Πεντέλη - Ν. Πεντέλη - Μελίσσια - Ανθρώπινη πολιτεία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Απαντήσεις προς το ερωτηματολόγιο του www.podilates.gr

1) Από θέση αρχής υποστηρίζουμε τις ήπιες μορφές μετακίνησης. Η εφαρμογή τους όμως δε μπορεί να είναι ένα απλό ευχολόγιο. Απαιτείται οργανωμένο δίκτυο ΜΜΜ και προς αυτή τη κατεύθυνση θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια. Η σύνδεση δημοτικών και αστικών γραμμών κυκλοφορίας με μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και προαστιακό σιδηρόδρομο μέσα από τακτά δρομολόγια μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση μετακίνησης αυτοκινήτων. Η μετακίνηση μας μέσα στη πόλη για μικρές αποστάσεις χωρίς τη χρήση του αυτοκινήτου, αλλά πεζή είναι θέμα κουλτούρας που ως δημοτική αρχή με πολλούς τρόπους μπορούμε να προωθήσουμε. Η χρήση ποδηλάτου σε δρόμους που παρέχουν ασφάλεια είναι μια μορφή μετακίνησης που θα ενθαρρύνουμε.

2) Σίγουρα οι δρόμοι του δήμου σήμερα δε παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια για τη κίνηση των ποδηλατών. Οι λόγοι είναι πολλοί. Δύο από τους πιο σημαντικούς είναι: α) δε σχεδιάστηκαν για ποδηλάτες παρά μόνο για αυτοκίνητα β) είναι στενοί, ανηφορικοί και κατηφορικοί στις περισσότερες περιπτώσεις.

3) Η χρήση των ποδηλάτων στο Δήμο θα πρέπει να προκύψει μέσα από μια ολοκληρωμένη μελέτη και όχι από απλές διακηρύξεις. Η πολιτική μας κατεύθυνση είναι να δοθεί προτεραιότητα για χρησιμοποίηση του ποδηλάτου σε δρόμους που οδηγούν στα σχολεία και στα κέντρα άθλησης. Επίσης σε παραρεμάτιες περιοχές ή σε ειδικά διαμορφωμένους δρόμους στο βουνό μπορεί να χρησιμοποιείται το ποδήλατο σα μέσο διασκέδασης και εκγύμνασης.

4) Χρειάζεται ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη διότι η λύση ενός προβλήματος δε μπορεί να δημιουργεί άλλα αδιέξοδα. Η κατεύθυνση όμως θα πρέπει να είναι στη δημιουργία δημόσιων χώρων στάθμευσης, στην στάθμευση των αυτοκίνητων εντός του οικοπέδου τους ούτος ώστε να ελευθερωθούν οι δρόμοι και στην εξέταση της δημιουργίας ευρύχωρων πεζοδρομίων που σε ορισμένες περιπτώσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ως ποδηλατόδρομοι (το παράδειγμα πόλεων της Ιταλίας είναι χαρακτηριστικό)

5) Πρέπει να κινηθούμε σε αυτή τη κατεύθυνση. Το πλάτος του δρόμου όμως είναι βασικό κριτήριο καθώς και ένας σχεδιασμός που θα προβλέπει δημιουργία συνεχούς κυκλοφορίας του ποδηλάτου και δίχως να υπάρχει ασυνεχές δίκτυο.

6) Η χρήση του ποδηλάτου εντός του Δήμου είναι ένα μακρόπνοο έργο, που απαιτεί εκπαίδευση, αλλαγή νοοτροπίας και γιατί όχι εφόσον τα οικονομικά του Δήμου το επιτρέπουν ή βρεθούν χορηγοί να υπάρχει διάθεση δημοτικών ποδηλάτων είτε για αγώνες, είτε για εκγύμναση, είτε για ψυχαγωγία.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΎΠΟΥ
ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Categories: 
ΣυνημμένοΜέγεθος
Microsoft Office document icon er-podilates.doc59.5 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι