Ilektrika podilata pantou..
opos kai se oles tis polis tou kosmou etsi kai stin Ellada poli sintoma tha ta vlepete olo kai perisotero.
Τέτοια πόρωση δεν έχω ξαναδεί...!!!
Για μένα είσαι άρρωστος... αν δεν είσαι έμπορος...
Ήρθες στο "Ποδήλατα παντού" να μας αντιτάξεις το "Ilektrika podilata pantou"...;
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
geronta, emporos den ime, alla eftixos oute kai arrostos, enthousiazmenos me ta e-bikes ime, kai profanos o kathenas as vgali ta simperasmata tou...!!! as dokimasi prota ena e-bike gia na exi apopsi omos xoris kolimeno eggefalo kai apopsis. :-))))
geronta, emporos den ime, alla eftixos oute kai arrostos, enthousiazmenos me ta e-bikes ime, kai profanos o kathenas as vgali ta simperasmata tou...!!! as dokimasi prota ena e-bike gia na exi apopsi omos xoris kolimeno eggefalo kai apopsis. :-))))
...για μένα, είναι ξεκάθαρο ποιος έχει "κολλημένο" εγκέφαλο(τι άλλο θα μας πεις, άραγε)...!!!
Άλλωστε, έχω δοκιμάσει e-bike...
Περαστικά, σου εύχομαι!
geronta, emporos den ime, alla eftixos oute kai arrostos, enthousiazmenos me ta e-bikes ime, kai profanos o kathenas as vgali ta simperasmata tou...!!! as dokimasi prota ena e-bike gia na exi apopsi omos xoris kolimeno eggefalo kai apopsis. :-))))
...για μένα, είναι ξεκάθαρο ποιος έχει "κολλημένο" εγκέφαλο(τι άλλο θα μας πεις, άραγε)...!!!
Άλλωστε, έχω δοκιμάσει e-bike...
Περαστικά, σου εύχομαι!
xerome pou ksekatharazis to kourasmeno kai taleporimeno eggefalo sou.(oti thelis kai se xaropii tha po, xoris arage !!)
thnx, kala geramata...kai kalo ksekolima, an ta kataferis...
Βρίσκομαι σε ένα ποδηλατικό forum υποστηρίζοντας τα ποδήλατα, σε αντίθεση με σένα που προωθείς με τυφλή και ηλίθια πορώση ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο δεν έχει σχέση και δεν ανήκει εδω μέσα, ποιανού η παρουσία είναι αχρηστή κύριε εξυπνόπουλε?
Αλλά αφού αρχίζεις κάπως να το καταλαβαίνεις μάλλον είσαι σε καλό δρόμο.
Δεν σου λέω καλό πετάλι γιατί προφανώς δεν το χρησιμοποιείς.
Βρίσκομαι σε ένα ποδηλατικό forum υποστηρίζοντας τα ποδήλατα, σε αντίθεση με σένα που προωθείς με τυφλή και ηλίθια πορώση ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο δεν έχει σχέση και δεν ανήκει εδω μέσα, ποιανού η παρουσία είναι αχρηστή κύριε εξυπνόπουλε?
Αλλά αφού αρχίζεις κάπως να το καταλαβαίνεις μάλλον είσαι σε καλό δρόμο.
Δεν σου λέω καλό πετάλι γιατί προφανώς δεν το χρησιμοποιείς.
Οπότε, καλό μοτεράκι.
Akrivos, vriskese se ena podilatiko forum pou ipostirizi to podilato, an ta e-bikes anikoun i oxi ine allo thema kai sigoura den tha apofasis esi gia afto. An diafonoun oi PODILATES me to afto to POST as to kopsoun, oxi omos esi i opiosdipote allos.
Mesa se afto to FORUM iparxoun xiliades themata kai POSTS alla esi apofasizis na mpis se afto pou lei "E-bikes rule (mono gia ilektrika podilata" grafontas kai pezontas ton eksipnidi, mallon psaxnese kai dimioyrgis themata xoris logo kai xoris aksia. GET A LIFE dude!!!
xerome pou ksekatharazis to kourasmeno kai taleporimeno eggefalo sou.(oti thelis kai se xaropii tha po, xoris arage !!)
thnx, kala geramata...kai kalo ksekolima, an ta kataferis...
Να σέβεσαι το φόρουμ που σε φιλοξενεί και να μιλάς καλύτερα...
Κι όποτε θέλεις, σε πάω μια κόντρα με ποδήλατα... για να δούμε ποιος είναι πιο "γέρος" από τους δυο μας...
Υ.Γ. Εσύ αν θέλεις, μπορείς να τρέξεις και με e-bike...
1. Υπάρχει ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο να μπορεί να είναι ενεργειακά αυτόνομο? Δηλαδή όποτε κάνεις πετάλι ή σε κατηφόρες να φορτίζει η μπαταρία?
2. Δε διαφωνώ με τα ηλεκτρικά, αντιθέτως κιόλας, υπό άλλες συνθήκες θα αγόραζα, αλλά, άλλο πράγμα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, άλλο πράγμα ένα σκέτο ποδήλατο και άλλο πράγμα ένα παπάκι. Δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, και είναι καθαρά θέμα επιλογής αλλά και οικονομικής κατάστασης!
Δεν έχουν όλοι στις μέρες μας 2500 ευρώ να διαθέσουν για ηλεκτρικό ποδήλατο! Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική η τιμή για αυτό που παίρνεις!, και να λοιπόν η ανάλυση της τιμής:
Ποδήλατο = 500
Μπαταρία και λοιπά ηλεκτρικά εξαρτήματα = 500
Οικολογική μόδα = 1000
Μόστρα = 500
Σύνολο 2500. Για να ξέρουμε δηλαδή και τι αγοράζουμε.
και μπαίνει και ένα άλλο ερώτημα:
Ρισκάρεις να χάσεις τα 2500 για πλάκα? Καθώς τα ηλεκτρικά μπορεί να μην είναι σαν τα σκέτα ποδήλατα, αλλά ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΕΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ. Οπότε αυτό που το βάζεις? Έχεις την άνεση να ρισκάρεις με τόσα πολλά χρήματα?
