Ebikes rule ! (Μόνο για ηλεκτρικά μοτοποδήλατα)

1012 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cocahontes
Απών/απούσα

Kai ta e-bikes me ilektrokinitira ano ton 250W theorounte motopodilita, eno podilata afta pou exoun ilektrokinitira, kato apo 250W,apo ton nomo kai oxi apo tin apopsi tou kathenos. Parapona sto Yp.Metaforon aki stin Evropaiki Enosi gia afto to thema.

Tin sxesi ton venzinokiniton, ego prosopika den tin katalaveno, alla kati tha kserete.

Ta e-bikes kostizoun ena skazmo lefta giati mexri simera ine liga, apo tou xronou tha doume giati oloi vgazoun kai ena.
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.

Τι λες, ρε μεγάλε...!
Τώρα ένοιωσα χώμα εγώ... με το φτηνό ποδηλατάκι μου...
Ν' ανοίξει η γη να με καταπιεί...
Πάω να κρυφτώ...

cocahontes
Απών/απούσα

Elderly biker wrote:
cocahontes wrote:
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.

Τι λες, ρε μεγάλε...!
Τώρα ένοιωσα χώμα εγώ... με το φτηνό ποδηλατάκι μου...
Ν' ανοίξει η γη να με καταπιεί...
Πάω να κρυφτώ...

Se ti difonis? den katalava, olos o kosmos mpori na agorasi oti theli? ego pantos den mporo, mono kapia mporo kai to kano.
Afto pou pires ine afto pou se kalipti. Kala ekanes.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Kai ta e-bikes me ilektrokinitira ano ton 250W theorounte motopodilita, eno podilata afta pou exoun ilektrokinitira, kato apo 250W,apo ton nomo kai oxi apo tin apopsi tou kathenos. Parapona sto Yp.Metaforon aki stin Evropaiki Enosi gia afto to thema.

Tin sxesi ton venzinokiniton, ego prosopika den tin katalaveno, alla kati tha kserete.

Ta e-bikes kostizoun ena skazmo lefta giati mexri simera ine liga, apo tou xronou tha doume giati oloi vgazoun kai ena.
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.


δλδ παίζουμε στο γεγονός των watt???
δλδ 249.9 είναι ποδήλατο και 250 είναι μηχανάκι???
ναι αλλά αυτά που είπες πιο πάνω είναι με 1000watt
http://www.epluselectricbike.com/store/viewItem.asp?idProduct=47
αυτό δεν έλεγες????
ωχ 2 εκδώσεις 750w kai 1000w

ανακοίνωση ανακοίνωση τα φώτα των ποδηλάτων σας να μην ξεπερνάνε τα 250 watt κινδυνεύεται να χαρακτηριστείτε ως τσόπερ και θα χρειαστείτε τα παρακάτω έγραφα
δίπλωμα ασφάλεια αυτοκινήτου και άδεια κυκλοφορίας

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Se ti difonis? den katalava, olos o kosmos mpori na agorasi oti theli?

Μη μου πεις...
Ζούμε σε "ιδανική" κοινωνία και δεν το κατάλαβα...;
(Καταναλώνω άρα υπάρχω)

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Elderly biker wrote:
cocahontes wrote:
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.

Τι λες, ρε μεγάλε...!
Τώρα ένοιωσα χώμα εγώ... με το φτηνό ποδηλατάκι μου...
Ν' ανοίξει η γη να με καταπιεί...
Πάω να κρυφτώ...

Στον καπιταλισμό φτάνεις μόνο με ηλεκτρικό ποδήλατο...:P

Πέτρο,φύλα χώρο και για μένα :D

Μας σνόμπαραν τα SUV,ήρθαν και οι βάρβαροι...

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
marlene wrote:

Η ειδοποιές διαφορές μεταξύ ενός μοτοποδηλάτου, μηχανακίου, μηχανής, σκούτερ και ενός e-bike είναι η εξής:
Τα πρώτα δουλεύουν με βενζίνη και όχι με ρεύμα, ( άρα εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα καυσαέρια), και επίσης αν κλείσεις τον κινητήρα δεν πάνε πουθενά, δηλαδή δεν κινούνται άνευ βενζίνης.

