάρχουσες συνθήκες και την διαθέσιμη τεχνολογία.

Για μένα τα e bikes είναι κάτι που είναι χρήσιμο, οικολογικότερο από τις μηχανές και τα αυτοκίνητα και κάτι που σαφώς μπορεί να οδηγήσει τον κόσμο στο να χρησιμοποιεί τις μηχανές και τα αυτοκίνητα λιγότερο. Και αυτό αν μη τι άλλο είναι από την φύση του καλό.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

απλά για να μην μπερδεύονται οι χρήστες
θέλω να κάνω έναν διαχωρισμό των κατηγοριών
(στα μηχανοκίνητα 2τροχα)
γιατί εδώ ο καθένας τα βάζει σε ένα τσουβάλι
και βάση των κατηγοριών το μοτοποδήλατο είναι ουσιαστικά ένα e-bike απλά καίει βενζίνα με έναν κινητήρα χαμηλής καύσης και έχει πεντάλ για όταν ξεμείνει
τώρα το πιο είναι πιο οικολογικό θέλει μεγάλη συζήτηση μιας και η μπαταρία έχει ρύπους
και το υγρό καύσιμο
και πρέπει να δούμε εξαρχής όλους τους παράγοντες
ακόμα και την ποσότητα co2 που βγάζει ένα εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών
και το co2 που παράγουμε για την ανακύκλωση της ίδιας μπαταρίας
οπότε το αφήνουμε στην άκρη μιας και δεν έχουμε τα στοιχεία για να δούμε κατά πόσο οικολογικό είναι η δεν είναι ένα σύστημα με μπαταρία έναντι ενός βενζινοκινητήρα χαμηλής καύσης

οπότε το e-bike είναι κάτι που υπήρχε έχει καταργηθεί και εμείς πάμε να το ζωντανέψουμαι όχι γιατί είναι καλό σαν όχημα
αλλά γιατί υπάρχει κοινό που θέλει να απαλύνει την οικολογική του συνείδηση
με δικαιολογίες του στυλ γυμνάζομαι όσο μπορώ καίω λιγότερο από ένα αυτοκίνητο
και δεν μολύνω καθόλου το περιβάλλον
πράγμα το οποίο είναι αναληθή

εδώ λοιπόν οι κατηγορίες να δείτε πως κάτι τέτοιο δεν είναι νέο εύρημα της τεχνολογίας αλλά αρκετά παλιό

Δίτροχα κυρίως για αστική χρήση

1. Μοτοποδήλατα . Είδος που καταργείται, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.

2. "Παπιά". Είδος που "ξεκίνησε" από το ιστορικό HONDA C-50 την δεκαετία του '50 με κυριότερα χαρακτηριστικά : 50cc κυβισμός, ημιαυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων(αρχικά τριών),τετράχρονος αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας, ποδιά, ελεύθερος(κενός) χώρος έμπροσθεν της σέλας,ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα και χρήση αποκλειστικά σε αστικές μετακινήσεις. Σήμερα πλέον κατασκευάζουν "παπιά" πολλές εταιρείες από Ιαπωνία και Άπω Ανατολή με κυβισμό που φτάνει τα 150cc, δισκόφρενα στον εμπρόσθιο και πίσω τροχό, καταλύτη και αναρτήσεις από μεγαλύτερα δίκυκλα. Κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί δίχρονα "παπιά" (Yamaha) και με συμπλέκτη(Yamaha). Επίσης τα "παπιά" είναι το είδος στο οποίο γίνονται οι περισσότερες μετατροπές από χομπίστες σε αύξηση κυβισμού, εξατμίσεις και πολλά άλλα. Παρόλο που έγραψαν ιστορία, ως τα απόλυτα μεταφορικά μέσα για την πόλη, δίνουν σιγά-σιγά την θέση τους στα σκούτερ.

3. Σκούτερ (scooter): Η πλέον ανερχόμενη κατηγορία δικύκλων με κύρια χαρακτηριστικά : Κινητήρας στο κέντρο κάτω από τη σέλα ή παλιότερα στο πίσω μέρος δίπλα από τον τροχό(PIAGGIO, VESPA), χρήση κυρίως σε αστικές μετακινήσεις, αυτόματο κιβώτιο, "ποδιά" μπροστά, ελεύθερος (κενός) χώρος ανάμεσα στη σέλα και τον εμπρόσθιο τροχό, τροχοί μικρότεροι των μοτοσικλετών και διάθεση αρκετών αποθηκευτικών χώρων. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και δίχρονος στους μικρούς κυβισμούς(50 κ. εκ. έως 100cc) και τετράχρονος στις υλοποιήσεις πάνω απο 150 κ. εκ. Υπάρχουν, βέβαια, υλοποιήσεις με κυβισμό στα 850 κ. εκ. (Gilera), όπως επίσης με δύο κυλίνδρους. Επίσης, υπάρχουν υλοποιήσεις με ημιαυτόματα κιβώτια και με μεγάλους τροχούς. Η ευκολία χρήσης, το χαμηλό κέντρο βάρους, το χαμηλό ύψος της σέλας και η σχετική προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, κατέστησαν τα σκούτερ δημοφιλέστατα σε όλες τις κατηγορίες αναβατών.
[Επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες

1. Οι θέσεις επιβατών ως επί το πλείστον είναι δύο, υπάρχουν όμως, και κυρίως, μοτοποδήλατα με μονή σέλα.

