Ινδικό ποδήλατο μάρκας "Royal"

65 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Αντρεας
Εικόνα Αντρεας
Απών/απούσα

Γεια
μήπως ξέρει κανείς μερακλής να μου δώσει πληροφορίες γιαυτό το ποδήλατο
που πήγα και αγόρασα?
όπως του πότε είναι και από που βαστά η σκούφια του?
επίσης κάποια συμβουλή για να το συνεφερω λίγο?
φχαριστω

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon POD23.jpg531.36 KB
Image icon POD29.jpg505.05 KB
Image icon POD31.jpg539.58 KB
Image icon POD26.jpg581.43 KB
Image icon POD24.jpg534.72 KB
Image icon POD18.jpg579.55 KB
Image icon POD32.jpg715.29 KB
Image icon POD30.jpg543.59 KB
Image icon POD17.jpg558.37 KB
Image icon POD14.jpg726.72 KB
Image icon POD25.jpg578.53 KB
Image icon POD 8.jpg619.87 KB
Image icon POD9.jpg417.92 KB
Image icon POD6.jpg602.73 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

δυστηχως φιλε ειναι κινεζικο και δεν αξιζει να ασχοληθεις και να πεταξεις χρηματα το μονο που αξιζει ειναι να παρεις καποια αντ.κα απο πανω του οπως το τιμονι και να τα βαλεις σε καποιο αλλο πιο ποιοτικο αν εχεις μερακι να ολοκληρωσεις ενα τετοιο ποδηλατο.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
δυστηχως φιλε ειναι κινεζικο και δεν αξιζει να ασχοληθεις και να πεταξεις χρηματα το μονο που αξιζει ειναι να παρεις καποια αντ.κα απο πανω του οπως το τιμονι και να τα βαλεις σε καποιο αλλο πιο ποιοτικο αν εχεις μερακι να ολοκληρωσεις ενα τετοιο ποδηλατο.

Χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος η ξερολας, διοτι στην πραγματικοτητα δεν γνωριζω απο αντικες ιδιαιτερα πραγματα, δεν νομιζω οτι ειναι κινεζικο διοτι ειναι πολυ παλιο και οι κινεζοι δεν νομιζω οτι φτιαχνανε ποδηλατα πριν 30-40 χρονια! Ιδιαιτερα με τετοια ανταλλακτικα επανω!

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Λοιπον εψαξα και βρηκα αυτο!!! http://en.m.wikipedia.org/wiki/Gazelle_(link is external)(bicycle)
Το ποδηλατο ειναι Ολλανδικο και αυτη η εταιρεια φτιαχνει ποδηλατα απο το 1892 οπως θα δειτε και στο λινκ! Αντε, εαν δεν κανω λαθοσ, εκανες super αγορα!!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Kostikas wrote:
ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
δυστηχως φιλε ειναι κινεζικο και δεν αξιζει να ασχοληθεις και να πεταξεις χρηματα το μονο που αξιζει ειναι να παρεις καποια αντ.κα απο πανω του οπως το τιμονι και να τα βαλεις σε καποιο αλλο πιο ποιοτικο αν εχεις μερακι να ολοκληρωσεις ενα τετοιο ποδηλατο.

Χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος η ξερολας, διοτι στην πραγματικοτητα δεν γνωριζω απο αντικες ιδιαιτερα πραγματα, δεν νομιζω οτι ειναι κινεζικο διοτι ειναι πολυ παλιο και οι κινεζοι δεν νομιζω οτι φτιαχνανε ποδηλατα πριν 30-40 χρονια! Ιδιαιτερα με τετοια ανταλλακτικα επανω!

Το συγκεκριμενο ποδηλατο, θα μπορουσε καλλιστα να ειναι Κινεζικο, αλλα δεν ειναι.
Οι Κινεζοι, απο την εποχη του Μαο, αντεγραψαν το πιο πετυχημενο ποδηλατο της εποχης του, το Raleigη DL-1, και το παρηγαγαν σε δεκαδες εκατομμυρια αντιτυπα, καθως και παμπολες παραλαγες του συγκεκριμενου μοντελλου, απο τη δεκαετια του '50 ακομη.
Μαλιστα η Flying Pigeon, ηταν στην εποχη της απο τις μεγαλυτερες, αν οχι η μεγαλυτερη εταιρια κατασκευης ποδηλατων. Και βεβαια, ενα παλιο original Flying Pigeon, θα ηταν κι αυτο συλλεκτικο.
Επισης, η Royal Dutch Gazelle, τιτλοφορουσε τα ποδηλατα της παντοτε απλως σαν "Gazelle", κι εν πασει περιπτωσει, δεν παρελειπε ποτε τη λεξη Gazelle απο τα προϊοντα της, οντας το βασικο brand name της.
Το συγκεκριμενο ποδηλατο, ειναι Ινδικο, κατασκευασμενο απο τη γνωστη Ινδικη εταιρια "Royal"(link is external), που κι αυτη επιδιδεται στην κατασκευη αντιγραφων και παραλλαγων του γνωστου DL-1, οπως και οι περισσοτερες αλλες Ινδικες εταιριες του χωρου (Hero, κλπ).
Κατα συνεπεια, το ποδηλατο αυτο δεν εχει καποια ιδιαιτερη συλλεκτικη αξια, εχοντας τα χαμηλα ποιοτικα στανταρντς των Ινδικων ποδηλατων.
Βεβαια, αν εχει συναισθηματικη αξια για διαφορους λογους, αξιζει και με το παραπανω η αναπαλαιωση του.
Οπως προαναφερθηκε ομως, και μονο το τιμονι της Phillips που φοραει, εχει αξια, και μαλιστα καθολου μα καθολου ευκαταφρονητη.
Οποτε, και μονο για το τιμονι του, μπορει να το κρατησει καποιος, αν σκοπευει να αναπαλαιωσει καποιο αλλο παρομοιο ποδηλατο.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Kostikas wrote:
ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
δυστηχως φιλε ειναι κινεζικο και δεν αξιζει να ασχοληθεις και να πεταξεις χρηματα το μονο που αξιζει ειναι να παρεις καποια αντ.κα απο πανω του οπως το τιμονι και να τα βαλεις σε καποιο αλλο πιο ποιοτικο αν εχεις μερακι να ολοκληρωσεις ενα τετοιο ποδηλατο.

Χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος η ξερολας, διοτι στην πραγματικοτητα δεν γνωριζω απο αντικες ιδιαιτερα πραγματα, δεν νομιζω οτι ειναι κινεζικο διοτι ειναι πολυ παλιο και οι κινεζοι δεν νομιζω οτι φτιαχνανε ποδηλατα πριν 30-40 χρονια! Ιδιαιτερα με τετοια ανταλλακτικα επανω!

Το συγκεκριμενο ποδηλατο, θα μπορουσε καλλιστα να ειναι Κινεζικο, αλλα δεν ειναι.
Οι Κινεζοι, απο την εποχη του Μαο, αντεγραψαν το πιο πετυχημενο ποδηλατο της εποχης του, το Raleigη DL-1, και το παρηγαγαν σε δεκαδες εκατομμυρια αντιτυπα, καθως και παμπολες παραλαγες του συγκεκριμενου μοντελλου, απο τη δεκαετια του '50 ακομη.
Μαλιστα η Flying Pigeon, ηταν στην εποχη της απο τις μεγαλυτερες, αν οχι η μεγαλυτερη εταιρια κατασκευης ποδηλατων. Και βεβαια, ενα παλιο original Flying Pigeon, θα ηταν κι αυτο συλλεκτικο.
Επισης, η Royal Dutch Gazelle, τιτλοφορουσε τα ποδηλατα της παντοτε απλως σαν "Gazelle", κι εν πασει περιπτωσει, δεν παρελειπε ποτε τη λεξη Gazelle απο τα προϊοντα της, οντας το βασικο brand name της.
Το συγκεκριμενο ποδηλατο, ειναι Ινδικο, κατασκευασμενο απο τη γνωστη Ινδικη εταιρια "Royal"(link is external), που κι αυτη επιδιδεται στην κατασκευη αντιγραφων του γνωστου DL-1, οπως και οι περισσοτερες αλλες Ινδικες εταιριες του χωρου (Hero, κλπ).
Κατα συνεπεια, το ποδηλατο αυτο δεν εχει καποια ιδιαιτερη συλλεκτικη αξια, εχοντας τα χαμηλα ποιοτικα στανταρντς των Ινδικων ποδηλατων.
Βεβαια, αν εχει συναισθηματικη αξια για διαφορους λογους, αξιζει και με το παραπανω η αναπαλαιωση του.
Οπως προαναφερθηκε ομως, και μονο το τιμονι της Phillips που φοραει, εχει αξια, και μαλιστα καθολου μα καθολου ευκαταφρονητη.
Οποτε, και μονο για το τιμονι του, μπορει να το κρατησει καποιος, αν σκοπευει να αναπαλαιωσει καποιο αλλο παρομοιο ποδηλατο.

Πασο, για να το λες κατι παραπανω θα ξερεις! Βεβαια το οτι ειναι Ινδικο δεν λεει κατι, μια αντικα εχει αξια λογω ηλικιας και οχι λογω καταγωγης! Εγω εχω ενα Eastman και το αναπαλαιωνω (περισσοτερο γενικι σερβισ θα το ελεγα) το οποιο τωρα δεν ειναι αντικα λογω του οτι ειναι μονον 23 ετων, αλλα εχει το χρωμα της μανας του πραγματικα χωρις γρατζουνια, ηταν για 23 χρονια μεσα σε σπιτι, οποτε σε αλλα 25 δεν πιστευω να υπαρχουν παρα πολλα 50χρονα ποδηλατα με τα χρωματα της μανας τους!

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

δυστηχως και το eastman που εχεις που ειναι νεοτερο ειναι και αυτο απο τας ινδιας μεριας.. το eastman το γερμανικο ειταν τα διπλα χρονια πισω ετσει λοιπον το αποκλειουμε κι αυτο..οσο.για το ρουαλ..φιλε μην απελπιζεσε το ιδιο εχω κι εγω και το εκανα βιδες..και τα ποιοτικα του εξαρτιματα π.χ. τιμονι αγγλικο στεφανια dunlop πηγαν για τον αποτερο σκοπο του humber απο τας αγγλιας...!

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
δυστηχως και το eastman που εχεις που ειναι νεοτερο ειναι και αυτο απο τας ινδιας μεριας.. το eastman το γερμανικο ειταν τα διπλα χρονια πισω ετσει λοιπον το αποκλειουμε κι αυτο..οσο.για το ρουαλ..φιλε μην απελπιζεσε το ιδιο εχω κι εγω και το εκανα βιδες..και τα ποιοτικα του εξαρτιματα π.χ. τιμονι αγγλικο στεφανια dunlop πηγαν για τον αποτερο σκοπο του humber απο τας αγγλιας...!

Μαλλον δεν διαβασες καλα τι εγραψα πιο πριν! Δεν πειραζει καποια αλλη στιγμη μπορει να το προσεξεις καλυτερα!!

Αντρεας
Εικόνα Αντρεας
Απών/απούσα

Coreyk
01-18-11, 02:21 PM
The postwar Indian bicycles were produced under contract by Phillips from around 1947 to sometime in the late 1950s. Around 1955, BCCI (Phillips parent company) bought the rights to the bankrupt Indian Motorcycle Co and started producing the motorcycles in a limited fashion as well, so I have been told.

I have what seems to be a 1949-50 Indian Princess here awaiting restoration. Mine was a single-speed with a Perry coaster-brake hub. I am surprised that yours has a 62 dated AW; I wonder if it's a replacement, as Phillips was folded into Raleigh by that time, though BCCI still made the Indian motorcycles in another plant.
Do the rims match in type? Mine has Dunlop rims. I've also seen them with both Phillips & Sturmey Archer-marked rims. What about the pulley for the S-A cable- is it metal or plastic?

I have yet to find any sort of serial number charts for Phillips, which is odd considering how huge they were.

In really good shape, the UK-made Indian bikes seem to go for $300-350. (I've never seen one in really good shape.)
Other than the badge and decals, they're stock Phillips sports bicycles, of good quality but not rare.

Check with the folks at Old Roads, too. I know Vin has had a few go through his shop in the past couple of years.

Corey K

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

φιλε Αντρεα ενα πραγμα θα σου πω για τι δεν κανουν τα ινδικα ποδηλατα πριν 2 ημερες καναμε μια εκθεση με κλασικα ποδηλατα ειρθαν παλιοι ποδηλαταδες συνταξιουχοι και μας λεγανε οτι φερανε καποια ινδικα κι εδω περιπου το 1960 αλλα δυαλουσανε σε ενα χρονο γινοτανε σμπαραλια το ποδηλατο δεν αντεχε στο φορτωμα απο τα βαρη κακη πιοτητα μεταλου να μην σου τι κατηγορια τα βαζανε και πολυ γρηγορη διαβρωση απο τις καιρικες συνθηκες ουτε 5ετια δεν εβγαζε απλος αυτη που τα φερανε στη ελλαδα ειταν μονο για κονομα και κοροιδια και δεν τους ενιαζε τι θα σου πουλησουν αρκει να βαζανε λεφτα στην τσεπη και να σε ειχαν τακτικο πελατη στο μαγαζι τους....

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
φιλε Αντρεα ενα πραγμα θα σου πω για τι δεν κανουν τα ινδικα ποδηλατα πριν 2 ημερες καναμε μια εκθεση με κλασικα ποδηλατα ειρθαν παλιοι ποδηλαταδες συνταξιουχοι και μας λεγανε οτι φερανε καποια ινδικα κι εδω περιπου το 1960 αλλα δυαλουσανε σε ενα χρονο γινοτανε σμπαραλια το ποδηλατο δεν αντεχε στο φορτωμα απο τα βαρη κακη πιοτητα μεταλου να μην σου τι κατηγορια τα βαζανε και πολυ γρηγορη διαβρωση απο τις καιρικες συνθηκες ουτε 5ετια δεν εβγαζε απλος αυτη που τα φερανε στη ελλαδα ειταν μονο για κονομα και κοροιδια και δεν τους ενιαζε τι θα σου πουλησουν αρκει να βαζανε λεφτα στην τσεπη και να σε ειχαν τακτικο πελατη στο μαγαζι τους....

Επετρεψε μου να επεμβω και να πω οτι λογω ιδιοτητας (ναυτικος), τουλαχιστον δυο φορες τον χρονο βρισκομαι στην Ινδια! Λοιπον εκει κυκλοφορουν τα Eastman και τα εχουν οχι μονο σαν γαιδουρια, αλλα δεν το πιστευεις τι τους κανουν εαν δεν το δεις με τα ματια σου!! Γι αυτο ακριβωσ τον λογω εχω παρει κι εγω ενα διπλοσκελετο μοντελο του 1990 και δεν εχει οχι σκουρια, αλλα το παραμικρο!!! Εκει που οντως πασχουν ειναι στους αξονες των τροχων! Αμελητεα ζημια δλδ! Εγω με το που το πηρα τους αλλαξα και τους δυο προαιρετικα και τελος! Οταν τελειωσω την αναπαλαιωση του θα ανεβασω φωτο!!

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

επετρεψε μου κι εμενα kostikas προς θεου δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα απλα κανουμε ενημερωση για το τι ειναι ποιο ποιοτικο σεβομαι το επαγγελμα σου και οτι εχουν δει πολλα τα ματια σου που ουτε εγω δεν εχω δει και να μην μπορεσω να δω σε ολοι μου την ζωη αλλα αυτα τα ποδηλατα ειναι βαρια βαρια για μια δεκαετια..11 αυτο ειναι να humber αγγλιας δκαετιας 1950 ειμαι σε φαση αναπαλαιωσης του ποδηλατου οπως βλεπεις χωρις χρωμα ολο καθαρισμενο εχω βγαλει το χρωμα και οπως βλεπεις δεν υπαρχη διαβρωση μεταλου μετα απο 70 χρονια περιπου καθαρος ατοφιος και πρωτογενες χαλυβας αγγλιας οταν θα ξαναπας ινδια φερε ενα eastman 70 χρονων να το καθαρισουμε και να δουμε ολοι μαζι με φωτο εαν το πλαισιο του δεν θα εχει διαβρωση με την διαρκια τον 70 χρονων απο τις καιρικες συνθηκες και σαπιλα..

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
επετρεψε μου κι εμενα kostikas προς θεου δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα απλα κανουμε ενημερωση για το τι ειναι ποιο ποιοτικο σεβομαι το επαγγελμα σου και οτι εχουν δει πολλα τα ματια σου που ουτε εγω δεν εχω δει και να μην μπορεσω να δω σε ολοι μου την ζωη αλλα αυτα τα ποδηλατα ειναι βαρια βαρια για μια δεκαετια..11 αυτο ειναι να humber αγγλιας δκαετιας 1950 ειμαι σε φαση αναπαλαιωσης του ποδηλατου οπως βλεπεις χωρις χρωμα ολο καθαρισμενο εχω βγαλει το χρωμα και οπως βλεπεις δεν υπαρχη διαβρωση μεταλου μετα απο 70 χρονια περιπου καθαρος ατοφιος και πρωτογενες χαλυβας αγγλιας οταν θα ξαναπας ινδια φερε ενα eastman 70 χρονων να το καθαρισουμε και να δουμε ολοι μαζι με φωτο εαν το πλαισιο του δεν θα εχει διαβρωση με την διαρκια τον 70 χρονων απο τις καιρικες συνθηκες και σαπιλα..