Οπότε, παίρνεις το απλό ποδηλατάκι σου, και ούτε τόσο άγχος έχεις, και πολλά λεφτά δε δίνεις, και άνετος είσαι, και δεν αγχώνεσαι αν τελειώσει η μπαταρία σου, και αν τελειώσει, κάθεσαι στο παγκάκι, χαλαρώνεις λίγο και ξαναγεμίζεις! Για μπρίζες είμαστε?
αλλα εχε υποψη ότι υπρχουν ποδηλατα φτιαγμενα με εξωτικα υλικα ..... εως εξωγήινα προκειμενου να δικαιολογησουν τις τιμες . (οκ δεν παραβλεπω οτι καποια ποδηλατα εχουν αγωνιστικες ή αλλου τυπου προδιαγραφες..... εξ ου και η τιμη)
το θεμα ειναι καπου αναμεσα και ελπίζω να σταματησουν οι μπαταριοπεταλομαχίες
παντως στο θεμα κλοπης ενα ηλεκτρικό ποδήλατο, ειδικά με αποφορτισμενη μπαταρία σιγουρα εχει λιγοτερες πιθανοτητες κλοπης απο ενα ποδηλατο ....λογω βαρους
1. Υπάρχει ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο να μπορεί να είναι ενεργειακά αυτόνομο? Δηλαδή όποτε κάνεις πετάλι ή σε κατηφόρες να φορτίζει η μπαταρία?
2. Δε διαφωνώ με τα ηλεκτρικά, αντιθέτως κιόλας, υπό άλλες συνθήκες θα αγόραζα, αλλά, άλλο πράγμα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, άλλο πράγμα ένα σκέτο ποδήλατο και άλλο πράγμα ένα παπάκι. Δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, και είναι καθαρά θέμα επιλογής αλλά και οικονομικής κατάστασης!
Δεν έχουν όλοι στις μέρες μας 2500 ευρώ να διαθέσουν για ηλεκτρικό ποδήλατο! Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική η τιμή για αυτό που παίρνεις!, και να λοιπόν η ανάλυση της τιμής:
Ποδήλατο = 500
Μπαταρία και λοιπά ηλεκτρικά εξαρτήματα = 500
Οικολογική μόδα = 1000
Μόστρα = 500
Σύνολο 2500. Για να ξέρουμε δηλαδή και τι αγοράζουμε.
και μπαίνει και ένα άλλο ερώτημα:
Ρισκάρεις να χάσεις τα 2500 για πλάκα? Καθώς τα ηλεκτρικά μπορεί να μην είναι σαν τα σκέτα ποδήλατα, αλλά ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΕΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ. Οπότε αυτό που το βάζεις? Έχεις την άνεση να ρισκάρεις με τόσα πολλά χρήματα?
Οπότε, παίρνεις το απλό ποδηλατάκι σου, και ούτε τόσο άγχος έχεις, και πολλά λεφτά δε δίνεις, και άνετος είσαι, και δεν αγχώνεσαι αν τελειώσει η μπαταρία σου, και αν τελειώσει, κάθεσαι στο παγκάκι, χαλαρώνεις λίγο και ξαναγεμίζεις! Για μπρίζες είμαστε?
Giorgo, oreo thema anikses.
Nai iparxoun ilektrika podilata pou fortizoun kata to frenarisma kathos kai kata epilogi (to moter metatrepete se dinamo) kai fortizis tin mpataria sou.Kai oxi mono afto, alla mpori kapios na to agorasi san KIT kai na to prosarmosi sto iparxon podilato tou i se montelo pou tou aresi.
Tin analisi timis pou kanis me vriski antitheto, genika. Den nomizo pos diafoni kanis oti ine akriva, afto omos den simeni pos kai me ta kanonika podilata den simveni to idio, iparxi podilato me 200euro, iparxi omos kai 10.000 + euro (den xriazete na to analisoume parapano). Iparxoun papakia me 500 euro alla kai me 4000 euro, iparxoun aftokinita me 3000 euro iparxoun omos kai me 5000000000 euro, kai sigoura exoun diafores metaxi tous.
Ego pistevo pos ta ilektrika podilata tha ftininoun oso megaloni to komati tis agoras tous. Ena pragma pou mou erxete sto mialo ine ta kinita tilefona, otan proto-vgikan, ta ixan 10 anthropi kai kostizan 500.000 Draxmoules, tora sxedon oloi exoun 2 kai kostizoun 30 euro, kai ine piotika kalitera.
To thema asfalias ine simantiko, genika omos lene pos kalo ine na diathetis to 10% tis axias tou opiodipote podilatou stin asfalia tou. Apo tin alli iparxi kai micro-GPS pou kostizi giro sta 300-400 euro kai vlepis akrivos pou ine ana pasa stigmi. Profanos kai ine ola thema kostous, ta proionta omos iparxoun.
Ena e-bike to apothikevis opos ena antistixis axias aplo podilato, den alazi tipota, sigoura kalo ine na to vazis mesa se kapio xoro kai oxi opou na ine.
xerome pou ksekatharazis to kourasmeno kai taleporimeno eggefalo sou.(oti thelis kai se xaropii tha po, xoris arage !!)
thnx, kala geramata...kai kalo ksekolima, an ta kataferis...
Να σέβεσαι το φόρουμ που σε φιλοξενεί και να μιλάς καλύτερα...
Κι όποτε θέλεις, σε πάω μια κόντρα με ποδήλατα... για να δούμε ποιος είναι πιο "γέρος" από τους δυο μας...
Υ.Γ. Εσύ αν θέλεις, μπορείς να τρέξεις και με e-bike...
Kat'arxin ton sevasmo den ton exis, ton apoktas. Kata defteron den tha mou pis esi pos tha milao. kai telos, ase kalitera tis kontres min kataliksoume na se trexoume se kamia entatiki.