Τσου!Τα μοτοποδήλατα μπορούν να είναι και διθέσια και ηλεκτρικά.
Μάλιστα βρίσκεις μπόλικα στη χρυσή ευκαιρία,προσωπικά με έψηνε στην περίπτωση που ήθελα να μεταφέρω έναν άνθρωπο για ιδιωτικής χρήσης μετακίνηση αντί να πάρω αμάξι ή ταξί.Veloταξι δεν έχουμε δυστυχώς,άμα μπορούσα,θα έπαιρνα αυτό:)

H άποψη που προσωπικά έχω για τα δίκυκλα ειναι οτι κατα κάποιο τρόπο είναι αλλυλέγγυα μεταξύ τους γιατί όλα είναι επηρεπή στη βία της ασφάλτου.
Και για το θέμα της βενζίνης μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί,ένα παπί θέλει 5e βενζίνη έναντι ενός αυτοκινήτου που θέλει 30 για την ίδια διαδρομή μεταφέροντας και τα δύο έναν άνθρωπο..

Θέλω να καταλήξω στο ότι η δική μου εμμονή είναι με την έλλειψη χώρου κυρίως που κάνει το βίο αβίωτο.Αν μία μηχανή είναι καλοσυντηρημένη δεν αφήνει το ίδιο αποτύπωμα με ένα αμάξι,μην τρελλαθούμε.Ας μην τα τσουβαλιάζουμε...

Όμως,καλό είναι να ξέρουμε τι οδηγούμε.Η παράθεση του plannet περι δικύκλων σωστή.

Δεν μπορούν να κάνουν όλοι το ίδιο και δεν θέλουν κι όλας.Δικαίωμα τους στο κάτω κάτω.

Αλλα η μπαταρία παραμένει,όπως παραμένει και το γκάζι για μια μηχανή για να θυμίζει ότι ΔΕΝ είναι ποδήλατο,αλλά μηχανή.

Και επίσης,υποψιάζομαι ότι το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου μπορεί να είναι πολύ μεγάλο,σκεφτείτε να πέσει ο αναβάτης?[οι σαβούρες με το ποδήλατο είναι παράσημα,όλοι έχουν απο ένα:)].(Kαι με τις ίδιες ρόδες,έχουν τις ίδιες πιθανότητες να σαβουριαστούν στους καλοσυντηρημένους μας δρόμους:P)

Πόσο θα στοιχίσει αυτή η μπαταρία αν χαλάσει με το πέσιμο?
Να,ορίστε που δεν ιδρώνετε..Ιδρώνει η τσέπη σας για να τα πληρώσει.Πόσες εργατοώρες χρειάζονται για να πάρεις μία καινούργια μπαταρία?Πόσες δόσεις?

Κάτι απο Ι.Χ. μου θυμιζει αυτο,το '60 δόσεις έδωσες να πάρεις λαμαρίνα κτλ'...

Στο ευέλικτη μετακίνηση λοιπόν μαζι,στο έξυπνη μαζί,στα προβλήματα του δρόμου μαζί,αλλά στο οικολογική,υγιής και οικονομική τα σπάμε...

Ένα παιδί των G700 θα ήθελε τρείς μισθούς με απεργία πείνας στο ενδιάμεσο για να πάρει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο,ενώ θα ήθελε μόλις μισό μισθό για να πάρει ένα απλό ποδηλατάκι μέσης κατηγορίας ή να φτιάξει το παλιό του όπως μας προτείνουν οι Rats και θα έχανε και μερικά κιλάκια στο μεταξύ με τη γυμναστική που κερδίζει,ή ακόμα και αν δεν έχανε,θα έκανε καλό στη καρδιοαγγειακή του κυκλοφορία.