Ισως να μην εχεις αδικο για μετα απο 70 χρονια, ισως και να εχεις! Δεν ξερω καν εαν θα ζουμε για να το μαθουμε!! Τα παντα βεβαια εξαρτωνται και απο τις συνθηκες φυλαξης ετσι;; Τιποτα δεν ειναι αφθαρτο! Ολα εξαρτωνται απο την συντηρηση και την φυλαξη! Επειδη δεν ξερω εαν μπορω να ανεβασω φωτο εδω μεσω κινητου (απο κινητο μπαινω διοτι βρισκομαι Βραζιλια), εαν θελεις ομωσ μπορω να σου στειλω φωτο του δικου μου Eastman που ειναι 23 ετων να δεις και να μου πεις! Βεβαιως και δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε και επειδη ειναι το πρωτο μου παλιο (οσο παλιο μπορει να θεωρηθει ενα ποδηλατο 23 χρονων) και απ οτι καταλαβαινω το κατεχεις, πολυ πιθανων να χρειαστω συμβουλες στο μελλον για ενα αλλο Αγγλικο (δεν θυμαμαι τι μαρκα ειναι) που σκοπευω να αναπαλαιωσω οταν μου το δωσει ο ιδιοκτητης του!!
Φιλικα παντα (εαν θελεις στειλε πμ με το μειλ σου να σου στειλω φωτο).

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

δεν εξαρτατε απο την φυλαξη κι εμεις τα βρεισκουμε πεταμενα και παρατημενα μεσα σε αυλες να τα τρωει η βροχη ο ηλιος το κρυο η ζεστη για 70 χρονια δες σε τι κατασταση τα βρεισκουμε raleigh αγγλιας 1950+11 για να μην νομιζεις οτι εμεις τα βρεισκουμε ετοιμα και κυριλε...αλλα μολις καθαρισης απο κατω δεν υπαρχει διαβρωση μετα απο 70 χρονια ειναι σαν να μην το αγγιξε τιποτα..!

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
δεν εξαρτατε απο την φυλαξη κι εμεις τα βρεισκουμε πεταμενα και παρατημενα μεσα σε αυλες να τα τρωει η βροχη ο ηλιος το κρυο η ζεστη για 70 χρονια δες σε τι κατασταση τα βρεισκουμε raleigh αγγλιας 1950+11 για να μην νομιζεις οτι εμεις τα βρεισκουμε ετοιμα και κυριλε...αλλα μολις καθαρισης απο κατω δεν υπαρχει διαβρωση μετα απο 70 χρονια ειναι σαν να μην το αγγιξε τιποτα..!

Δεν θεωρω οτι τα βρισκεται κυριλε, προς θεου, και σιγουρα δεν αντιλεγω οτι τα μεταλλα των Αγγλων ηταν καλυτερα απο των Ινδων! Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ενα ποδηλατο Ινδικο 50-60 ετων με το χρωμα της μανας του και χωρις ιχνος σκουριας επανω του δεν θεωρειται αντικα! Οπως ειπα και παραπανω η αντικες δεν ο ομαζονται λογω καταγωγης, αλλα λογω ηλικιας!! Αντικς ειναι μια Ferrari 50 ετων, αντικα ειναι ομως και ενας Σκαραβαιος αντιστοιχης ηλικιας!! Το δικο μου το Eastman το εφερε ενας ναυτικος σε εναν φιλο μου πιυ εχει χασαπικο και το ποδηλατο για 15 χρονια μοιραζε παραγγελιες γυρω γυρω. Τα επομενα 8 χρονια παρεμεινε κλεισμενο σε ενα υπογειο παρκινγκ. Δεν εχει ουτε μια σκουρια επανω του, και στα σημεια που ειχε καποιας αμυχες δεν ειχε καν σκουριασει! Βεβαια δεν το ετρωγε και η βροχη οσο ηταν κλεισμενο! 15 χρονια ομως στο πεζοδρομιο την εβγαλε! Οποτε θελεις μπορω να σου στειλω φωτο ολοκληρο την ημερα που ξαναειδε το φως του ηλιου, και λυμμενο οπως ειναι σημερα περιμενοντας καποια ανταλλακτικα και αξεσουαρ για να ξαναστηθει!
Ξαναλεω για αποφυγει παρεξηγησεων, δεν θεωρω οτι ειναι αντιστοιχης αξιας με ενα Αγγλικο, ομως δεν θεωρω οτι ειναι και αχρηστο!! Δεν ειναι ολα ασπρα η μαυρα ε;;