2. Τα μικρά δίτροχα δεν είναι πάντα ιδιωτικής χρήσης. Τα "παπιά" χρησιμοποιούνται ευρύτατα για διανομές μικρών αντικείμενων από εταιρείες μαζικής εστίασης και τα σκούτερ περισσότερο από ταχυδρομικές εταιρείες για διανομή δεμάτων. Επίσης χρησιμοποιούνται και ως μοτο - ταξί κυρίως στην Ευρώπη γιατί η αντίστοιχη σκέψη στην Ελλάδα δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθούν και τα τρίτροχα οχήματα με δύο τροχούς πίσω που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με μεγάλα κιβώτια αποθήκευσης πίσω για μεταφορές προϊόντων.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

marlene wrote:

Η ειδοποιές διαφορές μεταξύ ενός μοτοποδηλάτου, μηχανακίου, μηχανής, σκούτερ και ενός e-bike είναι η εξής:
Τα πρώτα δουλεύουν με βενζίνη και όχι με ρεύμα, ( άρα εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα καυσαέρια), και επίσης αν κλείσεις τον κινητήρα δεν πάνε πουθενά, δηλαδή δεν κινούνται άνευ βενζίνης.

Τσου!Τα μοτοποδήλατα μπορούν να είναι και διθέσια και ηλεκτρικά.
Μάλιστα βρίσκεις μπόλικα στη χρυσή ευκαιρία,προσωπικά με έψηνε στην περίπτωση που ήθελα να μεταφέρω έναν άνθρωπο για ιδιωτικής χρήσης μετακίνηση αντί να πάρω αμάξι ή ταξί.Veloταξι δεν έχουμε δυστυχώς,άμα μπορούσα,θα έπαιρνα αυτό:)

H άποψη που προσωπικά έχω για τα δίκυκλα ειναι οτι κατα κάποιο τρόπο είναι αλλυλέγγυα μεταξύ τους γιατί όλα είναι επηρεπή στη βία της ασφάλτου.
Και για το θέμα της βενζίνης μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί,ένα παπί θέλει 5e βενζίνη έναντι ενός αυτοκινήτου που θέλει 30 για την ίδια διαδρομή μεταφέροντας και τα δύο έναν άνθρωπο..

Θέλω να καταλήξω στο ότι η δική μου εμμονή είναι με την έλλειψη χώρου κυρίως που κάνει το βίο αβίωτο.Αν μία μηχανή είναι καλοσυντηρημένη δεν αφήνει το ίδιο αποτύπωμα με ένα αμάξι,μην τρελλαθούμε.Ας μην τα τσουβαλιάζουμε...

Όμως,καλό είναι να ξέρουμε τι οδηγούμε.Η παράθεση του plannet περι δικύκλων σωστή.

Δεν μπορούν να κάνουν όλοι το ίδιο και δεν θέλουν κι όλας.Δικαίωμα τους στο κάτω κάτω.

Αλλα η μπαταρία παραμένει,όπως παραμένει και το γκάζι για μια μηχανή για να θυμίζει ότι ΔΕΝ είναι ποδήλατο,αλλά μηχανή.

Και επίσης,υποψιάζομαι ότι το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου μπορεί να είναι πολύ μεγάλο,σκεφτείτε να πέσει ο αναβάτης?[οι σαβούρες με το ποδήλατο είναι παράσημα,όλοι έχουν απο ένα:)].(Kαι με τις ίδιες ρόδες,έχουν τις ίδιες πιθανότητες να σαβουριαστούν στους καλοσυντηρημένους μας δρόμους:P)

Πόσο θα στοιχίσει αυτή η μπαταρία αν χαλάσει με το πέσιμο?
Να,ορίστε που δεν ιδρώνετε..Ιδρώνει η τσέπη σας για να τα πληρώσει.Πόσες εργατοώρες χρειάζονται για να πάρεις μία καινούργια μπαταρία?Πόσες δόσεις?

Κάτι απο Ι.Χ. μου θυμιζει αυτο,το '60 δόσεις έδωσες να πάρεις λαμαρίνα κτλ'...

Στο ευέλικτη μετακίνηση λοιπόν μαζι,στο έξυπνη μαζί,στα προβλήματα του δρόμου μαζί,αλλά στο οικολογική,υγιής και οικονομική τα σπάμε...

Ένα παιδί των G700 θα ήθελε τρείς μισθούς με απεργία πείνας στο ενδιάμεσο για να πάρει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο,ενώ θα ήθελε μόλις μισό μισθό για να πάρει ένα απλό ποδηλατάκι μέσης κατηγορίας ή να φτιάξει το παλιό του όπως μας προτείνουν οι Rats και θα έχανε και μερικά κιλάκια στο μεταξύ με τη γυμναστική που κερδίζει,ή ακόμα και αν δεν έχανε,θα έκανε καλό στη καρδιοαγγειακή του κυκλοφορία.

I'd rather TRY more :)

σσ.στα μείον του ηλεκτρικού ποδηλάτου,το ότι δεν υπάρχουν πρίζες στη μεση του δρόμου,άμα μείνεις:P