Πέτρος Κωνσταντίνου, υποψήφιος Δήμαρχος Αθήνας με την Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
jspg@otenet.gr, http:antarsiageitoniesathinas.blogspot.com
1.Το δικαίωμα στη ζωή μέσα στη πόλη είναι δεμένο με τον αγώνα κατά των συμφερόντων του λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας και του πετρελαίου. Πρόκειται για τη καρδιά του βιομηχανικού καπιταλισμού που επιχειρεί να υποτάξει ακόμη και την ανάπτυξη της έρευνας στις επιλογές κυριαρχίας του ΙΧ και του πετρελαίου πάνω στη μετακίνηση στη πόλη. Ο Κακλαμάνης με τις καλές σχέσεις με τους μεγαλοεπιχειρηματίες έχει παραδοθεί στην λογική της αγοράς και του κέρδους και γι αυτό έχει κάνει την Αθλήνα ένα απέραντο πάρκιγκ, κόβει ακόμη και τα λιγοστά δένδρα για να σκάψει τη Γή και να φτιάξει υπόγεια πάρκινγκ ενώ η Δημοτική Αστυνομία χαρατσώνει το για ένα παρκάρισμα.
Μια πόλη σαν την Αθήνα έχει ανάγκη από ένα σωστά δικτυωμένο Μετρό που θα μετακινεί ένα μεγάλο αριθμό κόσμου από τις συνοικίες προς το κέντρο αλλά και θα επιτρέπει την μετακίνηση κυκλικά σε περιφερειακό επίπεδο. Επίσης η ανάπτυξη του τράμ και η ανάπτυξη συνολικά των μέσων μαζικής μεταφοράς με πυκνά δρομολόγια μπορούν να εκτοπίσουν τα ΙΧ από τους δρόμους.
Η αποχώρηση του ΙΧ θα εξασφαλίσει καθαρότερη πόλη, με λιγότερη ρύπανση αλλά και πάνω απ΄ όλα ελεύθερο χώρο για ανάπτυξη πεδοδρομίων και ποδηλατοδρόμων.
Το τρένο ως συγκοινωνιακό μέσο που συνδέει πόλεις είναι απαραίτητο και όχι τσόντα διότι τα ΚΤΕΛ αποτελούν όχι απλώς ένα άλλο τερατούργημα του λόμπι που αναφέρθηκα στην αρχή είναι και ο μοχλός ιδιωτικοποίησης και διάλυσης του ΟΣΕ όπως φάνηκε με τα πρόσφατα μέτρα της κυβέρνησης που στοχεύουν στη καταστροφή του οικολογικότερου μέσου μετακίνησης.
Γι αυτό άλλωστε στηρίξατε τον αγώνα των διδηροδρομικών ενάντια στην ιδιωτικοποίηση.
2.θεωρώ ότι οι δρόμοι κάνουν τη ζωή… ποδήλατο σε κάθε ποδηλάτη! Ο Δήμος έχει παραδώσει την απαιτούμενη ασφάλεια των δρόμων στα κέφια των εργολάβων φίλων του.
3.Κάθε μαθητής-τρια, κάθε εργαζόμενος-η, κάθε νέος-α θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ποδήλατο. Χρήματα για να έχει ο καθένας μπορούν να εξοικονομηθούν αρκεί να σταματήσει η σπατάλη με την αποπληρωμή των τοκογλυφικών δανείων του Μνημονίου και των υπέρογκων εξοπλιστικών προγραμμάτων.
4.Είναι αναγκαία η αφαίρεση οδικού χώρου για τα ΙΧ όχι μόνο για ποδηλατόδρομους αλλά και για άλλες χρήσεις, όπως Παιδικές χαρές, χώρους περιπάτου,παιχνιδιού κλπ.
5.Μάλλον χρειάζεται να συζητήσουμε όχι μόνο να ισχύσει νέο καθεστώς για την ακτασκευλή των δρόμων αλλά για την μαζική ανακασκευή σε μια πόλη κορεσμ΄λενη από την ανάπτυξη με βάση την αντιπαροχή και με σχεδιασμούς κατασκευαστικών εταιριών.
6.Το ποδήλατο θα προωθηθεί με την δωρεάν χορήγηση του. Ο Κακλαμάνης σπαταλάει εκατομμύρια για να συντηρεί στρατό δημοτικών αστυνομικών που καταδιώκουν φτωχούς μετανάστες και χάνουν το χρόνο τους για να ελέγχουν την ελεγχόμενη στάθμευση. Σπαταλάει λεφτά για φιέστες η για την κατασκευή Γηπέδων και Γκαράζ αντί να δίνει χρήματα για την ανάπτυξη ποδηλατόδρομων.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Κωνσταντίνου - Αθήνα.doc | 29 KB |