To FORUM to exo sevasti pliros.
Βρίσκομαι σε ένα ποδηλατικό forum υποστηρίζοντας τα ποδήλατα, σε αντίθεση με σένα που προωθείς με τυφλή και ηλίθια πορώση ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο δεν έχει σχέση και δεν ανήκει εδω μέσα, ποιανού η παρουσία είναι αχρηστή κύριε εξυπνόπουλε?
Αλλά αφού αρχίζεις κάπως να το καταλαβαίνεις μάλλον είσαι σε καλό δρόμο.
Δεν σου λέω καλό πετάλι γιατί προφανώς δεν το χρησιμοποιείς.
Οπότε, καλό μοτεράκι.
Akrivos, vriskese se ena podilatiko forum pou ipostirizi to podilato, an ta e-bikes anikoun i oxi ine allo thema kai sigoura den tha apofasis esi gia afto. An diafonoun oi PODILATES me to afto to POST as to kopsoun, oxi omos esi i opiosdipote allos.
Mesa se afto to FORUM iparxoun xiliades themata kai POSTS alla esi apofasizis na mpis se afto pou lei "E-bikes rule (mono gia ilektrika podilata" grafontas kai pezontas ton eksipnidi, mallon psaxnese kai dimioyrgis themata xoris logo kai xoris aksia. GET A LIFE dude!!!
Καλά , ίσως έχεις δίκιο, μπορώ να μην μπώ στο συγκεκριμένο θέμα.
Για το "get a life" , θα σου απαντήσω "get a bike".
Σχετικά με τα άκυρα που λες για τον elderly, απλά δεν σε παίρνει, για σκέψου το, χρησιμοποιεί ποδήλατο ενώ εσύ μοτεράκι.
Καλό μοτεράκι λοιπόν, και καλό ξεκόλλημα στον εγκέφαλο.
Nai iparxoun ilektrika podilata pou fortizoun kata to frenarisma kathos kai kata epilogi (to moter metatrepete se dinamo) kai fortizis tin mpataria sou.Kai oxi mono afto, alla mpori kapios na to agorasi san KIT kai na to prosarmosi sto iparxon podilato tou i se montelo pou tou aresi.
στο φρενάρισμα
για κάντω λίγο πιο λιανά η αν έχεις κάποιο Link
όχι πως έχει κάποια σημασία
αν βέβαια φόρτωνε με την μπαταρία όπως ένας δυναμός τότε θα το έκανε πιο δύσκολο σαν ποδήλατο
οπότε δεν θα είχε νόημα
e-bike Παίρνουν αυτοί που δεν θέλουν να κάνουν πεντάλ
cocahontes wrote:
Tin analisi timis pou kanis me vriski antitheto, genika. Den nomizo pos diafoni kanis oti ine akriva, afto omos den simeni pos kai me ta kanonika podilata den simveni to idio, iparxi podilato me 200euro, iparxi omos kai 10.000 + euro (den xriazete na to analisoume parapano). Iparxoun papakia me 500 euro alla kai me 4000 euro, iparxoun aftokinita me 3000 euro iparxoun omos kai me 5000000000 euro, kai sigoura exoun diafores metaxi tous.
σε βρίσκει αλλα δεν μας λες γιατί
το ότι υπάρχουν φτηνά και ακριβά ποδήλατα δεν σημαίνει πως η ανάλυση είναι λάθος
το θέμα είναι πως είναι υπερτιμημένο και η μπαταρία ακόμα είναι υπερβολικά ακριβή γιατί είναι σπάνια
και ίσως ο λόγος είναι ότι θέλουν να την κάνουνε μικρή
το σίγουρο είναι πως ένα e-bike δεν έχει ούτε ανταλλακτικά εξωτικά ούτε τπτ πέραν την μπαταρίας που φοράει
αν βγάλεις την μπαταρία έχεις ένα ποδήλατο των 300 ευρό
cocahontes wrote:
Ego pistevo pos ta ilektrika podilata tha ftininoun oso megaloni to komati tis agoras tous. Ena pragma pou mou erxete sto mialo ine ta kinita tilefona, otan proto-vgikan, ta ixan 10 anthropi kai kostizan 500.000 Draxmoules, tora sxedon oloi exoun 2 kai kostizoun 30 euro, kai ine piotika kalitera.
ναι σίγουρα
το πρόβλημα είναι ότι δεν πρόκειται να μεγαλώσει η ζήτηση γιατί δεν υπάρχει
τα e-bikes εγώ τα ξέρω πάνω από 10 χρόνια
δεν είναι καινούργια μόδα που ξαφνικά ανακάλυψες
cocahontes wrote:
To thema asfalias ine simantiko, genika omos lene pos kalo ine na diathetis to 10% tis axias tou opiodipote podilatou stin asfalia tou. Apo tin alli iparxi kai micro-GPS pou kostizi giro sta 300-400 euro kai vlepis akrivos pou ine ana pasa stigmi. Profanos kai ine ola thema kostous, ta proionta omos iparxoun.
Ena e-bike to apothikevis opos ena antistixis axias aplo podilato, den alazi tipota, sigoura kalo ine na to vazis mesa se kapio xoro kai oxi opou na ine.
thnx
δεν έπιασες το νόημα ως συνήθως
αν έχεις τόσα χρήματα δεν σε νοιάζει αν σου κλέψουν το ποδήλατο
μάλλον πάει καλά το εμπόριο
COCAHONTES μάλλον εσύ θα πας στο νοσοκομείο, άστο δεν ξέρεις τι αποστάσεις έχει κάνει ο elderly και πολλοί εδω μέσα...(κοινώς δε σε παίρνει ),και δεν έχει σχέση η ηλικία τόσο στο ποδήλατο,στο εξωτερικό έχει κάτι θεοπάλαβους 60-70+ που κάνουν διαδρομές που ούτε καν τις χωράει ο νους και δεν έχουν μπαταρία μόνο τα πόδια τους
πάρε ρε άνθρωπε κανονικό ποδήλατο να νιώσεις λίγο πετάλι
το πρόβλημα είναι ότι δεν πρόκειται να μεγαλώσει η ζήτηση γιατί δεν υπάρχει
τα e-bikes εγώ τα ξέρω πάνω από 10 χρόνια
δεν είναι καινούργια μόδα που ξαφνικά ανακάλυψες
Εδώ θα διαφωνήσω. Από διάφορα άρθρα που διαβάζω στο internet, όντως είναι μια καινούργια μόδα που εξαπλώνεται και σε χώρες όπως η Κίνα, ο αριθμός τους αγγίζει κάποια εκατομμύρια (βέβαια η Κίνα είναι ειδική περίπτωση). Ανάλογη αυξητική πορεία έχει και στην Ευρώπη και την Αμερική. Φτάνει να δεις τα site μεγάλων εταιρειών, όπως η focus και η Trek για παράδειγμα, που στα καινούργια τους μοντέλα, διαφημίζουν και τα ηλεκτρικά τους. Άρα, η τάση υπάρχει!
Φυσικά υπάρχουν πολύ καιρό, όπως και τα recumbent, (αγόρασα κάτι βιλία από το amazon τις προάλλες για την ιστορία του ποδηλάτου και είχε μια φωτογραφία του, του 1932 αν θυμάμαι καλά) απλά δεν κατάφεραν μέχρι στιγμής να έχουν απήχηση, αν και έχουν club σε διάφορες πόλεις του εξωτερικού... Ή τουλάχιστον τόσο μεγάλη απήχηση!
Αυτό που θέλω να πω είναι πως, ανεξάρτητα από το πόσα χρόνια υπάρχουν, μπορεί να γίνουν "της μοδώς" οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, ανάλογα με τις ανάγκες της κοινωνίας.
Και είναι καλό που τα e-bikes έχουν απήχηση και μακάρι να έχουν πολύ μεγαλύτερη στο μέλλον. Δεν τα θεωρώ ποδήλατα γιατί δεν βασίζονται μόνο στην κίνηση του ποδιού, αλλά τα θεωρώ e-bikes, δηλαδή electric bicycles, δηλαδή ηλεκτρικά δίκυκλα. Μακάρι να μπορούσαν να αντικαταστήσουν όλα τα αυτοκίνητα αύριο, γίνεται;
Η αντίθεσή μου, είναι στο να τα συγκρίνουμε με τα ποδήλατα, να δυσφημίζουμε τα ποδήλατα -ιδρώτας, ντύσιμο, κούραση και άλλα - και να τα προτείνουμε σαν μέσο μετακίνησης στην πόλη, εναλλακτικό στο ποδήλατο!
Τα αυτοκίνητα αντικαθιστά και όχι τα ποδήλατα!
Και δεν έχουν κανένα μα κανένα θετικό σε σχέση με τα ποδήλατα, δεν έχουν καμιά σχέση με την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ποδήλατο -νιώθεις ελεύθερος αν αγχώνεσαι για το που θα βρεις πρίζα, επειδή έκανες 40χλμ σήμερα; - και γενικά ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ!!!
Τώρα για εκφράσεις του στυλ "θα σου δείξω" "θα σου κάνω" δεν συμφωνώ και καλό θα ήταν να σταματήσουν, από όποιον κι αν προέρχονται και για οποιονδήποτε λόγο!
@fantasmamore
καλα και εγώ είδα σε ένα site της trek e-bike
και αν ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες η απήχηση θα είναι πολύ μεγαλύτερη
το θέμα είναι ότι θα είναι για λίγους
λόγο αυξημένης τιμής
και η κίνα είναι όντος περίεργη περίπτωση
είναι σαν να μου λες ότι τα carbon Ποδήλατα έχουν απήχηση
Πόσα carbon ποδήλατα έχεις δει στον δρόμο/???
1-2-100???
σε σχέση με την μεγάλη μάζα που κάνουν ποδήλατο πόσα πρέπει να γίνουν για να έχουν απήχηση
μία η άλλη με τα e-bikes
αν η τιμή του πέσει (αν μπούνε οι μεγάλοι θα γίνει και αυτό)
τότε ίσως να έχει μεγαλύτερη απήχηση
αν και εγώ διαφωνώ
εδώ ο άλλος δεν παίρνει scouter αντί για αυτοκίνητο θα πάρει e-bike???
idi me tin exelixi ton mpatarion petixenoun aftonomia 100km, kai me mia 2ri aggizis ta 200km....xmmmm endiaferon, kai kalipti merikes apories kapion pou paleotera aneferan oti xriazese priza gia tin kathimerini volta, oxi pia.
Με μια 3η μπαταρία αγγίζεις τα 300χλμ και αν έχεις 15 μπαταρίες αγγίζεις το ΑΠΕΙΡΟ!!!! Τέρμα οι μπρίζες, όχι πια δάκρυα, μόνο ένα σάκο πλάτης να κουβαλάς μπαταρίες....
Θα μου πεις τελικά πόσο κοστίζει η μπαταρία και στους πόσους κύκλους φόρτισης τα φτύνει;
...με τα e-bikes. Στην Κίνα τα τελευταία δύο χρόνια οι πωλήσεις e-bike ξεπερνούν τα 20 εκατομμύρια (ανά έτος) ενώ αυτές των αυτοκινήτων τα 12. Το κινεζικό κράτος, βλέποντας πως η κοινωνία αλλάζει και πια, βάζει στην άκρη το ποδήλατο για χάρη των δύο οχημάτων που προανέφερα, επρόκειτο να επαναφέρει νόμο, σύμφωνα με τον οποίο αν το e-bike ξεπερνούσε σε βάρος τα 40 κιλά και μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητες μεγαλύτερες των 20χλμ/ω θα έπαυε να θεωρείται "ποδήλατο" από τον νόμο (δλδ. άδειες, φόροι, δίπλωμα κτλ). Σύμφωνα με ένα άρθρο που διάβασα χτες, η νομοθετική αυτή ρύθμιση τελικά δεν θα τεθεί σε εφαρμογή, και έχει προσωρινά παγώσει. Πάντως, η θέληση υπήρχε και αυτό είναι ανησυχητικό για τους φίλους των e-bikes. Αν και η πολιτική της Κίνας δεν επηρεάζει την πολιτική της Ευρώπης (σε τέτοια θέματα τουλάχιστον), είναι ευρέως γνωστό πως όλες οι κυβερνήσεις θέλουν να εισπράττουν και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα φέρει μια ενδεχόμενη αντίστοιχη ανάπτυξη των οχημάτων αυτών (όταν δηλαδή γίνουν υπολογίσιμη δύναμη)...
Κι ακόμα πιο ανησυχητικό είναι να βλέπει κανείς πως τα e-bikes αντικαθιστούν τα ποδήλατα, αντί να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα. Φυσικά οι κινέζοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο γιατί θεωρείται "status symbol" αλλά δυσκολεύονται λόγω του κόστους αγοράς και συντήρησης. Για το λόγο αυτό επιλέγουν τα e-bikes, των οποίων η τιμή κυμαίνεται στα 300 δολλάρια...
Αλλά δεν έχει σημασία αυτό. Ούτε εγώ κάνω ποδήλατο γιατί είναι οικολογικό, αυτή είναι μία παράμετρος. Ουσιαστικά κάνω ποδήλατο γιατί μου αρέσει! Ανέφερα την Κίνα σαν παράδειγμα, λόγω των αριθμών και της τάσης που επικρατεί!
Αλλά αυτό που ήθελα να τονίσω στο ποστ μου, είναι πως
1. Η κυβέρνηση σκέφτεται να τα φορολογήσει και να μην τα εντάσσει πια στα ποδήλατα
2. Αυξητική τάση στα αυτοκίνητα (ξέχασα να αναφέρω πριν πως με τα 12 εκ. που πωλήθηκαν πέρσι, πέρασε στην πρώτη θέση παγκοσμίως) και τα e-bikes σημαίνει αλλαγή κουλτούρας και παραγκονισμός του ποδηλάτου
3. Το παράδειγμα της Κίνας θα μπορούσε να το ακολουθήσει και η Ευρώπη, αν υπήρχε αριθμός ανθρώπων που χρησιμοποιούν e-bikes τέτοιος, ώστε να μπορεί να δικαιολογήσει ένα κάποιο έσοδο. Κάτι τέτοιο εξάλλου θα το επιχειρήσουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θέλουν να υπάρξει εναλλακτικό μέσο μεταφοράς που να τους κόβει την πίτα.
Προσωπικά πιστεύω πως αν τα αυτοκίνητα ήταν πιο φτηνά, θα έφταναν και θα ξεπερνούσαν σε πωλήσεις τα 32 εκ. ακόμα κι αν δεν μπορούν ΗΔΗ να κυκλοφορήσουν στους πνιγμένους δρόμους τους... Είπαμε, αλλάζει η κουλτούρα...
Με μια 3η μπαταρία αγγίζεις τα 300χλμ και αν έχεις 15 μπαταρίες αγγίζεις το ΑΠΕΙΡΟ!!!! Τέρμα οι μπρίζες, όχι πια δάκρυα, μόνο ένα σάκο πλάτης να κουβαλάς μπαταρίες....
Θα μου πεις τελικά πόσο κοστίζει η μπαταρία και στους πόσους κύκλους φόρτισης τα φτύνει;
I antiprosopia mou exi pi pos me tin mpataria LI-PO mporis 600 kiklous fortisis, kai kostizi giro sta 500euro, dld 600 fortisis x 40km (min) 24000 km, kalo? gia na doume omos kai stin praxi! Mexri simera 4000 km kai ola O.K.
geronta, emporos den ime, alla eftixos oute kai arrostos, enthousiazmenos me ta e-bikes ime, kai profanos o kathenas as vgali ta simperasmata tou...!!! as dokimasi prota ena e-bike gia na exi apopsi omos xoris kolimeno eggefalo kai apopsis. :-))))
...για μένα, είναι ξεκάθαρο ποιος έχει "κολλημένο" εγκέφαλο(τι άλλο θα μας πεις, άραγε)...!!!
Άλλωστε, έχω δοκιμάσει e-bike...
Περαστικά, σου εύχομαι!
@cocahontes
...και απο εμένα.
Έχεις σκεφτεί οτι ο "ενθουσιασμός" σου θα μπορούσε να είναι πολύ πιο χρήσιμος σε ένα φόρουμ για αυτοκίνητα?
KAΛΗ ΙΔΕΑ!ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ!
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΑΠΙ_ΣΚΥΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΑΓΚΩΝΕ!
tha itan toulaxiston xrisimi kai eki, kai oxi axristi san tin dikia sou edo....hm, simfono, dikio exis malon...:-)
Για τη δικιά μου? ποιά δικιά μου? σε τι αναφέρεσαι?
xerome pou ksekatharazis to kourasmeno kai taleporimeno eggefalo sou.(oti thelis kai se xaropii tha po, xoris arage !!)
thnx, kala geramata...kai kalo ksekolima, an ta kataferis...
apla, stin parousia sou edo.
Βρίσκομαι σε ένα ποδηλατικό forum υποστηρίζοντας τα ποδήλατα, σε αντίθεση με σένα που προωθείς με τυφλή και ηλίθια πορώση ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο δεν έχει σχέση και δεν ανήκει εδω μέσα, ποιανού η παρουσία είναι αχρηστή κύριε εξυπνόπουλε?
Αλλά αφού αρχίζεις κάπως να το καταλαβαίνεις μάλλον είσαι σε καλό δρόμο.
Δεν σου λέω καλό πετάλι γιατί προφανώς δεν το χρησιμοποιείς.
Οπότε, καλό μοτεράκι.
ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.....!
ΕΤΣΙ...
ΕΓΩ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΟΥΙΤΑ,ΠΕΙΡΑΖΕΙ?????