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

ναι προς θεου δε αντιλεγω οτι ενα ποδηλατο απο την ινδια οτι δεν θεωρειτε αντικα που ειναι 50-60 ετων αλλα εαν αξιζει να το κανεις αναπαλαιωση με ακριβα αντ.κα και αργοτερα να μην σου κρατησει το πλαισιο του ποδηλατου..γιατι ολα ξεκινουν για εμενα απο εκει. και αναλογος.. τι θελει ο καθενας να κανει ανακατασκευη για 20 χρονια η για εναν αιωνα και πανω εγω κανω ανακατασκευη με ποιοτικα πλαισια και βαζω ακριβα αντκ.κα γιατι θα κρατησουν πανω απο αιωνα και τα κανω για μελοντικη προικα για τα παιδια μου εαν ζουν μεχρει τοτε σε προχωρημενει ηλικια και αυτα και τα εχουν θα με ευγνωμονουν για αυτα γιατι θα υπαρχουν ατοφια σαν να βγηκαν προσφατα στην κυκλοφορια και θα λενε α ρε πατερα τι ποδηλατα μας αφησες κειμηλιο αθανατα..!

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

και να μην ξεχναμε και τους γερμανους..που ειχαν την ιδια σκεπτικη και τεχνη με προτογενη και καθαρο χαλυβα στα ποδηλατα τους οποτε ενα παλιο γερμανικο που ειχαν και αρκετες μαρκες αξιζει να γινει αναπαλαιωση εκατο τις εκατο θα εχουμε ενα αθανατο και ποιοτικο ποδηλατο για αυτο αξιζει να το κρατησεις...

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
και να μην ξεχναμε και τους γερμανους..που ειχαν την ιδια σκεπτικη και τεχνη με προτογενη και καθαρο χαλυβα στα ποδηλατα τους οποτε ενα παλιο γερμανικο που ειχαν και αρκετες μαρκες αξιζει να γινει αναπαλαιωση εκατο τις εκατο θα εχουμε ενα αθανατο και ποιοτικο ποδηλατο για αυτο αξιζει να το κρατησεις...

Οπως ειπα και πιο πριν φανταζομαι κι εγω πως τα μεταλα των Ευρωπαιων για να το γενικευσουμε ηταν καλυτερα απο των Ινδων! Εχω την εντυπωση (γιατι δεν μπορω να ειμαι σιγουροσ) οτι εαν πεταξεις σε ενα χωραφι ενα Ευρωπαικο πλαισιο και ενα Ινδικο, το Ινδικο θα σαπισει γρηγοροτερα! Το πιστευω αυτο (γιατι σιγουρος δεν μπορω να ειμαι απο την στιγμη που δεν ημουνα παρων κατα την κατασκευη τους)! Απο την στιγμη ομως που το ποδηλατο το εχεις σε κλειστο χωρο οπως εχουμε εμεις τα δικα μας, δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην κρατησει και το Ινδικο 100 και βαλε χρονια! Με την καταλληλη συντηρηση και προστασια τα σιδερα δεν γερνανε ποτε οτι καταγωγη και επεξεργασια και να εχουν!! Και στο λεω αυτο γιατι το βλεπω και στα καραβια! Μην ξεχνας οτι στις λαμαρινες ζω 17 χρονια τωρα και κατι ξερω! Βλεπεις καραβι 10 ετων χαλια και αδερφο πλοιο 10 ετων, Κορεατικα και τα δυο και ειναι σαν καινουργιο!! Γιατι;; Συντηρηση!! Η αρχη των παντων σε τετοια θεματα!!

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

Kostikas wrote:
ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
και να μην ξεχναμε και τους γερμανους..που ειχαν την ιδια σκεπτικη και τεχνη με προτογενη και καθαρο χαλυβα στα ποδηλατα τους οποτε ενα παλιο γερμανικο που ειχαν και αρκετες μαρκες αξιζει να γινει αναπαλαιωση εκατο τις εκατο θα εχουμε ενα αθανατο και ποιοτικο ποδηλατο για αυτο αξιζει να το κρατησεις...

Οπως ειπα και πιο πριν φανταζομαι κι εγω πως τα μεταλα των Ευρωπαιων για να το γενικευσουμε ηταν καλυτερα απο των Ινδων! Εχω την εντυπωση (γιατι δεν μπορω να ειμαι σιγουροσ) οτι εαν πεταξεις σε ενα χωραφι ενα Ευρωπαικο πλαισιο και ενα Ινδικο, το Ινδικο θα σαπισει γρηγοροτερα! Το πιστευω αυτο (γιατι σιγουρος δεν μπορω να ειμαι απο την στιγμη που δεν ημουνα παρων κατα την κατασκευη τους)! Απο την στιγμη ομως που το ποδηλατο το εχεις σε κλειστο χωρο οπως εχουμε εμεις τα δικα μας, δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην κρατησει και το Ινδικο 100 και βαλε χρονια! Με την καταλληλη συντηρηση και προστασια τα σιδερα δεν γερνανε ποτε οτι καταγωγη και επεξεργασια και να εχουν!! Και στο λεω αυτο γιατι το βλεπω και στα καραβια! Μην ξεχνας οτι στις λαμαρινες ζω 17 χρονια τωρα και κατι ξερω! Βλεπεις καραβι 10 ετων χαλια και αδερφο πλοιο 10 ετων, Κορεατικα και τα δυο και ειναι σαν καινουργιο!! Γιατι;; Συντηρηση!! Η αρχη των παντων σε τετοια θεματα!!