I'd rather TRY more :)

σσ.στα μείον του ηλεκτρικού ποδηλάτου,το ότι δεν υπάρχουν πρίζες στη μεση του δρόμου,άμα μείνεις:P

Πόσες εργατοώρες στοιχίζουν τα ντεσού ενός πλήρως εξοπλισμένου ποδηλάτη;
Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στοιχίζουν το ίδιο ακριβά. Δεν μας φαίνονται αλλά με την αγορά ενός ποδηλάτου πρέπει έτσι για αρχή να αγοράσεις:

Φώτα
Πέταλο ( χωρίς συζήτηση φυσικά)
Αντιανεμικό διαπνεόμενο ( και τον χειμώνα με επένδυση)
Δύο τρεις αλλαξιές ισοθερμικά
Παγούρι
Τσαντάκι- τσαντάκια
Σέλα ( και τσάντες κατά προτίμηση ανάλογα με τα αντικείμενα που κουβαλάς ή καλάθι ή τσάντα τιμονιού κτλ)
Παπούτσια ( καμιά φορά με spd)
Τα spd
Κράνος ( απαραίτητο φυσικά)
Μπαλακλάβα ισοθερμική για να μην σε ξυρίζει ο αέρας τον χειμώνα
Γάντια ( σώζουν σε περίπτωση σαβούρας- απαραίτητα και αυτά).
Μπλοκάζ ασφαλείας ( αν δεν θες να το βρεις με μία ρόδα)
Σέλα της προτιμήσεως σου για να μην πονάει ο ποπος σου. ( κάποιοι την αλλάζουν με το καλημέρα σας).
Εργαλεία
και σαμπρέλες ( ενίοτε)
Αδιάβροχο
Κοντεράκι ( όλοι έχουν από ένα από ότι φαίνεται)

( και για εκείνους που δεν αρκούνται στα μαμίσια του ποδηλάτου- και είναι πολλοί αυτοί.. )
Πλήρης σειρά ταχυτήτων (π.χ Deore XT, Campangolo και δεν συμμαζεύεται)
Λάστιχα που δεν σκάνε, λάστιχα βροχής, λάστιχα για άλλο τύπο δρόμου..

Kάνε σούμα στα βασικά, χωρίς πιθανές αναβαθμίσεις, που έτσι και αλλιώς τις κάνουμε για το κέφι μας, και θα δεις ότι το κάθε "σπορ" έχει και αυτό τα έξοδα του!

Και αν νομίζεις ότι υπερβάλω, ρώτα όποιον θες εδώ μέσα να σου απαντήσει ειλικρινά πόσο του έχει στοιχίσει το ποδήλατο του μαζί με ΌΛΑ όσα χρειάζονται, ( ή και δεν χρειάζονται ) για να το κυκλοφορεί στον δρόμο.
Και αυτά που θα σου πει να είσαι σίγουρος ότι έχουν πληρωθεί με εργατοώρες. :)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα ερχόμουν και εγώ αλλά που να με χωρέσει με τα 130 κιλά
θέλουμε μεγαλύτερη γη

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

marlene wrote:

Και αν νομίζεις ότι υπερβάλω, ρώτα όποιον θες εδώ μέσα να σου απαντήσει ειλικρινά πόσο του έχει στοιχίσει το ποδήλατο του μαζί με ΌΛΑ όσα χρειάζονται, ( ή και δεν χρειάζονται ) για να το κυκλοφορεί στον δρόμο.
Και αυτά που θα σου πει να είσαι σίγουρος ότι έχουν πληρωθεί με εργατοώρες. :)

εμένα εμένα εμένα
ρωτήστε εμένα που κυκλοφορούσα με τα 130 κιλά μου (για να μην τεθεί θέμα αντοχής)
με ένα ποδήλατο των 150 ευρό
επί 2 χρόνια
και το άφησα κουκλί το χάρισα και συνεχίζει να κυκλοφορεί

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

marlene wrote:
Πόσες εργατοώρες στοιχίζουν τα ντεσού ενός πλήρως εξοπλισμένου ποδηλάτη;
Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στοιχίζουν το ίδιο ακριβά. Δεν μας φαίνονται αλλά με την αγορά ενός ποδηλάτου πρέπει έτσι για αρχή να αγοράσεις: [...]