Akrivos, vriskese se ena podilatiko forum pou ipostirizi to podilato, an ta e-bikes anikoun i oxi ine allo thema kai sigoura den tha apofasis esi gia afto. An diafonoun oi PODILATES me to afto to POST as to kopsoun, oxi omos esi i opiosdipote allos.
Mesa se afto to FORUM iparxoun xiliades themata kai POSTS alla esi apofasizis na mpis se afto pou lei "E-bikes rule (mono gia ilektrika podilata" grafontas kai pezontas ton eksipnidi, mallon psaxnese kai dimioyrgis themata xoris logo kai xoris aksia. GET A LIFE dude!!!
Να σέβεσαι το φόρουμ που σε φιλοξενεί και να μιλάς καλύτερα...
Κι όποτε θέλεις, σε πάω μια κόντρα με ποδήλατα... για να δούμε ποιος είναι πιο "γέρος" από τους δυο μας...
Υ.Γ. Εσύ αν θέλεις, μπορείς να τρέξεις και με e-bike...
1. Υπάρχει ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο να μπορεί να είναι ενεργειακά αυτόνομο? Δηλαδή όποτε κάνεις πετάλι ή σε κατηφόρες να φορτίζει η μπαταρία?
2. Δε διαφωνώ με τα ηλεκτρικά, αντιθέτως κιόλας, υπό άλλες συνθήκες θα αγόραζα, αλλά, άλλο πράγμα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, άλλο πράγμα ένα σκέτο ποδήλατο και άλλο πράγμα ένα παπάκι. Δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, και είναι καθαρά θέμα επιλογής αλλά και οικονομικής κατάστασης!
Δεν έχουν όλοι στις μέρες μας 2500 ευρώ να διαθέσουν για ηλεκτρικό ποδήλατο! Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική η τιμή για αυτό που παίρνεις!, και να λοιπόν η ανάλυση της τιμής:
Ποδήλατο = 500
Μπαταρία και λοιπά ηλεκτρικά εξαρτήματα = 500
Οικολογική μόδα = 1000
Μόστρα = 500
Σύνολο 2500. Για να ξέρουμε δηλαδή και τι αγοράζουμε.
και μπαίνει και ένα άλλο ερώτημα:
Ρισκάρεις να χάσεις τα 2500 για πλάκα? Καθώς τα ηλεκτρικά μπορεί να μην είναι σαν τα σκέτα ποδήλατα, αλλά ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΕΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ. Οπότε αυτό που το βάζεις? Έχεις την άνεση να ρισκάρεις με τόσα πολλά χρήματα?
Οπότε, παίρνεις το απλό ποδηλατάκι σου, και ούτε τόσο άγχος έχεις, και πολλά λεφτά δε δίνεις, και άνετος είσαι, και δεν αγχώνεσαι αν τελειώσει η μπαταρία σου, και αν τελειώσει, κάθεσαι στο παγκάκι, χαλαρώνεις λίγο και ξαναγεμίζεις! Για μπρίζες είμαστε?
άκρη
εσυ καλα εβαλες στην εξισωση σου ποδηλατο =500
αλλα εχε υποψη ότι υπρχουν ποδηλατα φτιαγμενα με εξωτικα υλικα ..... εως εξωγήινα προκειμενου να δικαιολογησουν τις τιμες . (οκ δεν παραβλεπω οτι καποια ποδηλατα εχουν αγωνιστικες ή αλλου τυπου προδιαγραφες..... εξ ου και η τιμη)
το θεμα ειναι καπου αναμεσα και ελπίζω να σταματησουν οι μπαταριοπεταλομαχίες
παντως στο θεμα κλοπης ενα ηλεκτρικό ποδήλατο, ειδικά με αποφορτισμενη μπαταρία σιγουρα εχει λιγοτερες πιθανοτητες κλοπης απο ενα ποδηλατο ....λογω βαρους
Giorgo, oreo thema anikses.
Nai iparxoun ilektrika podilata pou fortizoun kata to frenarisma kathos kai kata epilogi (to moter metatrepete se dinamo) kai fortizis tin mpataria sou.Kai oxi mono afto, alla mpori kapios na to agorasi san KIT kai na to prosarmosi sto iparxon podilato tou i se montelo pou tou aresi.
Tin analisi timis pou kanis me vriski antitheto, genika. Den nomizo pos diafoni kanis oti ine akriva, afto omos den simeni pos kai me ta kanonika podilata den simveni to idio, iparxi podilato me 200euro, iparxi omos kai 10.000 + euro (den xriazete na to analisoume parapano). Iparxoun papakia me 500 euro alla kai me 4000 euro, iparxoun aftokinita me 3000 euro iparxoun omos kai me 5000000000 euro, kai sigoura exoun diafores metaxi tous.
Ego pistevo pos ta ilektrika podilata tha ftininoun oso megaloni to komati tis agoras tous. Ena pragma pou mou erxete sto mialo ine ta kinita tilefona, otan proto-vgikan, ta ixan 10 anthropi kai kostizan 500.000 Draxmoules, tora sxedon oloi exoun 2 kai kostizoun 30 euro, kai ine piotika kalitera.
To thema asfalias ine simantiko, genika omos lene pos kalo ine na diathetis to 10% tis axias tou opiodipote podilatou stin asfalia tou. Apo tin alli iparxi kai micro-GPS pou kostizi giro sta 300-400 euro kai vlepis akrivos pou ine ana pasa stigmi. Profanos kai ine ola thema kostous, ta proionta omos iparxoun.
Ena e-bike to apothikevis opos ena antistixis axias aplo podilato, den alazi tipota, sigoura kalo ine na to vazis mesa se kapio xoro kai oxi opou na ine.
thnx
Kat'arxin ton sevasmo den ton exis, ton apoktas. Kata defteron den tha mou pis esi pos tha milao. kai telos, ase kalitera tis kontres min kataliksoume na se trexoume se kamia entatiki.
To FORUM to exo sevasti pliros.