.
'
συνφωνω..απολυτα οτι και η σωστη συντηρηση παιζει μεγαλο ρολο και ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζεις καλλα αυτο εσει με την δουλεια που κανεις απλως καναμε μια λεπτομερες ενημερωση και ο καθενας αποφασιζει συνφωνα παντα με την τσεπη του και τι αποτελεσμα θελει να κανει αλλα πανω απο ολα να ειναι σωστα ενημερως και να αποφασισει μονος του ο καθενας..χαρηκα που τα ειπαμε( kostikas) σου ευχομαι καλη επιστροφη στα πατρια εδαφη..γιατι η δουλεια που κανεις οντως ειναι παρα πολυ δυσκολη και χρειαζεται και παρα πολυ υπομονη.

Αντρεας
Εικόνα Αντρεας
Απών/απούσα

φιλε καμικαζι
αφου ξερεις απο ποδηλατα ο αριθμος πλαισιου αυτου του ποδηλατου τι σημαινει?ποιας χρονολογιας ειναι και αν φτιαχτηκε στην ινδια απο
θυγατρικη της φιλιπς?
ευχαριστω

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

φιλε αντρεα δεν αξιζει να ψαχτουμε παραπανω το ποδηλατο ειναι ενα πιστο αντιγραφο (ιμιτασιον) και δεν νομιζω να εγινε απο θυγατρικη τις phillips γιατι εαν γινοτανε θα ειχε περισοτερη αξια..και αλλα χαρακτιριστικα τις μαρκας τον ποδηλατων phillips...

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

...αν το αγορασες παρα πολυ φτηνα ισως αξιζει να το αναπαλαιωσεις με ηστμαν ανταλακτικα που τα βρισκεις καινουρια και παμφτηνα ,απο αυτη την αποψη εισαι τυχερος ,δε θα χρειαστει να ξοδεψεις μια περιουσια ,το θεμα ειναι οτι το ποδηλατο θελει πολυ προσωπικη εργασια ,τριψιμο ,ασταρισμα ,βαψιμο ,γυαλισμα χρωμιωμενων τμηματων,γρασαρισμα κ.λ.π. ,οπως σου ειπαν και τα παιδια δεν ειναι κανενα σπουδαιο ποδηλατο ,που θα δικαιολογουσε τον κοπο να ανακατασκευαστει ,αν προσεξεις μαλιστα σχεδον κανεις εδω μεσα δεν ασχολειται με ινδικα η κινεζικα ,ολοι τους ομως ψαχνουν για ραλει ,φιλλιπς ,χαμπερ ,ρουντζ κ.λ.π. ,αν συνυπολογισεις και το γεγονος οτι εχουν κλεισει αυτες οι εταιριες αυτοματως μιλαμε για κολλεκτορ'ς αιτεμ'ς ,αν μπεις στο "καρ. τζι.αρ." θα δεις κατι αρχαια μετασκευασμενα ερειπια να τα ζητουν απο 400-2000 ευρω ,εγω ακομα χτυπαω το κεφαλι μου για το μπισμαρκ που εχασα πριν ενα χρονο ,απο το οποιο δε ελειπε τιποτα απο πανω ( μεχρι και την τρομπα του ειχε με το αυθεντικο ξυλινο χερουλι ) και μου το εδιναν 150 ευρω ,αλλα που μυαλο τοτε ,τεσπα καλη αναπαλαιωση και ανεβασε καμμια φωτο να δουμε το αποτελεσμα...

Boreios1924
Εικόνα Boreios1924
Απών/απούσα

Πες τα ρε Νικολα να τελιωνει το θεμα ,με καλυψες......