Συμφωνώ,αλλά στην προκειμένη περίπτωση,σε όλα αυτά πρόσθεσε και την τιμή του ηλεκτρικού ποδηλάτου..Γιατί το ότι είναι ηλεκτρικό δεν αναιρεί το ότι θα χρειαστεί και όλα τα προαναφερθέντα ή έστω κάποια,ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και τις απαιτήσεις κάθε αναβάτη.
Δηλαδή,px.πώς προδιαγράφουμε ότι ένα ebike δεν έχει κωλοσέλα παρά τα 2000e?Κράνος?Φώτα?Σαμπρέλες?τρόμπα?κτλ κτλ...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@god save the bike
εδώ δεν χρειάζεται κολάν το e-bike και δεν μας λένε και το γιατί
:D

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

Ένα περίεργο πράμα... 28 χρόνια που πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με το ποδήλατο δεν έχω φορέσει ποτέ κολάν...
Δεν πάω καλά φαίνεται...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εγώ πάω σε όλους τους πελάτες
με κατσαβίδια στις τσέπες
και όλα αυτά γιατί δεν έχω που να βάλω τα κατσαβίδια όταν φοράω κολάν

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
marlene wrote:
Πόσες εργατοώρες στοιχίζουν τα ντεσού ενός πλήρως εξοπλισμένου ποδηλάτη;
Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στοιχίζουν το ίδιο ακριβά. Δεν μας φαίνονται αλλά με την αγορά ενός ποδηλάτου πρέπει έτσι για αρχή να αγοράσεις: [...]

Συμφωνώ,αλλά στην προκειμένη περίπτωση,σε όλα αυτά πρόσθεσε και την τιμή του ηλεκτρικού ποδηλάτου..Γιατί το ότι είναι ηλεκτρικό δεν αναιρεί το ότι θα χρειαστεί και όλα τα προαναφερθέντα ή έστω κάποια,ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και τις απαιτήσεις κάθε αναβάτη.
Δηλαδή,px.πώς προδιαγράφουμε ότι ένα ebike δεν έχει κωλοσέλα παρά τα 2000e?Κράνος?Φώτα?Σαμπρέλες?τρόμπα?κτλ κτλ...

Το κόστος, θέλω να σου πω, ότι δεν αποτελεί το κριτήριο για την αγορά ή όχι e bike. ( είτε συντήρησης είτε ντεσού). Είναι μία η άλλη. Πολλά ποδήλατα που έχουν φίλοι συνποδηλάτες εδώ έχουν κοστίσει σε αγορά πολλά παραπάνω χρήματα από την αγορά ενός ebike και τους κοστίζουν ακόμα περισσότερα να τα συντηρούν.

Έπειτα ανάλογα με αυτό που αγοράζεις σου έρχονται και τα έξτρα έξοδα. Π.χ σε ένα e-bike δεν θα βάλεις spd οπότε γλυτώνεις και το έξοδο για τα πετάλια και το έξοδο για τα παπούτσια ( τα πιο φτηνά από αυτά τα παπούτσια έχουν 80 ευρώ - το ξέρω γιατί το έψαχνα).
Σε ένα e-bike για να σου φέρω ένα άλλο παράδειγμα δεν θα χρειαστεί να αγοράσεις φώτα. Έχει επάνω και παίρνουν ρεύμα από την μπαταρία.
Είναι έτερον εκάτερον η όλη κατάσταση, δεν είναι το κόστος συντήρησης η αγοράς όμως απαγορευτικό.

Όπως και να έχει, και θα βγω λίγο off topic, είτε αγοράζοντας ένα ποδήλατο, είτε ένα e bike, είτε ένα οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης, πάλι θα είμαστε θύματα ενός καταναλωτισμού που δημιουργείται από τα πρέπει τα γενικότερα και τα θέλω τα δικά μας.

Για μένα πάντως το όλο θέμα εξακολουθεί να είναι το πως κάνουμε χρήση της τεχνολογίας, και πως γίνεται να την χρησιμοποιούμε οικολογικά, αποδοτικά και με μέτρο. Αν κάποια συζήτηση θα έπρεπε να γίνεται εδώ είναι αυτή, και όχι αν το e bike θεωρείται ποδήλατο ή όχι. Αυτό είναι αδιάφορο και παραπέμπει σε σχολαστικισμούς άλλων εποχών.

Το ζητούμενο, ειδικά στην Ελλάδα, είναι να φύγουμε από την κουλτούρα του αυτοκινήτου και των μέσων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, καθώς μας έχουν καταστρέψει εντελώς. ( και σαν χώρα, και σαν οικονομία και σαν κουλτούρα).

Το θέμα μας δεν είναι να προσδιορίσουμε τι είναι τι, αλλά το πως θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε αυτά που μας προσφέρει η τεχνολογία για πιο οικολογικές και οικονομικές μετακινήσεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

marlene wrote:

Το κόστος, θέλω να σου πω, ότι δεν αποτελεί το κριτήριο για την αγορά ή όχι e bike. ( είτε συντήρησης είτε ντεσού). Είναι μία η άλλη. Πολλά ποδήλατα που έχουν φίλοι συνποδηλάτες εδώ έχουν κοστίσει σε αγορά πολλά παραπάνω χρήματα από την αγορά ενός ebike και τους κοστίζουν ακόμα περισσότερα να τα συντηρούν.


ναι
το ότι κάποιος διάλεξε ανθρακόνιμα και xtr για της βόλτες του στην πόλη
δεν σημαίνει πως χωρίς αυτά δεν μπορεί να κινηθεί
κόψε το πολύ γιατί θα τυφλωθείς στο τέλος
ένα ποδήλατο υπερβολικά καλό για μετακίνηση μέσα στην πόλη δεν κοστίζει 500 ευρό
και έχει 3 κλάσεις καλύτερα μέρη απο οποιοδήποτε e-bike των 1000 ευρό
marlene wrote:

Έπειτα ανάλογα με αυτό που αγοράζεις σου έρχονται και τα έξτρα έξοδα. Π.χ σε ένα e-bike δεν θα βάλεις spd οπότε γλυτώνεις και το έξοδο για τα πετάλια και το έξοδο για τα παπούτσια ( τα πιο φτηνά από αυτά τα παπούτσια έχουν 80 ευρώ - το ξέρω γιατί το έψαχνα).

αυτό μου θυμίζει το θέμα με το κολάν
γιατί αφού είναι ποδήλατο
δεν χρειάζεται spd ??
και γιατί στο κανονικό ποδήλατο χρειάζεσαι spd??
για μέσα στην πόλη τα spd είναι επικίνδυνα (αχ δεν στο είπανε αυτό??)
τα φοράνε αυτοί που κάνουν πολλά χλμ ή κάνουν αγωνιστική ποδηλασία
σου είπα να το κόψεις θα τυφλωθείς στο τέλος
marlene wrote:

Σε ένα e-bike για να σου φέρω ένα άλλο παράδειγμα δεν θα χρειαστεί να αγοράσεις φώτα. Έχει επάνω και παίρνουν ρεύμα από την μπαταρία.

κοίταξε να δεις το ένα έρχετε με φώτα και φτέρα
και κάνει τα 3πλάσια χρήματα
πόσα φώτα παίρνω με 500 ευρό ????
και φτερά ???
ε??
μπα βάζω στοίχημα πως γράφεις με τυφλό σύστημα
marlene wrote:

Είναι έτερον εκάτερον η όλη κατάσταση, δεν είναι το κόστος συντήρησης η αγοράς όμως απαγορευτικό.

έτερον εκάτερον είναι κάτι άλλο
που δυστυχώς λείπει απο την συζήτηση
marlene wrote:

Όπως και να έχει, και θα βγω λίγο off topic, είτε αγοράζοντας ένα ποδήλατο, είτε ένα e bike, είτε ένα οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης, πάλι θα είμαστε θύματα ενός καταναλωτισμού που δημιουργείται από τα πρέπει τα γενικότερα και τα θέλω τα δικά μας.