Καλά , ίσως έχεις δίκιο, μπορώ να μην μπώ στο συγκεκριμένο θέμα.
Για το "get a life" , θα σου απαντήσω "get a bike".
Σχετικά με τα άκυρα που λες για τον elderly, απλά δεν σε παίρνει, για σκέψου το, χρησιμοποιεί ποδήλατο ενώ εσύ μοτεράκι.
Καλό μοτεράκι λοιπόν, και καλό ξεκόλλημα στον εγκέφαλο.
Καλοπροαίρετα το λέω, αλήθεια.
:)
στο φρενάρισμα
για κάντω λίγο πιο λιανά η αν έχεις κάποιο Link
όχι πως έχει κάποια σημασία
αν βέβαια φόρτωνε με την μπαταρία όπως ένας δυναμός τότε θα το έκανε πιο δύσκολο σαν ποδήλατο
οπότε δεν θα είχε νόημα
e-bike Παίρνουν αυτοί που δεν θέλουν να κάνουν πεντάλ
σε βρίσκει αλλα δεν μας λες γιατί
το ότι υπάρχουν φτηνά και ακριβά ποδήλατα δεν σημαίνει πως η ανάλυση είναι λάθος
το θέμα είναι πως είναι υπερτιμημένο και η μπαταρία ακόμα είναι υπερβολικά ακριβή γιατί είναι σπάνια
και ίσως ο λόγος είναι ότι θέλουν να την κάνουνε μικρή
το σίγουρο είναι πως ένα e-bike δεν έχει ούτε ανταλλακτικά εξωτικά ούτε τπτ πέραν την μπαταρίας που φοράει
αν βγάλεις την μπαταρία έχεις ένα ποδήλατο των 300 ευρό
ναι σίγουρα
το πρόβλημα είναι ότι δεν πρόκειται να μεγαλώσει η ζήτηση γιατί δεν υπάρχει
τα e-bikes εγώ τα ξέρω πάνω από 10 χρόνια
δεν είναι καινούργια μόδα που ξαφνικά ανακάλυψες
δεν έπιασες το νόημα ως συνήθως
αν έχεις τόσα χρήματα δεν σε νοιάζει αν σου κλέψουν το ποδήλατο
μάλλον πάει καλά το εμπόριο
COCAHONTES μάλλον εσύ θα πας στο νοσοκομείο, άστο δεν ξέρεις τι αποστάσεις έχει κάνει ο elderly και πολλοί εδω μέσα...(κοινώς δε σε παίρνει ),και δεν έχει σχέση η ηλικία τόσο στο ποδήλατο,στο εξωτερικό έχει κάτι θεοπάλαβους 60-70+ που κάνουν διαδρομές που ούτε καν τις χωράει ο νους και δεν έχουν μπαταρία μόνο τα πόδια τους
πάρε ρε άνθρωπε κανονικό ποδήλατο να νιώσεις λίγο πετάλι
Εδώ θα διαφωνήσω. Από διάφορα άρθρα που διαβάζω στο internet, όντως είναι μια καινούργια μόδα που εξαπλώνεται και σε χώρες όπως η Κίνα, ο αριθμός τους αγγίζει κάποια εκατομμύρια (βέβαια η Κίνα είναι ειδική περίπτωση). Ανάλογη αυξητική πορεία έχει και στην Ευρώπη και την Αμερική. Φτάνει να δεις τα site μεγάλων εταιρειών, όπως η focus και η Trek για παράδειγμα, που στα καινούργια τους μοντέλα, διαφημίζουν και τα ηλεκτρικά τους. Άρα, η τάση υπάρχει!
Φυσικά υπάρχουν πολύ καιρό, όπως και τα recumbent, (αγόρασα κάτι βιλία από το amazon τις προάλλες για την ιστορία του ποδηλάτου και είχε μια φωτογραφία του, του 1932 αν θυμάμαι καλά) απλά δεν κατάφεραν μέχρι στιγμής να έχουν απήχηση, αν και έχουν club σε διάφορες πόλεις του εξωτερικού... Ή τουλάχιστον τόσο μεγάλη απήχηση!
Αυτό που θέλω να πω είναι πως, ανεξάρτητα από το πόσα χρόνια υπάρχουν, μπορεί να γίνουν "της μοδώς" οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, ανάλογα με τις ανάγκες της κοινωνίας.
Και είναι καλό που τα e-bikes έχουν απήχηση και μακάρι να έχουν πολύ μεγαλύτερη στο μέλλον. Δεν τα θεωρώ ποδήλατα γιατί δεν βασίζονται μόνο στην κίνηση του ποδιού, αλλά τα θεωρώ e-bikes, δηλαδή electric bicycles, δηλαδή ηλεκτρικά δίκυκλα. Μακάρι να μπορούσαν να αντικαταστήσουν όλα τα αυτοκίνητα αύριο, γίνεται;
Η αντίθεσή μου, είναι στο να τα συγκρίνουμε με τα ποδήλατα, να δυσφημίζουμε τα ποδήλατα -ιδρώτας, ντύσιμο, κούραση και άλλα - και να τα προτείνουμε σαν μέσο μετακίνησης στην πόλη, εναλλακτικό στο ποδήλατο!
Τα αυτοκίνητα αντικαθιστά και όχι τα ποδήλατα!
Και δεν έχουν κανένα μα κανένα θετικό σε σχέση με τα ποδήλατα, δεν έχουν καμιά σχέση με την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ποδήλατο -νιώθεις ελεύθερος αν αγχώνεσαι για το που θα βρεις πρίζα, επειδή έκανες 40χλμ σήμερα; - και γενικά ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ!!!
Τώρα για εκφράσεις του στυλ "θα σου δείξω" "θα σου κάνω" δεν συμφωνώ και καλό θα ήταν να σταματήσουν, από όποιον κι αν προέρχονται και για οποιονδήποτε λόγο!