Αντρεας
Εικόνα Αντρεας
Απών/απούσα

θα το φτιαξω και θα γινει ωραιο οχι απο συμφερον ετσι για τη πλακα μου και γιατι ενω ειναι παλιο και ταλαιπωρημενο οπως βλεπετε και στις φωτο παει ακομα πιο καλα απο καινουριο χωρις να του κανω τιποτα και αυτο ηταν που μου εκανε πιο πολυ εντυπωση,ασε που τωρα μ αρεσει και πιο πολυ τωρα που εμαθα οτι δε το ειχε κανενας αγγλος λορδος...ευχαριστω για τις πληροφοριες τα λεμε στο επομενο ασιατικο σουπερμπαικ που θα αποκτησω.

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

το humper τις αγγλιας με το συγκεκριμενο σημα ταμπελακι του ποδηλατου που περασα δεν τα καβαλουσε στην αγγλια καποιος απλος λορδος αλλα ο ιδιος ο βασιλιας τις αγγλιας και βγηκε κατα παραγγελια μονο για την (βασιλικη αυλη) δαβασε την ιστορια με την μαρκα. για μενα ειναι μεγαλη τιμη... που εχω 2 τετοια ποδηλατα στη κατοχη μου μακαρι να ειχαν και αλλοι τετοια θα το ηθελαν πολυ...πιστευω..τα προτιμω απο ενα ασιατη-ΙΝΔΟ να παιζει με τον αυλο του και να προσπαθη να βγαλει μεσα απο το καλαθι το φιδακι του που θα ψαχνει να βρει και τι μαρκα ειναι... σου ευχομαι καλη αναπαλαισωση και καλη ευκολια..

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
το humper τις αγγλιας με το συγκεκριμενο σημα ταμπελακι του ποδηλατου που περασα δεν τα καβαλουσε στην αγγλια καποιος απλος λορδος αλλα ο ιδιος ο βασιλιας τις αγγλιας και βγηκε κατα παραγγελια μονο για την (βασιλικη αυλη) δαβασε την ιστορια με την μαρκα. για μενα ειναι μεγαλη τιμη... που εχω 2 τετοια ποδηλατα στη κατοχη μου μακαρι να ειχαν και αλλοι τετοια θα το ηθελαν πολυ...πιστευω..τα προτιμω απο ενα ασιατη-ΙΝΔΟ να παιζει με τον αυλο του και να προσπαθη να βγαλει μεσα απο το καλαθι το φιδακι του που θα ψαχνει να βρει και τι μαρκα ειναι... σου ευχομαι καλη αναπαλαισωση και καλη ευκολια..

Ποιο ειναι αυτο το Humper ρε παιδια;;; Εχασα επεισοδια παλι;;; Και εχεις δυο;; Αρα το πουλας το δευτερο Καμικαζι;;;

ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Εικόνα ΚΑΜΙΚΑΖΙ
Απών/απούσα

kostika ειναι το πρωτο ποδηλατο που περασα φωτο εδω αλλα ειναι μακρινη γιαυτο δεν φαινεται το σημα καθαρα διαβασε λοιπον τι γραφη..1

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ΚΑΜΙΚΑΖΙ wrote:
kostika ειναι το πρωτο ποδηλατο που περασα φωτο εδω αλλα ειναι μακρινη γιαυτο δεν φαινεται το σημα καθαρα διαβασε λοιπον τι γραφη..1

Τελειο!!! Εαν δεν μπορεσω να παρω αυτο που ειπαμε, θα μου πουλησεις το ενα απο τα δυο!!!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

υποκλίνομαι, στην αυτού εξοχότητα !
Δηλαδή με την έγκριση, τη προτίμηση της αυτού εξοχότητος, της Βασίλισσας
η οποία δέν έδινε όπου κι όπου την έγκρισή της, ενώ άμα ήθελε την ανακαλούσε επιτόπου και χωρίς δικαιολογία ή αφορμή.Βασιλεία ήταν αυτή !
(παρακολουθώ με κομένη την ανάσα τους διαλόγους σας! μπράβο σε όλους )

Athws
Απών/απούσα

φίλε Αντρέα, πόσο το αγόρασες αν επιτρέπεται ;

kougioum77
Εικόνα kougioum77
Απών/απούσα

Εγω δηλωνω λατρης του bolywood κ το ποδηλατακι αυτο ναι μεν δε συναγωνιζεται σε ποιοτητα τα αγγλικα η γερμανικα ποδηλατα αλλα παρ ολα αυτα θα κοιτουσα να μου βγαινε οσο πιο λιγα λεφτα γινεται,δεν θα επενδυα πανω του με ακριβα ανταλλακτικα,θα εβρισκα τα πιο φθηνα κ θα το χα σαν καθημερινο ποδηλατακι