ναι για αυτό μην αγοράζεις ότι σου μοστράρουν όπως π.χ. ένα νέας τεχνολογίας e-bike
και ο καταναλωτής λέει
μα προσφέρει αυτό εκείνο το άλλο
γιατί να μην το πάρω .....

marlene wrote:

Για μένα πάντως το όλο θέμα εξακολουθεί να είναι το πως κάνουμε χρήση της τεχνολογίας, και πως γίνεται να την χρησιμοποιούμε οικολογικά, αποδοτικά και με μέτρο. Αν κάποια συζήτηση θα έπρεπε να γίνεται εδώ είναι αυτή, και όχι αν το e bike θεωρείται ποδήλατο ή όχι. Αυτό είναι αδιάφορο και παραπέμπει σε σχολαστικισμούς άλλων εποχών.


πιο οικολογικά απο ένα ποδήλατο δεν παίζει
το να μιλάς για οικολογία και χρήση μπαταρίας δεν πάει μαζί
η μπαταρία κουκλίτσα μου έχει βαρέα μέταλλα
κάνω ανακύκλωση σε μπαταρίες στο μαγαζί μου εδώ και 5 χρόνια
και το κάνω χωρίς να με υποχρεώσουν
πίστεψε με το έχω ψάξει
όσο λιγότερη μπαταρία τόσο το καλύτερο
και ας την ανακυκλώνουν οι περισσότεροι

marlene wrote:

Το ζητούμενο, ειδικά στην Ελλάδα, είναι να φύγουμε από την κουλτούρα του αυτοκινήτου και των μέσων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, καθώς μας έχουν καταστρέψει εντελώς. ( και σαν χώρα, και σαν οικονομία και σαν κουλτούρα).

σου εξηγώ πιο πάνω οικολογία δεν είναι η μπαταρία
marlene wrote:

Το θέμα μας δεν είναι να προσδιορίσουμε τι είναι τι, αλλά το πως θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε αυτά που μας προσφέρει η τεχνολογία για πιο οικολογικές και οικονομικές μετακινήσεις.

να το αξιοπιισουμε ναι
να μας εκμεταλευτεί όχι
θα σου δώσω ένα παράδειγμα του εξευτελισμού της τεχνολογίας
σε μία διακοπή ρεύματος για 2 ώρες και πιο χαρακτηριστικά βραδινές ώρες
οι 9 στους 10 δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απολύτως
συνήθως κάθονται σε μια καρέκλα και πελαγώνουν

δεν άντεξα και σου απάντησα
(βρες άντρα)

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...από πλευράς σχεδιασμού τα ηλεκτρικά είναι απαίσια, στερούνται χαρακτήρα.

Πιστεύω είναι εσκεμμένα σχεδιασμένα κατ'αυτό τον τρόπο.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

O plannet νομίζει ότι θα του απαντήσω... Αλλά τσάμπα προσπαθεί.

cocahontes
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Elderly biker wrote:
cocahontes wrote:
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.

Τι λες, ρε μεγάλε...!
Τώρα ένοιωσα χώμα εγώ... με το φτηνό ποδηλατάκι μου...
Ν' ανοίξει η γη να με καταπιεί...
Πάω να κρυφτώ...

Στον καπιταλισμό φτάνεις μόνο με ηλεκτρικό ποδήλατο...:P

Πέτρο,φύλα χώρο και για μένα :D

Μας σνόμπαραν τα SUV,ήρθαν και οι βάρβαροι...


xaxaxaxaxa....afta ine...Στον καπιταλισμό φτάνεις μόνο με ηλεκτρικό ποδήλατο...