@fantasmamore
καλα και εγώ είδα σε ένα site της trek e-bike
και αν ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες η απήχηση θα είναι πολύ μεγαλύτερη
το θέμα είναι ότι θα είναι για λίγους
λόγο αυξημένης τιμής
και η κίνα είναι όντος περίεργη περίπτωση
είναι σαν να μου λες ότι τα carbon Ποδήλατα έχουν απήχηση
Πόσα carbon ποδήλατα έχεις δει στον δρόμο/???
1-2-100???
σε σχέση με την μεγάλη μάζα που κάνουν ποδήλατο πόσα πρέπει να γίνουν για να έχουν απήχηση
μία η άλλη με τα e-bikes
αν η τιμή του πέσει (αν μπούνε οι μεγάλοι θα γίνει και αυτό)
τότε ίσως να έχει μεγαλύτερη απήχηση
αν και εγώ διαφωνώ
εδώ ο άλλος δεν παίρνει scouter αντί για αυτοκίνητο θα πάρει e-bike???
idi me tin exelixi ton mpatarion petixenoun aftonomia 100km, kai me mia 2ri aggizis ta 200km....xmmmm endiaferon, kai kalipti merikes apories kapion pou paleotera aneferan oti xriazese priza gia tin kathimerini volta, oxi pia.
RIDE ON...
Kales giortes se olous sas.
Με μια 3η μπαταρία αγγίζεις τα 300χλμ και αν έχεις 15 μπαταρίες αγγίζεις το ΑΠΕΙΡΟ!!!! Τέρμα οι μπρίζες, όχι πια δάκρυα, μόνο ένα σάκο πλάτης να κουβαλάς μπαταρίες....
Θα μου πεις τελικά πόσο κοστίζει η μπαταρία και στους πόσους κύκλους φόρτισης τα φτύνει;
...με τα e-bikes. Στην Κίνα τα τελευταία δύο χρόνια οι πωλήσεις e-bike ξεπερνούν τα 20 εκατομμύρια (ανά έτος) ενώ αυτές των αυτοκινήτων τα 12. Το κινεζικό κράτος, βλέποντας πως η κοινωνία αλλάζει και πια, βάζει στην άκρη το ποδήλατο για χάρη των δύο οχημάτων που προανέφερα, επρόκειτο να επαναφέρει νόμο, σύμφωνα με τον οποίο αν το e-bike ξεπερνούσε σε βάρος τα 40 κιλά και μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητες μεγαλύτερες των 20χλμ/ω θα έπαυε να θεωρείται "ποδήλατο" από τον νόμο (δλδ. άδειες, φόροι, δίπλωμα κτλ). Σύμφωνα με ένα άρθρο που διάβασα χτες, η νομοθετική αυτή ρύθμιση τελικά δεν θα τεθεί σε εφαρμογή, και έχει προσωρινά παγώσει. Πάντως, η θέληση υπήρχε και αυτό είναι ανησυχητικό για τους φίλους των e-bikes. Αν και η πολιτική της Κίνας δεν επηρεάζει την πολιτική της Ευρώπης (σε τέτοια θέματα τουλάχιστον), είναι ευρέως γνωστό πως όλες οι κυβερνήσεις θέλουν να εισπράττουν και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα φέρει μια ενδεχόμενη αντίστοιχη ανάπτυξη των οχημάτων αυτών (όταν δηλαδή γίνουν υπολογίσιμη δύναμη)...
Κι ακόμα πιο ανησυχητικό είναι να βλέπει κανείς πως τα e-bikes αντικαθιστούν τα ποδήλατα, αντί να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα. Φυσικά οι κινέζοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο γιατί θεωρείται "status symbol" αλλά δυσκολεύονται λόγω του κόστους αγοράς και συντήρησης. Για το λόγο αυτό επιλέγουν τα e-bikes, των οποίων η τιμή κυμαίνεται στα 300 δολλάρια...
@FANTASMAMORE
στην κίνα πιστεύεις πως το κάνουν για οικολογική συνείδηση ???
ή για λόγους επιβίωσης ?
Αλλά δεν έχει σημασία αυτό. Ούτε εγώ κάνω ποδήλατο γιατί είναι οικολογικό, αυτή είναι μία παράμετρος. Ουσιαστικά κάνω ποδήλατο γιατί μου αρέσει! Ανέφερα την Κίνα σαν παράδειγμα, λόγω των αριθμών και της τάσης που επικρατεί!
Αλλά αυτό που ήθελα να τονίσω στο ποστ μου, είναι πως
1. Η κυβέρνηση σκέφτεται να τα φορολογήσει και να μην τα εντάσσει πια στα ποδήλατα
2. Αυξητική τάση στα αυτοκίνητα (ξέχασα να αναφέρω πριν πως με τα 12 εκ. που πωλήθηκαν πέρσι, πέρασε στην πρώτη θέση παγκοσμίως) και τα e-bikes σημαίνει αλλαγή κουλτούρας και παραγκονισμός του ποδηλάτου
3. Το παράδειγμα της Κίνας θα μπορούσε να το ακολουθήσει και η Ευρώπη, αν υπήρχε αριθμός ανθρώπων που χρησιμοποιούν e-bikes τέτοιος, ώστε να μπορεί να δικαιολογήσει ένα κάποιο έσοδο. Κάτι τέτοιο εξάλλου θα το επιχειρήσουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θέλουν να υπάρξει εναλλακτικό μέσο μεταφοράς που να τους κόβει την πίτα.
Προσωπικά πιστεύω πως αν τα αυτοκίνητα ήταν πιο φτηνά, θα έφταναν και θα ξεπερνούσαν σε πωλήσεις τα 32 εκ. ακόμα κι αν δεν μπορούν ΗΔΗ να κυκλοφορήσουν στους πνιγμένους δρόμους τους... Είπαμε, αλλάζει η κουλτούρα...
Καλημέρα :)
I antiprosopia mou exi pi pos me tin mpataria LI-PO mporis 600 kiklous fortisis, kai kostizi giro sta 500euro, dld 600 fortisis x 40km (min) 24000 km, kalo? gia na doume omos kai stin praxi! Mexri simera 4000 km kai ola O.K.