To kathiki, tin alli mera, piga sto podilatadiko kai vlepo na montaroun sto sinergio ena olokeriou mtb, fantasikooooo ergalio!!! komati-komati to koumponane, stixize 6000....den pernane 10 lepta erxete tipos kai perni 1 KTM giro sta 2500 kai perni kai 2 e-bikes.....oi atheofofoi, den kseroun ti na kanoun ta lefta tous kai agorazoun podilata, san den ntreponte oi kapitales?!?!

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
Kai ta e-bikes me ilektrokinitira ano ton 250W theorounte motopodilita, eno podilata afta pou exoun ilektrokinitira, kato apo 250W,apo ton nomo kai oxi apo tin apopsi tou kathenos. Parapona sto Yp.Metaforon aki stin Evropaiki Enosi gia afto to thema.

Tin sxesi ton venzinokiniton, ego prosopika den tin katalaveno, alla kati tha kserete.

Ta e-bikes kostizoun ena skazmo lefta giati mexri simera ine liga, apo tou xronou tha doume giati oloi vgazoun kai ena.
Den ine ola ta pragmata gia olon ton kosmo kai oles tis tsepes, ti na kanoume.


δλδ παίζουμε στο γεγονός των watt???
δλδ 249.9 είναι ποδήλατο και 250 είναι μηχανάκι???
ναι αλλά αυτά που είπες πιο πάνω είναι με 1000watt
http://www.epluselectricbike.com/store/viewItem.asp?idProduct=47
αυτό δεν έλεγες????
ωχ 2 εκδώσεις 750w kai 1000w

ανακοίνωση ανακοίνωση τα φώτα των ποδηλάτων σας να μην ξεπερνάνε τα 250 watt κινδυνεύεται να χαρακτηριστείτε ως τσόπερ και θα χρειαστείτε τα παρακάτω έγραφα
δίπλωμα ασφάλεια αυτοκινήτου και άδεια κυκλοφορίας

Afto lei :
Στον Ελληνικό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) 2007 του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών έχει ενσωματωθεί η Ευρωπαϊκή Οδηγία 2002/24/EC και τα ηλεκτρικά ποδήλατα περιγράφονται επακριβώς ως εξής:

Ποδήλατο: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KWκαι η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσειη ποδηλάτηση.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία αυτή, ΔΕΝ επιτρέπεται να θεωρούνται υποβοηθούμενα τα ποδήλατα με αυτόνομο επιταχυντή ή διακόπτη για την ενεργοποίηση ηλεκτρικού κινητήρα, όπως επίσης και εκείνα που το πετάλι έχει τη μοναδική λειτουργία του διακόπτη.

??????

cocahontes
Απών/απούσα

horsey wrote:
...από πλευράς σχεδιασμού τα ηλεκτρικά είναι απαίσια, στερούνται χαρακτήρα.

Πιστεύω είναι εσκεμμένα σχεδιασμένα κατ'αυτό τον τρόπο.

Enas logos parapano gia na min paris. Emena merika mou aresoun. :-)

cocahontes
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:

δλδ παίζουμε στο γεγονός των watt???
δλδ 249.9 είναι ποδήλατο και 250 είναι μηχανάκι???
ναι αλλά αυτά που είπες πιο πάνω είναι με 1000watt
http://www.epluselectricbike.com/store/viewItem.asp?idProduct=47
αυτό δεν έλεγες????
ωχ 2 εκδώσεις 750w kai 1000w

ανακοίνωση ανακοίνωση τα φώτα των ποδηλάτων σας να μην ξεπερνάνε τα 250 watt κινδυνεύεται να χαρακτηριστείτε ως τσόπερ και θα χρειαστείτε τα παρακάτω έγραφα
δίπλωμα ασφάλεια αυτοκινήτου και άδεια κυκλοφορίας

Afto lei :
Στον Ελληνικό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) 2007 του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών έχει ενσωματωθεί η Ευρωπαϊκή Οδηγία 2002/24/EC και τα ηλεκτρικά ποδήλατα περιγράφονται επακριβώς ως εξής:

Ποδήλατο: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KWκαι η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσειη ποδηλάτηση.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία αυτή, ΔΕΝ επιτρέπεται να θεωρούνται υποβοηθούμενα τα ποδήλατα με αυτόνομο επιταχυντή ή διακόπτη για την ενεργοποίηση ηλεκτρικού κινητήρα, όπως επίσης και εκείνα που το πετάλι έχει τη μοναδική λειτουργία του διακόπτη.

??????[/quote]

δηλαδή αυτό που λές 2 σελίδες πιο πάνω και το παρουσιάζεις σαν e-bike scott δεν είναι τελικά e-bike???

να αυτό λέω

άσχετος wrote:

http://www.alibaba.com/product/us107565613-254066529-0/E_Custom_Scott_Sp...

Ksekiname me to Scott pou den vrikes kai stin sira tha ta vris ola ta alla.

Oreo?

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

http://www.alibaba.com/product/us107565613-254066147-0/E_Flex_KitE_elect...

και μπαίνει μάλλον σε όλα τα ποδήλατα;

Λέω κι εγώ να γίνω ηλεκροκίνητος μιας και δεν γουστάρω να με προσπερνάνε κοπέλες στο δρόμο και να χασκογελάνε μαζί μου. Θα της δείξω εγώ ρε!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

spyrosv wrote:

Λέω κι εγώ να γίνω ηλεκροκίνητος μιας και δεν γουστάρω να με προσπερνάνε κοπέλες στο δρόμο και να χασκογελάνε μαζί μου. Θα της δείξω εγώ ρε!

xaxaxaxaxa:D
Γιατι ειδικά κοπέλες?:P

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:

xaxaxaxaxa:D
Γιατι ειδικά κοπέλες?:P

γιατί είναι ρατσιστής ο τύπος
και μισογύνης
:D
εγώ είμαι κατά τα 2/3 γυνής
:D

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Χε χε χε το έχω σκεφτεί τι θα κάνω με τη συγκεκριμένη!

Θα το έχω στο γκάζι και μόλις με φτάσει θα κάνω ότι πεταλάρω κιόλας χεχεχε -να μην ρεζιλευτώ παντελώς ξέρετε- (ως άντρας έχω και μίαν υπόληψην) και θα την κάνω να νομίζει ότι μπορεί να με ξεπεράσει χεχεχε μέχρι να της βγει η γλώσσα έξω...
Που θα μου πάει αμ θα την κανονίσω εγώ!!!

Ελπίζω να μην διαβάζει το site και ρεζιλευτώ παντελώς ξέρετε (ως άντρας...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

μόνο που έχεις τον περιορισμό των 25χλμ/ωρα
:D

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

spyrosv wrote:

Ελπίζω να μην διαβάζει το site και ρεζιλευτώ παντελώς ξέρετε (ως άντρας...

Που την πετυχαίνεις?
Mήπως απλά να της πείς μιά καλημέρα και να πάτε μαζί?
Ο ανταγωνισμός προκαλεί ανταγωνισμό:)

@plannet το υπόλοιπο 1/3?:D

plannet wrote:
μόνο που έχεις τον περιορισμό των 25χλμ/ωρα
:D

>> 30μωτ άνετα τα έχει και χωρίς υποβοήθηση!:)
Spyro κάνε πετάλι!

σσ.παλιότερα είχα γράψει ένα κείμενο με τίτλο 'ειμαι ένα ποδήλατο'.
Ο γιατρός μου δωσε μιά καλή δόση φάρμακο και μου πέρασε.Μόνο που τελευταία προτιμώ τα πίτουρα :):):)

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

έχω γίνει σατανικός κι όλο και κάποια πατέντα θα κάνω να πηγαίνει γρηγορότερα το διαβολεμένο, θα το κάνω σαν τα πειραγμένα παπιά!

Είναι από αυτές που σου πάνε κόντρα... ρε πολύ κόντρα...

Κι άμα την προσπεράσω... ξέρετε κι αναγνωρίσει το σθένος μου κλπ.. μετά θα την πηγαίνω και βόλτα μιας κι είναι διθέσιο χεχεχε δύο τρυγώνια μ' ένα σμπάρο χεχεχε

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα
contact